PDA

Volledige versie bekijken : amd pc te koop

pcfre@k
3 juni 2007, 21:32
midi tower + 400 watt
mobo all in one 2000+ pro
1500 mb ram 3200/400 ( 1024+ 512)
40 gig ide hd 7200 rpm
8x dvdrw nec
1.44 mb floppy
2* dual inverter+ ccfl
8 cm fan met cs grill

bieden

meeneemprijs: 280 euro

kan ook geruild worden tegen lichte laptop, min 1500 mhz

pcfre@k
4 juni 2007, 12:03
upkee

pcfre@k
7 juni 2007, 08:29
omhoog...
bieden maar

ook nog 2de pcke

midi-350w-lcdke-window met 8 cm fan met grill spiraal
mobo
amd 1100
2*256 ram pc 100
40 gig 7200 rpm
8x dvdrw nec
dvd lg
1.44mb floppy

bieden...

Zorofroozo
7 juni 2007, 13:05
ik vrees dat je deze niet verkocht kan krijgen aan die prijs (amd2000)

ik kreeg op prijsschatting maar een goei 200€ voor mijn amd64 3000+ (kijk daar maar eens;) is die ene met 9600xt floppy mod)

grtzzzzzz

RSSD
7 juni 2007, 18:04
De hoeveelste keer is dit nu al ?

Ofwel doe je een stuk van uw prijs ofwel laten we deze pc niet meer toe.
Deze plaats kan dan gebruikt worden door iemand die wel voor rede vatbaar is...

Xtala
7 juni 2007, 19:41
Kleuren van de CCFL's?
Gekleurde fan?

pcfre@k
7 juni 2007, 21:43
RSSD ga uzelf eens ergens anders moeien, ge zijt mij de laatste tijd wel aant viseren en ik ben dat meer dan moe dus hou u zever voor uzelf,ja mag verkopen als het onder de nieuwprijs is dus shut up

ccfl geloof blauw en de fan is multicolor, maar alles word in geheel verkocht

RSSD
7 juni 2007, 22:04
RSSD ga uzelf eens ergens anders moeien, ge zijt mij de laatste tijd wel aant viseren en ik ben dat meer dan moe dus hou u zever voor uzelf,ja mag verkopen als het onder de nieuwprijs is dus shut up

ccfl geloof blauw en de fan is multicolor, maar alles word in geheel verkocht

Uw taalgebruik ben ek ondertussen al gewoon, niet dat et normaal te noemen is ma soit.
Als ik moest liegen dat ge deze pc al zeker voor de 10de keer hebt aangeboden dan mag ik ter plaatse doodvallen.
10tallen opmerkingen van members dat uw prijs te hoog is en nog steeds snapt get niet.

Als ik u een foto vraag over een hoop software om de echtheid te bewijzen dan krijg ik een hoop verwijten naar me geslingerd terwijl ik alleen de regels probeer te volgen...

Het word zo stilletjes aan tijd dat ge beseft dat ge hier niet alleen bent op het forum en dat ge de regels moet volgen gelijk iedereen.
Wij zijn er om alles in goede banen te leiden maar als er zijn zoals gij die toch altijd hun gedacht doen dan kom ik idd in opspraak.

Ge kunt er van op aan dat alle medemods deze regel zullen ondersteunen :

Ofwel doe je een stuk van uw prijs ofwel laten we deze pc niet meer toe.

Soms lijkt het wel of je het doet om commentaar te krijgen... :wtf:

tarske
7 juni 2007, 22:12
Ge kunt er van op aan dat alle medemods deze regel zullen ondersteunen :

Volledig akkoord !
Dat zegt hij blijkbaar tegen elke mod dat die hem viseert blijkbaar,tegen mij in het verleden ook al eens !
Wel beste pcfre@k,als het dan toch allemaal zo'n ambetante mods zijn hier dan vraag ik mij af waarom jij steeds de moeite doet een nieuwe account hier te maken ?

pcfre@k
7 juni 2007, 22:51
proficiat gaat samen wonen he
ik zal mijn prijs zelf wel bepalen he... kheb tot hier toe al alles op gebied van pc verkocht gekregen aan de prijs die ik vraag en ist ni op dit forum ist wel op een ander dus laat me gerust...

er staat ook duidelijk bij dat je mag bieden dus
:tongue: :angry:

tarske
7 juni 2007, 23:05
proficiat gaat samen wonen he
ik zal mijn prijs zelf wel bepalen he... kheb tot hier toe al alles op gebied van pc verkocht gekregen aan de prijs die ik vraag en ist ni op dit forum ist wel op een ander dus laat me gerust...

er staat ook duidelijk bij dat je mag bieden dus
:tongue: :angry:

Ik zou mijn taalgebruik maar dringend bijschaven als ik u was of ge kunt uw materiaal altijd op een ander gaan verkopen !
Met uw derde account hier zou men denken dat je iets bijgeleerd hebt uit het verleden maar bij u is dat duidelijk niet het geval !
Ik zou als ik u was toch maar eens aan onze conversaties denken van het ontdekken van uw nieuwe account pcfre@ak versus laatste kans !
Greetz

ShPonGle
7 juni 2007, 23:07
wanneer verkoopt ge de stukken apart?

t071943
8 juni 2007, 08:01
Ik ben het volledig eens met RSSD. Besef je het zelf dan niet, je hebt al 50tal threats geopend en steeds is uw Itrader 3^^. En die drie deals zijn dan al 3-4 maanden geleden en je bent een actieve user dus er zou toch wel al eens een belltje gaan rinkelen zijn, of ben ik mis:p? Het steekt me eig al heel lang tegen dat jij altijd zelfde treats opent met dezelfde prijs en als je dan eens de prijs verminderd is het nog hoog.

Ik zou u aanraden om naar kapaza over te gaan en daar te gaan verkopen want ik kan u verzekeren, je hebt al een slechte naam op het forum. Moest het nu nog zijn uit "het niet weten dat je prijs hoog is" zou ik zeggen k, maar jij weet perfect dat je prijs te hoog is....

Dat is wat ik wilde zeggen;)