PDA

Volledige versie bekijken : Rapidshare.com account

michachael
27 mei 2007, 16:18
Omdat ik voldoende 'premium points' heb gespaard met mijn account, kan ik een nieuwe aanmaken.

1 maand: 7 euro

voor account met langere termijn, PM me.

mvg
Michael

Frado2005
27 mei 2007, 16:27
1maand is €6,99 op rs.com ?

Bloob
27 mei 2007, 17:49
idd, en dan krijgt ge der nog 8000 points bij ^^

Skyscraper
27 mei 2007, 17:49
Kanje voor eentje van een jaar zorgen? : )

MetalG
27 mei 2007, 18:07
idd, en dan krijgt ge der nog 8000 points bij ^^

das enkel alsde een jaar neemt :)

Bubba
27 mei 2007, 18:09
das enkel alsde een jaar neemt :)

Das ni. Ook voor een maand. ;)

MetalG
27 mei 2007, 18:41
echt :p ?

bij mij was da enkel bij een jaar in den tijd :>

Babe
28 mei 2007, 00:57
hey

kan je het systeem eens uitleggen want ben er wel in geïnteresseerd...

Grtz

Babe

Skyscraper
28 mei 2007, 22:27
Ik wacht ook nog altijd op een antwoord..

AccuCore
28 mei 2007, 22:51
mja iets meer uitleg aub!
ook zeer grote interesse van deze kant voor een jaar dan wel ;)

hystrix
28 mei 2007, 22:58
Ik heb ook erg veel interesse ;), staat er daar een maximum grote op het bestand als je het wil downen?

swuis
28 mei 2007, 23:01
de uploadgrote is 100mb, download is 25 gig per week.

edit: 100Mb per file dan wel é

Desselll
28 mei 2007, 23:49
Allemaal wel handig hoor zo'n premium account, maar wat is er mis mee om gewoon even de pries van de modem uit te trekken om zo een nieuw ip te krijgen en opnieuw uw 100 mb te downen? Ok het is mss wa meer moeite, zeker als modem in andere kamer staat...

En ja ik weet ook wel ge moet een dynamisch ip adres kunnen verkrijgen, ge moogt geen server runnen, alst er veel volk op uwe modem zit is da ook nie zo tof voor de rest, ...
Kzeg gewoon da alst mogelijk is, da ge dees eerst is moet proberen.
En threadstarter tis zeker nie de bedoeling om uwe verkoop af te breken of zo hoor, ik ben gewoon iemand die redeneert van: als het gratis kan, waarom betalen? (tenzij uit gemakzucht natuurlijk :p )

edit: oh ja mss ff informatie voor iedereen: past op want me een rapidshare.com premium account hebde geen privileges bij rapidshare.de, normaal nie zo'n probleem omda bijna alle recente links toch .com zijn. Maar ja ge weet nooit he...

swuis
29 mei 2007, 00:04
Allemaal wel handig hoor zo'n premium account, maar wat is er mis mee om gewoon even de pries van de modem uit te trekken om zo een nieuw ip te krijgen en opnieuw uw 100 mb te downen? Ok het is mss wa meer moeite, zeker als modem in andere kamer staat...

En ja ik weet ook wel ge moet een dynamisch ip adres kunnen verkrijgen, ge moogt geen server runnen, alst er veel volk op uwe modem zit is da ook nie zo tof voor de rest, ...
En threadstarter tis zeker nie de bedoeling om uwe verkoop af te breken of zo hoor, ik ben gewoon iemand die redeneert van: als het gratis kan, waarom betalen? (tenzij uit gemakzucht natuurlijk :p )

edit: oh ja mss ff informatie voor iedereen: past op want me een rapidshare.com premium account hebde geen privileges bij rapidshare.de, normaal nie zo'n probleem omda bijna alle recente links toch .com zijn. Maar ja ge weet nooit he...

lol een premium account is toch veeeeeel makkelijker ze... ik heb destijds ook zitten spelen met mijn modem, maar dat wordt irritant ze als ge ezo 45 links te downen hebt... met premium kunde ze via een programmeke gewoon laten doorlopen.

en ivm de .DE, ja klinkt logisc da als je ene koopt op een .com ze ook maar daar zal gaan.

Anyway. ik heb ene die van de maand verloopt, en kzal zekers een nieuwe kopen.

Mvg

Bl4ckburn
29 mei 2007, 11:15

ja voor mensen zoals u ist indeed beter om voor ne file van 3gb .... 30 keer u stekkerke uit de modem te trekken :wtf:
en ge kunt bij rapidshare.com wel files downloaden die op rapidshare.de staan , zoek maar eens goed op hun site :)

zaffah
29 mei 2007, 11:18
rapidshare is handig, maar toch snap ik niet dat er niet meer megashare links zijn.

Zoveel handiger, je file kan tot 10GB groot zijn en free users kunnen 300mb downloaden per uur ofzo.

Psychodweep
29 mei 2007, 13:18
rapidshare is handig, maar toch snap ik niet dat er niet meer megashare links zijn.

Zoveel handiger, je file kan tot 10GB groot zijn en free users kunnen 300mb downloaden per uur ofzo.

De redenen waarom je NIET voor ms moet kiezen.
-De upload is retetraag. Rs.com heeft veel snellere (upload)servers.
En daarmee bedoel ik tot 20 keer zo sneller. Da kan wel tellen als ge iets upload op een snelle verbinding.
-Files worden bij rapidshare.com bewaard zolang je een geldige account hebt en nog 1 maand erna. Bij megashares moet uw uploads min 1 keer gedownd worden in de eerste week, en daarna min 5 keer per 25 dagen.
Dus das nie echt handig als ge uw files er lang op wilt laten zetten.

En over rs.de .... die is aan het uitsterven. Bijna alles wordt op rs.com gezet.

michachael
29 mei 2007, 21:10
Ow ow ow, damn, ik dacht dat ik een EMAIL NOTIFY kreeg als ik een reply had op mijn thread! :) niet dus... sorry dat ik jullie heb laten wachten...

First things first... Dat accountje van 1 maand krijg je voor €6,50 aangezien het op de site voor €6,99 staat. PM me voor dit... de eerste die reageert, heeft het. Indien hij/zij niet betaald binnen 3 dagen, krijgt diegene die 2e was de account, enz.

geïnteresseerden sturen me een PM met volgende gegevens:
* type account dat je wil (1maand of 1 jaar of.. ?).
* hoeveel je gemiddeld denkt te downloaden per dag (ja, dat varieert, maar graag een gemiddelde...)

ivm modem uittrekken... dat werkt niet bij Telenet, denk ik, aangezien je het IP voor een tijdje krijgt & niet zomaar als je jouw modem uittrekt & terug inplugt.

Het betreft een .com account, inderdaad.

Downloading:
You may download 25 GB within five days. This means in other words that you can download 5 GB every day. You can also "burst" and download 15 GB today and 10 GB tomorrow, but this means that you will not be able to download anything the following three days because we check how much you have downloaded in the last five days. 25 GB = 25.000.000.000 Bytes.

Desselll
30 mei 2007, 18:16
ja voor mensen zoals u ist indeed beter om voor ne file van 3gb .... 30 keer u stekkerke uit de modem te trekken :wtf:
en ge kunt bij rapidshare.com wel files downloaden die op rapidshare.de staan , zoek maar eens goed op hun site :)

Ja ok voor meer dan 5 files kan het behoorlijk irriterend werken, laat staan 30...
En ja ik moet meestal ook maar 2 of 3 files hebben voor :music: en dan stoort het mij echt nooit om 1 of 2 keer de pries hier aan mijn voeten uit te trekken ;)

Dat je met .com account ook .de files kon downloaden wist ik niet, dus mijn excuses als ik hierom iemand heb doen twijfelen...

brechtvm
30 mei 2007, 18:20
Dat je met .com account ook .de files kon downloaden wist ik niet, dus mijn excuses als ik hierom iemand heb doen twijfelen...
gaat toch niet hoor hier....:ironic:

michachael
30 mei 2007, 19:51
gaat toch niet hoor hier....:ironic:

vroeger kon je op rapidshare.com de logingegevens vragen voor rapidshare.de

je kreeg m.a.w. een evenwaardig account (met andere user & pass)

nu gaat dit niet meer... een mailtje van rapidshare.de bevestigt dit;

RapidShare.de and RapidShare.com are completely different companies.
It is not possible to use your login, download files, use folders or
collector's accounts from RapidShare.com at RapidShare.de (or the other
way around).

It's not possible to transfer payments or accounts
from one company to the other, because each company can only
administrate its own accounts.

Geïnteresseerden in een .com account , melden zich bij mij ;) of voegen mij toe op msn... michachael at hotmäil.c0m

brechtvm
30 mei 2007, 19:58
http://rapidshare.com/en/premium.html
wat is het verschil tussen jouw accounts die jij aanbied, en die op rapidshare.com die je tegen dezelfde prijs hebt ???

Boeri
30 mei 2007, 20:02
Waarschijnlijk het delen van accounts met enkele ? Aangezien hij vraagt naar hoeveel men denkt te downloaden etc...

brechtvm
30 mei 2007, 20:07
Waarschijnlijk het delen van accounts met enkele ? Aangezien hij vraagt naar hoeveel men denkt te downloaden etc...

delen... nix van gelezen hierboven... maar enfin, no problem :)
(anyway : not legal imo...)

Boeri
30 mei 2007, 20:12
geïnteresseerden sturen me een PM met volgende gegevens:
* type account dat je wil (1maand of 1 jaar of.. ?).
* hoeveel je gemiddeld denkt te downloaden per dag (ja, dat varieert, maar graag een gemiddelde...)

Ik kan geen andere reden verzinnen waarom men dergelijke info nodig heeft bij aankoop account, nuja delen onder vrienden is een goede oplossing als beide met een beperkte limiet zitten.

michachael
30 mei 2007, 20:15
Ik kan geen andere reden verzinnen waarom men dergelijke info nodig heeft bij aankoop account, nuja delen onder vrienden is een goede oplossing als beide met een beperkte limiet zitten.

150GB / maand (5GB/dag * 30) ja, dat kan je onmogelijk delen want je gaat alle GB broodnodig hebben .. het is mààr 150GB...

BTW: die maandaccount die ik verkoop is 1 person only.

AccuCore
30 mei 2007, 20:28
wanneer komde gij online?

Babe
1 juni 2007, 17:51
hey

heb ondertussen accountje verkregen voor een jaar. Alles perfect geregeld en snel gebeurd!

Grtz

Babe

Elvis18
3 juni 2007, 12:00
Downloading:
You may download 25 GB within five days. This means in other words that you can download 5 GB every day. You can also "burst" and download 15 GB today and 10 GB tomorrow, but this means that you will not be able to download anything the following three days because we check how much you have downloaded in the last five days. 25 GB = 25.000.000.000 Bytes.

Kan iemand mij dit uitleggen hoe het in zijn werk gaat? Hoe dat ik het begrijp is dat je in die 5 dagen tot 25 gb moogt downloaden? Als ge erover gaat kunde nimeer downloaden de volgende dagen? Nu is mijn vraag ik heb nu: In the last 5 days you have downloaded 19975 MB. Begint de cyclus dan normaal gezien niet opnieuw dus morgen nieuwe week terug 5 dagen dus gereset op you have downloaded 0 MB? Of hoe gaat dit in zijn werk? Ik heb wel gemerkt dat bv gisteren had ik nog you have downloaded 17xxx MB en ik had dan niks meer gedownload en vanmorgend voor ik begon te downloaden was het you have downloaded 14xxx MB, dus die trekt af wanneer ge niks meer download?

Michy_VI
3 juni 2007, 12:25
@ elvis18: das een 30dagen systeem waarvan em de laatste 5dagen gebruikt om uw limiet te berekenen.
Dit wil zeggen, da em per dag etgeen aftrekt ge 30dagen geleden ebt gedownload.
Dus in uw geval ebt ge 30dagen geleden een bestand van 3 gig ofzo gedownload en da wordt er nu afgetrokke. Zit ge aan uw 25gig per 5dagen kunt ge idd niets meer downloaden (tsysteem is een beke als et telenetlimiet systeem)

neomitochondria
3 juni 2007, 12:25
die trekt hetgeen je 5 dagen geleden gedownload hebt er weer vanaf he :), als je 5 dagen geleden 3 gig gedownload had, dan komt er 3 gig van af.

en doe zoals ik, koop gewoon een account met een maat, ik heb zo voor 15 euro een account van 6 maand en heb hem ondertussen al 6 maand door uploads opnieuw kunnen verlengen ;)

Elvis18
3 juni 2007, 12:28
Ah ok thanks for the info

Jaja da is geen probleem hoor met mijn account ik ben safe, ik heb nog 1 jaar :) doordat ik veel upload op forums :) verlengen kan ik makkelijk doen met te uploaden ^^

Prior
3 juni 2007, 12:57
kunde ook een rapidshare account aanmaken zonder eerst te moeten betalen, en dan zelf zaken uploaden om zo points te verkrijgen of wat dan ook om gratis een account te krijgen?

swuis
3 juni 2007, 12:58
kunde ook een rapidshare account aanmaken zonder eerst te moeten betalen, en dan zelf zaken uploaden om zo points te verkrijgen of wat dan ook om gratis een account te krijgen?

Naar dat ik weet niet..

Psychodweep
3 juni 2007, 13:07

ja, da gaat ook... maar dan moet je beginnen met 0 punten.
Als je er 1 koopt begin je met 8000 punten.
Per download van een niet premium gebruiker van een bestand min 1 mb groot dacht ik, krijg je 1 punt. En tis natuurlijk veel moeilijker om 10K punten te verzamelen dan 2K.
per 10K punten krijg je 1 maand gratis.

swuis
3 juni 2007, 13:17
ja, da gaat ook... maar dan moet je beginnen met 0 punten.
Als je er 1 koopt begin je met 8000 punten.
Per download van een niet premium gebruiker van een bestand min 1 mb groot dacht ik, krijg je 1 punt. En tis natuurlijk veel moeilijker om 10K punten te verzamelen dan 2K.
per 10K punten krijg je 1 maand gratis.

via collectors account dan?

smason
3 juni 2007, 13:20
via collectors account dan?
Mnee, gratis verlenging is voor élke account? (of wat bedoel je)

Btw, het is hier wel een FAQ thread aant worden ;)

neomitochondria
3 juni 2007, 13:49
die gratis premium kan je verkrijgen via collector's account

hoe kan je die aanmaken?: gewoon iets uploaden en dan kan je hem aanmaken :)

swuis
3 juni 2007, 14:00
Btw, het is hier wel een FAQ thread aant worden ;)

FEIT. ga anders keer gaan kijken op RS.Com, alles staat er zeer mooi uitgeled....

en naar mijn weten is een account hier kopen niet echt legaal, want ik dacht niet dat TNG in de reseller lijst staat...

MorGo7h
23 juni 2007, 21:27
Downloaden is illigaal he!

michachael
23 juni 2007, 21:34

n00b, downloaden is niet illegaal. en uploaden ook niet. hangt af wàt je downloadt/uploadt he

Guardian-X-
23 juni 2007, 21:48

Dan ben jij dik illigaal bezig want door website's en fora te bezoeken ben je namelijk aan het dowloaden :lol:

Hoe zou je in godsnaam info vanop het internet op je scherm kunnen zien zonder het eerst te downloaden.

Zoals michacheal al zei hierboven hangt het allemaal af van welke bestanden je dowload . Bestanden waar auteursrechten enzo op berusten downloaden zonder te betalen is illigaal .

@ TS sry voor de offtopic