PDA

Volledige versie bekijken : TK Laptop Dell XPS M1710

Mujahied
31 mei 2007, 01:23
Verkoop mijn Dell XPS M1710 het gaat om het zwart met grijs model.

Specificaties :

Processor

Intel® Core™ 2 Duo Processor T7200 (2,0 GHz, 4 MB L2-cache, 667 MHz FSB)

Geheugen

1024MB 667MHz DDR2 SDRAM (2x512)

Monitor

17inch UltraSharp™ WUXGA display with TrueLife™ Display resolution: 1920 x 1200

Grafische kaart

NIVIDIA GeForce Go 7900 256 MB

Harde schijf

120 GB SATA harde schijf

Besturingssysteem

Windows XP Media Center Edition 2005 (Frans)

Toetsenbord

Azerty

Heeft o.a. Wifi, LAN 1Gbs ,DVD-RW brander, 6 usb 2.0, kaarten lezer (SD,MMC..) VGA en DVI aansluiting

Laptop is in perfecte conditie incl. Kensington Wirless Mouse

Wordt verkocht wegens aankoop XPS M2010.

Er zijn geen cd's voorhanden, alles staat op de partitie van de harde harde schijf. Geen factuur aanwezig.Wordt niet geruild enkel verkocht.

Bieden van af 1100 euro
Meeneemprijs 1300 euro

Ik behoud het recht om af te zien van de verkoop........en de rest van de tralala

koenpje
31 mei 2007, 08:45
Geen factuur aanwezig? Hoe kan er dan voor garantie gezorgd worden? Als ik jou was zou ik maar eens een kopie van de factuur gaan vragen bij de winkel waar je hem gekocht hebt voor je verkoopt..

Mujahied
31 mei 2007, 13:58
Er is geen factuur omdat ik de 2 de eigenaar ben. De persoon van wie ik de laptop gekocht heb, had de factuur niet meer.

Potentiële kopers moeten hier bij rekening houden i.v.m garantie.

De laptop is optisch en technisch perfect in orde, batterij gaat zo'n +- 2u 50 min mee.

Krulle
31 mei 2007, 14:28
omg, met zo een laptop zorg je toch voor een factuur...

heb je nog de doos en de software enzo?
welk toetsenbord? belgisch azerty?

ec8or
31 mei 2007, 14:40
ik dacht niet dat je voor Dell expliciet een factuur vandoen hebt - je koopt hun producten ook niet zomaar in een winkel.
je kunt, als je een laptop / pc bestelt bij hun, kiezen watvoor soort garantie je wenst, en daar wordt dan in evenredigheid een extra som voor gevraagd.
en die garantie is bij Dell bekend dacht ik adhv een of ander nr op je laptop.

zodus voor iedereen zich hier een hartaanval schrikt, beter even checken hoe de dingen er bij Dell aan toe gaan.

/edit - het toetstenbord op de laptop doet er an sich niet toe, je kunt gemakkelijk wireless toetsenbord aansluiten, want sowieso bij intensief gebruik de gemakkelijkheid zelve is ivg met op je laptop zelf te tippen.

Mujahied
31 mei 2007, 14:42
Geen doos, fabrieks software staat op een partitie van de HDD. ( Image file )

Toetsenbord is Azerty zoals vermeld in de specificaties.

Krulle
31 mei 2007, 14:43
ahzo...

@ Mujahied: kun je me dat "een of ander nr op je laptop." eens pm'en aub? effe kijken wat er van garantie is

Krulle
31 mei 2007, 14:46
Geen doos, fabrieks software staat op een partitie van de HDD. ( Image file )

Toetsenbord is Azerty zoals vermeld in de specificaties.

geen doos, geen software, geen boekskes, geen factuur...

sorry ze maar das al te zot, de herkomst van die laptop lijkt me toch maar verdacht.

er zit toch nog een adapter bij? :crazy:

AccuCore
31 mei 2007, 14:50
aangezien dit een verdachte laptop is bied ik 600euro!
zonder eenige vorm van aankoopbewijs is er geen garantie meer op! en aangezien jij hem ook al direct terug wegdoet....
mja bod 600 euro!

ec8or
31 mei 2007, 14:56
aangezien dit een verdachte laptop is bied ik 600euro!
zonder eenige vorm van aankoopbewijs is er geen garantie meer op! en aangezien jij hem ook al direct terug wegdoet....
mja bod 600 euro!

:offtopic: sorry, maar dit houdt geen steek, dneken dat het een verdachte laptop is maar toch bieden - plus de reden 'verdacht' als argument gebruiken om te onderbieden?

ken je die laptops wel? dan zou je om te beginnen al geen 600 euro bieden. als je 600 euro kunt steken in een laptop ga dan naar mediamarkt ofzo en koop je een simpel acer'tje.

AccuCore
31 mei 2007, 15:04
maar een simpel ACERTJE heeft deze specs niet! dus waarom zou ik hierop geen 600 euro bieden..en hopen dat hij werkt? zonder garantie etc...
voor garantie betaal je nog steeds bij he dus mijn bod blijft op 600 euro staan!
en hij lijkt in uw ogen niet verdacht?

ja sorry he maar ik koop soms VERDACHTE dingen...maar dan wel aan een STERK verlaagde prijs! maar dit is MIJN zaak! niet die van jou of iemand anders hier! wees gerust dat als ik iets verkoop het altijd voorzien zal zijn van factuur!

brechtvm
31 mei 2007, 15:17
"dat nummer" waarover Ec8or sprak = Service Tag :) (onderaan de laptop te vinden)

Mujahied
31 mei 2007, 15:18
Voor degene die hier zitten te spammen. Als het u ni aanstaat dat hij geen factuur heeft, koop hem dan ergens anders met een factuur.
600 euro ?? Bieden onder de vraag prijs heeft geen zin.
Laptop wordt ook verkocht in vriendenkring, als er een bod van hen is zal ik het hier posten

edit meeneemprijs: 1300 euro

brechtvm
31 mei 2007, 15:21
kan je die service-tag-nummer eens posten ?
dat zou al veel ophelderen + alle 'kwade geesten' zullen dan ook wel verdwijnen ;)

(ik heb geen interesse (heb een dell precision m65), maar stel deze vragen om uw thread wat vooruit te helpen :niceone:)

Krulle
31 mei 2007, 15:37
Voor degene die hier zitten te spammen. Als het u ni aanstaat dat hij geen factuur heeft, koop hem dan ergens anders met een factuur.
600 euro ?? Bieden onder de vraag prijs heeft geen zin.
Laptop wordt ook verkocht in vriendenkring, als er een bod van hen is zal ik het hier posten

edit meeneemprijs: 1300 euro

Eerlijk gezegd staat het mij helemaal niet aan dat ie, onder andere, geen factuur heeft.
Maar post dat service tag nummer, en nog liefst een foto ervan, en ik verander mijn mening.
Kun je dat niet... dan zou je je beter beperken tot verkopen in de "vriendenkring"

Mujahied
31 mei 2007, 15:59
Hier een printscreen van de resterende laptop garantie bij Dell http://users.telenet.be/Mujahied/dell.jpg

Heeft dus nog garantie tot 13-12-2007

brechtvm
31 mei 2007, 16:52
Hier een printscreen van de resterende laptop garantie bij Dell http://users.telenet.be/Mujahied/dell.jpg

Heeft dus nog garantie tot 13-12-2007

no offence, maar door die service-tag-nummer te 'maskeren' maak je het nu zelf wel een verdacht zaakje hé..
geef gewoon die nummer, en dan is iedereen content :)
(trouwens, met die nummer kunnen ze hier toch niets aanvangen hoor, ze kunnen enkel garantie checken..dus je hoeft niet 'bang' te zijn, als dit dan al het geval mocht zijn..)

Mujahied
31 mei 2007, 17:06
Hier is ze dan : 9BRDN2J

En dan nu geen commentaar over verdachte zaken, garantie en dergelijke.

Ben je geintresseerd, dan bied je. Ben je dat niet, dan laat ge u commentaar achter wegen.

CreaTe@SoF2
31 mei 2007, 17:06
Ff een voorbeeldje van mijn laptop geven (exact dezelfde)

SERVICE TAG 5WM2C2J

128-558-898-19
EXPRESS SERVICE CODE

Check this one guys! :p

CreaTe@SoF2
31 mei 2007, 17:09
Servicetag: 9BRDN2J
Systeemtype: XPS M1710
Verzenddatum: 14-12-2006
Dell IBU: Europe
Beschrijving Leverancier Begindatum Einddatum Aantal resterende dagen
Initial Next Business Day DELL 14-12-2006 13-12-2007 196

Edit: ik heb nog maar 34 dage :(

grtz

AccuCore
31 mei 2007, 18:48
aangezien mijn bod nog steeds het hoogste is blijft het gelden? ;)

Mujahied
31 mei 2007, 20:14
Minimumprijs staat op 1100 euro, en meeneemprijs 1300 euro.

Dus uw bod van 600 euro, was nooit in aanmerking gekomen.

Mujahied
31 mei 2007, 23:56
Een vriend heeft het minimumbod geboden, 1100 euro.

Morgen (vrijdag) om 00.00 sluit ik de bieding af.

maximus_N_
1 juni 2007, 19:23
Even vermelden, deze laptop heeft nog 195 dagen garantie bij Dell, nagekeken met serviceTag.

Dus zonder factuur nog altijd garantie. Veel succes met de verkoop nog Mujahied.

brechtvm
1 juni 2007, 19:59
Even vermelden, deze laptop heeft nog 195 dagen garantie bij Dell, nagekeken met serviceTag.

Dus zonder factuur nog altijd garantie. Veel succes met de verkoop nog Mujahied.

no offence, maar waarop steunt uw bewering ?
waarom ik dit vraag :
er bestaat een 'international service tag transfer' formulier blijkbaar...
(wist ik voordien ook niet..)

ps : laat me dit duidelijk stellen : ik betwist deze garantie niet, maar vraag gewoon om uitleg :)

> free up! <

EEN KOOPJE !!!!!

Mujahied
2 juni 2007, 12:18
mag een slotje op, is verkocht