PDA

Volledige versie bekijken : laptops4u.nl traag?

FEW
21 juni 2007, 13:16
9 juni heb ik een pc besteld op laptops4u.nl, de compal ifl90HR.
11 juni kreeg ik een mail met mijn bestelling in een pdf bestand en in de email stond:

Geachte heer/mevrouw,

In de bijlage kunt u de opdrachtbevestiging van uw bestelling lezen. We verzoeken u deze goed na te kijken op onjuist- en/of onvolkomenheden.

ik heb hierop mijn bestelling wat gewijzigd. Windows vista weg gelaten, maar dat doet niet ter zake geloof ik.
daar kwam geen reactie op dus stuurde ik eergisteren nog een mail met wijziging van mijn order.

nu hebben ze nog altijd niet terug gemaild om het geld te storten of met nog een bevestiging of ik weet niet wat.

als ik inlog op de site zelf staat er ook bij "uw gegevens" "Bestelling ontvangen, in behandeling".

goed en wel voor mij maar ik zou nu wel willen betalen. de laptops zijn pas midden juli binnen, maar ik wil dat alles nu in orde is.

werken ze bij laptops4u altijd traag of is er mogelijk een probleem.

*Mercenary*
21 juni 2007, 17:40
http://www.laptops4u.nl/extrainfo/contactinformatie-76.html

eens bellen tijdens kantooruren mss?

FEW
21 juni 2007, 20:04
ik ga nog een weekje wachten geloof ik, als ik dan niets ontvangen is zal ik een telefoontje plegen.

het zit gewoon zo dat ik hier nu zonder pc van mezelf zit en dat ik zeker niet wil dat die laptop te laat verstuurd wordt door een of andere fout :)