PDA

Volledige versie bekijken : Het leven van een man is verre van eenvoudig...

Cind3r^
19 juni 2007, 22:04
Het leven van een man is verre van eenvoudig...

* Als je je vrouw op een voetstuk plaatst, en haar wilt beschermen voor alle drukte, ben je een macho.
Als je thuisblijft en het huishouden doet, ben je een watje.
* Als je te hard werkt, is er nooit tijd voor haar.
Als je niet hard genoeg werkt ben je een luierik.
* Als je haar zegt hoe goed ze eruitziet, zeg je dat maar om haar een plezier te doen.
Als je niets zegt, heet dat mannelijke onverschilligheid.
* Als je huilt ben je zwak.
Als je niet huilt ben je ongevoelig.
* Als je houdt van vrouwelijke vormen en sexy ondergoed, ben je in hun ogen een pervert.
Als je daar niet van houdt vinden ze je een homo.
* Als je bloemen voor haar koopt, wil je iets van haar.
Als je dat niet doet, denk je niet aan haar.
* Als zij hoofdpijn heeft, is ze moe.
Als jij die uitvlucht gebruikt hou je niet meer van haar.
* Als zij vrijgezel wilt blijven, heet dat onafhankelijkheid.
Als jij vrijgezel wilt blijven, heb je bindingsangst.

Dat ze nu nog eens zeggen dat mannen een gemakkelijk leven hebben...

Mijn vraag:
- zijn jullie gelukkig met jullie geslacht?
- zouden jullie liever een ander geslacht hebben gehad bij je geboorte?
- zeg waarom wel/niet.

k wil het eens weten, gewoon uit nieuwsgierigheid.

zelf dank ik iedere dag de hemel dat ik een man mag zijn, ondanks dat wij geen gemakkelijk leven hebben ^^

noreeeee
19 juni 2007, 22:07
zouden jullie liever een ander geslacht hebben gehad bij je geboorte?

Ik vind dat ge percies doet alsof dat er 20 geslachten zijn ofzo :D.

Ik ben blij met een jongetje te zijn.

Hmgrwngd
19 juni 2007, 22:07
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man".
:p

ChunWai.
19 juni 2007, 22:08
Dat zijn gewoon dingen die voor 1 man op de zoveel zo is misschien. Je bent niet macho als je dat doet, als ze hoofdpijn heeft is ze niet altijd moe, als je huilt, ben je niet zwak, als je van sexy ondergoed houd en als je dan pervert bent dan is elke man een pervert? Klopt dus niet helemaal :p

Cind3r^
19 juni 2007, 22:09
Dat zijn gewoon dingen die voor 1 man op de zoveel zo is misschien. Je bent niet macho als je dat doet, als ze hoofdpijn heeft is ze niet altijd moe, als je huilt, ben je niet zwak, als je van sexy ondergoed houd en als je dan pervert bent dan is elke man een pervert? Klopt dus niet helemaal :p

mja ik weet het, maar w/e, dan hebben jullie tenminste iets te lezen ^^

Meyer88
19 juni 2007, 22:17
Ik ben ook een content een jongen te zijn!

Overal kunnen plassen waar je wilt:bow:

Starrk
19 juni 2007, 22:19
Ik weet niet hoe het is om een vrouw te zijn dus hoe kan ik een uitspraak doen...

Meyer88
19 juni 2007, 22:20
Ik weet niet hoe het is om een vrouw te zijn dus hoe kan ik een uitspraak doen...

Ge kunt altijd dingen ondernemen om eens te weten hoe het is om een vrouw te zijn. Ze staan daar al ver in tegenwoordig.

Ali_
19 juni 2007, 22:23
Zeer tevreden.

Waarom ook niet, het is de wereld van een man.

j/k hé :p

Cind3r^
19 juni 2007, 22:23

je kan je toch min of meer inbeelden hoe het moet zijn:

nergens kunnen gaan pissen, 4 dagen per maand dat je vanonder "lekt", altijd erop letten dat ze uw "doos" nie zien als je een rokje hebt als je zit,...

nee, voor mij zou vrouw zijn de hel zijn imo.

kil911ler
19 juni 2007, 22:25
Overal kunnen plassen waar je wilt:bow:

Word.

deyoeri
19 juni 2007, 22:54
Ben meer dan tevreden mannelijk te zijn. Ik hang het varken uit, niemand die er op let, heb elke maand geen "problemen", moet geen kinderen baren, word beter betaald voor hetzelfde werk en als ik veel vrouwen binnendoe (jammer genoeg niet van toepassing) ben ik een held en zeker geen slet.

Gotta love being a man!

MetalG
19 juni 2007, 23:06
ik wil een meisje zijn :D

kan ik elke dag aan mijn tetten spelen !

W!mpix
19 juni 2007, 23:08
Strijkgaan xD

Nee, maar ik ben blij dat ik een man ben. Anders zou ik lesbisch zijn, en dat lijkt me zo...ongemakkelijk :x

Ge kunt altijd dingen ondernemen om eens te weten hoe het is om een vrouw te zijn. Ze staan daar al ver in tegenwoordig.

Once you pop, you can't stop :x

NSA.Rhinox
19 juni 2007, 23:17
Ik heb net exaam gynaecologie gehad. Ik ben tevreden met mijn geslacht.

Fir3wulf
19 juni 2007, 23:19
ik ben er gelukkig mee, heb ook voor het eerste gestemd.

Maar ik denk da ik voor de meerderheid spreek als ik zeg:
Multiple orgasms..

Inv
19 juni 2007, 23:20
Ben meer dan tevreden mannelijk te zijn. Ik hang het varken uit, niemand die er op let, heb elke maand geen "problemen", moet geen kinderen baren, word beter betaald voor hetzelfde werk en als ik veel vrouwen binnendoe (jammer genoeg niet van toepassing) ben ik een held en zeker geen slet.

Gotta love being a man!

Hier zitten zoveel waarheden in :)

ng
19 juni 2007, 23:22

nergens kunnen gaan pissen, 4 dagen per maand dat je vanonder "lekt", altijd erop letten dat ze uw "doos" nie zien als je een rokje hebt als je zit,...

Je vergeet hun geschoren benen, oksel, make-up shit.

Man zijn is een zaligheid.

edit: deyoeri

Dikke seconded.

ik wil een meisje zijn

kan ik elke dag aan mijn tetten spelen !

Als je een vriendin hebt kan je dat ook.

Sommige venten hebben zelf tetten.

MetalG
19 juni 2007, 23:27

Dikke seconded.

je maar geen 24u/24u !!

en njaaa multiple orgasms is natuurlijk xD

Najade
19 juni 2007, 23:29
Je bent wie je bent, non?
Elk geslacht heeft "voor- en nadelen". Fysisch en maatschappelijk. Maar met beide geslachten valt heel deftig te leven he.

Dus ik moet de last hebben van vooroordelen en maandstonden en hormonale schommelingen, maar who cares?
Als man altijd mijn lul achterna lopen en sterk "moeten" zijn en domme moppen vertellen lijkt me ook geen lachertje.

deyoeri
19 juni 2007, 23:31
Je bent wie je bent, non?
Elk geslacht heeft "voor- en nadelen". Fysisch en maatschappelijk. Maar met beide geslachten valt heel deftig te leven he.

Dus ik moet de last hebben van vooroordelen en maandstonden en hormonale schommelingen, maar who cares?
Als man altijd mijn lul achterna lopen en sterk "moeten" zijn en domme moppen vertellen lijkt me ook geen lachertje.

Hier is er eentje gefrustreerd!

Ali_
19 juni 2007, 23:39

Maar najade wij doen dat met alle plezier van de wereld!

:p

Xoliul
19 juni 2007, 23:41
Trots dat ik man ben, en zo moet het gvd!
En wat is er mis met (een beetje) macho? Snel rijden, leren vest dragen, beetje arrogant doen tegen de vrouwen en weet ik wat nog allemaal moet toch kunnen ? Zolang je jezelf maar niet al te serieus hierin begint te nemen. I doe dat alleszins :woohoo:

ng
19 juni 2007, 23:41

Hoeveel clichés kunnen in één zin staan?

Hier is er eentje gefrustreerd!

Tijd van de maand misschien?

Fir3wulf
19 juni 2007, 23:43
of iets nodig :p

W!mpix
19 juni 2007, 23:49
Hoeveel clichés kunnen in één zin staan?

Tijd van de maand misschien?

of iets nodig :p

Kijk, dit vind ik nu grappig :lol:

Najade
20 juni 2007, 00:33
-.-
Guys. Héél die post staat vol veralgemeningen mss? Of denken jullie dat vrouwen ALTIJD last hebben van maandstonden en vooroordelen en make-up en whatever jullie als nadelen opsommen? :D
Het is gewoon opvallend hoe de topicstarter wat zit te whinen over hoe moeilijk mannen het hebben. Boehoe. Iedereen heeft het zo moeilijk als hij het zelf maakt eh.

Kijk, dit vind ik nu grappig :lol:
^^

ng
20 juni 2007, 00:53
Niemand beweert het, maar jullie hebben er wel last van.
Wij niet, that's the entire point.

Decay
20 juni 2007, 01:05
Ik ben blij met mijn geslacht. En ik heb me nog nooit slecht gevoelt omwille dat ik een mannelijk stereotype niet kan waarmaken. Ik voel me slecht over iets voor andere redenen, maar zeker niet omdat ik als man me niet gedraag zoals een man dat hoort te doen. Velen zeggen dat ik vrouwelijke trekjes hebben, en vele vrouwen vinden dat aantrekkelijk. Ik kan wenen met films, gevoelens uiten, niet egoistisch zijn in bed en ik leer uit fouten. Ik heb gevoel voor smaak, hou van mooie uitzichten en merk heel snel aan lichaamstaal hoe iemand zich voelt. Verder heb ik een grote penis en word ik opgewonden van mijn keiheet lief die mij echt de beste seks ooit geeft. Als ik iemand ooit hoor zeggen van "be a man" omdat ik me niet goed voel over iets dan vernietig ik ze met mijn woordenschat en superieure discussiemethoden. Als iemand mij slaagt, sla ik ze ook. Als ik me heel slecht voel, ween ik als een kleine baby die zijn tutter niet krijgt. Ik ben modebewust en vind roos in sommige gevallen een mooie kleur. Ik ben zeker van mijn seksualiteit.

Najade
20 juni 2007, 03:04
Ghost, maar mijn punt was net dat al die zogezegde lasten maar tijdelijk zijn en dat iedereen wel eens een hekel heeft aan al die opgelegde stereotypen en ongemakken. Het is onzin dat een bepaald geslacht een gemakkelijker leven heeft dan een ander.

Mensen hebben het soms gemakkelijker, maar hele sexen niet :)
Ik stelde de ene sterotiepe uiting over vrouwen dus tgnover die van mannen. En natuurlijk heeft iedereen last van bepaalde natuurlijk kenmerken (mannen vs hormonen en vrouwen vs hormonen bijv.), maar niet in die mate dat het overdreven bepalend is voor de gemakkelijkheid van uw leven, da's gwn een misvatting.

Holy Paladin
20 juni 2007, 05:55
damn waarom is deze poll anoniem -_-

Zorba
20 juni 2007, 09:06
Toch liever man dan vrouw hoor :)

Zoals iemand hier al zei, vrouwen hebben (op lichamelijk en pyschologisch (wrs) vlak) toch meer te verduren.

En jullie vergeten allemaal de voor ons oh zo mooie 9 maanden zwangerschap, maar ik kan me inbeelden dat dat voor vrouwen een zeer zware (letterlijk) periode is. Maar ja, een goede man steunt haar dan he ;)

Decay: is wenen en je gevoelens uiten dan zo vrouwelijk? :unsure:

W!mpix
20 juni 2007, 09:55
Volgens mij is Decay de ideale man :unsure:

Daedie
20 juni 2007, 10:35
moet elke man domme moppen vertellen? dan ben ik verkeerd bezig :(.

Terrorist_Hell
20 juni 2007, 10:42
Mannen zijn quasi gelijk aan vrouwen, op het uiterlijk na. Al die stereotiepen en het bijhorende gedrag van mannen of vrouwen zijn illusies, ze 'denken' dat ze man of vrouw zijn, maar in feite weerspiegelen ze gewoon de maatschappij. I am me, I am free. M'n vriendin en ik verschillen niks qua mannelijke en vrouwelijke trekken. We zijn allebei wel eens vrouw en man, zo hoort het ook.

Persoonlijk zou ik wel eens vrouw willen zijn, puur om het fysieke te ervaren, aangezien mentaal of op basis van karakter gezien er toch geen verschillen zijn. Tenzij je natuurlijk zelf de illusie creeërt van wat 'n man of vrouw hoort te doen en/of te 'zijn'. Maandstonden zijn 'n cyclus, daarmee leer je leven en de 'gedragsstoornissen' die daarmee gepaard gaan, variëren van vrouw tot vrouw, maar dit is wederom een weerspiegeling van iemands leven en/of de maatschappij waarin ze leeft. M'n vriendin klaagt daarover niet, voelt zich niet dik, eet meer dan voldoende, etc. dus heel deze serie aan vooroordelen kloppen niet. Het feit dat je fantaseert over 'n penis of 'n vagina maakt niks uit, het zijn twee instrumenten van de liefdesdaad. Een rok dragen is ook al zoiets, en ook al heb je ondergoed aan, toch probeer je stiekem de rok niet te doen opwaaien. Maar op het strand in bikini showen is geen probleem dan. 't Komt allemaal neer op gecreeërde illusies van wat wel en niet mag, en wat 'n ander van ons zou denken. Man en vrouw zijn gelijk (althans in mijn opinie).

In feite zou 'n vijfde optie moeten komen dat zegt: "Ik ben zowel man als vrouw, ik ben in balans en tevreden."

cura
20 juni 2007, 11:05
doen jullie dat veel dan? zo'n rollenspel?
kwestie van het sexleven wat op te waarderen eh.. moet kunnen vind ik!

exploder
20 juni 2007, 11:31
'k zou wel eens een week ofzo een vrouw willen zijn (en dan niet de week met je regels) om te weten wat het is

GMotha
20 juni 2007, 11:56
Ik ben tevreden met mijn geslacht, kzou't prolly ook zijn als ik vrouwelijk geboren zou zijn.

Soms vraag ik me wel eens af hoe anders het leven gelopen zou zijn als ik van't ander geslacht zou zijn, maja: kzou't nooit weten^^ Ook zou ik eens een maandje het andere geslacht willen zijn om te zien of dat echt zo ongelooflijk anders is.

Al bij al is het mannelijke geslacht nog vrij fun.

Als man altijd mijn lul achterna lopenDe mijne hangt ietswat rechts, dus ik loop constant in hetzelfde cirkeltje.

domme moppen vertellen lijkt me ook geen lachertje.Integendeel, domme moppen zijn geweldig en komen spontaan op.

Tha_nOn
20 juni 2007, 12:48
toch wel de idiootste thread ever :sop:

het leven van een vrouw is ook verre van eenvoudig
of wacht het leven zelf is verre van eenvoudig<o/
tis wat ge er zelf van maakt eh

als uw instelling al is dat ge jaloers zijt op het ander geslacht dan zou ge dat ook zijn moest ge wel degelijk het andere geslacht zijn (ben niet bezig over transseksuelen, een andere seksuele identiteit hebben dan uw lichamelijk geslacht, lijkt mij hels)

anyway, soms wil ik best een jongen zijn om lekker stoer te doen en mij minder zorgen te maken, maar das ook weer zever
en ik ben gewoon graag vrouw <o/

nuja ik denk wel dat een vrouw meer te verduren krijgt in deze maatschappij, en dan vooral dingen van buitenaf opgelegd, maar tis ook te zien hoe ge daar zelf mee omgaat, kan mij wa schelen dat iedereen verwacht dat ik beschaafd en lief mij gedraag omdat ik toevallig borsten heb \o/, kan mij al zeker niet schelen dat iedereen verwacht dat ik zo weinig mogelijk haar heb staan waar ik maar wil \o/
en langs den andere kant heeft een vrouw zowiezo een bepaalde macht over de man i love it \o/

maar ge kunt toch niet vergelijken:p \o/ en toch gaan mannen het maatschappelijk gezien makkelijker hebben, maar da kan evengoed nadelen opleveren intern

p0rkiej
20 juni 2007, 12:58
strijkgaan bij sommige posts :D

En als ge ni tevreden zijt me u eigen, kunt ge altijd met u inspiratie een bezoekske aan de Welnesskliniek brengen

Ben zelf uitermate content met mijn geslacht :)

Cind3r^
20 juni 2007, 13:13
toch wel de idiootste thread ever :sop:

blijf hier dan weg omg..

de vraag is gewoon of je blij bent dat je vrouw/man bent en waarom, niet wat je van deze thread vindt. want dat boeit me imo geen zak

Huasheng
20 juni 2007, 13:38
Goh, er zijn toch niet zo drastisch grote verschillen tussen mannen en vrouwen (imo). Qua geslachtskenmerken kunnen mannen en vrouwen verschillen. Maar qua gedachtengang e.d.m. vind ik dat we goed overéénkomen. Man willen zijn om te weten hoe een man denkt, is (imo) behoorlijk nutteloos. Komt waarschijnlijk grotendeels overeen met hoe een vrouw denkt. En niet alle vrouwen zitten constant met hun gewicht, lichaam en tralalalie in hun hoofd. Er zijn ook genoeg mannen die zo denken. En zo'n gedachten kan ik missen als de pest.
Mannen zullen zich waarschijnlijk niet zo bepaald aangetrokken voelen tot het gedacht van maandstonden bij de vrouw. Waarom vrouwen daarover klagen, snap ik toch niet, se. Het is deel van het vrouw-zijn, waarom erover klagen? Mij hoor je er niet over klagen. Enkele dagen later ben je er toch van af voor een tijd.

Tja, ik ben geboren met een vagina, en ik ben er tevreden mee :)
Maar ik ben toch nieuwsgierig naar het leven met een penis. Dan vooral op vlak van opwinding en seks. Hoe een man dit allemaal ervaart. Het fascineert me wel wat.

TheFallen
20 juni 2007, 14:52
Is er geen optie?:
"Vroeger noemde ik Bert.. nu Berta..":cool:

Ik ben graag man. Welja, wat is man zijn? Ik ben gewoon graag mijzelf... Ik pas helemaal niet in het stereotype beeld van de man dusjah.

Toch vraag ik mij wel af, zoals iedereen wrs, hoe het zou voelen om dan van het andere geslacht te zijn... Waarom moet ik altijd alleen naar toilet verdomme:sad:
En nu serieus=p Zoals sommigen op seksueel vlak, dan eens op emotioneel, sociaal...

ddt15
20 juni 2007, 14:56
Maar ik ben toch nieuwsgierig naar het leven met een penis. Dan vooral op vlak van opwinding en seks. Hoe een man dit allemaal ervaart. Het fascineert me wel wat.
Stand up straight and go wherever the penis takes you.

Thin Liz
20 juni 2007, 15:07
Doet me denken aan dit verhaal:
http://www.volkskrantblog.nl/bericht/117508

''....ze ontdekte dat het leven van de moderne man een stuk stressvoller, frustrerender, angstaanjagender en eenzamer is dan ze als vrouw ooit had kunnen vermoeden.
... :)

Tha_nOn
20 juni 2007, 16:34
Doet me denken aan dit verhaal:
http://www.volkskrantblog.nl/bericht/117508

''....ze ontdekte dat het leven van de moderne man een stuk stressvoller, frustrerender, angstaanjagender en eenzamer is dan ze als vrouw ooit had kunnen vermoeden.
... :)

mjah het leven als verklede vrouw (in een man dus) en constant rondlopen met de angst om ontdekt te worden, moeten opletten met hoe ge u gedraagt en wat ge zegt, lijkt mij inderdaad stresserend, angstaanjagend en eenzaam

niet dat mannen geen moeilijk leven kunnen hebben, maar haar beleving ervan is niet dat van een echte man ze:p

~ pIgnmilkr ~
20 juni 2007, 20:24
ik ben blij dak een jongen ben. Ik hoef mijn oksels/benen nie te scheren en heb geen maandstonden. Ik moet ook geen kinderen baren, stel je voor. Kdenk ook dat vrouw zijn iets duurder is vanwege make-up/kleren en zo (algemeen gezien dan).

Arifiene
20 juni 2007, 20:53
I love being a girl :love:.
Roze, kleren kopen, juweeltjes...
Tot zover de cliches, ik hou ook van kasten in mekaar steken, pc's en racen ;)

ik ben dus heel content
en ik moet ook geen kinderen baren (aangezien ik kinderen gwn niet graag heb en ook niet wil :p)

^MystiQ
20 juni 2007, 21:18
Wa ne thread weeral :ironic:

Als uw vrouw u een watje vindt omda ge iets doet int huishouden of u ne macho vind omda ge haar steun geeft als ze ergens opstaat. Dan zoekte denkek beter een andere vrouw ;)

snake880
20 juni 2007, 21:41

ik ben dus heel content
en ik moet ook geen kinderen baren (aangezien ik kinderen gwn niet graag heb en ook niet wil :p)
de eerste vrouw die kinderen haat:naughty:

Gentille
20 juni 2007, 21:52
Ik ben een jongen en ik ben tevreden met mijn geslacht :p

boogje
20 juni 2007, 22:10
jongen, en tevreden met mijn geslacht.

This wel zever dat ik zou zeggen " ik zou geen vrouw willen zijn omdat.." of dat hier vrouwen het omgekeerde zeggen, want onze psyche is zo verschillend en we werden werkelijk imméns anders opgevoed en anders bekeken door de maatschappij dat je niets kan zeggen over het vrouwelijk geslacht. Ja, vrouwen zijn tevreden met wie ze zijn omdat ze nu zo eenmaal zijn opgevoed/cultureel is opgelegd dat ze zich mooi moeten maken etc. Ik had toevallig daar een paar dagen geleden een examen over. (psychologie), en in het weekend zal ik- indien Niemand anders niet al een hele uiteenzetting doet- een lange uitleg typen :unsure:

Nu tv kijken \0/

Fré_
20 juni 2007, 22:10
schitterende poll :lol:
kmoest zo hard lachn toen ik em zag staan :D

Cind3r^
20 juni 2007, 22:27
Wa ne thread weeral :ironic:

Als uw vrouw u een watje vindt omda ge iets doet int huishouden of u ne macho vind omda ge haar steun geeft als ze ergens opstaat. Dan zoekte denkek beter een andere vrouw ;)

lees eerst waar de thread over gaat en geef er dan commentaar over..

dit heeft nix te maken met watjes/macho's, maar of je blij bent dat je een man bent.

zucht..

Ali_
20 juni 2007, 22:49
Die resultaten :D

prolly fake:unsure: (hoop ik toch)

Cind3r^
20 juni 2007, 23:00
Die resultaten :D

prolly fake:unsure: (hoop ik toch)

hmm de resultaten geven toch min of meer mijn oorspronkelijke schatting van de uitkomst weer:
zo goed als iedereen is tevreden met zijn geslacht. (op enkelen na, maar in hoeverre hebben ze serieus gestemd?: >)

Ali_
20 juni 2007, 23:11
hmm de resultaten geven toch min of meer mijn oorspronkelijke schatting van de uitkomst weer:
zo goed als iedereen is tevreden met zijn geslacht. (op enkelen na, maar in hoeverre hebben ze serieus gestemd?: >)

Dat is idd de hamvraag :p

th43ns
20 juni 2007, 23:39
Je bent hoe je bent, punt.

mythe
20 juni 2007, 23:47

ik ben dus heel content
Bwa, de gedachte zal wel veranderen door de jaren heen ;).

Ik ben jongen en ben er content mee! Enkel dan dat er van de johny's rondlopen da op u bakkes willen slaan is het nadeel van jongen zijn. Maar dat neem ik er dan maar weer bij. Het nadeel bij het meisje is de maandstonden, het nadeel bij de jongen, dat er van de agressieve tisten in Ninove zitten dat voor het eerste blik naar hun op u bakkes willen slaan!

Corrupt^
21 juni 2007, 00:28
Die poll ontbreekt opties... ik ben een jongen, wens niet anders te zijn maar ben ontevreden :sop:
Nu tzou me wel es interesseren om es een week een vrouw te zijn, gewoon voor de ervaring. Liefst wel een week waarbij ik geen last heb van maandstonden dan :D

ugh
21 juni 2007, 00:41
Liefst wel een week waarbij ik geen last heb van maandstonden dan :D

das ook een vrouwelijke ervaring.
moeilijk doen...

KN-StrideR
21 juni 2007, 11:32
Als je een MOOIE vrouw bent is je leven heel gemakkelijk.
Als je een Lelijke vrouw bent is je leven veel moeilijker.

Als man heb je zo geen extremen, behalve dan bij het vinden van een lief, maar als je depressief wordt omdat je single bent / geen lief vindt dan scheelt er wel iets met je ingesteldheid.

Soit... i'm a man and i like my penis.

Stimpy
21 juni 2007, 12:01
ik zou wel graag een mooie vrouw zijn es :p
zowat showen met wat ge te bieden hebt zonder echt de slet uit te hangen ^^
alle gaste kunne kop zotmaken .. laten nagapen met een air van, you ain't gonna get some :p zalig

eigelijk gelijk ik nu als man bij de meisjes doe e :unsure:

.. :sad:

-Helld0g-
21 juni 2007, 12:09
Bwa moestek kunnen kiezen, dak zo als bloedmooie vrouw ter wereld zou komen dan zou ik dat wel graag eens geprobeerd hebben.

Maja ben blij met wie dak ben, en tis nu ni dak venten mooi vind dus kging zowiezo lesbisch zijn :P (dus daar gaat de rijke vent... :P)
En als vrouw zowel autotechnieken studeren (dus sleutelen qua hobby) maar ook kitesurfen en motorrijden (vroeger crossen). Denk ni dak dan nog elegante vormen ging hebben, maar eerder veel te kloek uitgevallen ging zijn om nog vrouw te zijn :D

Meiskes moet zo klein, fijn, zacht zijn... ge weet wel :D 'k ben ni aan werkersvrouwen :(

Oja kinderen zeggen mij niks, besluit rap gemaakt zeker :D
en ik zou ni van mezelf kunnen blijven...!!!

Laat maar rap zo :) (ps vind het wel een leuke thread, het gedacht alleen al... maar de meeste hier durven hun verbeelding de vrije loop ni laten gaan)

Timmos
21 juni 2007, 12:09
Deze thread stinkt. De algemene indruk die ik hier krijg is dat vrouwen minderwaardig zijn :ironic:

Simonn
21 juni 2007, 12:11
Deze thread stinkt. De algemene indruk die ik hier krijg is dat vrouwen minderwaardig zijn :ironic:

:unsure:

ddt15
21 juni 2007, 12:34
Ah ge weet het dan toch :p .

J/K zal ik al maar zeggen voor iemand zich op zen teentjes getrapt voelt.

Hmgrwngd
21 juni 2007, 13:01
"Men are not people. We are disgustoids in human form."

Over het algemeen overdrijven veel mensen in het zoeken van verschillen. Alsof het leven honderd keer beter is als je een vrouw bent. :lol:

KN-StrideR
21 juni 2007, 13:03
Het gras is altijd groener aan de overkant :)

Arifiene
21 juni 2007, 13:12
Bwa, de gedachte zal wel veranderen door de jaren heen ;).

Zucht, waarom zegt iedereen dat. Dat zal helemaal niet veranderen, ik hou nu eenmaal niet van kinderen, dat jankt, dat werkt op men zenuwen...
Vriendinnen genoeg met kinderen, iedereen wordt daar week van, ik niet ze, ver van. Geef mij maar een kat.

Trouwens, ik was zelf niet graag kind (afgezien van het Barbie-gedoe dan).

Hmgrwngd
21 juni 2007, 13:19
ik hou nu eenmaal niet van kinderen, dat jankt, dat werkt op men zenuwen... .

Eindelijk es iemand die eerlijk genoeg is om dat toe te geven. :)

ComputerVISTA
21 juni 2007, 13:29
Man, dominant en tevreden!

Ow, en ik rule dat het geen naam meer heeft!

ng
21 juni 2007, 14:22
Ik ben jongen en ben er content mee! Enkel dan dat er van de johny's rondlopen da op u bakkes willen slaan is het nadeel van jongen zijn. Maar dat neem ik er dan maar weer bij. Het nadeel bij het meisje is de maandstonden, het nadeel bij de jongen, dat er van de agressieve tisten in Ninove zitten dat voor het eerste blik naar hun op u bakkes willen slaan!

Iedereen heeft last van johny's.

Ben je een jongen dan willen ze stoer doen en op u bakkes kloppen of op z'n minst uitdagen.
Ben je een meisje dan willen ze ook stoer doen, maar dan door u lastig te vallen omdat ze denken dat ze ware casanova's zijn.
Tenzij je natuurlijk er niet uitziet zoals zij dat willen, dan zullen ze u gewoon naroepen gelijk de bende onbeschaafde primaten dat het zijn.

Jonathan
21 juni 2007, 15:22
Ben man en ben uitermate content , kzou natuurlijk wel eens willen weten hoe het is om vrouw te zijn , vooral de physieke ervaringen , maar kzou niet willen ruilen voor altijd :)

^^pathfinder^^
21 juni 2007, 15:47
Man, dominant en tevreden!

Ow, en ik rule dat het geen naam meer heeft!

Deze post was dus van mij, kwas efkes op de computerVISTA zijnen account ingelogd.

MorGo7h
21 juni 2007, 20:11
Ik mis de optie: Ik wil een kat zijn!

sneax
21 juni 2007, 20:23
al die polls moeten publiek zijn vind ik (dat ge ziet wie wat stemt), vooral als het over dingen zoals dit gaat!

ik ben een jongen en ik wil nu ni veranderen van geslacht maar moest ik kunnen kiezen en dan pas geboren worden zou ik mss twijfelen om e meiske te zijn (omdat die hun orgasmes percies neiger en langer zijn) - en dat is dan ook de enige reden, voor de rest blijf ik liefst gewoon ne gast :)

ComputerVISTA
21 juni 2007, 20:40
Deze post was dus van mij, kwas efkes op de computerVISTA zijnen account ingelogd.

^^

Jij bent ook mijn lievelings dubbel acc ^^

Decay
22 juni 2007, 01:57
Mannen zijn quasi gelijk aan vrouwen, op het uiterlijk na. Al die stereotiepen en het bijhorende gedrag van mannen of vrouwen zijn illusies, ze 'denken' dat ze man of vrouw zijn, maar in feite weerspiegelen ze gewoon de maatschappij. I am me, I am free. M'n vriendin en ik verschillen niks qua mannelijke en vrouwelijke trekken. We zijn allebei wel eens vrouw en man, zo hoort het ook.

Persoonlijk zou ik wel eens vrouw willen zijn, puur om het fysieke te ervaren, aangezien mentaal of op basis van karakter gezien er toch geen verschillen zijn. Tenzij je natuurlijk zelf de illusie creeërt van wat 'n man of vrouw hoort te doen en/of te 'zijn'. Maandstonden zijn 'n cyclus, daarmee leer je leven en de 'gedragsstoornissen' die daarmee gepaard gaan, variëren van vrouw tot vrouw, maar dit is wederom een weerspiegeling van iemands leven en/of de maatschappij waarin ze leeft. M'n vriendin klaagt daarover niet, voelt zich niet dik, eet meer dan voldoende, etc. dus heel deze serie aan vooroordelen kloppen niet. Het feit dat je fantaseert over 'n penis of 'n vagina maakt niks uit, het zijn twee instrumenten van de liefdesdaad. Een rok dragen is ook al zoiets, en ook al heb je ondergoed aan, toch probeer je stiekem de rok niet te doen opwaaien. Maar op het strand in bikini showen is geen probleem dan. 't Komt allemaal neer op gecreeërde illusies van wat wel en niet mag, en wat 'n ander van ons zou denken. Man en vrouw zijn gelijk (althans in mijn opinie).

In feite zou 'n vijfde optie moeten komen dat zegt: "Ik ben zowel man als vrouw, ik ben in balans en tevreden."

Dat is exact wat ik wou aantonen met mijn post :) Nooit gedacht dat iemand hier ook zo over zou denken.

Cind3r^
22 juni 2007, 11:29
al die polls moeten publiek zijn vind ik (dat ge ziet wie wat stemt), vooral als het over dingen zoals dit gaat!

Sommigen die eerlijk stemmen wensen (zelfs over het internet) anoniem te blijven, we moeten dat respecteren;)

Cowgirl Henk
22 juni 2007, 12:18
Nee, maar ik ben blij dat ik een man ben. Anders zou ik lesbisch zijn, en dat lijkt me zo...ongemakkelijk :x

Why??

pvt. stengo
22 juni 2007, 20:52
Sommigen die eerlijk stemmen wensen (zelfs over het internet) anoniem te blijven, we moeten dat respecteren;)

Ja want wie kan met zekerheid zeggen dat Vista de waarheid vertelt. :p

Arifiene
23 juni 2007, 13:07
Eindelijk es iemand die eerlijk genoeg is om dat toe te geven. :)

Welja tuurlijk.
Ik schaam me er niet over dat ik een vrouw ben en niet van kinderen moet weten.
Pas op, ik babysit soms (eerlijk zijn: voor het geld), en dan kan ik perfect wel met kinderen om ze, ma da is gwn fake, ik toon geduld enzo, maar vanbinnen bennek aant sterven van ongeduld en irritatie :p.

Ik kon als kind al niet goed tegen kinderachtig doen, dusja, ge kunt u voorstellen hoe dak er nu over denk, en de meeste kinderen zijn nu eenmaal kinderachtig, ze zijn immers kind...

Fighting Hobbit
23 juni 2007, 13:11
ik ben zeer blij man te zijn, maar zo eens een dag een bloedmooie vrouw zijn lijkt me eigenlijk nog wel eens plezant :p...

zjatkop
23 juni 2007, 13:49

++++++++ tettn hebben? :p

denk wel da'k content mag zijn da'k ne jong ben :)

Marly
23 juni 2007, 13:49
Ben wel blij om man te zijn omwille van de ongemakjes die wij niet hebben. Die maandstonden, lijkt mij toch niet evident.

Aan de andere kant heb ik wel zo het idee dat het leven van een vrouw (k'ga er wel bijzeggen : een mooie vrouw ) veel boeiender is dan dat van een man. De macht die mooie vrouwen over mannen hebben lijkt me echt zalig. Denk ook dat vrouwen een iets anders denkpatroon hebben tov liefde, relaties, sex etc.

En het voornaamste is ook dat een vrouw een van de meest wonderlijke dingen in de natuur van "zeer dichtbij" meemaakt, nl het verwekken van een kind. Als man doneer je gewoon je zaad en dat is het. 0Maar als vrouw moet het toch wel een fantastiche ervaring zijn dat er iets in je groeit, allé k'weet niet hoe ik het moet zeggen but you get the point.

Enfin zou wel is zo'n week in een vrouwelijk lichaam willen doorbrengen om te zien hoe het is.

skelly_king
23 juni 2007, 15:38
Ik ben blij dak jongen ben ze, Altijd makkelijk om te pissen, nooit maandstonden, nie 9 maand me iets in je buik rondlopen, nie gediscrimneerd worden , ... Man eeft nog altijd ietsje beter dan de vrouw ;) en wat je zegt klopt nie helemaal ze :p Als je weent ofzo dan vinden ze dat ge u durft uiten , nen andere gast ga vinden da ge een janet zijt , ....

Avenger 2.0
23 juni 2007, 20:53
Als knappe vrouw moet leven echt wel makkelijk zijn. Ge kunt mannen zo rond uwe vinger draaien, ge krijgt overal voorrang en iedereen bewondert u. Maar als lelijke vrouw zijt ge wel serieus gekloot...

Huasheng
24 juni 2007, 16:48
Als knappe vrouw moet leven echt wel makkelijk zijn. Ge kunt mannen zo rond uwe vinger draaien, ge krijgt overal voorrang en iedereen bewondert u. Maar als lelijke vrouw zijt ge wel serieus gekloot...
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat meent?
Imo hebben 'mooie' vrouwen het al even moeilijk. Mannen snel om hun vinger kunnen draaien. Mja, misschien wel. Maar waarschijnlijk komen er ook mannen af naar dat vingertje die ze er feitelijk niet wilt om draaien. Met al dan niet de nodige gevolgen as in stalking.

Simonn
24 juni 2007, 17:13
Imo hebben 'mooie' vrouwen het al even moeilijk. Mannen snel om hun vinger kunnen draaien. Mja, misschien wel. Maar waarschijnlijk komen er ook mannen af naar dat vingertje die ze er feitelijk niet wilt om draaien. Met al dan niet de nodige gevolgen as in stalking.

Kdenk da ge eerst een schone vrouw moet geweest zijn om echt te kunnen weten of het al dan niet lastig is.
Ik kan me wel voorstellen dat het leven van een lelijke vrouw een hel kan zijn :p

skelly_king
24 juni 2007, 18:04
Mooiere vrouwen hebben het ook niet even gemakkelijk ze. Niet makkelijk om een vaste relatie op te bouwen want de man zal snel jaloers zijn, altijd gasten die rond u hangen waar ge totaal niets van weten. het hooft z'n voordelen maar ook z'n nadelen :D

Karre
24 juni 2007, 18:25
Ik ben een jongen en ik ben tevreden, ik kan me totaal niet voorstellen dat ik een meisje zou zijn. Indien ik één was zou ik lescbische praktijken uit oefenen maarja dat gedacht is er nu omwille ik een gast ben :p.
Anderzijds kunnen vrouwen wel gemakkelijker aan een lief geraken denk ik, waarom denken veel vrouwen toch dat mannen de eerste stap en al moeten zetten ... -_-'.

0m3g4
24 juni 2007, 19:28
in die verhouding is een buitengewoon knappe man zijn veel gemakkelijker leven dan een buitengewoon knappe vrouw =)

pr0ph3t
24 juni 2007, 19:49
mannelijk en tevreden

Terror Factor
24 juni 2007, 23:14
Man en tevreden, maar ik zou ook graag eens voor een tijdje een vrouw zijn, vooral voor de fysieke elementen(meerdere orgasmes, blijven door kunnen doen, hoe het voelt om iets in u te hebbe ipv iets rond u te hebben(:p), een kindje dat in je leeft).

Een matig mooie tot mooie vrouw heeft het denk ik wel gemakkelijker als een man om iets te krijgen. Een vrouw kan veeeeeeeel makkelijker een man verleiden dan andersom. 'kdenk da manne sneller tevreden zijn als t op seks aankomt :p

Fir3wulf
25 juni 2007, 00:59
Man en tevreden, maar ik zou ook graag eens voor een tijdje een vrouw zijn, vooral voor de fysieke elementen(meerdere orgasmes, blijven door kunnen doen, hoe het voelt om iets in u te hebbe ipv iets rond u te hebben(:p), een kindje dat in je leeft).

Een matig mooie tot mooie vrouw heeft het denk ik wel gemakkelijker als een man om iets te krijgen. Een vrouw kan veeeeeeeel makkelijker een man verleiden dan andersom. 'kdenk da manne sneller tevreden zijn als t op seks aankomt :p

Da kunde als man ook :lol: :lol:

Kdenk da ge eerst een schone vrouw moet geweest zijn om echt te kunnen weten of het al dan niet lastig is.
Ik kan me wel voorstellen dat het leven van een lelijke vrouw een hel kan zijn :p
ervaring? :crazy:

hybrid
25 juni 2007, 01:19

vraag het eens aan een mooie vrouw en laat het ons dan weten

cclherreman je neemt me de woorden uit de mond :p

Huasheng
25 juni 2007, 11:45
vraag het eens aan een mooie vrouw en laat het ons dan weten
Wat is 'mooi'? Da's subjectief.

Imo is het niet zo dat het leven van een 'lelijke' vrouw moeilijker zou zijn dan dat van een 'mooie' vrouw. Noch het omgekeerde. En ja, dat lijken jullie hier wel te beweren.
Een 'lelijke' vrouw kan evengoed een geweldig leven hebben, terwijl een 'mooie' vrouw afziet van de drama.
Nogal belachelijk om te gaan beweren dat iedere zogezegde 'lelijke' vrouw van dag tot dag een hel doormaakt. En indien ze echt lelijk zijn, dan bestaan daar nog steeds de middelen voor.

GMotha
25 juni 2007, 11:54
Plastische chirurgie is duur en een zak over het hoofd trekken is verdacht.

ComputerVISTA
25 juni 2007, 13:06
Plastische chirurgie is duur en een zak over het hoofd trekken is verdacht.

Maar wel spotgoedkoop!

Cind3r^
25 juni 2007, 13:10
tenzij je een zak van een bepaald merk over haar kop wilt..

PapaGanz
25 juni 2007, 14:20
Wat is 'mooi'? Da's subjectief.

Imo is het niet zo dat het leven van een 'lelijke' vrouw moeilijker zou zijn dan dat van een 'mooie' vrouw. Noch het omgekeerde. En ja, dat lijken jullie hier wel te beweren.
Een 'lelijke' vrouw kan evengoed een geweldig leven hebben, terwijl een 'mooie' vrouw afziet van de drama.
Nogal belachelijk om te gaan beweren dat iedere zogezegde 'lelijke' vrouw van dag tot dag een hel doormaakt. En indien ze echt lelijk zijn, dan bestaan daar nog steeds de middelen voor.

Ja en een condoom "kan" ook scheuren :ironic:..
De MEERDERHEID van de mooiste vrouwen heeft een goed leven.

Huasheng
25 juni 2007, 15:56
Bron(nen)?

Simonn
25 juni 2007, 16:01
Bron(nen)?

Die met een man worden onderhouden en doen ganse dagen alles wat ze willen, en dit terwijl manlief gaan werken is. Als ze dan al gaan werken, stelt dat toch niet veel voor (logisch aangezien het vrouwen zijn). Vrouw zijn..wat een leventje!

PapaGanz
25 juni 2007, 16:45
Bron(nen)?

"Een stapje in de wereld"

Simonn
25 juni 2007, 16:46
"Een stapje in de wereld"

Dat is te spannend.

Terrorist_Hell
25 juni 2007, 16:58
Ja en een condoom "kan" ook scheuren :ironic:..
Als ge de topmodellen die aan de drank en drugs zitten (de overgrote meerderheid in dat wereldje) erbij telt, dan is dat toch maar zever ze uw standpunt. Tenzij ge met 'mooie' vrouwen naturel bedoelt, hun eigen weg gaan zonder zich te laten innemen door drugs en rock 'n roll. Dan nog, 't is geen garantie voor 'n degelijk leven hé, en wat is trouwens de maatstaf voor 'n goed leven? Ge kunt content zijn met de basis (kledij, woonst, verwarming, voeding en vooral liefde) of ge kunt veel luxe eisen en blablabla. Een mooie vrouw komt imo pas per definite naar voren wanneer ze zichzelf laat stralen, ongeacht van haar uiterlijk, maar die tergelijkertijd ook afstand doet van eendewelk masker, dus dat ze 100% staat achter haar keuzes, of het nu al dan niet met luxe te maken heeft. Omtrent dat uiterlijk vs. innerlijk: dit betekent niet dat ik zomaar met iedere vrouw de liefde wil bedrijven, er moet ook nog affectie zijn van beide kanten.

't Is wreed gemakkelijk om de cliché argumenten naar boven te halen, maar bewijzen da's wel iets anders. Mooie vrouwen (naturel of volgens de modewereld e.d.) kunnen per definitie veel geld hebben, en 'n luxe leventje leiden, maar dat is absoluut geen garantie in gelukkig zijn. Er bestaat ook zoiets als de illusie van geluk. Het is niet omdat die persoon denkt dat ze gelukkig is (ev. mede door de luxe), dat ze dat ook is. Iets weten (door intuïtie bv.) is veel krachtiger en waarheidsgetrouwer (voor die ene persoon dan), dan afgaan op de weerspiegeling van de maatschappij op haar karakter (hoogstwaarschijnlijk 'n opgebouwde façade).

Huasheng
25 juni 2007, 17:44
Die met een man worden onderhouden en doen ganse dagen alles wat ze willen, en dit terwijl manlief gaan werken is. Als ze dan al gaan werken, stelt dat toch niet veel voor (logisch aangezien het vrouwen zijn). Vrouw zijn..wat een leventje!
Is dat nu jouw definitie van een goed leven? Wie zegt dat die vrouw gelukkig is? Haar man is godganse dagen weg van huis, kan evengoed op een ander zitten. Zij kan evengoed op een ander gaan omdat ze zich thuis alleen en verlaten voelt, en nood voelt aan enig affectie.
Niet zeveren, é. 't Is niet omdat je zwemt in de luxe, dat je daarom een écht goed leven hebt. Je lijkt te veel in stereotiepen te denken door te denken dat een vrouw makkelijk te plezieren is met wat geld, luxe en niet te hoeven werken. Moest je het niet weten: vrouwen willen ook gelukkig zijn. Als je oprecht gelukkig bent, dan pas heb je in mijn ogen een goed leven. Geld, luxe, tralalie zijn allemaal handig, maar maakt het op zich een mens gelukkig? Mijn antwoord: neen.

Als ge de topmodellen die aan de drank en drugs zitten (de overgrote meerderheid in dat wereldje) erbij telt, dan is dat toch maar zever ze uw standpunt. Tenzij ge met 'mooie' vrouwen naturel bedoelt, hun eigen weg gaan zonder zich te laten innemen door drugs en rock 'n roll. Dan nog, 't is geen garantie voor 'n degelijk leven hé, en wat is trouwens de maatstaf voor 'n goed leven? Ge kunt content zijn met de basis (kledij, woonst, verwarming, voeding en vooral liefde) of ge kunt veel luxe eisen en blablabla. Een mooie vrouw komt imo pas per definite naar voren wanneer ze zichzelf laat stralen, ongeacht van haar uiterlijk, maar die tergelijkertijd ook afstand doet van eendewelk masker, dus dat ze 100% staat achter haar keuzes, of het nu al dan niet met luxe te maken heeft. Omtrent dat uiterlijk vs. innerlijk: dit betekent niet dat ik zomaar met iedere vrouw de liefde wil bedrijven, er moet ook nog affectie zijn van beide kanten.

't Is wreed gemakkelijk om de cliché argumenten naar boven te halen, maar bewijzen da's wel iets anders. Mooie vrouwen (naturel of volgens de modewereld e.d.) kunnen per definitie veel geld hebben, en 'n luxe leventje leiden, maar dat is absoluut geen garantie in gelukkig zijn. Er bestaat ook zoiets als de illusie van geluk. Het is niet omdat die persoon denkt dat ze gelukkig is (ev. mede door de luxe), dat ze dat ook is. Iets weten (door intuïtie bv.) is veel krachtiger en waarheidsgetrouwer (voor die ene persoon dan), dan afgaan op de weerspiegeling van de maatschappij op haar karakter (hoogstwaarschijnlijk 'n opgebouwde façade).
²

PapaGanz
25 juni 2007, 17:46
Alez dan, we bedoelen "gemakkelijker".

Simonn
25 juni 2007, 18:37
Is dat nu jouw definitie van een goed leven? Wie zegt dat die vrouw gelukkig is? Haar man is godganse dagen weg van huis, kan evengoed op een ander zitten. Zij kan evengoed op een ander gaan omdat ze zich thuis alleen en verlaten voelt, en nood voelt aan enig affectie.
Niet zeveren, é. 't Is niet omdat je zwemt in de luxe, dat je daarom een écht goed leven hebt. Je lijkt te veel in stereotiepen te denken door te denken dat een vrouw makkelijk te plezieren is met wat geld, luxe en niet te hoeven werken. Moest je het niet weten: vrouwen willen ook gelukkig zijn. Als je oprecht gelukkig bent, dan pas heb je in mijn ogen een goed leven. Geld, luxe, tralalie zijn allemaal handig, maar maakt het op zich een mens gelukkig? Mijn antwoord: neen.

²

Ik was dan ook zo serieus hé :help:

ComputerVISTA
25 juni 2007, 19:04
Alez dan, we bedoelen "gemakkelijker".

pssst, das eigen aan vrouwen, het hunne is altijd erger, zwaarder, zoeter, zuurder, etc...

EternalSilence
25 juni 2007, 19:28
Ik ben een jongen en ik ben tevreden.

duh :p

alleen maar voordelen aan een man te zijn.
1. overal plassen waar je kunt
2. je kan het beest uithangen zonder dat de mensen slechte dingen over u beginnen te spreken
3. niet die miserie met die maandstonden
4. geen kinderen baren
5. geen benen te scheren of andere dingen, gene make-up, ...

and so on

^^
tis goed om een man te zijn!

idd, het is bewezen dat mensen die er mooi uit zien veel meer kans maken op carriere te maken en te stijgen in de sociale ladder.

alsook, naast wie ga je zitten op een trein.. een mooi meisje, of een lelijk miesje?

dus ook al een voordeel op sociaal vlak om nieuwe contacten te leggen enzo, want het is altijd eerst de buitenkant die ge ziet.
en inderdaad, 'mooi' is subjectief
maar als je een mooie neus hebt, een normaal gezicht en een sterke kaaklijn heb je wel een straatje voor op al de rest.

spijtig genoeg.
maarja, tleven is nie fair.

Arifiene
25 juni 2007, 20:30
pssst, das eigen aan vrouwen, het hunne is altijd erger, zwaarder, zoeter, zuurder, etc...

kortom, gewoon beter

ComputerVISTA
25 juni 2007, 20:34
kortom, gewoon beter

Nee, dat ben ik, u nu niet gaan vergissen hé!

PapaGanz
25 juni 2007, 20:37
duh :p

alleen maar voordelen aan een man te zijn.
1. overal plassen waar je kunt
2. je kan het beest uithangen zonder dat de mensen slechte dingen over u beginnen te spreken
3. niet die miserie met die maandstonden
4. geen kinderen baren
5. geen benen te scheren of andere dingen, gene make-up, ...

and so on

^^
tis goed om een man te zijn!

idd, het is bewezen dat mensen die er mooi uit zien veel meer kans maken op carriere te maken en te stijgen in de sociale ladder.

alsook, naast wie ga je zitten op een trein.. een mooi meisje, of een lelijk miesje?

dus ook al een voordeel op sociaal vlak om nieuwe contacten te leggen enzo, want het is altijd eerst de buitenkant die ge ziet.
en inderdaad, 'mooi' is subjectief
maar als je een mooie neus hebt, een normaal gezicht en een sterke kaaklijn heb je wel een straatje voor op al de rest.

spijtig genoeg.
maarja, tleven is nie fair.

Wat is dan het verschil met iemand die "schoonheid" als talent krijgt en pakweg Stephen Hawkin die zijn hoog intellect kreeg :)?

Ze hebben er allebei niks speciaals voor gedaan bij hun geboorte..

Suphafly
25 juni 2007, 20:42
'k ben content hoe ik ben
moestek een mooie vrouw zijn 'k zou een mega slet zijn.

cura
26 juni 2007, 15:17
Het is niet omdat die persoon denkt dat ze gelukkig is (ev. mede door de luxe), dat ze dat ook is.

erm wtf.. toch wel
geluk is gedefinieerd door de persoon die het ervaart, voor iedereen is dit iets anders, dus als iemand denkt dat ze/hij gelukkig is dan is ze/hij gelukkig.

ga jij beetje gaan zeggen tegen andere mensen
"hé maar, jij bent niet gelukkig hoor!"
- "euh toch wel"
"nee hoor, het is gewoon een façade!"

:doh:

Killer Queen
26 juni 2007, 15:34
'k Ben tevreden hoe ik ben
'k Ben een -hoe ik het noem- metroseksuele vrouw :unsure:
Kan wel stellen dat ik niet super meisjesachtig ben
en bijgevolg makkelijk een (metroseksuele) vent zou kunnen zijn.
'k Zou wel een mega-ladykiller zijn als vent
"hey baby" :cool:

Terrorist_Hell
26 juni 2007, 16:10
erm wtf.. toch wel
geluk is gedefinieerd door de persoon die het ervaart, voor iedereen is dit iets anders, dus als iemand denkt dat ze/hij gelukkig is dan is ze/hij gelukkig.

ga jij beetje gaan zeggen tegen andere mensen
"hé maar, jij bent niet gelukkig hoor!"
- "euh toch wel"
"nee hoor, het is gewoon een façade!"

:doh:
Wel, het is uw goed recht zo te redeneren. Je hoeft daarom mijn mening niet zo af te breken als het je niet aanstaat. Dat is net het hele punt van m'n argument, dat mensen denken dat ze gelukkig omdat de maatschappij (in)directe regels van hier tot ginder oplegt, maar dat dat per definitie niet overeenstemt met oprecht geluk. Ik kan bv. gelukkig zijn met 'n verjaardagsfeestje, cadeau's krijgen, familie zien, geld krijgen, goeie muziek horen, etc. maar ben 'k daarom gelukkig met mezelf en/of ben ik in balans met de wereld waarin ik leef? Dat zijn 2 soorten geluk; de ene leidt tot het opbouwen van 'n façade, de andere leidt tot 'n hogere waarheid.

Ik heb in m'n leven onzettend veel mensen ontmoet die 'n façade opbouwen of er reeds één hebben geproduceerd. Eigenlijk moet 'k nog iemand persoonlijk (in real life dan) ontmoeten die niet leeft met 'n masker, er zijn wel reeds mensen op internet e.d. uit andere landen, die mijn mening delen. Ik zeg niet dat 'k nooit 'n masker opzet, maar ik wéét dat het bestaat en wat voor ravage zoiets kan aanrichten op je leefwereld en zeker op je eigen lichaam/geest.

Mij maakt 't echt niet uit of andere mensen al dan 'n façade opbouwen, 't is ten slotte hun eigen leven en indien ze zo hun realiteit opbouwen, mij niet gelaten. Maar ze moeten dan niet afkomen en zeggen dat ik de idioot ben.

cura
26 juni 2007, 16:59
Dat is net het hele punt van m'n argument, dat mensen denken dat ze gelukkig omdat de maatschappij (in)directe regels van hier tot ginder oplegt, maar dat dat per definitie niet overeenstemt met oprecht geluk. Ik kan bv. gelukkig zijn met 'n verjaardagsfeestje, cadeau's krijgen, familie zien, geld krijgen, goeie muziek horen, etc. maar ben 'k daarom gelukkig met mezelf en/of ben ik in balans met de wereld waarin ik leef? Dat zijn 2 soorten geluk; de ene leidt tot het opbouwen van 'n façade, de andere leidt tot 'n hogere waarheid.

waar breek ik uw mening af? omdat ik "sarcasme" gebruik?
en dat is net mijn punt, je zegt "per definitie" maar "gelukkig zijn" kan niet extern gedefinieerd worden.. er is maar 1 soort geluk
ofwel ben je gelukkig, ofwel ben je dat niet.. je kan niet "vals" gelukkig zijn.. gaat gewoon niet

Terrorist_Hell
26 juni 2007, 17:07
waar breek ik uw mening af? omdat ik "sarcasme" gebruik?
en dat is net mijn punt, je zegt "per definitie" maar "gelukkig zijn" kan niet extern gedefinieerd worden.. er is maar 1 soort geluk
ofwel ben je gelukkig, ofwel ben je dat niet.. je kan niet "vals" gelukkig zijn.. gaat gewoon niet
Wel, dat is dan jouw mening :) En jouw uiting van 'sarcasme' was van 'n bijzonder laag en denegrerend niveau (=uitlachen).

dead_stop
1 juli 2007, 00:49
Ik ben een jongen maar zou liever een meisje zijn

tetten zien wanneer ge maar wilt =)

S.conceiçao7
2 juli 2007, 23:16
ik ben een jongen, maar zou liever een man zijn

grey-turtle
2 juli 2007, 23:20
Ik ben een jongen maar zou liever een meisje zijn

tetten zien wanneer ge maar wilt =)

:D
Tjah..
Da ga je beu worden als dat meisje heterosexueel is.

*FiReStOnE^-*
2 juli 2007, 23:45
blij dat ik van het mannelijke geslacht ben!

-rechtstaan pisse
-geen regels
-dunno, nog zoveel dingen!

Musback
15 juli 2007, 16:12
Het leven van een man is verre van eenvoudig...

* Als je je vrouw op een voetstuk plaatst, en haar wilt beschermen voor alle drukte, ben je een macho.
Als je thuisblijft en het huishouden doet, ben je een watje.
* Als je te hard werkt, is er nooit tijd voor haar.
Als je niet hard genoeg werkt ben je een luierik.
* Als je haar zegt hoe goed ze eruitziet, zeg je dat maar om haar een plezier te doen.
Als je niets zegt, heet dat mannelijke onverschilligheid.
* Als je huilt ben je zwak.
Als je niet huilt ben je ongevoelig.
* Als je houdt van vrouwelijke vormen en sexy ondergoed, ben je in hun ogen een pervert.
Als je daar niet van houdt vinden ze je een homo.
* Als je bloemen voor haar koopt, wil je iets van haar.
Als je dat niet doet, denk je niet aan haar.
* Als zij hoofdpijn heeft, is ze moe.
Als jij die uitvlucht gebruikt hou je niet meer van haar.
* Als zij vrijgezel wilt blijven, heet dat onafhankelijkheid.
Als jij vrijgezel wilt blijven, heb je bindingsangst.

Dat ze nu nog eens zeggen dat mannen een gemakkelijk leven hebben...

Mijn vraag:
- zijn jullie gelukkig met jullie geslacht?
- zouden jullie liever een ander geslacht hebben gehad bij je geboorte?
- zeg waarom wel/niet.

k wil het eens weten, gewoon uit nieuwsgierigheid.

zelf dank ik iedere dag de hemel dat ik een man mag zijn, ondanks dat wij geen gemakkelijk leven hebben ^^

breek me de mond nie open, met m'n vorig lief heb ik serieus m'n peren gezien.
ik ben gelukkig met m'n geslacht, zeer zeker. hoewel ik me soms schaam als man als ge al die douchebags ziet lopen of hoort van daterapes en marginale sukkels die grietjes lastigvallen en er dus voor zorgen dat vrouwen zich niet mee veilig voelen op straat/fuiven.

maar ik wéét dat het leven een STUK makkelijker is als je een schoon grietje bent.

Terrorist_Hell
15 juli 2007, 16:18
breek me de mond nie open, met m'n vorig lief heb ik serieus m'n peren gezien.
ik ben gelukkig met m'n geslacht, zeer zeker. hoewel ik me soms schaam als man als ge al die douchebags ziet lopen of hoort van daterapes en marginale sukkels die grietjes lastigvallen en er dus voor zorgen dat vrouwen zich niet meer veilig voelen op straat/fuiven.

maar ik wéét dat het leven een STUK makkelijker is als je een schoon grietje bent.
Spreek je uzelf nu niet tegen?

democracy02
16 juli 2007, 00:35
ben gelukkig als man...
'k heb geen problemen met de verwachtingen die van mij gesteld worden omdat ik een man ben...
ik ben mezelf en als ik nie voldoe aan de verwachtingen dan heb ik geen probleem
met het feit dat mensen mij negatief be-oordelen.

ik heb niet de goedkeuring nodig van anderen om mezelf zeker en goed e voelen :D

zou wel graag een vrouw zijn omdat je dan meer poorten hebt die opengaan in de maatschappij (zowel op sociaal als professioneel vlak).
komt omdat je makkelijk mannen kan manipuleren. :p
ik zou ook graag een heel mooi meisje zijn, gewoon al omdat ik dan met mijn uiterlijk geld kan verdienen en dan moet ik niets doen... gewoon poseren. :p

meisjes hebben ook veel nadelen, zoals zwak zijn en makkelijk kunnen worden verkracht door een man, maandstonden, zwangerschappen, etc.
dus moest ik kunnen kiezen tussen de twee denk ik toch dak kies om man te blijven.

men rule! (in a non gay way)

w3bb3r
16 juli 2007, 20:29
man zijn is leuk..

als je het gedaan hebt gemaakt met u lief en de dag erachter vrijt ge terug met iemand anders.. dan gaan er meestal sommige u "aanbidden" .. versta je me..

en als een meisje dat doet word ze een hoer genoemd :')

Hmgrwngd
17 juli 2007, 01:49
-dunno, nog zoveel dingen!

Like what ?
Wat is er zo gigantisch veel leuker als een vrouw zijn? ;)

oooh rechtstaand pissen, wat een mirakel. Get a grip , dude . :D

pvt. stengo
19 juli 2007, 18:55
Like what ?
Wat is er zo gigantisch veel leuker als een vrouw zijn? ;)

oooh rechtstaand pissen, wat een mirakel. Get a grip , dude . :D

Rechtstaand pissen :love:

Doggiedog
19 juli 2007, 21:33
ik ben een vrouw en ik zou liever een man zijn :p Maar ik doen wel eens graag stoer, en als ge geen doetje zijt dan zullen ze u niet zo gemakkelijk lastigvallen als man. Nu ja, als vrouw heb ik ook niet zo veel last van mannen, ik denk dat ik zelfverzekerder overkom dan ik in werkelijkheid ben, maar toch, venten die bij fuiven of whatever als macho's rond uw groepke komen zoemen en denken dat ze imposant zijn terwijl ge ze eigen heimelijk zit uit te lachen. Ze blijven toch ergerlijk. Besides that, rechtopstaand pissen moet toch een gemak zijn, uw maandstonden nooit krijgen, geen haar moeten afscheren, voor de lol stoer doen met makkers die mee stoer doen, vriendschappelijke klopkes kunnen geven die hard mogen aankomen zonder dat ze zitten te zagen dat het pijn doet (get a grip :ironic: ), vrouwen plagen, ... moet toch allemaal fijn zijn! :) Nu ja, die klopkes kan ik toch al gelukkig geven aan een vriendin die al even graag stoer doet als ik, alhoewel ze wel gemakkelijk blauwe plekken krijgt. :p Gelukkig trekt ze zich daar niks van aan.

Maar tijdens een onderzoek is al eens gebleken dat ik een beetje teveel testosteron in mijn bloed heb. Misschien dat het daardoor komt. Gelukkig heb ik er geen last van, waarschijnlijk uit zich dat alleen een beetje in mijn gedrag of zo ... en in mijn maandstonden, waardoor ik soms enkele maanden oversla :D

Maar als vrouw is het ook wel leuk hoor. Af en toe eens misbruik maken van de mannen (wat echter maar heel af en toe gebeurt, doordat ik zelf ook wel mn trots heb en mij gemakkelijk kan inleven in de gast zijn plaats), in brollekeswinkels gaan snuisteren (géén klerenwinkels, bespaar mij dat!), buiten gaan speciaal om een ijsje te gaan eten, u schoon opkleden bij feestjes, ... Het neemt niet weg dat ik toch nog altijd verschiet wanneer ik een korting krijg of soms zelfs gewoon niet moet betalen bij kleine dingen enkel en alleen omdat ik "een meisje ben". :p

N`Kr1pt
23 juli 2007, 00:11

Dikke seconded.

pas op, mijn vriendin heeft vandaag mijn edele delen geschoren met een gillette meske.
Dat is nu zo zacht als een babyvelleke.
Ik kan er zelf nauwelijks vanaf blijven :unsure:

buiten dat het veel hygienischer is, is het voor de meiskes veel leuker om met hun mondje aan te zitten.

ontopic: ik ben dus heel blij met mijn mannelijk geslacht.
zou niet willen ruilen

_DKsissor_
29 juli 2007, 05:41
trots op mijn man-zijn.
Nadelen zijn er gewoon niet echt. Buiten prostaatbezoeken , maar dat is voor andere dan ook weer tof :(

Je doet wat je wil , zegt wat je wil, gedraagd je als je wil en het wordt aanvaard.

Het neemt niet weg dat ik toch nog altijd verschiet wanneer ik een korting krijg of soms zelfs gewoon niet moet betalen bij kleine dingen enkel en alleen omdat ik "een meisje ben".
dat vrouwen niet moeten betalen voor hun seks is tegenwoordig algemeen aanvaardt.

schoon opkleden bij feestjes ik trek ook af en toe eens graag een schoon pak aan voor een speciale gelegenheid.

, geen haar moeten afscheren
u om de twee dagen scheren (eigelijk elke dag) is ook niet altijd tof hoor.

voor de lol stoer doen met makkers die mee stoer doen, ik deed stoer toen ik een 13 jaar was.Tegenwoordig niet meer:p

*sorry dat ik enkel op hierboven reageer maar ik heb de rest niet gelezen :p

Arifiene
29 juli 2007, 10:46
ik ben een vrouw en ik zou liever een man zijn :p Maar ik doen wel eens graag stoer, en als ge geen doetje zijt dan zullen ze u niet zo gemakkelijk lastigvallen als man. Nu ja, als vrouw heb ik ook niet zo veel last van mannen, ik denk dat ik zelfverzekerder overkom dan ik in werkelijkheid ben, maar toch, venten die bij fuiven of whatever als macho's rond uw groepke komen zoemen en denken dat ze imposant zijn terwijl ge ze eigen heimelijk zit uit te lachen. Ze blijven toch ergerlijk. Besides that, rechtopstaand pissen moet toch een gemak zijn, uw maandstonden nooit krijgen, geen haar moeten afscheren, voor de lol stoer doen met makkers die mee stoer doen, vriendschappelijke klopkes kunnen geven die hard mogen aankomen zonder dat ze zitten te zagen dat het pijn doet (get a grip :ironic: ), vrouwen plagen, ... moet toch allemaal fijn zijn! :) Nu ja, die klopkes kan ik toch al gelukkig geven aan een vriendin die al even graag stoer doet als ik, alhoewel ze wel gemakkelijk blauwe plekken krijgt. :p Gelukkig trekt ze zich daar niks van aan.

Maar tijdens een onderzoek is al eens gebleken dat ik een beetje teveel testosteron in mijn bloed heb. Misschien dat het daardoor komt. Gelukkig heb ik er geen last van, waarschijnlijk uit zich dat alleen een beetje in mijn gedrag of zo ... en in mijn maandstonden, waardoor ik soms enkele maanden oversla :D

Maar als vrouw is het ook wel leuk hoor. Af en toe eens misbruik maken van de mannen (wat echter maar heel af en toe gebeurt, doordat ik zelf ook wel mn trots heb en mij gemakkelijk kan inleven in de gast zijn plaats), in brollekeswinkels gaan snuisteren (géén klerenwinkels, bespaar mij dat!), buiten gaan speciaal om een ijsje te gaan eten, u schoon opkleden bij feestjes, ... Het neemt niet weg dat ik toch nog altijd verschiet wanneer ik een korting krijg of soms zelfs gewoon niet moet betalen bij kleine dingen enkel en alleen omdat ik "een meisje ben". :p

dear god doggie, ge klinkt als een manwijf :p

den Acid Burn
1 augustus 2007, 17:35
dear god doggie, ge klinkt als een manwijf :p

pics or it didn't happen!

puni
1 augustus 2007, 17:54
pas op, mijn vriendin heeft vandaag mijn edele delen geschoren met een gillette meske.

buiten dat het veel hygienischer is, is het voor de meiskes veel leuker om met hun mondje aan te zitten.

zou niet willen ruilen

Boeiend! :unsure:

Kwil da ook doen, mr kdurf ni zelf want ik ga mij snijden :p

den Acid Burn
1 augustus 2007, 17:56
Boeiend! :unsure:

Kwil da ook doen, mr kdurf ni zelf want ik ga mij snijden :p

maja gij, ge snijdt u niet rap ze (als ge voorzichtig zijt tenminste :D).
ik had ook wat schrik, want dat is toch wel een kapitaal dat daar hangt!, maar dat valt goed mee ze

puni
1 augustus 2007, 18:01
Mja, mr kheb ni echt een vaste hand :unsure:

ComputerVISTA
1 augustus 2007, 18:09
Mja, mr kheb ni echt een vaste hand :unsure:

Ach ach, ne goeien bloeier is ook nie mis!

N`Kr1pt
1 augustus 2007, 19:21
Ach ach, ne goeien bloeier is ook nie mis!

voila!

MAAR het is wel moeilijker om een erectie te krijgen/houden denk ik

kiewitcity
1 augustus 2007, 21:22
enige voordeel om vrouw te zijn...sex wanneer ze ma willen as man is dat toch iets moeilijker...as een vrouw wilt gaat ze op stap en ze heeft dezelfde avond nog sex..

eerlijk er zijn niet veel mannen die daar altijd in slagen...;

Tha_nOn
3 augustus 2007, 18:35
enige voordeel om vrouw te zijn...sex wanneer ze ma willen as man is dat toch iets moeilijker...as een vrouw wilt gaat ze op stap en ze heeft dezelfde avond nog sex..

dat betwijfelk toch sterk ze, tkan ook aan mij liggen ^^
(op bepaalde plaatsen kunt ge mss makkelijk aan seks geraken, maar zowiezo seks wanneer ge maar wilt als vrouw, yeah right \o/)

kiewitcity
3 augustus 2007, 18:50
dat betwijfelk toch sterk ze, tkan ook aan mij liggen ^^
(op bepaalde plaatsen kunt ge mss makkelijk aan seks geraken, maar zowiezo seks wanneer ge maar wilt als vrouw, yeah right \o/)

als ik ergens ben en er komt e ferm af dan twijvel ik toch niet al te lang....
de draken zullen wel veel minder succes hebben.:puke:

Tha_nOn
3 augustus 2007, 18:59
precies of de meerderheid van de vrouwen een ferm wijf is :sop:

Cind3r^
4 augustus 2007, 18:16
een gat is een gat;)

Vlag over de kop en schieten voor het vaderland!

ng
4 augustus 2007, 18:21

De mannen die met die sletten meegaan wel?

zou niet willen ruilen

Interessant, maar euhm word jij niet immens nerveus als ze daar met een gilette aan uw ballen aant prutsen zijn?

LaCucaracha
7 augustus 2007, 02:11
als ik ergens ben en er komt e ferm af dan twijvel ik toch niet al te lang....
de draken zullen wel veel minder succes hebben.:puke:

vrouwen hebben ook minder nood aan seks dan mannen...
veel kerels gaan uit en hopen een meisje op te scharrelen en er eventueel later mee in bed te belanden, het is mss niet het primaire doel, maar als er de gelegenheid zich voordoet zullen de meesten toch niet twijfelen... (kheb het nog niet voorgehad, maar moest een bom mij duidelijk maken dat ze het wel zou zien zitten voor een nachtje dan weet ik ook niet hoe ik zou reageren:p)
ik denk dat er zeer weinig vrouwen zijn die uitgaan om ne vent op te scharrelen...

Fré_
10 augustus 2007, 02:18
een gat is een gat;)

Vlag over de kop en schieten voor het vaderland!

Man, ik lig ier plat :rofl:

Decay
10 augustus 2007, 03:46
Hehe ballen scheren heeft echt wel veel voordelen. En niks van nadelen (buiten het scheren ma das direct gedaan). Mijn lief pijpt mij veel liever en meer. Das toch gewoon een no-brainer :niceone: