PDA

Volledige versie bekijken : TK 30" Dell 3007wfp-HC TFT Monitor

Alienserver
17 juni 2007, 22:43
Yo,

Ik heb enkele maanden geleden een nieuwe 30 inch Dell 3007wfp-HC TFT Monitor gekocht ( Resolutie 2560x1600 ! ) dewelke ik eigenlijk zo goed als niet gebruik. Dit monster van een scherm wou ik gebruiken om games op te spelen maar ik heb de laatste tijd bijna geen tijd om te gamen en als ik eens op internet of zo ga dan neem ik steeds mijn notebook waardoor ik maar besloten heb om dit prachtscherm weg te doen.

De aankoop is van 23 february 2007 dus nog maar amper 5 maanden oud , er zit geen enkele dode pixel of subpixel op wat al heel wat wil zeggen ( er zit een massa pixels op dit scherm hehe ).

Je hebt dus nog 2,5 jaar garantie onsite ( staat ook vermeld op het factuur ).

Dit is dus het nieuwste model dat vanaf begin dit jaar pas leverbaar is.

Even een linkje voor diegene die de specs willen bekijken :
http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=be&l=nl&s=dhs&cs=bedhs1&sku=96123

Ben zelf van Beringen ( Limburg ) en ik heb het liefst dat dit scherm ofwel afgehaald wordt ofwel kan ik het versturen maar met een transportfirma i.p.v. de post ( ik vertrouw de post niet zo...en zeker niet met zo een joekel van een scherm ).

Doe maar een bod indien je intresse hebt ( en om idiote biedingen te vermijden zullen we het minimum bod op 900 euro houden ).

Indien er nog vragen zijn dan laat je het maar weten :)

PS : verkoop van mijne pc komt er ook nog aan maar ik moet nog een aantal zaken backuppen en overzetten...

Greetz,

Psychodweep
18 juni 2007, 02:06
Heb je deze bij dell.be zelf gekocht (rechtstreeks bij dell) ?
Welke revisie is het van het scherm ?

Alienserver
18 juni 2007, 09:31
Heb je deze bij dell.be zelf gekocht (rechtstreeks bij dell) ?
Welke revisie is het van het scherm ?

Begin dit jaar zijn ze pas op de markt gelanceerd dus het is een rev. 1 , dit scherm is gekocht via supradictus omdat ik hier al eerder iets van gekocht heb en omdat je dan zeker bent dat je 0% dode pixels hebt en je hebt over het algemeen dan ook 2 aanspreekpunten hebt indien je beroep moet doen op eventuele garantie.

Greetz,

Psychodweep
18 juni 2007, 11:13
hebt en je hebt over het algemeen dan ook 2 aanspreekpunten hebt indien je beroep moet doen op eventuele garantie.
Greetz,

Je bedoelt 1.... bij supradictus moet je garantie bij hem regelen. Je serienr wordt niet herkend bij dell zelf. Bovendien zal je als je hem doorverkoopt een mailtje moeten sturen met de gegevens van de nieuwe eigenaar, dan zal hij die garantie overzetten.

Welke videokaart heb jij gebruikt om dat scherm aan te sturen ??

flanger
18 juni 2007, 12:29
Eventueel ruil + oplet met 2407WFP? :)

Alienserver
18 juni 2007, 12:55
Je bedoelt 1.... bij supradictus moet je garantie bij hem regelen. Je serienr wordt niet herkend bij dell zelf. Bovendien zal je als je hem doorverkoopt een mailtje moeten sturen met de gegevens van de nieuwe eigenaar, dan zal hij die garantie overzetten.

Welke videokaart heb jij gebruikt om dat scherm aan te sturen ??

Er stond apart op het factuur "onsite warranty" dus daarmee dacht ik dat dit ook zo zou zijn ongeacht van waar je de monitor koopt.

Ik heb dit scherm geprobeerd op alle 8800 kaarten ( 320mb,640mb en de 768mb gtx ) en momenteel gebruik ik een 8800GTS 640 MB.

Alienserver
18 juni 2007, 12:56
Eventueel ruil + oplet met 2407WFP? :)

No thx , ik heb nog een 24" staan.