PDA

Volledige versie bekijken : quicktime player verwijderen

[ JO ]
23 mei 2007, 12:23
Hallo

Elke keer als ik mijn laptop opstart, staat er recht in de startbalk het icoontje van quicktime player.. Maar ik heb die niet geinstalleerd naar mij weten.. Als ik daar dan rechtermuisknop op doe, kan ik alleen maar afsluiten of naar de webstie gaan ofzoiets kiezen..

Ik wil dit graag verwijderen, maar als ik naar configuratiescherm-->software ga, dan zie ik het er niet tussen staan..

What to do?

Thx

Frado2005
23 mei 2007, 13:15
om het niet mee te laten opstarten:
start, run, msconfig -> opstarten, en zoeken naar quicktime, en uitvinken. Raar dat het niet bij software staat, maar met dit start het niet mee op. Da's ook al iets;)

Annun
23 mei 2007, 15:07
iTunes geïnstalleerd? Die installeert immers ook quicktime.

[ JO ]
23 mei 2007, 15:50
dat is idd al iets..
mr kwil het liever weghebben :)

nope geen iTunes geinstalleerd..
da was is via een website voor een filmpke, had toen op ok gedruk, mr drna op sluiten..
dus kdenk dat er nog stapkes achter kwamen tegen dat het goed zou werken, mr nu staat da icoontje daar.. en mss onnodig mn pc vertraagt..

Moloch
23 mei 2007, 17:10
installeer de volgende keer quicktime alternative lite (hebt ge ook bij Real) ;)

Exit
25 mei 2007, 17:49
quicktime is nodig om sommige video beelden op site te kunen afspelen, zorg gewoon dat het niet opstart via uitleg hierboven
of open het icoontje(dubbelklik) en stel in dat het NIET autom mag opstarten

[ JO ]
25 mei 2007, 18:38
heb quicktime geinstalleerd en verwijderd..
zal het wel nog is installeren als ik het echt nog is nodig heb:)

toch bedankt

magnusjb1
25 mei 2007, 20:06
ik heb ook een beetje gezeur met quick-time
het start automatisch op bij het opstarten van windows, maar ik kan het niet wegklikken bij msconfig

ook kan ik nergens in quicktime vinden waar ik moet zeggen of hij automatisch op moet starten of niet

waar kan ik dat vinden?