PDA

Volledige versie bekijken : Erasmus Denemarken (Aarhus)

Irfani
24 mei 2007, 19:12
Beste,

Ik vertrek binnekort voor 4 maanden naar Aarhus (Denemarken) in het kader van Erasmus. De reden dat ik hier post is eigenlijk om wat over jullie ervaringen te polsen omtrent Denemarken. Ik heb al veel op het internet gesurft en gezocht, maar de informatie dat je daar krijgt blijft redelijk objectief en beperkt. Als er dan meningen inzake bepaalde uitgaansplekken staan, is dit vooral door oudere mensen gepost en dus niet echt voldoenend voor mezelf :) Als 19 jarige student, wil ik graag de interessante details weten (pikante :D) omtrent de leefomgeving, uitgaansplekken, restaurantjes, tips en misschien iets over de Denen zelf. Al wetend dat het een dure stad is misschien ook de ietswat goedkopere plekken om economisch te blijven. Vandaar deze post. Dus ben je al geweest in Aarhus of gewoon in Denemarken, laat dan aub iets weten, je doet mij er een enorm plezier mee. Een gewone algemene indruk is ook goed hoor.

Typhon`
24 mei 2007, 19:16
Aarhus is 1 van de leukste stadjes van het Noorden van Europa/Scandinaviƫ op gebied van concerten en dergelijke :).

Irfani
24 mei 2007, 20:47
tnx voor de snelle respons, dat is al leuk om te weten :)

zweebee
25 mei 2007, 12:48
mijn vriendinneke is naar Haderslev geweest, da zou ni al te ver van aarhus moeten zijn
kzal es vragen of ze u wa info wilt geven :)

Irfani
25 mei 2007, 13:04
alvast bedankt ;)

tb-303
25 mei 2007, 13:42
Wreed schoon landje, was het niet dat ze zo nationalistisch zijn :unsure: zou er gaan wonen

=(X)=RaVen=
25 mei 2007, 17:12
der is niks mis mee nationalistisch zijn, (niet dat ik het ben, maar toch...)

Oldskooler
25 mei 2007, 17:50
Wreed schoon landje, was het niet dat ze zo nationalistisch zijn :unsure: zou er gaan wonen

beste economie van heel europa, vreemdelingen problematiek in recordtempo opgelost.

Hell yeah :cool:

Maar ja, laten we niet :offtopic: 'en :p, of het is weer van datte.