PDA

Volledige versie bekijken : Schoen gezocht

Jerryboy
17 juni 2007, 16:54
Ik zoek voor mijn outfit voor't eindejaarsbal een bepaald type schoen.

ben in Antwerpen al wat winkels afgegaan maar zo'n schoenen zijn blijkbaar moeilijk te vinden.

iemand een idee?

FOTO (http://users.pandora.be/granny/schoen.jpg)

Genius
17 juni 2007, 17:09
Al eens een kostuum/smokingwinkel binnen gestapt? En dan bedoel ik niet voor carnaval :)

koebeest
17 juni 2007, 17:10
Zo schoenen koop je best niet zen ... het enige dat mensen doen als ze iemand zien met zo schoenen is hem uitlachen :/ Draag maar normale schoenen, zoals de rest :D

Als je ze echt wil ga je naar een kostuumwinkel

Jerryboy
17 juni 2007, 17:15
Zal een naar zo'n winkel gaan kijken. Enig idee of er in Antwerpen een goeie is?

@koebeest: Die schoenen passen perfect bij hetgene ik draag, ik zal zeker niet uitgelachen worden hoor. Verre van zelfs.

nickcollyns
17 juni 2007, 20:29
Of zwart leren goodyears/adidas onder een stoffen broek is ook nice. Gewoon et typische model. Iedereen heeft die dus kan wel als stadnaard gezien worden

Simonn
17 juni 2007, 20:32
Of zwart leren goodyears/adidas onder een stoffen broek is ook nice. Gewoon et typische model. Iedereen heeft die dus kan wel als stadnaard gezien worden

Sportschoenen onder een kostuum :wtf:

Zaph0d
17 juni 2007, 20:32
Zo schoenen koop je best niet zen ... het enige dat mensen doen als ze iemand zien met zo schoenen is hem uitlachen :/ Draag maar normale schoenen, zoals de rest :D

belachelijk, moest iedereen zo redeneren loopt iedereen met dezelfde kleren rond. Laat iemand dragen wat hij graag draagt, gij hebt daar toch geen probleem van. Omdat u smaak niet overeenkomt met die van een ander betekent dat niet dat mensen daarmee moeten lachen

Joown
17 juni 2007, 20:35
idd sportschoenen onder een kostuum is spuuglelijk.

@ TS: schoon schoenen in ieder geval... maffiastyle :)
Maar waar je ze zou kunnen kopen, i don't have a clue. Kschat wel dat ze redelijk prijzig zullen zijn.

Joown
17 juni 2007, 20:36

en ja iedereen is van die mening dat men schoenen wil kopen die IEDEREEN al heeft.:ironic:

De SkeEvN
17 juni 2007, 21:26
zijn denkik hollywood shoes dadde ier nie direct gaat vinden...

SweetEmmaRose
17 juni 2007, 21:54
Nee ik zou het ook ni direct weten.
Het is een vrij specifieke schoen e.
Ik zal er is over nadenken.

kil911ler
17 juni 2007, 21:54

Erm... toen ik de pic bekeek schoot ik niet in de lach... ik vind dat ze iets hebbe tbh.

Rivers
17 juni 2007, 22:06
Ik vind er ook niks mis aan. Zeker onder een kostuum, staat dat heel mooi.

zjatkop
17 juni 2007, 22:45
kben ook nie akkoord met u koebeest, jammer :p

ontopic: dno :)

Massis
20 juni 2007, 16:06

zijn typische danschoenen voor salsa/tango en dat soort dansen... wordt nogal vrij hoog ingeschat qua "schoonheid" van dansen, dus belachelijk zou ik ze niet direct noemen...

(bijv: http://www.traspie.com/productos/?page=Products&item=72 )

Arifiene
20 juni 2007, 16:26
In de iets duurdere schoenzaken zult ge dat wel vinden, vraag is hoeveel ge eraan wil uitgeven natuurlijk. Neem die 'iets' duurder dus maar met een korrel zout :p

2s2k
20 juni 2007, 23:21
schoenen van Van Bommel, Hugo Boss, ... ofzo. da's altijd gekleed

Tapijt
21 juni 2007, 00:30
Kuddebeest zou zoveel toepasselijker geweest zijn :o
geen idee waar wel edde zo aant begin van de meir gezien ? daar edde toch iets sjiekere kleding winkels dachtek

Bontus
21 juni 2007, 10:27

Dat is geen standaard, dat is meer van "ik heb een kostuum gekocht, maar bijhorende schoenen vind ik teveel van het goede"

Skizzy
21 juni 2007, 22:01
Doet mij altijd denken aan maffiamannetjes uit de jaren 50...
I love it! :D. Nee echt, kvind da wel heel ferm, en origineel.
Maar wrsch duur en niet drect te vinden :).