PDA

Volledige versie bekijken : [TK] [TR] World of Warcraft, Rise Of Legends, Q1 Mission Pack: Scourge of Armagon

isucksOhaRd
4 juni 2007, 14:19
Zoals in de titel vermeld, verkoop of ruil ik World of Warcraft (normale editie, nooit gebruikt, zelfs nooit opengedaan sinds ik al WoW had) en Rise of Legends.
Beide games zowel als het doosje & de handleiding zijn perfect in orde.

De enige games waarvoor ik zou ruilen zijn (note: enkel PC games):
GTA: San Andreas
Dawn of War: Dark Crusade
Lord Of The Rings: Battle for Middle Earth 2 (met uitbreiding = beide games)
C&C 3: Tiberium Wars
Supreme Commander

Voor de nieuwere games (C&C, SupCom) krijg je dan natuurlijk de beide games voor 1. Ik verkies ruilen maar ik wil gerust verkopen.
Mijn regio is Gent (stad), voor verzending of hand aan hand overdrachten :)
Elk bod is welkom.

Ik merk net op dat ik hier nog de Quake I Mission Pack: Scourge Of Armagon liggen heb, de volledige versie met de grote Box-doos & handleiding in perfecte staat.
Sinds dit in volledige staat wel "rare" is zet ik deze hier ook maar te koop of te ruil, voor de collectors ;)

Moest je enig referentie willen over m'n eerlijkheid als verkoper, check dan: http://feedback.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback2&userid=stylissh&ftab=FeedbackAsSeller <- Dat is m'n ebay-profile.
Tegen woensdag/donderdag hoop ik dit afgerond te hebben, als er geen interesse is, idem.
Gegroet!

cesco
4 juni 2007, 14:27
€10 incl voor WoW

isucksOhaRd
5 juni 2007, 12:08
Bod genoteerd en up :)

Belgianbonzai
5 juni 2007, 12:23
WoW heeft nog een maand playtime als ik het goed voorheb?

Ik heb mss interesse in ruil met GTA:SA dan...
Zou afgesproken zijn ergens in Gent centrum.

isucksOhaRd
5 juni 2007, 12:27
WoW heeft nog een maand playtime als ik het goed voorheb?

Ik heb mss interesse in ruil met GTA:SA dan...
Zou afgesproken zijn ergens in Gent centrum.

Ja natuurlijk, de free month is inbegrepen/ongebruikt :)
Het spel is zo goed als nieuw, zoals je het uit de winkel zou halen. Nooit de doos opgedaan, sinds ik al een WoW had voor mezelf.

Indien je nog interesse hebt, stuur me dan vanavond een PM ofzo, zit in de blok op het moment, dus echt heel veel tijd heb ik niet.

Namnus
5 juni 2007, 12:36
5 euro excl. voor q1 mission pack.

Belgianbonzai
5 juni 2007, 15:32
Indien je nog interesse hebt, stuur me dan vanavond een PM ofzo, zit in de blok op het moment, dus echt heel veel tijd heb ik niet.

Ok (sending PM)

isucksOhaRd
6 juni 2007, 23:33
Laatste maal up! Morgenavond afgesloten.

Bij deze:

WoW is geruild met Brainbug.

Q1 mission pack, hoogste bod -> 5€ excl. Namnus

Rise of Legends nog steeds te koop :)