PDA

Volledige versie bekijken : Vrijdag uitgaan (jumpkot)

Jack Bones
30 mei 2007, 12:00
ik weet nie of dit hier thuishoort mor soit.
ma ik vroeg me af waar je de vrijdag deftig kan uitgaan met als voorkeur waar ze Jump draaien of toch regelmatig jump.

ik ben van regio west vlaanderen.
de zaterdag ga ik meestal naar The Oh! in gavere maar dat is de vrijdag niet open.

het moet ook niet continue Jump zijn maar heb toch liever het zwaardere geluid en regelmatig wat jump erbij.

grtz

Cyclone
30 mei 2007, 12:20
Alle jumpers dat ik ken gaan naar Complex vrijdag?

sink
30 mei 2007, 12:57
cirao, etcetera.. beiden in machelen/deinze(zulte)
zo ne km of 30 voor u, maar den oh is verder dan dat denk ik :)

svendevil
30 mei 2007, 13:11
Ik ga liever naar beachparties, das ook r&b, jump, trance, reggea, latino... Veel leuker dan de hele avond boenk, boenk, boenk :D

Trouwens in Complex is het tegenwoordig vrijdagavond r&b...

Grtz

Enigmatique
30 mei 2007, 13:18
Lagoa in menen..:)

skelly_king
30 mei 2007, 13:30

Cirao is marginaal :p Maja jump is marginaal, ge kunt naar daar gaan inderdaag, zelf gaak er nie graag :D

kil911ler
30 mei 2007, 13:32
The Fun? :unsure:

sink
30 mei 2007, 14:54
Cirao is marginaal :p Maja jump is marginaal, ge kunt naar daar gaan inderdaag, zelf gaak er nie graag :D
Cirao ben ik nog niet geweest :p, etcetera een paar keer, maar da's al een tijdje geleden, muziek is ok, maar wel marginaal volkske idd :)

Netrem
30 mei 2007, 16:05

mwa vollenbak jump isda toch niet. Ma ze durven het wel eens opsmijten idd. (toch niet te vergelijken met the oh! tbh)

Gizmo_1987
30 mei 2007, 16:10
ik weet nie of dit hier thuishoort mor soit.
ma ik vroeg me af waar je de vrijdag deftig kan uitgaan met als voorkeur waar ze Jump draaien of toch regelmatig jump.

ik ben van regio west vlaanderen.
de zaterdag ga ik meestal naar The Oh! in gavere maar dat is de vrijdag niet open.

het moet ook niet continue Jump zijn maar heb toch liever het zwaardere geluid en regelmatig wat jump erbij.

grtz
In juli en augustus is het terug The oh @ Oostende, iedere week de vrijdag ;)

Slaxz
30 mei 2007, 16:12
Lagoa in menen..:)

Lagoa is een marginaal drugskot vol franse

smg_phoenix
30 mei 2007, 16:13
mwa vollenbak jump isda toch niet. Ma ze durven het wel eens opsmijten idd. (toch niet te vergelijken met the oh! tbh)

tis daar allesbehalve vollenbak jump , nog nooit gehoord iig
mss op de vroegere uurtjes als wa meer mensen naar huis gaan ^^

^MystiQ
30 mei 2007, 16:20
Lagoa is een marginaal drugskot vol franse

:ironic:

Lagoa is wel de enige soort die zo een muziek draait en de lagoa heeft nix met jump te maken hé pipo. De threadstarter vraagt achter een jumpkot, niet achter de lagoa.

Dat er veel fransen zitten in lagoa en dat de lijnen daar gewoon worden gesnoven terwijl iedereen kijkt, da weet iedereen, lagoa is daar heel erg in. Maar god, i love the lagoa music :love:

a242050
30 mei 2007, 17:44
Alle jumpers dat ik ken gaan naar Complex vrijdag?

Vooral omdat het op vrijdag funk club is en dat is r&b :ironic:

hotmieltje
30 mei 2007, 18:50
Wasser ni zoiets als O2H? In Brugge? En was da ni de vrijdag ofzoiet?

Flipkikker
30 mei 2007, 18:52
bedoelde h2o ?

(nie dak iets van zou weten in brugge ma kom)

Bonk
30 mei 2007, 18:54
the zenith in gistel is volgens mijn weten ook een jumpkot (praat niet uit ervaring...)

hotmieltje
30 mei 2007, 18:58
Nee, van dezelfde manne als The Oh, en de 'fanclub' zou het 'our 2nd homebase' noeme ofzoiets
Hebber es wa van gehoord... OH -> O2H :)

Time
30 mei 2007, 19:10
Kan de discussie over het al dan niet marginaal zijn eens ophouden? Als jump u niet aanstaat heb je hier in de eerste plaats al niks te zoeken.

dêsh'
30 mei 2007, 19:20
Highstreet op vrijdag. Dj Mark with a K vs Dj Nick en regelmatig ook Jef (Felix Project).

Van begin tot einde jump;)

Akto
30 mei 2007, 19:23
Is jump dan een muziekgenre? Is dat niet gewoon hardcore?

hotmieltje
30 mei 2007, 19:31
Is jump dan een muziekgenre? Is dat niet gewoon hardcore?
Neen das ni gewoon hardcore. Jumpstyle =/= Hardcore, hardcore eeft snellere beats en bass
Blijf aub gewoon on-topic allemaal, de jongen stelt gewoon een vraag :)

^MystiQ
30 mei 2007, 19:38
Nee, van dezelfde manne als The Oh, en de 'fanclub' zou het 'our 2nd homebase' noeme ofzoiets
Hebber es wa van gehoord... OH -> O2H :)

Nee, het is de H 2 O club en heeft nix met jump te maken

http://www.club-h2o.com/indexUS.html

Een heel deftige club, redelijk wa fransmannen maar tenminste zo geen johnykes met klakskes en trainingsoutfit :)

hotmieltje
30 mei 2007, 19:42
The oh! Brugge

http://www.netevents.be/Yellow.Detail.cfm?YellowID=5305&lang=nl

Kan zijn dattet een eenmalig event was ofzo, ma kwist toch dakker es van ghoord had ze...

^MystiQ
30 mei 2007, 19:45
Ja maar, iemand sprak daar over H 2 O dermee :)

hotmieltje
30 mei 2007, 19:48
I know, was als reactie op mijn eerste bericht over OH Brugge.

Ma opnieuw, ben er zelf niet geweest en heb er eigelijk niet echt veel meer over gehoord, dus het kan goed zijn dat dat maar een eenmalige gebeurtenis was.
Iemand die uit de buurt is die kan bevestigen anders?

Of ga vrijdag es kijke :D

JackM
30 mei 2007, 20:15
in de h2o is dj ghost resident de vrijdag, dusja, kweet eig nie wa diene draait van hardere muziek (jump of hardtech?)
de zaterdag ist daar alleszins vollenbak electrohouse en funcky house in de white room. 9 juni trouwens oxia als guest :D

^MystiQ
30 mei 2007, 20:26
in de h2o is dj ghost resident de vrijdag, dusja, kweet eig nie wa diene draait van hardere muziek (jump of hardtech?)
de zaterdag ist daar alleszins vollenbak electrohouse en funcky house in de white room. 9 juni trouwens oxia als guest :D

dj ghost draait normaal gezien geen jump, is ex resident van de cherry moon en da was daar nog ne redelijk harde dj, tenzij em natuurlijk zijn concept veranderd heeft hé :)

Arifiene
30 mei 2007, 21:15
I know, was als reactie op mijn eerste bericht over OH Brugge.

Ma opnieuw, ben er zelf niet geweest en heb er eigelijk niet echt veel meer over gehoord, dus het kan goed zijn dat dat maar een eenmalige gebeurtenis was.
Iemand die uit de buurt is die kan bevestigen anders?

Of ga vrijdag es kijke :D

Oh Brugge was enkel in de zomer elke vrijdag + een eenmalige jumpfuif ja (die hebben ze toen ook maar Oh brugge genoemd). Was organisatie van Happy events en Pedro zelf.

Lon$daLe
31 mei 2007, 02:13
lol kzeg gwn dat de Oh vol met kinderen zit ondanks het ID systeem en leeftijdsgrens en dat ik het een marginaal kot vind ( niet gericht tegen de muziek maar het soort volk ( wederom niet iedereen , zitten er ook normaal tussen ) en dan wordt mn post verwijderd omdat ik de muziek zelf zou aanvallen

tegenstrijdigheid van regels?

Jonathan
31 mei 2007, 02:35
Kan de discussie over het al dan niet marginaal zijn eens ophouden? Als jump u niet aanstaat heb je hier in de eerste plaats al niks te zoeken.

Sorry maar ik denk dat er hier niemand heeft gezegd dat jumpen marginaal is ofzo ...

ontopic : kdenk da er nie zo veel zaken zijn waar ge de vrijdagavond echt puur voor jump enzo terecht kunt :x

Alhoewel ik kan er serieus naast zitten ook znne ben me niet zo bekend in dat milieu ..

grtz

Arifiene
31 mei 2007, 09:21
lol kzeg gwn dat de Oh vol met kinderen zit ondanks het ID systeem en leeftijdsgrens en dat ik het een marginaal kot vind ( niet gericht tegen de muziek maar het soort volk ( wederom niet iedereen , zitten er ook normaal tussen ) en dan wordt mn post verwijderd omdat ik de muziek zelf zou aanvallen

tegenstrijdigheid van regels?

ja allé, de mijne is ook weer weg...
Ik zei dus alleen dat er klasgenoten van mijn neefje zaten, die 14 en 15 jaar zijn, en dat ik anders wel men lidkaart moet tonen.
Nem!
Wat is daar nu erg aan :s

cura
31 mei 2007, 09:22
ja idd en ik reageerde daar dan op met:
"misschien waren die gewoon knapper dan u!"
en thales dan:
"touché"
en blade dan:
"of misschien verleenden ze betere diensten!"

kwestie van topic trug wa historisch correct te maken aja

RaDa
31 mei 2007, 11:41
Cap'tain

www.cap-tain.com

neomitochondria
31 mei 2007, 17:03
de mensen die cirao zeggen zijn verkeerd :), dat is gewoon de zenith, maar de vrijdag noemt dit cirao, maar dan wordt er geen jump gedraaid, enkel de gewone muziek, met af en toe eens een jump nummer tussen.

en is the fun niet elke vrijdag?

sink
31 mei 2007, 17:31
cirao is in Machelen-Zulte, Zenith in Gistel, die 2 liggen 60km uit elkaar.. hoe kan dat dan hetzelfde zijn?

^MystiQ
31 mei 2007, 17:43
de mensen die cirao zeggen zijn verkeerd :), dat is gewoon de zenith, maar de vrijdag noemt dit cirao, maar dan wordt er geen jump gedraaid, enkel de gewone muziek, met af en toe eens een jump nummer tussen.

Kwil nie zagen é, maar volgens mij kent ge er gewoonweg nix van ..

Zenith in Ghistel :
http://www.timbodeluxe.be/event-center/index.php

Cirao in Machelen-Zulte :
http://www.cirao.com/

Gizmo_1987
31 mei 2007, 18:03
De zenith heeft al veel namen gehad :p
Eerst was het zenith, dan cirao, dan event center, weer de zenith, de fun gistel, enzz...

Sinds een jaar of 2 is het terug zenith, en toen was het vollenbak jump dat ze draaiden.
Nu heb je in de 2de zaal al een ander genre en zit er in de hoofdzaal nog zeer weinig volk o_O

Ze houden de boel levendig door om de paar jaar van naam te veranderen zkr :p

Muska
1 juni 2007, 20:05
The-Site in Wuustwezel , daar gaan ze hard.

Bad Religion
1 juni 2007, 20:13
The-Site in Wuustwezel , daar gaan ze hard.

:rofl:

true! al zeker 3 keer 'dichtgegaan' vanwege den drugs !