PDA

Volledige versie bekijken : Waar heb jij jouw lief leren kennen ?

Pagina's : [1] 2

Spectre
8 juni 2007, 21:58
Wel, aangezien er altijd veel mensen zijn die geen lief hebben of zelfs nog nooit een gehad hebben, is het dus tijd om daar iets aan te doen. Met deze topic wil ik die mensen wat richtlijnen geven waar ze het best een lief opdoen. Wachten op de poll mensen kan ff duren ^^

Grtz

Simonn
8 juni 2007, 22:07
Netlog

:unsure:

R-evolution™'
8 juni 2007, 22:09
atm geen lief, maar op centerparks erperheide heb ik er al een paar gevonden, voor 1 dagje dan en 1 keer voor wat langer

demon326
8 juni 2007, 22:10
ik heb mijn lief leeren kennen via internet :D

ik speelde ET en zij ook en een kameraad vanmij had haar aanmij voorgesteld enja na paar maanden in real life afgesproken en het klikte gewoon :D

and i still love her :love:

Re@V0r
8 juni 2007, 22:11
dancing/discotheek/fuif kun je het ni noemen feitelijk... was gewoon op café int weekend in brugge

was een vriendin van een goeie vriendin van mij en die heeft ons voorgesteld, ma toen was ze al bezet
nu een dik half jaar later toch eindelijk prijs :p

Ble$$ed^
8 juni 2007, 22:11
op het vliegtuig naar Turkije

Bubba
8 juni 2007, 22:12
Heb nu geen lief maar ik heb mn ex lere kenne via een andere ex. Ware vriendinne.

Ali_
8 juni 2007, 22:14
Op de bus.

Razzia
8 juni 2007, 22:26
atm geen :p

Huasheng
8 juni 2007, 22:37
Op unief.

visual-X
8 juni 2007, 22:39
in de klas (l)

Terrorist_Hell
8 juni 2007, 22:54
Op unief.
Ik herinner me dat. Dappere jongen spreekt verlegen meisje aan... and that's the way the cookie crumbles :)

^^pathfinder^^
8 juni 2007, 22:55
atm non-actief, maar mijn vorige was een klas kameraadje.

Karre
8 juni 2007, 23:04
atm geen lief, maar op centerparks erperheide heb ik er al een paar gevonden, voor 1 dagje dan en 1 keer voor wat langer

Kun je voor één dag het wel eigenlijk een lief noemen?

Spectre
8 juni 2007, 23:15
meer een flirt ofzo. Heb op festivals ook al ééndagslieven gehad ^^

Darkness
8 juni 2007, 23:17
vakantiewerk

Jonathan
8 juni 2007, 23:27
fuif , was stomdronke en ze moest mij ondersteunen ... laten we zeggen dat ik op haar viel o_O

d2itemnet
8 juni 2007, 23:29
Met nieuwjaar, op een fuif. Ze kwam als vriendin mee van 't lief van m'n beste maat. Intussen is die relatie uit maar wij zijn nog altijd gelukkig samen, al 1.5 jaar

|XcW|
8 juni 2007, 23:34
Opt school mekaar een paar keer gezien. Dan eens via een vriendin van haar aan haar msn geraakt :p. Toen ff'kes de show gestolen met het feit dat ik Prison Break op pc had staan. Op ne dag naar daar, van het één komt het ander...

Nu 7 maanden samen, nog altijd geen klachten :p.

SweetEmmaRose
8 juni 2007, 23:36
eerste jaar middelbaar, samen in de klas, laatste dag van dat jaar samen, en nu nog (l)

Matn
9 juni 2007, 00:07
Imo zou via sport/jeugdbeweging er nog mogen bijstaan... :)

Hier via sport dus (badminton in mijn geval) en al meer dan een jaartje gelukkig samen... :)

NinjaTune
9 juni 2007, 00:15
atm gene, maar de laatste zat op kot in't gebouw naast hetgeen waar ik op kot zat <o/

Malkavian
9 juni 2007, 00:26
Gewoon opt straat ;)

ElBramo
9 juni 2007, 00:30
Toen we toevallig van dezelfde brug wilden springen om een eind te maken aan ons leven.

Mr. SLASH
9 juni 2007, 00:38
op een fuif haar gezien , dan via een toeval aan hare msn geraakt

dan afgesproken op een andere fuif/optreden en de vonk sprong direct over :p

bijna 7 maand samen

DiDoria
9 juni 2007, 00:50
Vakantie werk:

Refter, aan de band, tijdens het kuisen en tijdens het eten van chips en koekjes daar :-) 3dagen na samen te werken vroeg ze me mee naar een feestje en VOILA! Bijna een jaartje nu :)

DiDoria
9 juni 2007, 00:51
eerste jaar middelbaar, samen in de klas, laatste dag van dat jaar samen, en nu nog (l)

En in jaren is dat (zal hoe dan ook wel wal wat zijn zeker? :))

deyoeri
9 juni 2007, 01:09
Mijn ex via een forum, internet dus. Atm single en als daar verandering in komt ist via vriendinnen op school ^^

Najade
9 juni 2007, 02:08
Hewel, ik heb internet gekozen.
Je kan elkaar weliswaar op café tegenkomen, maar uiteindelijk is het bij mij zo gegaan dat ik mijn vriend echt goed heb leren kennen via hele lange nachtelijke msngesprekken. Op dat ogenlik voel je niet speciaal iets voor elkaar, maar het is wel door zo'n dingen dat iets groeit.
Ofwel moet je ze dus genoeg zien voor zo'n gesprekken, ofwel moet je deftig kunnen communiceren via msn (en dat is, gezien sommige mensen hun communicatieskills geen al te gemakkelijk medium, eerlijk gezegd)

Massis
9 juni 2007, 02:27
ge moet uw polls wel just maken

ik heb de mijne leren kennen op een fuif, ma via een vriendin, 't is ook dankzij die vriendin da we nu samen zijn...

sink
9 juni 2007, 02:47
de laatste was gewoon in't treinstation.. in luik dacht ik, beide op de trein naar Gent..

eigenlijk dus deze optie; "gewoon tegengekomen op straat/plaats"

Arifiene
9 juni 2007, 09:58
Hij was samen met een meisje die me haat :p. Nu haat ze me nog meer :unsure:

Starrk
9 juni 2007, 10:04
De vorige heb ik op school leren kennen. Nu wel non-actief :p

Genius
9 juni 2007, 11:11
Hij was samen met een meisje die me haat :p. Nu haat ze me nog meer :unsure:

:lol:

Ikzelf heb ze leren kennen via ne maat van mij in de klas. Is zo'n 4j geleden en nog steeds samen.

Sergeant_bob
9 juni 2007, 11:13
via ne vriend, die vertelde over mij over haar en we hebben zowat zelfde interresses enzo dan op msn toegevoegd, gsm nummer en afgesproken enzo en t klikte gewoon :D

Tha_nOn
9 juni 2007, 11:17
via internet
in de zwamsectie hebk hem eerste keer gezien (allé zijn nicks en zijn posts) en na wat gevrij in general en op msn, irl afgesproken

ng
9 juni 2007, 11:25

Ze is 18, dus dat zal ergens een 5 tot 6 jaar zijn.

Rivers
9 juni 2007, 11:29
Ondertussen al een 4 jaar geleden, het was de beste vriend van mijn toenmalige vriend. Wij zijn nog altijd samen :).

PhAnToM^
9 juni 2007, 11:30
Kheb haar op school leren kennen, maar eigelek was het geen toeval ^^
Zij was al langer gek op mij, en ze had al 1 maand lang verwoede pogingen ondernomen om "contact" met mij op te nemen, dan via 'n vriendin was ze aan mn msn gekomen... blablabla, filmpje gaan kijken en van het een komt het ander e =)

felixdraait
9 juni 2007, 11:37
Kleine twee jaar geleden op barbecue bij kameraad thuis. Was er direct compleet zot van, maar toen verkeerde ze wel nog.

Nu een maand gedaan, heb iemand anders leren kennen, tzou wel keer kunnen in orde komen.

Unpro
9 juni 2007, 11:57
Op school, ze kwam mijn nummer vragen :unsure:

SweetEmmaRose
9 juni 2007, 12:01

op 29 juni 5jaar :)

(wel 1jaar uiteen geweest, maar dat rekenen we er ni bij :p)

h0pje
9 juni 2007, 12:04
Uhm op school, maar afgesproken omdat een vriendin v mij ook een vriendin v haar was.. So both

Japser
9 juni 2007, 12:05
ik heb geantwoord via fuif , maar eigenlijk was het gewoon een vriendin van een vriendin van mij ...
en waar ziet ge u vrienden veel ? op fuiven dusja .. aan haar hebk voort eerst op een fuif gezien

felixdraait
9 juni 2007, 12:05
op 29 juni 5jaar :)

(wel 1jaar uiteen geweest, maar dat rekenen we er ni bij :p)

Ondertussen nie één van de twee me iemand anders verkeerd ofzo?

J-man
9 juni 2007, 12:08
Nu niemand meer maar vorige was de zus van men kameraad. Hij vond de gesprekken over sommige dingen ineens minder leuk :D

Yorn!
9 juni 2007, 12:09
Kende haar al een paar jaar. Nooit echt heel goed mee overeen gekomen, veel verder dan een goeiedag zeggen kwamen we niet.
Maar toen ben ik, in de paasvakantie denk ik, op verlof gegaan met een paar maten en zij was er ook bij, toen zijn we dikke maatjes geworden.
En nu zijn we zo'n dikke maand al samen :)

Vin
9 juni 2007, 12:13
Op pukkelpop elkaar eerst gezien, daarna elkaar beter leren kennen (bleek dat ze in de buurt woonde).
Vandaag 9 maand samen, maar tziet er naar uit da't nie te lang meer gaat duren :(

MaDDie
9 juni 2007, 12:26
Eerst op cafe wat mee zitten praten,
Daarna hele avond mee zitten praten, zeveren, dansen op een verjaardagsfeestje van een vriend.
Daarna op een lokaal festival, wat meer zitten aanpappen.
En dan uitendelijk weer in het cafe waar ik haar leren kennen heb, zijn we beginnen kussen enz. best leuk.
morgen een week samen, wel nog prille relatie. khoop dat ze blijft duren want kzie ze graag.

Babs
9 juni 2007, 12:55
Leren kenne op music forum. Ik zat daar om mijn ex te bespioneren :p

Hij is dan tegen mij beginnen praten over mijn ex, en mij geholpen om over hem te geraken. Kben dan verliefd op hem geworden omdat hij zoveel om me gaf, en later kwam de aap uit de mouw dat hij mij wel degelijk al een tijdje zag zitten.

Eerste afspraak was stroef :p tweede wast prijs.

Ondanks de afstand Heusden (Gent) - Lommel (Limburg) al 1 jaar en 4 maanden samen.

Killer Queen
9 juni 2007, 12:57
Op straat, de weg gevraagd :p

menlor
9 juni 2007, 13:00
men ex via internet

Proto
9 juni 2007, 13:03
hardcore optredens int jeugdhuis :p

Reaper's Curse
9 juni 2007, 13:11
Op kot, ze zit naast mij op kot en ja al van in het begin vant jaar goed met elkaar kunnen opschieten en vant een ist ander gekomen. Al heeft het nog wel redelijk lang geduurd vooraleer 1 van ons beide de stap durfde zette. We zijn nu een goei 2 maand samen.

w00tw00t
9 juni 2007, 13:12
myspace :unsure:
en al jaar samen :)

Chaser1
9 juni 2007, 13:42
Momenteel single. Maar m'n ex heb ik leren kennen op een fuif. (gewoon nummer gevraagd, afgesproken etc ...)

Ik denk dat je vooral op het juiste tijdstip op de juiste plaats moet zijn ... :)
(had in de 1e plaats eigenlijk geen zin om die avond naar DIE fuif te gaan, maja, 'k heb het mij niet beklaagd achteraf)

AnewSpider
9 juni 2007, 14:15
Een vriendin van mijn beste vriendin, die ik een beetje kende, vroeg of ik geen intresse had om samen met haar en nog 2 andere mee te gaan opreis naar Zweden,Stockholm.

Ik reis wel rgaag en kvon dat het ook een kans voor mij was om m'n asserviteit te traine, aangezien ik die mensen toch nie echt kende..

Dusja me z'n 4 eens afgesproken en da was direct in orde.. Nu die twee andere waren een vriend en vriendin van da meiske.. Enja Ik voeg die toe op msn enzo.. en babbel een beetje met diene vriendin en krijg daar wle gevoelens voor..

Nu moet het juist 100 dagen zijn en ik wou de dag ervoor ook al weggaan.. en zij ook :o, normaal gingen we met vrienden van mij meegaan, maar die hadden opt laatste moment veranderd van plannen.. Dusja ik alleen samen met haar eits gaan dirnken en gebabbeld enzo, heel gezellig..

Dusja nadien breekt de dag van 100 dagen aan, veel jongeren spreken nog eens op het zand af, wij waren daar alletwee ook, dus weer even goeiedag gezegd.. Dan afscheid genomen en egzegd dat we elkaar wel gingen vinden 'savonds..

's Avonds was eindelijk aangebroken en kreeg ik sms dat ze naar het entrepot vertrokken , ik daar dus ook naartoe.. Weer beetje gebabbeld, gedanst enzo enzo.. Dan ging ze samen met een vriendin, die perse naar Thope wou gaan , mee..

Ik heel verdrietig enzo :'( :p dusja daar wa gebleven in entrepot samen met een vriend die daar ondertussen ook was. Na een tijdje rkijg ik plots een sms: "die groep was idd wle nog goe, waar zit je ?!"...

Bleek da ze dan toch nie meegegaan is.. Dusja nadien zijn we samen naar Magdalenazaal gegaan en daar heb ik gezegd tegen m'n ebste maat , trakteer die andere is (vrienden van haar, heb em geld gegeven en die heeft dan subtiel eidereen weg gekregen).

dusja dan heb ik m'n gevoelens voor haar verwoord en zij bleek dus die zelfde gevoelens te hebben enja :woohoo: .

nu 3 maand samen, moet ergens beginnen é, maarnog nie echt een zware ruzie gehad ofzo.. Alleen wat misverstanden..

Dusja via een vriendin-> haar vriendin->haar vriendin :p

-Helld0g-
9 juni 2007, 14:22
ik wil ook een lief da meer gezamenlijke interesses heeft :p

ng
9 juni 2007, 14:22
Op straat, de weg gevraagd :p

origineel

Kid_C
9 juni 2007, 14:32
School, zij was met iemand, ik was met iemand. Een maat van me had interesse in haar en zo via via leren kennen. Na 5 dagen stond ik al op haar profielfoto van msn :unsure:. Nu 2 jaar 4 maand samen.

Japser
9 juni 2007, 14:37
hier zitten veel bedriegers tussen ...

zo hun lief allemaal bedriegen voor hun nieuw lief

vraagje , is het gras dan groener aan de overkant (of doet ze haar gras=schaamhaar af en kundet ni zien)

edit : stom examenmopje
ma kunde wel op de vraag antwoorden : is het gras dan groener aan de overkant ?

Gamedude
9 juni 2007, 14:40

vraagje , is het gras dan groener aan de overkant (of doet ze haar gras=schaamhaar af en kundet ni zien)

Of eerder; verboden-vrucht-theorie ?

Kid_C
9 juni 2007, 14:57

Not really, ik heb voor haar altijd "relaties" gehad van 1/2 maand omdat ik ze snel beu werd. Toen ik haar leerde kennen wist ik dat het goed zat. Zij was ook nog geen anderhalve maand met die gast en hij was niet echt iets voor haar, njah.

En ik heb mijn lief niet bedrogen btw, ik heb het uitgemaakt en dan pas met haar begonnen.

Tah_b00nz0r
9 juni 2007, 15:17

na verloop van tijd krijgt uw lief zowieso al wa dezelfde intresses :p

omda ik zo zot ben van auto's is zij der ook een beetjen in geïnteresseerd toch... alee ja ik kan er tege haar is iets over zegge zonder dat haar genne kloot intresseert (wsl niet veel maar toch iets :D )

amdr
9 juni 2007, 15:36
Heb nu geen lief maar ik heb mn ex lere kenne via een andere ex. Ware vriendinne.
Zo ist hier ook gegaan :p

t34mkill3r
9 juni 2007, 15:39

ja ik ook daar :p
percentage meisjes jongens is daar ongeveer 70% 30% :niceone:

Tapijt
9 juni 2007, 16:32
op een fuif niet zo heel lang daarna wast prijs

[bug]
9 juni 2007, 21:04
Op school, ze zat in mijn GIP groep :love:
Ondertussen 1 jaar and counting :p

Wg_Flow
9 juni 2007, 21:13
Op de capoeira les drie jaar geleden leren kennen, nooit echt uit het oog verloren en dan tijd geleden samen

Margeitje
9 juni 2007, 21:14
eerst op irc ^^
en toen gingen we samen salsales volgen en dan ja... ^-^

MetalG
9 juni 2007, 21:17

het zwembad is steeds blauwer aan de overkant :sop:

DBK
9 juni 2007, 22:26
op café via vrienden, begin deze zomer had ik een hele hoop nieuwe mensen leren kennen ( eigelijk mijn vriendengroep die fusioneerde met een andere groep ) en ik was wa aant sjotteren en plots komt er een meisje binnen dat ik nog nooit gezien had, ik kon mijn ogen er ni vanaf houden en ik voelde gewoon dat zij mijn toekomstig lief ging zijn, dan was zij een weekje naar zee met een vriendin en op een fuif was zij der weer, wa staan me babbelen en dan naar huis gedaan tevoet, gezellig nog met 2 naar de sterren liggen zien en dan 2 of 3 weken later naar pukkelpop gegaan met haar en nog wat andere mensen en daar hebben we gekust :love:

^MystiQ
9 juni 2007, 22:36

Das daarom niet altijd beter ze, mijn lief en ik hebben veel gelijkenissen maar webben ook soms een verschillende interesse en da kan soms leuk zijn ze :)

Ik vind zelfs de kleine verschillen heel tof, ik geef nu een stom voorbeeldje, ik eet nie graag yoghurt met peer, en zij niet met kriek/kers. En in die pottekes van Nutriday ( nen 12 pack ) zitten ze alletwee. En zo vullen we mekaar perfect aan en das nie alleen daarbij é, das echt op alles.

Ge moet proberen de verschillen van mekaar te doen laten aanvullen op uw relatie en u nie blind staren op het feit da ge geen gemeenschappelijke dingen hebt. Natuurlijk als gij de nerd met het brilletje zijt die liever iedere zaterdag een boek leest en zij de wilde vrouw die houdt van extreme kicks en dergelijke meer dan zoek je wel problemen :unsure:

Edit : De mijn ook via Inet leren kennen :)

Sneakytje
9 juni 2007, 22:43
internet => via mirc op chat van topradio. bleken we op dezelfde school te zitten, en dan maar afgesproken eh, ondertussen 5 jaar geleden :love:

SweetEmmaRose
9 juni 2007, 22:48
Ondertussen nie één van de twee me iemand anders verkeerd ofzo?

ja, so?

Gentille
9 juni 2007, 22:54
Ik heb geen lief. Mijn eerste lief heb ik leren kennen op school via een vriendin. Mja tegenwoordig maak ik niet echt veel kennis met meisjes, veel te verlegen daarvoor :$

felixdraait
9 juni 2007, 23:49
ja, so?

Puur uit interesse omdat ik in dezelfde situatie zit, I guess.

Wil proberen met iemand anders maar hoop eigenlijk dat we ooit nog samenkomen, want wat ik met haar had kan ik nauwelijks evenaren met iemand anders.

PolletPoulet
10 juni 2007, 01:37
hmm, is niet mijn vriendin maar ik begn het wel zwaar moeilijk te krijgen en zei ook. alleen klote is de afstand. mol - mechelen

op een goede zondagmorgend belt iemand mij uit mijn bed, het was verkeerd verbonden en ik was nogal pissig dat die mij had wakker gebeld. 10 minuten daarna terug telefoon om haar te excuseren, uiteindelijk een uur mee aan de lijn gehangen.

msn toegevoegd, vandaag nog kei lang mee zitte bellen. eigenlijk echt te vreemd =D

DGEN
10 juni 2007, 01:42
in de trein onderweg naar school..
bleek dus dat ze onderweg was naar school...
frappante was dat ze met me les moest volgen (2 klassen samen voor bepaald vak)

ComputerVISTA
10 juni 2007, 10:41
In't kliniek :rofl:

SweetEmmaRose
10 juni 2007, 12:05
Puur uit interesse omdat ik in dezelfde situatie zit, I guess.

Wil proberen met iemand anders maar hoop eigenlijk dat we ooit nog samenkomen, want wat ik met haar had kan ik nauwelijks evenaren met iemand anders.

Ja, wij zijn achteraf ook tot die conclusie gekomen :)
Spijtig dat het achteraf was, maja.
Veel succes :)

MetalG
10 juni 2007, 12:06
lol als da geen verhaal is om aan u klein kinderen te vertellen later xD

(pouletpoule ofzo iets)

koenpje
10 juni 2007, 12:11
Tijdens een lokale fuif hier stond zij achter den toog, wat mee gebabbelt maar daar bleef het dan ook bij. Dan maanden erna toevallig via vrienden van haar, zo aan msn gekomen, dan na een paar weken babbelen samen eens naar cinema gegaan, en toen is het allemaal begonnen. Nu al paar maanden gelukkig samen, maar ze heeft wel gezegd, die eerste keer daar op die fuif vond ze mijn enorm irritant :p Vandaar dat er nooit meer was geweest, maar dan dus maanden erna samen weggeweest, en da heeft blijkbaar haar gedacht dik verandert ;) Ofja, gewoon door het feit dat ik wat zat was tijdens dat fuifje daar :p

Wg_Flow
10 juni 2007, 12:18
^me u zatte botten een babbeltje gedaan zeker, jaja ;)

Shyheim
10 juni 2007, 12:19
eerste paar keren gezien op café, was de beste vriendin van meisje dat lang verliefd is geweest op mij. daarna ook op fuiven mee gebabbeld enal, en van het één kwam het ander. :)

Poppel
10 juni 2007, 12:22
Ik kwam net uit een café en op dat ogenblik wandelde daar een vriendin van mij voorbij met 2 andere vriendinnen. Ik had die al ff niet meer gezien en ik moest mee naar het Jeugdhuis van haar.. De volgende dag stuurde 1 van die vriendinnen een sms'je en ondertussen zijn we al 5 maanden samen :)

skelly_king
10 juni 2007, 13:07
M'n ex hebbek leren kennen omdat ze nog op m'n msn lijst stond van heeel vroeger :D 5 jaar gelejen ofzo, al lang niet meer met gepraat en opeens weer wel, en na 2 weken wast m'n lief. was de dochter van vrienden van m'n ouders

PolletPoulet
10 juni 2007, 13:11
lol als da geen verhaal is om aan u klein kinderen te vertellen later xD

(pouletpoule ofzo iets)

joah, behoorlijk cool wel! gisteren nog van 2u 'snachts tot 6u gebeld ofzo =s echt geschift.

nooit stille momenten, altijd blablabla! klikt behoorlijk.

Zorba
10 juni 2007, 13:25
Via MSN :p

En ja ik had ze al gezien voor we echt een koppel waren ... Gaat enorm goed trouwens (al bijna 9 maand :woohoo: )

Mr. SLASH
10 juni 2007, 14:20
als ge zo leest , valt het wel op dat msn toch dikwijls een rol speelt in het verhaal . was hier ook zo , wa gebabbeld op msn en dan afgesproken .

msn lijkt wel wat cliché , maar het helpt wel dikwijls om zo het "ijs" een beetje te breken , gelijk ze zeggen .

Hekje#
10 juni 2007, 14:29
Op school,

Maar eigenlijk was dat de beste vriendin van mn ex en we konden altijd al goe opschieten (lees: beste vrienden) enjah van het een komt et ander he :D

Kenz0r
10 juni 2007, 14:32
In den auto :p

Fir3wulf
10 juni 2007, 14:34
waarom sta er geen netlog tusse? :p

ShadesOfJae
10 juni 2007, 14:52
http://games.telenet.be/forum/showpost.php?p=8743537&postcount=2

:)

DGEN
10 juni 2007, 17:41
als ge zo leest , valt het wel op dat msn toch dikwijls een rol speelt in het verhaal . was hier ook zo , wa gebabbeld op msn en dan afgesproken .

msn lijkt wel wat cliché , maar het helpt wel dikwijls om zo het "ijs" een beetje te breken , gelijk ze zeggen .
niet moeilijk..wa lulle achter uw monitor :p

ChunWai.
10 juni 2007, 19:02
hmm, is niet mijn vriendin maar ik begn het wel zwaar moeilijk te krijgen en zei ook. alleen klote is de afstand. mol - mechelen

op een goede zondagmorgend belt iemand mij uit mijn bed, het was verkeerd verbonden en ik was nogal pissig dat die mij had wakker gebeld. 10 minuten daarna terug telefoon om haar te excuseren, uiteindelijk een uur mee aan de lijn gehangen.

msn toegevoegd, vandaag nog kei lang mee zitte bellen. eigenlijk echt te vreemd =D

Das pas origineel!:lol:

Fir3wulf
10 juni 2007, 19:43
niet moeilijk..wa lulle achter uw monitor :p
en toch helpt da idd :)

Slipsnot
10 juni 2007, 21:18
In school.. Maar toen we op de bus van Praag terugkwamen was het definitief '' aan '' Reeds 1jaar & 3 maanden samen !

De SkeEvN
10 juni 2007, 21:55
nie opzoek zijn achter lief dan via msn vriendin van vriendin beginne babbele en uit ene komt andere...

we zijn al same van 17 november 2004 :woohoo:

en de seks is nog altijd uitmuntend.

Kid_C
10 juni 2007, 22:53

Het is dat dat telt eh!

ugh
10 juni 2007, 23:15
jamaja ge kunt ni zo kome stoeffe en dan nix tone

Laat ons op zijn minst is voele wa zo uitmuntend is.
Zeg u vriendin dak donderdagavond vrij ben.

Fir3wulf
10 juni 2007, 23:42
jamaja ge kunt ni zo kome stoeffe en dan nix tone

Laat ons op zijn minst is voele wa zo uitmuntend is.
Zeg u vriendin dak donderdagavond vrij ben.

subtiel :rofl:

DesorteD
11 juni 2007, 12:15
gewoon tegen gekomen op straat

YellinD
11 juni 2007, 12:54
waarom is 'op het werk' geen mogelijkheid?
er zitten hier genoeg werkende mensen en dat komt regelmatig voor hoor :)

Reetman
11 juni 2007, 13:41
Op den trein heb ik al gehad, op de bus, zelfs opt toilet :D, deze op café

Tapijt
11 juni 2007, 13:58
dan toch in de vrouwe toiletten mag ik hopen ? :o

Mr.Anderson
11 juni 2007, 14:08
Das enorm lang geleden... maar alsk mij da goed herinner: Ergens op straat, als zij van school kwam en ik van school (2 different scholen)

Avilowca
11 juni 2007, 14:09
Buiten een feestzaal waar een fuifje plaatsvond waar we beiden niet naar toe wilden gaan.

ChfZ | Hanky
11 juni 2007, 16:06
ik heb mijn lief leeren kennen via internet :D

ik speelde ET en zij ook en een kameraad vanmij had haar aanmij voorgesteld enja na paar maanden in real life afgesproken en het klikte gewoon :D

and i still love her :love:

Same here.

Enkel wij hebbe elkaar leren kennen via CS, tijdens een clanmeeting :love: :love:

Ondertussen 6.5 jaar

Quirinus
11 juni 2007, 17:47
chat to be (ja lolz)
+5 jaar geleden, wonen samen nu

Kenz0r
11 juni 2007, 21:21
Same here.

Enkel wij hebbe elkaar leren kennen via CS, tijdens een clanmeeting :love: :love:

Ondertussen 6.5 jaar

Is dat [ChiefZ](16_)Female_Belgium ? ;)

ChfZ | Hanky
11 juni 2007, 22:33
Nee, das een ander, die hebbe we nooit gezien.

I'm talking about ChiefZ | Schietschijfje :love:

Hannibal
11 juni 2007, 22:40
Mijn vorige buiten aan een Jeugdhuis.

boozeke
11 juni 2007, 22:47

mol valt goe mee ze,zelfste ongeveer als mechelen-gent
ot:
aant station,kzag haar staan en kdacht,kga der is mee klappen, et voila,week later verkeerek dermee,al een 4tal maand

systech
11 juni 2007, 22:49
op school

Cazzz
11 juni 2007, 22:55
ik ben die van mij tegengekomen via vrienden op sensation Black. Dus wat moet ik nu stemmen? Op een event of via vrienden? :p

[deleted]
11 juni 2007, 22:55
[deleted]

feral
11 juni 2007, 23:02
waarom is 'op het werk' geen mogelijkheid?
er zitten hier genoeg werkende mensen en dat komt regelmatig voor hoor :)

men ex op het werk leren kennen

dus het is idd mogelijk

theeft wel nie lang geduurt want we kregen aparte uren enzo :crazy:

guess what whe did behind the bar :p

Hannibal
11 juni 2007, 23:04
Engels leren ?

Kenz0r
11 juni 2007, 23:27
Nee, das een ander, die hebbe we nooit gezien.

I'm talking about ChiefZ | Schietschijfje :love:

Ah ok dan :)
Schietschijfje heb ik zelf nog mee gespeeld denk ik, weet t niet meer precies ofwel was dat na ik chiefz had verlaten :p

Nuja good luck nog samen :)

TiZon
11 juni 2007, 23:45
in de klas ^^

(gene aanrader trouwens om met u lief in de klas te zitten)

Medaphoar
11 juni 2007, 23:49
six flaggs

ChfZ | Hanky
12 juni 2007, 15:57
Ah ok dan :)
Schietschijfje heb ik zelf nog mee gespeeld denk ik, weet t niet meer precies ofwel was dat na ik chiefz had verlaten :p

Nuja good luck nog samen :)

Ge zult wel me iemand anders emme gespeeld :p

YellinD
12 juni 2007, 16:02
men ex op het werk leren kennen

dus het is idd mogelijk

theeft wel nie lang geduurt want we kregen aparte uren enzo :crazy:

guess what whe did behind the bar :p

relatie binnen een bedrijf mag in vele bedrijven niet
bij mijn vorig bedrijf ook niet, ik werk op een ander dus :)

feral
13 juni 2007, 02:12
relatie binnen een bedrijf mag in vele bedrijven niet
bij mijn vorig bedrijf ook niet, ik werk op een ander dus :)

bij mij mocht het ook niet ma zoiets kunnen ze nie echt verbieden

ofwel ?:unsure:

wij kregen gewoon andere uren :( is wel klote ik had vrij als zij moest werken en

andersom dus ook ... dus we zagen elkaar nooit. voor wat zouw je dan kiezen

vriendin of werk :confused:

ChfZ | Hanky
13 juni 2007, 08:43
Werk offcourse! ^^

sh0s
13 juni 2007, 11:54
via een event: Pukkelpop

Bassman842
13 juni 2007, 12:16
ondertussen is het 3 weken gedaan (na iets meer dan een jaar samen)
maar zij kwam kijken naar haar tante, die is zangeres in de groep waar ik bassist ben
en zo beginnen praten en meer :P

prutseke
13 juni 2007, 16:05
heb hem zo een 6-7 jaar geleden leren kennen op de camping.
we liepen toen stekezot van elkaar zonder het van elkaar te weten.
vorige augustus eindelijk samengekomen en nog altijd even gelukkig samen :love:

Spectre
15 juni 2007, 16:08
six flaggs

naast elkaar in de dalton terror ? :p

nickcollyns
17 juni 2007, 11:09
Engels leren ?

Mo neeje, grieks

arbiter
17 juni 2007, 12:26
ik heb ze al zeveren leren kennen op place to be
elkaar eerst 3maand ofzo enkel via msn, telefoon gesproken zonder elkaar te ontmoeten en dan 24ste december afgesproken en jah nu vrijen we dus al 1j en half bijna

S.conceiçao7
17 juni 2007, 12:27
up de bus.

ik was het logo van fear factory aant tekenen op de achterkant van zo'n zetel (uit verveling), en zij zat achter me. en ze zei opeens "seg doe jij da thuis ook" :sop: en ik zo doodleuk "nee , want thuis hebben wij geen bus zetels" :woohoo:

Tarpan
17 juni 2007, 12:37
Een goeie twee jaar geleden leren kennen op Roland Garros...

Medaphoar
17 juni 2007, 12:39
naast elkaar in de dalton terror ? :p

Inderdaad :lol:

lordfett
17 juni 2007, 17:45
up de bus.

ik was het logo van fear factory aant tekenen op de achterkant van zo'n zetel (uit verveling), en zij zat achter me. en ze zei opeens "seg doe jij da thuis ook" :sop: en ik zo doodleuk "nee , want thuis hebben wij geen bus zetels" :woohoo:

:rofl:

Dreetn
17 juni 2007, 18:44
ik heb ze al zeveren leren kennen op place to be
elkaar eerst 3maand ofzo enkel via msn, telefoon gesproken zonder elkaar te ontmoeten en dan 24ste december afgesproken en jah nu vrijen we dus al 1j en half bijna
Da café naast de cinéma in koksijde? :$

-Helld0g-
21 juni 2007, 11:23
mn eerste lief op school, in dezelfde klas...

mn laatste lief via internet, maar uiteindelijk hadden we gemeenschappelijke kenissen. Dus kweetni of da echt geldig is via internet

mijn toekomstig lief? ook via internet :P ge kunt echt makkelijk afspreken enzo (en al heel wat te weten komen erover). Toch meer kans om de ware tegen te komen dan bij de pakken te blijven zitten en erop te wachten, maar eerlijk gezegd doe ik het meer voor de fun en ook om uiteindelijk overal rond wa meer vrienden te hebben (verveel ik mij nooit hé :D)

Van wat dak al ondervonden heb kan een lief da ge opt eerste zicht verliefd op geworden zijt even slecht zijn als ene da ge via internet hebt leren kennen, uiteindelijk worde maar verliefd en leerde mekaar maar echt kennen door bij elkaar te zijn hé.
(want kheb maten die zo den indruk geven van, da ga toch ni gaan... percies of omdat ge ze hebt leren kennen op internet dat de rest ook via msn moe gaan :D)

Pitter
21 juni 2007, 12:25
up de bus.

Haha, die is wel nice :d

X1RON
21 juni 2007, 21:56
Op een fuif waar ik moest draaien ^^
De ganse avond oogcontact gehad, en derna ma fkes gaan bijstaan ^^

Gromme
21 juni 2007, 22:03
Via Myspace.

En ja, we hebben elkaar ondertussen al in't echt gezien....

Meer dan één keer!

Virz
21 juni 2007, 22:12
TeleRomeo!

ChfZ | Hanky
22 juni 2007, 10:37
Via Myspace.

En ja, we hebben elkaar ondertussen al in't echt gezien....

Meer dan één keer!

Opblaaspoppen tellen niet mee Gromme.. 'k blijf het ni zeggen eh :)

Reptiel
22 juni 2007, 11:08
dom weg via redbox elkaar leren kennen, en msn gevraagd.
Volgende dag gevraagd om mee uit te gaan, en toen wisten we het al.

Ze heeft dan tot besef gekomen dat haar huidige vriend niet alles was en een maand later vrijden we :)

En nu nog altijd:p

$uB^
22 juni 2007, 13:57
1ste keer was het een meisje van klas die toevallig ook dezelfste kant fietste als ze naar huis ging, zo beetje zitten meerijden, zitten babbelen enzo ... die dingen ...

later was het met een meisje op m'n vakantiejob ( gouwja, zij deed vakantiejob, ik werkte daar vast ma met de bedoeling om weer naar school te gaan in september ). Na het werk moest ze ook dezelfste kant uit, samen gefietst en tzat direct goed .. Op bepaald moment moest ik rechtdoor en zij rechtsaf, ma kheb dan toch maar meegereden met haar, tot onze wegen opeens terug splitsten, dan is zij meegereden langs mijne kant, da's paar keer gebeurd tot we nie meer verder konden :P We hebben dan nog 3u ergens aan een brug gebabbeld, totdat m'n vader mij al kwam zoeken en haar moeder de politie al had gebeld omdat haar dochter maar niet thuiskwam .. muha :x 2 dagen later na het werk weer meegefietst en direct bij haar thuis binnen, wa zitten babbelen en s'avonds dan gekust etc ...

Later eens iemand via Redbox leren kennen, toevallig bleek ze ook nog op de school te zitten van m'n beste maat en ze kende die ook wel dusja, paar keer in Kortrijk stad afgesproken enzo ..

En nu iemand da'k eens gezien heb toen ik tornooi moest minivoetballen. Kdeed mee in een ploeg van nen maat van mijn broer ( 5j ouder ) en die maat had zijn lief mee en die zuster wan da lief was ook mee. Buiten wa oogcontact eigenlijk niets gebeurd. Heb ze dan later nog eens op nen fuif tegengekomen. Wa later organiseerde ze dan zelf nen fuif en ze vroeg of ik wou afkomen enzo, heel den avond met elkaar zitten babbelen ( tviel mij op da ze nie wegliep van mij, der zaten nochtans heel tijd vriendinnen aan haar mouw te trekken enzo ). Dan paar keer op cafe geweest samen, heel veel gebabbeld, wa later weer fuifke waar ze moest helpen, khad toen al een licht vermoeden want toen ze achter de bar stond kreeg ik wel gratis bier, ma kmoest ze altijd nen zoen geven eerst :P Nog paar keer op cafe geweest, ze is komen kijken als ik moest minivoetballen tegen die vrijer van haar zus enzo ... Op MSN vertelde ze dan da ze verliefd was op nen jongen ma da ze hem vast nie kon krijgen, want ie vrijde al enzo en ze wist nie wa ze moest doen .. En ik zei da ze gewoon haar kans moest wagen, ze kon maar proberen eh .. Enkele dagen later kreeg ik dan een bericht da die jongen ik was .. Alles wa op een rijtje gezet, gezegd da ik geen makkelijke ben om mee samen te zijn, ik hecht veel belang aan m'n werk, ik voetbal in 4 competities ( waardoor ik dus naast m'n werk ( soms tot 20u s'avonds ) ook nog 4 avonden in de week moet gaan voet ballen ) ) enzo, dus haar op voorhand gewaarschuwd da'k ma wil da ze enkel iets met mij begint als ze bewust is van hetgeen ik doe ( da'k nie na 2 weken een bericht krijg van 'pff, tlukt lijk toch nie zo goe tussen ons eh' ) ... Maar nu al 3 maanden en een paar dagen samen en voor het eerst heb'k iemand gevonden waar het echt mee klikt en dan nie persoonlijk, maar ook met haar ouders, familie enzo ..

Arifiene
22 juni 2007, 14:51
up de bus.

Dear god, iemand die op buszetels tekent zou ik al ni moeten hebben, nogal margi.

Shit, en nog van Brugge ook.

toru
22 juni 2007, 15:01
via vriendin, die zo al is gezien enzo; op msn wa aant babbele, dan is afgesproke met die vriendin, haar vriend en ne maat van mij, geen bakkes tegen gezei (zei was toen echt down derdoor) dan kom terug in lier, zit ze op de bus, kstuur sms van stap is af int stad, der ff me meegewandeld naar haar fiets; dan nogwa, dan 's avonds op msn zei ze ineens dat ze al kei lang achter mij liep, etc.. ; en ja ik vond het ook gen misse, dan zowa "same zijn", volgende dag naar haar thuis geweest en toen was dus serieus aan :p

LaCucaracha
22 juni 2007, 17:29
dom weg via redbox elkaar leren kennen, en msn gevraagd.
Volgende dag gevraagd om mee uit te gaan, en toen wisten we het al.

Ze heeft dan tot besef gekomen dat haar huidige vriend niet alles was en een maand later vrijden we :)

En nu nog altijd:p

is het die griet in uw avatar? zoja: kmoe ook ns ne redbox account aanmake precies:D

h0pje
22 juni 2007, 17:32
Internet is precies hét middel om een lief te vinden :x
Guess I'm oldfashioned :sad:

pvt. stengo
22 juni 2007, 19:18
Waar is de goeie oude tijd. :love:

Arifiene
23 juni 2007, 12:09
Waar is de goeie oude tijd. :love:

Ja, de goeie oude tijd waar ze liefdesbrieven in uw brievenbus kwamen steken met een verschrikkelijk niet-te-lezen handshrift en spelfouten... Geef mij maar internet dan.

h0pje
23 juni 2007, 12:39
Ja, de goeie oude tijd waar ze liefdesbrieven in uw brievenbus kwamen steken met een verschrikkelijk niet-te-lezen handshrift en spelfouten... Geef mij maar internet dan.

Ja want spelfouten bestaan nie opt internet :lol:
Ma, die briefjes hebben just hun eigen charme vind ik zo :)

Arifiene
23 juni 2007, 13:20
Ja want spelfouten bestaan nie opt internet :lol:
Ma, die briefjes hebben just hun eigen charme vind ik zo :)

een spelfout op pc kunde rapper verbeteren dan op een brief, kladderen met typex is niét romantisch :p

^^pathfinder^^
23 juni 2007, 13:27
is het die griet in uw avatar? zoja: kmoe ook ns ne redbox account aanmake precies:D

Das wel de reptiel zijn dochter he makker !

CyXo
23 juni 2007, 13:42
haar leren kennen toen ze mijn halfneef had geholpen op n fuif (hij was strontbezope en lag daar ergens langs de kant). Zij en haar vriendin hadde hem een dekentje enzo gebracht, en ik kwam langs en kzag em zo ligge, ik der naartoe en die meiskes zo: kent ge die jong? ik zo erm, ja he das men halfneef ^^. Gwn nog ff gepraat toen..

Derna ze eens tegengekomen in hasselt en daar ook nog wa zitte babbele :) Uiteindelijk is daar ook nog nix van gekomen :p

Dan ze nog eens tegengekomen op cristal party, enk kom buite voor een sigaret te roke, wie ligt daar pertotale op zo bankskes.. Juist ja m'n halfneef met daarlangs: Zij en haar vriendin :) Kzeg zo van ja das hier weer prachtig pcies :D schuif es op dan kank ook zitte.. Zij schoof zo 2centrimeter op en zegt ge zijt toch maar ne smalle he :> ik zo van.. euhmm da ga ni lukke he :D kom ma op menne schoot zitte.. Enjah van t ene kwam het andere, beetje gedanst enzo en uiteindelijk gekust en gsm nr gekregen ;)

nu bijna 2j samen

Fir3wulf
23 juni 2007, 13:48
place.to.be

Waar ik anders nooit kom :o

ChunWai.
23 juni 2007, 13:49
Das wel de reptiel zijn dochter he makker !

:eek::rofl: I lol'd !!! :lol:

exo
23 juni 2007, 13:51

das hier toch ook wel het toppunt van niet-romantisch zijn hoor

De SkeEvN
23 juni 2007, 14:00
teh inet o//

Arifiene
23 juni 2007, 18:35
das hier toch ook wel het toppunt van niet-romantisch zijn hoor

Ik ben dan ook niet romantisch aangelegd.

Destroyer
23 juni 2007, 18:42
school, via een vriendin

Battou
23 juni 2007, 18:45
ehm via mn nicht

Zij was een goede vriendin van haar. Aangezien mn nicht er af en toe bij is als ik uitga, ze zo leren kennen.. nu een dikke twee jaar geleden.

puni
23 juni 2007, 18:51
place.to.be

Waar ik anders nooit kom :o

Riiiiiiiiight.

*trust*
24 juni 2007, 15:36
via school/in de Quick :unsure:

Kende die totaal niet maar kwist wel dat die bij ons opt school rondliep,...

Op ne keer hadden we 's avonds pas een examen en vroeg ofdak ni ff wou wachten dan moest ze ni alleen naar huis

Dan zijn we nog rap in de Quick iets gaan eten en ineens sloeg daar de vonk over:D :crazy: :applause:

#adelaar
24 juni 2007, 16:49
via school/in de Quick :unsure:

Kende die totaal niet maar kwist wel dat die bij ons opt school rondliep,...

Op ne keer hadden we 's avonds pas een examen en vroeg ofdak ni ff wou wachten dan moest ze ni alleen naar huis

Dan zijn we nog rap in de Quick iets gaan eten en ineens sloeg daar de vonk over:D :crazy: :applause:

zeer romantisch bij zo ne vettige hamburger

rrrr

(sorry voor oftopic )

*trust*
25 juni 2007, 15:55
jup :D

We lachen der nu soms nog mee :d

GenesisX
25 juni 2007, 15:59
School. 'k Zag haar altijd 's middags lopen en 'k ben via via aan haar nummer geraakt. 't Heeft dan nie lang meer geduurd eer we effectief samen waren.

:woohoo:

*trust*
25 juni 2007, 16:00
zijde al naar da een winkeltje in gent geweest ? :unsure: :D

GenesisX
25 juni 2007, 16:10
zijde al naar da een winkeltje in gent geweest ? :unsure: :D:offtopic: Donderdag pas :p

Nooby007
25 juni 2007, 17:33
Welke winkel? :unsure:

Vlad Tepes
25 juni 2007, 19:25
Op het internet (LNM.eu), eerste 2 maand gewoon als vrienden weggegaan,stillekesaan verliefd geworden en er eventjes mee gewacht en nu zijn we 9 maanden samen.

Suphafly
25 juni 2007, 19:39
ies gewoon via vrienden
dan vriendin van mijn ex lief
en de laaste op een fuif wa gezeverd over mijn horloge en nummer gevraagd
en dan gewoon verder afgesproken
en nu geen lief joa joa 'k zijn te kieskeurig peisk

Howitzer
1 juli 2007, 23:40
#telenet.bootleggers ^^
(Wel 3j geleden ma swat)

Decay
2 juli 2007, 20:38
Ik heb die leren kennen toen mijn gat ferm stonk. Toen heb ik gezegd riekt er is nekeer aan en ze zie hmm die geur heb ik graag. Haat me maar lalala!!!

$anka
3 juli 2007, 09:09
haar living binnengewandeld ...

een vriendin van mij zat daar (en ik had die nog nooit gezien) ma ik moest even iets gaan afgeven. even appartement binnen gewandeld, en klapke gedaan. is snel een vonk overgeslagen

ZyphO
5 juli 2007, 13:22
via een vriend op een fuif. grote vonk al op het eerste moment dat we elkaar zagen. paar dagen later koppel geworden en nu een jaar samen.

[DarkTerror]
8 juli 2007, 12:20
via mijn beste vriend zowat. ze was eerst "verlieft" op hem en hij had gezegt dat hij ze niet wilde tegen mij. en ik heb er dan met afgesproken bij haar thuis en vandan zat ik daar alle dagen :p. en dan een jaar en 3 maand samengeweest en sinds 2weken is het gedaan :(. dinsdag spreken we nog eens af en ik denk dat het wel goed zal komen ;).

Spectre
8 juli 2007, 16:17
veel succes

da biszy
21 juli 2010, 16:33
up!

Nog nieuwe verhalen?

Selderijstok
21 juli 2010, 16:36
:wtf:

Michster
21 juli 2010, 16:46
Op het speelpleintje waar ik soms ga basketten :)

Avilowca
21 juli 2010, 17:45
terug begraven die handel.

Apex
21 juli 2010, 17:48
op de kutevent i love the '90s

Bloodline741
21 juli 2010, 17:53
netlog :puke: (ex ondertussen)
En nu heb ik een ander op het oog, die werkt bij mij op het werk als jobstudente :woohoo:

Ace of Spades
21 juli 2010, 18:53
Op een feestje van het werk. Intelligente vrouwen zijn blijkbaar schaars, ik heb in het uitgaansleven nog maar zeer zelden iemand ontmoet die mij langer dan een paar dagen kon boeien.

Dit gezegd zijnde, zijn intelligente mannen (bespeur ik daar een contradictio in terminis?) nog veel schaarser. Intelligentie vind je blijkbaar niet op de bodem van een bierflesje.

Apex
21 juli 2010, 18:57
Op een feestje van het werk. Intelligente vrouwen zijn blijkbaar schaars, ik heb in het uitgaansleven nog maar zeer zelden iemand ontmoet die mij langer dan een paar dagen kon boeien.

Dit gezegd zijnde, zijn intelligente mannen (bespeur ik daar een contradictio in terminis?) nog veel schaarser. Intelligentie vind je niet op de bodem van een bierflesje.

Intelligentie kan ook niet in elke situatie duidelijk geuit worden en daarbij drinken intelligente mensen ook wel eens een pint, soms zelfs veel.

coap
21 juli 2010, 19:04
Zij had iets gehad me ne maat van mij. Was nog voor da ik die maat zelfs kende. Dan een jaar haar regelmatig tege gekome op feestjes enzo

Verkeer er nu 2,5 jaar mee :)

PersonalJesus
21 juli 2010, 19:06

Dit gezegd zijnde, zijn intelligente mannen (bespeur ik daar een contradictio in terminis?) nog veel schaarser. Intelligentie vind je blijkbaar niet op de bodem van een bierflesje.

lol

Ace of Spades
21 juli 2010, 19:16
Intelligentie kan ook niet in elke situatie duidelijk geuit worden en daarbij drinken intelligente mensen ook wel eens een pint, soms zelfs veel.

Sta mij toe mezelf iets duidelijker uit te drukken:

http://images.sodahead.com/profiles/000967468/sarcasmMeter-1266531711.jpeg

Met andere woorden, ik was er de draak mee aan het steken.

Apex
21 juli 2010, 19:22
Sta mij toe mezelf iets duidelijker uit te drukken:

http://images.sodahead.com/profiles/000967468/sarcasmMeter-1266531711.jpeg

Met andere woorden, ik was er de draak mee aan het steken.

Gij faalt hard met sarcasme :niceone:

Thorfin
21 juli 2010, 19:29
Gewoon opt straat ;)
oe doe ge da?

Manu
21 juli 2010, 19:52
Vriendin van mijn vorig lief. En zij was een vriendin van mijn lief daarvoor. En...
Patroon, iemand? :p

Ace of Spades
21 juli 2010, 20:27
Gij faalt hard met sarcasme :niceone:

Is het werkelijk? Dat wist ik nu eens niet zie.

Ik steek de draak met mezelf door te zeggen dat ik in het uitgaansleven blijkbaar geen vriendin kon vinden en dat via het werk moest gebeuren. Verder ben ikzelf tot op nader order ik immers nog steeds een man en drink ik zelf ook - dat alles zeg ik in een kortzichtige post die zo schreeuwend is dat hij onmogelijk serieus kan bedoeld zijn. Tenzij ikzelf niet intelligent ben, wat het alleen maar ironisch zou maken. Snap je?

Ik verduidelijk dat ik de draak ermee steek, en dan faal ik kennelijk met sarcasme omdat jij het niet doorhebt.

Niet alle sarcasme is bedoeld om mee te lachen, en niet alle sarcasme hoeft voor iedereen even schreeuwend duidelijk te zijn. Ik kan ook gewoon besluiten mijn eigen bewering in het belachelijke te trekken - ik neem mijzelf al serieus genoeg. Je hoeft daar niet lichtgeraakt over te doen.

2s2k
21 juli 2010, 20:30
tijdens snowboarden

Apex
21 juli 2010, 21:15
Is het werkelijk? Dat wist ik nu eens niet zie.

Ik steek de draak met mezelf door te zeggen dat ik in het uitgaansleven blijkbaar geen vriendin kon vinden en dat via het werk moest gebeuren. Verder ben ikzelf tot op nader order ik immers nog steeds een man en drink ik zelf ook - dat alles zeg ik in een kortzichtige post die zo schreeuwend is dat hij onmogelijk serieus kan bedoeld zijn. Tenzij ikzelf niet intelligent ben, wat het alleen maar ironisch zou maken. Snap je?

Ik verduidelijk dat ik de draak ermee steek, en dan faal ik kennelijk met sarcasme omdat jij het niet doorhebt.

Niet alle sarcasme is bedoeld om mee te lachen, en niet alle sarcasme hoeft voor iedereen even schreeuwend duidelijk te zijn. Ik kan ook gewoon besluiten mijn eigen bewering in het belachelijke te trekken - ik neem mijzelf al serieus genoeg. Je hoeft daar niet lichtgeraakt over te doen.

Ik voel mij helemaal niet geraakt, ik laat u gewoon weten dat ik niet begreep dat het sarcasme was.

sash1m1
21 juli 2010, 23:57
Bij mij zitten er wel een paar grappige tussen ^^.

Eerste serieuze gewoon op een fuif, babbelen, dansen, kussen, nummer vragen.

2de zat op een andere school maar moest een stuk het zelfde traject naar huis fietsen.

Volgende was een ex van een vriend, maar wist dat eerst niet (zij was gewoon met mij komen dansen op de feesten in het dorp bij ons). Eerste avond gekust enzo. Volgende dag terug afgesproken maar toen ze de bus naar huis moest pakken is die natuurlijk niet komen opdagen. Was de laatste bus dus is ze maar bij mij blijven slapen.

En de laatste was weer een ex van de hierboven genoemde vriend :p.
Ik zag op facebook staan "Kamiel **** heeft een relatie met Tine *****". Ik was natuurlijk nieuwsgierig en maar haar profiel aangeklikt om te zien wat voor een meiske hij aan de haak had geslagen. Ik zie bij gemeenschappelijke vrienden een ex klasgenootje staan die toevallig op msn was. Ik vraag dan maar aan die vriendin of ze Tine kent, blijkbaar zat ze ermee in de klas op de hogeschool. Zegt ze oppeens "hier ge kunt het zelf vragen" en smijt ze mij in een gesprek met haar. Beginnen babbelen over vanalles en nog wat. Juist voor de januarie examens was het dan gedaan met mijn kameraad. 2de week van het nieuwe semester had ik gevraagd of ze iets wou gaan drinken. Paar uur voor het afspraakje stuurt ze "aahja als je wilt gaan we een filmpje zien en dan kan je bij mij op kot blijven slapen" enja de rest spreekt voor zichzelf.

koebeest
22 juli 2010, 00:05
2 exen leren kennen op een fuif
1 was de zus van nen maat
1 was een vriendin van mijn zus
Mijn huidige ken ik via via maar mee aan de praat geraakt via het internet :')

Yunastie
22 juli 2010, 10:55
Huidige vriendin leren kennen op Netlog :p Begon gewoon wat te praten, naderhand msn, dan es wat skype, vervolgens afspreken en nu zijn we al 8 maanden verder :applause:

Super Liegebeest
22 juli 2010, 10:59
Ik heb de mijn meegenomen uit de mijne staminee :D

Zibro
22 juli 2010, 11:11
Op een fuif, de volgende dag al bij haar (thuis) binnen :)

breez
22 juli 2010, 11:21
momenteel geen lief

ex leren kennen in een danscafé in brugge via vrienden

Skyscraper
22 juli 2010, 11:31
Bij mij zitten er wel een paar grappige tussen ^^.

Eerste serieuze gewoon op een fuif, babbelen, dansen, kussen, nummer vragen.

2de zat op een andere school maar moest een stuk het zelfde traject naar huis fietsen.

Volgende was een ex van een vriend, maar wist dat eerst niet (zij was gewoon met mij komen dansen op de feesten in het dorp bij ons). Eerste avond gekust enzo. Volgende dag terug afgesproken maar toen ze de bus naar huis moest pakken is die natuurlijk niet komen opdagen. Was de laatste bus dus is ze maar bij mij blijven slapen.

En de laatste was weer een ex van de hierboven genoemde vriend :p.
Ik zag op facebook staan "Kamiel **** heeft een relatie met Tine *****". Ik was natuurlijk nieuwsgierig en maar haar profiel aangeklikt om te zien wat voor een meiske hij aan de haak had geslagen. Ik zie bij gemeenschappelijke vrienden een ex klasgenootje staan die toevallig op msn was. Ik vraag dan maar aan die vriendin of ze Tine kent, blijkbaar zat ze ermee in de klas op de hogeschool. Zegt ze oppeens "hier ge kunt het zelf vragen" en smijt ze mij in een gesprek met haar. Beginnen babbelen over vanalles en nog wat. Juist voor de januarie examens was het dan gedaan met mijn kameraad. 2de week van het nieuwe semester had ik gevraagd of ze iets wou gaan drinken. Paar uur voor het afspraakje stuurt ze "aahja als je wilt gaan we een filmpje zien en dan kan je bij mij op kot blijven slapen" enja de rest spreekt voor zichzelf.

Wijze vriend gij :).

kil911ler
22 juli 2010, 11:39
Via een vriend die in mijn studentenclub zit. In 2e semester begon ze meer uit te gaan samen met die vriend enja, azo in contact gekomen. Op café gewoon beginnen babbelen en we voelden direct diene klik. Dan veel beginnen afspreken en voilà :D

zarathustra
22 juli 2010, 11:40
Door een tikfout in een applicationform voor een wowguild :unsure:

Tim307
22 juli 2010, 12:10
Door een tikfout in een applicationform voor een wowguild :unsure:

Die wil ik wel eens in detail weten :D

Babs
22 juli 2010, 13:25
Hij had motohandschoenen die hij niet gebruikte en had deze opgestuurd naar mij.
Ze waren uiteindelijk veel te groot :p Daarachter nog voorgesteld om eens me de moto te gaan rijden (was nog maar pas begonnen en wou baantjes leren kennen) en dan hebben er nog vele ritjes gevolgd.

Booka Shade
22 juli 2010, 13:35
Via vrienden.

sparco
22 juli 2010, 13:41
eerste op een fuif, volgende op de fitness, die daarna ook op de fitness, en die daarna ook :lol:

laurensvd
22 juli 2010, 13:51
Huidige op een barbecue waar ik met mijn toenmalige vriendin naartoe ging, de 2 vorige op een fuif maar bij beiden herinner ik mij de ontmoeting niet meer :unsure:

Nova_
22 juli 2010, 13:56
lol myn lief was de overbuur, ver moest ik nie lopen:p
ben ondertussen wel verhuisd :(

Starrk
22 juli 2010, 13:57

Mensen die bescheiden omspringen met hun kennis van bepaalde uitdrukkingen zijn blijkbaar nog schaarser.

ironhorn
22 juli 2010, 14:33
op school, volgt dezelfde richting in het 2de jaar (ik doe verkorte bachelor, dus 1ste en 2de jaar) en kende een vriendin van haar al een beetje van de eerste semester

aangezien we beiden ook met de trein op en af pendelden, waren we ook steeds wat vroeger op school aanwezig, waardoor we dan uiteindelijk met elkaar beginnen praten zijn

NovaHova
22 juli 2010, 14:58
lol myn lief was de overbuur, ver moest ik nie lopen:p
ben ondertussen wel verhuisd :(

Da klinkt best leuk : p
Buurmeisje aan de haak slaan, wie droomt er dr nie van!

zarathustra
22 juli 2010, 15:12
Die wil ik wel eens in detail weten :D

Bwah ik zocht een guild die raids deed op een tijd dat ik kon met mijn toenmalige uren en die guild zei in hun form " Can you be online Sunday/Monday/Wednesday from 20.00 till 24.00, or at least 2 out of those 3 " Bleek dat dat nog in een andere tijdszone stond en nooit aangepast was.

Anyway dus accepted daar, toch kunnen blijven spelen, aan de praat geraakt me o.a haar. Niet naar de guildmeeting kunnen komen wegens ander project/opleiding/ slecht moment om verlof te nemen. Zij voorgesteld om iets klein te organiseren met enkele Noren en of ik ook niet afkwam. Zogezegd zo gedaan, kwamen beter overeen in het echt dan online zelfs en we zijn nu toch een dik jaar verder.

SlyR
22 juli 2010, 16:44
Nu ik er over nadenk... ik ontmoette mijn lieven altijd in "professionele" omgevingen: op school en op 't werk :p

Bumbolt
22 juli 2010, 16:48
Iedereen zonder lief terug naar school !

Bram
22 juli 2010, 16:56

Oef, nog een sjans dak gebuisd ben voor mijn stage, kkan nog nen semester langer op zoek gaan <o/

Eerste fling was een vriendin van een vriendin, mijn eerste serieuze vriendin zat bij mij voor een aantal vakken in m'n eerste jaar regentaat.

ironhorn
22 juli 2010, 17:33

mijn 2de bachelor leverde mij idd een lief op :unsure:

Aprella
22 juli 2010, 17:40
Opt school.. mijn vriend was verliefd op men vriendin xD

jens_vc
22 juli 2010, 17:42
eerste jaar sensation white in belgië en een jaar later pas beginnen verkeren :)

?therapy?
22 juli 2010, 17:57
Kende haar al vrij lang via internet en de chatroom van een website.
Had ze dan ook al eens gezien op een meeting van die website. :)
Een hele tijd later zijn we dan eens privé beginnen praten. :) Na een tijdje besloten om in het echt af te spreken, en van het ene kwam het andere. :)

harniq
22 juli 2010, 18:00
Een groupie tijdens een van m'n optredens. Eerst meegenomen naar de backstage. Na de seks nog wat blijven napraten met wat champagne en het bleek ook nog eens te klikken.

Foezjie
22 juli 2010, 18:02
Op Facebook, ze antwoorde op een status van haar broer die samen met mij Informatica studeert :p

Enja, dinsdag 6 maand :D

sash1m1
22 juli 2010, 18:02
Wijze vriend gij :).

Zijn nog altijd goeie vrienden dusja :p. Die 2 relaties van hem waren wel totaal niet serieus. Nu ken ik wel veel te veel genante details over hem ^^.

Gurdt
22 juli 2010, 18:50
Mijn beste kameraad van het begin van het middelbaar haar nicht. Paar keer opstap gegaan en kwas meteen verliefd. Ma ze had een ander ma ik was blijven vechten ^^ Nu is ze al 5 jaar stapelgek op mij, yeah!

Iemand
22 juli 2010, 23:02
2x via vrienden. :)

feral
23 juli 2010, 00:50
eerste jaar sensation white in belgië en een jaar later pas beginnen verkeren :)

wtf ik ook :eek:

en ze is nog van nijlen ook :oink:

leen ?:unsure:

Paard
23 juli 2010, 01:21
Een hele tijd later zijn we dan eens privé beginnen praten. :) Na een tijdje besloten om in het echt af te spreken, en van het ene kwam het andere. :)

Wat hij zegt!

?therapy?
23 juli 2010, 07:51

Wat hij zegt!
Lesbisch? :o :unsure:
en leuk! ik ben niet alleen. :unsure:
:love:

Bram
23 juli 2010, 11:47
2x via vrienden. :)

Care to introduce me?

Manu
23 juli 2010, 12:51
Zijn nog altijd goeie vrienden dusja :p. Die 2 relaties van hem waren wel totaal niet serieus. Nu ken ik wel veel te veel genante details over hem ^^.
Vrouwen moeten daarover echt kunnen roddelen hé, dat is niet normaal. Mijn laatste vriendin had al alle 'persoonlijke' details over mij gehoord nog voor ze iets met mij begon (het heeft haar niet weggejaagd dus negatief zal het niet geweest zijn :p), gewoon omdat ze goeie vrienden was met mijn lief daarvoor.

spoon
23 juli 2010, 15:34
heb de mijn opt werk leren kennen

EternalSilence
23 juli 2010, 15:46
wtf ik ook :eek:

en ze is nog van nijlen ook :oink:

leen ?:unsure:

:lol:

waffel
23 juli 2010, 15:47
Op een dancing. 2 jaar n half gelukkig samen al :)

Iemand
23 juli 2010, 16:49
Care to introduce me?
haha ^^

Jabiru
23 juli 2010, 18:25
Was een goede vriendin van een vriend van mij, ze was dan eens mee naar beats of love.. enja we spraken zelf nog eens af en nog eens en nog eens en tadaa. We groeiden echt naar elkaar toe (nu nog steeds)

Pilatus
23 juli 2010, 18:39
(prive)feestjes of via vrienden is het bij mij altijd geweest
mijn huidige vriendin op een verjaardagsfeestje van een maat

Olivier_Twister
23 juli 2010, 19:05
Als ik dat hier lees dan zijn er echt nog veel mensen die hun lief leren kennen hebben via het internet...

Trebby
23 juli 2010, 19:14
mijn ex leren kennen via beste vriend :D

nu al jaar single, geen goesting & tijd + als het niet in real life kan, dan liever geen want via het internet moet ik er geen hebben. dan bestel je beter een russische schone per postorder

waffel
24 juli 2010, 15:55
Als ik dat hier lees dan zijn er echt nog veel mensen die hun lief leren kennen hebben via het internet...

Mja, grootste concentratie van internet'nerds' zitten op fora en dergelijke. Doe een enquête op een vrijdagavond bij het uitgaan en dat zal nog geen volle procent zijn :p Verrassend veel 'op school' liefdes ook. Ik gok dat de meeste daarvan dan praten over een liefje in het lager of ene in het 1ste middelbaar van twee weken :D

Ari Gold
24 juli 2010, 15:56
Portland, OR, jaar gewoond voor werk.

NotoriousP
25 juli 2010, 10:35
Raar dat op het werk er niet tussen staat, is toch vrij voorkomend tegenwoordig.

Hoe dan ook, in de carrefour :)

Bloob
25 juli 2010, 11:36
op lan :cool:

voltje
25 juli 2010, 14:15
Goh, 4 jaar geleden op school liep er een meisje voorbij...
Ik vond da wel een mooike enzo
Ik heb dan elke dag voor haar een tekening gemaakt enzo (ze deed kleuterjuf opleiding, vandaar de tekeningen).

Dat was PUUR voort zeveren, we hadden zelfs nog ni gesproken met elkaar :p
Gwn "hey, ik heb da gemaakt voor u" :p

En zo af en toe gebabbeld.

Ooit volgende zin gezegd tegen haar: "in September leerk u kennen, in Januari praten we en in Augustus doe ik u binnen" hahaha

Anyway, 4 jaar later afgesproken en sindsdien zijn we samen ^^
Ik heb in 4 jaar wel nooit het contact gebroken... Sporadisch eens gebeld enzo ;p

xxAn24xx
26 juli 2010, 13:22
Op de trein. Ik zat rechtover hem en later kwam ik hem nog eens tegen in het station en nog iets later in 't stad. Steeds zo wat oogcontact maken enzo, maar niets zeggen.

Een paar dagen later was ik op 'n optreden en hij toevallig ook en dan kwam hij iets zeggen. De wereld kan klein zijn.

En als dat nog niet genoeg toeval zou zijn bleek achteraf dat we beiden normaal die trein niet zouden genomen hebben. Hij had vroeger gedaan met de les en ik ga normaal in de week niet naar huis.

voltje
26 juli 2010, 15:24
Wow das wel zot :p
Hoe lang bende samen?

Kmoe toe geven das wel zalig zo "toeval" da ge elkaar tegen kwam

Tah_b00nz0r
26 juli 2010, 17:27
op café :woohoo:

Lotthass
28 juli 2010, 15:31
Op school. Hetzelfde jaar, dezelfde richting, maar wel een andere klas.
En still going!

NovaHova
28 juli 2010, 15:35
Nergens :)

LeSec
28 juli 2010, 15:41
Nergens :)

Droog :') :lol: