PDA

Volledige versie bekijken : Messenger bag

Babs
31 mei 2007, 17:13
Hoi

Ik ben op zoek naar een messenger bag (http://images.google.be/images?hl=nl&q=messenger+bag&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2) (aka schoudertas) voor mijn vriend. Kheb al rondgekeken in Gent maar kheb daar nie direct iets van kwaliteit gevonden.

Weet er iemand een winkel zijn ergens in Gent, Antwerpen of Hasselt met een "uitgebreide" keuze van dit soort zakken?
Of mss een andere soort zak voor ne gast waar er genoeg materiaal inkan? (geen rugzak ofcourse :unsure: )

Hij heeft graag flashy kleuren :)

Bedankt!

Dakantochnie
31 mei 2007, 17:14
Op de Meir in Antwerpen zijn er genoeg winkels waar je die dingen kan vinden. Ik geloof zelfs dat ze in de H&M alleen al 5 modellen hebben.

Arifiene
31 mei 2007, 17:36
New look (even reclame maken voor eigen winkel).
Allé, waar vinde da nu nié?

MetalG
31 mei 2007, 18:01
kvind dat niet echt mannelijk.. geheel eigen mening natuurlijk!

Ali_
31 mei 2007, 18:02
Ik heb de mijne in den inno gekocht.

EagleEye
31 mei 2007, 18:03
als mensen al aan uw mannelijkheid twijfelen door zo'n tas ligt het misschien aan u ;) :D

Frado2005
31 mei 2007, 18:23

².......

Cyclone
31 mei 2007, 18:52
².......

³ wie koopt er nu een sjakosj voor zijn vriend :rofl:

( moest mijn vriendin dat kopen zou ik doen of ik blij ben en het nooit aandoen :lol: )

Darius Craven
31 mei 2007, 18:54
Nu dat hele messenger bag gedoe kan ik nog snappen, ma met die flasy kleuren is hij ofwel een "kunstzinnige" of "bewaard hij zn penseel op de verkeerde plaats"... ;)

Ma die zakken liggen toch echt overal, in der tijd deelden ze die zelfs uit van Playstation enzo...

arbiter
31 mei 2007, 18:55
in antwerpen gans einde van de meir de primo dachtik daar hebben ze veel van die tassen

a242050
31 mei 2007, 19:29

( moest mijn vriendin dat kopen zou ik doen of ik blij ben en het nooit aandoen :lol: )

4thed :D, ik vind dat toch maar gay ze

SweetEmmaRose
31 mei 2007, 19:41

voor haar vriend dan misschien?

die zakken zijn echt ni gay als ge u normaal kleedt zu, gebt natuurlijk zo van diemensen die er ver in gaan, maar das uiteindelijk ook maar ne zak e.
altijd met een rugzak rondlopen is ook maar marginaal imo

systech
31 mei 2007, 20:06
kvin nix gay aan messenger bags ... ik gebruik ze zelf dan ook :p
ma flashy kleuren is er ook wel over :x

kheb ne gewone zwarte van eastpak

kvin eerder die eastpak heuptasje gay-er zenne :x

Ali_
31 mei 2007, 20:09
wtf is er nu gay aan zo ne zak :ironic:

Babs
31 mei 2007, 20:59
Ma alé jongens, zwanst es nie.

Mijn vriend is DJ en zon zak (indien groot genoeg en van goede kwaliteit) is héél handig om een aantal platen in te steken alstem ergens naartoe gaat.

En gewoon ja, alstem ergens naartoe moet maar nie veel mee moet hebben, dan moet em zo gene lege rugzak meedoen.

En die flashy kleuren is gewoon hoe hij is. En flashy bedoel ik nie felroos en dergelijke :sop:
Hij heeft gewoon graag kleuren dat opvallen, en das trouwens beter dan kleuren die niks uitstralen :)
Das gelijk ja, een diepblauw polo'ke of een oranje trui van hilfiger met een sjiek hemd onder.

En merci voor de hulpzame mensen (en emma om mijn vrouwelijkheid duidelijk te maken :p)
Kzal eens goed uitkijken in den inno of h&m en mss eens een middagje shoppen in Antwerpen organiseren :)

LeSec
1 juni 2007, 01:53
http://www.freitag.ch/

Vind ik de mooiste en het origineelste, winkels kan je via de site opzoeken...
Ze hebben zelfs een bag speciaal om 12" in te steken :p wat dus ideaal is

GroovyBeatsss
1 juni 2007, 10:38
Mannekes, wat een gewhine:/

Als die jong dat schoon vind, laat em het dan aandoen eh:ironic:

Babs
1 juni 2007, 10:41
http://www.freitag.ch/

Vind ik de mooiste en het origineelste, winkels kan je via de site opzoeken...
Ze hebben zelfs een bag speciaal om 12" in te steken :p wat dus ideaal is

Is idd goed, en een grote keuze ook. Ma uit welk materiaal zijn die allemaal gemaakt?
Kzou liever op zoek gaan naar een stoffene omdat die steviger zijn, ma als da zo stevig plastiek is, dan is het wel de moeite om eens verder te kijken (wel naast de prijs kijken dan :p )

NinjaTune
1 juni 2007, 10:44
ik zou echt geen plastieken nemen, zeker niet voor een jongen. zo'n stoffen is net nog cava, ma da plastiek vinnek echt afschuwelijk

Tah_b00nz0r
1 juni 2007, 10:44
ach van die messenger bags zjin toch cool zeker ^^

ge moet gewoon ne deftige vinden die er ni te fel over is ja :p en tbh is da ni gay, er zijn gewoon idd gasten waar het vanaf druipt die dan meestal ne messenger bag bij hebben. jaja wat leuk toch weer da stereotype denke in onze maatschappij :roleyes:

NinjaTune
1 juni 2007, 10:48
nu ist wel geen verassing meer é babs :D

BlaDe
1 juni 2007, 11:14
kgebruik da ook, laptop voor't werk erin, hoppa!

Babs
1 juni 2007, 12:03
nu ist wel geen verassing meer é babs :D

Hij wist het al dak ene voor hem ging kopen ze :p Hij mag kiezen en ik betaal!

LeSec
1 juni 2007, 12:16
Is idd goed, en een grote keuze ook. Ma uit welk materiaal zijn die allemaal gemaakt?
Kzou liever op zoek gaan naar een stoffene omdat die steviger zijn, ma als da zo stevig plastiek is, dan is het wel de moeite om eens verder te kijken (wel naast de prijs kijken dan :p )

Das gemaakt van gebruikte zeilen uit vrachtwagens, diene echt ferm dikke plastic dus. Qua stevigheid zijn ze dus evenwaardig aan een stoffen imo. En ze zijn makkelijker afkuisbaar als ze vuil zijn enzo.

EternalSilence
1 juni 2007, 12:18
da's nogal ferm gay vind ik , ma soit

gewoon die 'messenger bag' kopen lijk die van 24

Najade
1 juni 2007, 12:34
Een vriendin van me heeft zo'n tas, knaloranje van Poema.
Het moet iets voor je zijn, maar het is een verdomd degelijk ding (wel met een prijskaartje). Heel stevig, en zal niet snel slijten hoewel ze het vaak gebruikt.

Raukaris
1 juni 2007, 12:38
Ik heb een goeie stoffe van O'neil. Ik vind dat toch een pak minder marginaal dan 24/24 met ne rugzak rondlopen ma soit.

Babs
1 juni 2007, 12:40
Ksnap sommige mensen toch ook nie ze. Tis daar nu toch niks gays aan. Moest da nu een knalroos sjakoshke zijn me ne plumeau op dan zouk u gelijk geven.

Ma ne gast mag al niemeer me ne zak rondlopen, tenzij het op zijne rug is :ironic:

Kheb verschillende schoudertassen en das enorm handig voor mij. Tkan daar veel in en tzakt nie constant van mijne schouder gelijk een klein tasje.

Das gemaakt van gebruikte zeilen uit vrachtwagens, diene echt ferm dikke plastic dus. Qua stevigheid zijn ze dus evenwaardig aan een stoffen imo. En ze zijn makkelijker afkuisbaar als ze vuil zijn enzo.

Gebruikte zeilen uit vrachtwagens :eek: Wat een manier van hergebruiken :lol: Tzal idd stevig genoeg zijn, maar 120 euro voor een zak, da heb ik zelf nog nie betaald (ik als zakskesfanaat)

Kzoek liever iets rond de 60-80 euro ofzo, tmag nie te duur ook zijn (da issem nie waard :p)

GMotha
1 juni 2007, 12:42
Die vindt ge toch overal.

wtf is er nu gay aan zo ne zak :ironic:Niks, tis zelfs compacter/handiger (aan gezien ge't kunt dragen en tegelijkertijd er iets in of uit kunt halen) dan zo'n oversized rugzak waar ge sommigen mee ziet rondtoeren. Ik heb zo'n grijze o'neill. Gaat al een 4tal jaar mee en is enorm handig in gebruik.

toru
1 juni 2007, 13:22
hof van handel straat in a'pen vinde er van louis vuitton..

(& nee ik heb er geen)

LeSec
1 juni 2007, 13:55
Ksnap sommige mensen toch ook nie ze. Tis daar nu toch niks gays aan. Moest da nu een knalroos sjakoshke zijn me ne plumeau op dan zouk u gelijk geven.

Ma ne gast mag al niemeer me ne zak rondlopen, tenzij het op zijne rug is :ironic:

Kheb verschillende schoudertassen en das enorm handig voor mij. Tkan daar veel in en tzakt nie constant van mijne schouder gelijk een klein tasje.

Gebruikte zeilen uit vrachtwagens :eek: Wat een manier van hergebruiken :lol: Tzal idd stevig genoeg zijn, maar 120 euro voor een zak, da heb ik zelf nog nie betaald (ik als zakskesfanaat)

Kzoek liever iets rond de 60-80 euro ofzo, tmag nie te duur ook zijn (da issem nie waard :p)

Lol nja ze zijn idd vrij duur, té duur, ge maakt ze beter zelf en al. Ze zijn zo duur omdat ze als hip en design beschouwd worden. Enfin ja, kheb zo een schoudertas van puma, was ook iets van een 80 euro denk ik, int zwart leer, zeer stijlvol eigenlijk, macbookje past er perfect in, maar 12"jes kunde wel op je buik schrijven dan :p tis wel handig voor naar de les mee te nemen zoiets.

Check de site van puma voor meer details :)

Joown
1 juni 2007, 14:25
haha gay, jongens toch grow up! komt anders is buiten fzo :/... just niks gay aan!
is gwn mega handy en kunde veel meer inkrijgen...

puni
1 juni 2007, 14:27

Ik vind roze polo's ook allesbehalve mannelijk.

BaRtHoLoMeUs
1 juni 2007, 14:55
Touché :rofl:

OT: Mja, dat lijkt mij idd wel handig zo'n zak. Ik loop teveel met mn oude versleten rugzak rond naar mijn gedacht. :) En gay, als de persoon die het draagt straight is, wat is er dan gay aan? ;)

Cheshire Cat
1 juni 2007, 15:12
En gay, als de persoon die het draagt straight is, wat is er dan gay aan? ;)

Daar zit wel wat waarheid in.

Zelf begrijp ik niet hoe een object "gay" kan zijn, tenzij er letterlijk "gay" opgeschreven staat. Natuurlijk, sommige zaken passen gewoon niet, of zijn ronduit verkeerd om mee rond te lopen... mja, dat verschilt van persoon tot persoon. :)

Als mijne rugzak versleten was zou ik ook opteren voor zo'n messenger bag. Nadat ik een laptop gekocht had, met zo'n typische tas erbij, ben ik tot de conclusie gekomen dat die erg handig zijn om vanalles in mee te sleuren! :niceone:

- Kris

th43ns
1 juni 2007, 15:19
ik dacht net hetzelfde toen ik zijn comment las :-)

polleke
1 juni 2007, 15:41
Hoi

Ik ben op zoek naar een messenger bag (http://images.google.be/images?hl=nl&q=messenger+bag&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2) (aka schoudertas) voor mijn vriend. Kheb al rondgekeken in Gent maar kheb daar nie direct iets van kwaliteit gevonden.

Weet er iemand een winkel zijn ergens in Gent, Antwerpen of Hasselt met een "uitgebreide" keuze van dit soort zakken?
Of mss een andere soort zak voor ne gast waar er genoeg materiaal inkan? (geen rugzak ofcourse :unsure: )

Hij heeft graag flashy kleuren :)

Bedankt!

ik heb er zo een van eastpak, heel content van. goede kwaliteit, stevig en niet duur.
heb de mijne in de AS Adventure gehaald. is er ook een in gent.

VenilixTheHoly
1 juni 2007, 16:10
ik zoek zoiets voor mijn macbook, en het moet ook handig genoeg zijn om mijn boeken voor school in te stoppen.
Iemand een voorstel welkeen er goed zo zijn daarvoor?

GMotha
1 juni 2007, 16:35
Koopt dan liever echte laptoptassen. Die zijn er nu eenmaal speciaal voor gemaakt.

*Bios*
1 juni 2007, 16:43
reden waarom sommige mensen dat gay vinden is nu eenmaal omdat je er nogal veel verwijfde mannen mee zie rondlopen.

GMotha
1 juni 2007, 16:47
reden waarom sommige mensen dat gay vinden is nu eenmaal omdat je er nogal veel verwijfde mannen mee zie rondlopen.Veel verwijfde mannen dragen ook van die gebleekte broeken. Conclusie: gebleekte broeken zijn gay.

Belgianbonzai
1 juni 2007, 16:58
Of tussen zijn benen ;)

on topic: ge zegt dattem zelf mag kiezen? waarom ga je er dan niet gewoon mee in't stad?

Babs
1 juni 2007, 17:04
on topic: ge zegt dattem zelf mag kiezen? waarom ga je er dan niet gewoon mee in't stad?

Welja, kmoe toch weten naar welke stad ik moe gaan eh :p Kweet zijne smaak zo ongeveer dus als ik zowa zie waar ik da soort modellen vind, dan weet ik waar ik naartoe moe gaan.

systech
1 juni 2007, 21:17
ik zoek zoiets voor mijn macbook, en het moet ook handig genoeg zijn om mijn boeken voor school in te stoppen.
Iemand een voorstel welkeen er goed zo zijn daarvoor?

Eastpak heeft er vo laptops + boeken ... macbooks zal ook wel gaan zekers ... :unsure:

Eagle`
2 juni 2007, 21:58
Ma alé jongens, zwanst es nie.

Mijn vriend is DJ en zon zak (indien groot genoeg en van goede kwaliteit) is héél handig om een aantal platen in te steken alstem ergens naartoe gaat.

Lies koop hem gewoon een tas van UDG, heb bv de deze (http://www.orbit-dj.com/orbitimages/products/9425_b.jpg). Speciaal voor DJ's (kunnen 30-40-tal platen in) en voort school kunde het oek gebruiken :)

Ge hebt die in gwoon kleuren ook of in army kleuren desert en green. Kost een goei 35 euro bij den Orbit

edit: laptop kunde er zeker ook in kwijt

Babs
3 juni 2007, 09:28
Mja, kdacht da ook mss al, ma kga mn lief laten beslissen. Hij mag ook gewoon ne zak pakken waar er geen platen inkunnen, ma dan gewoon gerief voor als we es weggaan ofzo.

MetalG
3 juni 2007, 11:24
Mja, kdacht da ook mss al, ma kga mn lief laten beslissen. Hij mag ook gewoon ne zak pakken waar er geen platen inkunnen, ma dan gewoon gerief voor als we es weggaan ofzo.

het is dus eigenlijk een zak waar jij u gerief kan insteken als jullie weggaan zodat je niets meer moet dragen :D

goe gezien :p

Flare'
12 augustus 2007, 22:32
Sorry voor kleine threaddig maar ik ben ook op zoek naar zo'n zak en vandaar ;)

Nu heb ik nog niet veel bags naar mijn zin gezien tot ik op deze hier kwam: http://users.telenet.be/dj-mano/messenger%20bag.JPG
Is een screen die ik heb getrokken uit de serie Skins. Ik vroeg mij af of iemand weet van welk merk deze messenger bag is en waar ik die eventueel kan vastkrijgen? Of een andere zak in dat soort model is natuurlijk ook goed :)

Alleen lijkt de zak mij wel niet zo breed en dat zou dan wel weer een nadeel zijn :( Als er een 15,4" laptop bij in kan zou wel een ferm pluspunt zijn.

Dit weekend nog is zien in Leuven, hopelijk zie ik daar nog iets sjiek. Misschien mensen die een goede winkel daar weten?