PDA

Volledige versie bekijken : Fietsen

Japser
18 juni 2007, 13:41
Hallo , kent er Niemand een site om van de ene plaats naar de andere te rijden met de fiets ?

We zouden graag op kamp vertrekken met de fiets ...
maar als je de wegenkaart volgt zit je vaak op drukke steenwegen waar je van de baan wordt gereden ...

Heeft er dus niemand ervaring met een goede site/programma
waar jeje begin en eindpunt ingeeft en die je dan via mooie paadjes naar je eindbestemming loodst ?

(op google vond ik alleen voor plaatselijke routes ... of kaarten van het grote fietsnetwerk vlaanderen )

EryciusPuteanus
18 juni 2007, 14:37
Daarvoor kan je best es gaan zien bij de toeristische dienst van de provincie(s) waarin je zou willen gaan fietsen, die hebben dikwijls veel en uitgebreide fietskaarten. Als dat Limburg is kan ik je de knooppuntmethode aanraden, die is erg goed en makkelijk.

Japser
18 juni 2007, 14:55
Daarvoor kan je best es gaan zien bij de toeristische dienst van de provincie(s) waarin je zou willen gaan fietsen, die hebben dikwijls veel en uitgebreide fietskaarten. Als dat Limburg is kan ik je de knooppuntmethode aanraden, die is erg goed en makkelijk.

we moeten naar Peer dus een groot stuk door Limburg ,is er een site voor da knooppunt systeem

EryciusPuteanus
18 juni 2007, 15:55
Kijk es op www.toerismelimburg.be of zo. Meer moeite ga ik voor u ni doen he, 't is uw reis :)

Puppieke
18 juni 2007, 18:51
leent van iemand nen draagbare gps? daar steekt een progje bij waarmee de ge gemakkelijk routes kunt uitstippelen.
Downen naar de gps en weg ben je...