PDA

Volledige versie bekijken : Skynet heeft 12gb limiet?

=Slim=Shady=
2 juni 2007, 15:13
Ik weet niet of dit de juiste categorie is voor deze thread, maar ik weet niet waar ik het anders kan plaatsen...

Zonet ontdekte ik dat skynet nu 12gb limiet / maand heeft. Dit is altijd mooi meegenomen, maar heeft iemand hier ook een verklaring voor?

Exit
2 juni 2007, 15:54
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/product.jsp?dcrName=hbs_adsl_go_only&detailPage=hbs_adsl_res_technical

Rage
2 juni 2007, 16:39
Telenet heeft nu ook 12Gb geloof ik, belgacom kon niet 'achter' blijven he :)
(ik heb ook skynet adsl)

marle
2 juni 2007, 17:53
idd, naar't schijnt hebben we ook 2 euro/maand meer betaald sinds januari.
(ik betaal hier de rekeningen niet :) ).
Dus wel logisch dat je iets terug krijgt.

Ik zou liever 15gig/maand gehad hebben.
12 gig/maand, krijg je nog altijd gemakkelijk legaal op.

Rage
2 juni 2007, 18:54
idd, naar't schijnt hebben we ook 2 euro/maand meer betaald sinds januari.
(ik betaal hier de rekeningen niet :) ).
Dus wel logisch dat je iets terug krijgt.

Ik zou liever 15gig/maand gehad hebben.
12 gig/maand, krijg je nog altijd gemakkelijk legaal op.

Hoe krijg je dan 12GB legaal op :wtf: Bekijk je alle filmpjes die op youtube komen ofzo? :p

KO
2 juni 2007, 19:01
Hoe krijg je dan 12GB legaal op :wtf: Bekijk je alle filmpjes die op youtube komen ofzo? :p

Ik zit aan 20 legaal per maand tbh.

Timmos
2 juni 2007, 19:08
Eeh verdomme, 't is nog waar ook! Ik kijk naar mijn limiet en inderdaad, er staan 12 gigjes ipv 10! Te denken dat ik een week geleden nog op smallband geraakt ben omdat ik over de 10 gegaan was :lol:

kga toch naar Dommel hahah :D

marle
2 juni 2007, 19:22
Bekijkt een "live tv" via streams
je krijgt laage qualiteit, maar het vreet wel Gb's (toch als je een uur of 2 kijkt).

legaale films downloaden (bv: van videogames)
groote = +- 350 Mb

En zegen dat ik al jaren geen demo's meer download, want die zijn ondertussen ook al +-300 Mb

....

Nariwari
2 juni 2007, 20:41
700-1gig bedoelt ge... Chance dat er zo weinig uitkomen mss... Zucht, we kunnen er klagen en zagen zoveel we er over willen, maar ik zie niet direct verandering komen inzake de Belgische internetdownloadlimiet...

Exit
2 juni 2007, 21:00
veranderen van provider

hier een fup limiet (regelmatig eens 100gb)