PDA

Volledige versie bekijken : Wat heb jij vandaag gedaan?

Gentille
22 juni 2007, 13:29
De vakantie is in aantocht, sommigen onder ons zitten er al in :p. Nu iedereen onder ons zal er wel mee geconfronteerd worden: verveling :sop:.
Daarom deze thread. Hier kan je posten wat je vandaag hebt gedaan of gaat doen. Dit kan anderen die zich vervelen op ideeën brengen om ook iets gelijkaardigs te doen. Waar ben je naar toe geweest? Waarmee heb je je bezig gehouden en heb je de dag doorgebracht? Hou het wel een beetje deftig natuurlijk ;)

Simonn
22 juni 2007, 13:35
- opgestaan
- gegeten
- tanden gepoetst
- geblokt
- gedoucht
- kleren aangetrokken
- geblokt

- straks : mondeling examen frans afgelegd

kakker 4-ever
22 juni 2007, 13:44
Opgestaan
gegeten ( terwijl leerstof nog nagekeken)
examen afleggen
sevves naar het interimbureau
strks naar men lief=)

DesorteD
22 juni 2007, 13:51
- opgestaan
- hfst van gisteren herhaald
- ER/SQL ff snel overzien
- net gegeten
- sevens 2 laatste hfst'en leren
- daarna de hfst'en van gisteren herhalen

SilentSpring
22 juni 2007, 14:11
opgestaan rond 10u30, daarna rap taske koffie gedronken en iets gegeten.
Dan een tijdschriftje gelezen, daarna de gazet van gisteren (had die nog niet gelezen).
Vanmiddag een film bekijken, daarna beetje computeren, terug eten.
Daarna weer beetje computer en dan tv kijken.

In de vakantie is't meestal iedere dag hetzelfde, dus een boek ofzo lezen, een film bekijken en beetje computeren.
Soms nog eens een cinemabezoekje ofzo, that's it

R-evolution™'
22 juni 2007, 14:15
exames gaan maken.
lekker vroeg klaar met exames, 10 na 11 naar huis, ik dacht gouw ff douche wat eten en dan trug naar centrum voor te feeste, maar nu zit ik mooi thuis en het regent dat het niet normaal is dus kan ik niet weg :sad:

pnik
22 juni 2007, 14:19
vroeg opgestaan vo men frans mondeling, dan wa op msn enzo gezete thuis, sebiet na tuinfeestje vertrekke en dan vandaar rechtstreeks na fuif vertrekke :)

^^pathfinder^^
22 juni 2007, 14:23
-Opgestaan

-Tanden gepoetst met colgate( zo van die waar kristalletjes inzitten, je kent ze wel. Alé zo van die hele kleine kristalletjes IN je tandpast, ik geloofde het eerst ook niet toen ik het kocht, en kwou wel graag weten hoe die kristallen er in geraakten, want ja kristallen in een tube tandpasta douwen, das genen zever he pie'kes !http://www.google.be/search?hl=nl&q=Hoe+doen+ze+de+kristallen+in+colgate+tandpasta%3 F&meta=, ma khadnie echt goesting om da vandaag op te zoeken dus ik zet em bij mn favorieten)

- Naar beneden gaan( 14 tredes op onze houten trap en helemaal beneden ligt er een matje, tegenover de trap is ons toilet(we hebben er twee hoor :) en daar maakte ik een sanitaire stop. hup, rits open, zwabber eruit en blaas leeg vlammen, drie keer afgeschud(ja kweet het, die derde keer was om ermee te spelen :p:p:p:p) en hopla naar de woonkamer)
-Mijne laptop aanknallen( een DELL Latitude 120L Mobility notebook,Processor: Pentium Mobile M740 Intel Processor (1.73Ghz/ 2MB L2 cache/533Mhz FSB)
Geheugen: 512 MB
Harde Schijf: 40 GB IDE
Scherm: 15,4 inch WXGA LCD (resolutie 1280x800) met Intel Graphics Media Accelerator (GMA) 900
CD: 8x DVD-RW +/- Drive
Netwerk: Geïntegreerde netwerkkaart + 56.6k modem + Intel Pro Wireless 2915 802.11a/b/g PCI card
Geluid: Geïntegreerde stereo luidsprekers
Toetsenbord: AZERTY
Batterij: 6-cellige 56wHr LI-ION batterij
Garantie: 3 Year NBD (Next Business Day) Service )

- Ik wou gaan grasmaaien, dus ik had het gras zowa opgeruimd en de hond zn speeltjes allemaal aan de kant gelegd, ma dan begon het te regenen enja, op natgras grasmaaien is genen avance.

- Dan maar terug naar binnen gegaan en mijne winamp opgestart meteen wa schijven opt vuur gooien(willen jullie die ook weten of?? Ach, ik zal ze voor alle zekerheid ook maar zeggen :), DUS eerst Common - The food, Hight Contrast - If we ever, dan surfte ik efkes naar de metalheadz myspace voor be true, daarna 65dos - This cat is a landmine, en hopla daarna Editors - An end has a start, en ik dacht zo " nu we toch aant editoren zijn, gooien we Munich nog ne ker op die blijft toch zalig en hopla editors - Munich, toen dacht ik " genoeg gekozen, nu ganek mijne playlist op shuffle gooien en het lot laten beslissen LOL)

-Opeens rook ik iets, en ik keek ewa rond, ma zag niets geks en toen besefte ik dat ik het zelf was, ik stonk dus een bitske(hihihihihihihi), mja ik had mij al 2 dagen nie emer gedoucht en mijn plan was om na het grasmaaien te douchen, maar omdathet begon te regenen werd dat plan uitgesteld en nu ga ik gewoon moeten wachten tot het gras droog is en da kan nog even duren hoor, zeker met zo'n bewolkte lucht hier in Sunville.

- En nu zit ik hiere, zo een beetje mijnen dag te typen opt forum. Maar geen nood hoor vrienden de dag is nog niet om dus héél mss krijgen jullie meer te lezen over mijn dag.

MrZodiac
22 juni 2007, 14:32
opgestaan
naar mijn werk vertrokken....
... en daar zit ik nu nog :p (tot 16u vandaag :applause: )

Straks: Als ik thuis kom mijne 2 dagen oude Xbox 360 nog eens laten werken :love:

en daarna slapen :baard:

jaja drukke dag vandaag :oink:

Kid_C
22 juni 2007, 14:33
Vandaag ben ik op café geweest, daarna ben ik een film gaan bekijken en dan rond 4 uur gaan slapen. Tegen een uur of 8 ben ik wakker geworden maar ik ben dan weer in slaap gevallen tot een uur of half 12.
Dan ben ik opgestaan, heb ik mijn laptop opgestart en ben ik beginnen muziekluisteren. Ondertussen wat conversaties gevoerd op msn.
Nu zal even de sof2 demo spelen !

Cind3r^
22 juni 2007, 14:41
opgestaan met kater van gisteren (einde examens)
direct boeken vant school inleveren en iet gaan drinken met kameraden.
deze avond bbq onder vrienden aka weer zuipen, en mijn maag ligt nu nog overhoop >: (

pieta
22 juni 2007, 14:42
opgetsaan, youchurt gegeten, hajime no ippo zitten zien, en sinds 5 mn begonnen met progress te leren...

Typhon`
22 juni 2007, 14:45
-Opgestaan om 6u
-Naar school gegaan
-Examen gemaakt (van 8.20 tot +- 10.30)
-Naar huis gaan
-Muziek beluisteren, msn, forums waar ik vaak kom bezien

Sebiet wa leren voor het laatste examen maandag :).

Stijn89
22 juni 2007, 14:48
vandaag eerst opgestaan, gewassen, dan naar de drukker geweest om mijn bundels van mijn eindwerk op te halen. Dan voort naar de schoenwinkel om schoenen, 1 paar witte, en 1 deftiger paar voor mijn gip voorstelling en binnekort sollicitatiegesprek. Dan naar de winkel voor drinken te gaan halen, daarna gegeten, dan heb ik ff gecomputerd, toen ben ik mijn achterwiel dat ik gisteren beun heb teruggemaakt, terug in men achterbrug gezet, ketting gespannen, kappen terug opgezet. Toen ff getest, naar binne gegaan, en nu dit aant type, ow en om 5 uur mondeling exame nederlands

Cowgirl Henk
22 juni 2007, 14:57
opgetsaan, youchurt gegeten, hajime no ippo zitten zien, en sinds 5 mn begonnen met progress te leren...

Xios... Zutterman? :doh:

Opgestaan om 5.45 uur, om daarna om 6.00 uur in mijn auto richting Leuve te vertrekke. In file gestaan tusse Halen en Bekkevoort :( om pas om 8 uur op mijn werk aan te kome. Hier zal ik nog zitte tot 16.30 uur.

Straks An Pierlé kijken in Genk!

puni
22 juni 2007, 14:58
Opgestaan, scherm aangezet, tadzaa.

zipke
22 juni 2007, 15:00
Geleerd en gegeten.

Homer`
22 juni 2007, 15:14
exame gemaakt

squan
22 juni 2007, 15:39
opgestaan
trein gemist
weer gaan slapen

straks poging 2

Delirium
22 juni 2007, 16:03
Gaan werken :p
Net zoals elke andere dag van de week

Fré_
22 juni 2007, 16:06
een buis gehaald voor chemie *yay*:sad:

ChfZ | Hanky
22 juni 2007, 16:44
- Opgestaan om 07.15 terwijl lief is blijven liggen
- verfrissen
- eten
- vertrekken naar werk
- gestopt aan gazettewinkel voor lotto en euromillion (jah, ben strax rijk :woohoo:)
- truck ingehaald op kleine baan
- op't industrieterreintje dikke 300 VW gepasseerd die voor 1957 gebouwd zijn (happening in Duitsland en die mannen moesten op ons industrieterrein ff verzamelen)
- 15min zitte rijden over 140m..
- eindelijk gearriveerd
- werken, forum, werken, werken
- eindelijk etestijd
- werken, werken, forum, werken
- seves 16.30 vertrekken naar fitness
- 19.00 vertrekken richting lief
- 19.30 gamen tot 's avonds!

pieta
22 juni 2007, 17:15
Xios... Zutterman? :doh:

Opgestaan om 5.45 uur, om daarna om 6.00 uur in mijn auto richting Leuve te vertrekke. In file gestaan tusse Halen en Bekkevoort :( om pas om 8 uur op mijn werk aan te kome. Hier zal ik nog zitte tot 16.30 uur.

Straks An Pierlé kijken in Genk!

ja:lol:

ComputerVISTA
22 juni 2007, 17:16
rock zottegem -> te veel werk :(

Equino
22 juni 2007, 17:41
Mij waanzinnig jaloers gemaakt op een schaap die MIJN vlam precies wil afpakken :angry:

Alsk hem straks tegenkom en ik zal wrs wat beschonken zijn, slaak z'n tanden eruit en scheurek z'n kaken. Kankerhond

Voor de rest:
- Laatste examen gemaakt
- Efkes weggegaan met maten
- Snel naar huis wa gerief afgezet

Straks:
- Wa bowlen om de avond te beginnen
- Daarna random feestjes met mensen in gent
- Eerste bus om 9 uur (morgen ochtend) of later als ik ergens lig te slapen naar huis.

Ookami
22 juni 2007, 19:06
Ik heb vandaag niks gedaan behalve rurouni kenshin gekeke :cry: ben ik nu een freak ? :unsure:

Flipkikker
22 juni 2007, 19:16
Vanochtend om 7u wekker 1e keer horen afgaan
om 7u45 opstaan, snel men fysiologie herhalen
om 8u30 examen fysiologie afleggen, rond 10u30 klaar
schijtexamen :sop:

daarna zitten chillen tot nu:

naar groenplaats geweest, tijdje in de fnac rondgezien, daarna zijn we terug naar de ossenmarkt geweest, pizza'ke gegeten, nog een uurke blijven zitten met een cappucino en wa zeveren
daarna naar een maat thuis geweest, buiten gezeten tot het serieus begon te onweren, dan heeft die wa piano gespeeld, hebben we naar coldplay optredens gekeken
daarna naar zen repetitiekamer, en eeft em piano en gitaar gespeeld met nog ne maat,
was wel chill dus :)

ChunWai.
22 juni 2007, 19:21
Opgestaan om 10 uur, 5 min geleerd voor frans mondeling, eten, schoonmaken(mezelf:p) op naar frans mondeling. Daarna Neg's Urban Sports - Knock and don't run zelf uitgeprobeerd, maar niet veel van gelukt omdat ze altijd langs de zijkant van het huis kwamen:s dan gaan poolen en gegeten en daarna gebowlt en dan wat gefietst rond Geel en dan naar huis gegaan:)

Unpro
22 juni 2007, 19:55
opstaan
pc
eten
drinken
pc
slapen

^MystiQ
22 juni 2007, 20:37
Wa heb ik gedaan

Werken, net zoals maandag, dinsdag, woensdag en donderdag. Gelukkig is het een vakantiejob want in echt werken heb ik nog geen zin ;)

protnie
22 juni 2007, 20:37
wakr geworden
nog wa aardrijkskunde geleerd
Field Commander op PSP gespeeld
wassen
eten
examens gaan maken
naar huis gaan met mijn lief
naar films "kijken"

deyoeri
22 juni 2007, 21:21
Opgestaan na slecht geslapen te hebben.
Anderhalve liter melk opgedronken
PC - muziek luisteren - gamen - ...
Gegeten
PC - muziek luisteren - gamen ...
Gegeten
Nu

Straks:
Pint gaan drinken, amuseren en nog maar eens de vakantie vieren.

Hmgrwngd
22 juni 2007, 21:49
Opgestaan.
Banaan gegeten en chocovit gedronken.
Muziek geluisterd.
Nog wat meer muziek geluisterd.

And that's about it. En twijfelen .

zipke
22 juni 2007, 21:59
Wat ik al gedaan heb is gestudeerd en wat ik nog ga doen is wenen ofzo omdat ik nooooooit, neverrrrrr, jamaiiiiis ga klaar geraken tegen morgenvroeg. :cry:

p0rkiej
22 juni 2007, 22:13
- opstaan
- leerstofherhalen
- laatste examen afgelegd: wetenschappen
- interview met De Standaard: over onze school als laatste mannelijke retorica van België (college melle)
- napraten met anderen over de examens en de plannen van de dag
- dan maar naar gent geweest (café de ploeg, bij de vooruit), van 2 tot 4u30 gebleven, daarna halfzat de tram gepakt tot thuis
- uurke pc
- dan training tot nu
- nu naar feestje (tot 1u ofzo)

Kid_C
22 juni 2007, 22:16
Wat ik al gedaan heb is gestudeerd en wat ik nog ga doen is wenen ofzo omdat ik nooooooit, neverrrrrr, jamaiiiiis ga klaar geraken tegen morgenvroeg. :cry:

Doorbijten en alles geven. :niceone:

Babs
22 juni 2007, 22:35
- Opgestaan
- Mn vriend gekust en de trein opgegaan
- Mij moeten haasten om in Antwerpen naar een winkel te gaan en nog op tijd mijne trein te hebben
- Zitten zweten op de trein omdak rap gestapt heb
- Thuis rap klaargemaakt
- Gaan powerplaten met een vriendin
- Ff kapot zijn
- Nu nog douchen en sbiet maffen want tis nodig

zarathustra
22 juni 2007, 22:43
opgestaan, cursus doorgenomen, examen gemaakt, trein terug naar huis genomen, frieten gegeten.. dat was het zowat

Hmgrwngd
22 juni 2007, 22:48
opgestaan, cursus doorgenomen, examen gemaakt, trein terug naar huis genomen, frieten gegeten.. dat was het zowat

De rollercoaster van het bestaan ! :lol:

mmmmmm frieten. :p

nTFs
23 juni 2007, 00:46
Opstaan.
Naar het werk rijden
Werken.
Thuis komen.
PC.
Slapen.

Marliesje
23 juni 2007, 01:16
vanmorgen ne kilo frezen gegeten en nu ambetant lopen want kheb der overal jeuk van!
dedju dedju!

deyoeri
23 juni 2007, 04:16
Zware ruzie gehad met mijn vader.
Mij gaan bedrinken.
Goede vriendin, zo niet mijn beste, wrmee ik wat heb gepraat.
Mij geamuseerd met paar maten.
Diezelfde vriendin wat zitten knuffelen en zeggen hoe graag ik haar wel zie en dat ik haar niet meer kan missen. :unsure:
Naar huis gereden met een vriendin.
Nu: scheef, dit aan't typen en gereed om goed te gaan slapen.

Fighting Hobbit
23 juni 2007, 13:07
2 hoofdstukken wijsbegeerte geleerd tot nu toen (nog maar 2 te gaan voor vandaag, zal wel weer een rustig dagje worden op studievlak)

zjatkop
23 juni 2007, 13:52
opgestaan, veel water gedronken, mn sites gecheckt en margi opgenome filmkes op gsm bekeke en gedeeld :p

Proto
23 juni 2007, 14:07
voorlopig nog niks gedaan
straks:
- ergens wa rondhange met mijn vriendin
- drummen
- café ^^

skelly_king
23 juni 2007, 15:32
Opgestaan , Gedouched, Gegeten, Geleerd, tv gekeken, computer gespeeld, geleerd, Mondeling examen frans gaan doen, terug nr huis, dan naar m'n pa en dan nr overpoort :) En dan om 6u nog 12km naar huis fietsen...

Mayhemic
23 juni 2007, 15:53
Mij gewassen en naar de kapster gegaan, wat een prestatie tot nu toe :P

Massis
23 juni 2007, 16:16
opgestaan, mijn vriendin wakker gemaakt, naar de bank geweest, thuis gaan eten en terug naar kot gegaan en een aflevering van spuiten en slikken gezien

zarathustra
23 juni 2007, 17:22
De rollercoaster van het bestaan ! :lol:

mmmmmm frieten. :p

don't mock my "life" :(

Gentille
23 juni 2007, 17:32
Ik heb vandaag een bezoekje gebracht aan mijn grootouders en tante. Vanavond misschien weg gaan of gewoon rustig thuis filmpje zien.

Hmgrwngd
23 juni 2007, 17:49
don't mock my "life" :(

Haha; waarom nie ?

Het mijne is vaak net hetzelfde hoor; ma je moe je daar kunnen van loszetten. Doorhebben daje leven beetje routineus en saai is, is heel goe. :)
(veranderen nog beter)

[ JO ]
23 juni 2007, 18:41
rock zottegem -> te veel werk :(

rock zottegem !
wil dr ook naar toe gaan.. ben van zottegem..

ma heb geen geld voor toegangsticket:p
geen vrij kaarten?

hopelijk vind ik vakantiewerk..

MorGo7h
23 juni 2007, 23:43
Gisteren (laatste examen)
-Opgestaan
-douche, eten, tandepoetsen
-met nen maat naar een vriendin, wa bier gedronken
-examen Engels gemaakt
-nen bak bier gaan kope en uitgedronken bij een vriendin met maten
-eten
-naar het jeugdhuis
-bbq bij nen maat
-naar het feestje op markt van de middenstand
-op cafe
-champagne gaan drinken
-bij nen maat overnacht

Mij goed amuseert en redelijk zat, maar das enkel opt einde van het schooljaar :) Anders beperk ik het wel.

deyoeri
24 juni 2007, 03:46
JH. Bonnekes gegeven voor mijn verjaardag, niet al teveel volk, chill nog eigenlijk. Goed gelachen, goed geamuseerd. Meer moet dat gwn niet zijn :)

DesorteD
24 juni 2007, 11:01
vandaag LAATSTE dag leren!
mijn plannen: leren!

zarathustra
24 juni 2007, 12:54
Haha; waarom nie ?

Het mijne is vaak net hetzelfde hoor; ma je moe je daar kunnen van loszetten. Doorhebben daje leven beetje routineus en saai is, is heel goe. :)
(veranderen nog beter)

oh maar dat heb ik ook wel door :p vandaar de quotes rond life

maar ach waarom veranderen als ik gewoon kan rondwiegen in de routine :]

pr0ph3t
24 juni 2007, 19:46
gaan winkelen in de zeb in boortmeerbeek, daarna naar de carmi

ComputerVISTA
24 juni 2007, 19:48
;8819093']rock zottegem !
wil dr ook naar toe gaan.. ben van zottegem..

ma heb geen geld voor toegangsticket:p
geen vrij kaarten?

hopelijk vind ik vakantiewerk..

Ik geef alvast geen vrijkaarten weg :p

In alle geval, sinds gisteren 12:00 staan de 2 tenten er, nog een geluk want net na ze stonden begon het te stortregenen :p

p0rkiej
24 juni 2007, 20:00
niks gedaan, kutweer ...
Iemand suggestie om iets te doen tijdens de vakantie, terwijl het slecht weer is? (pc is out of the question :p)

^^pathfinder^^
24 juni 2007, 20:04
niks gedaan, kutweer ...
Iemand suggestie om iets te doen tijdens de vakantie, terwijl het slecht weer is? (pc is out of the question :p)

poker en risk

Gentille
24 juni 2007, 20:06
niks gedaan, kutweer ...

Ik heb wat GR:AW gespeeld en naar de ronde van Zwitserland gekeken. En een beetje rondgelummeld in huis. Niets echt speciaals dus. Hopelijk wordt het weer beter, zodat ik me buiten kan bezighouden en van de zon genieten :)

webster
24 juni 2007, 20:39
00.00-06.00: liggen feesten op bal en op einde naar vriend thuis gegaan, waar we bleve slapen
06.00-11.00: geslapen
11.00-11.30: opgestaan en klaargemaakt
11.30-12.00: naar huis gefietst
12.00-12.30: gewassen, kleren aangedaan en kamer wa opgeruimd
12.30-13.00: eten en afruimen
13.00-19.00: wa pc gezeten, nog wa geprobeerd te slapen, beke gelzeen, sopranos s3 e4/5 gekeken, soul caliber 2 gespeeld
19.00-19.30: gegeten en afgeruimd
19.30-??.??: wss pc, mss efkes tv, ma wel wa vroeger gaan slapen, want kben nog wa moe :)

FroFro
24 juni 2007, 21:14
05.00-11.00: slapen
11.00-11.05: appelsiensapje drinken
11.05-17.00: slapen, verschillende keren van locatie veranderd

:(

Yorn!
24 juni 2007, 21:17
Naar't stad geweest.
Cinema'tje gedaan met een hoop vrienden, Shrek 3 gaan zien.
Afgesproken voor den dinsdag voor walibi...

Cryp
24 juni 2007, 22:18
feesje gehoudn vanacht om 5uur in mijn nest geland.
13u der terug uit wassen ,kleern aandoen,eten
dan voorbereiden voor men eindwerk verdediging van morn :D
en voor de rest wa op pc en vroeg gaan slapen straks

Hekje#
25 juni 2007, 17:47
Opgestaan met ne serieuse kater en zeer moe zijnde
In de tuinstoel gaan zitten en pintjes drinken om die kater uit te stellen
Mn tent opruimen en richting thuis gaan om me te realiseren dat graspop erop zit :(

Flipkikker
25 juni 2007, 17:54
Middageten gemaakt,
nog es gevloekt over de NMBS, blijkbaar staken ze in Antwerpen dan toch niet...

Nuja, sowieso met de auto naar Antwerpen gereden, onderweg ne goeie regenbui gehad waardoor ik geen kl*ten zag, paar mofo's die plots voor geen reden remmen of zonder pinken voor je neus schieten :sop:

Kom ik eindelijk aan vlakbij men kot, is er dan nergens een straat waar ik in mag om er te geraken, zonder een paar km om te rijden (zijn hier overal werken)
Ben dan maar gewoon eventjes in de verkeerde richting gaan rijden, was toch geen verkeer :)

Blood_Raven
25 juni 2007, 19:32
Naar dokter geweest, platen laten pakken.
Enkel verstuikt en een pees erin gescheurd.

Een weekje op zijn minst geen shuffle :(

PoMpElSiEn
5 juli 2007, 01:33
opgestaan, winkele, wa werken verveeld :/

skelly_king
5 juli 2007, 02:54
Om 14u nr centrum gefietst tit 18u op cafe gezeten ( iets teveel gedronken :D ) en dan gaan werken tot 23u, dan weer op cafe geweest en dan nr huis gefietst , nu ek koppijn... tis 2u snachts , 'k wou langer blijven ma iedereen ging weg, was egt nietste doen :D

count3rkill3r
5 juli 2007, 14:12
kwart na 9 opgestaan
naar de fitness gereden
half 11 terug naar huis
wa op pc bezig geweest spaghetti gegeten , sewes gaan werken tot 10 uur JOEPIE:applause: :p

Hmgrwngd
5 juli 2007, 15:20
00u-10u : feesten
10u-14u: onderweg naar huis
14u20: eindelijk thuis, msn aangezet, en zien dat maten er nie opzitten -> dus sms'en ...

MMMMMMMm :)

EternalSilence
5 juli 2007, 15:29
verveeld :eek:

binnen een uur of 2 gaan powertrainen

Firestyler
5 juli 2007, 15:37
ben mn valies klaar aan het maken om terug te gaan werken

Gentille
5 juli 2007, 17:11
Ik ben bij mijn grootouders geweest, moest daar nog het één en ander afgeven en naar de winkel geweest. Nu zit ik thuis me te vervelen. Kutweer

ChunWai.
5 juli 2007, 17:46
3.30-7.30 slapen
7.30-8.10 psp ff gespeeld
8.10-15.30 terug slapen
15.30-16.46 eten en pc

_lorre
5 juli 2007, 17:50
7.00 opgestaan
8.00-16.00 werken
nu beke op pc :p

MitCh
5 juli 2007, 20:56
6:45 opstaan
7:30-16:00 Weirke

Sk8erMatty
5 juli 2007, 21:09
6:45 : opgestaan
9:00 : 't een en 't ander gaan doen op kantoor van pa
12:00 : frieten gaan eten in 't beste fritkot van gent ^^
13:00 : gaan bowlen
18:20 : terug naar huis
19:00 : pizza gegeten :D
20:00 : TV kijken ..

xDama
6 juli 2007, 01:29
Om 11 uur ben ik ontwaakt.

Tegen 12u uit mijn bed gekomen en mij een bad genomen.

Tot 4u heb ik een beetje gegamed in combinatie met enkele werkjes die ik nog moest doen.

Uurtje TV gezien.

Tegen 6u gaan repeteren, maar eens ik toekwam aan het repetitiekot merkte ik dat 4 vd 6 leden blijkbaar van niets wisten.

Terug naar huis.

Uurtje PC.

Dan naar buiten gegaan en een pint of 10 gaan drinken.

Dag afsluiten met op 9lives mijn verhaal te vertellen en nog snel een filmpje te zien.

Voila

whatever9
6 juli 2007, 01:35
ik ben opgestaan om 14.00 (lol :D), dan heb ik weer een beetje gespeeld met mijn golfbal die ik onlangs gevonden heb. Ik zit er zo verhaalkes mee te spelen enz en dan beeld ik dat uit met foto's.

zo is hij al...

In bad geweest
http://users.pandora.be/TrAiL/allerlei/bath.jpg

Gaan dieppot duiken
http://users.pandora.be/TrAiL/allerlei/diving.jpg

Slagen gekregen door een vreemde man met een metalen stok :(
http://users.pandora.be/TrAiL/allerlei/killed.jpg

Liggen slapen
http://users.pandora.be/TrAiL/allerlei/sleeping.jpg

En gisteren heb ik hem betrapt terwijl hij porno keek op mijn laptop :o
http://users.pandora.be/TrAiL/allerlei/watching%20porn.jpg

verder heb ik gewerkt aan mijn racescooter, naar de winkel geweest met m'n autotje en gekookt (spaghetti mmm)
Nu ben ik nog wa aan het chillen maar ga slapen binnen 30 min

Unkn0wn
6 juli 2007, 02:17
Naar gent geweest, kot gaan zoeken.

deyoeri
6 juli 2007, 02:36
Gezopen
:unsure:

Fire-D
6 juli 2007, 02:36
ik ben opgestaan om 14.00 (lol :D), dan heb ik weer een beetje gespeeld met mijn golfbal die ik onlangs gevonden heb. Ik zit er zo verhaalkes mee te spelen enz en dan beeld ik dat uit met foto's.

zo is hij al...

In bad geweest
http://users.pandora.be/TrAiL/allerlei/bath.jpg

Gaan dieppot duiken
http://users.pandora.be/TrAiL/allerlei/diving.jpg

Slagen gekregen door een vreemde man met een metalen stok :(
http://users.pandora.be/TrAiL/allerlei/killed.jpg

Liggen slapen
http://users.pandora.be/TrAiL/allerlei/sleeping.jpg

En gisteren heb ik hem betrapt terwijl hij porno keek op mijn laptop :o
http://users.pandora.be/TrAiL/allerlei/watching%20porn.jpg

verder heb ik gewerkt aan mijn racescooter, naar de winkel geweest met m'n autotje en gekookt (spaghetti mmm)
Nu ben ik nog wa aan het chillen maar ga slapen binnen 30 min
Lol, kerel, gij hebt echt veel fantasie :D

Howitzer
6 juli 2007, 09:16
Vandaag ga ik eindelijk iets nuttig doen:
Gaan zien voor vakantiewerk met een vriend (om 9u15 dedju!)
En dan heb ik hopelijk iets van werk te doen en genoeg geld om de rest van de vakantie te kunnen uitgeven gelijk zot!

puni
6 juli 2007, 11:22
Vandaag ga ik eindelijk iets nuttig doen:
Gaan zien voor vakantiewerk met een vriend (om 9u15 dedju!)
En dan heb ik hopelijk iets van werk te doen en genoeg geld om de rest van de vakantie te kunnen uitgeven gelijk zot!

Das een beetje laat, ni? :p

PS: Kga sebiet 6 uur aan een stuk dingen aan elkaar plakken, hoera :woohoo:

skelly_king
6 juli 2007, 12:05

PS: Kga sebiet 6 uur aan een stuk dingen aan elkaar plakken, hoera :woohoo:

Ik ga sebiet 10u aan een stuk afwassen :D mss wa helpen in de koude keuken ( patatten schillen :D )

Karre
6 juli 2007, 12:54
Ik heb eigenlijk nog niet zo veel gedaan buiten opstaan, de honden eens buiten laten en de PC opzetten.

SMa
6 juli 2007, 13:34
waarom laat? :p
Ik ben me gisteren in 5 interim-buro's gaan inschrijven en kreeg meteen 6 job-aanbiedingen.

't is zot hoe gemakkelijk je een job vindt eens je 19 bent
aan de 17-jarige jongen voor me zeiden ze: "er zullen waarschijnlijk geen jobs meer vrijkomen deze maand" & een minuut later krijg ik er meteen 2 aangeboden :D
Ik heb geen enkele job aangenomen aangezien ze zelf zeiden dat er binnenkort wel betere jobkes zullen binnenkomen [nu was het allemaal fabriekswerk] en ze me dan ZEKER zullen bellen.
De truc is om die vrouwen wat te charmeren. Dus ipv enkel te antwoorden op hun vragen start je beter zelf een gesprek op, dan komt er snel een extra notitie vanboven op je invulbladen ;)

Gentille
6 juli 2007, 19:20
Vandaag cinema'tje gedaan. Die hard 4 gaan zien.

Godlessarto
6 juli 2007, 19:28
Opgestaan rond 12 uur
Film gezien bij menne maat
Gon voetballe

vanavend cafe met men meisje en de vriendenkring.

EternalSilence
6 juli 2007, 19:29
verveeld, powetraining, mijn ouders een beetje enerveren, vanavond miss naart JH of mee met de studentenclub

SMa
6 juli 2007, 23:22
Vandaag cinema'tje gedaan. Die hard 4 gaan zien.
en, de moeite?

Gentille
7 juli 2007, 01:41
en, de moeite?

jaja, zeker een waardige opvolger in de reeks. Typische Die-hard film.

Dakantochnie
7 juli 2007, 01:44
Ik heb vandaag nu eens echt geen klop gedaan.
Ik ben ergens ver na de middag uit mijn bed gekropen, heb heel de dag naar Wimbledon zitten kijken en ga nu sebiet een filmke zien.

Heeeerlijk, dat vakantieleven. :D

lttuvix
7 juli 2007, 13:11
maandag: werken vergaderen en slapen

dinsdag: speelplein werking muziek geluisterd en slapen

woensdag: werken, men auto vol met dozen gestoken zodat het eigenlijk niet meer verantwoord was om nog te rijden (omdat ik niks meer zag) en afgeleverd aan speelpleinwerking. Vergadert, muziek geluisterd en geslapen

donderdag: speelpleinwerking en speelpleinwerking feesje (zuip)

vrijdag: speelpleinwerking en JH feesje (zuip)

ULTRAnumb
7 juli 2007, 13:19
slapen....

Zorba
7 juli 2007, 13:19
Vandaag het gras afgereden :) Hmm riekt goed, dat gras :love:

Sk8erMatty
7 juli 2007, 23:20
naar gent achter nieuw kleren

metaphore
8 juli 2007, 00:21
om 6u thuis gekomen vant weggaan, om 13u opgestaan, douche gepakt, in de zetel gaan liggen. Middag eten gegeten en terug in de zetel gaan liggen. en daar zit/lig ik nu nog steeds :)

Hellrabbit
8 juli 2007, 00:46
Per ongeluk om half 2 opgestaan
Nen helen hoop niks
Film gaan zien bij ne vriend
Voorbereidingen gemaakt voor feestje

2 drukke dagen int verschiet :sleep:

zarathustra
8 juli 2007, 01:14
hmm, opgestaan

wat met bakstenen gesleurd
gegeten
100 blz gelezen voor thesis van volgend jaar >_>
schoenen gaan kopen (yay)
tourproloog gezien
beetje gamen tot nu

_DKsissor_
8 juli 2007, 02:40
opgestaan rond een uur of 1. Dan wa kameraden gebeld om rond twee te pokeren. Rap gegeten, alles klaargezet , dan gepokerd tot 5 , proloog gekeken, gegeten , pcke op voor msn en wat gewerkt aan een flashdingske, rond een uur of 10 naar tour 2007 gekeken gevolgd door films en nu afsluiten op het forum