PDA

Volledige versie bekijken : Verwennen

sundaypunk
21 mei 2007, 23:26
Hey,

kvroeg me af wat jullie zo allemaal doen om je lief eens te verwennen:). Nadat je bv. eens een ruzie gehad hebt ofzo, of gewoon om ze eens te tonen hoe graag je ze wel ziet :).

Andere mensen kunnen hier dan ook ideëen opdoen :p.

Zelf ben ik van plan om het volgende te doen voor haar verjaardag :

Haar kamer volzetten met theelichtjes ( zo kleine kaarsjes ), daarna post-its hangen op haar kast of muur in een hartje en er lieve dingen op schrijven in verschillende talen enzo :). Een boeket bloemen op haar bed leggen, een romantisch muziekje opleggen en dan haar cadeautje geven :).Wat denken jullie hiervan ? :p

hybrid
21 mei 2007, 23:37
wat heb je mispeuterd?

:unsure:

puni
21 mei 2007, 23:38
Teveel! Ge moet da spreiden over x aantal jaren, kwestie van ni te rap 'out of ideas' te zijn.

killerbeam
22 mei 2007, 00:10
yep zelfs 1 post-it met iets lief vnden ze al keilief. maar voor een verjaardag mag het wel meer dan 1 post-it zijn.

GroovyBeatsss
22 mei 2007, 00:12
Hey,

kvroeg me af wat jullie zo allemaal doen om je lief eens te verwennen:). Nadat je bv. eens een ruzie gehad hebt ofzo, of gewoon om ze eens te tonen hoe graag je ze wel ziet :).

Andere mensen kunnen hier dan ook ideëen opdoen :p.

Zelf ben ik van plan om het volgende te doen voor haar verjaardag :

Haar kamer volzetten met theelichtjes ( zo kleine kaarsjes ), daarna post-its hangen op haar kast of muur in een hartje en er lieve dingen op schrijven in verschillende talen enzo :). Een boeket bloemen op haar bed leggen, een romantisch muziekje opleggen en dan haar cadeautje geven :).Wat denken jullie hiervan ? :p
Wat ik ooit bij men vriendin heb gedaan is: badkamer vol met theelichtjes, flesje champagne gehaald, aardbeien(:love: ) En dan een lekker warm badje met goed veel schuim. Was zeer goed geslaagd:D

Dakantochnie
22 mei 2007, 00:19
Richt u tot de Heb jij een lief-thread aub. ;)