PDA

Volledige versie bekijken : Binnenlandse vakantie !

Ookami
13 juni 2007, 18:15
Iemand leuke ideetjes voor een binnenlandse vakantie ? :D

Ikzelf ben van plan om dit jaar alleen , of maybe met 2 eens naar de ardennen te gaan voor een weekje. (ik weet het, niet bijster origineel :p )

Genius
13 juni 2007, 19:01
Alleen zou ik nooit doen, ik zou mij enorm hard vervelen.

Ik ga met mijn vriendin en mijn nicht + haar vriend een 4, 5 tal dagen naar de ardennen. Naar het huis van mijn tante die er niet meer woont.

We zitten op een halfuurtje van durbuy, altijd wel gezellig. We gaan is ne keer kajakken. Naar franchorchamps gaan we ook. Eventueel nog is naar de grotten van Hann.

Maar alleen...nah

Gentille
13 juni 2007, 19:01
Iemand leuke ideetjes voor een binnenlandse vakantie ? :D

Ikzelf ben van plan om dit jaar alleen , of maybe met 2 eens naar de ardennen te gaan voor een weekje. (ik weet het, niet bijster origineel :p )

Waar kan je naartoe in België? De eerste twee zaken die in mijn hoofd komen zijn de zee en de ardennen. Je kan misschien ook naar één van die parken gaan zoals centerpark.

Ikzelf ben vorige jaar in de kerstvakantie enkele dagen naar Barvaux getrokken en daar een chalet gehuurd met vrienden. Veel valt er daar niet te beleven, we zijn elke dag naar Durbuy gestapt (+-7 km) en hebben daar al de café's gedaan :unsure:

Genius
13 juni 2007, 19:03
Centerparks is idd ook wel aan te raden. Twee jaar geleden met 16 man gegaan. 5 dagen kapotgelegen van het lachen.

deathsythe
13 juni 2007, 19:30
idd, wij gaan eind augustus me paar maten... damn da gaan tijden worde :p
imo vinnek cp het leukste wa ge zo in belgië kunt doen, alst gewoon me puur vrienden is he, me u lief bijv. is mss ardennen leuker, dno fo sure.

@ geneh, heb je geen last gehad van de buren? want wij zijn nogal luidruchtig :p
waar was je vossemeren of erperheide?

Genius
13 juni 2007, 22:21
We hebben ze al alletwee gedaan. En we hadden geen last van de buren want we hadden 2 bungalows van 8 man. Die dus naast elkaar stonden. En in de Vossemeren stonden die toevallig wat afgelegen aan da groot meer.

We hebben wel in Erperheide twee keer een klacht gehad. Eerste keer omdat we om 3u snachts luidkeels begonnen te zingen midden in't bos. Mensen appreciëren ons zangtalent blijkbaar niet.

Andere keer omdat we aant dragracen waren :rofl:

Maar al bij al viel dat dus nog mee.