PDA

Volledige versie bekijken : extreme bartending / flairtending

Young1
13 juni 2007, 02:21
hey,

het was dus om te vragen of er soms niemand weet waar je voor dit soort bartending ergens lessen kan volgen? en of er soms in Belgiƫ winkels zijn hiervoor waar je video's en dergelijke kan kopen.

gn idee of dit de juiste plaats is om te posten.. was een gok :D

Greets,
Young1

Young1
14 juni 2007, 18:32
nobudy? :(

russian
14 juni 2007, 19:05
Je post is juist geplaatst hoor, Young1. Het is natuurlijk een moeilijke vraag, en ook is er even wat minder volk op het forum door de examens en de nieuwe layout.

BCS
14 juni 2007, 19:27
Wel, het meeste kan je leren door het zelf te proberen. Het is een beetje zoals goochelen, ze kunnen je het wel uitleggen, maar je moet het zelf doen.

Zoek je zelf bijvoorbeeld een paar stevige flessen ( passoa zit bijvoorbeeld in stevige flessen) en oefen daar gewoon mee.

Wat ook enorm helpt is zelf proberen meehelpen achter de bar van een discotheek/jeugdig cafe. Eens je zo wat met flessen en dergelijke hebt gewerkt, heb je een betere feeling, en komt dat wel een deel van zelf.

Bontus
14 juni 2007, 19:33
passaoflessen breken niet als je ze vanop normale hoogte laat vallen, misschien perfect om mee te oefenen.
Al zou ik het dan toch niet op een stenen vloer doen.

screaM^
14 juni 2007, 20:20
je kan idd best zelf eerst wat feeling opdoen met dergelijke flessen dmv in een discotheek ofzo te werken.

daarna, als je al wat feeling hebt, kan je best volgens mij proberen met wat plastieken flessen ( probeer een fles te vinden die wat lijkt op de flessen die je vooral wil gaan gebruiken en vul deze gwn met wat water ofzo )

en dan maar wat proberen en vooral veel, veel oefenen!

schep
14 juni 2007, 21:27
om te oefenen kunt ge ook glazen flessen pakken en dan plakt ge da helemaal af met ducktape, als die valt dan breekt nie in 1000 stukken. Ik dacht dat er hier in Apen ook zo'n cursus was, ik zal voor de zekerheid es nahoren.

Maar in ieder geval, oefening baart kunst. Ook al heet je Tom Cruise :p

Young1
14 juni 2007, 21:44
hehe thx voor de comments :) ik zal alvast zelf beginnen oefenen.. nu nog Pasoa flessen vinden ^^ sinds ik niet zelf zoveel drink.. niemand toevallig pasoa flessen in voorraad staan? :p

en Schep zou het leuk vinden als je me iets laat weten moest je meer info vinden

Young1
14 juni 2007, 21:50
ahja, niemand per ongeluk uitbater van een club of discotheek dat iemand zoekt da es met de flessen gaat goeien achter zijn uren? :d :p jk^^

Frey
14 juni 2007, 21:56
kzou zo wel een paar flessen voor u kunnen legen, als ge bereid zijt ze te sponsore en ze in beere op te halen ^^

(btw, er is een edit knop, gebruik die ;) )

In ieder geval, denk dat je idd gewoon met plastic gevulde flessen kunt beginnen en dan gewoon stilletjes aan overgaan op baccardi flessen etc en dan lichtere glazen, maar dat zou je zelf wel kunnen bedenken..

Lessen/video's hebk nog nooit gezien, mss kan je wel gewone films op youtube etc zoeken en vooral op hun bewegingen letten, kom je mss ook al ver mee..

Mr. SLASH
14 juni 2007, 22:00
best van mss gewoon op uwe gazon te oefenen , kunde niks breken

Shake007
23 januari 2014, 14:45
Hey Young1

We zijn bezig met een nieuwe ploeg klaar te stomen tegen deze zomer.
Heb je nog zin om cocktails te shaken en oefeningen te krijgen waar je echt iets aan hebt.

Wedstrijden doen we niet, we hebben een eigen aanpak.
Onze trainingen zijn niet gemakkelijk en ook niet entertainnend, eerder vergelijkbaar met die van Karate Kid. Bij ons is het na een degelijke training ploegsport. Mirrorwankers haken dus snel af bij ons.

Wij trainen in Antwerpen.
Zin om eens langs te komen.
Check onze site (The Shake Company - It's our business to shake up yours) voor onze contactgegevens.
We zijn reeds in 16 landen actief geweest, 3 x een koningshuis. We kunnen er toch iets over vertellen.

Ken je nog volk, spread the word!
Kostprijs: Time & Devotion.
Bij wanbetaling hiervan: a kick up your ass!

grtjs

2s2k
23 januari 2014, 15:45
:lol:

rscaboy
23 januari 2014, 16:03
Ik denk niet dat hij na 7 jaar nog steeds op zoek is.

fordjah
23 januari 2014, 16:06
rofl :p

HelpYouFall
23 januari 2014, 16:07
NECROPOST FROM HELL :eek:

Allez jom, Karate Kid... Wax on, wax off... Film die trainingen eens please.

Michster
23 januari 2014, 16:15
10 keer naar Cocktail kijken en een poster van Tom Cruise boven uw bed hangen. Ge komt er wel!

Shrimpy
23 januari 2014, 17:05
Diene heeft em wss al 3 jaar doodgezopen door cocktails te testen zonder profesioneel toezicht.

Rip Young1.

Tr1ploid
23 januari 2014, 18:17
Dooie thread volledig wakker geshaked. Duidelijk professionelen, daar, bij The Shake Company!

sir oinksalot
23 januari 2014, 18:27
Young1 is ondertussen niet meer zo jong vrees ik

WeedJunk
23 januari 2014, 18:56
Hij was de laatste keer online op 16 januari dit jaar, dus toch nog in leven precies!

CuRv3
23 januari 2014, 18:59
zou wel een update willen horen hoe het hem is afgegaan en wat zijn doelen in het leven nu zijn.

barry lyndon
23 januari 2014, 19:30
Alle gekheid op een stokje verdomd nog aan toe!

Maar wat is het verschil tussen bartending & xtreme bartendin' nou precies?

Mount Everest beklimmen en daar een Mojito bereiden?

De SkeEvN
23 januari 2014, 19:43
Young1 waar ben je? :cry:

waffel
23 januari 2014, 22:48
pika pika

Bushido
24 januari 2014, 11:01
Alle gekheid op een stokje verdomd nog aan toe!

Maar wat is het verschil tussen bartending & xtreme bartendin' nou precies?

Mount Everest beklimmen en daar een Mojito bereiden?

https://www.youtube.com/watch?v=CnwD7LUEbLk