PDA

Volledige versie bekijken : Windows Vista Home Premium & Business

Juve9le
30 mei 2007, 15:41
Win Vista Home Premium(retail)
nieuwprijs = €315 (http://www.tones.be/shop_product.php?idx=103572)

Win Vista Business(retail)
nieuwprijs €400+

Reden verkoop: -vista heb ik gekregen op werk en heb ik niet nodig

Geen boden onder de helft van de nieuwprijs aub
Bij vista zijn de doosjes nog gesloten.
Eigen foto's komen wanneer ik me fototoestel terugvind :oink:
liefst afhaling (geen verzending) (brugge)

mvg

mythe
30 mei 2007, 15:59
Geen goesting in ruil met mijn iPod Vidoe + wat opleg van jouw kant. Je krijgt er namelijk een skin bij. En iPod is KRASvrij!

Ben ook wel geïntresseerd in Windows Vista, maar is mij net iets te prijzig :p.

Juve9le
30 mei 2007, 16:04
Geen goesting in ruil met mijn iPod Vidoe + wat opleg van jouw kant. Je krijgt er namelijk een skin bij. En iPod is KRASvrij!

de reden waarom ik me nano verkoop is omdat ik een ipod video gekocht heb ;)

Ben ook wel geïntresseerd in Windows Vista, maar is mij net iets te prijzig :p.

doe dan een startbod, ik zie dan nog wel wat ik ermee doe

mythe
30 mei 2007, 16:11
de reden waarom ik me nano verkoop is omdat ik een ipod video gekocht heb ;)

doe dan een startbod, ik zie dan nog wel wat ik ermee doe
Ah, ik dacht te gaan kopen :).

t'Is niet dat ik u prijs te prijzig vindt ze :). Integendeel, die ligt perfect. Maar heb er niet zoveel voor over omdat ik binnen enkele maanden nieuwe PC heb. En dan heb ik er Windows Vista Premium gratis bijzitten. ;).

Juve9le
30 mei 2007, 20:19
vista home premium

http://uploads.neowin.net/gallery/22_med_WindowsVistaHomePremium_web.jpg (http://uploads.neowin.net/gallery/22_med_WindowsVistaHomePremium_web.jpg)

vista business

http://www.microsoft.com/presspass/images/gallery/boxshots/web/WindowsVistaBusiness_web.jpg
(zit barstje op de onderkant van het doosje, maar verandert niks aan de functionaliteit/kwaliteit van het product uiteraard

Juve9le
31 mei 2007, 00:40
up.....

Hungry®
31 mei 2007, 00:50
k geef nooit meer dan 110 euro voor een OS zeker niet voor een nog 'experimenteel' ding met alle inconvenienten zoals gekend.
110 euro dus exclu voor iets ongekend.

Juve9le
31 mei 2007, 01:56
110excl genoteerd als startbod

das_dan_kleer
31 mei 2007, 02:47
[QUOTE=Hungry®;8695602]k geef nooit meer dan 110 euro voor een OS zeker niet voor een nog 'experimenteel' ding met alle inconvenienten zoals gekend.QUOTE]

Dat is wel zever in pakskes

Ik draai de ultimate al vanaf dat deze uit is en nog geen enkel probleem mee gehad, voor mij de beste windows tot nog toe

Bod van 115

Juve9le
31 mei 2007, 03:00
[QUOTE=Hungry®;8695602]k geef nooit meer dan 110 euro voor een OS zeker niet voor een nog 'experimenteel' ding met alle inconvenienten zoals gekend.QUOTE]

Dat is wel zever in pakskes

Ik draai de ultimate al vanaf dat deze uit is en nog geen enkel probleem mee gehad, voor mij de beste windows tot nog toe

Bod van 115
thx voor verdediging :niceone:

het is inderdaad zo dat vista vrij buggy was toen hij gereleased werd en de periode erna, maar bij XP was dit net hetzelfde, en nu gebruikt toch ook iedereen XP?

115 excl genoteerd

Juve9le
31 mei 2007, 19:03
upnr1

das_dan_kleer
31 mei 2007, 22:10
wanneer sluit je af?

masterboy
31 mei 2007, 22:14
120 voor Win Vista Home Premium(retail)
Afgehaald.

Juve9le
31 mei 2007, 23:39
wanneer sluit je af?
zaterdag of zondag ten laatste

120 voor Win Vista Home Premium(retail)
Afgehaald.

noted.

Mr San Diego
1 juni 2007, 00:21
indien dit ook 64bit is (sorry dat ik dat niet weet) bodje van 150, zo snel mogelijk afgehaald voor de home hé

Juve9le
1 juni 2007, 00:42
indien dit ook 64bit is (sorry dat ik dat niet weet) bodje van 150, zo snel mogelijk afgehaald voor de home hé
zal ik even voor je nakijken

das_dan_kleer
1 juni 2007, 00:48
Retail versies zijn altijd 32 en 64 bit in 1 doos, dus je hebt beide in 1 pakket maar je kan er maar 1 gelijktijdig gebruiken

Juve9le
1 juni 2007, 00:53
op de doos staat:

Bevat 32-bits dvd en informatie over het verkrijgen van 32-bits cd's of een 64-bits dvd.

Mr San Diego
1 juni 2007, 01:36
ok, bod is geldig indien vrijdag avond komen afhalen.

Juve9le
1 juni 2007, 02:13
ok, bod is geldig indien vrijdag avond komen afhalen.
ok, ik laat dit nog open staan tot morgen middag ~halfdrie

als er niemand boven 150 gaat mag je er 's avonds omkomen ;)

vanic
1 juni 2007, 08:30
Retail versies zijn altijd 32 en 64 bit in 1 doos, dus je hebt beide in 1 pakket maar je kan er maar 1 gelijktijdig gebruiken

de enige versie die zo is ... is de ultimate... voor de andere versie's moet je deze aanvragen.
http://www.microsoft.com/windows/products/windowsvista/editions/64bit.mspx
zie onderaan...

op de doos staat 32 bits blijkbaar... dus geen 64...

Mr San Diego
1 juni 2007, 10:59
had ik al gelezen, bod blijft geldig.

Juve9le
1 juni 2007, 21:49
De Vista Premium is net verkocht aanMr San Diego, vriendelijke koper trouwens ;)

Blijft alleen nog de Business over.

Th0masSss
1 juni 2007, 22:03
Wat is het verschil tussen de retail en de oem versie? (kom er nie echt uit)

free up...!

Juve9le
1 juni 2007, 22:25
OEM is een acroniem voor Original Equipment Manufacturer. Dit is een bedrijf dat producten/componenten maakt die worden gebruikt in producten van een ander bedrijf, van schokdempers tot harde schijven.

OEM's zijn niet altijd de originele bouwers. Met name bij PC's en daaraan gerelateerde randapparatuur kopen OEM's duizenden systemen in bij zogenaamde IHV's (Independent Hardware Vendor) die de hardware eigenlijk in elkaar zetten. OEM's passen deze systemen slechts in beperkte mate aan: plaatsen er bv. hun logo's op en verkopen deze complete systemen onder eigen naam. Voorbeelden van bekende OEM's zijn Dell, HP en Gateway.

Een OEM-CD is een CD-ROM van een fabrikant van een OEM-computer. De CD bevat meestal drivers voor de hardware van de computer, software die wordt meegeleverd en vaak een OEM versie van het besturingssysteem.

OEM en retail in de computerwinkel

Hardware zoals CD-ROM spelers is soms te koop als OEM-versie in tegenstellling tot een Retail-versie, vaak voor een wat lagere prijs. De OEM versie bevat dan geen handleiding en drivers, en is eenvoudiger verpakt. Aangenomen wordt dat de 'OEM' geen handleiding nodig heeft en de drivers al heeft. Wordt ook vaak als 'bulk' aangeduid.

Software is soms ook in een OEM versie te koop. Deze versies worden over het algemeen alleen verkocht in combinatie met een nieuwe PC of een onderdeel als een harde schijf. Het prijsverschil kan aanzienlijk zijn, maar de bijgeleverde documentatie is over het algemeen zeer beknopt. Het komt eveneens voor dat OEM-versies van software onder een andere (restrictievere) licentie worden verstrekt dan de retail-versie.