PDA

Volledige versie bekijken : [GEZ] Toneelvoorstelling Brugge

Stancke
17 mei 2007, 12:55
Beste,

Ja, ik kom er te laat mee af maar ik vroeg mij af of er in de regio Brugge geen toneelvoorstellingen zijn? Ik zoek mij dood erachter en moet tegen volgende week Vrijdag een verslag indienen erover.

Ik ben al langs geweest bij de Concertgebouw om een boek met alle voorstellingen in over langere periode maar vond niets nuttigs. Ik kan natuurlijk alle deelgemeenten van Brugge afgaan (Sint-Kruis, Sint-Pieters, Sint-Andries etc.) maar /me has only bicycle

Op de site van de Stadsschouwburg vind ik maar 1 voorstelling die 18/05 en 19/05 doorgaat en 12€ kost -_-

Dus; regio Brugge (kust mag eventueel ook...) en ergens toneelvoorstelling? Let me know!

Mijn dank zal groot zijn:)

Stancke

exploder
17 mei 2007, 12:59
Beste,

Ja, ik kom er te laat mee af maar ik vroeg mij af of er in de regio Brugge geen toneelvoorstellingen zijn? Ik zoek mij dood erachter en moet tegen volgende week Vrijdag een verslag indienen erover.

Ik ben al langs geweest bij de Concertgebouw om een boek met alle voorstellingen in over langere periode maar vond niets nuttigs. Ik kan natuurlijk alle deelgemeenten van Brugge afgaan (Sint-Kruis, Sint-Pieters, Sint-Andries etc.) maar /me has only bicycle

Op de site van de Stadsschouwburg vind ik maar 1 voorstelling die 18/05 en 19/05 doorgaat en 12€ kost -_-

Dus; regio Brugge (kust mag eventueel ook...) en ergens toneelvoorstelling? Let me know!

Mijn dank zal groot zijn:)

Stancke
http://www.dewerf.be/
In de werfstraat dus, op max 5 minuutjes van 't zand

Stancke
17 mei 2007, 13:25
http://www.dewerf.be/
In de werfstraat dus, op max 5 minuutjes van 't zand

Mooi zo:).

Zie daar een voorstelling staan voor morgen. Nu nog iemand meekrijgen :unsure:
Toevallig niemand die ook recenssie moet schrijven van toneel voor school?

SilentSpring
17 mei 2007, 13:31
ivm de prijs: je kan in ieder geval korting krijgen als scholier ofzo.
Vorig jaar hebben we dat gedaan, en dan was't maar 7 of 9€ meer.

TiZon
17 mei 2007, 22:41
Als ge een deftig toneelstuk wilt gaan zien, is 10~15 EUR een goede prijs...

Euh... Aanrader is zeker
'The lieutenant of inishmore' door 'Het Toneelhuis' (weet wel niet of ze hem nog spelen ^^ )

NinjaTune
17 mei 2007, 23:10
hahhahaha ist vo strobbe?

kwenie meer wa da is, ma ik zen 2x na ergens op christuskoning geweest, noemt da de werf ofzo nie? ze spelen er daar meerdere per week.

cocksucker
18 mei 2007, 11:21
kristus koning is my ghetto (h)

Stancke
18 mei 2007, 13:08
hahhahaha ist vo strobbe?

kwenie meer wa da is, ma ik zen 2x na ergens op christuskoning geweest, noemt da de werf ofzo nie? ze spelen er daar meerdere per week.

Neeh, voor Emonts-Gast :sop:

Marsmillo
18 mei 2007, 19:11
In de MaZ (niet zo ver van je deur dus) is er vanavond een voorstelling:

Meiskes en Jongens

De theatermakers Arne Sierens en Alize Zandwijk presenteren met ‘Meiskes en Jongens’ een bizar sprookje, dat ergens balanceert tussen een surrealistische keukenmeidenroman en een uitgekleed Tsjechov-drama. Dit alles overgoten met een pikante saus van generatieconflicten, adolescente hormonenschommelingen, midlife-crisissen en examenstress.

Op het afgelegen landgoed van een rijke Vlaamse kousenfabrikant, lijkt het luie leven te bestaan uit zorgeloos barbecuen, zwemmen en bosspelletjes. Maar dit is slechts de uiterlijke schijn, want inwendig verkeert deze familie in staat van ontbinding: vader Philip weet met zijn leeftijd geen blijf, moeder Tilly is volkomen opgedroogd, zoon Gregory is aan de drank en broer Anthony plast al 20 jaar in zijn bed.

Wanneer twee meisjes zichzelf op het landgoed uitnodigen voor een zwempartijtje, ontspoort het gezin volledig en komen alle sluimerende familietrauma’s tot een etterende uitbarsting. Absurde bekentenissen en plotse wendingen volgen elkaar in rap tempo op… en er is geen weg terug.

“luchtig zomervertier, waarboven zich naar het eind toe steeds donkerder wolken samenpakken”. (De Volkskrant)

Tekst: Arne Sierens
Regie: Alize Zandwijk
Spel: Jacqueline Blom, Herman Gilis, Katelijne Damen, Koen De Graeve, Gijs Naber, Rogier Philipoom, Esther Scheldwacht, Iris Van Cauwenbergh, Wim Willaert

Praktische informatie
18 mei 2007 - 20.00 uur
19 mei 2007 - 20.00 uur

MaZ Magdalenazaal Brugge
Magdalenastraat 27
8200 Brugge (Sint-Andries)

€ 12

www.rotheater.nl / www.kvs.be

Is deze die je vondt voor 12 Euro op de site van het cultuurcentrum. 12 Euro is zeker niet zoveel hoor. Ongeveer de normale prijs. In de Werf is het ook 10 Euro.

Edit:
Ow, ik herinner me dat in de Werf 5 Euro is als je jonger bent dan 21.
Wat toch al een aardig verschil is ivm de 12 Euro in de MaZ...