PDA

Volledige versie bekijken : Jij en je GSM

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

|FuRiouS|
29 mei 2007, 15:50
Ik heb al even gezocht achter topics over GSM maar heb er maar eentje gevonden.
Daarom even een nieuwtje.
Ik vroeg me zo eens af welke GSM jullie hebben en hoelang.
Als je wilt zeg je ook maar vanaf welke leeftijd je een GSM had en hoeveel je gemiddeld uitgeeft aan je GSM (GSM zelf en herladen/abbonement)

Ik ben vandaag een nieuwe GSM gaan halen, men oude (een Nokia 2100) Gaf plots geen beeld meer, en na 3 jaar vond ik het eens tijd om een nieuwe GSM te kopen.
Na wat rondkijken op internet zag ik die Walkman phones van Sony Ericsson, een aantal reviews gelezen over de W810i en W610i
Uieindelijk gekozen voor de W810i omdat de toetsen van de W610i echt wel klein zijn.
Ineens bij BelCompany binnengesprongen (en na een geweldige service :niceone: ) en de W810i gekocht.
Ben er (voor die paar uurtjes) al dik tevreden over, de kwaliteit van de muziek is evengoed als elke MP3-speler en er zit standaard al een kaartje van 512MB in, en er kunnen kaartjes in tot 2GB, en z'n kaartje kost een euro of 50 tegenwoordig geloof ik.
Dus voor 239€ heb ik een heel goede koop gedaan, Walkman en telefoon in een, mooi design, handig in gebruik.
Dit is nog maar men 2de GSM, had mijn 2100 gekregen een jaar of 3 geleden, hopelijk gaat deze bijna evenlang mee.

Jullie ervaringen met jullie GSM?

ComputerVISTA
29 mei 2007, 15:53
Nooit eentje nodig had tot ik werk had en daar kon ik nooit genoeg mee... tot ik de joy's van een nokia 9500 heb ervaren en sinds dien niks anders meer wil dan een model baksteen nokia communicator aan m'n broeksriem! 't Is een kleine laptop voor de prijs van een budget laptop maar die kan je nogal moeilijk aan je broksriem hangen :p Hij kan zo goed als alles dan een laptop maar dan in't klein en wat trager :)

ChfZ | Hanky
29 mei 2007, 15:54
Samsung X460.

Gekregen van men broer omdatem zelf nen nieuwe is gaan aanschaffen.. Loopter ondertussen toch al nen tijd me rond.

Koop eigelijk heel zelden ne GSM.. enkel als de batterij na 1 dag plat of dergelijke..

moemi
29 mei 2007, 15:55
pfff de mijne is juist kapot (2 dagen terug zeker) Nokia 6100 was't. Heeft't toilet overleefd een paar maand terug, en nu is ie plots dood zonder reden. :(

Als ik een nieuw zou kopen (dus als nokia echt niet vermaakt kan worden) dan wordt het wss. een Samsung SGH E420 : http://mobile.optima.ua/img/phones/np_1192.jpg

TrickY.
29 mei 2007, 16:01
Samsung E900 (http://www.vtu-telecom.nl/upload/%7BF1C35064-1DB9-4CD5-F6B5-11AA95E06983%7D.jpg)

Supertevreden van Samsung.

Pana
29 mei 2007, 16:02
Nokia 3330, meer heb ik niet nodig. Rock solid en het doet wat em moet doen.

CP-RB2H
29 mei 2007, 16:02
Ik heb nu ne Motorola RAZR V3 (http://i.expansys.com/i/b/b138041.jpg)

Heb hem nu een jaartje en een nog wa denk ik en kmoet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. Het typt enorm gemakkelijk en het is een prachtig toestel qua design.

Maar in oktober verkoop ik hem, want dan koop ik mezelf nen iPhone. Normaal heb ik altijd menne iPod video 30G in men zakke en menne gsm ook. Dan zal men broek niet meer zoveel wegen als nu + het is een prachtig innovatief toestel.

xDama
29 mei 2007, 16:09
Al een 4-tal jaar heb ik een Nokia 3410. Doet zijn werk nog steeds, dus ik zie niet in waarom ik een nieuwe zou kopen.

Enkel begint mijn batterij redelijk naar de kloten te gaan, maarja.

Nooby007
29 mei 2007, 16:11
Ik heb een sony ericsson, kweet ni wa en het boeit ni, zolang ik maar kan bellen en berichtjes kan sturen :unsure: daarvoor had ik een nokia (een heel populaire, want iedereen had hem ineens.. :/)en daarvoor een 3310. :x

democracy02
29 mei 2007, 16:18
-eerst siemens m50 (suckgsm) die is kapot gegaan door water
-dan nokia 1100 die heb'k verloren
-nu nokia 1112... beke zoals 1100, ma nix kan 1100 evenaren :cry:

Al een 4-tal jaar heb ik een Nokia 3410. Doet zijn werk nog steeds, dus ik zie niet in waarom ik een nieuwe zou kopen.

Enkel begint mijn batterij redelijk naar de kloten te gaan, maarja.
zo een baksteen zou ik toch ook nie meer willen hebben...
véél te zwaar. mijn broek zou afzakken.

PureFun
29 mei 2007, 16:20
Samsung E-730. 3de gsm, slechte ervaring.

Ook mp3 functionaliteit, de bijgeleverde oortjes waren echter rampzalig slecht. Gsm firmware laat veel te wensen over. Ik kan mijn hele contactlist enkel transferen van sim naar phone, omgekeerd moet het 1 per 1 gedaan worden of via pc software en datakabel. Javagames zijn ook moeilijk om erop te krijgen, je hebt datakabel nodig en codes die verbindingsfunctionaliteit veranderen. Na dit even geprobeerd te hebben ging de batterij 2 maal leeg in 2 dagen, gogo whatever it was. De externe cameraknop kan gebruikt worden om fotos te maken als clamshell toe is, als ik loop kan ik daarna ettelijke fotos van de binnenkant van mijn broekzak deleten. Afaik is het enige normale gebruik van de externe cameraknop foto's van jezelf nemen aangezien je op de externe display de camerafeed ziet. En dan nog samsungs kenteken : vibreren of beltoon, maar beide tegelijk ho maar.

Denk dat mijn volgende gsm een nokia wordt zoals de eerste 2.

Kid_C
29 mei 2007, 16:22
siemens S65 (http://www.mobidom.ru/pics/photos/siemens_s65_big.jpg)

Bijna 2 jaar nu en tevreden van! Vorige was een nokia5210 en die gebruik ik als ik ga skateboarden enz. Dat ding kan gewoon niet kapot. Nadeel is wel dat je gsm als blauwe plek in je bil staat als je valt :niceone:

screaM^
29 mei 2007, 16:23
nu op de moment een Motorola L7 voor eigen gebruik en een Qtek 9100 van het werk.
Ben redelijk tevreden over de Motorola, en zeer tevreden over de Qtek.

Equino
29 mei 2007, 16:29
SE K710i (of zoiets)

Altijd al zeer tevreden van SE geweest...
Ging mij eerst ook die W810i kopen maar aangezien ik al een iPod heb, was dat maar weggesmeten geld die mp3 functie :)

russian
29 mei 2007, 16:35
Ik heb enkel nog maar SE's gehad.

Eerst nog de T65 toen Sony er nog niet bij was. En dan de T100, gevolgd door de T630. En nu een maandje de K550i waar ik heel tevreden van ben.

SE's stabiliteit is voor mij de reden. Duurzaam en stabiel.

Li0n
29 mei 2007, 16:41
SE W810I, aangezien ik constant met muziek rondloop. Heb er een memorystick van 2gig ingestoken. Sinds ik deze heb wil ik nooit geen nokia meer. Ik heb hem nu ongeveer een jaar, en de batterij is nog net hetzelfde als in het begin. Ook vind ik het scherm beter bestand tegen krassen.

deyoeri
29 mei 2007, 16:46
Sagem V55
http://www.first-handyshop.de/handy/Sagem/My-V55/sagem-my-v55-1.jpg
Ooit (god weet wnr) gekocht voor 99€ denk ik. Ding gaat al een tijd mee en enige waar'k over te klagen heb zijn dat de toetsen nogal irritant klein zijn voor mij. Plus, de batterij is ver naar de botten denk ik, na de zomer nieuwe gsm kopen dus.

Timmos
29 mei 2007, 16:50
Nokia 3310...

sink
29 mei 2007, 16:50
sinds m'n 15de of zo heb ik een gsm, ondertussen al een jaartje of 6-7

- eerst een ericsson gehad, zo een televisiebak, zo'n jaarke of 7 geleden
- na een jaarke terug een ericsson gekocht, een veel kleinere, en opklapbaar
- na terug een 1.5-2j of zo, een nokia 3410 gekocht
- na 2j terug een nokia gekocht, een 6100 (was ik tot nu het meest content van)
- half jaarke geleden een samsung x680 gekocht, ben ik ook heel tevreden mee

virox
29 mei 2007, 16:51
Loop al ver 5jaar rond met ne SE-T300, da ding blijft marcheren ^^ zolang ik daarmee kan sms'en en bellen ben ik tevreden, maar denk eraan om nen nieuwe te gaan halen. Het knuppeltje werkt soms eens nie en de knoppen reactiesnelheid is ook nie echt denderend meer, als ik dan zo ne recente gsm in m'n handen heb verschiet ik altijd van de soepelheid en snelheid van zo'n ding :)

Ma 'k ben altijd content geweest erover ^^ ik ken maar weinig dingen die 5jaar meegaan en tegelijk zo enorm afzien. En zelfs na al die tijd is de batterijduur +4 dagen Minimum. En bij amper gebruik kom is soms nog een week toe zonder op te laden. Mijn volgende zal waarschijnlijk weer een SE worden.

Dozzeh
29 mei 2007, 16:53
Ik had een w810i maar die is kapot gegaan vorige week door dat ie mee in het wasmachien stak -_-

Loop nu rond met men 6600 (vorige gsm) maar die werkt nog amper.. binnekort koop ik een Samsung U600

Eerste GSM is 5 jaar geleden ofzo, en ik doe ongeveer 15euro/maand op aan herhaadkaartjes. Alleen vorige maand was 45euro, nieuwe vriendin die nogal graag belt en stuurt :p

SweetEmmaRose
29 mei 2007, 16:58
al een jaar en half mijn nokia http://www.ferende.com/files/nokia_7370.jpg

voordien had ik deze http://images.google.be/images?hl=nl&q=7210&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi maar die was dus kapot gegaan.

ik herlaad bijna nooit (vriend heeft base unlimited), dus zeg maar 10€ per 3 maand ofzo.

moloko
29 mei 2007, 16:59
Ik bezit een Samsung SGH-X150 (http://telephon.shop.by/pics/items/x200big_2201_222.jpg) .
Echt een prachttoestel.Ik kan ermee bellen en sms,n.Wat wil je meer :applause:
Mooi kleurendisplay en lange batterijduur.

128MB
29 mei 2007, 17:02
Mijn GSM's:
-Ne Bosh wa'k met die coca cola dopkes wedstrijk gewonnen had jaren geleden
-Dan een Nokia 2100 ofzoiets, als ge daar een bericht mee typte kon het scherm niet volgen :p de letters komen daar veel te traag op.
-Nokia 3300, tof MP3 en FM Radio hebben, maar daar houdt het goede ook mee op.
-Sony Erricson Z320i ofzoiets. Die bevalde mij gwn nie ^^
-Nu ne N90. Tof ding en ge kunt er veel mee, zeker met een 1GB MMC kaartje erin. Alleen heb ik probs met de batterij, da ding valt soms uit zonder reden.

De allereerste GSM hier in huis was ne grote Alcatel (baksteengeval) met een uittrekbare antenne :D

Da ding was zo groot en dik als iets, maar de ontvangst was wel goed ;)
Toen kostte dat nog 17.000 Bef. Kunde da geloven? Zeventienduizend frank :s

moehaa!
29 mei 2007, 17:03
Sagem V55
http://www.first-handyshop.de/handy/Sagem/My-V55/sagem-my-v55-1.jpg
Ooit (god weet wnr) gekocht voor 99€ denk ik. Ding gaat al een tijd mee en enige waar'k over te klagen heb zijn dat de toetsen nogal irritant klein zijn voor mij. Plus, de batterij is ver naar de botten denk ik, na de zomer nieuwe gsm kopen dus.

Zelfde gsm hier, ook 99€ voor betaald.
Alleen gaat de baterij hier nog heel goed mee, tot 2 weken bij minimaal gebruik.
Toetsen voelen idd wat "speelgoedachtig" aan maar ik ben er content van:p.

deyoeri
29 mei 2007, 17:07
Zelfde gsm hier, ook 99€ voor betaald.
Alleen gaat de baterij hier nog heel goed mee, tot 2 weken bij minimaal gebruik.
Toetsen voelen idd wat "speelgoedachtig" aan maar ik ben er content van:p.

De mijne heeft al heel wat stoten overleefd, valpartijen, gegooi, paar keer gevallen, last van warmte en vocht dus het is wel te begrijpen denk ik :p

Savage
29 mei 2007, 17:13
Samsung E900, grootste kutding allertijden ...

toetsen da niet altijd pakken (altijd leuk voor berichtjes in sneltempo!), die softtouch-buttons zijn ook een pretje, zeker aangezien de cancelknop rechts staat en ik ben toch wel rechtshandig zeker. Al meer terug op men hoofdmenu gezeten dan wa anders (ge moet mij es zien manoeuvreren alsek iemand een foto wil tonen ...). Als de batterij op 1 blokje komt, kan ik best al mijne oplader in de buurt halen, want da scheelt 3 smsjes en hij is plat ...
Heb hem bijna een jaar, enorme miskoop, maar het belt en geen centjes om iets nieuws te kopen.

Design is knap, maar das dan ook al wat ik over deze gsm kan zeggen...

SilentSpring
29 mei 2007, 17:14
1ste gsm:
Nokia 5110, gekregen van m'n pa toenek in't 6de leerjaar zat.
6-7j geleden dus. Kostte toen 9999 befkes.

Dan 2-3j later nen Alcatel OT 311 gewonnen, m'n ma kocht toen ook nen 5110 voor haar. Mijn oude hebbek aan m'n oma gegeven, en ze gebruikt hem nu nog altijd:D.

Diejen Alcatel is meegegaan tot aan't 5de middelbaar, dan was'k hem beu en wou ik nen andere.

Zo bennek dan bij m'n huidige aangekomen: nokia 3220, kostte me nog 189€.

Op vlak van simpelheid vinnek Nokia toch ownen, ze werken praktisch allemaal op dezelfde manier enz. Diejen Alcatel was veel ingewikkelder.
M'n ma heeft die nen tijdje gebruikt, maar toen de batterij begon te gaan heeft ze nen nokia 6020 gekocht.
M'n pa is indertijd gestart met 1 van de Cola en nu heeft hij al enkele jaren nen 3510i. M'n broerke ten slotte heeft zondag z'n 1ste gsm gekregen, nen 6085. Allemaal nokia's hier:)

ivm belwaarde: Tempo Music hier, voorheen Tempo Classic, maar Music is dus goeikoper en daarmee bennek nen maand of 2 geleden overgestapt.
Reken op nen 50€ per jaar:unsure:

Owja, m'n batterij gaat zo'n 2weken mee (wel 's nachts afleggen).
Ben er echt content van, dus deze gaat hier niet eerder buiten ofdat hij morsdood is.
'k heb zelfs zo'n doorzichtig hoesje zodat m'n scherm krasvrij blijft, dan kannek hem nog langer gebruiken:p.

nTFs
29 mei 2007, 17:31
Nokia 2610.
Basic as basic can be.
Bellen, sms en een lange batterijduur.
De rest interesseert me niet op een gsm.

Gentille
29 mei 2007, 17:33
Ik heb de Samsung x640. Deze vakantie heb ik hem 2 jaar. De beste GSM die ik tot nu toe gehad heb, hij gaat ook het langst mee. Voorheen had ik een nokia 3310 maar na een klein jaar viel die constant uit, en dan heb ik me een 3510i aangeschaft. Ook na een klein jaar was hij kapot, geen geluid of geen trilfunctie meer, dus ik wist nooit wanneer iemand belde. Samsung ftw :applause:

PareGoriC
29 mei 2007, 17:40
3310, 2jaar , degelijk
se T310, sva maar joystick ging kapot na 2 jaar ofzo
ff een nokia, weet ni welke, was geleend
en nu een qtek 8300
niet tevreden van. typt moeilijk, en joystick vrij snel kapot. + de functionaliteit van een iphone is amper aanwezig.

exploder
29 mei 2007, 17:40
In het jaar 2000: m'n eerste gsm: zo'n nokia 5100 of 5150, die dat iedereen had om snake op te spelen, 'k zat toen in het 6e leerjaar

Daarna heb ik nog een nokia 3210 gehad, is kapotgegaan door de sneeuw tijdens snowboarden: er zat een hele ijsklomp rond want ik had m'n jaszak niet dichtgeritst.
Het jaar erop had ik een nokia 3510, ditmaal kapot door een cola blik die uitgelopen was in m'n rugzak, gevolg: cola in m'n gsm en met die koude... niet gezond
Toen ik thuiskwam heb ik weer m'n 3210 bovengehaald, die ging nog klein beetje.
Tijdje later heb ik een nokia 3410 gewonnen in zo'n playtime gedoe op de kermis in koolkerke.

Daarna heb ik een sony ericsson k700i gekocht, toen hij nog niet lang uit was. Heeft me €300 gekost.
Superkakgsm. Batterij ging nie lang mee, joystick was na 3maand bijna volledig kapot, blablablabla

Dan heb ik begin dit jaar een sony ericsson x500 gekost, gewoon een openklapbare gsm zonder camera en al die andere stomme functies.
Ben er zeer tevreden over, het is superlicht, 'k vind hem mooi, batterij gaat lang mee en er kunnen genoeg berichten in (stuk of 200) :)
'k Heb 120 euro betaald ofzo

VenomGameworld
29 mei 2007, 17:42
sinds een paar dagen ook nieuwe GSM: een Samsung C300.
Goede prijs/kwaliteitsverhouding (79€)
leuke extra features
plaats voor 200 sms'kes in tegenstelling tot vorige GSM (Nokia 3210) met 10 ofzo:s

Fré_
29 mei 2007, 17:50
Samsung E900, grootste kutding allertijden ...

toetsen da niet altijd pakken (altijd leuk voor berichtjes in sneltempo!), die softtouch-buttons zijn ook een pretje, zeker aangezien de cancelknop rechts staat en ik ben toch wel rechtshandig zeker. Al meer terug op men hoofdmenu gezeten dan wa anders (ge moet mij es zien manoeuvreren alsek iemand een foto wil tonen ...). Als de batterij op 1 blokje komt, kan ik best al mijne oplader in de buurt halen, want da scheelt 3 smsjes en hij is plat ...
Heb hem bijna een jaar, enorme miskoop, maar het belt en geen centjes om iets nieuws te kopen.

Design is knap, maar das dan ook al wat ik over deze gsm kan zeggen...

Ik heb ook een E900, en kben daar heel tevreden van.
-Touch buttons: das gewoon gewend raken, ik heb daar alleszins geen last meer mee
-Om smsjes te typen zie ik het probleem nie..ik ben ook rechtshandig (typ soms zelfs met 2 duimen smsjes) ma ik heb geen last van toetsen die nie pakken ze..
-Batterij is idd pijnpunt.Als ik die intensief gebruik (dus constant muziek luisteren,filmen en fotos nemen..) dan gaat ie maar een 2-tal dagen mee.
en tgrootste probleem is dan nog dat em héél lang op 3 blokjes blijft staan (=max) maar vanaf em op 2 springt moogde uwen lader zoeken omdat het dan nog maar een kwestie van enkele uurtjes is voor hij plat valt.

over geld/gebruik : mijn pa betaalt mijn abonnement (telenet mobile = abo zonder abokosten), da gaat ongeveer naar een 30-40€ per maand denk ik.

nigel555
29 mei 2007, 17:53
Ik heb al even gezocht achter topics over GSM maar heb er maar eentje gevonden.
Daarom even een nieuwtje.
Ik vroeg me zo eens af welke GSM jullie hebben en hoelang.
Als je wilt zeg je ook maar vanaf welke leeftijd je een GSM had en hoeveel je gemiddeld uitgeeft aan je GSM (GSM zelf en herladen/abbonement)

Ik ben vandaag een nieuwe GSM gaan halen, men oude (een Nokia 2100) Gaf plots geen beeld meer, en na 3 jaar vond ik het eens tijd om een nieuwe GSM te kopen.
Na wat rondkijken op internet zag ik die Walkman phones van Sony Ericsson, een aantal reviews gelezen over de W810i en W610i
Uieindelijk gekozen voor de W810i omdat de toetsen van de W610i echt wel klein zijn.
Ineens bij BelCompany binnengesprongen (en na een geweldige service :niceone: ) en de W810i gekocht.
Ben er (voor die paar uurtjes) al dik tevreden over, de kwaliteit van de muziek is evengoed als elke MP3-speler en er zit standaard al een kaartje van 512MB in, en er kunnen kaartjes in tot 2GB, en z'n kaartje kost een euro of 50 tegenwoordig geloof ik.
Dus voor 239€ heb ik een heel goede koop gedaan, Walkman en telefoon in een, mooi design, handig in gebruik.
Dit is nog maar men 2de GSM, had mijn 2100 gekregen een jaar of 3 geleden, hopelijk gaat deze bijna evenlang mee.

Jullie ervaringen met jullie GSM?

Gsm heb ik gekregen op mijn 16de. 2jaar oud die gsn ongeveer. enja tis vrij basic nog altijd geen camera,walkman enzo ingebouwt. Krijgt geregeld wat motten :D Welk type weet ik niet meer. Nokia en nog iets:p

|) ][ |V| ][
29 mei 2007, 17:59
Nokia 1600, vond niks goedkoper, kostte me 59 euro (toch al 1,5-2j geleden) en hij werkt al langer dan mijn 2 vorige, een sagem en sony ericsson van €299 en €179, samen. Dus heel content ervan, kan enkel bellen en sms'en maar meer heb ik niet nodig :). Beste GSM die ik ooit had was een Bosch 909, ging maar niet kapot, mijn moeder had em al enkele jaren toen ze hem aan mij gaf, ik deed er nog 2 jr mee verder en dan was de batterij veel te rap leeg, daarmee mochtje voetballen, er was niks aan :p.

Stancke
29 mei 2007, 18:00
De mijne is een SE P900 (http://images.google.nl/images?svnum=10&um=1&hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&q=SE+P900&btnG=Afbeeldingen+zoeken).

Koste me veel geld maar gaat ondertussen al 3j mee en als het van mij afhangt doet hij minstens nog 3j erbij. Tegen dan heb ik m'n prijs al terug verdient:)

W!mpix
29 mei 2007, 18:05
Vanaf dat hij uitkwam een 3510i gehad (en altijd blijven gebruiken tot 3 maanden terug)

Dan een K800i gekocht. Ik weet niet of dat hij zijn geld wel waard is, ik zit namelijk nooit op internet, gebruik de mp3functie nauwelijks en trek bar weinig foto's.

Smsen doe ik wel vaak... Had beter mijn 3510i gehouden :')

EDIT: geef momenteel zo'n 20 euro per maand uit aan Smskes, maar met tempo music hoop ik dat te veranderen.

Jond3
29 mei 2007, 18:08
ooit begonne met een siemens oud model, op pukkelpop kwijtgeraakt met men zatte kloten ma t ding hing toch nog mr aaneen met plekband. derna ne sony ericsson k700i, was gene slechte gsm buiten da de joystick nr de kloten was na een half jaar wat wel zeer storend was vermits je niet alles zonder joystick kon doen :/
Nu int bezit van een sony ericsson k750i, ik spaar de joystick zoveel mogelijk en eig gaat t navigeren een pak sneller als je da ding nie gebruikt,heb er wel vertrouwen in da dees wa langer gaat meegaan..

Plut0r
29 mei 2007, 18:11
Samsung e900

voorloppig nog geen klachten over

Flipkikker
29 mei 2007, 18:16
Int 1e middelbaar een Nokia 3510i (http://www.mobile-review.com/phonemodels/nokia/image/3510i-1.jpg), hebk zo'n 5 jaar gehad tot het hoesje en de knoppen zowat uitéénvielen + het scherm telkens vuil werd,
vorig jaar een Nokia 6131 (http://www.mobilegazette.com/images/nokia/nokia-6131-combo.jpg) gekocht, en heel tevreden van...

Savage
29 mei 2007, 18:18
Ik heb ook een E900, en kben daar heel tevreden van.
-Touch buttons: das gewoon gewend raken, ik heb daar alleszins geen last meer mee
-Om smsjes te typen zie ik het probleem nie..ik ben ook rechtshandig (typ soms zelfs met 2 duimen smsjes) ma ik heb geen last van toetsen die nie pakken ze..
-Batterij is idd pijnpunt.Als ik die intensief gebruik (dus constant muziek luisteren,filmen en fotos nemen..) dan gaat ie maar een 2-tal dagen mee.
en tgrootste probleem is dan nog dat em héél lang op 3 blokjes blijft staan (=max) maar vanaf em op 2 springt moogde uwen lader zoeken omdat het dan nog maar een kwestie van enkele uurtjes is voor hij plat valt.

over geld/gebruik : mijn pa betaalt mijn abonnement (telenet mobile = abo zonder abokosten), da gaat ongeveer naar een 30-40€ per maand denk ik.

die touchbuttons macheren heel goed eh, daar ni van. Probleem is gewoon dat ik regelmatig tijdens het overlopen van iets in het menu, met mijn duim lichtjes tegen de C-knop raak, met alle gevolgen van dien ...
En dat het numpad nimeer deftig werkt is denkik slijtage (alhoewel da ni zou mogen na zo'n korte periode), want in het begin had ik daar geen problemen mee.

|FuRiouS|
29 mei 2007, 18:37
Ik heb ook al een aantal klachten gehoord over dat "joysticksken" op die K***i van SE.
Maar op de nieuwe W*** moddelen zijn het geen joysticks meer, wat ik toch een verbetering vindt.

Tha_nOn
29 mei 2007, 18:45
momenteel heb ik een nokia 6103, die hebk nu ongeveer een jaar wss
daarvoor hadk nen 3310, en die vindk nog altijd 1 van de betere, wordt veel te veel brol opgezet imo (en ja ik ben ook overstag gegaan voor ne mooiere:p)

anyway, khad ne gsm sinds mijn 13 denk ik niet helemaal zeker, kheb der tijden énorm veel geld aan opgedaan, maar nu doek er amper nog iets aan op, wordt elke maand voor 5 euro herlaad door mijn ouders, normaal gezien kom ik daar zeker mee toe, paar uitzonderingen, heb laatste maand er nog wel is 10 euro bijgezet

anyway ne gsm moet bellen en smsn-en imo, rest is bijzaak
(en een groot genoeg scherm hebben en groot genoege knopkes en een deftige bediening:p)

boogje
29 mei 2007, 18:47
een jaar geleden ergens voor 50 euro de nokia 2600 gekocht :

http://www.cellularstock.it/public/commerce/catalog/images/2600.jpg

Als em kapot gaat : /care. Koop ik weer een nieuwe van 50 euro..zo kan ik een boel aan gsm's verslijten met hetzelfde geld als een überdure gsm. Ik heb al een mp3, al een digicam, dus bellen moet ie doen! :niceone:

h0pje
29 mei 2007, 18:56
Men eerste gsm had ik toenk 12 was en da was een Nokia 3310:love:, da was echt zo'n handige gsm waar ge mee kon smijten en da brak toch niet :p
Daarna een SE T610 gehad maar die joystick was al kapot na 6 maanden.
Daardoor terug een Nokia gekocht vorig jaar, Nokia 6101.
Ik ben der wel tevreden over, vooral omda ik nog nooit zo'n toeklapbare gsm gehad heb en damn, das echt wl handig :)

Spineless
29 mei 2007, 18:59
ben ook al aant denken om een nieuwe te halen, ben nu al 3 jaar bezig met mijn nokia maar de batterij begint wa te flesse :p hij kan 5 dagen mee zonder op te laden maar zonder er iets mee te doen. ik denk als ik er zowat mee bezig ben elke dag, dat het dan ni lang meer duurt eer hij plat zal zijn :p denk eraan om een SE k750i te halen, ziet er nen degelijke uit en tkost ni zoveel ^^ keb ook al gehoord da die SE's degelijk gerief zijn en duurzaam..

Cueb-
29 mei 2007, 19:01
Eerste gsm ooit was een nokia 3220, had zo een GSM gevonden in de zoo van Antwerpen, maar de antenne en de batterij waren eruit gehaald ... Nu zou ik dat nie meegenomen hebben moest ik niet geweten hebben dat mijn schoonzus juist dezelfde had, maar met enkel het scherm kapot... Heb beide GSM's samengevoegt en voila, het marcheerde ! Dan 2 jaar later ofzo een SE T610 gekocht, heb die nog altijd tot nu toe. Int begin was da 'wow', maar nu begint hij mij echt serieus te irriteren : batterij gaat nie lang mee, weinig opslagruimte, joystock al volledig naar de knoppen en da ding is gewoon traag. ( Zowel gewone handelingen als een sms typen : letter komen er veel te traag op ). Moest ik geld hebben ik had al lang een andere GSM gekocht ( vond nokia een tijdje minder, maar de huidige modellen spreken mij terug aan )

Starrk
29 mei 2007, 19:04
Samsung E900 (http://www.vtu-telecom.nl/upload/%7BF1C35064-1DB9-4CD5-F6B5-11AA95E06983%7D.jpg)

Supertevreden van Samsung.

same thing ,same opinion :p.

Alleen een klein geheugen voor SMSjes (230tal en dan zit ie vol terwijl er nog genoeg geheugen over is).

Sephiroth
29 mei 2007, 19:05
ik loop al 3 jaar rond met nen ngage QD o_O
al paar keer op de grond laten vallen, rubberen band errond is er al van...

Wg_Flow
29 mei 2007, 19:07
I've bought me an Iphone!

Starrk
29 mei 2007, 19:07
=Jackass;8687451']I've bought me an Iphone!

me jealous :(

Babs
29 mei 2007, 19:09
Mijn GSM's:
-Ne Bosh wa'k met die coca cola dopkes wedstrijk gewonnen had jaren geleden

De allereerste GSM hier in huis was ne grote Alcatel (baksteengeval) met een uittrekbare antenne :D
Da ding was zo groot en dik als iets, maar de ontvangst was wel goed ;)
Toen kostte dat nog 17.000 Bef. Kunde da geloven? Zeventienduizend frank :s

Diene Bosh had mjin zus ook van de dopkes :p En diene alcatel is zowat de beschrijving van mijn allereerste gsm.

Momenteel ne Samsung E330. Indertijd was da een fantastisch klein ding in mijn ogen :love: Vroeger wou ik rap een nieuwe gsm maar bij deze blijf ik nog wel efkes. Kheb hem al 2-3 jaar.

Lichte portefeuille? :p

ComputerVISTA
29 mei 2007, 19:10
Om ter grootste GSM!

Dan kank weer mee doen in de competitie :unsure:

Li0n
29 mei 2007, 19:11
same thing ,same opinion :p.

Alleen een klein geheugen voor SMSjes (230tal en dan zit ie vol terwijl er nog genoeg geheugen over is).

Ehm, waarom zou je 230 smsjes willen bijhouden?
Als er 10 in mijn inbox staan wordt ik al gek.

Rivers
29 mei 2007, 19:14
Ik heb een Nokia 6111 (http://www.mobilegazette.com/images/nokia/nokia-6111-2.jpg) gekocht in mei 2006, had mij toen €300 gekost en ik ben hem ondertussen al 3!! keer gaan omwisselen. Ik heb er dus al 4 gloednieuwe gehad op één jaar. Dus ongeveer om de 3 maanden. Met elke keer dezelfde systeemfouten: hij start om de 5 seconden opnieuw op. Zo ineens, na 4 dagen gaat hij weer. Maar een week later doet hij hetzelfde opnieuw. Echt vreemd en vervelend. Volgens mij is het gewoon een productiefout aangezien het bij ze alle 4 voorkwam (die ik nu heb heeft het nog maar 1 keer gedaan)
Ik raad dus iedereen af om deze gsm te kopen :sop:.. ik heb er nog niks anders als miserie mee gehad..

Ik heb er momenteel 1193 in mijn inbox en 1118 in mijn verzonden items :p

ComputerVISTA
29 mei 2007, 19:18
Ik kan opslaan naar gelang hoe groot de geheugen kaart dat ik erin prop \o/

ik heb er 3 staan btw :unsure:

Ali_
Ik heb een Nokia 6111 (http://www.mobilegazette.com/images/nokia/nokia-6111-2.jpg) gekocht in mei 2006, had mij toen €300 gekost en ik ben hem ondertussen al 3!! keer gaan omwisselen. Ik heb er dus al 4 gloednieuwe gehad op één jaar. Dus ongeveer om de 3 maanden. Met elke keer dezelfde systeemfouten: hij start om de 5 seconden opnieuw op. Zo ineens, na 4 dagen gaat hij weer. Maar een week later doet hij hetzelfde opnieuw. Echt vreemd en vervelend. Volgens mij is het gewoon een productiefout aangezien het bij ze alle 4 voorkwam (die ik nu heb heeft het nog maar 1 keer gedaan)
Ik raad dus iedereen af om deze gsm te kopen :sop:.. ik heb er nog niks anders als miserie mee gehad..

haha, mijn lief heeft dezelfde gsm en hetzelfde probleem :D
er scheelt dus iets met dat model!

Ik en mijn V3i (http://www.66mobile.com/images/zoom/motorola/motorola-v3i.jpg)hebben een heel goede band, ben er blij mee. Ziet er goed uit, niet, lekker fijn gebouwd enzo, kortom :love:

Normaal ben ik niet zo voor openklappers, omdat die er vaak heel vreemd uitzien nadat je ze open geklapt hebt, maar deze niet!

Brecht
ik heb nu al nen maand ofzo nen nokia 6280 (http://www.gsmarena.com/nokia_6280-review-71.php), toch redelijk content van =)

drieskeuh
29 mei 2007, 19:20
ik heb een Sagem myV-55. Heb deze nu al 2 jaar en is nog niks mee gebeurd. Zelfs al in het water gevallen en nog steeds niet kapot.
Mijn eerste was nokia 3310.

chosen1
29 mei 2007, 19:20
Motorola RAZR V3i

waarom deze? plat zodat em goed in mijn broekzak past, veel functies, titanium, nog nooit een motorola gehad en kheb deze bewust gekozen boven de nieuwere versie omdat die nieuwere versie 2 camera's heeft en daar zie ik het nut nu net nie van in (in België toch nie).

khad een nieuwe nodig want mijn SE Z520i was door water onbruikbaar gemaakt!

Rivers
29 mei 2007, 19:24
haha, mijn lief heeft dezelfde gsm en hetzelfde probleem :D
er scheelt dus iets met dat model!

Goddank ik ben niet de enige :eek:

DogFacedGod
29 mei 2007, 19:25
één of ander siemens voort moment. Ik kreeg hem gratis dus prijs-kwaliteit zat al snor ;)
Het kan bellen en smsen. Meer heb ik niet nodig voort moment.

pfieuw 3000 berichten. Waarom hourdt ge da bij?
Ik ken gevallen die berichten opslaan uit emotionele redenen. (Altijd genant als iemand anders je GSM dan leest. Daarom da ik da nie doe.)

palatinus
29 mei 2007, 19:34

De Cisco Iphone dan toch? :p

Mijn lijstje:
-Ericsson T18s
-Nokia 3330
-Ericsson T39m
-Nokia 6610
-Nokia 6021
-Samsung X200 (interimtoestel, maar een week of 2 gebruikt)
-Sony Ericsson K750i

hopelijk houd deze laatste het nog uit tot eind dit jaar, dan komt de Apple iPhone :D eindelijk

Killer Queen
29 mei 2007, 19:38

Wist niet dat je die al kon kopen?
Was op de uitkijk voor mijn volgende.
Combinatie gsm-mp3player-mini pc'je zo, vind ik optimaal,
daar wacht ik al lang op.
Maar duur, neen?

Eerste gsm een jaar of 9 geleden
Een Sony, god weet welke, was lomp en zwaar :p
Tweede een Ericson klapding
Derde Nokia 3310 (een van de betere volgens de meesten, agreed)
Vierde Nokia 3100
Vijfde en huidige Nokia 6230i, stond destijds in Testaankoop denk ik.

Mijn bevindingen: heeft al eens een bunjeejump van enkele meters zonder elastiekje uit een kermistuig overleefd :sop: , stond zelfs nog aan, zo heb ik 'm teruggevonden :x
Verder te weinig geheugen voor berichtjes e.a. zoals liedjes dus, beetje softwareproblemen (spontaan rebooten enzo) die wel zouden kunnen opgelost worden via de Nokia suite maar die krijg ik noch op mijn pc noch op die van m'n ouders ge(her)ïnstalleerd. Voordien ook problemen mee gehad.
Fotokwaliteit laat te wensen over.
Verder sucken de Nokia-oortjes bigtime en je kan er geen andere op aansluiten omwille van de speciale poort :sop:

Ik zoek altijd naar een goede prijs-kwaliteit verhouding, ben niet iemand die een massa geld uitgeeft voor een gsm, dan wacht ik liever eventjes tot de prijs is gedaald of zoek iets gelijkaardigs.
Blijf toch bij Nokia omdat ik deze gsm's ken en vind ze erg gebruikersvriendelijk.

ComputerVISTA
29 mei 2007, 19:40

Bestaat toch wel al langer als die Iphone?!

WolCoM
29 mei 2007, 19:44
Kheb een SE K800i en was hij een vrouw geweest, dan had ik hem al afgelekt.
Superzalig telefoontje!

Arifiene
29 mei 2007, 19:50
Een roze.

Samsung X480 btw :).
Heb k nu een jaar en half, zal k houden tot em kapot gaat :).

whoopie
29 mei 2007, 19:52
kben zo type dat graag geregeld van gsm verandert (vroeger waren het goedkope modelletjes, maar nu ik werk kan der al wa meer af).

Mijn eerste gsm heb ik van in 2000 denk ik, kan ook 1999 zijn, ben ni zeker.
Tis hier allemaal begonnen met:
-nokia 5110 (zeer stevig ding, alleen wat lomp door zijn antenne)
-nokia 3310 (fijn toestel, denk ik toch 2 jaar gehouden)
-nokia 3510i (met zo'n goedkoop 256kleuren schermpje, gsm zag er wel leuk uit door zijkant die oranje oplichtte, en de grote smscapaciteit)
-SE T610 (was men eerste "deftige" gsm, zeer tevreden over, alleen jammer van kleine geheugen)
-SE K700i (ook fijn toestel, maar na 6 maanden toch vervangen omdat ik betere fotokwaliteit wou)
-SE K750i (super gsm, beste toestel datk al gehad heb, enorm tevreden over. Steekt kaartje van 1gieg in, en al 100den foto's mee genomen)
- SE K810i (heb hem nog niet, is besteld en verwacht hem een van deze dagen. Fototoestel van 3.2megapixel en zeer mooi design)

Terror Factor
29 mei 2007, 19:55
eerste gsm was nokia 3330, dan een 3510, dan een Sony-Eriksson T300, dan een N-Gage, en nu een nokia N91.

die n-gage en die n91 heb k 2ehands gekocht. n-gage was gestolen,dus moest k zien voor ne andere gsm. ben heel content van die n91,alleen da de batterij nu heeeeeeel snel plat is, op 2 dage is em heel leeg, zonder iets intensief te doen :/ Vroeger ging em normaal mee(voor da type gsm), dan ne tijd was em op ne dag plat,ma da was omda t aan-uitknopje bleef hange,en daardoor altijd het licht aanging, en nu is em op 2 dage plat zonder da er iets aan scheelt voor zover k zie.

ook een paar softwareprobleempjes soms, ma niks al te erg :p

EDIT: voorbeeld van softwareprobleempje: kwas een sms aant type, en op een bepaald moment zegt em da ik al aan 3 (aaneengekoppelde) berichte zit, terwijl ik nog maar in t 1e zat. als ik da woord veranderde door een ander woord,of gewoon een andere letter ofzo,dan gaf em t juist weer :p kweet spijtiggenoeg ni meer welk woord da was, dusja:/

nog een: bij het muziek luisteren: als de koptelefoon met afstandsbediening insteekt, werke de volumeknoppe op het toestel soms zelf ni, terwijl hij ni vergrendeld is fzo :/

Simonn
29 mei 2007, 19:57
Dit (http://www.teltarif.ch/arch/2006/kw27/lg-handy-1l.jpg) is de mijne... Ni te veel toeters en bellen.

palatinus
29 mei 2007, 20:00

Bestaat toch wel al langer als die Iphone?!

Natuurlijk, net zoals er ook al mp3-spelers waren voor de iPod. Met mijn gsm kan ik ook mp3'tjes afspelen, maar de implementatie van die functie is zo slecht dat ik ze nooit gebruik.

Gebruiksgemak en intuitiviteit, dat is hét selling point van de iPhone

Starrk
29 mei 2007, 20:01

Omdat ik een vrek ben op het vlak van weggooien van dingen :p

ComputerVISTA
29 mei 2007, 20:03
Natuurlijk, net zoals er ook al mp3-spelers waren voor de iPod. Met mijn gsm kan ik ook mp3'tjes afspelen, maar de implementatie van die functie is zo slecht dat ik ze nooit gebruik.

Gebruiksgemak en intuitiviteit, dat is hét selling point van de iPhone

En wat wil je dan precies dat dat toestel kan? Allez, ik bedoel wat kan dat toestel dan dat Bv. Tegelijk dan.

Mijne speelt ook op't gemak mp3's en ik kan ondertussen surfen, msn, etc... en die is toch al van 2004.

Voor de moment zie ik niet wat er zo 'speciaal en nieuw' aan is, dus enlighten me als ik het mis heb.

Dieterg
29 mei 2007, 20:05
Nokia 3310
en sony ericson T630 kben er tevrede over ^^ gaat toch al meer dan een jaartje mee :)

whoopie
29 mei 2007, 20:05
persoonlijk vind ik een degelijk fototoestel belangrijk.

er zijn zoveel momenten die ge op beeld wil vastlegge, maar net dan gade geen fototoestel bijhebben.

die miserie hebk nimeer me men gsm, die hebk altij bij me :)

Sander H
29 mei 2007, 20:11
1) Ericsson T10s (http://www.mobilebulgaria.com/uploads/mobiles/2004/01/pic_3_423.jpg): 3000BEF, 1500BEF belwaarde inbegrepen
ik denk dak toen 12 was (das al lang geleden :D) 1e middelbaar dus
toen had iedereen zoiets van: waarom hebt ge da nu nodig? een jaar later liep "iedereen" met een gsm rond :p
weggedaan omdat de batterij snel leeg was op het einde en als ik nie dicht bij een mast stond, verloor ik soms verbinding midden in een gesprek
2,5 à 3 jaar gehad

2) Siemens M35i (http://www.siemens-club.ru/images/ph/m35i_8.jpg)
Hebk 2ehands gekocht
batterij hield het na een tijdje geen dag meer uit, nieuwe batterij gekocht, na een tijdje zelfde probleem
een jaar later weggedaan

3) Sony-Ericsson T68i (http://img.clubic.com/photo/00030928.jpg): € 180
goede gsm, zaten redelijk veel snufjes op, zeker als ge weet hoe lang da ding al bestond: kleurenscherm, ir, bluetooth, aankoppelbare camera (crap natuurlijk), ... autonomie van 9à10 dagen
kheb hem een kleine 2 jaar gehad, toen heeft mijn ma hem laten vallen (van iets minder dan 1m hoogte) en was hem kapot, er komt geen tekst meer op het scherm alsk hem opzet, maar er kwamen rare kleuren op enzo
naart schijnt is hem ne keer midden in de nacht afgegaan, batterij er maar uitgehaald :D
die gsm heeft eigenlijk veel meer meegemaakt, van hoger gevallen enzo, ma om één of andere reden kon hem die val nie aan

4) Sony-Ericsson T630 (http://img212.imageshack.us/img212/3750/t6309va.jpg): € 140 (waarvan de helft door mijn ma betaald ;))
zowa zoals mijne vorige, maar beter: beter scherm, polyfone beltonen (nie echt nodig maja, der is zoveel nie echt nodig :p), camera ingebouwd (ook crap ...)
hebk nu 2 jaar en werkt nog perfect, zal ook nie weggaan voor er iets mee scheelt

veel kans dat de volgende weer een SE wordt :)

knight-k
29 mei 2007, 20:15
Wat is een iphone. (yep noob)

WolCoM
29 mei 2007, 20:19
Kga nog de moeite doen: www.google.be

bekaertpj
29 mei 2007, 20:22
Kga nog de moeite doen: www.google.be (http://www.google.be)
Als ik daar op klik kom ik op de site van google en zie ik nergens iets van een iphone. :)

WolCoM
29 mei 2007, 20:23
http://www.google.be/search?hl=nl&q=iphone&btnG=Google+zoeken&meta=

Ej zo raar : google en toch iets met iphone. Hoe kan da nu? :tongue:

palatinus
29 mei 2007, 20:45
En wat wil je dan precies dat dat toestel kan? Allez, ik bedoel wat kan dat toestel dan dat Bv. Tegelijk dan.

Mijne speelt ook op't gemak mp3's en ik kan ondertussen surfen, msn, etc... en die is toch al van 2004.

Voor de moment zie ik niet wat er zo 'speciaal en nieuw' aan is, dus enlighten me als ik het mis heb.

Wel, de iPhone brengt een aantal nieuwe dingen: multi-touch, draait op OS X, Visual voicemail (random access voicemail). Verder zijn het niet zozeer nieuwe dingen maar eerder een serieuze verbetering van de functies die we al kennen: E-mail, surfen, mp3, video,...

Misschien kan je de demofilmpjes op www.apple.com/iphone eens bekijken, oftewel even zoeken op youtube. Dan zie je pas echt wat er nu zo vernieuwend aan is, let vooral op het surfen met de safari browser (vind ik persoonlijk een ongelofelijk verschil tov "internet" op andere telefoons.)

De enige moeilijkheid voor een product als dit is dat je de begrippen als "intuitieve UI" en dergelijke onmogelijk goed kunt verwoorden, laat staan neerschrijven. The bottom line blijft dan ook dat je het moet zien (en liefst ook even mee spelen) om ten volle te begrijpen wat de iPhone nu zo uniek maakt.

Wg_Flow
29 mei 2007, 21:11
de Iphone is nog niet uit hoor :lol:

Ik heb een motorola w375 ^^

ComputerVISTA
29 mei 2007, 21:17
@ palatinus, idd niet veel nieuws maar wel in een mooie verpakking en leuke omgeving. Voor zover ik weet kan ik alles wat die bak kan (naargelang de memkaart dat ik erin steek) maar dan wat trager waarschijnlijk gezien de leeftijd van mijn toestel.

Surfen gaat bij mij trouwens even makkelijk, is +- hetzelfde als een normale -op pc- explorer maar dan wat trager als je via gprs surft, gaat wel vrij vlot via wifi.

Ik hoop wel dat hij wat lichter en kleiner is dan de mijne, want ik heb een riemzakje nodig door zijn omvang :p

En natuurlijk in bijde toestellen veel rommel dat ge toch nooit gebruikt :p Behalve m'n spreadsheet die ik nu gebruik om m'n punten bij te houden + gemiddelde :unsure:

Hekje#
29 mei 2007, 21:21
Samsung E370

Kheb die nu maand of 4 omdatk mn vorige uit colére tege de muur had gesmeten.

Goei ding...

Medaphoar
29 mei 2007, 22:10
Samsung d800 sinds april ongeveer.

menlor
29 mei 2007, 22:13
Ik koop alleen nieuwe gsm's als ze voor de zoveelste keer weer gestolen is.
Maja altijd een gsm onder de 100€

Grim
29 mei 2007, 22:14
Sony Ericsson P900

Heb er al twee gasten mee doodgeslaan en hij doet het nog perfect. GPRS Bluetooth, Infrarood en SMS'en en bellen zijn zowat het enige dat ik erop gebruik. Af en toe eens Solitaire als ik me eenzaam voel.
Heb hem al meer of een jaar

Suphafly
29 mei 2007, 22:15
ne samsung die open klapt zonder fototoestel :p
'k zijn ni zo into gsm als het maar nummers kan onthouden, sms'en, bellen ni te groot is voor in u broekzakken.
ongeveer 15€ per maand geef ik uit.
heb hem 1.5jaar. maar hij begint uitgeleefd te geraken
als ik een nieuwe koop gaat het ongeveer hetzelfde zijn iets van rond de 125€ ofzo

Stancke
29 mei 2007, 22:15
Omdat ik een vrek ben op het vlak van weggooien van dingen :p

²nd, staan nu iets van 1678 SMS'en inbox. Ben te tam om die te verwijderen want het zou 5min duren ofzo:(

dendaak
29 mei 2007, 22:16
Vroeger, Sony Ericsson T630. Nu Sony Ericsson K750i voor mij atlijd nen Ericsson ! De T630 had ik heb probleem mee voor dat hij int wasmachien was geraakt... Voor de rest hou ik van Sony Ericcson omdat ge zo veel met dat ding kunt doen :)

Sony Ericsson lover :) :love:

ps: hoe moet ge GPRS instellen?

|) ][ |V| ][
29 mei 2007, 22:46
²nd, staan nu iets van 1678 SMS'en inbox. Ben te tam om die te verwijderen want het zou 5min duren ofzo:(

In mijn gsm kunnen er maar 75 alles samen en das al teveel :p

dêsh'
29 mei 2007, 22:54
M'n eerste gsm was nog die van Cocal Cola vroeger, weet al niet meer hoe lang dit geleden is. Ondertussen een 2tal gsm's versleten: nokia3210,ericsson T65. Sinds kort loop'k rond met een Benq-Siemens E61 (http://www.66mobile.com/images/zoom/benqsiemens/benq-siemens-e61.jpg)

a242050
29 mei 2007, 22:55
3210-3310-3330-5510-8210-6510-3200-6230-6280-E900-6280 en nu op het moment een vervanggsm , want de mijne is kapot en dat is terug een 3310 :D.

Starrk
29 mei 2007, 22:56
=Jackass;8688506']de Iphone is nog niet uit hoor :lol:

Ik heb een motorola w375 ^^

wist ik veel, al dat ik weet is dat het een lekker ding is.

ja, ik praat over GSM's als over vrouwen, deze zijn dus ook een verlengstuk van mijn ego.

Darkness
29 mei 2007, 23:40
nokia 3210,3510i gehad, nu heb ik een 6030.
ik zoek echter een nieuwe, ik twijfel tussen de SE k510i en de SE z310i :(
-> ervaringen altijd welkom;)

schep
29 mei 2007, 23:57
5110-8310-3310-T300-6100-K700-C120-V3-Treo650-E60-K800i-M600i-N73-(K550i-> volgende week)
Wrs vergeet ik er nog een paar.

Het spijtige aan gsm's vind ik als je eenmaal een bepaald toestel gehad hebt, en je dan een nieuw koopt met zelfde UI of OS, dat er niets leuk meer aan is. Allemaal hetzelfde gevoel.

Ik ga me ook een iPhone aanschaffen, op voorwaarde dat er het toestel niet overgevoelig is voor vingerafdrukken zoals de LG KE970. Ik zie er in ieder geval al naar uit.

Persoonlijk ben ik niet zo Samsung achtig en neig ik meer naar SE qua toestellen.

Moest iemand het zich afvragen, mobiele telefonie is dus een hobby van me :)

Fir3wulf
30 mei 2007, 00:07
K750I, ik zoek als opvolger die ultraplatte van ericcson te gaan hale, nu nog €350 ofzo..

Matn
30 mei 2007, 00:09
Heb nu een Siemens M55, eerste gsm die ik ooit gehad heb en hij doet zijn job ondertussen al 3j. Batterij is wel zijn laatste adem aan het geven (moet het beestje ondertussen al iedere dag opladen) en ook de reactiesnelheid van de toetsen is niet meer wat het geweest is. Ga waarschijnlijk in de nabije toekomst een nieuwtje kopen.
Ik moet wel zeggen dat het een zeer robuust beestje is en echt klein (zeker 3j terug... :p ) Het heeft de vloer al veel gezien maar hij is nog nooit uit elkaar gevlogen (wat ik van toestellen van maten niet kan zeggen :p ) en voor de rest heb ik er ook nog nooit iets aan gemerkt.

Heeft er iemand toevallig ervaring met modellen van LG of Sharp?

|FuRiouS|
30 mei 2007, 00:18
Ik moet al die functies van mijn SE nog eens ontdekken, zeker qua internet enzo.
Ik heb ook speciaal achter GSM met bluetooth gezocht, men toetsenbord en muis zijn toch al Bluetooth dusjah, het is zoiezo handig om soms kleine dingetjes door te sture.

Firewulf1: de W880i ofzo is dat zeker?

Huasheng
30 mei 2007, 00:25
Samsung X480
Bijna 2 jaar.
Voordien had ik één of ander Motorola-gevalleke. Lelijk ding. Veel te groot.

Ik heb -vooraleer ik naar de unief ging- nooit de nood gehad aan een GSM. Na het Middelbaar leek dat toch handig te zijn. Maar mijn GSM werd pas echt nuttig toen ik mijn vriend leerde kennen.

CP-RB2H
30 mei 2007, 09:23

Raar als dat ding nog niet eens in 1 land in de wereld gereleased is.

Shyheim
30 mei 2007, 09:51
de W810i gekocht.

heb 6 januari ook de W810i gekocht, en ook heel content van.
nog geen enkel probleem mee gehad. batterij gaat na een half jaar met regelmatig gebruik nog altijd een dikke 4 dagen mee.

enige nadeel is dat dat schermpje van glas is ofzo, en dat er bij mij al een vlekje/krasje in is dat niet echt weggaat. daarvoor zou ik een clamshell dus handiger gevonden hebben. :(

spectrious
30 mei 2007, 12:47
SE K320i lang leve bluetooth op de mac!

crashbe
30 mei 2007, 15:30
had een W810i , maar is gepikt !
Nu gebruik ik momenteel Razr v3i
Maar ga me een nieuwe kope

Ion1c
30 mei 2007, 16:02
motorola V180 voor 45euro heb em een jaar ofzo en ben der content van.
http://www.freemotorolacelllulars.com/images/v180/main2.gif

Lon$daLe
30 mei 2007, 16:04
k750i sinds een jaar , binnekort wss een w850i , eens vastgehad in de mediamarkt en sloeg wel aan

pnik
30 mei 2007, 16:41
samsung x680 :) swel een handig ding, alleen de toetse zijn nogal hard (kan soms wel onhandig zijn), ma voor de rest hebbek er ni meteen iet op aan te merke.

Fir3wulf
30 mei 2007, 17:03
Ik moet al die functies van mijn SE nog eens ontdekken, zeker qua internet enzo.
Ik heb ook speciaal achter GSM met bluetooth gezocht, men toetsenbord en muis zijn toch al Bluetooth dusjah, het is zoiezo handig om soms kleine dingetjes door te sture.

Firewulf1: de W880i ofzo is dat zeker?

jep, heeft alles eig hetzelfde ma is kleiner he

PareGoriC
30 mei 2007, 17:09

www.apple.com/iphone

Stancke
30 mei 2007, 17:26
[ |V| ][;8689213']In mijn gsm kunnen er maar 75 alles samen en das al teveel :p

Outbox iets van 3400 SMS'en ofzo en iets van 345 e-mail berichten. Nuja, je weet nooit dat ik ergens in een onbewoond eiland terechtkom, dan heb ik tenminste iets om me mee bezig te houden!

Fir3wulf
30 mei 2007, 17:37
Outbox iets van 3400 SMS'en ofzo en iets van 345 e-mail berichten. Nuja, je weet nooit dat ik ergens in een onbewoond eiland terechtkom, dan heb ik tenminste iets om me mee bezig te houden!

daar is geen ontvangst

whoopie
30 mei 2007, 18:34
daar is geen ontvangst

hij heeft toch geen ontvangst nodig om al zijn smskes is na te lezen, en daarna te verwijderen?

en ik denk toch dat em da bedoelde :p

Stancke
30 mei 2007, 18:35
hij heeft toch geen ontvangst nodig om al zijn smskes is na te lezen, en daarna te verwijderen?

en ik denk toch dat em da bedoelde :p

inderdaad:p

hotmieltje
30 mei 2007, 18:39
Samsung E720 voor het moment, m'n vorige was ook een samsung, een X600. Denk eigelijk dat het de laatste samsung geweest is voor mij, de vorige was twee maand na de garantie om zeep, alles werkte behalve waar straling voor nodig was (bellen en berichten sturen). Nut van gsn was wel ver zoek natuurlijk...
Deze is zo een openklapbaar mode, 1 week (!) na de garantie merkte ik dat het scherm niet meer de volle stroom toebedeeld krijgt, valt mee te leven, maar is gewoon beetje irritant (kabeltje tussen toetsen en scherm waarschijnlijk beetje kapot binnenin zodat er een beetje stroomverlies is en het scherm wat lichter blijft.

Typhon`
30 mei 2007, 19:04
Een Sony Ericsson T230.
K'denk een 3tal jaar oud en gaat niet weg voordat hij gepiekt wordt of kapot gaat :).

Akai
30 mei 2007, 19:10
Sony Ericcsson K320i

99pleuro

Camera
IR
Bluetooth
Kan redelijk goe mp3s afspele van de gsm zelf (dus ni me oortjes)
bijgeleverde software vo me de pc te werke
etc...

kzen content

NinjaTune
30 mei 2007, 19:50
sony ericsson z600 ofzo, lekker oldskool al 4 jaar oud ofzo. zolang ie nog belt / smst hoef ik geen andere.

|FuRiouS|
31 mei 2007, 15:24
Heb iets gevonden dat mij een beetje irriteert bij men gsm (de W810i dus).
Namelijk de oortjes (+ bijhorend kabeltje).
Een kabeltje is lang en het andere kort van elk oortje, en het "korte" oortje valt nogal vaak uit men oor, het zijn ook rare oortjes die percies niet goed in men oorschelp passen, misschien is het nog een beetje ontdekken en aanpassen, maar momenteel is het irritant :p

JackM
31 mei 2007, 15:27
ik heb zo ne maandverband gsm van nokia, ma kweet nie precies welke nr da is, kzal straks keer zoeken.
meer of bellen en smsen doe ik toch nie, dus ik kom er met toe :)

eyes147
31 mei 2007, 15:44
Heb iets gevonden dat mij een beetje irriteert bij men gsm (de W810i dus).
Namelijk de oortjes (+ bijhorend kabeltje).
Een kabeltje is lang en het andere kort van elk oortje, en het "korte" oortje valt nogal vaak uit men oor, het zijn ook rare oortjes die percies niet goed in men oorschelp passen, misschien is het nog een beetje ontdekken en aanpassen, maar momenteel is het irritant :p

da korte dingetje in je linker oor meestal en het langer kabeltje langs achter je nek in je rechter oor.

meestal blijft dit dan wel goed zitten.:)

Candyman66
31 mei 2007, 16:14

Ik heb mijne gsm getweakt zodat ik er een stuk of 16000 smsen in kan opslaan :p Is natuurlijk waanzinnig veel, maar ik ben altijd te lui om mijn smsen te wissen ;)

Ik heb een SE W800i btw, zeer fijn toestel. Voldoet volledig aan mijn eisen. Ondertussen is dat al mijn 10de gsm denk ik. Ik ben de tel al kwijt.
Kben begonnen toen ik een jaar of 15 was met een gsm waarvan het merk wsl niet meer bestaat. Ik geloof Maxon. Daarna heb ik ene sony gehad, ook een groot log ding. Verder heb ik een 3210 gehad, een siemens c45, SE t310, SE t610, een oude alcatel als leentoestel :p, een SE k700i, een motorola RZR V3 en op dit moment mijne SE W800i.
De eerste 4-5 gsm's waren allemaal van die goeiekope toestellen, daarmee dat ik zo vaak een nieuwe gekocht heb. Daarna ben ik wat duurdere gaan kopen die uiteraard ook langer meegaan.
Gemiddeld heb ik toch elk jaar een nieuwe gsm :)

Stancke
31 mei 2007, 17:42
Ik kan opslaan naar gelang hoe groot de geheugen kaart dat ik erin prop \o/

²nd, max. hier is iets van 24786 SMS'en ofzo. Ik zal eens beginnen sparen^^

|FuRiouS|
31 mei 2007, 22:37
thanks eyes, kga da zeker zo keer proberen, zien of het beter blijft zitten :)

LeSec
1 juni 2007, 14:00
Eerste GSM 3310 (gekregen)
Tweede was een 3300 (gekocht, iets van een 300 euro)
Dan even een Motorola MPX220 gehad (vader gekregen op een microsoftmeeting)
en momenteel N93i van nokia (zelf gekocht iets van een 650 euro)

Waar ik uitermate tevreden over ben :love: wat een design en functionaliteiten!
Aangezien ik slechts om de 3 jaar ofzo ne nieuwe gsm koop vind ik die prijs nog meevallen, en kgebruik em ook als mp3speler, handig fototoestel en mediaplayerke. En voor mijn mails te checken alsek ergens zonder laptop zit.

KULeest
1 juni 2007, 14:55
Nu al langer dan een jaar ne Sagem My X6-2 (http://www.sagem.com/mobiles/index.php?id=05&prod=70#) voor maar 169 euro !!!

- microSD kaart 512 MB
- Bluetooth2/infrared
- 1.3 MP cam tot 1280*1024 262,144 colors :p + videocam
- 2 inch kleurescherm
- MP3/AAC(+) + oortjes + superluide luidspreker
- tri-band/GPRS/WAP2/SMS/MMS/Java
- batterij na een jaar: goej week

Spijtige is dage die gsm niet meer in België vindt, moest deze kapot gaan

whoopie
1 juni 2007, 17:08
ofwel vandaag nog, ofwel morgenvoormiddag heb ik men k810i ^^

Shyheim
1 juni 2007, 18:15
da korte dingetje in je linker oor meestal en het langer kabeltje langs achter je nek in je rechter oor.

meestal blijft dit dan wel goed zitten.:)

is idd de bedoeling, zodat dat ondersteunt :)

ik heb van uitgang voor die oortjes die dunste gepakt, en dan prop ik die echt diép in mijn oren. komen nooit los, tenzij ik ze eruit trek :D

Fir3wulf
1 juni 2007, 20:34
face it, die oortjes zuigen gewoon, die viele ook altij uit mijn oor. Kheb da opgelost :p

In gsmwinkel heb ik iets gevonde da iedere ericcson gebruiker kan gebruike :)
http://www.24-7mobileaccessories.co.uk/product_thumb.php?img=images/sadk750se_main.jpg&w=80&h=80

Kunde elk soort oortje aansluiten, die beter zijn dan die van hun zelf

Tremium
1 juni 2007, 21:53
M'n Samsung X700 doet het nog steeds goed (alleen bij het opladen lijkt er precies een haperend contact te zijn) :)
Maar als ik de gsm's van m'n klasgenootjes zie :sad:...zo schoon beeld. En mooie foto's dat die kunnen trekken :)

swuis
1 juni 2007, 22:24
Ik heb momenteel een Nokia E61.

Ik heb mijn eerste gsm achter de rug van mijn ouders gekocht toen ik in het 1ste middelbaar ben gestart. Toen ze het wisten hebben ze ook het nut van de gsm ingezien, en mij toegelaten die te houden. Het was een Nokia 3310
Vervolgens heb ik nog een 2de 3310 gehad, dan een 3510i dan een 6600 en uiteindelijk een E61.

Hoeveel ik er aan uitgeef... hmmm ik probeer in de mate van het mogelijke mijn kosten te drukken naar 15€ per maand. Soms kan er wel een maand tussen zitten van 25€ maar dat gebeurt minder vaak.

orez
1 juni 2007, 22:32
²nd, max. hier is iets van 24786 SMS'en ofzo. Ik zal eens beginnen sparen^^

256.128 berichten ofzo :p

:love: my SE W800i ^^

(natuurlijk firmware aangepast, anders zijn het er max 200 ;))

2s2k
2 juni 2007, 11:05
ik heb een LG KG800 choclate int wit, heb m sinds augustus en sindsdien batterij al 2x kapot geweest en de 3e nu is ook aan het kapot gaan :sad:

|FuRiouS|
2 juni 2007, 12:11
face it, die oortjes zuigen gewoon, die viele ook altij uit mijn oor. Kheb da opgelost :p

http://www.24-7mobileaccessories.co.uk/product_thumb.php?img=images/sadk750se_main.jpg&w=80&h=80

Z'n stukje sit er standaard bij ;), ik kan er ook elke andere soort oortjes op aansluiten, maar omdat ik achter de pc met een hedset zit en dus geen oortjes heb liggen moet ik het wel met die van SE doen :)

p0rkiej
2 juni 2007, 13:29
de mijne is ne sony ericsson v630i. ben ik ongelofelijk tevreden mee, knap design + goeie functies (mp3+ 2 MP camera)
vorige was ne v630

drefo
2 juni 2007, 13:31
De mijne is ne Nokia 7260.

beemer
2 juni 2007, 13:37
Begonnen met een tweedehandse motorola, zo eentje dat bijna even dik was als ie lang was wegens de grotere batterij en die batterij ging dan nog amper 24 uur mee.

Nadien een Nokia 3210 (die ligt hier nog ergens als reserve), dan een 3410 en nu een 3100 + een 6080 van het werk. Heb tot nu toe nooit veel geld uitgegeven aan een gsm. Mijn volgende wordt waarschijnlijk wel eentje met bluetooth functie en eventueel een camera aan boord.

Mijn maandelijkse belwaarde ligt meestal op minder dan €15 voor privé gebruik en voor het werk mag ik maandelijks €31 op souperen.

DiDoria
2 juni 2007, 13:59
Ik heb mijn eerste GSM 3jaar gehad en ik heb me enkele maanden geleden een K750i red gekocht. Zit ook media player in perfecte camera alé, beter vond ik niet :) dus ik hoop dat die ook 3jaar kan meegaan. Ik zou zelf om de 2.5jaar wisselen van GSM anders vind ik het zo nutteloos...

Ik geef per maand +- 10€ uit aan smsen (vooral met mijn vriendin, s'morgens, s'middags, s'avonds) en ik heb Pay&Go Generation

DiDoria
2 juni 2007, 13:59

Ola! Welke GSM winkel was dat?

Eagle`
2 juni 2007, 21:27
bijna een jaar ne W810i,dik content van gewoon omdak geen zin had om met 105 dingen in u zakken rond te lopen, nen mp3 speler nen GSM, .. alles ineen handig ... fototoestel 2 megapixel niet ongelofelijk maar de fotokwaliteit (http://michaelcornelis.blogspot.com) is best acceptabel

heb in de beginnen white screen of death gehad en dan haalde ik er altijd batterij uit. Op ne moment is laten flikkeren en blijkbaar is da een teken da de software een fout wilt herstellen. Daarna nooit nog last van gehad. Enigste andere probleem da ik heb gehad was GSM die stedsx uitviel (slecht contact met batterij) gewoon papierke rond batterij gedaan en geen problemen meer nu

Fir3wulf
3 juni 2007, 05:26
Ola! Welke GSM winkel was dat?

mobistar winkel of phone house weet niemeer juist. Was in turnhout vanaf de markt int begin van de winkelstraat. dacht phone house

|FuRiouS|
3 juni 2007, 16:01
Foto kwaliteit is zelfs goed te noemen.

Zaph0d
3 juni 2007, 16:49
-dan nokia 1100 die heb'k verloren
-nu nokia 1112... beke zoals 1100, ma nix kan 1100 evenaren :cry:

idd, die nokia 1100 gaat bijna een week mee achter hem 5 uurkes op te laden en ik bel echt veel maar dan echt veel :p
plus ge kunt ze 5000 keer laten vallen (maar niet te harde tegen muur smijten, dan breekt de interne antenna :p)
Jammer dat ze niet meer verkopen anders kocht ik mij er een paar op voorraad :p

)TmC(
4 juni 2007, 00:58
nu op de moment een Motorola L7 voor eigen gebruik en een Qtek 9100 van het werk.
Ben redelijk tevreden over de Motorola, en zeer tevreden over de Qtek.

Ik heb Qtek S200 NL, qua software enz... volledig hetzelfde als die 9100, der zit enkel geen toetsenbordje bij. Maar daardoor is hij wel stukje lichter, dus das dan wel weer een voordeel. Heerlijk dingske!

Greetz

amdr
4 juni 2007, 01:15
Kheb een Samsung E720. Had eerst een E900 maar die had zo goed als nooit verbinding enz dus binnen gedaan in september denk ik. Dan kwamen ze met het excuus af dat ik die had laten vallen en hij niet werd gemaakt. Uiteindelijk ligt hij daar nog steeds :x

PoMpElSiEn
4 juni 2007, 01:56
nu een sleur dak ni ken
dervoor 5110, 6110, T610, nog iets t46 ofzoiet trug 5110 niks nimeer e720, 3250 en nu een sleur wegens aant wachten op bestelde N95 :)

maandelijks 50-100eur abbonement

amdr
4 juni 2007, 02:10
aja maandelijk rond de 150E en tis meestal alleen van smskes volgens ons pa :x

Kid_C
4 juni 2007, 08:00
150€ per maand gsmkosten ? :unsure:

Zot.

warre
4 juni 2007, 08:28
nokia 3100 al zo'n twee jaar, heb er dus ene vanaf ik 17 was en naar d'unif ging.

ik heb nu proximus en ik betaal €5 in de maand en mag er 10 opdoen. wat meer dan genoeg is voor mij :)

bludgeoned
4 juni 2007, 08:30
aja maandelijk rond de 150E en tis meestal alleen van smskes volgens ons pa :x

En je moet dit niet zelf betalen.
150€ is zot.

Dokterice
4 juni 2007, 08:33
eerste grote motorola 1j
http://images.ciao.com/iuk/images/products/normal/273/Motorola_C520__87273.jpg
dan sagem 1j

dan 3310 1J -> wasmachine
nu samsung c100 -> 3J
http://www.interstar.ua/mobile/img/phones/samsung_sgh-c100_add_2.jpg
batterij is wel verre kapot :s

Messias.
4 juni 2007, 08:55
SE K500i (http://amb.iq-studio.de/images/handies/sonyericsson/K500/200407191521k500i_design.jpg). Achteraf bekeken niet de beste keuze. Snel slijtage van zilverachtige afwerking rond het scherm, plakkertje met quickshare beneden is ook al verdwenen, te kleine toetsen, geen bluetooth, camera die zo slecht is dat ik 'm niet gebruik en die joystick die na twee jaar al naar de zak is.

Als ik naar beneden of naar boven druk denkt 'ie dat ik op de middelste knop druk en dus allerlei menu's opent etc. Bijna onmogelijk om nog mee te werken.

NL-=Chielio=-
4 juni 2007, 09:18
heb op dit moment een Nokia 6670 (http://www.sotaweek.ru/phones/cat/imgs/nokia6670_1.jpg) als reserve, en ik gebruik nu een SPV M500 (http://www.dynamoo.com/moobiles/images/orange/orange-spv-m500.jpg). Ik doe ongeveer een jaartje met een mobiel, dan sluit ik een nieuwe abbo af, en krijg dus een nieuwe tel.

Ik verbruik ongeveer 30 a 35 euro per maand. ( geen vaste tel. lijn )

|FuRiouS|
4 juni 2007, 10:49
Mensen die haar meer als 100 euro per maand op doen. Hoe doen jullie dat?
Ik begrijp dat als je bv in een bedrijf werkt en je moet vaak naar mensen bellen dat je er rap aan komt.
Maar als gewone jongere/jong volwassene zie ik echt niet in hoe je meer als 100 euro op een maand kan opbellen/sms'en.
Misschien moet je dan eens kijken naar een beter tarief?

NL-=Chielio=-
4 juni 2007, 11:06
Mensen die haar meer als 100 euro per maand op doen. Hoe doen jullie dat?
Ik begrijp dat als je bv in een bedrijf werkt en je moet vaak naar mensen bellen dat je er rap aan komt.
Maar als gewone jongere/jong volwassene zie ik echt niet in hoe je meer als 100 euro op een maand kan opbellen/sms'en.
Misschien moet je dan eens kijken naar een beter tarief?

²That,

snap ik niet, heb thuis geen vaste telefoonlijn, alleen mobiel, en verbruik toch, als ik schandalig veel bel 40 euro ofzo. Zit gemiddeld onder de 35 euri.

BuffaloKampioen
4 juni 2007, 11:49
Ik en mijn gsm... zijn beste vrienden ;)

botchla
4 juni 2007, 13:32
Samsung D900 sinds maart als ik 't mij goed herinner. Doe 10-15 euro per maand op ongeveer en als provider mobistar.

bekaertpj
4 juni 2007, 13:53
Ik zoek een goedkope Nokia ( tot 150 € ongeveer ) met Fm radio. Binnen 3 dagen is het mijn pa zijn verjaardag en hij had graag een gsm met radio gehad. Iemand ideeën ?

Malkavian
4 juni 2007, 15:08
Kheb nen Treo 650 van PalmOne
Bangelijk ding, maar wel kostelijk :)
Mijn eigen eens verwend met mijn eerst verdiende loon :D

Dr Fruitcake
4 juni 2007, 15:55
Heb al ruim een jaar SE v600i (http://www.welectronics.com/gsm/Sony%20Ericsson/sonyericsson-v600.jpg), ben daar content van. batterij gaat lang mee en hij heeft een fm radiotje en camera(is maar 1.3 megapixel maar toch leuk)
Ik bel er niet zo veel mee, hij staat meer op voor al de andere prullen die erop staan.

Kid_C
4 juni 2007, 16:53
²That,

snap ik niet, heb thuis geen vaste telefoonlijn, alleen mobiel, en verbruik toch, als ik schandalig veel bel 40 euro ofzo. Zit gemiddeld onder de 35 euri.

Sinds die proximus generation zit ik aan 13€ per maand, sms'en à volonté...

GhO$T
4 juni 2007, 17:53
Nokia 3310 (http://www.handynow.de/handy-zubehoer-1/nokia-3310.jpg), 7650 (http://www.interstar.ua/mobile/img/phones/nokia_7650_add_31.jpg), 6260 (http://www.handy-discount.de/nokia/nokia_6260_offen2.jpg), 9210 (http://www.enfour.com/image/9210-12.jpg), 6600 (http://www.telefon.de/images/big/nokia_6600_hellgrau.jpg), 7610 (http://www.uszv.nl/images/afb_nokia/7610.gif), N90 (http://www.handy-discount.de/nokia/nokia_n90_3.jpg) al versleten
Nokia 6680 (http://www.dynamoo.com/moobiles/images/nokia/nokia-6680-front.jpg) momenteel in gebruik.

Tijd dat ik daarmee rondgelopen heb varieert van enkele weken tot max 1.5 à 2 jaar. Enkel allereerste, 3310, nieuw gekocht. Al de rest 2ehands.
Ben blijkbaar nogal merkgebonden als ik het zo bekijk ^^. Nuja als je eens weet wat kwaliteit is moet je niks anders meer hebben natuurlijk :p.

Aan belkaarten geef ik eigenlijk niet zoveel uit, pakt 1 keer herladen per maand max. (en dan voor 10,15€ niet voor 50 ofzo).

Savatar
4 juni 2007, 18:34
1ste: Nokia 3310 (gepikt/verloren)
Nu: Siemens A55 http://www.mobitel.si/images/pripone/SiemensA55%20dva.jpg
Al 4 jaar ofzo hij belt en sms meer heb ik niet nodig !
Ik ben wel op zoek naar een nieuwe daar de baterij op 1 dag plat is..

Wat ik zoek:

Hij moet kunnen bellen en smsen, een agende hebben, lange belduur, minder dan 100€ kosten en openklapbaar zijn.

Iemand suggesties?

amdr
4 juni 2007, 18:36
En je moet dit niet zelf betalen.
150€ is zot.
Ons pa betaalt da ja :p

lttuvix
4 juni 2007, 18:37
1ste: Nokia 3310 (gepikt/verloren)
Nu: Siemens A55 http://www.mobitel.si/images/pripone/SiemensA55%20dva.jpg
Al 4 jaar ofzo hij belt en sms meer heb ik niet nodig !
Ik ben wel op zoek naar een nieuwe daar de baterij op 1 dag plat is..

Wat ik zoek:

Hij moet kunnen bellen en smsen, een agende hebben, lange belduur, minder dan 100€ kosten en openklapbaar zijn.

Iemand suggesties?

http://www.livingroom.org.au/cameraphone/Sony-Ericsson-Z520.jpg
100€ kweet dat ge eronder wilt ma das ook just op het limiet he :p heb die ook wreed content van. Enigste probleem is da de camera geen lock heeft (dus als ge da in uw broekzak steekt trekt da soms foto's)

[LRRP]
4 juni 2007, 18:37
Kheb voor de moment ne samsung d 900, zeer tevreden van
ge kunt er deglijke foto' met trekken, filmen ook
mp3 enz
zeer dun en weeg bijna niets
nieuw gekocht voor 399 €

wel is men lcd scherm al eens kapot geweest, maarjah twas nog onder garantie, anders 200 € aan men kloten :crazy:

Savatar
4 juni 2007, 18:40
http://www.livingroom.org.au/cameraphone/Sony-Ericsson-Z520.jpg
100€ kweet dat ge eronder wilt ma das ook just op het limiet he :p heb die ook wreed content van. Enigste probleem is da de camera geen lock heeft (dus als ge da in uw broekzak steekt trekt da soms foto's)

Wow die ziet er nice uit !
Die foto's trekken die op iets?

Edit na wat opzoek werk.. nee dus :p
Heb dan liever eentje zonder fototoestel.

[deleted]
5 juni 2007, 12:07
[deleted]

MasterOfTerror
5 juni 2007, 12:17
Sony Ericsson K800 (http://img.product.pchome.net/market/photo/2006/07/17/24010.jpg)

Geweldig scherm, zeer goede camera 3.2Mp (natuurlijk niet qualiteit zoals hedendaagse digitale camera's maar toch al deftig).
Menu's van SE zijn zoals altijd heel gebruiksvriendelijk, zeer goede gsm, maar heeft een halfjaartje geleden me een ferm beetje geld gekost :p
Firmware heeft 1 grote bug, hij previewt filmpjes in de video map, maar als het filmpje te zwaar is loopt hij vast -> wit scherm na minuut -> reboot, en werkt terug goed...

Is 1 maal compleet gecrasht (dood), binnengedragen en was binnen de week herstelt met nieuwe batterij erbij onder garantie..

Mijn vorige gsm's: Nokia 5110, Nokia 3310, SE K700

Kheb al heel wat GSM's in men handen gehad maar ik blijf voorlopig Sony Ericsson trouw..

Savatar
5 juni 2007, 21:49
Ik ben afgestapt van mn plan: Geen goedkope gsm dus.
Dit word mn nieuwe gsm, hopelijk vind ik die van de week al ergens !

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=nl&lc=nl&ver=4000&template=pip1&zone=pp&pid=10466

TTT002
6 juni 2007, 10:24
Momenteel een Nokia N95 klik (http://pixinfo.com/img/m/Nokia/N95/Nokia_N95_800m.jpg)

héél tevreden, super foto's (5 megapixel), 1 GB standaard geheugen, batterij waar ik ongeveer 2 dagen kan bellen zonder op te laden etc.

Als 'werk' toestel heb ik een Nokia 9300i klik (http://www.handy-discount.de/nokia/nokia_9310i_b.jpg)

orez
6 juni 2007, 13:39
Momenteel een Nokia N95 klik (http://pixinfo.com/img/m/Nokia/N95/Nokia_N95_800m.jpg)

héél tevreden, super foto's (5 megapixel), 1 GB standaard geheugen, batterij waar ik ongeveer 2 dagen kan bellen zonder op te laden etc.

Als 'werk' toestel heb ik een Nokia 9300i klik (http://www.handy-discount.de/nokia/nokia_9310i_b.jpg)

2 dagen maar? vind ik nu net iets om niet trots op te zijn...
Mijne SE gaat 5 dagen mee intensief gebruik (inclusief mp3 speler)

FadedGrey
6 juni 2007, 14:29
nokia, (weet zelfs niet welk type)
gebruik 'm vooral om het uur af te lezen wegens geen zin om een horloge aan te doen

Preske
6 juni 2007, 14:38
ik had m'n eerste gsm op 14, (ben nu bena 27, reken maar uit ^^)
was voornamelijk bedoelt voor te bellen, was nog in de moment datik in de rolstoel zat op school

- antieke nokia, type baksteen 1 jaar
- ericsson model vergeten 2 jaar
- nokia 3310 5-6 jaar, waarvan 4 jaar met de zelfde batterij, wat heel heel lang is gezien de batterij problemen met de 1ste generatie ^^
- nokia 7210 2 jaar
- SE k610i (http://www.prtxt.dk/billeder/K610_red_fr%20b.jpg), huidig model, zeer tevreden van. Heb er maanden achter zitten zoeken voor het rood model, want in belgie was enkel het grijs model beschikbaar op dat moment

Savatar
6 juni 2007, 20:30
Weet iemand een betrouwbare online gsm shop?

Ik zou hem bestellen bij The Phone House maar ik durf niet echt,
Ik vraag me af of je die gsm dan wel krijgt met alles bij of niet.. (Lader, doos, handleiding,...)

gStar
6 juni 2007, 20:39
Heb ne Samsung D600 ( overgekocht van mij pa)

heb dieje nu bijna een jaar denk of iets minder

Maar die knopjes beginnen wel ferm te haperen enzo , en schuifsysteem begint ook wa af te takelen..

Mss binnekort sparen voor andere.. Iemand voorstel ?

Zeker niet boven de 200 euro :D

Feignasse
6 juni 2007, 20:56
Ik zou hem bestellen bij The Phone House maar ik durf niet echt Ga die gewoon kopen in een van de vestigingen van the phone house (of van belcompany). Dan heb je hem meteen, hoef je geen verzendkosten te betalen en kan je hem in de winkel eens uittesten.

On-topic: m'n eerste gsm was een Sagem die ik gekregen had door Coca-Colapunten te sparen. Het was niet die opzichtige rode, maar een bescheiden grijs model. Een paar jaar gebruikt, jammer dat hij niet overweg kon met lange sms-berichten (moest je altijd afzonderlijk versturen).

Daarna in navolging van m'n zus een Siemens M50 (http://www.mobile-review.com/review/image/siemens/m50/pic1.jpg) gekocht. Heeft ongeveer vier jaar uitstekend dienst gedaan als bel-, sms- en wektelefoon. Nadeel eraan was dat hij de verzonden berichten niet bijhield. Die van m'n zus had oudere firmware en was opmerkelijk trager.

Omdat de batterij van de Siemens op z'n laatste benen liep, heb ik in januari een nieuwe gekocht (gekregen :p), nl een SE k510i (http://www.wapzon.com/images/pro/seK510.jpg). Tot nu toe op alle gebied zeer tevreden van, het foto-apparaat erop is al bij al nog een leuk gadget.

Savatar
6 juni 2007, 21:02
Ga die gewoon kopen in een van de vestigingen van the phone house (of van belcompany). Dan heb je hem meteen, hoef je geen verzendkosten te betalen en kan je hem in de winkel eens uittesten.

Die winkel is niet bij de deur en als ze die dan niet in voorraad hebben dan sta ik daar.. Toch bedankt voor de suggestie.

psyko-monchske
6 juni 2007, 21:09
sony ericsson k700i, maar ga in zomer een samsung U300 kopen, prachtige stijlvolle gsm.

sneax
6 juni 2007, 21:28
Ik heb een SE k750i en ben daar heel content van, voor 150EUR gekocht en daarbij een memory card van 1 gig voor 16EUR hier opt forum gekocht. MP3's beluisteren en filmkes zien gaat perfect!

Ik probeer rond de 15/17EUR te zitten per maand met Telenet Mobile (10 seconden bellen is goedkoper dan een bericht! Tel is tot 10 - daarin kunt ge alles zeggen wat anders 3-4 berichten zou nemen!). Ik bel dus veel, maar altijd héél kort :)

KingKain
6 juni 2007, 21:30
6 jaar met Nokia 3310 rondgelopen, maar dit jaar een Nokia N72 gaan halen. Veel functies , maar het begint serieus op mijn zenuwen te werken dat alles zo traag reageert, kmoet soms echt 10 seconden wachter vooraleer mijn fotogallerij geopend is bijvoorbeeld -_-
Ik denk er serieus over na om terug ne simpelen gsm te kopen.

gStar
6 juni 2007, 21:31
Iemand da een goei gsm'ke weet ?

Prijsklasse : 100 - 200 €
Functies : Bleutooth , MP3 ( niet noodzakelijk) , Camera (redelijk goede kwaliteit )

Merk : speelt geen rol , als het maar makkelijk is om te gebruiken

Wat ook leuk zou zijn is als je dan MP3 als berichtentoon kan zetten. Want da ga ni bij mijn Samsung D600

mATHIEU`
6 juni 2007, 21:32
k750i

enkel de joystick laat het na een jaartje afweten

Cind3r^
6 juni 2007, 21:39
momenteel een nokia 7210, maar is aan vervanging toe:sop:

Xitra
6 juni 2007, 22:02
Mijn Nokia 3250 groot en breed maar hij is gewoon één van de beste! imo :p

TTT002
6 juni 2007, 22:02
2 dagen maar? vind ik nu net iets om niet trots op te zijn...
Mijne SE gaat 5 dagen mee intensief gebruik (inclusief mp3 speler)

Mja ik gebruik hem echt continu, Wifi ligt aan, ik haal m'n mails ermee binnen, bel ongeveer 100 min/dag en sms'je of 40 ( wel in functie van m'n werk dat belgedrag :) )

Dus een gsm waar ik persoonlijk 2 volle dagen kan halen (en zeker zijn dat de tweede dag volledig lukt) vind ik goed :)

ComputerVISTA
6 juni 2007, 22:12
De 9500 is vandaag al 2 keer weg gevallen :sop:

Nuja hij is al 2 jaar oud dus't is hem vergeven, ma toch :sop:

TTT002
6 juni 2007, 22:15
Super gsm ook :) net voor m'n 9300i heb ik deze gebruikt. En super sterk :) heeft nog koffie gedronken 's morgens :p en de dag erop terug actief.

Weggevallen? gewoon volledig uit ?

Als je back up hebt genomen van je gegevens eens een hard reset doen.

Gewoonb batterij uithalen, terug instoppen en van de moment dat er licht is op interne scherm druk ctrl+shift+F

Preske
6 juni 2007, 22:16

Functies : Bleutooth , MP3 ( niet noodzakelijk) , Camera (redelijk goede kwaliteit )

Wat ook leuk zou zijn is als je dan MP3 als berichtentoon kan zetten. Want da ga ni bij mijn Samsung D600

SE k610i
evengoed als de se k750i, maar dan met een deftige joystick ^^

TTT002
6 juni 2007, 22:21
SE k610i

Of de Samsung E250 heeft ook alles zitten en de meeste dak ken zijn er content van

Fré_
6 juni 2007, 22:26

nen maat van mij heeft vandaag Samsung SGH-E250 gekocht
140€, bluetooth,mp3,uitbreidbaar geheugen (Micro SD; 30€ vr 1GB dacht ik) enkel de camera valt wat tegen.Maar tis een slidephone,en ik vind dat het uiterlijk van een gsm ook telt :)

TTT002
6 juni 2007, 22:28
nen maat van mij heeft vandaag Samsung SGH-E250 gekocht
140€, bluetooth,mp3,uitbreidbaar geheugen (Micro SD; 30€ vr 1GB dacht ik) enkel de camera valt wat tegen.Maar tis een slidephone,en ik vind dat het uiterlijk van een gsm ook telt :)

mja is dan ook gewone vga camera off course :) we kunnen daar geen wonderen van verwachten :) maar is zoals je zegt een phone met een knap uiterlijk (en mooi plat eigenlijk)

in die prijsklasse (denk er net aan) de SE W200i (129 Euro) wel geen bluetooth, maar de datakabel zit standaard in het pakket :)

|FuRiouS|
6 juni 2007, 22:29
Tegenwoordig kost een kaartje van 2 GB nog maar 50 euro, dus das ook zeker het overwegen waard.
Ik ga er mij binnenkort ook zo eentje aanschaffen, 512 standaard is al best aardig, maar een beetje extra is handig. En je kan er evengoed data mee vervoeren.

TTT002
6 juni 2007, 22:31
Tegenwoordig kost een kaartje van 2 GB nog maar 50 euro, dus das ook zeker het overwegen waard.
Ik ga er mij binnenkort ook zo eentje aanschaffen, 512 standaard is al best aardig, maar een beetje extra is handig. En je kan er evengoed data mee vervoeren.

Mja opletten dat het toestel het aankan, en dat je geen kwartier moet wachten tegen dat hij een mapje opendoet.

|FuRiouS|
6 juni 2007, 23:05
Ook weer waar, voordeel van af en toe de handleiding open te slagen natuurlijk :)

Chickenlal
6 juni 2007, 23:51
Ik heb een Nokia N80 daarvoor had ik een N70, ik koop meestal 2x per jaar een nieuwe gsm, kweetnie waarom maar als ik zo ne nieuwe gsm zie uitkomen dan wil ik da... Zoals nu de N95, moet me al inhouden :p

Darkness
7 juni 2007, 00:59

http://users.telenet.be/deams/welkegsm.JPG at your service :)

morgen ga ik zelf zien voor een k510i

spray-bunny
7 juni 2007, 11:28
Ik heb zonet een Nokia 6060 gekregen. 3ehands en mijn hond heeft er zijn tanden al eens ingezet maar het ding doet z'n werk. Hiervoor had ik een Nokia 3310 die ik ook had gekregen.

Nog nooit zelf een gsm gekocht, en als deze kapot is koop ik mij ook gene. Ik wacht dan wel tot ik weer een afdankertje te pakken krijgen. Al die snufjes zijn niet aan mij besteed, ik gebruik ze toch niet.

kristofke_1
7 juni 2007, 12:06
ik heb momenteel een siemens c65 (proximus collection) (http://www.mobile-review.com/review/image/siemens/c65/pic1.jpg) en ik ben er altijd redelijk tevreden van geweest maar ik ben hem nu wat beu gezien :p

Ik ken niet zoveel van gsm's maar is de nokia 6300 (http://www.mobile-review.com/phonemodels/nokia/image/6300.jpg) een goede telefoon? Ik wil voornamelijk een gsm dat veel berichten kan opslaan met een helder scherm en dat van degelijk materiaal gemaakt is (zo vind ik mijn siemens maar goedkoop qua materiaal).
Nokia heeft denk ik toch wel toestellen van degelijke kwaliteit?
Alvast bedankt

BlueSkyraider
7 juni 2007, 12:12
Mijn allereerste gsm 2e hands gekocht toen ik in het 2e middelbaar zat:
Een rooie coca-cola gsm van Bosch.
Tijd daarna mijn eerste nieuwe gsm gekocht: Siemens M35i. 4 jaar gebruikt.
Derna Siemens M55. Tijd gehad maar miste een camera erop.
Dan voor een prikje een Siemens ST55 overgekocht. God wat heb ik daar spijt van dat ik veranderd ben. Domme koop :p
Nu een Samsung SGH-E760. 2e hands gekocht in nieuwstaat (was 1 week oud) voor een prikje. (mevrouw was zo iemand die alle 2 weken of zo een nieuwe gsm moest kopen)
kHeb em nu al een kleine 2 jaar. Ferm tevreden van :)

NB: De M55 heb ik doorgegeven aan mijn broer :)

Oja, als er iemand in staat is om op mijn M35i firmware te zetten (of weet hoe) mag ie mij altijd contacteren. Vind het nog altijd zalige gsm en zou em heel graag terug opnieuw willen kunnen gebruiken als backup gsm ^^
Datakabel heb ik :)

Normaliter geef ik ongeveer 30 euries per maand uit aan de gsm (abbo)

frenzal
7 juni 2007, 13:06
ik dacht eraan om k800i/K810i te kopen vanwege 3.2mp camera, maar blijkbaar zijn geen EDGE netwerken ondersteunt (enkel UMTS GPRS, 3G(?)) in ieder geval "highspeed" internet access van base is via edge en dat is wel iets waar ik meer gebruik wil van maken
momenteel heb ik een oude 6230, niks speciaal maar vind wel leuk dat ik mijn gmail er mee kan checken, fotos trekken wel op niks

xxxRAM
7 juni 2007, 13:43
mijn eerste was nen Siemens MC 60 ^^
raar beest :d ma was goe in die tijd, => gepikt geweest in tjechie
dan daarna 2de hands zo goed als nieuw ne Samsung T600 gekocht
ferm beeld voor zo goedkoop te zijn en kwas er content mee
ma het noodlot sloeg toe en mijn ma had hem gewasse int machine :D

dus moest ik mij wel ne nieuwe kope en heb ik maar nen Nokia N73 gekocht
ferm beest :D kben er echt content van

Ookami
7 juni 2007, 15:33
eerste gsm : nokia 5110
dan nog een paar duurdere gehad
en nu een goedkope nokia.
Ben eigenlijk van plan om mn gsm weg te doen, krijg veel te veel stress van het feit dat ik altijd beschikbaar ben (jaja zet em af, ma dan krijg je toch smsse/voicemail).

successor
7 juni 2007, 15:50
mijn eerste GSM : een 3310.

nu heb ik een qtec 9100, gekregen van I-city (in principe in bruikleen) sinds september 2006. Ben dus testgebruiker van het platform I-city ,en sinds ik da ben gebruik ik die gsm.

voordelen : ge kunt er heel veel mee
toetsenbord (full qwerty)
er gaat mini-SD in en da is makkelijk te verwissele. gaat tot de grootste kaartjes die er zijn.
zit ne heel uitgebeide agenda op
speelt media (films enzo)
scherm van 2.5" (aanraakgevoelig)

nadelen : battery life van ene dag, as ge nie veel mee da ding gaat em 2 dage mee.
der zit windows mobile 5 op , en ik heb de GSM al 2 keer moete formattere omda em vol zat mee programma's die ik er nie deftig weer af kreeg (ge hoort et goe , ne GSM formattere)
de GSM is eigelijk te traag voor het platform wa er op zou moeten draaien (dak dus moe teste) over het algemeen is em traag , ma de moment da ge ne foto moe pakke zijde al 10 seconden aant wachten.
is groot (vind ik nie echt een nadeel omda menne jukebox zen ongeveer eve groot was)

ik geef +-30 euro per maand uit aan GSM koste.

Featherfoot
7 juni 2007, 15:54
ik heb momenteel een siemens c65 (proximus collection) (http://www.mobile-review.com/review/image/siemens/c65/pic1.jpg) en ik ben er altijd redelijk tevreden van geweest maar ik ben hem nu wat beu gezien :p

Ik ken niet zoveel van gsm's maar is de nokia 6300 (http://www.mobile-review.com/phonemodels/nokia/image/6300.jpg) een goede telefoon? Ik wil voornamelijk een gsm dat veel berichten kan opslaan met een helder scherm en dat van degelijk materiaal gemaakt is (zo vind ik mijn siemens maar goedkoop qua materiaal).
Nokia heeft denk ik toch wel toestellen van degelijke kwaliteit?
Alvast bedankt

Gaan voor SE!

Yorn!
7 juni 2007, 15:58
Mijn eerste was een gigantische baksteen van Ericsson, het schermpje was ongeveer 8mm breed en 4cm lang :D. Trok op niets.

Toen heb ik een motorola aangeslagen van m'n ouders, ging wel wat beter, tot de batterijen verbrand waren van te lang in het stopcontact te laten zitten.

Vervolgens heb ik ene 3310 gekocht, zalig machientje, maar is uiteindelijk dood gegaan aan te veel late vallen, maar echt té veel. Geen één van de toetsen macheerden nog als je er 1keer op duwde, je moest er echt op rammen en liefst een paar keer voor je 1 lettertje kreeg.

Toen heb ik een SonyEricsson gekocht, de T230 denk ik. Men eerste gsm met kleurenscherm. Daarmee ben ik in het zwembad gesprongen, niet doen :naughty: .

En dan heb ik een splinternieuwe T610 ergens op de kop kunnen tikken, lang ongeveer een jaartje gehad, toen was de joystick dood. Die heb ik nog kunnen verpatsen voor een mooi prijsje.

Nu heb ik een SonyEricsson k750i, leuke gsm, heb hem al een dik jaartje en ben nog van plan voor hem zolang mogelijk te houden.

cassie821
7 juni 2007, 16:07
Ik heb een v600i . Redelijk goed toesteltje
Maar ben van plan nieuwe te kopen samsung of se of mss eentje van de nseries ( n72)

Tah_b00nz0r
7 juni 2007, 16:19
heb ook een k750i, anderhalf jaar nu al en nog altijd content mee ook al wringt da joystickje wa tegen. zou hem eigelek eens moete laten uitkuisen

eerste gsm was ne panasonic, echt nen blok van ne gsm :p
dan erna ne 3310
toen een SE T68i
toen samsung D410
nu dus SE K750i

ben tot op heden altijd het meest content geweest van die SE's

heb 4 gsm's gesleten om euhm 7j ofzo :) wat dus nog meevalt

gizmo666
7 juni 2007, 16:35
mijn eerste gsm was een coca cola gsm overgenomen van mijn zus.
mijn tweede gsm was een motorola ook overgenomen van mijn zus.
mijn derde gsm was een nokia 3210 gekregen van mijn moeder toen die in solden waren indertijd.
en mijn huidige gsm is een nokia 2650 (http://www.portablegear.nl/reviews/Nokia_2650.htm) - 2 jaar en half geleden gekocht voor 129€

Savatar
7 juni 2007, 18:37
Heb een nieuwe gsm gehaald..

Sony Ericson Z710i
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=nl&lc=nl&ver=4000&template=pip1&zone=pp&pid=10466

Dies nu aan't opladen morgen test ik hem.

gStar
7 juni 2007, 19:06
SE k610i

is die joystick van de K750i dan zo slecht ?
Vind de K750i er leuker uitzien.

Is er een groot prijsverschil tussen de 2 ?

wil zaterdag achter andere gsm gaan :)

a242050
7 juni 2007, 19:27
ik dacht eraan om k800i/K810i te kopen vanwege 3.2mp camera, maar blijkbaar zijn geen EDGE netwerken ondersteunt (enkel UMTS GPRS, 3G(?)) in ieder geval "highspeed" internet access van base is via edge en dat is wel iets waar ik meer gebruik wil van maken
momenteel heb ik een oude 6230, niks speciaal maar vind wel leuk dat ik mijn gmail er mee kan checken, fotos trekken wel op niks

Euh, volgens mij: umts = 3g

Carreon
7 juni 2007, 19:29
Ik heb een SE W810i (http://www.interstar.ua/mobile/img/phones/sonyericsson_w810i_add_6.jpg?)

Heb die nu een jaar denk ik, rond de launch gekocht... kostte rond de 400 EUR geloof ik, wat wel veel is.

Ik koop wel maar om de 4/5 jaar een gsm dus de prijs is te doen voor zo'n termijn, gebruik men gsm ook als mp3 speler, radio, foto's (schitterende kwaliteit voor gsm), bluetooth voor men GPS, etc..

Zéér tevreden over, volgende gsm zal zeker ook een SE zijn

Candyman66
7 juni 2007, 20:35
imho vind ik SE >> Nokia. Maar dat is mijn mening natuurlijk :) Met SE heb ik nog nooit problemen ondervonden, altijd leveren ze goede kwaliteit. Ik ben nog steeds tevreden van mijn W800i ;)

PareGoriC
8 juni 2007, 17:48
die joystyicks zijn crap

whoopie
8 juni 2007, 17:48
heb sinds vandaag men SE K810i

prachtig toestel :o

slash
8 juni 2007, 17:59
Kheb al 2.5 jaar een samsung D500
Ziet ter nog zo goed als nieuw uit (alleen de achterkant heeft een paar doffe plekken van altijd op tafel te liggen)

menlor
8 juni 2007, 18:04
ik heb zo ne maandverband gsm van nokia, ma kweet nie precies welke nr da is, kzal straks keer zoeken.
meer of bellen en smsen doe ik toch nie, dus ik kom er met toe :)

eindelijk iemand da da ook ziet, als ik da zeg tegen iemand, die bekijken mij zo :wtf: das toch geen maandverband

Fré_
8 juni 2007, 18:48
eindelijk iemand da da ook ziet, als ik da zeg tegen iemand, die bekijken mij zo :wtf: das toch geen maandverband

lol ik kan me ook geen gsm inbeelden die op een maandverband lijkt fzo ze xD

welk type is da dan ?

a242050
8 juni 2007, 19:00
Ja, die lijkt idd wel op een maandverband hoor :D
Morgen heb ik mijn samsung u600 :applause:

CFC Piedro
8 juni 2007, 19:07
Ik heb een Nokia 5300 Express Music ;) Heb hem zaterdag pas gekocht, en het heeft me 209 euri armer gemaakt :p Mijn complimenten trouwens voor de topictitel :D Vind m om de een of andere rede zalig :p

nunji
8 juni 2007, 19:59
kga volgende week Samsung E250 Black kopen. Is mooie gsm en heeft alles wat hem nodig heeft. Lijkt op de D900 maar is goedkoper en heeft meer functies imo.
Ik kan bevoorbeeld wel een geheugenkaart insteken enz, wel iet slechtere camera en minder kleuren, maja boeit ni zo

Rubmifer
8 juni 2007, 20:02
Samsung D520 (http://www.mobime.ru/var/articles/2006/12/07/samsung_d520.jpg)

zeer tevreden van. Was alleen wa wennen aan de wa kleinere toetsen

pr0ph3t
8 juni 2007, 20:06
dernet K800i gaan halen... oude gsm stond vol met krassen, bijna onleesbaar scherm

breez
8 juni 2007, 20:19
al een twee tal maanden een sony ericsson z710i

tot nu toe zeer tevreden van, enige wat 'k jammer vind is de kwaliteit van de video's (foto's lukken in 2 megapixel ,maar video's maximum 300 pixels ofzo), maar das blijkbaar bij bijna alle sony ericssons een probleem.

batterij gaat ongeveer een week mee, maar dat hangt natuurlijk ook af van hoeveel je hem gebruikt, camera trekt ook serieus van de batterij bijvoorbeeld

xyus89
8 juni 2007, 20:23
kheb nen W800i,

goed ding, kan snel sms'en, heel snel video's beginnen opnemen wat nodig is in de klas voor die onvergetelijke momenten :p

ennuh ben van plan em nog paar jaar te houden :)

xyus

Starrk
8 juni 2007, 20:26
Ik heb een SE W810i (http://www.interstar.ua/mobile/img/phones/sonyericsson_w810i_add_6.jpg?)

Heb die nu een jaar denk ik, rond de launch gekocht... kostte rond de 400 EUR geloof ik, wat wel veel is.

Ik koop wel maar om de 4/5 jaar een gsm dus de prijs is te doen voor zo'n termijn, gebruik men gsm ook als mp3 speler, radio, foto's (schitterende kwaliteit voor gsm), bluetooth voor men GPS, etc..

Zéér tevreden over, volgende gsm zal zeker ook een SE zijn

En qua design een pareltje :)

ChunWai.
8 juni 2007, 20:27
Sinds gisteren Samsung E900, ben er zéér tevreden over:)

bLz
8 juni 2007, 21:47
Sinds gisteren Samsung E900, ben er zéér tevreden over:)

Idem. :)

Massis
9 juni 2007, 02:47
eerst zoals zovelen een 3310 gehad, heeft lang dienst gedaan

maar versleten na een jaar of 3-4 en dan overgeschakelt op 8310 die ik nu nog als festivalphone gebruik vaak (heeft al 4 skireizen, 4 pukkelpop's en 4 keer groezrock achter de rug)

na een tijdje overgeschakeld op 6600 , maar da was maar eventjes, te groot, te traag etc...

dan QTEK 2020i via een project (=gratis) heel tevreden van geweest, na anderhalf jaar een Qtek 9100 (wat eigenlijk NEST is) die had'k nu een jaar (via hetzelfde project)

nu overgeschakeld op sony ericsson walkman phone, nl de W300i , zeer tevreden van, echt geen miskoop, en zeker niet voor 149€!

op de 3310 en de W300i na waren eigenlijk alle gsm's gratis verkregen via of dat project (I-city) of via mn pa...

kristofke_1
9 juni 2007, 17:16
ik heb zonet een Sony Ericson K800i gekocht, en ik ben blij dat ik hem gekocht heb :p
is nogal een verschil met mijn vorige gsm (siemens c 65)

Mr. SLASH
9 juni 2007, 17:27
uurke geleden nen SE K750 gekocht , en tis de bordeaux versie geworden , gezien de opties vind ik da ge veel hebt voor diene prijs

oja , ik kom van nen ngage QD , dus das al een groot verschil kwa grootte en da was toch ook vrij belangrijk :)

FLT
9 juni 2007, 17:41
Samsung U600, vanaf de datum dat ie uitkwam (ik denk een maand nu).

Mr. SLASH
9 juni 2007, 19:27
in diene K750i zit een Li-Polymer batterij , is het nog steeds aangeraden zoals vroeger dat ge die batterij eerste keer 24 uur oplaad ?

of haalt dat bij dit type niks uit ?

Stancke
9 juni 2007, 19:28
Ik denk dat het nog altijd het beste is om eerst 24u te herladen en dan 2-3 volledig te laten aflopen.

Carreon
9 juni 2007, 19:59
En qua design een pareltje :)
Vind ik ook, heb nog steeds geen gsm gezien die ik mooier vind :)

Ik denk dat het nog altijd het beste is om eerst 24u te herladen en dan 2-3 volledig te laten aflopen.
24u opladen? Gewoon batterij volledig opladen, tot ze 100% is dus... en dan mag je stoppen hoor ;)

Eenmaal een batterij 100% berijkt laadt ze toch ni verder op...

Ik raad ook wel aan om ze dus zeker eerst volledig op te laden, dan de gsm te gebruiken tot batterij leeg is en dan pas terug opladen, en dit proces blijven herhalen. Ik laad nooit men gsm op als ie nog niet plat is :)
En nog nooit problemen gehad met batterijen op die manier :p

[TFT]Poky
9 juni 2007, 20:11
ik heb al een kleine 3 jaar een samsung D500 maar begin uit te kijken naar iets nieuw.

Ik doe lang met gsm, maar als ik ene koop moet het altijd een topmodel zijn.
Ben het aant overwegen om mij een nokia n95 te halen eens de prijs wat gezakt is.

dead squad
11 juni 2007, 00:02
Atm een samsung D500 ook.
Leukste gsm die ik tot nu toe heb gehad was een Ngage QD, maar die hebk is in het water laten vallen, en hadden men ouders nu niet die D500 gekocht, dan had ik gerust trug een Ngage QD gepakt.

toru
11 juni 2007, 11:42
eerst 3310 gehad, 2 jaartjes meegegaan ofzo, super tevreden van.. (imo nog een van de mooiste gsm's ooit)

Dan Siemens MC60 gehad, GSM met camera, was toen "die shit". Mooi toestel, maar camera was zoo kut (tov de nokia 6600 die men broer toen kocht :p)

dan overgeschakeld naar ne SE Z600, prachtig toestel, veel opties, alleen iets te groot.

en nu nog altijd een SE k750i, beste gsm ooit imo. Die opties voor 190 euro (jaartje geleden in mediamarkt gekocht)

Kben vanplan deze ni zo snel weg te doen, werkt nog perfect en kan redelijk veel.

Kakarot
11 juni 2007, 11:47
Ik heb nu, nen Nokia N73, men vorige was Nokia 7610, en die nog dervoor was Nokia 5500 en daarvoor nog 2 Nokia 3210! Maar nu, gaank binnekort dien Apple iPhone kopen, mmmm!

hipStar
11 juni 2007, 11:56
Ik ben begonnen met een nokia 5110 en dan een nokia 3310. Dan kreeg ik een Panasonic G60 (Brol!). Dan heb ik me zelf een nokia 1600 gewonnnen op de kermis voor de zachte prijs van 4euro. Die heb ik dan ingeruild voor een nieuwe gsm, je weet wel met zo'n korting in de krefel, voor 12euro en daar bij heb ik me gsm gekocht die ik nu heb een sonny ericson Z520i

gStar
12 juni 2007, 19:44
Sinds Zaterdag een Sony Ericsson K750i

Leuke gsm :) daarvoor Samnsung D600 gehad

strikeforce
15 juni 2007, 14:38
Eerst nen nokia 3210 en daarna siemens cf62 en sinds een 6 maanden een se k750i, wel een klein vraagje daarover, is da mogelijk om da geluid als ge nen foto maakt af te zetten want in da boekske staat dat niet vermeld:doh: thx voor de info

super_veloce
15 juni 2007, 14:46
mijn eerste was een nokia 3330, dan een se t610, dan een sharp gx 30( koop nooit een sharp=> rommel!!!!), dan een se k700i en nu een se w810i

|FuRiouS|
15 juni 2007, 15:08
Sharp maakt zowa vanalles, ni alleen GSM's, das percies wel vaker een teken dat de kwaliteit ni zo geweldig is.

J3rry
15 juni 2007, 20:29
kheb een sony ericsson TJ100i van 25€ :p
nadat mijn SE T610 het na 3 jaar het begeven heeft
kmis wel veel functies en kga mss een samsung u600 kopen in de conge

Firestyler
15 juni 2007, 21:51
+/- ieder jaar een nieuwe, jaar geleden had ik de K750i, nu K800i, ben nu aan het w8en op de K850i (5meg camera...) dervoor nog T68i, T630 gehad

Firestyler
15 juni 2007, 21:53
Vind ik ook, heb nog steeds geen gsm gezien die ik mooier vind :)

24u opladen? Gewoon batterij volledig opladen, tot ze 100% is dus... en dan mag je stoppen hoor ;)

Eenmaal een batterij 100% berijkt laadt ze toch ni verder op...

Ik raad ook wel aan om ze dus zeker eerst volledig op te laden, dan de gsm te gebruiken tot batterij leeg is en dan pas terug opladen, en dit proces blijven herhalen. Ik laad nooit men gsm op als ie nog niet plat is :)
En nog nooit problemen gehad met batterijen op die manier :p

de huidige batterijen zijn geen NiMh meer hoor!, nachtje opladen helpt wel, derna maakt het niet echt meer uit om op te laden als ie nog halfvol is

ComputerVISTA
15 juni 2007, 21:58
Weet er iemand of er binnenkort een nieuwe versie van de communicator versie van Nokia uit komt? Ik heb de laatste versie nu toch al zo een goeie 3 jaar dacht ik en hij begint wat traag te worden nu er veel op staat :p

Savatar
16 juni 2007, 11:03
Mijn bluetooth gaat niet op mn gsm

Sony ericson z710i
Moet ik daarvoor iets speciaals doen of best terug mee naar de winkel gaan?