PDA

Volledige versie bekijken : I Love Techno 2007: Event + Feedback

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Ara.
7 juni 2007, 11:18
Trentemøller (zie Pokerflat site)
Felix da Housecat ( myspace )

Felix da Housecat vind ik ni echt iets voor ILT (maar dat vond ik ook ni van Justice, 2 many dj's, etc) maar trentemoller is natuurlijk wel beestig :)

D3C0Y
7 juni 2007, 11:22
felix stond heel lang geleden ook op ILT ze dacht ik

PapaGanz
7 juni 2007, 11:26
Inderdaad, 2004 of 2005.
Hij speelde toen another brick in the wall van pink floyd :p

not0rious
7 juni 2007, 11:31
ja en zijne muziek viel constant uit, twas er precies om gedaan... en die zijn mixen zijn echt zwakkk

[deleted]
7 juni 2007, 11:33
[deleted]

D3C0Y
7 juni 2007, 11:46
gayle san of nen hertz zou ik wel eens willen zien

Equino
7 juni 2007, 11:46
'k Heb er nu al zin in :applause:

NoizeSuppressor
7 juni 2007, 12:01
Inderdaad, 2004 of 2005.
Hij speelde toen another brick in the wall van pink floyd :p

hij was toen ook stom stom dronken

w00p
7 juni 2007, 12:09
Is er ook maar 1 technohead die nog effectief naar i love techno gaat?
Ik zal wss die avond ergens anders in gent te vinden zijn hoor. :D

Ara.
7 juni 2007, 12:19

euh ik ga eig zowiezo. Gewoon omdat het een beestige lineup blijft (ookal wordt het elk jaar commercieler) en omdat het een dik feest is.

JackM
7 juni 2007, 12:35

vorig jaar heb ik met deetron, joris voorn, laurent garnier & cc, technasia, the dominators en nog een stuk marco nastic toch wel een hoopke techno gehoord ze :D

khoop dat de joris trug komt, technasia live ook en dan men stiekeme droom, ne live van plastikman :p

D3C0Y
7 juni 2007, 12:49
mja technasia, hebben niks nieuws uit dus ik denk niet dat ze der weer zullen staan
want da was voor hunne popsoda tour dat ze er stonden

0m3g4
7 juni 2007, 13:01
Trentemøller (zie Pokerflat site)
Felix da Housecat ( myspace )

Felix da Housecat vind ik ni echt iets voor ILT (maar dat vond ik ook ni van Justice, 2 many dj's, etc) maar trentemoller is natuurlijk wel beestig :)

en jij vind Trentemoller _wel_ iets voor ILT dan?

Japser
7 juni 2007, 13:04
pff ik vind da veel geld é zo ILT maar ik denk da ik dit jaar ook eens mijn dansschoentjes ga aantrekken :)

PapaGanz
7 juni 2007, 13:05
en jij vindT Trentemoller _wel_ iets voor ILT dan?

Misschien vindt hij dat subtakken er ook mogen staan.

Tah_b00nz0r
7 juni 2007, 13:07
joris voorn mag idd nog wel is terug komen :p

Ara.
7 juni 2007, 13:10
en jij vind Trentemoller _wel_ iets voor ILT dan?

goh, als er alleen techno pur sang op ILT zou staan, zou het doodsaai zijn. Trentemoller is geen techno maar misstaat volgens mij zeker niet op deze affiche aangezien hij toch wel een van dé toonaangevende producers is van elektro van de laatste jaren.

Ecco
7 juni 2007, 13:21
ooh great .. here we go again ..

Krayola
7 juni 2007, 13:24
Goeie ouwe DJ Rush zou nog eens mogen :p. En dan nog liefst in battle met Marco Remus.

MaDDie
7 juni 2007, 13:46
ik zie het ook weer helemaal zitten.

<RAVEheart>
7 juni 2007, 14:07
Dit jaar hopelijk eens Q-ic & Ghost zoals op bassleader. Was gewoon té vet. En meer techno dan al die namen in de andere zalen samen.

JackM
7 juni 2007, 14:14
vorige jaar was q-ic de slechte van gans den avond! dus diene mag gerust thuisblijven van mijn part.

NoizeSuppressor
7 juni 2007, 14:15
Dit jaar hopelijk eens Q-ic & Ghost zoals op bassleader. Was gewoon té vet. En meer techno dan al die namen in de andere zalen samen.

mja sorry, ik heb nix tegen den Bjorn en de Q maar op ILT horen ze echt niet thuis...

Rush & Remus, Tiga, Trentemoller, die mogen ze me geven.

present sowieso, voor sfeer alleen al :)

PapaGanz
7 juni 2007, 14:16
Tiga mag ook van mij, tegen dan is hij niet meer hip en vinden de mensen I Love Techno al niet meer cool :p

Pitter
7 juni 2007, 14:17
Dit jaar ga ik zeker terug. Maakt eigelijk ni echt uit wie er komt voor mij, vorig jaar ben ik geweest en ik heb me kapot geamuseerd. Rush was zalig, Technasia ook, Justice was fijn feesje, Dominators was nog lache zo smorges vroeg met allemaal begaaide kerels :d. Dave Clarke vond ik veel te warm, ik kreeg langs alle kante klappe van de warmte en vond het ook ni fijn da het zweet van het plafond viel :p. Dus ik ga zeker terug

Tah_b00nz0r
7 juni 2007, 14:33
ik vond het werkelijk degoutant dat het vocht daar gewoon naar beneden drupte :s

in de red room tijdens digitalism ook zo eens aan die zijkanten gestaan van de zalen en druppen dat da daar deed, marginaal echt :p ma goed da die gordijnen er nog hingen om uw gezicht beetje mee droog te kuisen :unsure: :D

gntr
7 juni 2007, 14:59
Trentemoller is de max !
hopelijk komt sebastien leger ook ;p die kan ook vet elektro draaien zenne ;)

Xoliul
7 juni 2007, 14:59
Ik hoop dat Valentino Kanzyani weer komt, vorig jaar niet geweest naar zijn set en na die achteraf te horen veel spijt van :(

Ara.
7 juni 2007, 15:02
kvond tiga op het einde van vorige ILT pas echt belachelijk warm eig (erger dan bij DC). Iedereen stond daar op het einde echt zeiknat (doorweekte broeken enal). lekker marginaal :)

Destroyer
7 juni 2007, 15:05
wrs ook dit jaar niet present

[deleted]
7 juni 2007, 15:08
[deleted]

Xavez
7 juni 2007, 15:57
En 1 of ander kutnummer van Marylin Manson. :)

Anyway, trentemöller was wel te verwachten en toch zeker iemand die al eerder op ILT mocht staan, zeker na zijn gigantisch remixsucces van de afgelopen 2 jaar en zijn bekendheid bij het grotere publiek via de 'what else is there' remix en Moan. In ieder geval, ik hoop dat de line-up deze keer toch wat meer de naam I love techno waard zal zijn. Ortin Cam mag zeker terugkomen, DJ Preach had ik ook zeer graag eens gezien en Kammy zou ook zalig zijn!
Ortin Cam!

Anyway, vorige twee edities van ILT waren ook al ILE, het zou me verbazen moesten ze terug naar T keren :).
En ik zou retegraag Technasia eindelijk eens zien (door omstandigheden al drie keer gemist :x)

BuZz.LiGhTYeAr
7 juni 2007, 16:03
geweest sinds 2000, maar vorig jaar is de laatste keer geweest. De sfeer is echt niet meer wat het in de beginne was (5 years, 5 rooms :') ). Jumpers tijdens Marko Nastic, daar ging mij avond.

Of ik word gewoon oud

Bastaspast
7 juni 2007, 16:53
geweest sinds 2000, maar vorig jaar is de laatste keer geweest. De sfeer is echt niet meer wat het in de beginne was (5 years, 5 rooms :') ). Jumpers tijdens Marko Nastic, daar ging mij avond.

Of ik word gewoon oud

Bwa ge hebt gelijk, we zullen natuurlijk weer bekeken worden als zeuren en dat we dan maar niet moeten gaan enzo. Maar ILT is gewoon niet meer wat het geweest is. Vroeger was het gezellig, en puur. Nu ist commercieel en druk. I dunno... maar ik blijf gaan. Er is altijd wel een goede lineup te volgen als je wat zoekt.

cobrakai
7 juni 2007, 17:09
zoiezo aanwezig. I Love Techno :bow:

hybrid
7 juni 2007, 17:16
miss djax,valentino kanzyani & ortin cam mogen wel terugkomen

die mix van valentino kanzyani :love:

PapaGanz
7 juni 2007, 18:22
Ortin Cam!

Anyway, vorige twee edities van ILT waren ook al ILE, het zou me verbazen moesten ze terug naar T keren :).
En ik zou retegraag Technasia eindelijk eens zien (door omstandigheden al drie keer gemist :x)

Overdrijf anders eens.
1 Electro-kamer (ik was er ook niet voor), en het is al ILE :ironic:.

JackM
7 juni 2007, 18:23
wie was da eig die in de green room als laatsten draaide? die wou lijk maar nie stoppen :p toen the dominators gestopt waren (eig al goe overtijd) hoorden we nog muziek uit de green en dan daar nog wa staan geven :D

Pitter
7 juni 2007, 18:56
wie was da eig die in de green room als laatsten draaide? die wou lijk maar nie stoppen :p toen the dominators gestopt waren (eig al goe overtijd) hoorden we nog muziek uit de green en dan daar nog wa staan geven :D

moest pet duo daar ni als laatste draaie?

<RAVEheart>
7 juni 2007, 18:59

Die was idd retegeil. Van het beste dat ik gehoord heb vorig jaar.

NinjaTune
7 juni 2007, 19:04
pet duo en technasia zou ik zeker es terug willen zien. Booka shade en ellen allien zouden ook mooi meegenomen zijn.

gntr
7 juni 2007, 19:25
m'n favo's zijn toch zekers: trentemoller, sebastien leger, miss djax, boys noize, digitalism, lektroluv, ellen allien, rush, speedy j, tiefschwarz, sven vath, dave clarke :woohoo:

Pana
7 juni 2007, 19:31
Gief line up ILT Outdoor.

Tyken
7 juni 2007, 19:31
is er al iets vrijgegeven over het prijskaartje? zienu dat dien ticket weer met 11 euro gestegen is :p

iceman1604
7 juni 2007, 19:36
miss djax,valentino kanzyani & ortin cam mogen wel terugkomen

Kheb alle drie die sets op m'n pc staan :music: :woohoo:
Ortin cam heb ik het moment zelf gemist, maar setje klinkt echt retegoed!
Miss Djax en Kanzyani waren echt wel uber, ben die avond in totaal mss een uurke in een andere zaal dan de Green geweest :)

Xoliul
7 juni 2007, 19:50
Gief line up ILT Outdoor.

Komt dat er weer ?

^MystiQ
7 juni 2007, 20:00
Als Vitalic dit jaar terug komt ben ik zeker aanwezig :x

REDNIK
7 juni 2007, 20:56
kga zoiezo gaan , khoop dat justice terug van de partij zijn, liefst zelfs heel de ED BANGER club ! :p en natuurlijk ook boys noize !

[deleted]
7 juni 2007, 21:08
[deleted]

JackM
7 juni 2007, 21:10
Net setje van Umek @ I love techno 2001 voor de 520ste keer aan het beluisteren: snelle mixing, übertechniek, overdreven zalige tracklist en als afsluiter Lanicor. Ik zou gewoon in extase geweest zijn. Dat ze me zo iets maar kunnen voorschotelen in november. Was ik maar 5 jaar eerder geboren :(.
zeg wel :(

Tah_b00nz0r
7 juni 2007, 21:24
kga zoiezo gaan , khoop dat justice terug van de partij zijn, liefst zelfs heel de ED BANGER club ! :p en natuurlijk ook boys noize !

neen aub alles op ILT maar niet die edbanger zooi :p

JohnDodger
7 juni 2007, 21:26
Ik wil Booka Shade :p Vorig jaar krege we de melfing van Shameboy dat ze niet zouden kome :(
Was spijtig, maar gelukkig zijn ze op PP :)

Ozgur Can wel ik wel eens zien afkomen :)

PapaGanz
7 juni 2007, 21:29
neen aub alles op ILT maar niet die edbanger zooi :p

Idd, ik vind die wel goed, maar die staan op elk festival deze zomer.
Dat hij ze daar gaat zien hé.

w00p
7 juni 2007, 22:07
Om mij ooit nog op ILT te zien moet er iets ala surgeon of mulero of go hiyama op de lineup staan ofzo. Vorig jaar geweest. Jep, feest en al, ma toch echt te vaak teleurgesteld om er nog eens 45€ voor te betale...

Pana
7 juni 2007, 22:13
Komt dat er weer ?

Je mag ervan uitgaan van niet.

[deleted]
7 juni 2007, 22:18
[deleted]

pieta
7 juni 2007, 22:22
ik ga weer aanwezig zijn:woohoo:
wss dave clarke zoals bena elk jaar^^
derrick may zou ik ook fijn vinden om nog eens te horen, joris voorn ook idem.
en dan geen idee

Spectre
7 juni 2007, 22:24
Laurent Garnier, Ozgur Can, Justice, Trentemoller, Vitalic, Sven Vath, Tiefschwarz, Q-ic, Gabriel & Dresden, Dave Clarke, Technasia, Boys Noize...

zoiets zou wel :love: zijn

Cartek
7 juni 2007, 22:34
Net setje van Umek @ I love techno 2001 voor de 520ste keer aan het beluisteren: snelle mixing, übertechniek, overdreven zalige tracklist en als afsluiter Lanicor. Ik zou gewoon in extase geweest zijn. Dat ze me zo iets maar kunnen voorschotelen in november. Was ik maar 5 jaar eerder geboren :(.

kippevel op 41:00, waar of waar? :p

[deleted]
7 juni 2007, 22:38
[deleted]

Pana
7 juni 2007, 22:44
Net nog eens de DVD van ILT Outdoor bekeken. Da was tenmisnste de tijd van den echte techno & van de grote namen ipv van al die eendagsvliegskes van nu :(.
Die editie was wel de beste ooit peins k.
Hij staat ook op youtube; http://www.youtube.com/watch?v=9NqdKRU7log&mode=related&search=

[deleted]
7 juni 2007, 22:52
[deleted]

Pana
7 juni 2007, 22:57
Hell ja! Heb de dvd hier ook liggen en zet em nog zo vaak op. Sven Väth met z'n LFO - Freak, de champagne die over 't publiek gegooid wordt en heel die tent die gewoon 1 grote orgie is. (en z'n dochter & vrouw die mee staan te feesten) De ontlading bij Speedy J, Alexander Kowalski en z'n speaker attack, T-quest met murder was the bass, Luke Slater die de dikke cofusionhit draait en een ladderzatte Marco Remus :D. Toen was ik echter nog te jong :(. Brrr ja en niet te vergeten: toen Scan X nog vette livesets had.

Amai ja Alexander Kowalski, dat stukje vergeet ik niet snel. Combi van die Virus c filter, climax en de zaal strobo's... En dan da meisje int geel :D:love:
En Oldskool DJ Rush met zen scratch-breaks :o

EDIT: Alex Kowalski: http://www.youtube.com/watch?v=8TOi59oIzPY

Bastaspast
7 juni 2007, 23:16
Net nog eens de, DVD van ILT Outdoor bekeken. Da was tenmisnste de tijd van den echte techno & van de grote namen ipv van al die eendagsvliegskes van nu :(.
Die editie was wel de beste ooit peins k.
Hij staat ook op youtube; http://www.youtube.com/watch?v=9NqdKRU7log&mode=related&search=

idd wat een sfeer!

waarom organiseren ze da feitelijk ni meer jong ... :/ zo duur hoeve ze da voor mij ni te maken zu, als ze het maar puur houde

Pana
7 juni 2007, 23:19
idd wat een sfeer!

waarom organiseren ze da feitelijk ni meer jong ... :/ zo duur hoeve ze da voor mij ni te maken zu, als ze het maar puur houde

Tja, geen idee. Ergens heb ik het gevoel dat er nog wel zoiets zal komen, maar tegen mij hebben ze gezegd dat als er iets komt, t nog niet in de komende jaren gaat zijn.

Bastaspast
7 juni 2007, 23:31
Tja, geen idee. Ergens heb ik het gevoel dat er nog wel zoiets zal komen, maar tegen mij hebben ze gezegd dat als er iets komt, t nog niet in de komende jaren gaat zijn.

als ge die DVD helemaal uitkijkt, dan weet ge toch gewoon dat er maar 1 genre is é :)

al de rest is bijzaak :D

[deleted]
8 juni 2007, 00:06
[deleted]

Tah_b00nz0r
8 juni 2007, 01:05
ik was toen op die ILT :bow:

was men eerste :p wat ik toen ervan kan herrinere was umek, sven väth, luke slater, dave clarke, filterheads (:love:)
vooral filterheadz vond ik toen wel schit te rend :D

had toen nog totaal geen kennis van die muziek maar heb mij daar extreem hard geamuseerd en vies gegaan ^^

GateWay.be
8 juni 2007, 01:10
komt er ooit nog een ILT outdoor ?

Tah_b00nz0r
8 juni 2007, 01:13
Quote:
Originally Posted by Bastaspast View Post
idd wat een sfeer!

staat paar posts hierboven

Tyken
8 juni 2007, 11:45
Clarke en Väth en ik ben blij =)

http://www.youtube.com/watch?v=5-Kd95qGFiE wa ne tripper onze Sven :p

NinjaTune
8 juni 2007, 12:11
idd http://www.youtube.com/watch?v=b-n90BVhV_8&mode=related&search= :D

Xavez
8 juni 2007, 12:24
Overdrijf anders eens.
1 Electro-kamer (ik was er ook niet voor), en het is al ILE :ironic:.
Ehm. Ja.

JackM
8 juni 2007, 12:29
gans de orange was electro, hoorde er niet thuis, de gele was ook nie echt techno met kraftwerk, lektroluv,holden,cassius, ..
daar in de midden met shameboy, booka shade die normaal ging komen, ook niet echt techno é :p den inkom, kweet niet of ze daar eig ook wel muziek gedraaid hebben, volgens de line up wast daar spacid en black mamba, ook niet echt techno.
schiet nog over: green, blue en red

PapaGanz
8 juni 2007, 12:32
En Yellow dan?
Die had toch Joris :)
De Switch had Pierre

En die lounge was gewoon, lounge ;).

Tah_b00nz0r
8 juni 2007, 12:35
Clarke en Väth en ik ben blij =)

http://www.youtube.com/watch?v=5-Kd95qGFiE wa ne tripper onze Sven :p

plaat :bow:

Xavez
8 juni 2007, 12:45
En Yellow dan?
De Switch had Pierre

Nja, ik wou gewoon maar zeggen dat, hoewel het ILT was en er ook veel techno aanwezig was, dat het ding bijna overal wel werd opgevuld met een of andere electro-artiest. En ik wil niet noodzakelijk zeggen dat enkele van die dj's (en livesets) niet goed zouden zijn, ze horen er in my opinion gewoon niet thuis. Als ik een breed scala wil zien, ga ik wel eens naar de boilerroom of dancehall op pukkelpop =].

Oh well, 'tis toch een onomkeerbare ontwikkeling vrees ik =].

JackM
8 juni 2007, 13:56
En Yellow dan?
De Switch had Pierre

joris stond in de red :p

enja, kbedoel nie dat die andere daarom slecht zijn (bijlange nie) ma tvalt nie allemaal onder de noemer techno.
nuja, ilt is zo een beke de rock werchter onder de danceevents zeker :p

PapaGanz
8 juni 2007, 14:37
Nja, ik wou gewoon maar zeggen dat, hoewel het ILT was en er ook veel techno aanwezig was, dat het ding bijna overal wel werd opgevuld met een of andere electro-artiest. En ik wil niet noodzakelijk zeggen dat enkele van die dj's (en livesets) niet goed zouden zijn, ze horen er in my opinion gewoon niet thuis. Als ik een breed scala wil zien, ga ik wel eens naar de boilerroom of dancehall op pukkelpop =].

Oh well, 'tis toch een onomkeerbare ontwikkeling vrees ik =].

Ja maar, Techno was er nog altijd in overmaat hoor..
Je moest gewoon die orange room negeren.

Bastaspast
8 juni 2007, 16:53
vergeet niet mensen, elektro is wel een subgenre van techno é
waarmee ik bedoel dat je net zo goed kunt neuten over aanwezigheid van minimal, schranz, detroit, tribal, ... als over elektro

maaaaaaaaar ik vind dat elektro wel een plaag is, het is redelijk eenvoudig, en het lokt veel dwaze niets kunnende artiesten naar daar zoals een mylo, een tiga, ... wa doen die mannen daar ? Gelijk tiga ook, kdenk dat em nog vanzeleven geen nummer geproducet heeft, en hij zit in elke beatmatch er nevest ...

ILT was gewoon niet in proportie, veel te vele elektro, en ook wa te veel minimal. Maar de echte tribal, detroit enzo ... die waren wat in de minderheid. Tzijn nochtans de schoonste stromingen

XoN`-
8 juni 2007, 17:18
das subjectief ;)

ripz
8 juni 2007, 17:31
ik vind ook dat er voor artiesten zoals diegene die vorig jaar in de orange room stonden, niet echt een plaats is op ILT, maar uiteindelijk is het nog niet zo'n slechte zaak dat die er staan. dat houdt alle personen (kinderen) die naar ILT komen, gewoon om te kunnen vertellen dat ze er geweest zijn, weg uit de rooms die mij en de mensen die echt voor de muziek komen, interesseren.

verder vind ik ook niet dat alles pure techno moet zijn, ik heb heel hard genoten van joris voorn en technasia vorig jaar, maar ik kwam vooral voor de yellow room, om holden en ellen allien & apparat te zien. artiesten die het imo meer dan waard zijn om op ILT te staan, alleen al op basis van hun verwezelijkingen in de wereld van de (minimal-/electro-/whatever-)techno.

en daarbij, als je 6 zalen hebt met alleen pure techno, staat de helft straks te wenen omdat hun technogoden elkaar overlappen in het uurrooster.

Bastaspast
8 juni 2007, 17:33
ik vind ook dat er voor artiesten zoals diegene die vorig jaar in de orange room stonden, niet echt een plaats is op ILT, maar uiteindelijk is het nog niet zo'n slechte zaak dat die er staan. dat houdt alle personen (kinderen) die naar ILT komen, gewoon om te kunnen vertellen dat ze er geweest zijn, weg uit de rooms die mij en de mensen die echt voor de muziek komen, interesseren.

verder vind ik ook niet dat alles pure techno moet zijn, ik heb heel hard genoten van joris voorn en technasia vorig jaar, maar ik kwam vooral voor de yellow room, om holden en ellen allien & apparat te zien. artiesten die het imo meer dan waard zijn om op ILT te staan, alleen al op basis van hun verwezelijkingen in de wereld van de (minimal-/electro-/whatever-)techno.

en daarbij, als je 6 zalen hebt met alleen pure techno, staat de helft straks te wenen omdat hun technogoden elkaar overlappen in het uurrooster.

uhu ²

Tyken
8 juni 2007, 18:17
Red room ftw :)

Xavez
8 juni 2007, 18:59

Leuke mening heb je daar. Grote kleine twee!

Pitter
8 juni 2007, 19:21
in de orange staan wel lekkere wijve

[deleted]
8 juni 2007, 19:29
[deleted]

JackM
8 juni 2007, 20:02
in de orange staan wel lekkere wijve

die waren er op b2b ook ze :p
en daarvoor gade toch nie naar ilt zeg :oink:

NinjaTune
8 juni 2007, 21:23

true, ma tis dan wel jammer dat er zo'n bekakte sfeer heerst bij sommige 'pure' sets. Bv. bij ellen allien en apparat. gelukkig stond ik knal vanvoor waar de meeste idd per sé voor die artiest kwamen, maar als ge achter u keek was er echt geen fuck sfeer. gewoon wa dwalende zombie's :D ma ge hebt idd wel e punt.

NinjaTune
8 juni 2007, 21:27
Gelijk tiga ook, kdenk dat em nog vanzeleven geen nummer geproducet heeft, en hij zit in elke beatmatch er nevest ...

oké true van dat producen enal, ma ik neem aan da ge hem nie bezig gehoord hebt aangezien hij u geen fuck interesseert, ma ge moet nu ook nie overdrijven. oké hij mixt niet UBER, maar hij zit er wél merendeels op, en ook al zijn die sets overgoten van commerciele shit, sfeer is er wel, wat wel eens nice kan zijn. ook al zou ik liever zo'n sfeer hebben bij de 'pure' artiesten. ma 't is nie omdat u ding nie is of té commercieel of whatever da ge het daarom knal de grond in moet boren. ik begrijp u volledig, ma er elke beatmatch naast zitten is nu ook wel zever ;)

en van die schoonste stromingen, da's gewoon uwen smaak, da's totaal nie iet objectiefs.

Project Zero
8 juni 2007, 22:55
Bwaah, om nu bv. de line up van de orange room te pakken vorig jaar:
Boys noize, digitalism, justice, tiga, 2 many dj's en soulwax.

Boys noize en justice (en nee, begin aub niet over hun hitjes want ze hbben meer dan dat), ok, ik vind dat die wel op 1 of andere manier thuishoren op i love techno, maar de rest? bwah..

Ik kan niet echt goed tegen drukte, allé, ik voel mij gewoon niet zo op mn gemak als ik amper kan bewegen dus ge kunt u wel indenken dat'k het ook rap afgebold ben uit de orange room: en daar heb ik geen spijt van :p
Ik heb vorig jaar ook wat in de blue room vertoefd toen laurent garnier er was aan het draaien, DAMN man, wat een leuke sfeer, niet te veel volk, lekker fris en gewoon een magische atmosfeer :)

Dit jaar weer van dat!

.. Heb ik het bonnekesverhaal van de yellowroom vorig jaar hier eigenlijk al verteld? :D

Xavez
9 juni 2007, 00:32
Ga ervoor Stijn :p.

Eagle`
9 juni 2007, 02:38
1 naam Raresh

Ara.
9 juni 2007, 09:58
1 naam Raresh

meneer is op forbidden fruit geweest zeker? kheb deze spijtig genoeg moeten missen :s

_Rusty
9 juni 2007, 10:06

Dus u stelt kinderen (= jongvolwassenen?) gelijk aan mensen die niet voor de muziek komen/ er zich interesseren?

Tzijn nochtans de schoonste stromingen

alsof er zoiets bestaat als het schoonste/beste :ironic:

Persoonlijk vind ik die steeds terugkomende zever over het al dan niet de naam ILT waardig zijn van het evenement, echt belachelijk. Met alle respect maar moesten ze zes zalen met nonstop 4/4 techno aanbieden, dan heb ik persoonlijk het daar na zes/zeven uur al lang beu gezien.. maar dat is mijn mening.

De TECHNO in ILT slaat niet op dat ene genre dat we nu techno noemen. Vroeger heette het gewoonweg allemaal techno, zo simpel is het.

Nuja, het is algemeen geweten dat alle twintigers het vroeger beter vonden:ironic:

eddie
9 juni 2007, 11:10

lang geleden dak nog zo nen crap heb gelezen...

k kwam alleen naat ILT techno voor den orange en de muziek die ze daar speelden en ben is in de ander zalen gaan zien op de headliners en was al een pak minder ambiance als in orange...

Elvis P
9 juni 2007, 11:54
1 naam Raresh
Doe maar heel het a:rpia:r label :D

Kid_C
9 juni 2007, 12:14
die waren er op b2b ook ze :p
en daarvoor gade toch nie naar ilt zeg :oink:

Jawel :unsure:

PapaGanz
9 juni 2007, 12:35
Bwaah, om nu bv. de line up van de orange room te pakken vorig jaar:
Boys noize, digitalism, justice, tiga, 2 many dj's en soulwax.

Boys noize en justice (en nee, begin aub niet over hun hitjes want ze hbben meer dan dat), ok, ik vind dat die wel op 1 of andere manier thuishoren op i love techno, maar de rest? bwah..

Ik kan niet echt goed tegen drukte, allé, ik voel mij gewoon niet zo op mn gemak als ik amper kan bewegen dus ge kunt u wel indenken dat'k het ook rap afgebold ben uit de orange room: en daar heb ik geen spijt van :p
Ik heb vorig jaar ook wat in de blue room vertoefd toen laurent garnier er was aan het draaien, DAMN man, wat een leuke sfeer, niet te veel volk, lekker fris en gewoon een magische atmosfeer :)

Dit jaar weer van dat!

.. Heb ik het bonnekesverhaal van de yellowroom vorig jaar hier eigenlijk al verteld? :D

Waren dat die scoutsleden die een emmer bonnetjes hadden gepikt en uitgedeeld hebben in de zaal :p?
Dat zijn vrienden van me ^^

PapaGanz
9 juni 2007, 12:36
lang geleden dak nog zo nen crap heb gelezen...

k kwam alleen naat ILT techno voor den orange en de muziek die ze daar speelden en ben is in de ander zalen gaan zien op de headliners en was al een pak minder ambiance als in orange...

Welja, mensen zoals u kunnen we daar missen :p.
Je moet het nog maar eens lezen, het is geen crap :niceone:.

Bastaspast
9 juni 2007, 12:41
alsof er zoiets bestaat als het schoonste/beste :ironic:

Persoonlijk vind ik die steeds terugkomende zever over het al dan niet de naam ILT waardig zijn van het evenement, echt belachelijk. Met alle respect maar moesten ze zes zalen met nonstop 4/4 techno aanbieden, dan heb ik persoonlijk het daar na zes/zeven uur al lang beu gezien.. maar dat is mijn mening.

De TECHNO in ILT slaat niet op dat ene genre dat we nu techno noemen. Vroeger heette het gewoonweg allemaal techno, zo simpel is het.

Nuja, het is algemeen geweten dat alle twintigers het vroeger beter vonden:ironic:

Ge zegget zelf, er is zeker een grote meerderheid van twintigers die het vroeger beter vonden. Waar spreken we dan nog over ? Tis nu eenmaal zo aja, wij zeggen dat ook niet voor ons plezier zu :) Wij vinden dat gewoon jammer dat ILT gecommercialiseerd is. Kdenk dat de meeste van die 'twintigers' liever in een klein zaaltje zoals decadance dicht bij de DJ staan luisteren naar trish, tomaz, hawtin, voigt, darko esser ... dan tussen 5000 nietwieten bij soulwax of tiga zu :S

En " alsof er zoiets bestaat als het schoonste/beste :ironic: "

Tuurlijk wel :) Gij vindt bepaalde merken chocolat wss ook lekkerder als sommige anderen. En ik zegget u dan nog welke de schoonste/beste zijn :)

Altijd dat ge'imo' op die fora :) Over smaak valt wél te twisten! Anders kan zelfs niemand zeggen dat Crazy Frog totaal slecht is :'(

eddie
9 juni 2007, 12:43
Welja, mensen zoals u kunnen we daar missen :p.
Je moet het nog maar eens lezen, het is geen crap :niceone:.

alle dan beledigt em het genre da gij draait en dan gadde hem nog gelijk geven :oink:

goe bezig als ge zo achter uwen muziek sta :niceone:

PapaGanz
9 juni 2007, 12:53
Euh neen :).
Jij moet eens Nederlandse zinnen leren interpreteren :o.
Hij beledigt de mensen die naar I Love Techno komen & Techno "saai" vinden.

Jij dus :p.

eddie
9 juni 2007, 13:05
Euh neen :).
Jij moet eens Nederlandse zinnen leren interpreteren :o.
Hij beledigt de mensen die naar I Love Techno komen & Techno "saai" vinden.

Jij dus :p.

swat

ik vind het vrij bekrompen om te zeggen da mensen die electro goe vinden kinderen zijn

en PapaGanz als er hier iemand is moet leren interpreteren zijde gij het wel.
heb nergens iets gezegd da die mensen saai zijn, wel dat er in de orange room waar 'de mensen zaten die nie voor de muziek komen' wel meer gedanst werd en gereageerd op de muziek... dan vind ik het geen wa ripz zegt totaal onterecht...
het zou me ook nie verbazen moest hij niet in de orange room geweest zijn...

bent ook beu van die mense die hun eigen beter vinden omda ze naar een bepaald genre luisteren...
"No style is truer than the other, its all music." om maar even te quoten

PapaGanz
9 juni 2007, 13:13
Ik heb ook niet gezegd dat jij die mensen saai vond, maar de muziek :).
En sfeer vind ik nu echt wel geen referentie hoor.
In de techno zalen was er zeker sfeer, en je kan er evengoed een clown zetten die ballonnetjes opblaast voor een publiek kleine kinderen en daar zal ook sfeer zijn, maar niet de sfeer die daar thuishoort.

Die electro hoorde daar niet thuis, net zoals jump niet thuis hoor top een electro feestje, et cetera.

En die quote is het stomste citaat dat er is.
Er zijn genoeg styles die meer true zijn dan anderen.

eddie
9 juni 2007, 13:25
Ik heb ook niet gezegd dat jij die mensen saai vond, maar de muziek :).
In de techno zalen was er zeker sfeer, en je kan er evengoed een clown zetten die ballonnetjes opblaast voor een publiek kleine kinderen en daar zal ook sfeer zijn, maar niet de sfeer die daar thuishoort.

Die electro hoorde daar niet thuis, net zoals jump niet thuis hoor top een electro feestje, et cetera.

En die quote is het stomste citaat dat er is.
Er zijn genoeg styles die meer true zijn dan anderen.

dees ist laatste dak hier over post maar dan wil ik wel is weten welke stijlen er "truer" zijn dan de anderen en hoe ge da beoordeelt...
ge kunt nooit uit een objectief standpunt oordelen.

muziek draaid om het gevoel dat mensen er bij krijgen en voor sommigen is da mischien een beter gevoel bij britney spears en bij anderen weer mastadon...

ook op het werk dat in de muziek kruipt kunde nie oordelen want dan zou klassieke muziek wel de minnaar zijn.

mor back on topic :p

JackM
nja eddie, kweet nie wat gij daar dan hebt meegemaakt, maar toen ik bij technasia in de red zat ... man, daar was ook fameus sfeer ze! net als bij the dominators, waar een pak mensen die ouder waren dan mij stonden te geven op de ene classic na de andere.

w00p
In de techno zalen was er zeker sfeer, en je kan er evengoed een clown zetten die ballonnetjes opblaast voor een publiek kleine kinderen en daar zal ook sfeer zijn, maar niet de sfeer die daar thuishoort.²
Op scoutsfuiven is er ook sfeer, en da heeft geen fuck te maken met ILT...

Met alle respect maar moesten ze zes zalen met nonstop 4/4 techno aanbieden, dan heb ik persoonlijk het daar na zes/zeven uur al lang beu gezien.. maar dat is mijn mening.Dan moet je niet naar techno-events gaan.
Stel u voor da ik naar elektron zou gaan en ne keer zegge "seg manne, al dienen electro, na een paar uur ben ik da wel beugehoord eh, smijt is wa techno op!"...

De TECHNO in ILT slaat niet op dat ene genre dat we nu techno noemen. Vroeger heette het gewoonweg allemaal techno, zo simpel is het.Right...
Dus in 1995 richie hawtin en jeff mills, in 96 laurent garnier, secret cinema en weer mills, in 97 carl cox, dave clarke, mills, mark broom, ...

Ja nu ge het zegt. Laat die tiga, schaamjongen en twee deejays teveel maar komen!

Nuja, het is algemeen geweten dat alle twintigers het vroeger beter vonden:ironic:Omdat dat ook zo IS. En dat van een niet-twintiger hierzo!

PapaGanz
9 juni 2007, 13:40
dees ist laatste dak hier over post maar dan wil ik wel is weten welke stijlen er "truer" zijn dan de anderen en hoe ge da beoordeelt...
ge kunt nooit uit een objectief standpunt oordelen.

muziek draaiT om het gevoel dat mensen er bij krijgen en voor sommigen is da mischien een beter gevoel bij britney spears en bij anderen weer mastadon...

ook op het werk dat in de muziek kruipt kunde nie oordelen want dan zou klassieke muziek wel de minnaar zijn.

mor back on topic :p

Ik ben niet bezig over het gevoel die mensen krijgen, er zijn genoeg idioten op de wereld.
Ik ben bezig over de objectieve kwaliteit die in muziek steekt.
In een gemiddeld Eurovisiesongfesetivalliedje van de laatste jaren steekt bijvoorbeeld quasi niks van kwaliteit (buiten soms de kwaliteit van de zangstem), net zoals al eerder werd aangehaald, crazy frog evenmin een TRUE-heid bevat.

En wat mij betreft zijn échte klassieke werken ook de winnaar, dat je daar niet kan op feesten, dat is waar, maar qua muziekgehalte scoren die écht.

Fruitboer
9 juni 2007, 14:17
de 50 jarigen vonden het vroeger ook beter qua muziek hoor =D

NinjaTune
9 juni 2007, 14:27
Kdenk dat de meeste van die 'twintigers' liever in een klein zaaltje zoals decadance dicht bij de DJ staan luisteren naar trish, tomaz, hawtin, voigt, darko esser ... dan tussen 5000 nietwieten bij soulwax of tiga zu :S

true that! ma als ge u daarom stoort aan ILT, gade gewoon naar die kleine partie's in deca en dergelijke en nie na ILT hé, dus dan moet er ook nie over gezaagd worden. Ik vind die kleinere partie's qua sfeer ook beter, ma vind het 'bombastische' van ILT best ook aangenaam om eens te doen aangezien dat niet alledaags is en ge die kleinere dingen wel bijna elk weekend kunt vinden.

^^pathfinder^^
9 juni 2007, 14:29
Ik geef de techno boys gelijk, die vettigen electro hoort niet thuis op ILT !

en met vettigen electro bedoel ik Ed banger en consoorten.

_Rusty
9 juni 2007, 14:39
Dan moet je niet naar techno-events gaan.

Ik ga net naar ILT omdat het nu eenmaal geen evenement met uitsluitend techno meer is! Misschien moeten de organisatoren wel ILE organiseren naast ILT, dan hebben de échte technofanaten (die toch wel de TRUEste style hebben) geen last meer van die naieve, puberende meelopertjes waarmee ze elektro associeren?

Dus in 1995 richie hawtin en jeff mills, in 96 laurent garnier, secret cinema en weer mills, in 97 carl cox, dave clarke, mills, mark broom,
Uw punt? ik ben blijkbaar niet oud genoeg om zulke complexe humor te begrijpen.

Omdat dat ook zo IS.
toch vreemd dat de scene dan verandert, aangezien het vroeger beter was:)

_Rusty
9 juni 2007, 14:42
de 50 jarigen vonden het vroeger ook beter qua muziek hoor =D

daarom bedoelde ik het ook ironisch .. zucht

_Rusty
9 juni 2007, 14:50
Over smaak valt wél te twisten! Anders kan zelfs niemand zeggen dat Crazy Frog totaal slecht is :'(

Je moet een onderscheid maken tussen ZIJN en VINDEN. Een kleuter vindt crazy frog super, jij vindt het dan weer niets. Een nummer IS niet goed of niet slecht, het wordt alleen maar zo bevonden.

Pitter
9 juni 2007, 14:54
Bende zageventen

1. ge kunte ni verwachte da ge de naam van dit event ineens moet veranderen, want geef toe de naam is geweldig gekoze en is heel bekend.
2. Volgens mij moet electro er bij zijn om nog meer geld te verdienen, electro is populair en daar komen mense op af, zodoende meer geld voor de organisatoren die da wel verdienen want t lijkt me ni simpel om zon evenment op pote te zette.
3. Ik snap ni wrm het vroeger beter is? Nu zijn er toch nog 3 of 4 zale met techno en ge kunt maar in 1 zaal tegelijk zijn, e
4. als gij ni wilt gaan naar de orange room dan moet ge er ook ni naartoe gaan
5. als ge toch alleen maar negatieve commentaar hebt, wrm dan in dit topic kome kijke en wrm dan naar ilt gaan :d

Bastaspast
9 juni 2007, 15:34
Bende zageventen

1. ge kunte ni verwachte da ge de naam van dit event ineens moet veranderen, want geef toe de naam is geweldig gekoze en is heel bekend.
2. Volgens mij moet electro er bij zijn om nog meer geld te verdienen, electro is populair en daar komen mense op af, zodoende meer geld voor de organisatoren die da wel verdienen want t lijkt me ni simpel om zon evenment op pote te zette.
3. Ik snap ni wrm het vroeger beter is? Nu zijn er toch nog 3 of 4 zale met techno en ge kunt maar in 1 zaal tegelijk zijn, e
5. als ge toch alleen maar negatieve commentaar hebt, wrm dan in dit topic kome kijke en wrm dan naar ilt gaan :d

1. neen, dat verwachten we niet
2. neen, elektro hoeft niet om geld te verdienen, want van mij moete ze er geen versiering hange, enkel goei muziek draaien, ook onbekende namen kunnen zalige sets geven hoor!
3. dan zijde er vroeger nooit geweest é
4. er zou in elke zaal techno moeten gedraaid worden, de naam zegget .. I LOVE TECHNO
5. omdat ILT een zalig event was en ook nog KAN worden, waarom niet proberen bij te sturen, en die overdreven elektro er uit te bannen.

Bastaspast
9 juni 2007, 15:36
Je moet een onderscheid maken tussen ZIJN en VINDEN. Een kleuter vindt crazy frog super, jij vindt het dan weer niets. Een nummer IS niet goed of niet slecht, het wordt alleen maar zo bevonden.

Ja kerel das u mening é, als ik VIND dat iets slecht IS, dan VIND ik da é :)

PapaGanz
9 juni 2007, 15:45
Bende zageventen

ILT is ook wel uitverkocht als ze die electro namen bannen hoor, enig idee hoeveel buitenlands volk dat daarop afkomt..

^MystiQ
9 juni 2007, 15:45
2 jaar geleden was het echt de max in orange room, eerst tiga ( was beetje aan de mindere kant ) maar dan dat uurtje Vitalic :love:
Keb nog nooit eerder in mijn leven 5000 man zo zien trippen. Heel de fucking zaal ging er in mee. Daar kreeg ge kiekevel en @ die ene persoon, in de orange room staan idd lekkere wijven, da was 2 jaar geleden ook zo en als ge het mij vraagt moogde daar al veelal, lekkere 'geile' wijven van gaan maken :p

Vorig jaar vondek het persoonlijk iets minder geslaagd. We zullen zien welke namen er dit jaar aanwezig zijn en dan pas beslissen :)

ILT is ook wel uitverkocht als ze die electro namen bannen hoor, enig idee hoeveel buitenlands volk dat daarop afkomt..

Idd, vorig jaar was er nen hollandse skinhead met een enorme kas, en die vroeg zo heel droog aan mij "Heb je bolleuh man??". Ik moest echt inhouden om niet te lachen.

_Rusty
9 juni 2007, 16:21
Ja kerel das u mening é, als ik VIND dat iets slecht IS, dan VIND ik da é :)

waarom zeg je dan dat crazy frog slecht IS?:D

w00p
9 juni 2007, 18:29
toch vreemd dat de scene dan verandert, aangezien het vroeger beter was:)Omdat puberende meelopertjes niet houden van de muziek waar ze naar luisteren, maar het idee van iemand anders vindt da OOK goe. Op den duur wordt ge zo'n dinge wel beu he. Dan is da niemeer in. ;)
En een vijftal jaar geleden waren die ook een plaag op techno-events.
Doordat techno toen in was, heeft ILT massaal veel populariteit verworven, en bijgevolg ook massa's geld. DAT is hetgeen waar ze niet willen vanaf stappen...
DAT is de reden waarom de organisatie sommige zalen prostitueert...

Bastaspast
9 juni 2007, 18:53
kerels, elke ECHTE TRUE DIE HARD technoliefhebber van het eerste uur, vindt dat ILT zich verkoopt. Djeez das toch geen argument om te zeggen dat die zalen nu ook volk trekken, da maakt toch geen fuck uit. NU zijn er al voor de helft randdebiele op ILT. En ook elke DIE TRUE HARD ECHTE technoliefhebber wilt dat techno as underground as possible blijft. Wij kunnen er toch niet aan doen dat nietwiets en idioten en ook organisatoren die geld ruiken, alles beetje gaan verkrachten. Wat niet wil zeggen dat er nu geen goeie muziek meer te horen is op ILT é, maar wat sommige namen daar staan te doen, daar heb ik GEEN uitleg voor :S ... soulwax bv mag een goeie groep zijn, ze HOREN daar NIET thuis, alsook tiga niet, alsook mylo niet, ... die horen daar NIET, en ik herhaal, NIET thuis. En als de organisatoren vinden van wel, ja laat ze dan denken é, who cares :) De mening van de technoliefhebber geldt ook é

Alé neem nu de eerste 2 namen die zouden komen en hier opgenoemd zijn:

Felix Da Housecat
en Trentemoller

Trentemoller heeft ook wel goei producties, maar al zen commerciele remixkes beginne nu toch ook wel men keel uit te hangen zu :)

Tyken
10 juni 2007, 00:05
kerels, elke ECHTE TRUE DIE HARD technoliefhebber van het eerste uur, vindt dat ILT zich verkoopt. Djeez das toch geen argument om te zeggen dat die zalen nu ook volk trekken, da maakt toch geen fuck uit. NU zijn er al voor de helft randdebiele op ILT. En ook elke DIE TRUE HARD ECHTE technoliefhebber wilt dat techno as underground as possible blijft.

elke ECHTE TRUE DIE HARD gaat NIET naar ILT. zo simpel ist. Tis zoals ge zegt, ILT is een commerciele bedoening geworden, en toch blijf ik gaan... Begonnen in de vooruit gent voor 1000 man en nu staan ze er al met +30000 te popelen. Hetgene wat ik spijtig vin is het feit dat alles wat plots niet meer als 'underground' wordt beschouwd, als out-of-date en 'uncool' wordt beschreven. Tiga is zon mooi voorbeeld van. 3-4 jaar geleden was hij een mooi bewaard geheim in het electromilieu en nu kunnen veel mensen hem nie meer af door zen commerciele attitude.. spijtig, echt spijtig. :s (nuja zogoe ebbek Tiga nu ook weer nie gevonden :p)

Bastaspast
10 juni 2007, 00:29
elke ECHTE TRUE DIE HARD gaat NIET naar ILT. zo simpel ist. Tis zoals ge zegt, ILT is een commerciele bedoening geworden, en toch blijf ik gaan... Begonnen in de vooruit gent voor 1000 man en nu staan ze er al met +30000 te popelen. Hetgene wat ik spijtig vin is het feit dat alles wat plots niet meer als 'underground' wordt beschouwd, als out-of-date en 'uncool' wordt beschreven. Tiga is zon mooi voorbeeld van. 3-4 jaar geleden was hij een mooi bewaard geheim in het electromilieu en nu kunnen veel mensen hem nie meer af door zen commerciele attitude.. spijtig, echt spijtig. :s (nuja zogoe ebbek Tiga nu ook weer nie gevonden :p)

Ja ik snap u punt wel, maar dat is het hem net é, tiga is ten eerste nooit goe geweest, een goed bewaard geheim in elektro wereld? I dunno, hij kan nu niet beatmatchen, dus ik neem aan dat hij het nooit gekund heeft. Maar het is nu eenmaal zo dat artiesten die beginnen te vercommercialiseren toch ook wel inboeten aan kwaliteit hoor in hun nummers. Tis niet voor niks dat de mensen een track zoals Stanny Franssen - Playing with the Blox minder algemeen aanvaardbaar vinden als Tiga - U gonna want me

Een liedje waarin hij dus werkelijk, ge moet het u maar eens voorstellen, geloof het of niet, zingt:

heeeyy meisje ... jij gaat me willen!! Heeyy meisje ... jij gaat me willen !!

wtf lol ? rolfmao is toch strijk gaan :S

eddie
10 juni 2007, 00:41
Ja ik snap u punt wel, maar dat is het hem net é, tiga is ten eerste nooit goe geweest, een goed bewaard geheim in elektro wereld? I dunno, hij kan nu niet beatmatchen, dus ik neem aan dat hij het nooit gekund heeft. Maar het is nu eenmaal zo dat artiesten die beginnen te vercommercialiseren toch ook wel inboeten aan kwaliteit hoor in hun nummers. Tis niet voor niks dat de mensen een track zoals Stanny Franssen - Playing with the Blox minder algemeen aanvaardbaar vinden als Tiga - U gonna want me

Een liedje waarin hij dus werkelijk, ge moet het u maar eens voorstellen, geloof het of niet, zingt:

heeeyy meisje ... jij gaat me willen!! Heeyy meisje ... jij gaat me willen !!

wtf lol ? rolfmao is toch strijk gaan :S

srry ? tiga niet goed ? als ik van u was zou ik maar is naar zijnen liveset van op werchter vorig jaar luisteren, foutloze set...

via youtube kunde de set zo goe als helemaal zien in parts
http://www.youtube.com/watch?v=T0yxmTJedCE&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=TXpMB77aDKU&mode=related&search=

en zijn tracks da is de schuld van de DeWaele broertjes...
het enige wat tige zelf produced zijn zijn B-sides en die zijn meestal wel dik in orde

weet eerst is waarover ge bezig zijt ;)

en dien tekst in belachelijke trekken is wel heel gemakkelijk e...
kzal ma zwijgen over de tekst die het o zo grave underground kraftwerk gebruikt zeker :ironic:

en over da electro kindjes aantrek ben ik nog wel content, dan zitte teminste nie me zo'n lozers die aan de bolle zitte omda ze het anders nie aankunne...

not0rious
10 juni 2007, 00:59
2 jaar geleden was het echt de max in orange room, eerst tiga ( was beetje aan de mindere kant ) maar dan dat uurtje Vitalic :love:
Keb nog nooit eerder in mijn leven 5000 man zo zien trippen. Heel de fucking zaal ging er in mee. Daar kreeg ge kiekevel

Vitalic was toen echt overdreven goed, door de zijsteken gebeten toen...

Snd
10 juni 2007, 01:13
ben ik nu echt de enigste die de hele avond ligt klaar te komen in de blue room? :p

Bastaspast
10 juni 2007, 01:16
srry ? tiga niet goed ? als ik van u was zou ik maar is naar zijnen liveset van op werchter vorig jaar luisteren, foutloze set...

het enige wat tige zelf produced zijn zijn B-sides en die zijn meestal wel dik in orde

kzal ma zwijgen over de tekst die het o zo grave underground kraftwerk gebruikt zeker :ironic:

en over da electro kindjes aantrek ben ik nog wel content, dan zitte teminste nie me zo'n lozers die aan de bolle zitte omda ze het anders nie aankunne...

ge snapt het niet é, het o zo grave coole kraftwerk maakt zijn teksten niet om algemeen goed aangenaam bevonden te worden door de massa. Kraftwerk was zelfs helemaal niet bezig met het feit of ze populair waren of niet. Kraftwerk deed gewoon zijn ding en die minimalistische lyrics horen daar nu eenmaal bij, btw kdenk da ge de teksten van kraftwerk ook ni goe begrijpt als ge zo iets zegt. En zelfs tiga heeft enkel lof over voor kraftwerk ...

maaaaaar de keuze van een tekst, u gonna want me, is ENKEL en ENKEL alleen maar genomen omdat het catchy is en omdat het zou aanslaan bij de bevolking ... maw het is gewoone pure POP, heeft niks met elektro, techno ... te maken, het is gewoon pure platte commerciele pop

da ist verschil, en ik weet maar al te goed over wat ik bezig ben :)

Tah_b00nz0r
10 juni 2007, 01:22
over ygwm moet ik nu wel basta gelijk geven :p tis idd wel een commercieel shit nr eh?

als ik dan kijk naar euhm sunglasses at night van hem. das toch totalement anders eh ;)

Pana
10 juni 2007, 08:06
Tis puur die belgische hitjesmentaliteit. Als ze in NL een festival zoals Extrema Outdoor kunnen organiseren, met een line up om een hart attack te krijgen, waarom in België dan niet?

T feit dat veel goede techno artisten overgestapt zijn naar dieje minimal, lekker op de popularity train meespringen.

PapaGanz
10 juni 2007, 08:40

Het op de Dewaele broertjes steken?
De tracks die hij met de Dahlbäcks producet zijn even slecht hoor :).

En de Dahlbäcks zijn nu niet de meest ongetallenteerde producers, volgens mij ligt het aan de Canadees zelf..

Pitter
10 juni 2007, 09:49
Het op de Dewaele broertjes steken?
De tracks die hij met de Dahlbäcks producet zijn even slecht hoor :).

En de Dahlbäcks zijn nu niet de meest ongetallenteerde producers, volgens mij ligt het aan de Canadees zelf..

hell nee, Heartbreaker van Tiga, adam beyer en lenk ( wat volgens mij nen dahlback is) is een schijf :music:

als tiga daar niet thuis hoort (wat wel waar is, want het heet i love techno en tis gene techno) dan moete kraftwerk en ellen alien ook maar verdwijnen. Ook al hebbe ze iets groots gedaan voor de muziek, ze horen daar dan ook ni thuis, ni?

<MrBabache>
10 juni 2007, 10:42
als ik dan kijk naar euhm sunglasses at night van hem. das toch totalement anders eh

Is dan ook een cover, nie :unsure:

Krayola
10 juni 2007, 10:43
Heartbreaker is van Beyer & Lenk. Tiga heeft alleen maar vocals gedaan voor da nummer ;).
Sunglasses at Night was misschien z'n enige goei nummerke, maar da neemt nog ni weg dat het geript is he. Ok, het gebeurt veel, maar het is toch daarmee dat em al wat bekender geworden is hé.
En zoals Bastaspast zegt is Tiga momenteel meer commerciële (electro)pop dan iets anders. En liefhebbers van techno willen op ILT techno horen, en geen pop ;).

Elvis P
10 juni 2007, 10:59
Wow... blijven gaan met die eeuwige volstrekt nutteloze discussie.. :p

_Rusty
10 juni 2007, 11:26
2manydj's en tiga mogen niet komen, maar over vitalic wordt dan weer niets gezegd?
Als je toch zoveel tegen het evenement hebt, ga er dan gewoon niet naar toe?

Bastaspast
10 juni 2007, 11:51
2manydj's en tiga mogen niet komen, maar over vitalic wordt dan weer niets gezegd?
Als je toch zoveel tegen het evenement hebt, ga er dan gewoon niet naar toe?

Een beter argument vinden jullie niet é? "Ga er dan niet naartoe"
Mja dat is de oplossing ook niet hé, me dunkt. Bovendien heb ik u al honderd keer gezegd dat er nog steeds superparcouren te volgen zijn op ILT, je kan je gerust een hele avond uitleven op prachtige muziek. Maar daarom is het feit dat je je stoort aan een massa mensen die daar niet thuishoren, niet weg é. Zij zouden er beter niet naartoe gaan :) Ik heb liever nen hyperactieve waal/fransman die alles van techno kent, als sommige vrienden van mij die speciaal naar ilt gaan voor soulwax, mylo en tiga ... van op tv! :S Dat vind ik echt letterlijk debiel ...

NinjaTune
10 juni 2007, 11:58
bedoeling van dergelijke evenementen is nog altijd winst te rapen, hoe jammer dat ook is, en kwaliteit gaat daar nu eenmaal door tenonder. als ge uw quality evenement zou wille, gade dan ook een veel kleinschaligere opkomst hebben. en uiteindelijk zijn er toch nog genoeg goeie kleinschalige dingen waar 'kenners' op afkomen? dus ik vind da ge dan idd ook nie zo moet afgeven of ILT, niks is wat het geweest is en jammergenoeg draait alles nu eenmaal rond waardemaximalisatie of winst. ge kunt er over blijven zagen, zolang het geld rolt gaan ze da nie veranderen, ook al is dat ten koste van de kwaliteit in de ogen van de kenner ..

PapaGanz
10 juni 2007, 12:16
hell nee, Heartbreaker van Tiga, adam beyer en lenk ( wat volgens mij nen dahlback is) is een schijf :music:

als tiga daar niet thuis hoort (wat wel waar is, want het heet i love techno en tis gene techno) dan moete kraftwerk en ellen alien ook maar verdwijnen. Ook al hebbe ze iets groots gedaan voor de muziek, ze horen daar dan ook ni thuis, ni?

Ellen Allien & Apparat hoorden er 10x meer thuis dan Tiga hoor :).
Maar Kraftwerk moest daar ook niet zijn vond ik.

_Rusty
10 juni 2007, 12:30
Een beter argument vinden jullie niet é?
waarom zou ik argumenten moeten zoeken, jullie zijn diegene die problemen maken?
Wat jullie zeggen:

1 Elektro is een muziekstijl dat alleen maar beluisterd wordt door pubers die bovendien niets van muziek kennen en er niet van houden
2 Techno is de meest pure en TRUEste muziekstijl
3 Alles wat commercieel is = slecht

Sorry, en nu stop ik, dit vind ik toch wel een kinderachtige houding...

1337mr.hanky
10 juni 2007, 12:37
lol, als ge die set van tiga op werchter foutloos noemt dan weet ik het ook niemeer hoor

PapaGanz
10 juni 2007, 12:40
waarom zou ik argumenten moeten zoeken, jullie zijn diegene die problemen maken?
Wat jullie zeggen:

1 Elektro is een muziekstijl dat alleen maar beluisterd wordt door pubers die bovendien niets van muziek kennen en er niet van houden
2 Techno is de meest pure en TRUEste muziekstijl
3 Alles wat commercieel is = slecht

Sorry, en nu stop ik, dit vind ik toch wel een kinderachtige houding...

1. Dat zijn nu net jullie die dat alleen maar beweren van ons.
2. Techno is hetgene wat true is voor op ILT
3. Weeral een mooie veralgemening, dat is weeral nergens gezegd.

1337mr.hanky
10 juni 2007, 12:45
commercieel = slecht

voila, dan is dat ook al gezegd ;)

netn
10 juni 2007, 12:49
1. Dat zijn nu net jullie die dat alleen maar beweren van ons.
2. Techno is hetgene wat true is voor op ILT
3. Weeral een mooie veralgemening, dat is weeral nergens gezegd.

1. waar heb je dat uit afgeleid? :s
2. jouw mening en geen statement
3. nergens gezegd, goh... bijna letterlijk en toch :)

NinjaTune
10 juni 2007, 12:53
zolang er maar gebashed kan worden op een genre. is het jump niet, is het minimal, is het minimal niet, is het electro :woohoo:

_Rusty
10 juni 2007, 12:53
commercieel = slecht

Deze plaatjes heb jij dus nooit beluisterd/gekocht ?

bodyrox - yeah yeah
mason - exceeder
fonzerelli - moonlight party
federico franchi - cream
roman flügel - geht's noch
alter ego - rocker
the egg - walking away
ame - rej
djuma soundsystem
enzovoort!

laat me ni lachen é man

Krayola
10 juni 2007, 13:03

bodyrox - yeah yeah
mason - exceeder
federico franchi - cream
alter ego - rocker
the egg - walking away
ame - rej
djuma soundsystem
enzovoort!

laat me ni lachen é man
Let vooral ni op de ironie hé ;) .
Wat men hier zegt is dat commerciële nummers niet thuishoren op ILT, maar dat er op ILT eigenlijk échte techno moet gedraaid worden. Voor die commerciële nummerkes kan ik ook evengoed de Chiro-fuiven hier in de buurt afgaan zenne.

Sabe
10 juni 2007, 13:07
het enigste wat ik kan zeggen op de paar posts dak gelezen heb van heel deze thread (pls god, mensen kunnen zagen :p)

tijden veranderen, muziek evolueert !

voila mijn mening :p

_Rusty
10 juni 2007, 13:12
Wat men hier zegt is dat commerciële nummers niet thuishoren op ILT
Dat slaat dus terug op soulwax & tiga en consoorten.
Trentemoller, Holden en Ellen Allien die draaien zwaar commercieel ze zot!

soit ik stop

PapaGanz
10 juni 2007, 13:12

bodyrox - yeah yeah
mason - exceeder
federico franchi - cream
alter ego - rocker
the egg - walking away
ame - rej
djuma soundsystem
enzovoort!

laat me ni lachen é man

Met Mr Hanky moet je geen rekening houden.
Die hemelt alles op wat hij goed vindt en kan alleen maar dingen tot in het extreme trekken zonder te beargumenteren.
M.A.W. een vuilnisbak die van een ravijn gevallen is en waar dan een beer op gescheten heeft, heeft nog een beter argumentatievermogen dan hem.

Krayola
10 juni 2007, 13:14
Dat slaat dus terug op soulwax & tiga en consoorten.
Trentemoller, Holden en Ellen Allien die draaien zwaar commercieel ze zot!

soit ik stop
Kerel toch. Ik heb hier nooit beweerd dat Ellen Allien, Trentemoller etc. commercieel zijn, en al zeker Holden niet.
En daarbij tussen die 3 da ge nu opnoemt & Tiga zit toch een serieus verschil zenne.

Fruitboer
10 juni 2007, 13:19
in deze maatschaapij is het geld dat telt:o

Krayola
10 juni 2007, 13:22
in deze maatschaapij is het geld dat telt:o
Tuurlijk, voor mij ook :p .

^^pathfinder^^
10 juni 2007, 13:22
Met Mr Hanky moet je geen rekening houden.
Die hemelt alles op wat hij goed vindt en kan alleen maar dingen tot in het extreme trekken zonder te beargumenteren.
M.A.W. een vuilnisbak die van een ravijn gevallen is en waar dan een beer op gescheten heeft, heeft nog een beter argumentatievermogen dan hem.

Bakkeuh, dikken touché

Ma nie vergeten dat Mr Hanky PROGRESSIVE draait he, vooral nie vergeten.

_Rusty
10 juni 2007, 13:25
Kerel toch. Ik heb hier nooit beweerd dat Ellen Allien, Trentemoller etc. commercieel zijn, en al zeker Holden niet.
En daarbij tussen die 3 da ge nu opnoemt & Tiga zit toch een serieus verschil zenne.

maar het zijn wel electro - artiesten, en die moeten weg?

SkorzY
10 juni 2007, 13:27
Over smaak valt niet te discusieren. Wat de ene goed vindt, vindt de andere nu eenmaal slecht... Variate kan nooit kwaat vindt ik, en dat het I Love Techno noemt is nu eenmaal door de geschiedenis van het evenement. Er is nog elk jaar techno, zeker en vast in veel mindere mate als vroeger maar dan nog, je kan niet voor iedereen goed doen. Het is wel een feit dat ze nog eens mensen als Carl Cox en consoorten nog eens mogen laten komen voor een knallend techno setje, misschien wel dit jaar?

Krayola
10 juni 2007, 13:31
maar het zijn wel electro - artiesten, en die moeten weg?
Euhm, Trentemoller en die anderen zijn compleet zo commercieel ni als Tiga.
En imo zijn Ellen Allien, Trentemoller & Holden meer minimal als electro(pop), maar dat is een andere discussie.

Pitter
10 juni 2007, 13:41
Euhm, Trentemoller en die anderen zijn compleet zo commercieel ni als Tiga.
En imo zijn Ellen Allien, Trentemoller & Holden meer minimal als electro(pop), maar dat is een andere discussie.

trentemoller is niet commercieel neen, die kerel draait men tegenwoordig overal en ziet men tegenwoordig in alle msnnicks (toch in mijn lijst :oink: )

TnG-
10 juni 2007, 13:52
ik vraag mij af wie jullie hier zijn om te zeggen wie er terecht naar ILT komt en mag komen & wie er komt om te stoeffen bij zn mooaten of een ignoranus is op vlak van techno.

is het dan trouwens niet een goede zaak dat er een onwetende (die voor namen als tiga etc naar daar afzakt) toevallig in een andere zaal binnensukkelt en het waarempel nog goed vind ook daar-o? (of word het dan te commerciel, kan je daar weer op zagen ;))

Jullie zijn zeker allemaal geboren met een inherente voorkennis/liefde van de échte techno, ahja!

nonkel wulle
10 juni 2007, 13:57
Hopelijk krijgen we deze keer echte techno met namen als Johannes Heil, Adam Beyer, Steve Bug, David K, Legowelt, Richard Bartz, Pascal F.E.O.S., Ricardo Villalobos, ...

netn
10 juni 2007, 13:59
Hopelijk krijgen we deze keer echte techno met namen als Johannes Heil, Adam Beyer, Steve Bug, David K, Legowelt, Richard Bartz, Pascal F.E.O.S., Ricardo Villalobos, ...
heil, beyer, FEOS :love:

_Rusty
10 juni 2007, 14:01
trentemoller is niet commercieel neen, die kerel draait men tegenwoordig overal en ziet men tegenwoordig in alle msnnicks (toch in mijn lijst :oink: )

niet overdrijven, hij hééft inderdaad wel enkele remixen gemaakt die aansloegen, maar als je zegt dat bv zijn nieuwe cd commercieel is, dan ben je fout.

WA NE KUTTRHEAD

Elvis P
10 juni 2007, 14:09
Oei Adam Beyer, die draait best veel minimal in zijn sets tegenwoordig.
Om nog maar te zwijgen over Villalobos..

NinjaTune
10 juni 2007, 14:12
wa ne bakviswijf-thread

JackM
10 juni 2007, 14:13

meer dan den helft om nie te zeggen allemaal draaien mnml :p
of uw post was ironisch bedoeld

Cartek
10 juni 2007, 14:16
ach mij stoort het niet zo, de echte techno liefhebber komt nog altijd genoeg aan zijn trekken vind ik. is normaal dat er niet alleen maar namen komen die techno pur sang draaien.
nuja twas weer te denken dat deze thread op zoiets ging uitdraaien.

Elvis P
10 juni 2007, 14:17
nuja twas weer te denken dat deze thread op zoiets ging uitdraaien.
Zeker met Felix Da Housecat als 1e naam :D
Maar zowiezo bij ILT is er vooraf gezaag, de voorbeschouwing, en nadien opnieuw bij de nabeschouwing.. :sleep:

<RAVEheart>
10 juni 2007, 14:35
heil, beyer, FEOS :love:

Beyer is écht wel passé. Wat die dezer dagen maakt is echt zwak.

TNT panic
10 juni 2007, 14:44
niet overdrijven, hij hééft inderdaad wel enkele remixen gemaakt die aansloegen, maar als je zegt dat bv zijn nieuwe cd commercieel is, dan ben je fout.

WA NE KUTTRHEAD
Trentemoller is toch wel commercieel geworde vind ik hoor.

Morre1977
10 juni 2007, 14:51
Trentemoller is echt commercieel aant gaan ja, die hoeft van mij ook nie ... Dei moan vind ik nu eens echt een zeikplaat. Wel respect voor zen oudere werk ...
geef mij maar Karotte, Sebo K, Shlomi Aber, Stephan Bodzin, Alex Under, Efdemin en het andere minimalgeweld.

TeOtWaWkI
10 juni 2007, 14:54
Trentemoller is toch wel commercieel geworde vind ik hoor.

The Last Resort al beluisterd?

Morre1977
10 juni 2007, 14:57
The Last Resort al beluisterd?

dies een jaar oud. In trentemollertijd al bejaard dus :)

_Rusty
10 juni 2007, 15:12
Stephan Bodzin
das geen minimal das tech house!

:D

TeOtWaWkI
10 juni 2007, 15:22

Could be maar het is nog altijd zijn laatste studioplaat (remix niet meegerekend)
Als TLR een commerciële plaat is dan weet ik het niet meer

1337mr.hanky
10 juni 2007, 15:29
ze hebben hier precies ook nie rap door als iemand iet voor de grap zegt :s

JackM
10 juni 2007, 15:45
das geen minimal das tech house!

:D

:naughty: neen!

Sabe
10 juni 2007, 15:50
wa ne kutthread !

altijd al da gezeik over diene is commercieel, diene is geen techno, diene is ne faker, diene blabla

live with it ! gvd !

wa boeit da nu allemaal, alst maar een goei feesje is, en er namen op de affiche staan die GIJ goe vindt!

man, wat een gezeik hier !

JackM
10 juni 2007, 15:53
maja ely, tis nog 4 maand fzo, over wa moeten we anders praten dat met ilt te maken heeft :D

Morre1977
10 juni 2007, 15:53
wa ne kutthread !

altijd al da gezeik over diene is commercieel, diene is geen techno, diene is ne faker, diene blabla

live with it ! gvd !

wa boeit da nu allemaal, alst maar een goei feesje is, en er namen op de affiche staan die GIJ goe vindt!

man, wat een gezeik hier !

de enige zeiker zijt gij precies ...

Wat is het nut van e forum als ge niet kunt discussieren ?

Sabe
10 juni 2007, 15:56
de enige zeiker zijt gij precies ...

Wat is het nut van e forum als ge niet kunt discussieren ?

wat is het nut van dit keer op keer opnieuw te doen ..

bij elke ILT thread krijg je dit plezierig threadje weeral volgestampt met elke keer opnieuw dezelfde bullshit ...

gewoon mijn mening :) (als ik die nog mag uiten ;))

Morre1977
10 juni 2007, 15:59
tuurlijk, maar daar lees je toch gewoon over ...
Mij stoort al dat gebash op termen en hokjes al lang niet meer. voor mij is er gewoon goeie en slechte muziek.

_Rusty
10 juni 2007, 15:59
:naughty: neen!

Zou je dan zo vriendelijk willen zijn het juiste genre te vermelden ?

PapaGanz
10 juni 2007, 16:28
Ja, want ik dacht ook dat Bodzin Tech House was :o

JackM
10 juni 2007, 19:24
nja blijkbaar ist precies toch wel wa techhouse.
ik dacht persoonlijk da bodzin meer electrohouse/mnmlelectro draaide, sinds ek em de laatste keer gehoord heb in de h2o.
ma blijkbaar kennek dus nog altijd nie echt het verschil tussen mnmltech/techhouse/electrohouse/mnmlelectro :sop:
my mistake

PapaGanz
10 juni 2007, 19:28
Gij stommerik!

Spacy2003
10 juni 2007, 19:32
nja blijkbaar ist precies toch wel wa techhouse.
ik dacht persoonlijk da bodzin meer electrohouse/mnmlelectro draaide, sinds ek em de laatste keer gehoord heb in de h2o.
ma blijkbaar kennek dus nog altijd nie echt het verschil tussen mnmltech/techhouse/electrohouse/mnmlelectro :sop:
my mistake

Als je het verschil tussen electro house en minimal electro niet hoort.
Ben je toch wel een beetje doof denk ik :x

JackM
10 juni 2007, 19:43
sorry o gij superieure allesweter!

PapaGanz
10 juni 2007, 19:45
:p

Grapje hé makker :P

JackM
11 juni 2007, 15:18
marco remus ook aanwezig volgens zen myspace

P|tt@
11 juni 2007, 17:32

En Moan stond daar op. Enkel zonder de vocals van die dame. Anne nog iets.

TnG-
11 juni 2007, 17:39
marco remus ook aanwezig volgens zen myspace

:bow: :bow:

_Rusty
11 juni 2007, 20:23
ik hoop echt op de tech house garde: bodzin, schumacher, romboy, meindl, koletzki, ...

w00p
11 juni 2007, 20:38
Ugh da doen ze nu echt altijd he. Ofwel mokerhard mindless gedreun ofwel saaie stuff da zelfs in een chillroom te chill is.
Maarja, sabe heeft hier groot gelijk vind ik!

<RAVEheart>
13 juni 2007, 14:31
ben ik nu echt de enigste die de hele avond ligt klaar te komen in de blue room? :p

ja ?!
:music:

Duffman-
13 juni 2007, 19:20
En Moan stond daar op. Enkel zonder de vocals van die dame. Anne nog iets.

Anne Trolle ^^

cobrakai
13 juni 2007, 19:33
less whine more names plz :)

antHraxx
14 juni 2007, 13:24
vwala

Zo Goed als zeker :
Justice
Felix Da Housecat
Marco Remus
Trentemöller

hoop op:
Sven Väth
Technasia(live)
Joris Voorn (live)
Magda
Ricardo Villalobos
Richie Hawtin / live van Plastikman
Agent Orange
Pierre mag Belgie vertegenwoordigen
Luciano
en Robert Hood mag zonder enige twijfel ook zeker komen

JackM
14 juni 2007, 19:42
boys noize ook toegevoegd

maar waar blijven die technonamen :p

Duffman-
14 juni 2007, 23:30
Waar kunt ge eigelijk zien welke namen zijn bevestigd? Op www.ilovetecno.be sta nog ni veel hé ;)

D3C0Y
15 juni 2007, 00:34
hmm justice en nu boys noize, klinkt als een herhaling van vorig jaar met de hele tiga/soulwax crew

Elvis P
15 juni 2007, 09:16
Waar kunt ge eigelijk zien welke namen zijn bevestigd? Op www.ilovetecno.be sta nog ni veel hé ;)
Myspace van de artiesten zelf of site van het label of zo van die dingen

antHraxx
15 juni 2007, 11:39
zucht*

ze mogen toch wel eens wat technonamen aan gaan kondigen ( van het kaliber ):
Mills
Mulero
ruskin
heil

Elvis P
15 juni 2007, 12:14
Ongeduldigaard, er zijn ocharme 5 namen gekend die niet eens echt "aangekondigd" zijn, tkomt wel ze :p

Atractiva
17 juni 2007, 11:20
Ké toch is efkes reagere

Ed Banger room: nx op tege, mer da mutte de artieste kome die de mujte waard zen zoals DJ Medhi, Mr. oizo, en natuurlijk Daft Punk themselves mer daan zitte natuurlijk al ver van Techno mer gade toch ni zo commercieel!

Khoor hie erges Gabriel & Dresden vallen (:eek: ) da is toch zuiveren trance dachtek waarom dan nie ineens Ferry Corsten of M.I.K.E.? Kweetet t klinkt belachelijk mer zo ist

Den kritiek op Q-IC: Was ver mij goe ne bangelijke hardtechno/schranz set, goe gemixt me as hoogtepunt born slippy

Felix Da Housecat: volges mij ok meer iet ver op Innercity of Tommorowland ma verget nie da dem in een ver verlede silverscreen hee gemakt, volges mij toch een dirty technoplaat pur sang me os aller bekende Miss Kittin

Soulwax Night Versions: moge kome, mer da ze dan in de plek van weeal Tiga meebrenge, is Surkin of zowe meebrenge

Trentemöller: zal ver volk te lokke zen ma as ze mij dan ner de minimal room wille late kome zulle ze toch al mutte afkome me Extrawelt, Wighnomy Brothers, Plastikman, of waarom ni Redhead diejen draait tegeworig ok minimal

Marco Remus: Bangelijk! ze meuge wa mij betreft serieus wa harder gaan in die green room, Pet Duo was ok goe ma ze meuge van mij gerust Sven wittekind, Robert Natus/Arkus P.,... late kome

Kraftwerk: de headliners zen altij al dubieus gewest mss. me as uitzonderin Underworld denkt ma aan bvb. the Prodigy, Robert Miles,...

Ten Slotte: ILE-> as ze der nie commercieel gon doen hemmek er nx op tege kdenk da aan Ellen Allien, Green Velvet, Josh Wink, MSTRKRFT,...

en mss. nog wa voorstellekes: Jeff Mills, Marco Bailey, Jamie Dill, Trish Van Eynde, Joey Beltram, Hugg & Pepp (John & Jesper Dahlbäck), Ivan Smagghe, Oliver Hunteman, Mistress Barbara, Secret Cinema, Collabs 3000, Stanny Franssen, Steve Rachmad, Tomaz vs. Filterheadz, Umek, Etc:applause:

NinjaTune
17 juni 2007, 11:23
anders AN klappen?

Pitter
17 juni 2007, 13:02
:rofl: mutte, wa een taalgebruik, ma extrawelt wil ik wel ens zien :love:

Atractiva
17 juni 2007, 13:10
raar dialect kweetet :)

<RAVEheart>
17 juni 2007, 13:32
MIKE heeft trouwens al eens op ILT gestaan :)

NinjaTune
17 juni 2007, 14:17
zolang trance er wegblijft is alles OK

Ara.
17 juni 2007, 14:36
raar dialect kweetet :)

heeft nix met dialect te maken. Ge zijt gewoon te lui om zelfs maar een klein beetje op u taal te letten

SkorzY
17 juni 2007, 16:57
Redhead mag van mij zeker komen. Alleen al omdat hij het musicaal brein achter Malinwa is :love:

Bastaspast
17 juni 2007, 17:35
Redhead mag van mij zeker komen. Alleen al omdat hij het musicaal brein achter Malinwa is :love:

idd zeer goede track
ma ook marco bailey moet ni meer onderdoen zu, zijne smoothdriver is geweldig in de clubs , zo nen DRIVE :p

hij is nu op livesets radio bezig mee summer sessions setje
http://www.livesets.com (stream!)

D3C0Y
17 juni 2007, 17:43
voor de zoveelste keer de technasia set van vorig jaar aant luisteren :love:, wat een sfeer was dat toch :D

Atractiva
17 juni 2007, 20:12
MIKE heeft trouwens al eens op ILT gestaan :)

Onder M.I.K.E. of onder Push?

gntr
19 juni 2007, 11:54
ot: zijn der eigenlijk de laatse weken/ of maanden nog echt goeie techno cdkes uitgekomen? zoja, plaats de namen eens hier ;)

JackM
19 juni 2007, 12:13
ot: zijn der eigenlijk de laatse weken/ of maanden nog echt goeie techno cdkes uitgekomen? zoja, plaats de namen eens hier ;)

kdenk nie dat da gaat mogen :(

gntr
19 juni 2007, 12:25
kdenk nie dat da gaat mogen :(

lol? waarom zou da nie mogen? arige kerel gij :)

PapaGanz
19 juni 2007, 12:27
Omdat het niet mag arige man !

Fruitboer
19 juni 2007, 12:32
ze noemen zoiets hier mass request

antHraxx
19 juni 2007, 13:35
toch slaagt het nergens op :p

Tah_b00nz0r
19 juni 2007, 13:43
ik hoop stiekem ook wel op die hele techhouse meute a la meindl, koletzki, bodzin, romboy, enz enz :p

kvind het trouwens vrij dom da 10do enkel huntemann op hun lijst heeft staan, ze hadde er zoveel meer kunne bij zette van die techhouse/minimal electro manne :p ma koletzki is vorig jaar al geweest dus ja. en ja die muziek is vrij hot de laatste tijd meen ik of begint toch meer en meer op te kome dus ja :p

Pana
19 juni 2007, 17:59

Tjoening bietz 2007 part 3 en Explosive cartjoening he!
Kiegoeien techno, ahja.

gntr
19 juni 2007, 18:59
Kiegoeien techno, ahja.

als ge nu is serieus kon praten, zou ik u mss grappig vinden ?

fr1sb33
19 juni 2007, 22:43

als ge nu is de sticky met regels leest, dan zou je weten dat je request niet toegelaten is :)

Vragen naar meer nummers in hetzelfde genre van, of van eenzelfde artiest of groep (beter bekend onder de term 'mass request') waarbij men de schijn opwekt massaal te willen downloaden.

Pana
20 juni 2007, 01:16

Wie zegt dat je mij grappig moet vinden?

Fruitboer
20 juni 2007, 11:49
Kiegoeien techno, ahja.

en al een sjans da da techno is he :crazy: :lol:

antHraxx
20 juni 2007, 12:43
Fruitboer, zoek ironie eens op in de woordenboek

nonkel wulle
20 juni 2007, 12:53

Voor al uw zaligen Techno moete bij de Cocoon Recordings zijn.:)

PapaGanz
20 juni 2007, 13:00
Vooral

JackM
20 juni 2007, 14:56
underworld komt ook

cobrakai
20 juni 2007, 15:12
woot underworld. Herinner me hen set nog van 2 jaar terug denk ik. één van de grootste kippevel moment.

Elvis P
20 juni 2007, 15:15
Awesome, weer bekende naam die genoeg volk zal trekken zodat de andere zalen door het mindere volk kunnen afkoelen :p

Blofeld
20 juni 2007, 15:22
Yeah, Underworld !!!!!!!!!!!!!!!!!!

op myspace van Klaxons: http://www.myspace.com/klaxons staat da ze ook komen naar ILT ! mja

PapaGanz
20 juni 2007, 15:24
Klaxons?
Dat is een rockband :<

zoR
20 juni 2007, 15:29
Marco Bailey = nen dief.. neem het van mij aan

Ara.
20 juni 2007, 15:56
Marco Bailey = nen dief.. neem het van mij aan

why is that?

antHraxx
20 juni 2007, 16:10
Klaxons??????
Mijn lijstje binnengedaan =]

Sabe
20 juni 2007, 16:17
mmz wat komen die doen op ILT ? :p

PapaGanz
20 juni 2007, 16:22
why is that?

Hij heeft zijn Twix reep gepikt :(

Blofeld
20 juni 2007, 16:26
Klaxons??????
Mijn lijstje binnengedaan =]

mogen we uw lijstje ook weten ?

antHraxx
20 juni 2007, 19:09
mogen we uw lijstje ook weten ?

Sven Väth
Richie Hawtin
Robert Hood
Magda
Oscar Mulero

JohnDodger
20 juni 2007, 19:16
Sven Vath & Richie Hawtin :love: Da zou pas zalige avond zijn dan !

gntr
21 juni 2007, 13:55
als ge nu is de sticky met regels leest, dan zou je weten dat je request niet toegelaten is :)

idd, ik wek die schijn niet op, want ik koop alles. Dus die regel is hier niet van toepassing.

Voor al uw zaligen Techno moete bij de Cocoon Recordings zijn.:)

da valt toch maar tegen (persoonlijke mening he ;))

[deleted]
21 juni 2007, 14:02
[deleted]

Sn€ll€
21 juni 2007, 14:42
marco bailey misk nog wel precies hahahaha :rofl:

w00p
21 juni 2007, 15:05
Ben Sims
Surgeon
Jeff Mills
Oscar Mulero
Glenn Wilson

Was mijn lijstje :)

Tah_b00nz0r
21 juni 2007, 16:29
Klaxons op ILT rofl. Ik denk dat het hele discussiepunt in deze topic nu wel bewezen is. Hoe mongool :).

als ik klaxons verwacht dan kan soulwax er ook wir is zijn :s mss beetje same spele die manne? soulwax heeft pas nog die remix van gravitys rainbow gemaakt dacht ik?

k hoop het alleszins ni da't weer zo wordT :(

ik wil sven väth nog is :(

Laurens100
21 juni 2007, 16:39
Huh klaxons, ik zie dat nergens staan hoor op hun myspace?

Blofeld
21 juni 2007, 17:52
Huh klaxons, ik zie dat nergens staan hoor op hun myspace?

Raar, stond er gistern nochtans op, mss ebbenze et moeten wegdoen van organisatie van ILT om geen scoop te verliezen!

Mja, waren vandaag laatst online ( zie: Last Login: 6/21/2007) doe moe vandaag aangepast zen!

Nochtans bij trentemöller staat et wel nog online: http://www.s-e-n.ws/cms/index.php?cccpage=pokerflat_artists_detail&set_pokerflat_artists=40&events=more#events

ofwel komen ze nie meer!