PDA

Volledige versie bekijken : [TK]Nvidia Geforce MSI 6610XL

mythe
10 juni 2007, 17:34
Beste

Ik verkoop hier een kaartje van een Medion PC. Is vrij goed kaartje, kan je vergelijken met een kaart dat iets zwakker is dan de 6600GT, maar door dat hij een SCART-uitgang heeft zet het dat weer recht :). Altijd wel is plezant voor een gametje op je TV te spelen of met een TV kaart rechtstreeks aan te sluiten op een TV scherm.

De kaart beschikt over 128DDR geheugen, 1*DVI, 1*SCART en 1*Standaard uitgang.

Zou nietmeer weten hoeveel ik er moet voor vragen. Dus zie wel als het bod mij aanstaat, anders houd ik hem liever.

Grtz
Ewald

ruilen is niet mogelijk met andere graka, want deze heb ik al besteld. Je mag altijd andere voorstellen doen.

*EDIT: De kaart is bulk
+ het scart geluid werkt wel alleen als je het geluid weet door te lussen naar die scart. dit is op jouw moederbord speciaal geregeld. hou hier rekening mee (melde succesor (1ste post)

successor
10 juni 2007, 18:18
het scart geluid werkt wel alleen als je het geluid weet door te lussen naar die scart. dit is op jouw moederbord speciaal geregeld. hou hier rekening mee.

alvast een bod van €20 excl.

eapresley2
10 juni 2007, 18:32
25 € afgehaald
graag eventueel een snelle afhandeling

mythe
10 juni 2007, 21:20
het scart geluid werkt wel alleen als je het geluid weet door te lussen naar die scart. dit is op jouw moederbord speciaal geregeld. hou hier rekening mee.

alvast een bod van €20 excl.
Mooi dat je dit even mee meld :).

Ook even melden dat de kaart bulk is. Zou maar erg zijn moest je het niet weten.

@eapresley2: kan niet sneller afhandelen dan dat mijn andere kaarten toekomt, dus zal je toch klein beetje geduld moeten hebben, maar duurt zo lang nietmeer. En ga ook nog even open laten staan voor welke boden er nog kunnen binnenvallen.

Alletwee: Noted
Momenteel is eapresley2 hoogste bieden.

jastas
10 juni 2007, 23:30
kun je enkele foto's maken? zeker van die scart en hoe die eventueel doorverbonden is (indien zichtbaar)

successor
11 juni 2007, 00:22
mja bij mijn medion 8080XL is het gewoon via een 4-pins aansluiting die mee op de audio-out zit. zon ding zoals je bij CD in hebt , maar dan mee aan de line out verbonden in plaats van de cd in.

mythe
11 juni 2007, 11:39
Is scar uitgang.
Zal zien dat ik vanavond paar foto's kan trekken. Gaat dan wel nog in de case zitten. Ga hem er uit halen zodra ik andere graka heb en dan trek ik genoeg foto's.

mythe
20 juni 2007, 18:32
Ok, beetje uit oog verloren.

De foto's zijn getrokken en staan op online. (http://users.telenet.be/dark-forces)

*Edit: is ook zeer compact kaartje, kan goed in kleine cases!*

successor
20 juni 2007, 19:50
als er 4 gaten rond de core zitten (in plaats van alleen de STD 2) dan een bod van €30excl.

mythe
20 juni 2007, 21:07
als er 4 gaten rond de core zitten (in plaats van alleen de STD 2) dan een bod van €30excl.
Man, als ge mij da is wilt uitleggen wa je nu precies wilt zeggen wil ik da gerust is controleren :p lol.

successor
20 juni 2007, 23:57
awel , ik heb hier een koeler van een 6700XL liggen , de kaart zelf is dood, maar de koeler is een heel goeie en stille.

de bevestiging van die koeler gebeurt met schroefjes door 4 gaatjes naast de GPU zelf, dus naast die chip.

de bevestiging van de originele koeler gebeurt met push-pins door 2 gaten wat verder uit elkaar.

dus ik heb 4 schroefgaatjes in de PCB nodig, om dat ding te kunnen bevestigen.

mythe
21 juni 2007, 10:40
T'is met 2 push in dingskes dat de huidige staat vastgeklemd. Maar is ook neig stil. Maar niet de cooler voor te OC'en.

Nuja, zie hier ook 4 kleine gaatjes naast de GPU, ma kweet nie of het schroefgaatjes zijn :p.

Ik OC zelf nooit, dusja. Reden is gewoon omdat ik alles op normale standaard clock wil laten.

successor
21 juni 2007, 10:47
de afstand tussen elk van de gaatjes is 42mm , klopt da ?

mythe
21 juni 2007, 19:18
Jap, hierbij bevestig ik dat ;).

*Edit: Dus u bod van 30 euro is genoteerd e ;).

mythe
23 juni 2007, 12:57
UPje!

30 euro is hoogste bod successor!
Ik sluit komende week ergens af.

eapresley2
23 juni 2007, 16:01
35 €

topic staat nu al 13 dagen open,wanneer sluit ge eens af?

mythe
23 juni 2007, 18:52
Ja, maar heb wel 5 dagen niet gevolgd :p lol.

Neemt woensdagavond ;).

Meeneemprijs: 55 euro exclusief, of is dit te veel?

mythe
24 juni 2007, 18:12
Upje 3! Komaan mensen, ongeveer gelijkwaarde met een 6600GT en je kan er TV op aansluiten. Toch mooi, niet? :)

Andere prijzen onder de meeneemprijs zijn ook welkom ;).

*Edit: @Easpresley2: uw bod is toch exclusief?

mythe
25 juni 2007, 12:48
Rond laat deze avond af, meeneemprijs verlaagd naar 40 euro exclusief.

k'weet, UP teveel, maar gewoon even aankondiging meeneemprijs.

eapresley2
25 juni 2007, 14:45
40 € exc
morgen afgehaald.

mythe
25 juni 2007, 15:13
40 € exc
morgen afgehaald.
Ok, da's nog simpeler :).

Onthoud wel dat het kaartje BULK is, eventueel doosje voorzien voor in te leggen ofzo?

Check PM voor afhandeling.