PDA

Volledige versie bekijken : Verkoop Games: Supreme Commander, Doom3, C&C Generals...

DicE
5 juni 2007, 18:09
zoals de titel reeds zegt verkoop'k enkele games.

De meeste omdat'k ze toch niet meer speel, en SCommander omdat't spel me gewoon niet bevalt (is 1x geinstalleerd geweest!)

Alle games doosjes in zeer goede staat, voorzien van orginele handleiding. CD's / DVD's nagekeken op krassen: allemaal proper!

- Supreme Commander: Limited Edition Cybran Fraction Pack (met extra DVD vol met Cybran Bonus items en holografische Cybran postkaart.) nieuw 49€ -> 35€
- Command & Conquer: Generals (2cd's) 10€
- Command & Conquer: Generals Zero:Hour (2cd's) uitbreiding: 10€
- Unreal Tournament 2003 (3cd's): 5€
- Doom 3 (3cd's): extra verpakt in kartonnen doosje (onbeschadigd) met keyboard reference card. 10€
- FarCry (4cd's): 7€

Of alles samen voor 60€!

voila,
gelieve te bieden excl verzending (post rekent goed door voor verzendingen dus ik wil mijn broek er ook ni aan scheuren). Ander duidelijk vermelden of je komt afhalen in Schelle (of Vilvoorde tijdens de werkdagen).

DicE

SpeedDemon007
6 juni 2007, 14:21
Supreme Commander: Limited Edition Cybran Fraction Pack
€30 excl

Tritser
6 juni 2007, 15:22
farcry 6€ incl, las het goed is stuur me dan een pm voor verdere afhandeling

DicE
6 juni 2007, 16:33
@SpeedDemon: bod van 30 genoteerd

@tritser: 6Incl is beetje te weinig. Voor 6excl moog ge't hebben, maar anders hou'k er niets aan over...

D.

Supreme Commander: Limited Edition Cybran Fraction Pack
€30 excl

mythe
6 juni 2007, 16:44
@SpeedDemon: bod van 30 genoteerd

@tritser: 6Incl is beetje te weinig. Voor 6excl moog ge't hebben, maar anders hou'k er niets aan over...

D.
Zou ik de minimumeisen van Supreme commander misschien even mogen :). Want vrees er wat voor dat de mijnen het aankan :(.

Xtala
6 juni 2007, 17:06
Check uwe pcgp eens jongeman,:p
ik weet da ge hem hebt liggen en der is toch wel een paar keer vermeldt we ge nodig hebt om het deftig te kunnen spelen

mythe
6 juni 2007, 17:20
Check uwe pcgp eens jongeman,:p
ik weet da ge hem hebt liggen en der is toch wel een paar keer vermeldt we ge nodig hebt om het deftig te kunnen spelen
Mja, da wel. Maar algezien ze constant bezig zijn dat het zwaar is vraag ik mij nu echt af of het te draaien valt op nen 6600GT :).

F-Lock
6 juni 2007, 18:01
Vooral een dual-core cpu.
Ik heb 2gb ram, 7900GTO en spel draaide totaal niet vlot op een 3500+ ==> dual-core is the way to go

DicE
6 juni 2007, 19:24
Min. Systeem eisen van Supreme Commander:
XP sp2/vista draaiende op:
- 1.8+Ghz cpu
- 512mb Ram
- 8GB HDD
- vidcard met dx9 vertex shader/pixel shader2 ondersteuning 128mb

Aanbevolen specs:
- 3+Ghz cpu
- 1GB Ram
- 10GB HDD
- vidcard met 256mb Ram (suggested Nvidia 6800+)

voila,
ik heb gespeeld op't het systeem in mijn signature. Eerst met'n passief gekoelde 7600GS maar dat was eigenlijk toch maar niet echt dat. Zeker niet wanneer het aantal units omhoog ging. Met men huidige 8600GTS draait 't anders wel zoetjes, en ik geloof dat de settings nog 'n klein beetje hoger konden, maar 't zal ni veel schelen :p

Greetz
D.

mythe
6 juni 2007, 19:48
- 1.8+Ghz cpu
- 512mb Ram
- 8GB HDD

Aanbevolen specs:
- 3+Ghz cpu
- 1GB Ram
- 10GB HDD

voila,
ik heb gespeeld op't het systeem in mijn signature. Eerst met'n passief gekoelde 7600GS maar dat was eigenlijk toch maar niet echt dat. Zeker niet wanneer het aantal units omhoog ging. Met men huidige 8600GTS draait 't anders wel zoetjes, en ik geloof dat de settings nog 'n klein beetje hoger konden, maar 't zal ni veel schelen :p

Greetz
D.
Mss op minimum, minimum. Ga denk ik eerst is een demotje proberen :).

Se7eN
6 juni 2007, 20:32
Supreme Commander bod 36 inc

mythe
6 juni 2007, 22:52
- 1.8+Ghz cpu
- 512mb Ram
- 8GB HDD

Aanbevolen specs:
- 3+Ghz cpu
- 1GB Ram
- 10GB HDD

voila,

Greetz
D.
Kan je aub nog even wachten met de verkoop af te sluiten tot zaterdag avond ofzo?

Want ga de demo afhalen maar heb momenteel niet veel tijd. Dus ga het dan is testen in de loop van zaterdag, als het draait ga ik wss wel bod zetten.

DicE
6 juni 2007, 23:14
Se7en: bod van 36incl genoteerd. 't is nog niet de vraagprijs dus ik geef mythe voorlopig nog de kans om een tegenbod te maken. Thread gaat dicht op zaterdag avond.

Belgianbonzai
7 juni 2007, 10:50
Vooral een dual-core cpu.
Ik heb 2gb ram, 7900GTO en spel draaide totaal niet vlot op een 3500+ ==> dual-core is the way to go

maar 1Gig, zelfde GFX, C2D 6300 en hier wel heel vlotjes, ligt dus idd groot stuk aan de processor

lord of me
7 juni 2007, 12:04
- Command & Conquer: Generals Zero:Hour (2cd's) uitbreiding: 10€ !! PM je me ?

DicE
7 juni 2007, 18:28
dag lord, c&c Generals zero hour: 10€.
bod aanvaard, in de veronderstelling dat't excl verzending is dat ook de vraagprijs dus ik PM je met de details!

greetz
D.

- Command & Conquer: Generals Zero:Hour (2cd's) uitbreiding: 10€ !! PM je me ?

mythe
7 juni 2007, 20:45
Se7en: bod van 36incl genoteerd. 't is nog niet de vraagprijs dus ik geef mythe voorlopig nog de kans om een tegenbod te maken. Thread gaat dicht op zaterdag avond.
Heb demo gespeeld maar mijn PC bolt het niet zo goed. Van als ik in een zwaar gevecht komt begint het te schokken :s. En op minimum graphics vindt ik het ook wel niet echt tof spelen. Zo stomme achtergrond dan :p.

DicE
8 juni 2007, 17:14
En schop!

DicE
9 juni 2007, 11:27
en Schop 2! nog open tot vanavond mensen!
huidige status:
Se7en: bod van 36incl voor Supreme commander
Lord of me: 10€ voor C&C Zero Hour

Se7eN
9 juni 2007, 12:13
trek men bod in, duurde me iets te lang en ben hem vandaag gaan halen...

DicE
10 juni 2007, 20:51
laatste schop!