PDA

Volledige versie bekijken : Pinkpop

KoenDK
28 mei 2007, 19:11
voor de zoveelste maal kan je dit festival volgen op Nederland3 :applause:
(of toch een compilatie)

voor mij sinds jaaaaren een zalig festival, steeds op Pinkstermaandag :cool:

Maandag 28mei
Nederland3
19:00 - 0:00u

PinkPop 2007

Artists : http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/artists/index.jsp?portal=2534202&event=34355979

nonkel wulle
28 mei 2007, 19:51
Iggy Pop heb ik gezien, was best nice.
Volgend jaar zal ik proberen meer ervan te zien.:)

Naughty dog
28 mei 2007, 21:42
Welke artiesten gaan ze allemaal tonen?

Karre
28 mei 2007, 21:47
De foto van Linkin Park klopt niet echt op die site, nu is het logo anders geworden en al die dingen wegens hun verandering van stijl... :sad:

split
28 mei 2007, 22:55
arctic monkeys super.

die ene van the kooks was ook al wel serieus van de kaart volgens mij

=Phoenix=
28 mei 2007, 23:04
wa nen dikkenek dieie van stone sour
letterlijk he :)

[F6]Viper
28 mei 2007, 23:42
The Fratellis :bow:

Muse zag er ook wel sjiek uit :o

Carreon
29 mei 2007, 01:21
Ik ben geweest :)

Heb zelfs een meet & greet gewonnen met Linkin Park (dankzij LP Underground). Heb alle 6 de leden ontmoet, hand gegeven en ze hebben hun handtekening geplaatst op mijn nieuwe Minutes to Midnight special edition :)

Ook mocht ik samen met de andere winnaars vooraan staan aan het podium toen ze speelden :cool:

I'm a happy man :applause:

nTFs
29 mei 2007, 01:47
wa nen dikkenek dieie van stone sour
letterlijk he :)

Tussen de f*cks, s*cks en sh*t kwamen er ook nog wat nummers.:)

Net terug ervan thuis. Wolfmother vond ik zéér goed.
Korn minder, ook omdat ze maar 1 uur mochten spelen.
LP zal voor de fans wel een hoogdag geweest zijn maar het boeide me niet echt.
The Smashing Pumpkins speelden een degelijk concert. Zonder verrassingen maar goed opgebouwd.

w00tw00t
29 mei 2007, 22:05
Ook maandag gegaan. Vond wel rot van eten en da drinken, da ge da nie mocht meepakke naar binne... wasda voor zever. Alsof ik iemand kan vermoorden met een appel. Nja stom kloot commerce, al 70euro betalen voor de ticket en dan nog binnen op de wei geld uitgeven aan eten.
Dag was int algemeen goed buiten dak last had van me rug en da er tijdens evanescence een bende klote metalheads ons zicht moest belemeren door op elkaar te gaan zittn.

de hamster
29 mei 2007, 22:58
haha, metalheads tijdens Evanescence, waren die effe op de verkeerde wei verzeild geraakt zeg :-)

Karre
30 mei 2007, 07:35

Heb zelfs een meet & greet gewonnen met Linkin Park (dankzij LP Underground). Heb alle 6 de leden ontmoet, hand gegeven en ze hebben hun handtekening geplaatst op mijn nieuwe Minutes to Midnight special edition :)

Ook mocht ik samen met de andere winnaars vooraan staan aan het podium toen ze speelden :cool:

En hoe waren ze met dat nieuw album nu live? :D Ik had het helaas pas te laat gezien dat ze kwamen en kon dus niet gaan :sad:.

tb-303
30 mei 2007, 07:54
voor de zoveelste maal kan je dit festival volgen op Nederland3 :applause:
(of toch een compilatie)

voor mij sinds jaaaaren een zalig festival, steeds op Pinkstermaandag :cool:

Maandag 28mei
Nederland3
19:00 - 0:00u

PinkPop 2007

Artists : http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/artists/index.jsp?portal=2534202&event=34355979

Trok op niets op tv dit jaar, al 10 jaar dat ik samen met vrienden een hele dag voor de buis hang op pinkstermaandag, sinds dat 3voor12 het overgenomen heeft van nederland 3 nationale tv werd het almaars minder muziek dat ze toonden en dit jaar nog slechts van 19-00:00 :(

En dat allemaal door die fecking digitale tv die uit alles geld wil slaan :(

Kid_C
30 mei 2007, 11:18
Muse speelde unintended akoestisch, nu hoop ik echt zo hard dat ze het spelen op Werchter... :|

phixiuZ
30 mei 2007, 17:38

Omfg, damn you lucky man :).

Gromme
24 juni 2007, 15:55
Vraagje,

Bij het optreden van 30 Seconds to Mars zag ik mensen met die witte maskers dat ze soms dragen...

Zijn die er te koop geweest ofzo?