PDA

Volledige versie bekijken : K8N Neo2, GF4, 17" scherm, scanner,ADSL Modem,CD-writer TE GEEF: PC's, mobo, printer

eniac
20 mei 2007, 19:41
Eerst en vooral enkele regels:
- Alles kan in Semmerzake (Gavere, onder Gent) worden opgehaald, ik wil het eventueel ook komen brengen (maar dan niet naar bvb Limburg) op kosten van de koper of opsturen indien niet te groot.
- Bieden gebeurt (omwille van bovenstaande reden) steeds exclusief verzending of ophaling. Verzengings-/vervoerskosten zijn op rekening van de koper.
- Sommige dingen zijn te koop, anderen wil ik al weggeven. Dingen die te geef zijn blijven 1 dag staan nadat iemand gezegd heeft dat hij het wil, gedurende deze periode kan er eventueel nog op geboden worden. Per bod wordt de uiteindelijke verkoop 1 dag uitgesteld. Ook voor dingen die te koop zijn geldt: 1 dag na een aanvaardbaar bod zijn ze verkocht, met verlenging van 1 dag per bod. Wat “aanvaardbaar” is bepaal ik dan wel. (indien de verkoop te lang duurt (wat niet de bedoeling is) zal ik gewoon een deadline zetten zonder verlenging).
- Alles is bespreekbaar, en vooral: alles moet buiten.

De items dan:
1) MSI K8N Neo2 Platinum moederbord
Zou nog perfect moeten werken. Specs vind je wel op MSI site, is dus een S939 bord met AGP. Wat heb ik er nog van: doos, 2 SATA kabels, een molex => 2xSATA power converter, diskette met SATA Raid Driver voor Windows XP, en een rounded PATA kabel. Drivers en handleiding heb ik niet meer, maar zal ook wel op het net te vinden zijn. En alhoewel ik niet weet of het compatibel is, geef ik er een D-bracket bij (is alleszins ook goed voor 2x USB naar buiten toe, dus kan je sowieso gebruiken).
Prijs: 30 euro of doe een bod.

2) Videokaart: MSI Geforce 4 MX440
Prijs: 5 euro of gewoon te geef als niemand hem wil.

3) Dell Dimension XPS D300. – TE GEEF of beste bod
Complete PC met:
- P2 300MHz
- 256MB RAM
- 6GB HD
- Nvidia Velocity 128 videokaart (4MB RAM)
- Sound Blaster AWE 32 geluidskaart
- HP 8200 CD-writer, CD-ROM drive van NEC, diskettestation
- ZIP-drive

PC lijkt perfect te werken, echter de ZIP-drive is niet getest (hangt niet fysiek aangesloten en ik heb geen ZIP-disks) en het diskettestation is ook niet getest. CD-writer en CD-ROM net even getest met een CD en lezen beiden perfect in, geen idee of de CD-writer nog schrijft. Voor de rest geen problemen te merken.

4) Oude PC – TE GEEF of beste bod
- Pentium 1 75MHz
- 32MB RAM
- 4GB HD
- CD-ROM drive
- diskette-drive
- Creative Sound Blaster 16
- S3 Virge videokaart
Deze werkt niet meer perfect: af en toe vreemde vertragingen in Windows te werken. Mogelijk op te lossen, niet zeker van.

5) Oud moederbord + processor + RAM– TE GEEF of beste bod
Het gaat om dit moederbord: http://www.motherboard.cz/mb/gigabyte/GA-686BX.htm
Er zit een P2 400 op (met heatsink en 40mm fan), en 2 latjes RAM waarvan ik eigenlijk geen idee heb hoeveel MB het is (8 chips per latje, chips hebben notering: hy57v168010a tc-10

6) Monitor 17” AOC 7Glr
Heeft tot voor enkele maanden dienst gedaan als tweede monitor.
Prijs: 10 euro of beste bod.

7) HP Deskjet 3645
Werkt normaal gezien perfect, maar de zwarte inktcartridge is zeker leeg en de kleuren mogelijk ook. In doos met power- en USB-kabel.
Prijs: 5 euro? Wie hem gratis wil zegt het maar, als er geen bod komt geef ik die misschien ook gratis weg.

8) ASUS ADSL USB modem “AAM60000UG”: http://www.chipweb.de/dsl/index.php?menu=2&id2=50
Werkte perfect, de laatste keer dat hij in gebruik was (half jaartje geleden voor zover ik weet). Je krijgt er de doos bij en een USB-kabel, boekje en drivers mankeren maar ik vermoed dat die drivers zonder problemen op het Internet te vinden zijn.
Prijs: 10 euro of doe een bod (geen idee hoeveel deze dingen waard zijn).

9) HP Scanjet 3500c
Werkt perfect, wel een klein mankement: er zit een kras op het glas. Als je scant, zie je dit wel. Zie foto: http://eniac.dommel.be/picture_library/Scan0002.jpg . Boven de tweede kolom (“File”) zie je een boog, dat is de kras.
Voor de rest wel een goede scanner.
Hiervan heb ik enkel nog gebruiksaanwijzing, maar drivers vallen online te downloaden.
Prijs: 20 euro of doe een bod.

10) CD-Writer: ASUS QuieTrack 52x32x52
Heeft weinig CD’s geschreven in zijn leven... Nog in nieuwstaat.
Prijs: 10 euro of doe een bod.

dehatim
20 mei 2007, 19:49
Ik wil die videokaart wel... zou die kunnen gebruiken...

eniac
20 mei 2007, 19:55
Okee, 24u vanaf nu en hij is voor jou als niemand reageert.

eniac
20 mei 2007, 19:56
De Dell PC staat opzij voor iemand op shrimprefuge, indien iemand hem wil: bieden geblazen.

Hitiepoeh
21 mei 2007, 13:18
ik wil de printer wel =)
en het msi k8n mobo : bod van 20€

eniac
21 mei 2007, 20:14
Goed, als morgen om 13u20 niemand heeft bovengeboden zijn MSI mobo en printer voor jou voor 20 euro.

@ dehatim: PM me voor afhandeling van de videokaart.

dehatim
21 mei 2007, 20:42
PM verstuurd :)

successor
21 mei 2007, 22:21
€25 excl op k8n neo2 en op da pentium 2 dingske (moederbord + ram + proc),

Hitiepoeh
22 mei 2007, 01:28
bod 30€ voor het mobo = meeneemprijs als ik het juist heb?
+ printer erbij

successor
22 mei 2007, 09:36
welke chipset op het pentium 2 moederbord ? als het een i440BX is dan ben ik nog altijd geinteresseerd in het moederbord, de processor en het ram voor €5incl.

eniac
22 mei 2007, 17:20
bod 30€ voor het mobo = meeneemprijs als ik het juist heb?
+ printer erbij

Neen, het was geen meeneemprijs, eerder een prijs die ik in gedachten had. Erboven gaan mag altijd.

Bod genoteerd, printer idem.

@ successor: de site zegt:

Chipset
Intel 82440 BX AGPset

Bod genoteerd.

eniac
23 mei 2007, 20:55
Voila, mobo en printer zijn voor Hitipoeh voor 30 euro, successor krijgt

Successor, ik zie nu dat je "inclusief" verzending hebt geboden? Nu, ik had wel specifiek in de openingspost gevraagd om exclusief te bieden... Nu ga ik wel even zien of ik dat deftig in een normale doos krijg en of dat niet over de 2kg gaat (maar dat zal wel niet, koelertje is niet bepaald zwaar).

successor
23 mei 2007, 23:10
als het te zwaar mocht zijn betaal ik de gewone verzendingskosten + €1, das een symbolische gift. kga u natuurlijk nie int negatief laten gaan eh

eniac
24 mei 2007, 16:59
:)

Ben je vergeten PM'en, ik doe dat nu meteen.

En voor de rest: komaan mensen, het moet echt allemaal weg.