PDA

Volledige versie bekijken : Nature one

Druckz
2 juni 2007, 16:59
Hier kun je line-up zien
http://www.nature-one.de/events/nature-one/lineup.htm

Een greep uit de artiesten:
Ronski Speed, Kyau & Albert, Rank 1, Chris Tietjen, Guy Gerber, Tobi Neumann, Roman Flügel, Torsten Kanzler, Pascal FEOS, Phil Fuldner, Milk & Sugar, Raresh, D. Diggler vs.Pauli Steinbach, Toni Rios, André Galluzzi, Gregor Trescher, Frank Lorber, Steve Blunt, Boogie Pimps, DJ Monique, Oliver Roventa, Marco Petralia, Paul Lomax, DJ Hildegard, Euphonic Funk, Niels van Gogh, Felix Kröcher, Sven Wittekind, Robert Natus, Frank Kvitta, Kaoz & S. Ewe, Sakin & Friends, SEBBO, Marc Miroir, Alex M.O.R.P.H. B2B Woody van Eyden, Menno de Jong, Roland Casper, Nathalie de Borah, Dabruck&Klein, Hypnotic, Nuke, Vibration & Torex, Calvin 2k, DJ Scream, S.P.H.E.R.E, Snowstorm, Phrenetic, Hubee Held/Wackside, Wishes & Dreams & Pumpmaster, DJ Dean, DJ Shoko, DJ Yanny, DJ Shane, DJ Krid Kid, DJ Merlin, DJ C-Bass, DJ Patrick Bunton, DJ Apollo, DJane D-Jean-D, DJ Joeker, DJ Chronic, DJ Waveliner, Neil Moore, Duderstadt, Ferrin & Low pres. CRX, Benny Duarte, AJ Gibson, Matt M. Maddox, Marcel Cousteau, Elmo, Razor, Pasquale Schwarzz, Eazy, Leary, Pi Chai, Sonic, Project Hubraum, Daniel R., Deladope, Nykk, Carlos G., Agent, Andi B., Norman, Pierre, Marky, Bine, Norm, Someone Else, Barem, Sercan, Frank Sonic, Chris Hope, Andi Weis, Alex S. & Kathy, Oliver Neufang, Seemann, Man at Arms, Dennis Siemion, 2Junxion, Dash, Dry, Trias, Baeks, Kriek, Mack, Tresor VJ Crew, Francesco Sanna & Robin Junker, Divinity, Heiko Gemein, Christian Peller, Dirk Federkeil, Syke'n'Sugarstarr, Alexandar Prinz, Virginia, Headbanger, Re-Style, Tatanka, Q-ic, Mystery, Shogun, Ron, Baby Raw, Fozz-4, Turn, Rod Bolts, Bamm Bamm DJ, Witnez, Rocca MC, MC Fanatic, Stuffmaker, E-Rayzor, Vince, Ben Gala, Fräggel, John Shurefly, Markus Klein, Michael Heuser, Michael Paul, Sebastian Gnewkow, Simone, Senad, Pi, Stone, Seven, Del-T, Frank S., DK2, TT Hacky, Tony Cliffton, Amaris, Jerome, X-Said, Mimo, Benjamin R., Cyre vs Mr. T, Denis, D. Varga, Dilution Two, Jay.Bee., Mark Forbach, Nico Tronic, Oliver Mandes, Peter Kneer, Rocking J, Sean Finn, Deck Raiders, Patric & Timo, Patric La Funk, Marc Caruso, Alvin Kyer,e.v.a..

Live-Acts // Club-Areas:
Jacek Sienkiewicz, Johannes Heil, Extrawelt, Ayak Thiik, Arkus P., O.B.I., Brachiale Musikgestalter, Minupren, Sorgenkint, Boris S., e.v.a

Wie gaat er nog? Ik heb net ticketten besteld
Ik zal mijn dansschoenen al maar klaarzetten! :music:

1337mr.hanky
2 juni 2007, 17:39
Dat is echt zo fucking goedkoop, mjah kzal der toch nooit geraken wss.

Krisix
2 juni 2007, 18:25
Vorig jaar zaten we met het gedacht er naartoe te gaan ter vervanging van Mysteryland, maar het vervoer was een probleem. Die line-up doet weeral watertanden :crazy:, dus toch precies weer is overwegen. Zeker als je filmkes ervan ziet, da moet er echt zalig zijn op die raketbasis :p.

Pitter
2 juni 2007, 19:26
Extrawelt geil

Vix
2 juni 2007, 20:25
Ik ga waarschijnlijk gaan. En inderdaad dat moet een heerlijk feest zijn! Iemand die er al geweest is? Hoe zit het met prijs van de camping enzo?

w00p
2 juni 2007, 20:40
Kwil gaan ma da begint de dag da ik terugkom van vakantie... :s

Druckz
2 juni 2007, 20:51
Jep is er iemand die wat ervaring heeft met Nature one?

Vix
11 juli 2007, 17:30
Toch nog eens proberen: is iemand daar al naartoe gegaan? Het staat nu vast dat ik zal gaan, dus we willen een zo goedkoop mogelijke reis naar daar, zodat we maximaal kunnen genieten van nature one zelf. Is er nog iemand zeker dat hij gaat? Laat iets weten !:niceone:

mnml
14 juli 2007, 01:09
yo,ik ga zeker,neem gewoon de partybus
grtz

JohnDodger
14 juli 2007, 01:22
Overdreve Line-up :eek:

XA4
14 juli 2007, 12:49
Mijn jongere broer gaat er al enkele jaren naartoe en zegt elke keer opnieuw dat het een waanzinnig feestje was.
Vervoer? Het is natuurlijk in Duitsland. Maar mijn broer en zijn vrienden nemen de camionet van bij ons op het werk (en nog wat auto's) en steken die dan helemaal vol: frigo, eten, drinken, draaitafels, boxen, etc. Dus feestje gaat daar gewoon verder op de camping :)
Mocht er niemand hier naar Nature One geweest zijn, wil ik altijd wel eens wat informatie aan mijn broer vragen...