PDA

Volledige versie bekijken : Vraagje in Windows Movie Maker

josuwa
21 mei 2007, 17:18
Hoi ,

ik ben een filmpje aant maken en gebruik van die titels tijdens scènes om de cast voor te stellen , maar het probleem is:

Als ik die tussentutel erin schuif , gaat de film door , en ik wil dat , als de tussentitel komt (Blabla als Icks) het beeld blijft stilstaan op die frame... Hoe doe ik dat?

Groetjes,
Joos

josuwa
21 mei 2007, 22:09
Heb het al ...

chosen1
21 mei 2007, 22:11
verwijder uw thread dan

Spimk
21 mei 2007, 22:20
of zeg hoe je het gevonden hebt voor mensen die het ook nog eens zoeken

josuwa
22 mei 2007, 16:17
chosen1 : fuck you , als niemand er ook maar naar gekeken heeft , waarom dan opeens zo een grote kwek?

Scuderia: uw frame opslaan als jpeg en die er dan als stilstaand beeld tussenplakken , dan gewoon tussentitel OP de geselecteerde clip...

chosen1
22 mei 2007, 19:12
zo te zien zijn er genoeg mensen die er naar gekeken hebben! misschien zijn er gewoon geen mensen die wisten wat ge moest doen?

ik had die dag ook een thread aangemaakt over een probleem dat ik een half uur later ook had opgelost en kheb mijn thread verwijderd zonder dat 1 iemand echt had gekeken? (het was dan ook laat)

Exit
25 mei 2007, 17:56
chosen1 : fuck you , als niemand er ook maar naar gekeken heeft , waarom dan opeens zo een grote kwek?

Scuderia: uw frame opslaan als jpeg en die er dan als stilstaand beeld tussenplakken , dan gewoon tussentitel OP de geselecteerde clip...

kalm of ik wis de thread.

ge moet niet verwachten dat vanaf ge iets post ge ook snel antwoord gaat krijgen

forum = niet iedereen is online, weet de oplossing, kan/wil helpen ...