PDA

Volledige versie bekijken : HP Color Laserjet 4550N af te halen

Scubix
19 juni 2007, 13:07
Af te halen tegen kleine vergoeding.

Dit is een kleuren laserprinter van HP met een netwerkaansluiting. Hij werkt nog wel, maar geeft soms slecht contact, waardoor er een melding komt van de transportriem. De toners, drum en fuser kit en transport belt hebben nog genoeg uren te gaan om heel wat documenten mee af te drukken. Als je genoeg geduld oefent en de lade vooraan wat open en dicht doet, gaat hij wel.
Ofwel ideaal voor onderdelen van te gebruiken.

Voor meer info kan je ook terecht op scubix@telenet.be

XerberuZ
19 juni 2007, 14:38
hey ik kan daar wel nog een paar dingen gebruiken

hoeveel wil je er nog voor ?

MrZodiac
19 juni 2007, 15:06
Ik kan die waarschijnlijk nog herstellen...

Scubix
19 juni 2007, 21:36
hey ik kan daar wel nog een paar dingen gebruiken

hoeveel wil je er nog voor ?

Wat geef je er nog voor ? Hoe rapper dat ding weg is, hoe beter ;-)

Scubix
19 juni 2007, 21:44
Ik kan die waarschijnlijk nog herstellen...

En wat denk je dat eraan scheelt dan ?

MrZodiac
20 juni 2007, 11:04
En wat denk je dat eraan scheelt dan ?

Hoe kan ik dat weten zonder hem te zien of zonder de correcte fout code :confused:

FYI: heb al vele Printers van HP hersteld voor mijn werk en ik zei dat ik hem WAARSCHIJNLIJK kon herstellen.

Trouwens, alles is herstelbaar en tot het laatste schroefje, tandwieletje van een HP printers kan je bestellen....

Z.

ps: een korte zoektocht brengt me op ERROR 54.2

Scubix
20 juni 2007, 11:07
Hoe kan ik dat weten zonder hem te zien of zonder de correcte fout code :confused:

FYI: heb al vele Printers van HP hersteld voor mijn werk en ik zei dat ik hem WAARSCHIJNLIJK kon herstellen.

Trouwens, alles is herstelbaar en tot het laatste schroefje, tandwieletje van een HP printers kan je bestellen....

Z.

ps: een korte zoektocht brengt me op ERROR 54.2

Ter info : De melding die er komt is de volgende : 'Herinstalleer transportriem'.

MrZodiac
20 juni 2007, 11:17
Ter info : De melding die er komt is de volgende : 'Herinstalleer transportriem'.

Inderdaad, na ietsje langer zoeken: Foutmelding: 54.6

en info op HP website:

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.jsp?objectID=bpl08143&locale=en_US

Edit: Ik wil gewoon maar zeggen dat die printer zeker nog wat geld waard is hé :)

XerberuZ
20 juni 2007, 12:48
enige dat aan de mijne mankeerd is de fan in de bovenste tray :(
de rest zou als reserve dienen

MrZodiac
20 juni 2007, 12:59
enige dat aan de mijne mankeerd is de fan in de bovenste tray :(
de rest zou als reserve dienen

check hier eens: http://partsurfer.hp.com/cgi-bin/spi/main?sel_flg=modinfo&model=C7085A