PDA

Volledige versie bekijken : One tree hill - Season 5 (GEEN REQUESTS!!!)

Pagina's : [1] 2 3 4

SweetEmmaRose
14 juni 2007, 13:34
Voila, sinds gisteren is s4 gedaan en kijken we dus al uit naar s5.
Is geconfirmeerd. Ik ga misschien straks al beginnen met spoilers zoeken :p

Ik was echt blij dat s4 zo goed afliep, op de laatste minuut (toen iedereen happy was on the court) dacht ik nog dat er iets vreselijks ging gebeuren, maar gelukkig is dat niet gebeurd.

Zou Dan overgeplaatst worden naar een mentale instelling ipv gevangenis?
Hij zat er nog maar 2weken.
Indien wel kan die misschien ontsnappen en wordt het misschien zoals prison break :D

Om de komende maanden zonder de oth-aflevering verder te kunne, is er de muziek, op de website staan ze allemaal.

Ik kijk er alleszins naar uit :)

sjoene
14 juni 2007, 13:56
alst 10 jaar in de toekomst wordt, zal Dan wel al weer op vrije voeten zijn vermoedek

en kzie het eig ook nog wel gebeuren dat lucas weer bij brooke is:p, of lucas en peyton uit elkaar, en tegen het einde van het seizoen dan weer samen:p

anders gaan ze geen verhaal hebben:unsure:

cuda
14 juni 2007, 14:28
durf er voor te wedden dat lucas de nieuwe coach van de ravens word :)

vegetto
14 juni 2007, 14:29
Het ging maar 4 jaar in de toekomst worden dacht ik, geen 10

Ali_
14 juni 2007, 14:42
Idd 4 of 5 jaar, tot net na hun afstuderen aan de unief.

Ik heb zo'n donkerblauw vermoeden dat ze met enorm veel flashbacks gaan werken. Dus dat de eerste aflevering begint met het heden (dus 5 jaar verder) en wrs zien we dan ineens wat schokkende veranderingen (ik hoop dat toch althans, lekker wat doden, breuken en babies :D) en dan de afleveringen die erachter komen zullen wrs tonen hoe het zover is gekomen.

Kijk er althans naar uit, maar ik vind het ergens ook erg dat het gaat eindigen :(
Same als bij the oc, je kijkt keihard uit naar dat laatste seizoen, maar ergens ook weer niet, omdat het gaat eindigen.
Ik heb meestal hetzelfde gevoel met goeie boeken, dan wil ik maar niet dat ze eindigen :D en toch wil je weten wat er gaat komen.

Dilemma's alom :unsure:

SweetEmmaRose
14 juni 2007, 15:04
volgende ep = januari!! (nog zo lang)

ik denk idd da er veel flashbacks gaan zijn, is maar normaal.
babies zullen groter zijn.

peyton en lucas zullen wel samenblijven denk ik, gewoon omdat da hoofdrolspelers zijn

kgaan is wa spoilers zoeke muahahha :evil:

Guy182
14 juni 2007, 15:32
ik heb ergens gelezen dat om te weten wat iedereen zal mee gemaakt hebben tijdens college dat je dingen online zal moeten bekijken...! wat ik dus vree dom vind! ni alleen dom, maar dit gaat ook vree ambetant zijn voor iedereen!

SweetEmmaRose
14 juni 2007, 15:33
nee ik denk ni da ze da gaan doen, misschien zo 'extras' maar geen echte stukken aflevering.
zou een heel domme zet zijn van cw :)

tis pecies wa vroeg voor spoilers... ik vind er geen :p

Phaetor
14 juni 2007, 16:45
durf er voor te wedden dat lucas de nieuwe coach van de ravens word :)

Heb jij het einde van s4 wel gezien ? Dan weet je toch dat Lucas de assistant coach van Nathan zijn nieuwe ploeg gaat worden

cuda
14 juni 2007, 16:57
ik volgde het via kanaal 2, dus heb het einde (nog) niet gezien :)

SweetEmmaRose
14 juni 2007, 17:01
ik volgde het via kanaal 2, dus heb het einde (nog) niet gezien :)

waarom zit ge dan in deze thread?

Guy182
14 juni 2007, 17:15
ik heb zonet een interview gezien met chad michael murray, hij zei dat lucas de coach word van de ravens... nu weet k ook wel ni meer wat ik moet geloven, coacht hij nu samen met whitey aan duke of gaat hij nu toch naar de ravens? zn boek heeft hij ook uitgebracht...

Ali_
14 juni 2007, 17:18
http://montecarlo2007.blogs.allocine.fr/montecarlo2007-106490-chad_michael_murray__linterview_.htm

het interview...

Kreek
14 juni 2007, 17:24
Zou Dan overgeplaatst worden naar een mentale instelling ipv gevangenis?
Hij zat er nog maar 2weken.
Indien wel kan die misschien ontsnappen en wordt het misschien zoals prison break :D

Hij heeft zichzelf toch aangegeven... onstnappen zou dan wel heel dom zijn denk ik zo, vooral omdat nu iedereen weet dat hij de dader was.. :)

sjoene
14 juni 2007, 17:32
euhm, ziek da nu verkeerd of noemt de serie in frankrijk echt des frères scott?

Guy182
14 juni 2007, 17:33

ja, belachelijk é...

SweetEmmaRose
14 juni 2007, 18:31
ik heb zonet een interview gezien met chad michael murray, hij zei dat lucas de coach word van de ravens... nu weet k ook wel ni meer wat ik moet geloven, coacht hij nu samen met whitey aan duke of gaat hij nu toch naar de ravens? zn boek heeft hij ook uitgebracht...
wat?
nee lucas wordt de co-coach op een univ samen met whitey, 3uur van tree hill.
hij ging nooit naar duke, en nooit bij de ravens.
keb t interview nog ni gezien. zal sebiet is doen.

edit: interview gezien: euhm ja, misschien doet hij het goed als co-coach en vragen de ravens dat hij de coach wordt.
hij zegt ook dat hij voor zijn boek 'terug' naar tree hill moet, dus die zullen verhuizen neem ik aan?

Hij heeft zichzelf toch aangegeven... onstnappen zou dan wel heel dom zijn denk ik zo, vooral omdat nu iedereen weet dat hij de dader was.. :)
ja uw aangeven en dan zelfmoord plegen is even debiel. pleeg dan ineens zelfmoord.

Ja les frères scott :D
hahahahaa echt marginaaaaaal :)

sjoene
14 juni 2007, 18:36
kvind de wending omtrent lucas zen toekomst toch wa zwak, eerst met zen b-bal kon hij ver raken, dan met zen schrijven, en nu wordt em gewoon co-coach, kvind da echt nergens op slaan, das echt zo van jah, ik ga mijn dromen niet achterna...:p

allejah, zo een anti-climax eig, em zou zo de wereld moeten intrekken, op zoek naar avontuur en andere driehoeksrelaties:p

Phaetor
14 juni 2007, 19:39
Maybe he will :) We zullen het zien in seizoen 5

ZerTiX
15 juni 2007, 16:19
kvind de wending omtrent lucas zen toekomst toch wa zwak, eerst met zen b-bal kon hij ver raken, dan met zen schrijven, en nu wordt em gewoon co-coach, kvind da echt nergens op slaan, das echt zo van jah, ik ga mijn dromen niet achterna...:p

allejah, zo een anti-climax eig, em zou zo de wereld moeten intrekken, op zoek naar avontuur en andere driehoeksrelaties:p

totally agree

Ble$$ed^
15 juni 2007, 19:40

Mouth noeme ze daar Micro :cry: ik kreeg echt koude rillingen toen ik da voor den eerste keer hoorde ;'(

D3C0Y
15 juni 2007, 19:52
lol,micro :rofl: :')

Ali_
16 juni 2007, 02:12
MICRO ?

:rofl: :rofl:

K3nsh1n
16 juni 2007, 15:08

em kan nog altij schrijven en coachen eh, nja , em wou natuurlijk eerst ne basketbal carriere ma me zen hartconditie...

MaXiMo
16 juni 2007, 20:40
Gaat seizoen 5 zich nu toch afspelen in de toekomst, 'k had gehoord dat da nie waar was...

snake880
16 juni 2007, 20:41
Gaat seizoen 5 zich nu toch afspelen in de toekomst, 'k had gehoord dat da nie waar was...
dat heb je dan verkeerd gehoord want het staat vast dat seizoen vijf zich 4 jaar in de toekomst afspeelt.

SweetEmmaRose
16 juni 2007, 20:41
ja 4 jaar in de toekomst.

Ali_
16 juni 2007, 22:47
Mannekes, leuk nieuws:

http://www.youtube.com/watch?v=EdDttFtDmMU

De promo voor seizoen 5 (kan'm zelf nog nie zien, zit op smallband tot 12 :()

snake880
16 juni 2007, 22:57
Mannekes, leuk nieuws:

http://www.youtube.com/watch?v=EdDttFtDmMU

De promo voor seizoen 5 (kan'm zelf nog nie zien, zit op smallband tot 12 :()
This is a private video. If you have been sent this video, please make sure you accept the sender's friend request.:cry:
dit is een betere link: http://www.youtube.com/watch?v=ow1Jg0qv5vQ

Ali_
16 juni 2007, 23:02
ja ik zag het ook net: nog een link, weet niet of het dezelfde is, ma de titels waren anders, pfff nog een uur wachte voor ik zelf kan zien :(

http://www.youtube.com/watch?v=u_BddqNojfo

snake880
16 juni 2007, 23:06
ja ik zag het ook net: nog een link, weet niet of het dezelfde is...

http://www.youtube.com/watch?v=u_BddqNojfo
dat is een andere.

SweetEmmaRose
16 juni 2007, 23:07
Manne, footage is er nog niet van s5, want die zijn nog niet begonnen met het te filmen!!

Vanaf 18 juli zullen er foto's e.d. beschikbaar zijn. En als er veel gebeurt, misschien zelfs een promo.

Alle 'promo's' die je nu kan bezien op youtube zijn gewoon herhalingen, en footage van dit seizoen.

Ali_
16 juni 2007, 23:17
Mja ik ging af op dees:

http://othforums.com/viewthread.php?tid=21835

ma zelf kan ik het nog nie zien en als al die opperfans denken dat het niet fake is dacht ik nu toch dat het niet fake zou zijn :(

SweetEmmaRose
16 juni 2007, 23:23
Fake is het niet, alle het zijn gewoon beelden bij elkaar, maar niks van s 5.
Beelden avn s4, beelden van sophia bush on the runway da is zij gewoon irl :)
Iemand die een booksigning houdt, ik zag ni echt duidelijk dat het Chad was.
Nathan op de krant, kan ooit in extra scenes zijn gebruikt egweest ofzo.

Maar Chad heeft zelf gezegd dat de filming pas begint op 18 juli :)
Is hopen op een seizoen zonder breaks e :)

januari is wel erg laat om terug te beginne, tot wanneer duurt het dan?

snake880
16 juni 2007, 23:28
Fake is het niet, alle het zijn gewoon beelden bij elkaar, maar niks van s 5.
Beelden avn s4, beelden van sophia bush on the runway da is zij gewoon irl :)
Iemand die een booksigning houdt, ik zag ni echt duidelijk dat het Chad was.
Nathan op de krant, kan ooit in extra scenes zijn gebruikt egweest ofzo.

Maar Chad heeft zelf gezegd dat de filming pas begint op 18 juli :)
Is hopen op een seizoen zonder breaks e :)

januari is wel erg laat om terug te beginne, tot wanneer duurt het dan?
Bij die booksigning dacht ik aan de da vinci code. Maar ik heb de film hier niet liggen om het te controleren.

flame[c]
16 juni 2007, 23:39
En een baby van 4 jaar is toch ook iets groter :)

snake880
16 juni 2007, 23:50
Weet iemand de naam van lucas zijn boek? is hebben ze dat nooit gezegd?

D3C0Y
17 juni 2007, 01:03
uhm opt eind komt da ff inzicht

twas iets met ravens in de titel

Ali_
17 juni 2007, 01:29
Jeps idd, ik heb het nu ook gezien en het zijn gewoon beelden van de vorige seizoenen :sop:

mensen valse hoop geven :angry:

snake880
17 juni 2007, 09:05
er staat nu als commentaar:

Guys please note that this is not the OFFICIAL CW PROMO. It is the SEASON 5 PITCH that MARK threw Dawn Ostroff & The CW Execs BEFORE They knew it was MIDSEASON. So just let you know...it's NOT fake and it's NOT coming back in the FALL. It's STILL January. :)

SweetEmmaRose
17 juni 2007, 13:29
an unkindness of ravens

subsunday
18 juni 2007, 18:39
Net op tijd dat eigelijk dat het Highschool-gebeuren werd afgesloten. En in feite konden ze ook niet anders dan met zo'n happy aflevering eindigen, want iets anders zou het heel wat moeilijker maken om ff 4-5 jaar in de tijd te springen.

Zo'n sprong in de tijd is iig een kans voor de acteurs om te bewijzen of ze al dan niet degelijk kunnen acteren of gewoon typecasted zijn. Het zal niet evident worden om de serie echt een volwassen verhaal en look te geven.

ClayDavis
18 juni 2007, 19:36
Basketbal coach met een HARTAFWIJKING waardoor als uw hart te snel klopt het stilvalt

zoek de fout? :'(

SweetEmmaRose
18 juni 2007, 20:13
Coachen =/= spelen?

Ali_
19 juni 2007, 00:44
Idd Emma, ik snap de commentaar van velen hierop niet echt.

berNd-
19 juni 2007, 13:25
Weet niet of gij iets meer gezien hebt als mij maar kheb Whitey ook nooit echt harde inspanningen zien doen :P

Heb de 4 seizoen zopas bekeken eigenlijk :-) examens e hehe :d
Ik vraag mij af hoeveel de voorbehoedsmiddelen in Amerika kosten want het valt toch op dat ze precies veel zwangerschapsangsten,problemen doorstaan hehe :d

achjah.. goede serie, en kijk uit naar seizoen 5 :)

cuda
19 juni 2007, 14:42
als coach kunde u ferm opjagen wat ook niet echt gezond is voor een hartpatient?

Ali_
19 juni 2007, 14:59
als coach kunde u ferm opjagen wat ook niet echt gezond is voor een hartpatient?

Dan zijn er al veel momenten geweest waar hij zich heeft opgejaagd zonder dat er iets is gebeurd...
*denkt aan einde episode 19*

cura
19 juni 2007, 15:00
is verkeerde veronderstelling btw (van cuda), zolang em z'n medicijnen pakt kan er niets mis gaan :|

cuda
19 juni 2007, 15:10
:$ mijn fout

cura
19 juni 2007, 15:26
bwa is ook beetje fout van OTH om te laten uitschijnen dat em niet meer dan 15 minuten zou mogen spelen ookal pakt em z'n medicijn :|

ClayDavis
20 juni 2007, 09:09
Coachen =/= spelen?

dus coachen is niet stresserend? Der zijn een pak trainers met hartproblemen als ze 60 zijn hoor :)

*edit*

Ok tstaat hier boven....never mind ik geef men fout toe

SweetEmmaRose
20 juni 2007, 12:56
dus coachen is niet stresserend? Der zijn een pak trainers met hartproblemen als ze 60 zijn hoor :)

*edit*

Ok tstaat hier boven....never mind ik geef men fout toe

Muhahahah :)
Ik had em ook ni zunne, maar tis eigenlijk wel logisch :)

Huasheng
22 juni 2007, 13:26
Die Fransmannen :ironic: Met hun onnozel gedub + veranderen ze niet alleen titel maar ook namen.

Mouth noeme ze daar Micro :cry: ik kreeg echt koude rillingen toen ik da voor den eerste keer hoorde ;'(
:rofl: In Frankrijk moeten ze hem dan wel een echte 'geek' vinden. Micro :rofl:

Weet iemand de naam van lucas zijn boek? is hebben ze dat nooit gezegd?
Ik dacht dat aangezien zijn boek nog niet af was, hij ook nog geen titel had.

Ik denk dat binnen vier jaar Dan nog steeds in d'n bak zit. Misschien al ettelijke zelfmoordpogingen heeft ondergaan, en dus misschien in een dwangbuis zit met iedere dag een paar elektroshocks :p
Lucas zal wel zijn boek gepubliceerd hebben, misschien ook al een tweede. Misschien is hij dan ook van co-coach van ik-weet-niet-welke-ploeg naar coach van de Ravens gegaan, om dicht bij z'n ma en zusje te zijn.
Whitey is misschien gestorven. Je weet maar nooit.
Deb hopelijk zo nuchter als het maar kan zijn, en waarschijnlijk zo'n ultrahippe oma.
Misschien dat Haley en Nathan een tweede kindje onderweg hebben, en misschien Lucas en Peyton ook eentje.
Ik denk, dat de gevormde koppels aan het eind van het vierde seizoen wel quasi zullen blijven: Peyton-Lucas, Haley-Nathan en Brooke-Chase. Mouth ( Micro that is :rofl: ) zal wel ook een liefje hebben, of wie weet is ie een player geworden :D

Ik kijk er al naar uit :D

sjoene
22 juni 2007, 13:56
welke whitney? withney houston:unsure:

kdenk dat er toch één van de drie koppels uit elkaar zal zijn, en elkaar tegen het einde van het seizoen zullen terugvinde, bv ze zijn al een jaar uit elkaar vanwege het een of het ander, en dan kome ze mekaar in real time terug tege, ...

ofte een switch: lucas terug naar brooke, zou geniaal zijn:p

ZerTiX
22 juni 2007, 14:20
idd
ik zen peyton beu gezien :)

Guy182
22 juni 2007, 14:26
welke whitney? withney houston:unsure:

kdenk dat hij whitey bedoelde;)

Huasheng
22 juni 2007, 23:26
De hij is een zij :D
Ja, te snel getypt, niet nagedacht, achja :p Dat gebeurt al eens.

Lucas terug naar Brooke? Ow please, neen, komaan, al twee keer aan geweest, al twee keer afgeweest (logisch, duh!). Laat het uit. Peyton is perfect voor hem. Alhoewel het wel duidelijk is dat Peyton meer van Lucas houdt dan omgekeerd. Allez, mijn mening maar, maar zo lijkt het mij toch. Of Lucas toont niet genoeg zijn emoties. :p

snake880
22 juni 2007, 23:38
Of Lucas toont niet genoeg zijn emoties. :p
Een echte man dus.:)

The Black Mamba
22 juni 2007, 23:48
kdenk dat er in s5 toch een aantal erge dingen gaan gebeuren hoor da kan ni da alles zo goed blijft ! da mag gwoon ni !

sjoene
23 juni 2007, 09:35

no shit, sherlock:eek:

sjoene
23 juni 2007, 09:36
kdenk dat er in s5 toch een aantal erge dingen gaan gebeuren hoor da kan ni da alles zo goed blijft ! da mag gwoon ni !

een babyroof:unsure:

Huasheng
24 juni 2007, 16:02
Uiteraard. Wat is OTH zonder zijn portie drama en tragiek? :eek:

een babyroof:unsure:
Kewl! Peyton die zwanger is, en de baby wordt geroofd door the one and only Ian Banks! Kewl!
Of misschien één van de hoofdpersonages dat aan unief een tragedie heeft meegemaakt, en nu labiel is geworden. Kewl. :p

SweetEmmaRose
24 juni 2007, 22:11
Ik zie iemand wel verslaafd zijn aan drugs. Of toch een verleden met drugs hebben gehad.

snake880
24 juni 2007, 22:16
Micro wordt pooier en brooke en peyton zijn de hoertjes. Dan wordt vrijgesproken en wordt de beste klant van brooke :evil:

Guy182
25 juni 2007, 00:25
Ik zie iemand wel verslaafd zijn aan drugs. Of toch een verleden met drugs hebben gehad.

peyton die terug aan de coke zit...:p

D3C0Y
25 juni 2007, 10:32
peyton die terug aan de coke zit...:p

... doordat Lucas terug naar Brooke is gegaan :p

dan hebben ze ineens al 2 dingen om te behandelen, toch al goed voor paar afleveringen :D

SweetEmmaRose
25 juni 2007, 13:17
Alle kom nog meer filosofies!
Ik zie haley eigenlijk nog wel opnieuw zwanger zijn.
Dan .. kweni ergens in een instelling en bijna klaar om naar huis te gaan?
Of flashbacks naar zijn proces( moet nog komen enzo)

Whitey .. ik denk da hij dood is en da Lucas ondertussen head-coach is.
Peyton en Lucas, i dunno, ik zie het niet meer gebeuren. Ik zie peyton wel in SF aan de coke ofzo :p Brooke die haar probeert op te vangen, maar haar ni lukt.
Da peyton maar in SF blijft :p en brooke mag dan terug kome :D

Huasheng
25 juni 2007, 15:04
Ik zie Haley inderdaad ook weer zwanger worden. Nathan dan als succesvolle basketballer. Haley als aangename leerkracht. Voor hen zie ik wel nog een leuke toekomst. 't Moet niet altijd drama zijn.

Tevens Whitey die dood zou kunnen zijn. Oftewel goed bejaard :p

Dan ... is vier jaar niet wat weinig voor een moord? Geen idee van, se. Maar ik zou dat toch weinig vinden. Hij heeft zichzelf aangegeven, dus hij zal wel zijn hele straf willen uitzitten en niet zijn advocaat willen inschakelen om de straf te verlichten. Denk ik!

Ik hoop toch dat Peyton en Lucas nog samen zijn. ... Of één van de twee is tragisch omgekomen ... of verlamd voor de rest van zijn/haar leven. Allezja, bij hen zie ik nog iets tragisch gebeuren. Peyton lijkt me toch wel tragedie aan te trekken :D

Brooke en Chase zal niet voor eeuwig zijn. Wie weet wordt Brooke zo'n ambitieuze bitch die all the way gaat voor haar mode-ontwerpen. Ja, zie ik nog gebeuren. Bazig tot en met. :D Wil ik wel zien!

En Mouth als sportjournalist (of hoe die job ook noemt). Dat gaat hem wel goed af.
Rachel als ... prostituee?! :unsure: :p :D

sjoene
25 juni 2007, 15:54
mss komen er procedurefouten ofzo:p

SweetEmmaRose
25 juni 2007, 16:08
Ontorekeningsvatbaar .. ? Aangezien die al zelfmoord eeft proberen plegen. Heeft idd geld voor een zware advocaat. Kan zeggen dat hij het toch niet heeft gedaan, en door rouw zichzelf aangaf ofzo :p
Ik hoop in ieder geval dat er flashbacks zijn naar het proces :)

Mouth zijn stem is te irritant voor sportjournalist te zijn. Rachel zal wel op het goede pad zijn gekomen, denk ik. Die kan ni forever een teenage bitch zijn :)

sjoene
25 juni 2007, 17:05
der gaat alleszins iets met Dan zijn, die zal wel uit de bak zijn:)

Mouth en Brooke ziek in the end nog samenkomen, of mss mouth en rachel:p

whitey zal idd mss dood zijn, mss begint de serie wel op zijn begrafenis (reden om iedereen terug samen te krijgen)

SweetEmmaRose
25 juni 2007, 18:48
Das wel een goei gedacht.
Zou er nog iets zijn met Deb & Karen (de ouders)?
Deb misschien opnieuw getrouwd? Karen?

SweetEmmaRose
25 juni 2007, 18:58
Iets wat ik niet goed snap:

Series Cast

James Lafferty ... Nathan Scott (87 episodes, 2003-2007)

Chad Michael Murray ... Lucas Scott / ... (86 episodes, 2003-2007)

Hilarie Burton ... Peyton Sawyer / ... (86 episodes, 2003-2007)

Sophia Bush ... Brooke Davis (86 episodes, 2003-2007)

Bethany Joy Galeotti ... Haley James Scott / ... (84 episodes, 2003-2007)

Paul Johansson ... Dan Scott (84 episodes, 2003-2007)

Zijn er afleveringen geweest zonder lucas? peyton? brooke? haley? dan?

Koone
25 juni 2007, 19:22
Haley zowiezo als ze op tour was, niet?

sjoene
25 juni 2007, 19:24
1 ep zonder lucas, toen hij met zen ma op roadtrip was en nathan ff de boel ownde

haley idd op tour

brooke speelt de eerste ep nie mee dachtek

en peyton komt er denkik een afl nie in voor de aflevering nadat ze met jake vertrekt om jenny te gaan halen:D

Huasheng
25 juni 2007, 20:24
Ontoerekeningsvatbaar .. ? Aangezien die al zelfmoord eeft proberen plegen. Heeft idd geld voor een zware advocaat. Kan zeggen dat hij het toch niet heeft gedaan, en door rouw zichzelf aangaf ofzo :p
Ik hoop in ieder geval dat er flashbacks zijn naar het proces :)
Mja, inderdaad. Flashbacks naar het proces waar niemand aanwezig zal zijn :D

Mouth zijn stem is te irritant voor sportjournalist te zijn. Rachel zal wel op het goede pad zijn gekomen, denk ik. Die kan ni forever een teenage bitch zijn :)
Oe, wie weet is Rachel opeens zo een braaf huismoederke geworden. Misschien getrouwd met een oudere kerel die reeds een boeleke had.

Zou er nog iets zijn met Deb & Karen (de ouders)?
Deb misschien opnieuw getrouwd? Karen?
Ik hoop dat Deb nuchter is en blijft. En ja, haar zie ik zeker nog hertrouwen. Na Dan heeft ze wel eens een stabiele kerel nodig in haar leven.
Karen zie ik dan niet hertrouwen. Ze was reeds 17 jaar single (als het ware) vooraleer ze met Andy was, zodus... Ik zie haar nog lekker alleen achterblijven met kleine Lily.

1 ep zonder lucas, toen hij met zen ma op roadtrip was en nathan ff de boel ownde

haley idd op tour

brooke speelt de eerste ep nie mee dachtek

en peyton komt er denkik een afl nie in voor de aflevering nadat ze met jake vertrekt om jenny te gaan halen:D
Hmmm, je hebt blijkbaar héél goed opgelet. Bravo :niceone:

Guy182
1 juli 2007, 23:19
al enige spoilers bekend?

SweetEmmaRose
2 juli 2007, 00:13
Eerste filmdag moet nog komen, misschien zijn er dan spoilers/foto's :)
Haha niemand kan wachten tot januari :D

SweetEmmaRose
22 juli 2007, 20:18
Omg ik ben juist terug van Zweden, enorm veel psycho dereks daar, amai!
Ik kreeg echt schrik :D

Guy182
22 juli 2007, 20:22
en ik maar denken dat ik hier een spoiler ging kunnen terug vinden...:)

Huasheng
22 juli 2007, 22:09
Blonde, gespierde kerels die (stiekem) voortdurend je achterwerk fotograferen?

Al enig nieuws over S5? 'k Ben behoorlijk nieuwsgierig. Al wat meer gekend omtrent de inhoud van het seizoen?

SweetEmmaRose
23 juli 2007, 15:03
Ik heb nog ni gezocht, was dus op vakantie, zal deze week is zoeke :)

Die zijn daar dus echt gewoon allemaal blond, ik dacht echt ni da het zo overdreve zou zijn.
Maar ik heb bruin haar dus ik werd met rust gelaten :woohoo:

SweetEmmaRose
23 juli 2007, 20:56
Sides for episode 5.01...

*

EXT. NATHAN & HALEY'S HOUSE - MORNING

...a child's hoop as a boy (Jamie, 4) shoots baskets alone, dreaming of someday growing up to be...

INT. NATHAN & HALEY'S HOUSE - MORNING

...Nathan Scott. At least, a version of the Nathan Scott we've known. Now unkempt. Unshaven. Nathan watches his son play as Haley steps to the doorway. Pretty, but a bit tired. Nathan senses her presence.

NATHAN: Where did he get that hoop?

HALEY: His Uncle Lucas gave it to him.

NATHAN: I don't want him playing.

HALEY: Nathan, he's nearly five years old, and he wants to be like his daddy. Why don't you go out and show him --

NATHAN: -- I said I don't want him playing.

Nathan's voice flares. Haley eyes him. More than silence separates them. A beat and then Nathan turns away. Outside, Jamie plays on as we...

INT. CLOTHES OVER BRO'S - DAY

...angle on a busy receptionist's phone. It's a light show.

RECEPTIONIST: Good morning, Clothes Over Bro's. Please hold...

The receptionist transfers the call and repeats robotically.

RECEPTIONIST: Good morning, Clothes Over Bro's. Please hold...

We leave her and spy Brooke Davis, high-powered designer, trailed by frazzled assistant Millicent who carries her coffee and a notebook and tries to keep up.

BROOKE: I want you to call Prime and make a dinner reservation. Get me that table in the wine room. Any night next week will do.

MILLICENT: Um you're booked every night next week --

Brooke barely slows to scrutinize a seamstress holding a belted dress.

BROOKE: -- Then the week after that. Very nice. Make the belt a quarter inch wider.

She walks on, Millicent in hot pursuit.

BROOKE: We need to send something funny with a thank you card to Conan. Oh, cheese. He likes cheese.

MILLICENT: You want me to send Conan O'Brien cheese?

BROOKE: Manchego. No, Gouda. It's a funnier cheese. Also, make sure you remind me about the conference call with Macy's --

She pauses to pound on the glass window of a layout manager's office. Inside, two executives scrutinize a mock up of a magazine cover with a rail thin model on the cover.

BROOKE: -- No way in hell she gets on the cover of my magazine unless she gains ten pounds. That look is unhealthy.

LAYOUT MANAGER: (through the window) We were just brainstorming.

BROOKE: Well, brainstorm better. Anorexia's a disease, not a fashion statement.

Brooke starts away, then stops abruptly, as does Millicent.

BROOKE: What do I smell?

Brooke sniffs the air.

MILLICENT: Um, it's your coffee. Mocha double latte, extra foam.

BROOKE: Last time there wasn't any foam. I like foam. Is there foam?

MILLICENT: Extra foam.

Brooke takes the coffee and heads for her office.

BROOKE: What time is the movie premiere?

MILLICENT: Eight o'clock. Red carpet at six.

BROOKE: OK, I'll do the carpet and skip the movie. Call one of the Nicks and see if they'd like to go.

MILLICENT: OK, um, which Knick do you prefer? There's Stephon Marbury, Jamal Crawford... Oh, David Lee is really cute.

BROOKE: Not the New York Knicks, you goof. One of the Nicks. Nick Zano, Nick Lachey, Nick Cannon. And tell Lydia to wait for me in the limo.

MILLICENT: She's not gonna like that.

They arrive at Brooke's office. Brooke swivels back.

BROOKE: Yeah, well she works for me.

Brooke thinks for a beat, then softens.

BROOKE: Don't tell her I said that. Now go. Chop, chop...

Millicent darts away. Meanwhile...

INT. RECORD LABEL - MORNING

...Peyton Sawyer, urban hip, sits at a large desk below a host of gold and platinum records. She glances through a window to Sunset Strip below, smiles to herself, then...

DAVE: (O.S.) I must be in the wrong office.

Peyton spies Dave, 40's, corporate flunky, standing in the doorway. He eyes the nameplate on the door.

DAVE: No, that's me, David Grant, label President. Last I knew, you were Peyton Sawyer, assistant to the assistant of the label President and your desk was...where is your desk?

Peyton hops up, apologetically.

PEYTON: I'm sorry. I was just arranging your trades, delivering the online download report, updating your call sheet and...um...admiring the view. Sorry.

Peyton passes Dave who drops down in his chair and starts perusing the info. At the door, Peyton turns back.

PEYTON: Um, also Mr. Grant, there are a couple unsigned bands that I would love for you to hear --

DAVE: -- talk to A&R.

PEYTON: Well, I tried but they don't care because...well, because I'm the assistant to the assistant of the President.

Dave looks up at her. He looks hungover.

DAVE: Peyton, I'm losing my hair, I'm hungover, I have two different alimony payments due and seven lines ringing.

PEYTON: Of course...

She starts away and Dave calls to her.

DAVE: Sawyer. You look nice. Drop a button on that top and I'll let you sit in on the morning new music session.

Peyton eyes him, then reaches to her shirt and undoes the button. Dave grins a bit.

DAVE: One button. One song. And get me some aspirin...

Peyton nods and darts away as we angle on...

INT. TREE HILL HIGH - ****OOM - DAY

...a basketball being drawn by Jamie who sits at a desk in an otherwise empty ****oom. Wider, Haley occupies the teacher's desk, setting out an assignment plan. A beat and Lucas appears.

LUCAS: Man, they grow up fast.

Jamie looks up and brightens when he sees Lucas.

JAMIE: Uncle Lucas...

LUCAS: J. Luke...

Jamie darts to Lucas and gets roughed up a bit. He loves it.

LUCAS: You in high school already?

JAMIE: Nooo... I'm only four.

LUCAS: Four going on forty. Whatcha drawing?

JAMIE: You can't see it yet. It's not done.

LUCAS: Trust me. I totally get that.

Jamie runs back to his drawing as Lucas steps to Haley.

*

FADE IN:

INT. TELEVISION STUDIO - NIGHT

Wearing a shirt an tie, Mouth looks directly into the camera, piercing the fourth wall.

MOUTH: The Tar Heels land another blue chip prospect and we've got the scoop.

We find Mouth sitting at a SportsCenter type news desk.

MOUTH: I'm Marvin McFadden and Sports is coming up next...

Mouth takes a beat, then removes his lapel microphone.

MOUTH: OK, I think we're good.

He rises and starts away as Alice, 30's, appears.

ALICE: You're the new logger, right?

MOUTH: Yes, ma'am. Mouth. Marvin.

ALICE: Well, you're about to be the old logger. What are you doing behind the desk?

MOUTH: Oh, I was just checking the audio level for the on-air staff. The guys in the booth said it would be OK if --

ALICE: -- Well the guys in the booth aren't your boss. I am. And your job is an entry-level position: Watch the games, highlight the best plays and leave the log for on-air. If you can't do it, we'll find someone else. Got it?

MOUTH: Sure. Yes. Ma'am.

A beat passes as Alice stares daggers at him.

ALICE: Well go.

Mouth exits quickly, a bit fearful of Alice.

INT. GYM - DAY

Lucas sands in the Tree Hill High gym. He finds a stray ball. Shoots. Scores. A beat later, Skills enters.

SKILLS: Well, well. If it isn't Lucas Scott, new Head Coach of the Tree Hill Ravens.

LUCAS: Skills Taylor. New Assistant Head Coach of the Tree Hill Ravens.

SKILLS: If you can afford me.

Skills grins and the two friends embrace.

SKILLS: So six months ago when they asked us to fix this mess, what the hell were we thinking saying yes?

They laugh. Then...

SKILLS: Actually, it's pretty great. Look at you go, Luke. Local boy makes good.

LUCAS: Local boys make good. You're a big part of this Skills.

SKILLS: Hope so. Man, we blew this place up. How many games they win since we hung that State Championship banner?

LUCAS: Not many... But I know one thing: The losing's over.

SKILLS: No doubt.

Skills takes one bounce and drains a long jumper.

*

INT. RECORD LABEL - CONFERENCE ROOM - MORNING

The A&R meeting is peopled by a dozen staff members. A pop song ends and an A&R Executive, Guy, eyes Dave.

GUY: Her TV show's a hit. Great potential for crossover marketing and promo.

DAVE: But the songs are terrible.

GUY: Dave, she's young, she's hot, and her social life's a train wreck. We could ship this thing platinum.

DAVE: (sags) Is that it? Twelve supposedly capable executives with 12 crappy artists?

PEYTON: (O.S.) Um, I have a band.

Everyone eyes Peyton as if she's diseased. Dave chuckles.

DAVE: Why not? It can't get any worse.

Peyton hands her CD to Guy who narrows his eyes a bit.

PEYTON: OK, well the band is called No Means Yes. They've built a really great internet following, and they shoot these totally cool no budget videos. They're young and they need direction, but they're hungry and they'll kill for you. And the songs are great.

Guy pushes play. It's good. Alternative rock. Melodic. But twenty seconds in, Dave looks at Guy who presses stop.

DAVE: So we'll go with the actress. Agreed?

Everyone agrees. Guy hands the CD back to Peyton.

GUY: Could you get us some lunch menus?

As they all disband we angle on Peyton, disheartened.

INT. NATHAN & HALEY'S HOUSE - DAY

Nathan pulls out a brand new high top sneaker from a box and we angle on it: It's the prototype for the Nathan Scott shoe. As he scrutinizes it, we flashback to...

INT. BAR - NIGHT (FLASHBACK)

...the shoe as it's unveiled by Barry, a young, slick agent.

BARRY: Ladies and gentleman, the "N.S. 23"...

A group of six guys and girls in suits OO and AH. Lucas and Haley smile as they scan the shoe. Barry makes a toast.

BARRY: To Nathan Scott. To Seattle, and to the fact that in about 72 hours, he's going to make me, his very talented agent, an even wealthier man than I already am.

They laugh and drink, then Haley turns to Nathan and Lucas.

HALEY: I'm gonna head back and relieve the sitter. But you guys stay. You earned this night. You should enjoy it.

NATHAN: You sure?

HALEY: Just no driving. Take the limo. You can get the car tomorrow.

Nathan eyes Haley.

NATHAN: I promise.

Off this promise, we flash to...

INT. LUCAS' ROOM - NIGHT

...a large framed print of the hard cover of Lucas' novel and the announcement of a Los Angeles book signing. We hear:

LUCAS: (O.S.) "And like the river court signatures of their younger selves, weathered now. Faded. So too, were they."

*

FERGIE: Let's see what you got, baller.

Jamie bounces the ball into the lane and shoots it, but Skills swats it into the grass beyond the court.

JAMIE: Darn it, Uncle Skills... You always do that.

Jamie chases down the ball as Fergie eyes Skills.

FERGIE: You ever gonna let him score?

SKILLS: Shorty shouldn't be in the paint. He's gotta learn.

JUNK: Dude, he's FOUR.

Jamie returns and Lucas calls for the ball.

LUCAS: C'mon, Jamie. let's take these guys.

Junk joins Mouth as Lucas and Jamie play Skills and Fergie.

INT. RECORD LABEL - EVENING

Peyton is in her cubicle when her boss Dave sidles up.

DAVE: Whattaya think, Sawyer?

PEYTON: I think you were right about that act we signed today. Her songs are terrible. So why'd you sign her?

DAVE: We'll find a ghostwriter, we'll get a cool producer, we'll make her look hot.

PEYTON: We'll make the world a dumber place...

Dave considers this, then...

DAVE: How long have you been at the label, Peyton? A year?

PEYTON: Two.

DAVE: And how long have you been in Los Angeles, from...?

PEYTON: Tree Hill, North Carolina. Four years.

DAVE: Four years. Why'd you come?

PEYTON: I wanted to discover and sign bands that could change someone's life. Like the artists that changed my life.

DAVE: Yeah, I figured you were one of them, I used to be, too. But then I figured it out: It's called show business for a reason. Our job is to make money.

PEYTON: Even if the product sucks.

DAVE: Especially when the product sucks. I hate to be the one to break it to you, but Rock n Roll can't actually save the world.

PEYTON: I disagree. Walk into any live show on the strip tonight and take a look at the kids. Look in their eyes. They're all looking for something to believe in. Music can save their world.

DAVE: And that's why after two years, you're still the assistant to the assistant of me. They're not there to have their world saved. They had a bad day, so they went out to get drunk and get laid. And you probably will, too.

Peyton shakes her head and looks away. Dave softens.

DAVE: Face it, Sawyer. You're not the same idealistic girl who left Hill Bush and you know it. The sooner you figure out how to play the game, the sooner you'll get what you want.

PEYTON: Tree Hill. And I'm not interested in playing the game.

DAVE: You already did. You dropped a button to get into that meeting. You drop a few more, they'll probably give you my job.

Peyton eyes Dave.

PEYTON: I'll have your job some day, Dave. But not like that.

Dave chuckles and starts away.

DAVE: Have fun in the clubs, assistant to the assistant.

INT. SKILLS AND MOUTH'S APARTMENT - NIGHT

We angle on a computerized football player tackling another player aggressively. OO's ring out as wider, we find Jamie sitting with Lucas, playing Madden Football will Skills against Fergie and Junk.

SKILLS: (announcing) And it looks like they're bringing in the rookie, clock running down, time for one last play...

Skills picks a play as Lucas hands his controller to Jamie. On the screen, a QB with the name J Luke and the number 23 runs onto the field.

LUCAS: All right, Jamie. When I tell you to, press the green button. OK?

FERGIE: Don't do it, Jamie...

*

LINDSEY: -- you take advantage of me, Lucas Scott, because I'm nice. But this is serious. I put my ass on the line for you.

LUCAS: You know we're good together...

He smiles, but this time...Lindsey doesn't. She sobers. Almost looks sad.

LINDSEY: Close the door, Luke.

This time, he sobers. A beat and Lucas closes us out.

INT. TELEVISION STUDIO - DAY

We angle on Alice as Mouth knocks and enters tentatively.

MOUTH: Um, hi. I just wanted to... I think we got off to the wrong start, and I wanted you to know that I'm honored to be a part of your staff and I'm looking forward to working for you and learning --

ALICE: -- I don't like you.

MOUTH: Is there something I've done?

ALICE: No. Not really. I simply don't care for you.

MOUTH: Well, what can I do to change that?

ALICE: Quit. Before I find a reason to fire you. And I will.

We angle on Mouth. This isn't how he hoped things would go.

INT. BROOKE'S OFFICE - DAY

Brooke is watching her interview with MTV as Lydia appears.

*

EXT. PEYTON'S OLD HOUSE - DAY

Peyton stands in her yard, staring up at her bedroom window. A beat a girl, Molly, 16, opens the door.

MOLLY: Can I help you?

PEYTON: Not really. That your room?

Peyton motions to her bedroom window. Molly nods yes.

PEYTON: Used to be my room.

MOLLY: Wanna see it?

PEYTON: You sure? I could be a psycho, ya know. It happens.

MOLLY: You're not a psycho. You're Peyton.

Peyton smiles and Molly motions her in.

INT. PEYTON'S OLD ROOM - DAY

Peyton enters her old room which looks VERY different. Girly. But Molly girly. Not Peyton girly.

PEYTON: Wow. It's different. But nice, um --

MOLLY: -- Molly. Thanks. So were you really friends with Brooke Davis?

PEYTON: So are you like, psychic or something?

Molly smiles and opens her closet doors. The boy lists that Peyton and Brooke made are still there. As Peyton takes them in, Lucas' name included, Molly sidles up.

MOLLY: So are you and Brooke still close? Like, best friends?

Peyton smiles sadly.

PEYTON: She's...really busy.

EXT. BROOKE'S OFFICE - DAY

Brooke exits her office building and approaches a waiting limo. Her assistant, Millicent, trails her.

MILLICENT: OK, your boarding pass and itinerary are in your bag. The car service will be waiting for you in Milan. If you have any problems I left you my home, cell and parents' house --

BROOKE: -- Millicent, you're a good assistant. But have some fun while I'm gone, OK? You're only young once.

Brooke smiles kindly at Millicent, then boards the car.

INT. NATHAN AND HALEY'S HOUSE - DAY

Nathan again watches the Draft Day video.

TELEVISION: ...so Seattle is up next and the Commissioner is stepping to the podium with their selection...

Off Nathan's face, we flashback to:
EXT. BAR - NIGHT (FLASHBACK)

...Nathan's face in his Range Rover outside the bar. Lucas pleads with him.

LUCAS: C'mon, Nathan. Lemme find Barry and get the limo. You're not driving.

Nathan eyes him. Then...

NATHAN: You're right.

Nathan climbs from the car and a relieved Lucas heads off to get the limo. Nathan lingers, then we hear Greg in the bar.

GREG: (O.S.) I have witnesses. You all saw it. He hit me. I'm gonna sue that punk...

We see that look in Nathan's eye - the resolve of the old Nathan. He beelines for the bar and...

INT. BAR - NIGHT (FLASHBACK)

...marches straight for Greg.

NATHAN: I never touched you, man. If I woulda hit you, you'd be out cold right now.

GREG: Too late, Seattle boy. You shoulda left with that fat ass wife of yours --

Before Greg can finish, Nathan punches him viciously, knocking him cold. In a flash, Nathan is jumped by Greg's cronies A brawl ensues, wildly escalating as we intercut:

TELEVISION: With the eighth pick in the NBA draft, the Seattle Sonics select...

EXT. BAR - NIGHT (FLASHBACK)

Suddenly, Nathan is thrown through a huge plate glass window.

TELEVISION: ...Phillip Rich, University of Illinois.

Canned cheers as Lucas darts up and finds Nathan covered in blood and glass.

LUCAS: Oh my God. Nathan. Are you OK?

Nathan eyes him through panicked eyes.

NATHAN: I can't feel my legs.

We angle on shards of glass protruding from Nathan's lower spine. And off Nathan's frightened face, we...

FADE OUT

END OF ACT FOUR

Huasheng
23 juli 2007, 21:04
De spoiler is me iets te groot, dus ik ga hem niet lezen. 'k Weet nu slechts hoeveel jaar later het zal zijn :)

D3C0Y
23 juli 2007, 22:17
tis een deel van een script

Huasheng
23 juli 2007, 22:59
Had ik door, vandaar dat ik al gauw stopte na de eerste vier woorden :)
I don't want to spoil the surprise (for me).

D3C0Y
24 juli 2007, 00:41
kheb em ook ni gelezen :p, kwil ook dat het allemaal een surprise blijft voor mij

SweetEmmaRose
24 juli 2007, 14:12
pussies! :D

Ali_
27 juli 2007, 20:13

Wa wilt ge met al da vrouwelijk schoon dat daar rondloopt :bow:

Bleh, geen zin om dit alles te lezen :D
Maar na een snel wat blikken te werpen op de tekst moet ik toch zeggen dat het me spannend lijkt, in ieder geval hoopte ik op grote veranderingen en er zijn toch al zeker noemenswaardige veranderingen!

Guy182
9 augustus 2007, 11:44
- brucas IS not over yet, lucas coaches the ravens and has his book out, brooke is a famous fashion designer and eyton does something related to music

-jake will be returning sometime in the 5th season [[but will not be back perminatly because of the hole october road show

- there will be NO problems going on with naley, nathan's basketball career is dying, haley will do something with music

- rachel and mouth become a item GO MOUTH:niceone:

- skills & bevin will NOT be in a lot of the 5th season

- Chris Keller- Married, (yes its confirmed, he will return)

- Dan is in an insane asylum- plotting to get out, (oh my):angry:

RaZoR be
9 augustus 2007, 12:46
volgens mij moet die laatste zin ook in de spoiler tag ;)

SweetEmmaRose
9 augustus 2007, 13:42
prison break²?
mental escape ofzo :p spinoff van oth :D

Voor de rest hmm, klinkt da vrij logisch alleen denk ik echt ni da er nog brucas zal zijn, maja we'll see :)

en ik heb nog nagedacht e :p van wie eigenlijk allemaal me wie is geweest. ik begin bij de ouders. (voeg toe als ik iets vergete ben, ik heb het wel alleen over de hoofdpersonages.)

deb met dan
deb met keith
karen met keith
karen met dan

nathan met haley
nathan met brooke
nathan met peyton

lucas met peyton
lucas met brooke

alleen lucas en haley dus ni samengeweest, maja best friends enzo :p
als ze nu voor s5 weer da rijtje afgaan (zonder keith en dan, kuch, duh) is da nogal lame :p

van hoeveel keer iedereen met iedereen is geweest (dus aan-uit) da weet ik ni,misschien weet iemand anders da toevallig :p

ZerTiX
12 augustus 2007, 12:24
kom jo, ik eis meer spoilers!

SweetEmmaRose
12 augustus 2007, 16:23
Zoek er dan :)

D3C0Y
12 augustus 2007, 17:16
of vind er uit, dan kunnen we u is goed uitschelden als s5 begonnen is :D

SweetEmmaRose
12 augustus 2007, 17:20
Haha :p
Nee alles waar ik nu mee op de proppen kom is geinspireerd door de echte spoilers, dus da ga ni lukke :p

Huasheng
12 augustus 2007, 23:04
Wie weet worden Brooke en Peyton lesbisch. Ooooh, dat wordt leuk :p
Neen, zal niet gebeuren zeker?
Ik denk dat we enkel van Nathan en Haley wel redelijk zeker kunnen zeggen dat ze samen zullen blijven. De rest is ... a mystery.

D3C0Y
13 augustus 2007, 00:19
eerlijk gezegd zie ik jake & peyton nog terug samenkomen

vegetto
13 augustus 2007, 01:35
eerlijk gezegd zie ik jake & peyton nog terug samenkomen

Ik denk het nie want de acteur die jake speelde speelt nu in een andere serie

Guy182
13 augustus 2007, 16:48
jake zou wel even terug komen in de serie maar niet permanent, door die nieuwe serie...

ZerTiX
13 augustus 2007, 20:10
de nieuw serie is october road, best best amusant als ge van drama series houd.
Seizoen 1 is al geweest in amerika

Huasheng
13 augustus 2007, 21:06
Bwah, ik denk niet dat Peyton en Jake nog echt bij elkaar zouden kunnen zijn.
Herinner je de aflevering toen Lucas bijna stierf en Keith hem beelden liet zien van z'n graf, en Peyton die het steeds bezocht.
Ik vind dat ze dat idee niet mogen verlaten. Peyton zal altijd van Lucas blijven houden. Lucas en Peyton mogen van mij samen blijven ... maar moet niet :D

sjoene
13 augustus 2007, 22:26
idd, maar da trekken ze zich nie aan denk ik

khad da gevoel ook al begin seizoen 3 bij het 'I'm the guy for you, brooke davis'-gedoe

Huasheng
13 augustus 2007, 23:05
Ja, maar dat moesten ze wel stopzetten aangezien Chad en Sophia in 't echt een relatie hadden ... en uit elkaar gingen.

Ali_
13 augustus 2007, 23:24
Mja als brooke en lucas weer een relatie beginnen in s5 dan is da maar vrij belachelijik.
Na alles wat is gebeurd en na al die dingen die ze tegen elkaar zeggen gaat de geschiedenis zich weer herhalen.

Das mijn probleem vaak met dit soort series, iedereen verklaart elkaar de liefde alsof het de een of andere romeo&juliet/tot-de-dood-samen liefde is en blijkbaar komt peyton niet eens meer terug na die paar maanden in LA.
Ze mogen met wel een ENORM deftige reden afkomen om dat te verklaren, want de laatste aflevering liet totaal anders blijken.
Ok, ik ben een fan van wendingen, maar er moet wel rekening gehouden worden met wat gezegd wordt. Das het enige realisme dat het van mij moet hebben, die losbandigheid met woorden als liefde vind ik ronduit belachelijk.

Maarja mss is het toch ook niet zo onrealistisch, de jeugd van tegenwoordig gaat precies ook zo losbandig om met die woorden.

(nu klink ik als de een of andere bompa...)

Btw, dat is 1 van de redenen dat ik the oc beter vind, die gaan veel realistischer om met relaties, ook al komt het daar betrekkelijk veel op zijn pootjes terecht, het proces is daar tenminste realistisch en bij OTH niet echt.

Huasheng
13 augustus 2007, 23:30
blijkbaar komt peyton niet eens meer terug na die paar maanden in LA.
Ze mogen met wel een ENORM deftige reden afkomen om dat te verklaren, want de laatste aflevering liet totaal anders blijken.
Serieus? Ja, dan mogen ze bij mij ook met een zéér goeie reden afkomen.
Dat zou ik nu toch wel een serieus stomme wending vinden.

subsunday
13 augustus 2007, 23:37
Ali, spoilertags? Of is dat maar een gerucht?

Btw: Seizoen 5 speelt zich toch enkele jaren later af, dus dan kan er wel veel gebeuren.

D3C0Y
14 augustus 2007, 00:48
Btw, dat is 1 van de redenen dat ik the oc beter vind, die gaan veel realistischer om met relaties, ook al komt het daar betrekkelijk veel op zijn pootjes terecht, het proces is daar tenminste realistisch en bij OTH niet echt.

realistischer, kuch kuch
zo'n realisme verschil vinnik het niet met OTH ze

The Black Mamba
14 augustus 2007, 00:53
bwa OTH , nooit ouders enkel die van nathan en lucas , psycho derek die 9 levens heeft , stomme dromen met keith als soort engel , de relaties die bij iedereen blijkbaar 'voor het leven' zijn , iemand met een hartziekte die ni meer mag spelen maar ineens wel nog 15 minuten mag spelen ....

D3C0Y
14 augustus 2007, 11:59
hij sprak over de relaties, niet over de verhalen :p
want die zijn idd veel onrealistischer

SweetEmmaRose
14 augustus 2007, 14:11
Amai ik heb er echt terug zin in!! Maar da duurt nog zo lang.
Paar dagen geleden terug de laatste 2 afleveringen gezien ...Ugh.

The Black Mamba
14 augustus 2007, 14:46
hij sprak over de relaties, niet over de verhalen :p
want die zijn idd veel onrealistischer

ja maar ik had het ook niet daarover ... ik wou gwoon zeggen waarom ik OTH minder realistisch vind , maar toch kijk ik er naar dusja

BuffaloKampioen
16 augustus 2007, 18:47
ffkes niets mee te maken, maar heb me juist S1 aangeschaft van One Tree Hill, and euhm I like ^_^ doet me denken aan the oc! I love teenagers drama :)

BingoChub
16 augustus 2007, 20:15
Haha paar afleveringen gezien en komt verre van niet in de buurt van the OC.

De personages zijn zo fucking oppervlakkig, geen sfeer, niks.

Niet de moeite om te bekijken, met lekkere chicks alleen maak je geen goede serie >_>

D3C0Y
16 augustus 2007, 20:36

Niet de moeite om te bekijken, met lekkere chicks alleen maak je geen goede serie >_>

gij zult nog wel converten naar the OTH side :p

BingoChub
16 augustus 2007, 20:45
doubt it :evil:

Huasheng
16 augustus 2007, 21:02

Bij mij juist omgekeerd. The OC is boeiend enal, maar OTH (en Veronica Mars) zijn voor mij véél boeiender. De miserie in The OC is mij vaak té eentonig. 't Zijn steeds Marissa en Ryan die de hoofdproblemen krijgen. Seth en Summer hebben eerder hun eigen relatieprobleempjes, maar bij die ander 2 is 't steeds veel serieuzere miserie. It's getting boring.
OTH laat ook meer miserie toe aan de rest van de cast (IMO). Dat maakt het voor mij direct véél aangenamer.

BuffaloKampioen
16 augustus 2007, 21:56
CD3 done, waar herexamens niet goed voor zijn. En er is toch ook een serieus drama gehalte,ze. OTH moet niet onder doen voor de drama queens uit The OC.

(Brooke is lekker :p)

SweetEmmaRose
16 augustus 2007, 22:28
Yay for Brooke-aanhangers :D

snake880
16 augustus 2007, 23:07
Yay for Brooke-aanhangers :D
Brooke :puke:
Peyton:bow:

D3C0Y
16 augustus 2007, 23:16
ze zijn allebei heet, maar peyton toch net iets meer :p

Ali_
16 augustus 2007, 23:23
Peyton veel meer!

Die heeft gewoon iets extra's en brooke is zo meer het gewone.

Maar qua karakter kan ik geen van beide uitstaan, hoewel brooke wel aangenamer wordt (vergeleken met het 1ste seizoen dan vooral).
Peyton blijft de weenbaby dat ze is van in het begin, ok, ze heeft er "redenen" voor, maar het is wel vaak irritant.

sjoene
16 augustus 2007, 23:38
komaan, brooke is zot heet!

in seizoen één, de aflevering dat peyton aangevallen wordt op die party, en lucas gaat haar halen, staat lucas snachts met brooke te praten in de deuropening van peyton haar kamer --> brooke zot heet daar!

Ali_
16 augustus 2007, 23:46
Sjah wie nu knapper is daar kan je eeuwen over discussieren en het enige juiste en mooie antwoord erop is:

"Beauty lays in the eye of the beholder"

BuffaloKampioen
16 augustus 2007, 23:46
Ow inderdaad, en die aflevering daarvoor dat ze zo de bitch ff is. The woman in red, man man arghhhh god laat m'n vrouw er zo uitzien!!

SweetEmmaRose
17 augustus 2007, 03:03
hahahah :D

You wish:sop:

BuffaloKampioen
17 augustus 2007, 10:54
Laat mij keer dromen :p

ZerTiX
17 augustus 2007, 18:59
ik droom mee!

BingoChub
18 augustus 2007, 16:49
Ik vind Hailey eigenlijk wel de heetste :unsure:

Abcas
18 augustus 2007, 17:13
Ik heb seizoen 3 vandaag op dvd gehaald, sinds ik alleen 1+2 heb gezien ^^ Ben benieuwd

SweetEmmaRose
18 augustus 2007, 18:36

same, samen met brooke :)

snake880
18 augustus 2007, 18:58
:wtf:

BingoChub
18 augustus 2007, 20:02
same, samen met brooke :)

mmmmm die twee samen.....rrrrrr :unsure:

SweetEmmaRose
18 augustus 2007, 20:20
mmmmm die twee samen.....rrrrrr :unsure:

Ugh, ok i'll let you have your little moment :p

BingoChub
18 augustus 2007, 20:31
Die 2 mogen gerust eens aan mijn deur komen kloppen :love:

daarpas gekeken op vt4, en kmoe zeggen dat die brooke zeker niet moet onderdoen voor de rest

...
ok, OTH heeft er een fan bij :unsure:

D3C0Y
18 augustus 2007, 20:37
gij zult nog wel converten naar the OTH side

doubt it

ok, OTH heeft er een fan bij :unsure:

wat ebbik u gezegd :D

BuffaloKampioen
19 augustus 2007, 13:56
:lol: Een stel lekkere wijven does the trick.

SweetEmmaRose
19 augustus 2007, 13:58
:lol: Een stel lekkere wijven does the trick.

Amen!
I mean ...

Meh

D3C0Y
19 augustus 2007, 14:01
grr, emma goes lesbian style :drool: :D

SweetEmmaRose
19 augustus 2007, 15:44

No comment :unsure:

Wesdude
19 augustus 2007, 19:04

dat is nog eens iets om een serie over te maken :cool: ;)

D3C0Y
19 augustus 2007, 22:30
der bestaat al zo'n serie :p -> the L-word (wel zonder emma natuurlijk é :sad: :unsure: )

SweetEmmaRose
20 augustus 2007, 01:17
Oh you guys are so not discussing this.

Wesdude
20 augustus 2007, 16:35
Twar maar e graptjen eeey :D

Ik ben toch blij dat vt4 seizoen 1 uitzendt, verzacht het wachten op seizoen 5.

BingoChub
20 augustus 2007, 17:01
Die Lucas is wel nogal een mietje eigenlijk, die ketting is er trouwens hard te veel aan :/

sjoene
20 augustus 2007, 18:06
Luke is zalig, zen jumpshot:love:

SweetEmmaRose
20 augustus 2007, 18:22
Da seizoen 5 maar snel komt! Gvd!

Wesdude
20 augustus 2007, 18:25
Da seizoen 5 maar snel komt! Gvd!

second that, voor wanneer staat dat gepland?

BuffaloKampioen
20 augustus 2007, 18:35
OMFG Peyton is zo'n emo wijf. Da kank echt ni af. :p

SweetEmmaRose
20 augustus 2007, 18:40
OMFG Peyton is zo'n emo wijf. Da kank echt ni af. :p

THANK YOU, in yo face peyton-lovers!

SweetEmmaRose
20 augustus 2007, 18:41
second that, voor wanneer staat dat gepland?

ws januari 2008

Wednesday 9/8c January 2, 2008 May/June 2008 2007-2008 TBA TBA
Season Five: 2008
Main article: One Tree Hill (season 5)
On May 17, 2007, The CW announced that the show would return for a fifth season, but as a mid-season replacement. The show will be "dramatically retooled and set four years into the future - after the characters have already graduated from college." Until the show's return to the schedule, the network has plans to post diaries online to fill in the intervening years in the characters' lives. The fifth season began shooting on July 29, 2007.

Dawn Ostroff confirmed on July 20, 2007 that One Tree Hill has a 22-episode order.[1]

Hilarie Burton confirmed on TRL that the show's fifth season will focus on their lives after college, citing the reason for this as: "We've seen the High School dramas not do so well while they're in college, and another thing, we've done everything that everyone does in college". She said this will "enable them to do flashbacks and a lot of cool stuff with the characters".

Chad Michael Murray has stated that Lucas will be a best-selling author releasing his second book, and will also be Coach of Tree Hill's High School Basketball Team. Lucas will help a struggling 18 year old and become very depressed and look to his friends for help.

3 days after the season 4 finale, a promo hit the net explaining what would happen to certain characters. It appears that Brooke will become a famous fashion designer, and Nathan will lose his NBA dreams some how.

According to Ask Ausiello on TVGuide.com, "Expect some new faces to join the familiar ones: a cocky new Ravens player who will butt heads with Lucas (possibly named Quentin), a New York book editor who has a hard time balancing work and play, plus a manipulative business executive with a cruel streak (either of the two mentioned will be named Lydia or Lindsey; not sure as to which is which) and a beautiful and nurturing nanny named Carrie for Nathan and Haley's son, James, who will cause a strain on their marriage. Speaking of that baby we left in diapers last season, expect one smart little boy when we return, who will be about four years old and very mature for his age."

According to Ask Ausiello on TVGuide.com "Newcomer Michaela McManus has been added to the cast for a multi-episode arc. She'll be playing a "tough but kind" New York editor assigned to work on Lucas' novel. Daphne Zuniga, meanwhile, is doing five episodes as a "glamorous and intimidating" business exec who works with Brooke."

According to Kristin on E! online, "Fifth-season rumors are swirling around the Web, and we’re working on confirming (or denying) the following: Moira Kelly may no longer be a part of the cast; Nathan might be in a wheelchair with no hope of an NBA career; Rachel might be working for Brooke at her own boutique (à la postcollege Donna Martin). Again, this info is still sketchy, so don’t jump to any conclusions just yet."

According to Ausiello, Brooke will be on the red carpet and in the press spotlight. [2]

According to Ask Ausiello on TVGuide.com, " Lucas has written a successful first book, but due to a case of writer's block, he's having a hard time churning out a follow-up. He has also gotten involved with the Ravens, most likely as an assistant coach. Brooke, meanwhile, is off in New York being a successful fashion designer. The name of her inaugural line? "Clothes over Bros."

SweetEmmaRose
20 augustus 2007, 18:53
Omg die titels in andere talen! Daar wordt ge toch misselijk van?!

Les Frères Scott ("The Scott Brothers")
Lances da Vida ("Throws of Life")
Tunteet Pelissä ("Feelings in the Game")
Φίλοι για πάντα ("Friends Forever")
Tuti Gimi ("Cool High School")
'Migrash Beyti) מגרש ביתי ("Home Court")
Pogoda na miłość ("Weather for Love")
Ruleta destinului ("The Destiny Roulette)

:rofl:

Da heeft toch eigenlijk allemaal al niks meer te maken met One tree hill :D

The Black Mamba
20 augustus 2007, 19:09
home court klinkt nog goed :) maar als ge one tree hill vertaalt dan zou da maar stom klinken

sjoene
20 augustus 2007, 19:12
jah, het is dan ook een naam:p

BingoChub
20 augustus 2007, 20:39
AL die kerels in die reeks zijn zo irritant :unsure:

schrijf die eruit en ge hebt een TOPserie

BuffaloKampioen
20 augustus 2007, 21:09
Hmm, Peyton was juist heel lief. Maybe she's not that drama after all :p

Huasheng
20 augustus 2007, 23:26
Omg die titels in andere talen! Daar wordt ge toch misselijk van?!

Les Frères Scott ("The Scott Brothers")
Lances da Vida ("Throws of Life")
Tunteet Pelissä ("Feelings in the Game")
Φίλοι για πάντα ("Friends Forever")
Tuti Gimi ("Cool High School")
'Migrash Beyti) מגרש ביתי ("Home Court")
Pogoda na miłość ("Weather for Love")
Ruleta destinului ("The Destiny Roulette)

:rofl:

Da heeft toch eigenlijk allemaal al niks meer te maken met One tree hill :D
Cool High School :rofl:

Hmm, Peyton was juist heel lief. Maybe she's not that drama after all :p
Yes, she is. She's all about the drama.

Brooke & Hailey! :applause:

D3C0Y
21 augustus 2007, 00:14
& peyton

SweetEmmaRose
21 augustus 2007, 03:57
& peyton

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :naughty:

BuffaloKampioen
21 augustus 2007, 20:31
Poor Keith :(

Kzit ergens opt einde van eerste S1. Kvoel zo mee met hem, gaat hij ooit nog Lucas z'n ma pakken? Zeg aub ja anders stop ik mee kijken !

Kaa07
21 augustus 2007, 21:53
Ooit ja :)

cura
22 augustus 2007, 10:22
*giggles*

kzou deze thread niemeer lezen ze deejay_neo, moeten hier geen spoiler tag zetten voor iets van seizoen 2 enzo eh

BuffaloKampioen
22 augustus 2007, 11:57
Ja, das een feit. Tot binnen 4 seizoenen dan. :)

D3C0Y
22 augustus 2007, 13:06
lol :p, mja tis toch wel het beste want der zijn een paar zware dingen toch wel de serie kunnen verkakken als ge ze hier al zou lezen

sjoene
22 augustus 2007, 13:10
jop, als ge al weet bijvoorbeeld da lucas een zelfmoordterrorist is, en eind seizoen 4 da ganse cast opblaast, dan is de fun ier ietwat af:unsure:

ik wist al da keith ging doodgaan vanaf begin s2 --> idd stuk minder fun:p

SweetEmmaRose
22 augustus 2007, 14:50
jop, als ge al weet bijvoorbeeld da lucas een zelfmoordterrorist is, en eind seizoen 4 da ganse cast opblaast, dan is de fun ier ietwat af:unsure:

hey seizoen 5 ni spoilen he ! :p

Huasheng
22 augustus 2007, 22:07

hey seizoen 5 ni spoilen he ! :p
Een zelfmoordterrorist die er na 4 à 5 jaar nog steeds niet is in geslaagd om zelfmoord te plegen tijdens een briljante missie?
'k Denk dat ie dan beter een ander jobke zoekt :p

Ble$$ed^
23 augustus 2007, 16:39
khoop dan toch da peyton die zelfmoordterroriste is en dat haar poging mislukt en dat ze enkel zichzelf voor een stuk opblaast en da ze dan onder nen tram loopt enzo van die dingen

piejieboden
23 augustus 2007, 16:45
ik hoop da peyton en brooke een koppel worden

D3C0Y
23 augustus 2007, 17:45
ik hoop da peyton en brooke een koppel worden

:D :D

vandaag nog is de 3 laatste afleveringen gekeken met een vriendin van mij die ze nog niet had gezien, grappig hoe ze zich zo liet meeslepen met het verhaal :)

SweetEmmaRose
23 augustus 2007, 19:06
khoop dan toch da peyton die zelfmoordterroriste is en dat haar poging mislukt en dat ze enkel zichzelf voor een stuk opblaast en da ze dan onder nen tram loopt enzo van die dingen

Hell yeah!

berNd-
23 augustus 2007, 19:32
Hehe, ik kan ook niemeer wachte :) één van dees met vriendin alles opnieuw kijke :)

Ble$$ed^
24 augustus 2007, 01:26
Hell yeah!

people allways leave met bijhorende tekening

aaaaaa emoooooo :angry: :cry:

SweetEmmaRose
24 augustus 2007, 01:32

:D :hug:

D3C0Y
24 augustus 2007, 10:19

so true :')... uhm ik bedoel niks tegen peyton é makker
:angry:

SweetEmmaRose
24 augustus 2007, 13:49
She suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucks :D :angry:

Dozzeh
24 augustus 2007, 16:47
zijde daar nu weer Emma! ? ! ? :angry:

berNd-
24 augustus 2007, 18:45
geef mij maar brooke :p sexeh

SweetEmmaRose
24 augustus 2007, 20:16
;9052083']zijde daar nu weer Emma! ? ! ? :angry:

We moete iets doen tot januari e :p

Ble$$ed^
24 augustus 2007, 21:31
peyton zwart maken !!!

Of nee da is ze al met haar emo schmink! :angry: :angry: :angry:

D3C0Y
24 augustus 2007, 21:35
wtf die heeft geen emo schmink aan :tongue:

Ble$$ed^
24 augustus 2007, 22:28
Blessed denkt terug aan de episode waar Peyton zich verkleed als 'angel of death'.

Huasheng
24 augustus 2007, 23:12
Blessed denkt terug aan de episode waar Peyton zich verkleed als 'angel of death'.
The drama :ironic: That woman needs to relax :D

Reptiel
28 augustus 2007, 10:16
shelly ftw

SweetEmmaRose
28 augustus 2007, 15:43
Eeeeeeeeeewwwwwwwwwww

D3C0Y
28 augustus 2007, 15:48
Eeeeeeeeeewwwwwwwwwww

²....

sjoene
28 augustus 2007, 16:00
shelly ftw

...

:wtf:

jvc
28 augustus 2007, 16:08
shelley is heet

Wesdude
28 augustus 2007, 16:08
Wie was da weer? :$

SweetEmmaRose
28 augustus 2007, 16:09
Die met haar leather in de laatste ep
Clean teen van Mouth daar

Wesdude
28 augustus 2007, 16:36
ah die meh... Brooke :love:

SweetEmmaRose
28 augustus 2007, 16:41
Amai ik wil die hond! :p

Ble$$ed^
28 augustus 2007, 21:52
fluffy powned toch een pak ze :d

SweetEmmaRose
28 augustus 2007, 21:58
Amai nog ni, die heeft ws ninja wapens en kennis van martial arts!
Still so kjoeewtt ^^

D3C0Y
29 augustus 2007, 00:19
fluffy is dood ! :evil:
die foto circuleert al veel te lang rond opt internet, dus die hond kan bijna nimeer leven :p

SweetEmmaRose
29 augustus 2007, 02:38
fluffy is dood ! :evil:
die foto circuleert al veel te lang rond opt internet, dus die hond kan bijna nimeer leven :p

OH NO YOU DIDNT! :cry: :cry: :angry:

Ble$$ed^
29 augustus 2007, 03:08
ik heb er mee gekweekt geen vrees

MasterOfTerror
29 augustus 2007, 06:42

http://www.youtube.com/watch?v=EgAyWzaOTvU

hihi

D3C0Y
29 augustus 2007, 10:25
ik heb er mee gekweekt geen vrees

like eeeeeew :wtf:, sex met dieren mag ni in belgië :naughty:

SweetEmmaRose
29 augustus 2007, 11:46
Brrrrr stel u die combinatie voor, Blessed & Fluffy :naughty:

Ble$$ed^
29 augustus 2007, 13:39
ik dacht al dak die zinsconstructie iets duidelijker moest maken :p

GE zou nog verschieten !!!!! :p

en @masterofterror

:cry: Toch nekeer goe raggen in dat kostuumpje haha

berNd-
31 augustus 2007, 17:43
Hmmmm Angel of Death :p

nuja... voor mij is Brooke nog altijd de ideale hehe :D alé ideaal ... de schoonste hehe :) echt slim is ze nu ook weer niet hehe :p en tis een cheerleader ! (minpunt :p)

1. Brooke
2. Shelly
3. dat wichtje dat met die neger vrijt en die kerels "notebooked"

Ali_
31 augustus 2007, 18:14
Bevin...

en shelly is toch eerder :sleep:
te gewoontjes

SweetEmmaRose
31 augustus 2007, 18:21
hahaha notebooked, geweldig was da :love:
for obvious reasons ... :unsure:

D3C0Y
31 augustus 2007, 18:45
hahaha notebooked, geweldig was da :love:
for obvious reasons ... :unsure:

kheb die onlangs nog gekocht, in antwerpen dan nog wel ! :p

SweetEmmaRose
31 augustus 2007, 19:42
Yaaaaaaaaaay :p

Ali_
31 augustus 2007, 20:06
the notebook :'(

SweetEmmaRose
31 augustus 2007, 21:37
:love:

Mr. SLASH
24 september 2007, 21:32
efkes kicken

nog paar maand te gaan eh :p

nog geen spoilers gelezen en kgaan ook geen lezen .

hopelijk is het goe en zit diene loser van ne mouth der nie meer in :)

Huasheng
24 september 2007, 21:59
Mo, Mouth is toch geen loser? 'k Ben best nieuwsgierig naar zijn toekomst.

SweetEmmaRose
24 september 2007, 22:02
Ew! Mouth is degoutant gewoon!
2 Januari!!

Ble$$ed^
24 september 2007, 22:05
ik kan diene mouth ni rieken. em kan me Peyton meegaan

cura
25 september 2007, 08:54
ik zou wel met peyton meegaan ze *rrrrrrrrr*

Spector
29 september 2007, 10:21
ik zou wel met peyton meegaan ze *rrrrrrrrr*

en ge zijt niet alleen...
Denk van nog een alle 4 de seizoenen te bekijken net voor de release van S5. Lijkt me geen slecht idee...leven zonder oth is soms moeilijk xD

Mr. SLASH
25 november 2007, 19:35
*bump*

efkes naar boven zwieren eh , we zijn der bijna :D

kijk er al enorm naar uit , is ook het enige waar ik van serie nog naar uitkijk sinds oc gedaan is , lost wacht ik ook nog op maar toch in mindere mate

tga spijtig zijn als ook dees stopt en kans is zo goed als nihil dat er nadien nog een seizoen komt

nuja , een vriendin zei mij dat gilmore girls ook wel de moeite is .
mss die serie ook eens bekijken

D3C0Y
25 november 2007, 21:39
iemand die weet of de writers strike enig invloed heeft gehad op oth ?

Spector
25 november 2007, 22:16
Ik heb m'n dvd boxen eens terug boven gehaald van oth een opnieuw beginnen kijken van seizoen 1 naar seizoen 3 en nu nog wachten op box van 4 dan die uitkijken en dan bennek helemaal klaar voor seizoen 5 *_*

Mr. SLASH
25 november 2007, 22:40
iemand die weet of de writers strike enig invloed heeft gehad op oth ?

spijtig genoeg wel

wikipedia
"The CW renewed One Tree Hill for a fifth season of 22 episodes, but due to the 2007 Writers Guild of America strike, the show will only have 12 of 22 episodes completed for its fifth season"

hopelijk is die info verkeerd maar ik vrees er voor :angry:

D3C0Y
25 november 2007, 23:22
dus tzal kijken met nen break worden wss

SweetEmmaRose
26 november 2007, 15:25
De datum is ook opgeschoven van 2 jan naar 8 jan, dacht ik.

DBK
26 november 2007, 22:02
Boooeee ! das ni fijn :<

Spector
28 november 2007, 21:35
mo pfft...das ook ma stom :s ze gaan da dan gesplitst uitzenden :s

mister_anoniem
28 november 2007, 22:25
hey gasten ;)

zeg kweet niet of dit hier al besproken is(volg dit topic niet echt )

maar weet iemand de reden waarom kanaal 2 plots besloot om die 2 of 3 allerlaatste afleveringen van seizoen 4 niet uit te zenden :(
Seizoen 4 op kanaal 2 eindigde gewoon dat lucas thuiskwam en dat Dan en Karan aant kussen waren...

SweetEmmaRose
28 november 2007, 23:34
Geen idee. Da moet ge aan kanaaltwee vragen :)

D3C0Y
28 november 2007, 23:52
hey gasten ;)

maar weet iemand de reden waarom kanaal 2 plots besloot om die 2 of 3 allerlaatste afleveringen van seizoen 4 niet uit te zenden :(
Seizoen 4 op kanaal 2 eindigde gewoon dat lucas thuiskwam en dat Dan en Karan aant kussen waren...

omdat ze ingelopen waren op amerika

snake880
29 november 2007, 07:51
omdat ze ingelopen waren op amerika
het seizoen in Amerika was al gedaan denk ik toen kanaaltwee stopte.

Mr. SLASH
12 december 2007, 01:18
ge kunt op de officiele site zo van die video's bekijken waarin ze de toekomst bespreken van de characters :) vrij leuk nog :)

behalve mouth dan :puke:

cura
12 december 2007, 09:02
hey gasten ;)

hmm ik meen me toch te herinneren op ka2 de laatste aflevering van s4 wel gezien te hebben ze..

Guy182
16 december 2007, 12:49
hmm ik meen me toch te herinneren op ka2 de laatste aflevering van s4 wel gezien te hebben ze..

neenee, de laatste 2 afleveringen van s4 werden niet uitgezonden op ka2

SweetEmmaRose
16 december 2007, 13:37
ge kunt op de officiele site zo van die video's bekijken waarin ze de toekomst bespreken van de characters :) vrij leuk nog :)

behalve mouth dan :puke:

Leuk he, nu zit ik al terug een beetje in de sfeer :)

Ali_
27 december 2007, 20:37
The fifth season will begin on Tuesday, January 8, 2008 at 8pm with a two hour premiere, and will air Tuesdays at 9pm thereafter.

Jippie!!!

Maar ik had veel liever gehad dat heroes of jericho terug zou beginnen :(
Allé we hebben toch weer een serie om te volgen tijdens de examens :p

Ook wel een beetje slecht nieuws

Dawn Ostroff confirmed on July 20, 2007 that One Tree Hill has a 22-episode order. Later, it was confirmed that due to the 2007 Writers Guild of America strike, only 12 of these would be completed for the season five run.

cura
27 december 2007, 21:06
neenee, de laatste 2 afleveringen van s4 werden niet uitgezonden op ka2

ahja sjust, khad ze op een andere manier bekeken
kwas zo overtuigd dak ze al gezien had :P

bpi
28 december 2007, 11:24
box 4 is uit in de winkels voor degene die geinteresseerd zijn.

SweetEmmaRose
28 december 2007, 12:54
Maar 12? Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! :cry:

Ble$$ed^
28 december 2007, 14:36
bleh ma 12 episodes :(

berNd-
28 december 2007, 14:41
Stomme hollywood stakingen :)

Maarja, ben aan't wachten op de nieuwe van Las Vegas, nieuw seizoen van Hustle & nieuwe ep van Supernatural dus dit komt redelijk goed uit :D

SweetEmmaRose
28 december 2007, 17:48
Ik ben echt aant waaaaachte op one tree hill, alle andere dinge zijn al gestopt :(

Mr. SLASH
31 december 2007, 18:14
Ik ben echt aant waaaaachte op one tree hill, alle andere dinge zijn al gestopt :(

2nd that

de laatste van die mini-afleveringen ging over de nieuwkomers in de serie en dat zijn er meer dan ik had verwacht , ik hoop dat karen en dergelijke toch ook nog veel aan bod komt

MitCh
1 januari 2008, 18:53
Nog eventjes geduld :D

SweetEmmaRose
2 januari 2008, 18:57
I want it noooooooooooooow! :)

D3C0Y
2 januari 2008, 19:35
kijkt nog is naar de andere seizoenen :p, zijde terug ff zoet

Mennol
2 januari 2008, 20:28

Kanaal 2 noemde dat gewoon de laatste aflevering... Der zijn zeker heel wat mensen die dachten "Wat een kut einde is da?" (Karen en Dan waren aan't kussen en Lucas komt juist binnen)

K3nsh1n
2 januari 2008, 22:14
ja idd, da was ni de laatste aflevering ze.. ^^

SweetEmmaRose
2 januari 2008, 22:59
kijkt nog is naar de andere seizoenen :p, zijde terug ff zoet

Zwijg is gij, ik moet leren, breng mij ni op slechte ideeen :D

snake880
2 januari 2008, 23:12
Zwijg is gij, ik moet leren, breng mij ni op slechte ideeen :D
inderdaad, je kan beter naar the oc kijken.
Daar wordt je slim van:applause:

SweetEmmaRose
3 januari 2008, 00:00
inderdaad, je kan beter naar the oc kijken.
Daar wordt je slim van:applause:

WorD je daar slim van, echt? Dan moogde gij nog wa zien :')

snake880
3 januari 2008, 00:09
WorD je daar slim van, echt? Dan moogde gij nog wa zien :')
:$

Heeft er iemand de dvdbox?:p

SweetEmmaRose
3 januari 2008, 00:13
:$

Heeft er iemand de dvdbox?:p

Ge zult ze nodig hebbe :')
Dvdbox van wa? :)

MitCh
3 januari 2008, 21:41
Nog 5 dagen <o/