PDA

Volledige versie bekijken : diesel jeans

flipperwi
2 juni 2007, 04:24
Weet er iemand in de buurt van antwerpen waar mn tegen deftige prijzen diesel jeans verkoopt? diesel store aan de meir vinnek toch wat aan de dure kant.

Arifiene
2 juni 2007, 10:10
Gij zoekt dus maw nen outlet store ;).
In de brooklyn hebben ze dikwijls de goedkopere modellen...
In antwerpen kennek geen Outlet stores, sorry :).

SweetEmmaRose
2 juni 2007, 22:21
nationale straat is er vol van :)
op jim.be site gaan zien bij alive.style voor outlet verkopen.

vriend heeft onlangs op een outlet uitverkoop 2 broeken van diesel voor 100€ gekocht.

in de nationale straat zijn er een paar, moet maar is gaan zien :)

edit: ben juist op de site gaan zien van jim en blijkbaar schrijven ze de adressen niet meer op. anyway dan moet ge maar is naar een aflevering zien en een paar opschrijve :p

*trust*
2 juni 2007, 23:11
Weet er iemand in de buurt van antwerpen waar mn tegen deftige prijzen diesel jeans verkoopt? diesel store aan de meir vinnek toch wat aan de dure kant.

idd vrij dure winkel :)
maja tzijn wel bangelijke kleren :D

Kpakte der eens ne shoulder-bag vast:unsure:
€400:sop: :unsure:

Vriendin kocht rok van 270 EUR:unsure: :eek: :wtf:

R|Jonas
2 juni 2007, 23:33
Kpakte der eens ne shoulder-bag vast:unsure:
€400:sop: :unsure:

Vriendin kocht rok van 270 EUR:unsure: :eek: :wtf:

Ik neem aan dat beide kledingstukken uit leer waren met diamantjes hier en daar :)
Voor 270€ koop ik mij toch liever andere zaken. (Hoewel ik wel eens een héél schoon vest gezien heb van 200€, maarja das voor als ik werk)

PapaGanz
2 juni 2007, 23:46
Moest jij je voor €270 een rok willen kopen zou ik me ergens anders zorgen over maken dan de prijs.

R|Jonas
2 juni 2007, 23:53
feit, laat ik het voorbeeld van de shoulderbag nemen dan.

psyko-monchske
3 juni 2007, 00:15
mijn riem komt uit de diesel store, 130 euro, maar je krijgt er dan ook wel kwaliteit voor. klinkt vrij cliche maar je ziet het echt wel hoor.

puni
3 juni 2007, 00:26
Hebben ze die Oulet stores in Gent ook, dan ga ek daar ooit is loeren :p

flipperwi
3 juni 2007, 00:26
enfin 200 euro voor een broek vinnek toch wa veel. enfin kzal ies gaan zien in de nationale straat

SweetEmmaRose
3 juni 2007, 12:46
bwa ge vndt er wel voor 130 in de winkel hoor, maar voor de outlets moet je in de nationale straat zijn. niet gegarandeerd dat ze er hebbe e :)

ge had mee moeten gaan naar die outlet, daar hadden ze echt echt VEEL. en allemaal 50-60€

subsunday
3 juni 2007, 13:38
Hebben ze die Oulet stores in Gent ook, dan ga ek daar ooit is loeren :p

http://www.rewindstore.be/ zou een outlet store zijn in de sint pietersnieuwstraat waar ze oa Diesel hebben. Ik ben er wel zelf nog niet geweest en die site stelt eigelijk nix voor. Hier vinden ook nog wel adressen van outlet stores:http://www.stockverkoopadressen.com/verkopen/15/Outlet%20winkels/Kleding/Volwassenen.html

exploder
3 juni 2007, 13:40
Is da dan de overstock ofzo dat ze verkopen?

Of gewoon goedkopere modellen?

- BlanC -
8 juni 2007, 11:37
Diesel pwns
http://www.sxc.hu/pic/m/s/sr/sratke/62169_diesel_jeans.jpg

bobzor
8 juni 2007, 16:55
kheb al inde JBC nen diesel gekocht voor goeie prijs.

exploder
8 juni 2007, 19:14
Is da dan de overstock ofzo dat ze verkopen?

Of gewoon goedkopere modellen?

Over die outlet stores

nunji
8 juni 2007, 20:15
Der is nen nieuwen diesel daar ergens ook e. In de kammenstraat om meer precies te zijn, op den hoek, daar tegenover ziede Gstar winkel.
Kweni wa gij zit te spekken maar ik heb der broeken gezien van 130euro ze, zo veel is da nu ook weer ni, als ge dat echt wilt. Ge moet niet hoger vliegen dan ge kunt e

Gentei
8 juni 2007, 20:19
Turkije de beste plaats Diesels, Armani, Levis, enz voor 20€ ofzo lol tis fake maar ja tis goeie kwaliteit ook wel lol..

exploder
8 juni 2007, 20:19
Kammenstraat, is da ver vant station?

exploder
8 juni 2007, 20:20
Turkije de beste plaats Diesels, Armani, Levis, enz voor 20€ ofzo lol tis fake maar ja tis goeie kwaliteit ook wel lol..

Fake = stom

ofwel koopje merkloze goekopere kleding, ofwel koopje duurdere kleren van merken
ma geen fakemerken vo weinig geld.

nunji
8 juni 2007, 20:24

toch wel effe stappen ze, gewoon heel de meir afgaan en dan nog rechtdoor blijven gaan en opt einde na links, en dan ziedet.

En als get nimer weet zijn moetet maar vragen aan ne mens. 90% weet wel wat en waar die straat is.

[TFT]Poky
8 juni 2007, 20:24
fakemerk = zit totaal anders

En Ck ownt diesel in jeans imo

SweetEmmaRose
8 juni 2007, 20:25

Trammeke (metro) voor 3haltes tot de groenplaats. dan moet ge maar op mappy zeke, das echt ni ver. 3min stappe ofzo.

exploder
8 juni 2007, 20:27
Poky;8742339']fakemerk = zit totaal anders

Idd

Gewoon, waarom fake kledij kopen?

Je koopt toch merkkledij omdat

1. je het mooi vindt
2. het goed zit
3. het kwalitatief is

Als je de vervalste versies koopt, trekt het er meestal niet op, afwerking is niet goed, het zit niet lekker, ...
Waarom koop je het dan?
Enige reden die in me opkomt: om te kunnen showen met je merkkledij.
N/o, maar koop dan geen merkkledij als't maar voor te showen is
Da's zo belachelijk

Gentei
8 juni 2007, 20:38
lol ten éérste 200€ voor ne jeansbroek ofzo is er SERIEUS OVER, ten tweede ooit in turkije geweest?? Kben voor dat ik naar turkije ging hier jeans gepast van bekende merken en naar de stof gekeken ik kom aan in Turkije ik kijk rond in de winkels en pas die broeken....ze zitten dus 100% hetzelfde als die hier en die materiaal voelt/ziet eruit als dezelfde hier...

nunji
8 juni 2007, 20:53
lol ten éérste 200€ voor ne jeansbroek ofzo is er SERIEUS OVER, ten tweede ooit in turkije geweest?? Kben voor dat ik naar turkije ging hier jeans gepast van bekende merken en naar de stof gekeken ik kom aan in Turkije ik kijk rond in de winkels en pas die broeken....ze zitten dus 100% hetzelfde als die hier en die materiaal voelt/ziet eruit als dezelfde hier...

dus jij beweert dat Armina 100% zelfde is als Armani, zelfde geld voor Calvem Klein en Calvin klein :rofl:

is dus totaal niet zo. Heb maar als voorbeeld vroeger ooit eens een D&G riem gekocht (fake dus). Was wel mooi afgewerkt enzo, maar die alu/chroom/whatever je het wil noemen (wss gespoten chroom op metaal) begon al na 1week af te schilferen. Daar gaat 25€.. Koop dan ineens deftig grief. Heb laatste tijd nogal wat zitten werken voor echt ne goeie volle kleerkast te krijgen. En das echt deftig, zit echt heerlijk, me nix problemen.. Maar der is ook wel een verschil tussen Giorgio Armani en Emporio Armani bevoorbeeld. Giorgio is gewoon NIET te betalen..

exploder
8 juni 2007, 21:09

Koop dan geen merken van 200euro als je dat geld er niet aan uit wil geven.

Maar aub geen fake merken.

crashbe
8 juni 2007, 21:12
Maar euh sommige "Fake" broeken in Turkije zijn ook wel de echte versies hoor.
De broeken zijn echt , maar de naam is er zelf op gezet.
Heb gehoord dat er verschillende fabrieken enz zijn , de ene maakt de jeans en de andere "naait" de merken en doet het in dozen om te verzenden.
Maar natuurlijk niet alle broeken die je vind in Turkije , je moet de plaatsen weten ;)

flipperwi
9 juni 2007, 03:53
heb dat ook al gehoord van levis in marokko, dunno if its true

Arifiene
9 juni 2007, 10:55
Fake = stom

ofwel koopje merkloze goekopere kleding, ofwel koopje duurdere kleren van merken

Correct.

Jos_Albatros
9 juni 2007, 11:41
Geloven jullie nu echt in merkkleding ? Komaan...

Ik heb één van de Diesel fabrieken bezocht in Albanië (vader heeft daar een zaak gehad),
het duurt ongeveer drie minuten om zo'n broek in elkaar te flansen met professionele textiel machines, qua productiekosten komt het ongeveer op 1,5€ per broek.

De mensen die daar werken (vooral [heel jonge] vrouwen), verdienen ongeveer 1€ tot max 1,50€ per uur en werken 12u per dag aan één stuk.
Ziek, te laat ? Nimeer terugkomen, en ander werk zoeken is daar ni simpel ze...

Ik zeg niet dat Diesel van slechte kwaliteit is, integendeel,
maar hier wordt toch serieus geprofiteerd van de mensen ginderachter,
als ge ziet wat ge hier zo'n broek betaald...

Ik heb die directeur gezien van die fabriek ginder, die was blij me zijn bussiness ze, en nen dikken auto onder zijn reet..

En reken maar zeker dat die zogezegde 'fake' broeken vrijwel allemaal origineel zijn.

SweetEmmaRose
9 juni 2007, 11:55
Dat is bij alle grote merken zo, ik verschiet daar helemaal niet van.

[TFT]Poky
9 juni 2007, 17:12
fakebroeken origineel?

Ik heb hier geen enkele broek die gemaakt is in Turkije, of polo of whatever.

Fake =/= origineel verre van zelfs.

Als ik echte polo's vergelijk met fake? Stof verschilt, cut verschilt dus niet alleen knopjes ofzo.

Mensen die beweren dat fake hetzelfde is als "echte" hebben nog nooit een echt aangehad of nog nooit een fake aangehad.

Arifiene
9 juni 2007, 17:31
Poky;8746448']fakebroeken origineel?

Ik heb hier geen enkele broek die gemaakt is in Turkije, of polo of whatever.

Fake =/= origineel verre van zelfs.

Als ik echte polo's vergelijk met fake? Stof verschilt, cut verschilt dus niet alleen knopjes ofzo.

Mensen die beweren dat fake hetzelfde is als "echte" hebben nog nooit een echt aangehad of nog nooit een fake aangehad.

Agree, ma die discussie is hier al 100 keer gevoerd, en telkens zijn er de fakers die de originals belachelijk maken en omgekeerd.
Laat hem dus maar zeggen.

[TFT]Poky
9 juni 2007, 17:34
Agree, ma die discussie is hier al 100 keer gevoerd, en telkens zijn er de fakers die de originals belachelijk maken en omgekeerd.
Laat hem dus maar zeggen.

als discussie al zoveel keer gevoerd is dan zwijg ik :)

Iig aan mensen die mij het tegendeel beweren, ga is in een merkkledij winkel en pas is een paar dingen.

Arifiene
9 juni 2007, 20:56
Poky;8746567']als discussie al zoveel keer gevoerd is dan zwijg ik :)

Iig aan mensen die mij het tegendeel beweren, ga is in een merkkledij winkel en pas is een paar dingen.

Ja, en elke keer is het de merkdragers tegen de niet merkdragers en niemand wil toegeven :p
(ik ben merkdrager en ik geef ook niet toe ze :p)
Overigens is mijn pepe-jeansbroek de beste broek ooit (plus dat er veel meisjes vragen vanwaar ik die geweldig mooie broek heb :p)

[TFT]Poky
9 juni 2007, 21:07
persoonlijk koop ik meestal hetgeen ik mooi vind en "toevallig" zijn dit meestal merken. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik amper merkkledij in belgië koop omdat het hier schandalig duur is.

Heb ook "non" merk kledij van de zara vooral, maar die dingen zitten gewoon veel minder goed en stof voelt goedkoper aan.
Plus kleur fade na een tijdje :)

exploder
9 juni 2007, 21:15
Ma dus nu:

zo'n outletstore, wat is da nu precies?

[TFT]Poky
9 juni 2007, 21:18
in Vs is da een groot complex met allemaal merken winkels (soms in het midden van de woestijn)

Hier gok ik op een plaats waar overstock te koop is en waar dus koopjes gedaan kunnen worden

Gentei
10 juni 2007, 17:49
dus jij beweert dat Armina 100% zelfde is als Armani, zelfde geld voor Calvem Klein en Calvin klein :rofl:

is dus totaal niet zo. Heb maar als voorbeeld vroeger ooit eens een D&G riem gekocht (fake dus). Was wel mooi afgewerkt enzo, maar die alu/chroom/whatever je het wil noemen (wss gespoten chroom op metaal) begon al na 1week af te schilferen. Daar gaat 25€.. Koop dan ineens deftig grief. Heb laatste tijd nogal wat zitten werken voor echt ne goeie volle kleerkast te krijgen. En das echt deftig, zit echt heerlijk, me nix problemen.. Maar der is ook wel een verschil tussen Giorgio Armani en Emporio Armani bevoorbeeld. Giorgio is gewoon NIET te betalen..

lol ik heb niks gezegd van Armina of Calvem Klein da heb jij zelf verzonnen zoals ik zei ik heb hier een merk broek gepast en gevoeld ik heb in Turkije die zelfde broeken gepast 100% hetzelfde stof voelt hetzelfde aan het ziet eruit als dezelfde hier dus ja liever 20€ daar geven dan 200€ hier...

Zoals al hierboven gezegd van iemand al die merkkledij wordt gemaakt in arme landen die max maar 10€ ofzo gaan kosten en dan maken ze hier nog zware winst tegen 200€ ja komaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan zeg....

amdr
10 juni 2007, 17:52
Weet er iemand waar ge zo'n bruin lederen armband van Armani kan kope erges int Antwerpen? Ik heb is zitten zoeken naar Armani winkel, naart schijnt erges aan den Horta maar kvind het ni :D

PapaGanz
10 juni 2007, 19:48
Ma dus nu:

Een winkel met Jeans merken :)
Zoals Chaos vroeger.

Arifiene
10 juni 2007, 20:48
Een winkel met Jeans merken :)
Zoals Chaos vroeger.

kan allerlei merken zijn ze
hoeft daarvoor geen jeansmerk te zijn
Versace bvb heeft ook outlet-stores

SweetEmmaRose
10 juni 2007, 20:50
Ma dus nu:

zoals de solden maar dan een winkel die dat altijd binnenkrijgt.
vb: de outlet in de burburestraat paar maand gelede, was het overschot van t vorig seizoen van de clinic en de originals (mss nog een paar ander.)
Dus alles wat ze niet verkocht hadden, en in de solden ook niet hebben kunnen verkopen, verkopen ze dan aan een marginaal lage prijs in een outlet.
meestal is het per merk (half jaar geleden was er zo ook een only uitverkoop)

onsmozes
12 juni 2007, 02:37
Fake = stom

nah nie altijd

rolex zegt me nix, een onvervalste bolex vind ik dan wel weer nice :)

SweetEmmaRose
13 juni 2007, 11:55
die outlet dinge waar ik het over had is er precies opnieuw!

vrijdag 15 tot zondag 24juni = fashion outlet store.
ingangsticket = http://fashion-outlet-store.com/

meer dan 10.000 stuks op meer dan 1000m²
merkkleding en schoene aan extreem lage prijzen.
elke dag van 14u tot 20u!

(een paar merken: diesel, g star, fred perry, clochard de luxe, paul smith, pepe jeans, hugo boss, levis,..

adres: burburestraat 4 2000 antwerpen zuid. (tegenover de clinic, aant museum v schone kunsten)
cash only!

Blaaaa
13 juni 2007, 12:17
Ingangsticket? :o

Hoe blijf jij eiglijk op de hoogte van die outlets? Want ziet er best wel interessant uit...

exploder
13 juni 2007, 12:22

voor ingangticket pm me.

(een paar merken: diesel, g star, fred perry, clochard de luxe, paul smith, pepe jeans, hugo boss, levis,..

adres: burburestraat 4 2000 antwerpen zuid. (tegenover de clinic, aant museum v schone kunsten)
cash only!
Hebben ze dan kleren in alle maten?

SweetEmmaRose
13 juni 2007, 16:18
Ingangsticket? :o

Hoe blijf jij eiglijk op de hoogte van die outlets? Want ziet er best wel interessant uit...
ingangsticket, tja gewoon zwart wit afprint, niet echt zo streng gereguleerd, maar ik zou het voor de zekerheid toch afprinten :p
euhm normaal niet, tot die mij een email sturen :p

Hebben ze dan kleren in alle maten?

euhm ja uit jeans heb je een ruime keuze van lengte en breedte. vorige keer stonden er heelder dozen van dezelfde jeans. Mijn vriend heeft toch 3 broeken kunnen kopen dus..
mja als ge bedoelt xs, m, l (xl?) dan ja, xl ben ik niet zeker, want daar kijken wij niet naar :)
maar ik ben een xs en dat hadden ze.
wij vonden het alleszins echt de moeite :) ik ga zeker nog eens piepen, vriend moet blokken dus kweet da nog ni.

subsunday
13 juni 2007, 22:38
Spijtig dat dat zo ver is voor mij, anders zouk daar zeker eens gaan zien. Dat is echt superkorting zeker op die outlet?

SweetEmmaRose
14 juni 2007, 00:22
op diesel broeken zeker 50% als het ni meer is.

super_veloce
14 juni 2007, 18:25

ingangsticket = http://fashion-outlet-store.com/

cash only!

zou het nog de moeite zijn om daar zaterdag 23 juni naar toe te gaan?

SweetEmmaRose
14 juni 2007, 21:58
zou het nog de moeite zijn om daar zaterdag 23 juni naar toe te gaan?

Geen idee :p
Reken zelf een beetje uit he
+10.000 stuks, al 10dagen uitverkoop geweest. Nu opnieuw omdat er veel over is.
Ik denk ni da ze het nog eens (bijna) 10 dagen zouden doen als er niet genoeg was ...
Ik kan natuurlijk niks beloven e :)

exploder
14 juni 2007, 22:00
Als er iemand gaat de zaterdag, let me know als er nog veel is

Anders doe'k geen moeite om de zondag te gaan :p

schep
14 juni 2007, 22:02
er is in baarle hertog ook een diesel factory outlet, moest je per se diesel willen kopen aan lagere prijzen

Gamedude
14 juni 2007, 23:20
Ik wil morgen gaan maar waarom krijg ik gene email van hun in mijne inbox om men ingangsticket af te printen?

(ook ni in spam/junk)

SweetEmmaRose
15 juni 2007, 10:13
er is in baarle hertog ook een diesel factory outlet, moest je per se diesel willen kopen aan lagere prijzen

post dat is in de andere thread aub :)

Ik wil morgen gaan maar waarom krijg ik gene email van hun in mijne inbox om men ingangsticket af te printen?

(ook ni in spam/junk)

stuur mij een mail en ik stuur die door. check pm

EternalSilence
15 juni 2007, 10:15
waarom een dieseljeans?

jeans zijn toch jeans? :p

eXtreme
16 juni 2007, 15:02
nu we toch zo bezig zijn; iemand enig idee waar (in de buurt van Sint-Niklaas liefst) of welk merk zo van die hemden met van die lapkes op de schouders verkoopt?

Ben al in verschillende winkels binnengeweest maar niets! Ze hebben zelf ook niet echt een idee waar het te vinden :(

SweetEmmaRose
16 juni 2007, 22:46
hoe bedoelde lapkes op de schouders?

waarom een dieseljeans?

ja kvind da ook, maar vriend vind de diesels mooier, en jack&jones en h&m jeans gaan super snel kapot. (in vergelijking dan met diesel)

exploder
16 juni 2007, 22:48
hoe bedoelde lapkes op de schouders?

Politie heeft dat ook, op hun pulls, zo'n 'lapjes'
'k Denk toch dat ie zoiets bedoelt

Blaaaa
16 juni 2007, 23:12
waarom een dieseljeans?

hoeft niet perse diesel te zijn, maar in de meeste gevallen vind ik "merk" broeken mooier en van betere kwaliteit, wat niet wil zeggen dat da altij zo is eh....
en daarom zijn zon outlets fantastisch, omda da anders te zot is om zoveel te betalen voor een broek :p

SweetEmmaRose
17 juni 2007, 00:03
Politie heeft dat ook, op hun pulls, zo'n 'lapjes'
'k Denk toch dat ie zoiets bedoelt

ah euhm, in de h&m heeft mijn vriend da ooit is gekocht.
Waar heb ik da onlangs nog gezien?
hmm, kweet nimeer. Maar ik zal er is op letten.

Ik zou zeggen h&m en jack&jones, zo op eerste gedachte. Misschien de WE men, maar das al moeilijker.

Huey
2 juli 2007, 11:43
LEE in de kammensstraat, beste jeanswinkel ooit ;)
en als je er iemand kent zoals ik krijgt ge nog korting ook!
de solden zijn daar wel maar matig..

Godlessarto
2 juli 2007, 17:00
juist in the sting 3 broeke gaan kopen. Mooie winkel, kwaliteit van jeans zijn ok wel goed. En helemaal niet duur. Tegenover de prijzen van een diesel broek...

Decay
2 juli 2007, 19:33
Kheb ooit is een diesel broek gekocht van 120 euro. En ik ben er nog altijd niet trots op. Wat ik allemaal had kunnen doen met 120 euro :(

Arifiene
2 juli 2007, 20:50
Kheb ooit is een diesel broek gekocht van 120 euro. En ik ben er nog altijd niet trots op. Wat ik allemaal had kunnen doen met 120 euro :(

dear god, het is het einde van de wereld niet ze, mijn pepe jeans kost ook altijd zoveel
quality pays for itself

Decay
2 juli 2007, 21:35
dear god, het is het einde van de wereld niet ze, mijn pepe jeans kost ook altijd zoveel
quality pays for itself

:niceone: pepe hmmm njammie kwaliteit. 120 euro! Eten!

-Helld0g-
12 juli 2007, 15:55
Poky;8742339']fakemerk = zit totaal anders

En Ck ownt diesel in jeans imo

Replay rules! en 100euro voor nen jeans is echt nix... natuurlijk heb ik ook ne hoop levissen en andere van ne gewone jeanswinkel liggen die ik voor zowa alles aandoe

ma heb wel wa budget over voor een paar schone items!

psyko-monchske
22 juli 2007, 22:46
wanneer komen de nieuwe collecties zo binnen? ik had namelijk graag paar pulls gekocht van de fall collectie van gsus

Arifiene
22 juli 2007, 22:49
wanneer komen de nieuwe collecties zo binnen? ik had namelijk graag paar pulls gekocht van de fall collectie van gsus

Dat begint nu al ze :)
Half augustus hebben de meesten zeker hun eerste hersftcollectie binnen

flanger
26 juli 2007, 23:37
Maken ze eigelijk Diesel jeans in lengte 36 (of mss zelfs 38)?

En zijn er winkels die deze effectief binnennemen? :)

smg_phoenix
26 juli 2007, 23:38
waarom een dieseljeans?

Waarom een toyota ???
een auto is toch een auto ?

toru
26 juli 2007, 23:56
tis niet omdat het van een merk is dat het kwalitatief (oid :p) beter is. Kweet het niet van diesel, maar mijn jack en jones truitje is na een half jaar al kapot.. (gewoon stikking die lost enzo)

maar dan heb ik weer replay tshirtjes enzo die wel meegaan :)

WE-mode voor al u broeken (l)

Arifiene
27 juli 2007, 10:04
tis niet omdat het van een merk is dat het kwalitatief (oid :p) beter is. Kweet het niet van diesel, maar mijn jack en jones truitje is na een half jaar al kapot.. (gewoon stikking die lost enzo)

maar dan heb ik weer replay tshirtjes enzo die wel meegaan :)

WE-mode voor al u broeken (l)

jack and jones is dan ook niet echt een merk eh :p

en Diesel hebben ze weldegelijk in lengte 36, 38 weetek niet, maar mijn lief heeft er eentje met lengte 36. Vanwaar hij komt weetek helaas niet meer...

Roykosopp
30 juli 2007, 00:45
Hebben ze in de diesel store in antwerpen t-shirts met die print van die hanenkam op? Ik woon een stukje van antwerpen en kan niet even snel gaan kijken :).