PDA

Volledige versie bekijken : ~30KG computerstuff

ZMarre
21 juni 2007, 10:35
Voila, net examens gedaan, gans mijn kot hier is uitgemest, en ik met dat ik zowat gestopt ben met mijn computer-manie heb ik echt al mijn materiaal dat ik door de jaren opgestapeld heb op overschot.

Ik ga écht niet de moeite doen om alles apart te inventariseren, en nog minder moeite doen om alles apart te verzenden. Te nemen of te laten, but trust me, er zit echt vanalles wat bij.

Een klein lemma:

- rood (!) grafisch LCD en blauw karakterLCD
- radiografisch draadloze koptelefon
- chrome molding (de laatste anderhalve meter in gans belgie gekocht, paar jaar geleden)
- meters watercooling tubing
- nen DangerDen Maze
- ne badass radiator
- drie coolermaster ledfans en ne papst fan
- vier alcoholtesters
- massa's grafische kaarten (zit een PCI graka met video-in bij, een Kyro 1, een GF256,...), NIC kaarten (paar Compaq's denk ik), mobo's (twee oude incl werkende CPU en RAM en twee moderne met kuren), CDspelers, drie oude HDD's, riser
- ne CDbox voor een 200 CD's
- massa's koelers, koelpasta's, adhesives
- twee CCFL's, bergen casebadges, een grote plaat plexiglas
- een headset
- METERS EN METERS kabels. Alle soorten, video, audio, data, noem maar op. Velen zelfs nog het plasticske.

Dit zit in een doos van 55cm*40cm*40cm, en weegt practisch 30KG!

Foto's:
http://zmarre.nimio.info/1024lotverkoop1.JPG spijtig genoeg was het er zoveel dat ik in lagen moest gaan werken, het enige wat ge ziet is de bovenste laag van kabels
http://zmarre.nimio.info/1024lotverkoop2.JPG
http://zmarre.nimio.info/1024lotverkoop3.JPG

Ik stel mijne minimumprijs voor dit alles op 30 euro. Peanuts, de headset en headphone kosten al evenveel als dit.

Liefst ophalen voor 30 juni. Den 1ste vertrek ik voor tien dagen naar Oostenrijk. Ophalen dient te gebeuren in Sint-Pieters-Leeuw, op vijf minuutjes van de Ring rond Brussel (ligt tussen Anderlecht en Halle)

ZMarre
21 juni 2007, 10:37
30 euro door Baffel op Loveno

http://forum.loveno.be/showthread.php?p=211305#post211305

ZMarre
21 juni 2007, 14:06
35 euro door groopy op Tones

http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=592033#592033

Razer
21 juni 2007, 14:33
vraagje:

drie coolermaster ledfans: kleur en hoeveel mm?

twee CCFL's: welke kleur en welke groote?

Zorofroozo
21 juni 2007, 18:03
dat rad, at voor iets is dat :)

scipicore
21 juni 2007, 18:18
dient voor waterkoeling

ZMarre
21 juni 2007, 18:39
Fans: 80mm, rood, twee gebruikt ene ongebruikt

Rad komt van een centrale verwarming. Perfect om passief te koelen (brede fins). Is nogal ferm mishandeld geweest door vorige eigenaar, heb hem zelf min of meer gefatsoeneerd. Zitten ongeveer 12mm buizen op (niet echt schoon aansluitingen, kzen nogal int zak gezet geweest door de vorigen eigenaar ^^) Is wat DIY, maar doet goed zijn werk.

yakmodder
21 juni 2007, 18:48
wnnr sluit je af?

peterderoo
21 juni 2007, 23:25
voor hoeveel die 3 alcoholtesters, pm aub

ZMarre
22 juni 2007, 12:35
Ik verkoop alles in één doos. Leek mij redelijk obvious ^^

Ik vertrek nu op weekend, vanaf maandag mag wie wil en geld heeft derachter komen :)

Trench
22 juni 2007, 13:20
zit er een s-video kabel bij van 5of10m? zou zeer geinteresseert zijn:)

ZMarre
25 juni 2007, 11:02
Nope, allemaal de kleine, 1.8meter is dat volgens mij.

Groopy
25 juni 2007, 12:27
Mijn bod blijft nog altijd gelden, kbezoek deze site meer als tones dus bij updates laat hier maar iets weten

Grtz

ZMarre
25 juni 2007, 13:27
Ok, ik had ondertussen ook een PM van Benwake gehad, ik wacht even zijn reactie af om dit dan af te ronden.

mega_stihl
25 juni 2007, 23:41
- rood (!) grafisch LCD en blauw karakterLCD

- vier alcoholtesters

richtprijzen + foto's aub

ZMarre
25 juni 2007, 23:53
Zeg alstublieft hé zeg. Ik reageer der echt niet meer op hoor ^^

mega_stihl
26 juni 2007, 00:01
ah u verkoopt enkel in zn geheel. wel ik vrees dat dit weinig succes gaat hebben

ZMarre
26 juni 2007, 00:04
Das dan pech voor mij.

Overigens heb ik onder voorbehoud een bod van 50 euro van Benwake. Gelieve dit morgen ten laatste te bevestigen!

ZMarre
26 juni 2007, 00:51
Benwake brengt een bod van 40 euro uit, overmorgen afgehaald.

Indien het morgenavond om 23.59h niet overboden is door Groopy dan is het van hem. Let wel op, ik verwacht van Groopy dan ook wel dat hij het woensdag, donderdag of vrijdag zeker komt ophalen.

ZMarre
26 juni 2007, 01:03
Ok, Benwake had mij de meeneemprijs gevraagd, ik had 50 euro gezegd, en hij heeft dit nu geboden.

Bij deze kan dit op slot. Groopy, sorry, misschien tot een volgende keer :)

Groopy
26 juni 2007, 01:13
Mja, veel kans heb ik niet meer gehad om te bieden :(

Jammer maar helaas.

Grtz

mega_stihl
26 juni 2007, 09:06
ja het is ook zo dat we al zijn biedingen hier hebben zien staan enzo ...

ZMarre
26 juni 2007, 09:40
Zijn biedingen staan dan ook op Tones... Maarja, hersenloos commentaar geven is dan ook nogal gemakkelijk he.

Groopy: meeneemprijs is meeneemprijs, sorry. Ik ben een man van mijn woord. Moest jij mij eergisteren gezegd hebben van 'ik wil hem doffice hebben, hoeveel moet je ervoor?' dan had ik ook gewoon na wat nadenken 50 euro gezegd en was hij voor jou. That's the way the cookie crumbles :)

Groopy
26 juni 2007, 12:52
Het is ook geen verwijt hoor ;) , zie jammer maar helaas.
Ik had gewoon niet veel tijd om het forum geregeld te checken, en de laatste keer dat ik gechecked had was er nog geen enkel hoger bod. Maar nu spaar ik toch alvast weer wat geld uit :p

Groetjes

mega_stihl
26 juni 2007, 14:50
Maarja, hersenloos commentaar geven is dan ook nogal gemakkelijk he.

lol u wordt nog een goeie verkoper!