PDA

Volledige versie bekijken : kapsel

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

tommorowland
17 mei 2007, 12:10
hey ik heb dus al heel google afgezocht n vind dus nergens een kapsel.
ik heb wel een foto van de stijl die ikongeveer wil als jullie mij kunnen helpen met zoeken.
http://img80.imageshack.us/img80/9551/mannenkleurxu8.jpg (http://imageshack.us)

Firefoxbt
17 mei 2007, 12:14
yop..

zit met hetzelfde probleem :p

heb wat dezelfde vorm van hoofd als die kerel op die foto :p lang profiel en smal :p

nu is mijn haar halflang en is eigelijk wel goed zo, verbergt ook wat mijn "grote" voorhoofd dus xD

durf de stap niet zetten naar nieuw kapsel omdatk helemaal niet weet waarmee ik sta... .

MaDDie
17 mei 2007, 12:17
mijn haar was vroeger zo.
Nu heb ik het al 6 maand laten groeien. af en toe zelf wat bijgesneden:p

exploder
17 mei 2007, 12:18
hey ik heb dus al heel google afgezocht n vind dus nergens een kapsel.
ik heb wel een foto van de stijl die ikongeveer wil als jullie mij kunnen helpen met zoeken.
http://img80.imageshack.us/img80/9551/mannenkleurxu8.jpg (http://imageshack.us)

Je print die foto af
Je gaat na kapper en toont het hem, en zegt wat je er anders aan wil

Eventueel toont ie je nog wat andere kapsels uit zo'n boek

30 minuten later is je nieuw kapsel klaar

:)

.Memphis.
17 mei 2007, 12:25
Idd foto is toch meer dan duidelijk genoeg om er mee naar de kapper te gaan, die zal wel weten wat te doen.
Dan alleen nog hopen dat je achteraf u haar nog op dezelfde manier kunt zetten, das meestal het moeilijkste :).

Nu er hier toch een haar-topic staat, even van profiteren om zelf vraagje te stellen:

Bestaat er een manier om u haar te 'verzwaren'? :unsure:
Ik ben al dikwijls van zin geweest om mijn haar wat langer te laten worden, maar geraakt iedere keer ontmoedigd en laat het dan terug kort snijden. Heb namelijk zo'n stro haar dat alle kanten opstaat als je uit bed komt, moet er dan veel te lang mee bezig zijn 's ochtends om het een beetje deftig te krijgen en dan is het nog steeds niet echt wat het moet zijn, omdat het veel te licht is.

MaDDie
17 mei 2007, 12:26
Idd foto is toch meer dan duidelijk genoeg om er mee naar de kapper te gaan, die zal wel weten wat te doen.
Dan alleen nog hopen dat je achteraf u haar nog op dezelfde manier kunt zetten, das meestal het moeilijkste :).

Nu er hier toch een haar-topic staat, even van profiteren om zelf vraagje te stellen:

Ik ben al dikwijls van zin geweest om mijn haar wat langer te laten worden, maar geraakt iedere keer ontmoedigd en laat het dan terug kort snijden. Heb namelijk zo'n stro haar dat alle kanten opstaat als je uit bed komt, moet er dan veel te lang mee bezig zijn 's ochtends om het een beetje deftig te krijgen en dan is het nog steeds niet echt wat het moet zijn, omdat het veel te licht is.

kap er een kilo gel in?

mijn haar is nu dus wat langer, en staat vaak in alle richtingen als ik opsta.
dan maak ik gewoon heel mijn kop eens nat. dan ligt alles weer ok..

Cyclone
17 mei 2007, 12:27
Je print die foto af
Je gaat na kapper en toont het hem, en zegt wat je er anders aan wil

Eventueel toont ie je nog wat andere kapsels uit zo'n boek

30 minuten later is je nieuw kapsel klaar

:)

dag meneer de kapper, een gringo-kapsel alstublieft :)

http://www.temptation-island.nl/images/gallery/kandidaten/koppels/ciska_gringo/MTI-GringoBKCL.jpg

:p

.Memphis.
17 mei 2007, 14:27
kap er een kilo gel in?

mijn haar is nu dus wat langer, en staat vaak in alle richtingen als ik opsta.
dan maak ik gewoon heel mijn kop eens nat. dan ligt alles weer ok..
Dat is juist wat ik wil vermijden, nu moet ik inderdaad iedere morgen met van die gel klooien en hoe langer het wordt hoe meer gel er in moet en dat staat mij niet aan :p.

Gewoon natmaken, dan ligt het ook wel weer plat, maar dan is het meestal lelijk van model tegen dat het gedroogd is en durft het soms vb door de wind weer zo gaan staan zoals ik uit bed kom. En bij sommige is een 'out of bed look' cool, bij mij dus niet :p.

=Phoenix=
17 mei 2007, 15:03
http://www.maskworld.com/pix/wigs/large/afro-big.jpg

LaCucaracha
17 mei 2007, 15:10
hmm weet ni of het hier helemaal thuishoort: maar ik zie soms op kappersites dat er gezgd wordt: dit is een mooi kapsel voor hoge jukbeenderen... maar wa is da nu precies, wanneer zijn uw jukbeenderen hoog en wa is een scherpe kaaklijn trouwens:s

enj0i^
17 mei 2007, 15:28
Ik loop ook al enkele jaren zo met half lang haar rond, en ben het wat beu ondertussen :p

Morgen naar de kapper, eens iets nieuws proberen, als het tegenvalt, het zijn toch examens, ga bijna niemand zien.

Alola
17 mei 2007, 15:58
Geen gel gebruiken, maar klei of poeder (dust it). Je haar wordt er niet vet van en het werkt geweldig goed. Dat poeder is wel duur.

Ben zelf van het vrouwelijke geslacht, maar ken ook nooit iets van kapsels, gelukkig heb ik een vriendin die een supergoede kapster is - ze geeft les in HairRevolution op de Turnhoutsebaan (Antwerpen), is daar supergoedkoop (denk 12 euro of zo?) en het staat me echt altijd (zeggen anderen, die wel smaak hebben, me)...

nTFs
17 mei 2007, 16:34
Alles eraf.
Vooral s'morgens lekker handig.

^^pathfinder^^
17 mei 2007, 16:55
Alles eraf.
Vooral s'morgens lekker handig.

Yep, doe ik altijd voor scoutskamp :>

door het jaar sta ik gewoon op en mijn haar ligt pi-co-bello

.Memphis.
17 mei 2007, 17:21
Geen gel gebruiken, maar klei of poeder (dust it). Je haar wordt er niet vet van en het werkt geweldig goed. Dat poeder is wel duur.

Ben zelf van het vrouwelijke geslacht, maar ken ook nooit iets van kapsels, gelukkig heb ik een vriendin die een supergoede kapster is - ze geeft les in HairRevolution op de Turnhoutsebaan (Antwerpen), is daar supergoedkoop (denk 12 euro of zo?) en het staat me echt altijd (zeggen anderen, die wel smaak hebben, me)...
Klei? Poeder? Dust it? :unsure: Blijkbaar ben ik ook niet echt mee met de nieuwste producten :).

Ali_
17 mei 2007, 17:31
hmm weet ni of het hier helemaal thuishoort: maar ik zie soms op kappersites dat er gezgd wordt: dit is een mooi kapsel voor hoge jukbeenderen... maar wa is da nu precies, wanneer zijn uw jukbeenderen hoog en wa is een scherpe kaaklijn trouwens:s

das nu toch niet zo moeilijk...

een scherpe kaaklijn is als uw kaaklijn heel uitgesproken is, ik heb naar wat foto's gezocht en heb er vrij goeie gevonden:

http://www.uni-regensburg.de/Fakultaeten/phil_Fak_II/Psychologie/Psy_II/beautycheck/english/pressespiegel/algemeendagblad.htm

naar onder scrollen en kijk naar die vergelijkende foto's en let op de kaaklijn en op de jukbeenderen en ge ziet het verschil ;)

Alola
17 mei 2007, 17:57
Klei? Poeder? Dust it? :unsure: Blijkbaar ben ik ook niet echt mee met de nieuwste producten :).

Dat is dan weer het voordeel van zo'n vriendin die kapster is dus ;-) Er is ook nog zoiets als wax, maar daar wordt je haar vettig van...
Gewoon eens de pottekes vastpakken in het Kruidvat - is maar half zo goed maar ook half zo duur als de echte kappersstuff. Zelf ben ik geen voorstander van de Fructislijn, maar Junior van Schwarzkopf is wel goed en gaat lang mee (heeft mijn vriend, Junior rough clay mega strong); zelf heb ik een potje klei van HypAct en dat vind ik het beste (maar dat is weer via die vriendin, ik weet niet of je die gewoon in het Kruidvat of zo kunt kopen).

Het is wel wat anders dan gel: je neemt een heel klein beetje (gewoon met een vinger, zó dat 1 kootje bedekt is met een dun laagje), wrijft het open over je twee handen, gaat eerst met die twee handen door heel je haar, en dan kun je met je vingers wat rechttrekken waar je het recht wilt, platleggen waar je het platter wilt, etcetera. Kom je wel een dag mee rond :-) En bij regen geeft het niet zo'n vieze plakboel als gel!
Ik gebruik het zelfs op mijn nat haar, dan leg ik het al wat in model, het valt wel wat plat tijdens het drogen (ik gebruik nooit een haardroger, geen tijd voor, en te kort haar), maar dan zet ik het als het droog is gewoon nog eens recht (handen erdoor).

Succes!

P.S. Er is ook stuff die je haar mat maakt en stuff die je haar doet glanzen. Dat is wat uittesten wat je mooier vindt... Ik vind glanzend zelf mooier voor lang haar (bv. mensen die hun haar plat willen krijgen ipv dat de helft terug uit je staart bolt, elektrisch haar en zo ;-)) en blinkie mensen (je weet wel, de "look at me I am so hip en stoer"-look), en mat voor lekker en ruig...

P.S. 2: Dat 'dust it'-poeder is echt wel cool: het ziet eruit als een zoutvat, je schudt wat van dat poeder boven je haar, je gaat er dan met je handen door en dan trek je weer wat plukken zoals je wilt.
Ik kan zowel met klei als met dat poeder mijn haar in een hanenkam zetten (of twee duivelhoorntjes :-D) die een hele dag blijft staan als ik wil, zonder dat het dan vettig is of lelijk wordt of meteen gewassen moet worden (en mijn haar is ongeveer 10-15cm lang, hangt af van welk deel).

P.S. 3: En aangezien ik toch tijd te veel heb (ofte geen goesting om te blokken):
http://www.haarshop.nl/default.asp?part=product_list&subject=1&subject_id=158 = de professionele stuff, en je kunt ze blijkbaar bestellen...
http://www.productjunkie.co.uk/acatalog/HyPact_Finishing.html = die klei die ik gebruik en de beste ooit imo - alleen zou ik dit niet online kopen (dure verzendkosten), probeer het te vinden via een kapper...

Starrk
17 mei 2007, 18:09
Wat ik vaak voorheb is dat, als mijn haar weer wat langer wordt, het lichtjes begint op te krullen aan de rechtervoorkant (links dus op de pic hieronder).

Zo zag het er een dikke paar maand terug uit: http://a917.ac-images.myspacecdn.com/images01/51/l_5a44b0aabc1f26d6533425911ceb91f4.jpg

Ikzelf heb dit niet graag en vind dit uitermate afschuwelijk maar er is daar niet veel aan te doen zeker? Misschien als ik het laat groeien dat het dan te zwaar is om op te krullen ofzo.
(Zoals Russell Lissack dus)

Alola
17 mei 2007, 18:14
Mmja kan gewoon een twist in je haar zijn die erin zit... Zoals je ook weerborstels kunt hebben en zo... Maar als je het op dat moment weer laat uitdunnen (dan wordt het niet korter, wel minder zwaar en dus hanteerbaarder en dus werken producten beter), zou het kunnen lukken om dat te proberen. Maar wat is er tegen wat gekrul? Vind ik net leuk!

Btw dat van dat uitdunnen geldt voor veel mensen die hun haar laten groeien maar het dus niet meer willen knippen - je gaat best toch om de zoveel tijd naar de kapper om het dus te laten uitdunnen, dan kun je tot het heel lang is er heel veel mee doen, want haar dat zwaar wordt, daar kun je eigenlijk niets mee.

Hellrabbit
17 mei 2007, 18:15
Errr, ik zie daar niks krul in

Starrk
17 mei 2007, 18:18
Errr, ik zie daar niks krul in

Door het zwart zie je het niet (en op die foto is het nog zo erg niet). Alola heeft het beter verwoord: Een twist op het uiteinde van het langste stuk vooraan :p.

Nu is mijn haar weer iets korter en gebruik ik nog wax om er wat textuur in te krijgen, hoewel het dan natuurlijk enorm vettig wordt. Gel moet ik niet meer, die tijd is lang voorbij; en klei vind ik maar vuil :p

Alola
17 mei 2007, 18:32
Les goûts et les couleurs ne se discutent pas...

ElBramo
17 mei 2007, 19:41
yop..

zit met hetzelfde probleem :p

heb wat dezelfde vorm van hoofd als die kerel op die foto :p lang profiel en smal :p

nu is mijn haar halflang en is eigelijk wel goed zo, verbergt ook wat mijn "grote" voorhoofd dus xD

durf de stap niet zetten naar nieuw kapsel omdatk helemaal niet weet waarmee ik sta... .
Aaargh, ik haat mijn groot voorhoofd! *zwaait naar lotgenoot* Nu ben ik gedwongen een froufrou te hebben :)

ElBramo
17 mei 2007, 19:43
Een scherpe kaaklijn is hot hot hot :)

Rivers
17 mei 2007, 19:50
Mijn vriend heeft zo'n kapsel ^^ erg sexy

Firefoxbt
17 mei 2007, 19:54
Aaargh, ik haat mijn groot voorhoofd! *zwaait naar lotgenoot* Nu ben ik gedwongen een froufrou te hebben :)

yop :p

maar de vrouwtjes vinden het schoon, ze zeggen dak zeer zacht haar heb :D
dus ik probeer het positief te bekijken..

ik haat het wel als het hard waait, mijn haar vliegt dan alle kanten op.. En als ik fiets vliegt alles naar achter, lijk ik zo'n marginale met z'n haar naar achter :p bij de meesten blijft hun haar schoon liggen, ksnap da niet :( tzal niet zo zacht zijn alst mijne he :evil:

ElBramo
17 mei 2007, 19:57

Wat ik vaak voorheb is dat, als mijn haar weer wat langer wordt, het lichtjes begint op te krullen aan de rechtervoorkant (links dus op de pic hieronder).

Zo zag het er een dikke paar maand terug uit: http://a917.ac-images.myspacecdn.com/images01/51/l_5a44b0aabc1f26d6533425911ceb91f4.jpg

Ikzelf heb dit niet graag en vind dit uitermate afschuwelijk maar er is daar niet veel aan te doen zeker? Misschien als ik het laat groeien dat het dan te zwaar is om op te krullen ofzo.
(Zoals Russell Lissack dus)
Nen twist naar de zijkant vind ik persoonlijk niet zo vree lelijk ze. Natuurlijk hangt dat af van het soort hoofd dat ge hebt :) Ik heb een lang smal hoofd en een hoog voorhoofd, dus een twist erin zou echt geen kwaad kunnen, maar als ge een dik/rong gezicht hebt, is da idd niet zo mooi.

edit: ik ben hier aant klooien met die multiquote he...
@firefoxtb: kheb ook zo zacht haar ^^ Asblond, zacht haar, en als ik fiets lijkt het ook naar achter gekamd, maar dan alsof het slecht gelukt is :p Nuja, kan mij niet schelen hoe ik eruit zie op nen vélo ze :p

Firefoxbt
17 mei 2007, 20:00

ik ga gewoon met mijn rechterhand eens van voor naar achter door mijn haar afgewerkt door beweging naar voor waardoor er zo'n schone twist naar de zijkant inzit :p probleem is dat het een ticknerveu kan worden en dat uw haar langs de andere kant nogal raar begint te groeien? :D

tot zover mijn bijdrage..

ElBramo
17 mei 2007, 20:09

ik ga gewoon met mijn rechterhand eens van voor naar achter door mijn haar afgewerkt door beweging naar voor waardoor er zo'n schone twist naar de zijkant inzit :p probleem is dat het een ticknerveu kan worden en dat uw haar langs de andere kant nogal raar begint te groeien? :D

tot zover mijn bijdrage..
Lol same ^^ Kga eens fototje posten van mijn kapsel zoals het er nu uitziet (wel crappy webcam ^^)

http://img503.imageshack.us/my.php?image=mehz040bf9.jpg

virox
17 mei 2007, 20:53

Wohoo i'm not alone :D

Tot voor kort stond het bijna altijd recht door wax of gel of iets anders. Ma 'k ben da nu zo beu dat ik m'n haar laat groeien. Op de moment trekt et dan ook op de botten. Wel ontdekt dat mijn haar precies lichtjes begint te krullen vanaf een bepaalde lengte :oink: 't is nog nooit zo lang geweest damee da'k da nie wist.

ElBramo
17 mei 2007, 21:03
Wohoo i'm not alone :D

Tot voor kort stond het bijna altijd recht door wax of gel of iets anders. Ma 'k ben da nu zo beu dat ik m'n haar laat groeien. Op de moment trekt et dan ook op de botten. Wel ontdekt dat mijn haar precies lichtjes begint te krullen vanaf een bepaalde lengte :oink: 't is nog nooit zo lang geweest damee da'k da nie wist.
Ik haat de krullengte :/ Dat begint bij mij al te krullen vanzodra het over mijn oren komt. Dan vloekt ge ze :p

Anoniem04
17 mei 2007, 21:19
Ik ga emoparker zijn kapsel is proberen, als het er goed uitziet heb ik is iets anders, past het niet dan heb ik iets om te lachen :unsure:

virox
17 mei 2007, 21:24
Ik haat de krullengte :/ Dat begint bij mij al te krullen vanzodra het over mijn oren komt. Dan vloekt ge ze :p

yop just etzelfde bij mij :crazy: gaan die weg als haar langer wordt? of wordt et een ganse krullebol? Op het eerste zicht vin ik da nie zo erg :unsure: als't nie overdreven is. 't is eens wa anders dan da platte haar van boven. 1 van de redenen waarom ik et weer laat groeien, ik moest er ganse pottekes wax in smijten eer da bikke deftig wilde recht staan :sop:

psyko-monchske
17 mei 2007, 21:33
ik ben nu aan het sparen voor het tiende mannekapsel ( zwart-wit) op www.dehaarsite.nl . ik vind het een prachtig kapsel maar is nog minstens 5 maand sparen.

Karre
17 mei 2007, 21:34

Nu wete hoe het is om krullen te hebben :tongue: Ikzelf heb gewoon echt krulhaar en ge kunt daar echt niets mee doen en bros staat me niet, is echt irritant :p. Vanboven valt het wel plat op een bepaalde lengte dus ik hoop dat het resultaat na een bepeelde lengte wel bekken in mijn haar zal zijn :).

tommorowland
17 mei 2007, 21:46
hey bedankt maar ik zoek nog wat meer foto's van haarstijlen zoals mijn foto bv.

Hellrabbit
17 mei 2007, 21:54
krullen + staartje ftw ^^

metaphore
17 mei 2007, 21:58
krullen + staartje ftw ^^

ikke morgen naar de kapper ^^
terug een heel stuk er af.
zoals net voor kerstmis dus.

DGEN
17 mei 2007, 22:03
yop :p

maar de vrouwtjes vinden het schoon, ze zeggen dak zeer zacht haar heb :D
dus ik probeer het positief te bekijken..

ik haat het wel als het hard waait, mijn haar vliegt dan alle kanten op.. En als ik fiets vliegt alles naar achter, lijk ik zo'n marginale met z'n haar naar achter :p bij de meesten blijft hun haar schoon liggen, ksnap da niet :( tzal niet zo zacht zijn alst mijne he :evil:
niks is lekkerder dan met je haar te wappere in de wind :love:
daarna 1x met mn handen door mn haar 'strijken'...en dan boeien hoe het eruit ziet..valt toch altijd wel goed neer :)

atm tot net boven mn schouders :)

Hellrabbit
17 mei 2007, 22:38
ikke morgen naar de kapper ^^
terug een heel stuk er af.
zoals net voor kerstmis dus.

Al goe da ek nog weet hoe da eruit zag natuurlijk :p

Uw traditionele voor-de-examens-kappersbeurt zeker?

(mietje :p)

Terror Factor
17 mei 2007, 23:23
ik ben nu aan het sparen voor het tiende mannekapsel ( zwart-wit) op www.dehaarsite.nl . ik vind het een prachtig kapsel maar is nog minstens 5 maand sparen.

19 en 25 vin k persoonlijk cool :p

ElBramo
18 mei 2007, 02:10
yop just etzelfde bij mij :crazy: gaan die weg als haar langer wordt? of wordt et een ganse krullebol? Op het eerste zicht vin ik da nie zo erg :unsure: als't nie overdreven is. 't is eens wa anders dan da platte haar van boven. 1 van de redenen waarom ik et weer laat groeien, ik moest er ganse pottekes wax in smijten eer da bikke deftig wilde recht staan :sop:
Bij mij golft mijn haar als da langer wordt (dus tot over mijn schouders). Vrij engelachtig :crazy:
Maar kzou toch liever stijl haar hebben ze ^^ Mijn haar buigt zo af net boven mijn oren, zodat het een beetje vrouweljik aandoet. En kort is ook lelijk, want dan zie ik er gay/hollander/wannabe stoer uit.

Nu wete hoe het is om krullen te hebben :tongue: Ikzelf heb gewoon echt krulhaar en ge kunt daar echt niets mee doen en bros staat me niet, is echt irritant :p. Vanboven valt het wel plat op een bepaalde lengte dus ik hoop dat het resultaat na een bepeelde lengte wel bekken in mijn haar zal zijn :).
Bwah ^^ Vrouwen vallen op krullen, vooral als ge een echt mannelijk gezicht hebt, maja, als ge een schoon gezicht hebt maakt het niet uit welk kapsel ge hebt :)

Godlessarto
20 mei 2007, 17:34
Bij kapsels horen gellekes, wax etc. Dus welk gebruik je?
Ik gebruik matte wax van got2b. Zeer tevreden erover, was je er direct uit.
Ik heb dax gebruikt, maar das pure rotzooi dat je in je haar doet. Na 3 wasbeurten is het er nogniet uit.
Ben nooit een voorstander geweest van gel, je maakt je haar gewoon kapot. Wax is the way to go!

exploder
20 mei 2007, 17:56
Ik heb dax gebruikt, maar das pure rotzooi dat je in je haar doet. Na 3 wasbeurten is het er nogniet uit.
Ben nooit een voorstander geweest van gel, je maakt je haar gewoon kapot. Wax is the way to go!

Is da zo zilvergrijs potje met blauw deksel?

Zoja: da's toch superplakkerig :/

antHraxx
20 mei 2007, 18:16

nogthans zegge vele kappers dat wax niet echt goed is voor u haar tov gel :wtf:

Godlessarto
20 mei 2007, 21:21
Plakt helemaal niet vin ik ze.
Mja dat heb ik nognooit gehoord ze :D, gel zit zo strak en voelt ni goe.

Rivers
20 mei 2007, 22:02
Bwah ^^ Vrouwen vallen op krullen, vooral als ge een echt mannelijk gezicht hebt, maja, als ge een schoon gezicht hebt maakt het niet uit welk kapsel ge hebt :)

Indeed :love: krullen..

smg_phoenix
20 mei 2007, 22:03
Lol , alsof alle vrouwen op krullen vallen :s:s:s

ng
20 mei 2007, 22:29
dan heb ik geluk met mijn krullen, alé tis eerder golvend. Soms al wa meer krul als anders.

Flipkikker
20 mei 2007, 22:33
Ik heb droog haar, daardoor krult het heel gemakkelijk, maar minste beetje wind ligt men haar overhoop en trekt ut op nix
Daarom eens goe ingekort dit weekend, nu moetk ut wel in de gel zetten :)

kaneetje
20 mei 2007, 23:06
Wax is the way to go!

Nene, klei!

Ik gebruik deze: http://www.logimar.fi/kauppa/images/4056800101368.jpg

Als mijn haar wa langer is gebruik ik wel gel.

ElBramo
21 mei 2007, 00:25
Indeed :love: krullen..
Aziatisch stijl haar :love: ... Hmmm

Xo0
21 mei 2007, 14:28
Ik gebruik Out of Bed van L'oreal.. Das een mengeling van wax en gel. Perfect vind ik :)

EternalSilence
21 mei 2007, 16:34
ikzelf zit niet met dit probleem

beschik namelijk over krulhaar :p
het enige verschil met vroeger is dat ik dees jaar eens ga zien om mijn haar lang te laten worden, en eens te zien of het er deftig uitziet
probleem ... als ik mijn haar op mijn voorkant van mijn hoofd vastpak (boven u wenkbrauwen) en naar beneden beweeg, komt da haar al tot net-niet aan mijn kin
laat ik het los, dan veert het weer omhoog tot boven mijn wenkbrauwen

gevolg .. ik moet lijk mijn haar dubbel zolang laten worden dan de andere met stijlhaar omdat alles opkrult :p

tjah.

maar zeg u .. twas warm in de maand april ze, met die 'hittegolf' O_O

dag meneer de kapper, een gringo-kapsel alstublieft :)

http://www.temptation-island.nl/images/gallery/kandidaten/koppels/ciska_gringo/MTI-GringoBKCL.jpg

:rofl: xD

edit:

hmmm
ik lees lijk dat lange kapsels niet bij mij passen
omda het mijn 'lange' gezicht nog meer zou benadrukken.

denk dat het eens tijd word dat ik naar de kapper gaat
eens de schaar erin zetten :x

Lol , alsof alle vrouwen op krullen vallen :s:s:s

ik kan toch wel beamen sedert dat ik vorig jaar mijn haar niet meer kort afsneet zoals heel mijn daarvoor, en het dus zijn gang liet gaan.
en dus nu weer met krullen op mijn hoofd rondloop
ik toch wel veel complimenten krijg van meiskes, vrouwen.

zo van :: oo gij hebt mooie krullen
en bla bla bla

ze zien da graag, misschien..
maar of ge daardoor een lief gaat opdoen, door u haar, ik betwijfel het ten zeerste :p

Sephiroth
21 mei 2007, 17:36
kan het kwaad dat ik mijn haar niet meer was met shampoo? als ik het was is het zo droog als iets en kan ik gewoon niet mee aanvangen (en trekt het op een soort paterkapsel btw :p)
van mij is het soort emo, kdoe er dan nog wax in ook langs de voorkant en zijkant zodat het wa in model houdt... k was het wel nog elke ochtend gewoon met water zonder shampoo...
k moe zeggen dat het er vettig uitziet maar liever da dan een paterkapsel :p

EternalSilence
21 mei 2007, 17:39
paterkapsel
*beeld het zich in*
:rofl: xD

ik zou het niet weten, persoonlijk was ik 1 keer in de week ofzo mijn haar met shampoo
soms maak ik het eens nat

ik heb NOOIT last van vettig haar, zelf nooit geweten wat het was
tot ik het zag bij een vriendin ..
content da ik daar gene last van heb

Sephiroth
21 mei 2007, 17:43
maja zo vettig is het van mij nie (zo da het half nat in het vet zit enzo, da nie)... gewoon dat het wa donkerder van kleur is, een beke blinkt en het platter ligt :) (als ik het was met shampoo is het zo dof, en zet het zichzelf gelijk op)

Karre
21 mei 2007, 18:11
Aziatisch stijl haar :love: ... Hmmm

Inderdaad, had ik maar zulk haar in plaats van krulhaar. Met dat haar wat die japanners hebben kun je echt vanalles mee doen :love:

omfg
21 mei 2007, 19:21
mijn haar wordt zeer snel vettig, en als ik er geen gel/wax in doe vind ik dat het op niets trekt ^^
Ik moet het iedere dag wassen, als ik het 's ochtends was en ik doe er niets mee dan begint het 's avonds weer vet te worden..

Inderdaad, had ik maar zulk haar in plaats van krulhaar. Met dat haar wat die japanners hebben kun je echt vanalles mee doen :love:
inderdaad :( maar na jarenlang prutsen met gel ben ik er al redelijk goed in :p In minder dan 2 minuten staat mijn haar perfect in model voor de rest van de dag

-RaZoR-
21 mei 2007, 19:32
nu heb ik dit:

http://users.skynet.be/fa095964/PICT0676.JPG

vergeleken met wat het vroeger was (halflange haardos die ferm krulde :p)
krijg ik nu veel meer complimenten ^^

gewoon gezegd tegen kapper

doe der uw goesting mee :p

EternalSilence
22 mei 2007, 11:04
njah .. da ziede toch wel heel veel zo'n dingen

das lijk gewoon wa gel in u haar ploefen enzo

ik vind wel dat het kapsel zeer goed past met u 'baardje' :p

gewoon gezegd tegen kapper

doe der uw goesting mee :p

ik zeg da ook soms tegen de kapper :p

meestal komt daar dan een mooi kapsel uit.
maar ik veel te lui om iedere ochtend daar voor de spiegel te staan en mijn haar goed te leggen

mijn krulhaar is goed genoeg voor mij.. moet ik nie aan brielen, en tis iets da ge nie alle dagen tegen komt :p

cura
22 mei 2007, 15:50
kan het kwaad dat ik mijn haar niet meer was met shampoo? als ik het was is het zo droog als iets en kan ik gewoon niet mee aanvangen (en trekt het op een soort paterkapsel btw :p)
van mij is het soort emo, kdoe er dan nog wax in ook langs de voorkant en zijkant zodat het wa in model houdt... k was het wel nog elke ochtend gewoon met water zonder shampoo...

kweet nie wa dajje bedoelt met paterkapsel ma ik heb ook last van m'n haar alsek het net gewassen heb, dan ist extreem duidelijk daddek fijn haar heb en staan alle mogelijke golvingen er in :/ (en golvend haar = bah!)
geen idee wat ek daar aan kan doen behalve brushen ma das teveel werk (en veel werk = bah!)

-RaZoR-
22 mei 2007, 18:18
njah .. da ziede toch wel heel veel zo'n dingen

das lijk gewoon wa gel in u haar ploefen enzo

ik vind wel dat het kapsel zeer goed past met u 'baardje' :p

ik zeg da ook soms tegen de kapper :p

meestal komt daar dan een mooi kapsel uit.
maar ik veel te lui om iedere ochtend daar voor de spiegel te staan en mijn haar goed te leggen

mijn krulhaar is goed genoeg voor mij.. moet ik nie aan brielen, en tis iets da ge nie alle dagen tegen komt :p

geloof mij, met andere kapsels sta ik niet, of mijn haar moet zeer lang zijn :p

Sephiroth
22 mei 2007, 18:25
kweet nie wa dajje bedoelt met paterkapsel ma ik heb ook last van m'n haar alsek het net gewassen heb, dan ist extreem duidelijk daddek fijn haar heb en staan alle mogelijke golvingen er in :/ (en golvend haar = bah!)
geen idee wat ek daar aan kan doen behalve brushen ma das teveel werk (en veel werk = bah!)

met paterkapsel bedoel ik dat het allemaal in mekaar valt, en er geen textuur inzit ofzo (en zelf met de grootste hoeveelheden gel/wax wil het dan niet in model blijven! het valt gewoon allemaal terug in mekaar)
ma tkomt omdattek enorm fijn haar heb... daarmee dat het wa vettig moe zijn om in model te blijven...

ng
22 mei 2007, 20:08
raar, bij mij ligt da dan gewoon plat.
Anders staat het vree dik.

3lb4rt0
22 mei 2007, 22:34
Met de nodige vettige spullen krijgt ge da haar wel in vorm :p

ElBramo
22 mei 2007, 22:47
Foto plx. Dit is immers een kapselthread :) Foto voor het gewassen is en foto na plx :p

DaMob
22 mei 2007, 23:00
Wat is zowat de beste gel om een out-of-bed look te creëren?

EternalSilence
22 mei 2007, 23:11
Wat is zowat de beste gel om een out-of-bed look te creëren?

ik ging iets neertypen, maarja :p

te voos/grappig/kinderachtig voor woorden.

russian
22 mei 2007, 23:15
ik ging iets neertypen, maarja :p

te voos/grappig/kinderachtig voor woorden.

Je denkt aan sperma en dat toont je mentale leeftijd al :p :p :p .

Sephiroth
23 mei 2007, 21:13
Foto plx. Dit is immers een kapselthread :) Foto voor het gewassen is en foto na plx :p

dit is achter al zo'n 3 maand nimeer gewassen met shampoo, wel elke ochtend met water: http://img130.imageshack.us/img130/7498/meeeaz7.jpg

een foto van voor heb ik nimeer, maar stelt u mijn kapsel voor, waar het allemaal zo in mekaar valt, en het dof is (zonder plukken die hier en daar scheef staan enzo)

Dirty_Col
23 mei 2007, 21:15
toch maar eens wassen denk ik :unsure:

Sk8erMatty
23 mei 2007, 21:58
hm..'k vind wel sjiek ahzo :)

JackM
23 mei 2007, 22:22
pff ik zou ook nog es naar de kapper moeten gaan, maar nog nergens ene foto fzo gevonden van hoe ek het zou willen doen.

vooran zou ek het wa langer willen, zo tot net onder men ogen, om dan wa scheef te leggen. langs de zijkanten kort zoda men oren 'bloot' zitten en achteraan terug wa langer, ma nie tot in men nek fzo, tot ongeveer onder men oren.
nog nie echt gezien zoiets en dermee wetek dus ook nie of het wel op iets zou trekken :p

Cyrano.ak
23 mei 2007, 23:28
dit is achter al zo'n 3 maand nimeer gewassen met shampoo, wel elke ochtend met water: http://img130.imageshack.us/img130/7498/meeeaz7.jpg

een foto van voor heb ik nimeer, maar stelt u mijn kapsel voor, waar het allemaal zo in mekaar valt, en het dof is (zonder plukken die hier en daar scheef staan enzo)

wtf das toch walgelijk :s
Stinkt dat nu ni afgrijselijk? En gwn nat maken doet het toch nog sneller vettig worden? :s
Douche mij elke dag (kweet dat dat ook niet heel gezond is, maar anders geraak ik niet wakker..)
Mja mijn kapsel: 9 mm langs de zijkanten, vanboven ook goed kort maar niet geschoren. 's Morgens beetje gel (vanuit de Hema die grote blauwe potten) in mn hand, ene dag beetje plat leggen, andere dag out-of-bed, ... etc etc...

Sephiroth
23 mei 2007, 23:46
rofl het stinkt niet geloof mij ^^ ruikt zelfs nog goed met de wax met aardbeiengeur die ik er soms insmeer :p
mja die foto geeft wa vertekend beeld omdat het genomen is achter lange werkdag en achter met een enorme wind tegen naar huis te moeten rijden op mijn vélo... maja kweet gewoon nie wa gedaan met mijn haar :p

Simonn
24 mei 2007, 08:35
3 maand je haar niet wassen met shampoo vind ik maar voos, nuja zolang je zelf maar tevreden bent met dat kopje hé ;)

ironhorn
24 mei 2007, 14:07
volgende week woensdag is het bij mij ook weer zover, want het blijft maar in mijn ogen hangen :(

momenteel is het zo: tedem (http://users.pandora.be/ironhorn/peoplepics/157_5749.JPG) en crappy van wat meer opzij (http://users.pandora.be/ironhorn/peoplepics/157_5750.JPG) (niet letten op de achtergrond :unsure: )

wil het wat langer houden, maar wil de froe uit mijn ogen en niet te veel onderhoud (dus geen halve liters gel), iemand een idee of wat tips?

Cyrano.ak
24 mei 2007, 16:49
alles eraf!
en kom bij het NSV! :unsure:

cool_boy_ke
24 mei 2007, 16:59
Ik heb zo droog haar, dus dat steekt enorm 's morgens. Nu is het ongeveer 6 cm lang en ik weet bij god niet wat ik ermee moet aanvangen.

Iemand een ideetje ? :)

puni
24 mei 2007, 17:30
Hanekam <3

ElBramo
24 mei 2007, 23:48

Tziet er idd echt vettig uit :) Ik zou het toch niet kunnen ze, 3 maand niet wassen :/

skelly_king
25 mei 2007, 20:16

Ma eikes gy vuilaard, 'k snap nie dat gij zo ooit een meiske zou krijgen :p Vettig aar is nu keer het ergste dat er is e, zit zo eentje in m'n klas en ij wordt zwaar gepest daardoor... Ik was me ook elke dag en wie beweert er da het ongezond is ? Het is ongezond elke dag u haar te wassen, waardoor het gewoon sneller vettig wordt :) Ik was m'n haar om de 2 dagen, soms zelf dag na dag. 'k voel me vuil alsk vettig aar eb :)

russian
25 mei 2007, 20:34
Ma eikes gy vuilaard, 'k snap nie dat gij zo ooit een meiske zou krijgen :p Vettig aar is nu keer het ergste dat er is e, zit zo eentje in m'n klas en ij wordt zwaar gepest daardoor... Ik was me ook elke dag en wie beweert er da het ongezond is ? Het is ongezond elke dag u haar te wassen, waardoor het gewoon sneller vettig wordt :) Ik was m'n haar om de 2 dagen, soms zelf dag na dag. 'k voel me vuil alsk vettig aar eb :)

Je hoeft geen perfect Nederlands te schrijven maar een soort SMS taal op een publiek forum is ook niet de bedoeling: "y, aar, .." :wtf:.

Ik ga inhoudelijk wel akkoord. Hoewel het er nog redelijk mooi uitziet, is het toch vies en vuil imo. Ik was m'n haar elke dag (ook al staat het daardoor langs alle kanten :p).

Godlessarto
26 mei 2007, 11:43
Ik douch elke dag en ik was me haar elke dag. Ik voel me zo vies anders hehe

DissA
26 mei 2007, 13:14
het is btw niet gezond om elke dag te douchen daarvan krijgde een droge huid

exploder
26 mei 2007, 13:16

Geen last van

exploder
26 mei 2007, 13:26
Dat doe ik ook niet, mij elke dag in 't zweet werken
En ik stink ook niet vlug
Ma toch douche ik me elke dag:p

cura
26 mei 2007, 14:29

ik douche me op dinsdagen en donderdagen zelf 3x (andere dagen 1x) en kheb daar geen last van :doc:

Cat_Organs
26 mei 2007, 15:48
U elke dag wassen met 1 of andere zeep/detergend is niet gezond;

Microbacteriën en goedaardige schimmels die u huid helpen ontdoen van dode cellen e.d. worden hierdoor kapotgemaakt. hierdoor verhoogt dus de kans dat ze worden vervangen door kwaadaardigere versies die eczeem en andere huidaandoeningen kunne veroorzaken.

anderzijds word het imuumsysteem te zwak omdat het niet meer geprikkeld word en loop je meer kans om allergieën te ontwikkelen.

kakature
26 mei 2007, 15:52

Da's waar, maar toch kan ik het nie laten :p

Sephiroth
26 mei 2007, 17:49

LOL moeten ook wel zware losers zijn om iemand te pesten omwille van vettig haar :unsure: ...and as for girls...kheb eens mening gevraagd aan paar meisjes en die vinden het nog sexy :crazy: der is er zelfs éne verliefd op mij ma ik wil haar nie :tongue: ma gvd khad beter die slechte foto nie gepost, kan nu zelfs de post nimer editen :p
trouwens ge spreekt uw eigen tegen...ge zegt da het ongezond is om elke dag u haar te wassen, maar ge wast het soms zelf "dag na dag" o_O

blackman
26 mei 2007, 18:14
LOL moeten ook wel zware losers zijn om iemand te pesten omwille van vettig haar :unsure: ...and as for girls...kheb eens mening gevraagd aan paar meisjes en die vinden het nog sexy :crazy: der is er zelfs éne verliefd op mij ma ik wil haar nie :tongue: ma gvd khad beter die slechte foto nie gepost, kan nu zelfs de post nimer editen :p
trouwens ge spreekt uw eigen tegen...ge zegt da het ongezond is om elke dag u haar te wassen, maar ge wast het soms zelf "dag na dag" o_O

niet op de bovenstaande comments letten.Uw haar voor een lange tijd niet wassen is even goed voor uw haar als het WEL te wassen met shampoo ;) ,En ook blijft u haar langer gekleurd.Het enige nadeel is dat uw haar redelijk "droog" wordt,en NIET vettig :p .

Ooit eens gelezen in een of ander obscuur vrouwenblad :doc: .

Xzeco
26 mei 2007, 21:05
...

pay&go
26 mei 2007, 21:11
Kheb nu zoiets gelijk dien blanke op de foto ...

http://users.telenet.be/jordy/100dagen/Casemod/695481595.jpg

Kben er toch content mee :)

Wel lang moete sparen om mijn haar lang te laten worden vanachter :)

fameuze fashion-queen op die foto :rofl:

Xzeco
27 mei 2007, 12:32
And that's the way I like it :D

Godlessarto
27 mei 2007, 13:27
Nice haar, zie ik ook wel zitten. Waar heb je het late knippe?

Xzeco
27 mei 2007, 13:30
Hier bij de kapper...

Gewoon zeggen waar ge het kort wilt en waar langer
en dan komt da wel in orde :p

russian
27 mei 2007, 13:44
Hier bij de kapper...

:lol: :lol:

ElBramo
27 mei 2007, 15:03
Bwa, het enige dat beetje fout loopt bij u is dat uw haar vettig is :p Voor de rest ziet ge der deftig uit.
Kzou het erger vinden als ge een vettige huid daar bovenop hebt, met meeëters enz...
Anyway, nog niet geprobeerd er gel in te doen of wax ofzo? Is wel properder methinks.

Karre
27 mei 2007, 15:16

En als gij nie op past zal ik u eens pesten wegens uw manier van typen :tongue:

OT: Heb men haar al eens laten ontkrullen (bij de kapper met een product) maar was maar echt effectief voor 2 weken en echt gezond zou het niet zijn zeggen ze en met een ontkruller van babyliss ligt het echt slecht. Zou iemand me eens willen zeggen wat er zo slecht is aan dat product voor te ontkrullen? Ik wil echt stijf haar in plaats van krullen want ik vind die kapsels met gel mooier eerlijk gezegd :p

Btw, het moet echt zo van die kapsels zijn waarbij het haar toch langer dan 2 centimeter moet zijn om recht te zetten om bij mijn kop te passen en 2cm is te lang voor mijn haar :sad:.

[deleted]
27 mei 2007, 15:20
[deleted]

[ JO ]
27 mei 2007, 15:42
ge hebt ook zo software om te zien hoe een kapsel u staat ofzo..
moet maar is searchen om software forum..

ikzelf heb zo haar met een zijstreep (nie zo super duidelijk natuurlijk he..)
kapsel is wel bekend..
en met mousse dr in.. voor mn haar wat plat te krijgen anders staat mn haar zo super breed en ligt het nie plat langs mn oren
nu ligt het plat, mr toch nog zo met klein beke krulle:)

cool_boy_ke
27 mei 2007, 16:01

No offence, ge ziet er waarschijnlijk goed uit met dat haar, maar die vent op die foto, 'k dacht eerst dat et een vrouw was :x

EternalSilence
27 mei 2007, 16:04

die foto :rofl:
/strijk

exploder
27 mei 2007, 16:45

Da lijkt mij een superlabiel kapsel, als je snapt wat ik bedoel.

Keer door de wind rijden met je fiets en het trekt wsl op de kloten, of niet?

-Helld0g-
29 juni 2007, 16:03
ik had een vraagske, ben vandaag namelijk in een zotte bui naar de coiffeur gestapt... en heb weer een lichte hanenkam laten zetten maar ook eens streepkes langs de zijkant (neeh ben geen jumper ma twas zo een ingeving :D)

http://img134.imageshack.us/my.php?image=dsc00270cf7.jpg

kbegin binnen 2 weken wel vr een vakantiejob bij de keuring, denk je dat het nodig zal zijn om die streepkes te verdoezelen of wordt dat algemeen aanvaard als deftig kapsel???
de hanenkam is geen probleem want als er geen gel in zit zie je zelfs niet dat het in het midden langer is dan de rest :)

wat denken jullie? khad er eigtl nooit bij stil gestaan maar denk datk nog eens ga langsgaan voor ik begin om te vragen of ik die strepen moe verdoezelen of ni (de rest nog eens bijlaten knippen zodat het nimmer opvalt)

merci voor het advies!!

cool_boy_ke
29 juni 2007, 16:08
Helldog, ik denk niet dat ze daarvan een probleem maken.
En binnen 2 weken is uw haar toch al goed terug gegroeid

ChunWai.
29 juni 2007, 16:29
Ben van plan m'n haar ook te veranderen en ik had gedacht iets in deze stijl:
http://www.bombhead.com/bbs/data/monsters_hair_works/bombhead_monsters_hair_works_08310.jpg
http://www.bombhead.com/bbs/data/monsters_hair_works/bombhead_monsters_hair_works_084473_1.jpg
Wat wel moeilijk zal zijn met mijn haar denk ik.

Simonn
29 juni 2007, 16:51
http://www.bombhead.com/bbs/data/monsters_hair_works/bombhead_monsters_hair_works_08310.jpg
http://www.bombhead.com/bbs/data/monsters_hair_works/bombhead_monsters_hair_works_084473_1.jpg

Sorry ma da is toch echt een vrouwenkapsel? :x

Decay
29 juni 2007, 17:32
Ik heb gewoon nen hoop krullen op mijn hoofd en ik weet eigenlijk niet wat voor een kapsel ik heb. Binnekort ga ik het wel eens laten knippen want het is wat te lang :)

ChunWai.
29 juni 2007, 17:50
Sorry ma da is toch echt een vrouwenkapsel? :x

Voor allebei;)

toru
29 juni 2007, 18:22
scheve hanekam, vanvoor plat scheef opzij (zo emo maar dan kort) en vanachter wa langer :) and I like it

SeQ
29 juni 2007, 20:16

Hoe ziet ge die fotos int groot op die site ?

Hmgrwngd
29 juni 2007, 20:24
http://www.hairfinder.com/tips/manshorthairthumb.jpg

Ik heb nu zo'n haar.
Ik heb al altijd complimenten gekregen over m'n haar ^_^

ChunWai.
29 juni 2007, 21:11
Hoe ziet ge die fotos int groot op die site ?

Kdenk dat ze er nu aan bezig zijn want vroeger werkte het. Ik heb die foto's via google snel gezocht:)

PoMpElSiEn
30 juni 2007, 05:00

mijn haar is kwa model zzo ongeveer iets korter mss
ma ik kan daar nooit zelf zo deftig gellekes indoen :D

as vriendin er is doe zei da en dan ist koel ma anders vloek ik altij dat te lang is :D

RonnoR
30 juni 2007, 10:15

gewoon 6 dagen nie wassen en dan hebde da vanzelf

ChunWai.
30 juni 2007, 12:39
mijn haar is kwa model zzo ongeveer iets korter mss
ma ik kan daar nooit zelf zo deftig gellekes indoen :D

as vriendin er is doe zei da en dan ist koel ma anders vloek ik altij dat te lang is :D

Daar zeg je me iets:s ben ook onhandig met gel.. ik weet nog niet hoe ik het ga doen dusja, we'll see:p

Dirty_Col
30 juni 2007, 13:03
Daar zeg je me iets:s ben ook onhandig met gel.. ik weet nog niet hoe ik het ga doen dusja, we'll see:p

Ge moet daar ook wel het haar voor hebben pijsk ze :) en als het toch lukt dan gade na een week u heel veel met gel en weet ik wat nog mogen bezig houden want anders trekt het op niks meer :p

ChunWai.
30 juni 2007, 13:07
Ge moet daar ook wel het haar voor hebben pijsk ze :) en als het toch lukt dan gade na een week u heel veel met gel en weet ik wat nog mogen bezig houden want anders trekt het op niks meer :p

Hoe bedoel je? Als ik gel in m'n haar doe, was ik m'n haar elke dag en doe ik het elke morgend er terug in eh of wat bedoel je?:p

Dirty_Col
30 juni 2007, 13:10
Hoe bedoel je? Als ik gel in m'n haar doe, was ik m'n haar elke dag en doe ik het elke morgend er terug in eh of wat bedoel je?:p

kdenk dat dat gewoon veel werk gaat zijn om uw haar altijd terug in model te krijgen :p

ChunWai.
30 juni 2007, 13:15
kdenk dat dat gewoon veel werk gaat zijn om uw haar altijd terug in model te krijgen :p

Damn:confused: ik word daar altijd zo gefrustreerd in he xD als het niet van de eerste keer lukt:lol:

Olivier_Twister
30 juni 2007, 13:21
http://images.google.be/imgres?imgurl=http://delivery.viewimages.com/xv/74592623.jpg%3Fv%3D1%26c%3DViewImages%26k%3D2%26d% 3D17A4AD9FDB9CF1933D389E1A66A4898630F11B5A493F02F7 5C4940990DC260D0&imgrefurl=http://www.viewimages.com/Search.aspx%3Fmid%3D74592623%26epmid%3D2%26partner %3DGoogle&h=218&w=297&sz=27&hl=nl&start=13&tbnid=cX4lecmtsBgsoM:&tbnh=99&tbnw=135&prev=/images%3Fq%3Dlogan%2Bbailly%26gbv%3D2%26svnum%3D10 %26hl%3Dnl

voila zo ga ik mijn haar laten leggen dinsdag.
dus ook in het blond hehe

LaCucaracha
30 juni 2007, 13:23
http://images.google.be/imgres?imgurl=http://delivery.viewimages.com/xv/74592623.jpg%3Fv%3D1%26c%3DViewImages%26k%3D2%26d% 3D17A4AD9FDB9CF1933D389E1A66A4898630F11B5A493F02F7 5C4940990DC260D0&imgrefurl=http://www.viewimages.com/Search.aspx%3Fmid%3D74592623%26epmid%3D2%26partner %3DGoogle&h=218&w=297&sz=27&hl=nl&start=13&tbnid=cX4lecmtsBgsoM:&tbnh=99&tbnw=135&prev=/images%3Fq%3Dlogan%2Bbailly%26gbv%3D2%26svnum%3D10 %26hl%3Dnl

voila zo ga ik mijn haar laten leggen dinsdag.
dus ook in het blond hehe

weeral typisch... ne foto van nen bekende/sexy voetballer tonen en tege de kapster zeggen: "ik wil da ook!"... zie maar dat t bij uw koppeke past...:lol:

Stijn89
30 juni 2007, 13:27
ik vind het hoe dan ook wel mooi haar, kan bij dan de balle schele als dat een voetballer moest zijn, al was het de koning van belgie (nuja, khoop da ik nog ni te snel zo haar heb :p )

Olivier_Twister
30 juni 2007, 13:31
weeral typisch... ne foto van nen bekende/sexy voetballer tonen en tege de kapster zeggen: "ik wil da ook!"... zie maar dat t bij uw koppeke past...:lol:

mja ik heb altijd een kuif gehad, ma ik zoek iets nieuws ben het beu om nen halve pot gel te moeten gebruiken dus ik wil ietss nieuws en opvallend.

en ik zen zenne look a like zegt mijn ma en pa, heb er wat gezicht van lol:bow: en heb ook 2 oorringen, ook tatoe op de arm dus lol..
ma weet enkel niet of ik van dat blond ga houden

Xzeco
8 juli 2007, 14:38
Is naar de kapper geweest....

Dit is het geworden

Vind het wel nog mooi

pay&go
8 juli 2007, 14:59

Dit is het geworden
http://i8.tinypic.com/68abtjr.jpg

Vind het wel nog mooi

Amai da moet ook wel gezond zijn zo haar da tegen u hoofd plakt door de vettigheid aka gel :rofl:

GenesisX
8 juli 2007, 14:59
Haar... altijd een probleem geweest bij mij. 'k Laat het nu al twee maanden groeien en ik kan er echt niets mee aanvangen eh. Als ik het kort laat snijden (in een kleine hanekam fzo), dan is het na 2 weken weer helemaal uit proporties. Aan de zijkanten valt dat dan zo in laagjes vanboven naar beneden en da trekt op niks.

'k Ga geen foto posten (:p), maar iemand die wat aanbevelingen heeft die lang zullen meegaan?

exploder
8 juli 2007, 15:05

Dit is het geworden

Vind het wel nog mooi

'k zou toch ne andere gel gebruiken als'k van jou was

Olivier_Twister
8 juli 2007, 18:32
Haar... altijd een probleem geweest bij mij. 'k Laat het nu al twee maanden groeien en ik kan er echt niets mee aanvangen eh. Als ik het kort laat snijden (in een kleine hanekam fzo), dan is het na 2 weken weer helemaal uit proporties. Aan de zijkanten valt dat dan zo in laagjes vanboven naar beneden en da trekt op niks.

'k Ga geen foto posten (:p), maar iemand die wat aanbevelingen heeft die lang zullen meegaan?

mmm msh eens vragen aan de kapper, ik heb bv geen problemen met korte kapsels, met hanekammen en kuifjes dit komt doordat mijn haar botst met mekaar, waarschijnlijk heb je een andere haargroei

GenesisX
8 juli 2007, 19:28
mmm msh eens vragen aan de kapper, ik heb bv geen problemen met korte kapsels, met hanekammen en kuifjes dit komt doordat mijn haar botst met mekaar, waarschijnlijk heb je een andere haargroeiAls het juist geknipt is heb ik er ook geen probleem mee, maar nadien wel omdat de bovenkant dan over de zijkanten gaat groeien. Kuthaar da 'k heb :p.

EternalSilence
8 juli 2007, 19:49
mijn haar gaat er morgen af ze.
wilde zo lange krullen hebben, maar naderhand vind ik voor mezelf dat het me meer irriteert dan wat anders.

daarom, alles kort, zoda ik weer binnen een maand of 2 een mooi rond afrokapsel heb

t0tec
8 juli 2007, 19:54
Wat zeggen jullie dan tegen de kapper hoe dat ulle haar moet? Ik moet ook is binnenkort naar de kapper tis al van in de Februari geleden.

deyoeri
8 juli 2007, 19:57

Dit is het geworden

Vind het wel nog mooi

n/o
Maar je beantwoordt wel zwaar aan een stereotiep beeld :')

exploder
8 juli 2007, 20:15
Wat zeggen jullie dan tegen de kapper hoe dat ulle haar moet? Ik moet ook is binnenkort naar de kapper tis al van in de Februari geleden.

Je gaat naar de kapper en zegt hoe die het moet knippen...
Wat kan je anders zeggen? :p

t0tec
8 juli 2007, 20:18
ahn mja als ge gwn kort zegt en wa gel op ofzo das ook precies ma altij hetzelfde :p

exploder
8 juli 2007, 21:20
mja, je kan toch zeggen hoe je het ongeveer wilt, i.p.v. gewoon kort te zeggen

of foto meedoen of in boekjes daar kijken en daaruit kapsel halen

Xzeco
8 juli 2007, 23:52
n/o
Maar je beantwoordt wel zwaar aan een stereotiep beeld :')

/

toru
9 juli 2007, 00:03
kga bles vanvoor laten groeien en dan kort hanekammeke

en fuck dat stereotiep is; als ik het mooi vind, who cares dan hé :)

Squeak
9 juli 2007, 00:30

Dit is het geworden

Vind het wel nog mooi

guido :D

Godlessarto
9 juli 2007, 13:10
guido :D

loled

EternalSilence
9 juli 2007, 13:24
morgen naar de kapper.
eindelijk ..

hoewel die lange krullen soms mooi liggen, en ik er wss kwa uiterlijk mooier uitzie, irriteren ze me toch iets te veel

zo lijk het voetballen, als da haar dan voor u ogen gaat vallen :doh:

blackman
9 juli 2007, 23:35
Ikzelf heb ALTIJD een hoofddeksel op omdat ik
1)Te lui ben om mijn haar in een bepaald kapsel te leggen.
2)Ik niet veel tijd in mijn kapsel wil steken.En hierdoor ziet het er niet uit zonder pet/pots/etc.
3)Zonder hoofddeksel mijn haar voor mijn ogen valt,en kort haar wil ik niet.Dit is HATELIJK tijdens het sporten :p ,maar mijn knie is toch kapot.Mjah.

Foto (http://img479.imageshack.us/img479/4822/portretvanmeeigeqr0.jpg), het is wel wat bijgeknipt sinds een week ...Het was vroeger echt een PAK langer.

blackman
9 juli 2007, 23:37
2)Ik niet veel tijd in mijn kapsel wil steken.En hierdoor ziet het er niet uit zonder pet/pots/etc.
3)Zonder hoofddeksel mijn haar voor mijn ogen valt,en kort haar wil ik niet.

Fototje, het is wel wat bijgeknipt...

Dirty_Col
10 juli 2007, 00:00
Zo (http://users.telenet.be/stort/S6000794.JPG) ziet mijn kapsel er momenteel al een paar maand uit, zal het wel zo laten denk ik (sorry als de foto nie duidelijk is maar em is nie door mij gemaakt en ik zag de foto nie aankomen :p en ik heb geen camera in huis voor een andere foto)

ChunWai.
10 juli 2007, 00:07
3)Zonder hoofddeksel mijn haar voor mijn ogen valt,en kort haar wil ik niet.Dit is HATELIJK tijdens het sporten :p ,maar mijn knie is toch kapot.Mjah.

Foto (http://img479.imageshack.us/img479/4822/portretvanmeeigeqr0.jpg), het is wel wat bijgeknipt sinds een week ...Het was vroeger echt een PAK langer.

Vroeger ook altijd pet gedragen, nu niet meer. Is slecht voor je haar hé:p veel haaruitval ook..

?therapy?
10 juli 2007, 00:47
Morgen nog ies naar de kapper maar heb nog geen idee wat ik ga laten doen :sad:
Men haar is ook wel veel te kort nu. Bros :(

Sk8erMatty
10 juli 2007, 12:15
wa gaat ge dan doen bij de kapper ? :D

cura
10 juli 2007, 12:22
zn haar laten langer knippen tiens

blackman
10 juli 2007, 14:05
Vroeger ook altijd pet gedragen, nu niet meer. Is slecht voor je haar hé:p veel haaruitval ook..

Ik weet het,maar ik zal men lot moeten trotseren hé :p .Alle nonkels van mij zijn deels kaal,ik haat mijn familie ervoor voor mij zo'n lichte haren te geven...en een hoofddeksel dragen zal dat alleen maar verergeren :sop: .
Wie weet word ik wel de jongste persoon ter wereld met natuurlijke haaruitval :D .

ng
10 juli 2007, 14:19
Als het binnen de drie jaar uitvalt, dan overtref je iemand die ik ken.

3lb4rt0
10 juli 2007, 16:29
Ik weet het,maar ik zal men lot moeten trotseren hé :p .Alle nonkels van mij zijn deels kaal,ik haat mijn familie ervoor voor mij zo'n lichte haren te geven...en een hoofddeksel dragen zal dat alleen maar verergeren :sop: .
Wie weet word ik wel de jongste persoon ter wereld met natuurlijke haaruitval :D .

Het begon bij mij stilletjes op mijn 16, erfelijk van mijn vader. En een pet dragen doet u haar niet uitvallen maar het wordt mider dik enzo..., ge verliest u haar door een stof in u hormonen.

- Wilt ge da voorkomen kunt ge daar een product voor gebruiken da ze al jaren hebben, wel duur (ik gebruik het niet, heb het leren aanvaarden da ik kaal ga zijn) maar eenmaal ge stopt ermee is het omzeep.

- Ge kunt ook iets gebruiken da nieuw is en da u testosteron gehalte wat verlaagd (ze hebben da ontdekt bij mannen met prostaatkanker die ze hun testosteron gehalte verlaagde en ontdekte da ze hun haar terug kregen) maar uiteraard als ge nog jong zijt zoals ik 18 is het af te raden omdat ge nog altijd aan het veranderen zijt (pubertijd duurt normaal nog tot u 21) en da zou voor problemen kunnen zorgen.

-Beste is gewoon het leren te accepteren, ik ben al heel wa haar kwijt en laat mijn haar nog altijd lang, kan mij wa schelen wa mensen er van denken :D alsof zei er zoveel beter aan toe zijn :p.

Luuntje
10 juli 2007, 18:31
mooi gezegd :)

Hellrabbit
10 juli 2007, 18:43
morgen naar de kapper.
eindelijk ..

hoewel die lange krullen soms mooi liggen, en ik er wss kwa uiterlijk mooier uitzie, irriteren ze me toch iets te veel

zo lijk het voetballen, als da haar dan voor u ogen gaat vallen :doh:

Zweetband is jouw oplossing

[deleted]
18 juli 2007, 21:03
[deleted]

[TFT]Poky
18 juli 2007, 22:04
mohawk?

[deleted]
18 juli 2007, 22:28
[deleted]

blackman
18 juli 2007, 22:31
Poky;8906567']mohawk?

Mohawk is toch nog steeds een hanekam maar dan langs de zijkanten gewoon kaal ?

Ik weet wat je bedoelt hoor,en ik vind zo'n kapsels echt een miljoen keer mooier dan zo'n "fake" hanekam...mijn vrienden spelen in een punk-band en wat ik op die hun optredens soms zie passeren :D .Big respect voor zo'n mensen trouwens :) .Eigenlijk zie ik een echte hanekam nog wel zitten,maar ze rechtzetten is een andere zaak...
Véél punkers laten hun hanekam gewoon hangen als ze niet naar optredens gaan...wel dat zie ik niet echt zitten.

Hekje#
18 juli 2007, 22:32
Laatste jaren altijd lang haar gehad, nu 2 maanden geleden laten knippen.

Het is nu aan de zijkanten en achteraan bros en bovenaan gewoon een strook e stuk langer, dikke hanekam eigenlijk..

Net voor pp begint ga ik het opnieuw zo laten knippen maar dan laat ik de hanekam tot achteraan mn nek doorlopen :)

blackman
18 juli 2007, 22:35
Laatste jaren altijd lang haar gehad, nu 2 maanden geleden laten knippen.

Het is nu aan de zijkanten en achteraan bros en bovenaan gewoon een strook e stuk langer, dikke hanekam eigenlijk..

Net voor pp begint ga ik het opnieuw zo laten knippen maar dan laat ik de hanekam tot achteraan mn nek doorlopen :)

Hoe lang dan ongeveer ?Want als het haar achteraan zo net NIET lang genoeg is vind ik dat echt mottig :p .En zet ge u hanekam ook recht of... ?

Hekje#
18 juli 2007, 22:38
Mijn hanekam is niet overdreven lang.. gewoon omhoog zetten met gel is nog perfect mogelijk...

Maar ik heb de fout gemaakt om te laat te zeggen tegen de kapper dat ik wou dat hij vanachter doorliep, dus is het vanachter bros geworden...
Die fout zal ik niet meer maken :D

ng
18 juli 2007, 23:12
Mohawk is toch nog steeds een hanekam maar dan langs de zijkanten gewoon kaal ?

Ik weet wat je bedoelt hoor,en ik vind zo'n kapsels echt een miljoen keer mooier dan zo'n "fake" hanekam...mijn vrienden spelen in een punk-band en wat ik op die hun optredens soms zie passeren :D .Big respect voor zo'n mensen trouwens :) .Eigenlijk zie ik een echte hanekam nog wel zitten,maar ze rechtzetten is een andere zaak...
Véél punkers laten hun hanekam gewoon hangen als ze niet naar optredens gaan...wel dat zie ik niet echt zitten.

Dan moet je het maar altijd recht houden hé :p

En zwijg mij over die "modieuze" hanenkammen zenne. Shit zeg, de personen die zo eentje pakken zijn 9 kansen op 10 dezelfde die met punkers zitten spotten. Of toch pogingen doen tot.

blackman
18 juli 2007, 23:22
Dan moet je het maar altijd recht houden hé :p

En zwijg mij over die "modieuze" hanenkammen zenne. Shit zeg, de personen die zo eentje pakken zijn 9 kansen op 10 dezelfde die met punkers zitten spotten. Of toch pogingen doen tot.

Dat zijn de middellange hanekammen die ik dus bedoel hé :D .Ik moet dan ook kotsen als ik de 1000000ste jumper met een hanekam(al dan niet een zo'n platgelegde scheve hanekam) zie rondlopen.Maarja, ieder doet wat hij wilt met zijn kapsel.

Hekje#
18 juli 2007, 23:29
ik heb ook geen 'lange' hanekam..

Maar ik ben wss meer punk & metal dan jij ooit zal zijn...

[deleted]
18 juli 2007, 23:31
[deleted]

ng
18 juli 2007, 23:37
Huh, da's toch volgens mij nie waar :/ Dan zal dat aan de mentaliteit van die jongen liggen hé. Tis nie als ik ook zoiets heb dak drek met punkers ga spotten ofzo. Klaat iedereen met rust.

http://www.dailymotion.com/video/x2jq84_mundial-sub-20-cuartos-de-final-chi
Gast na de 1ste goal (met nummer 18) en die de 4de goal maakt. Zie je goed wat voor haar ik precies wil. ^^
Iemand die me kan zeggen hoe het noemt?

*zaagt*

Zie wat blackman zegt. Het stuk over jumpers, daarop doelde ik.

Blijkbaar veel mensen die mij hier totaal mis hebben begrepen.

@Cirja

Was dat op mij bedoeld mss?

exploder
18 juli 2007, 23:39
Huh, da's toch volgens mij nie waar :/ Dan zal dat aan de mentaliteit van die jongen liggen hé. Tis nie als ik ook zoiets heb dak drek met punkers ga spotten ofzo. Klaat iedereen met rust.

http://www.dailymotion.com/video/x2jq84_mundial-sub-20-cuartos-de-final-chi
Gast na de 1ste goal (met nummer 18) en die de 4de goal maakt. Zie je goed wat voor haar ik precies wil. ^^
Iemand die me kan zeggen hoe het noemt?

*zaagt*

Fauxhawk

http://i70.photobucket.com/albums/i83/887898/fauxhawk_beckham.jpg

Ma eigenlijk is't da ook nie :p
Gewoon naar kapper gaan en zeggen wat je wil

edit:
die speler is vidangossy, mss een foto opzoeken van hem en uitprinten...

Hekje#
18 juli 2007, 23:46
@ night ghost

neen, ik had het op blackman :)

Ma k weet niet of ik hem tegoei begrepen heb eigenlijk..

Mjah ik bedoel maar dat er idd van die 'pimps' zijn met hanekammen terwijl ze zelf de echte punkers (zoals ik dus) zitten uit te lachen..
Maar dat wilt niet zeggen dat een korte hanekam niet voor punkers is ( want mijne hanekam is zelf niet zo echt lang )

gegroet

ng
18 juli 2007, 23:53
@ night ghost

Mjah ik bedoel maar dat er idd van die 'pimps' zijn met hanekammen terwijl ze zelf de echte punkers (zoals ik dus) zitten uit te lachen..
Maar dat wilt niet zeggen dat een korte hanekam niet voor punkers is ( want mijne hanekam is zelf niet zo echt lang )

gegroet

Inderdaad, de lengte doet er niet toe.

blackman
18 juli 2007, 23:59
@ night ghost

gegroet

Ik had het meer op de "jump-hanekam"(en guess what, het zijn die hanekammen die zo lelijk zijn langs achter aan gezien) :p , en zeggen dat je "meer" punk of metal bent als iemand op basis van je uiterlijk vind ik redelijk ****

Hekje#
19 juli 2007, 00:05
Jup heb je idd gelijk in..

Maar ik denk als je punk of metal bent je je daar ook naar zal kleden en je uiterlijk er ook zo zal uitzien..
Hetzelfde met gothic..

En je ziet gabbers ook niet met 'n t-shirt van walls of jericho fzo lopen he

bedoelde meer zoiets :)

Karre
19 juli 2007, 00:49
Pff, weet er iemand een mooi kapsel voor mensen met krulhaar? :p Sommige zeggen dat ik het moet laten groeien en anderen zeggen dat ik het beter bros zou late doen dus ik zou eigenlijk eens een paar mooie kapsels met krullen willen zien dat ik eindelijk eens weet wat ik wil.

blackman
19 juli 2007, 12:01
Pff, weet er iemand een mooi kapsel voor mensen met krulhaar? :p Sommige zeggen dat ik het moet laten groeien en anderen zeggen dat ik het beter bros zou late doen dus ik zou eigenlijk eens een paar mooie kapsels met krullen willen zien dat ik eindelijk eens weet wat ik wil.

Ik denk niet je véél kanten opkan met een echt krullend kapsel hoor...
Ik denk dat je dan al haarbanden enzo zult nodig hebben :p .

@Cirja, ik begrijp wat je bedoelt hoor :D .
Ik ben een "skater" trouwens,freeeeeeeeeeeeeeeeedddddoooooooommmmmmmmm

[deleted]
19 juli 2007, 13:42
[deleted]

blackman
19 juli 2007, 20:24
Ik heb krullen en liet m'n haar vroeger eens vaak groeie tot aan m'n schouders. Tot ik da beu was enal en ik ben dan gewoon m'n haren kort gaan knippen, niet te kort, maar het haar zo tot over de oren en da vonden de meesten best wel mooi. Veel van de krullen merk je niet hoor. Nu is dat bij mij een beetje "uitgegroeid" en het ziet er nog best goed uit. Foto kank nie echt geven :D coz i don't have one.

Duurt dat niet superlang voor u haar tot op u schouders komt(zeker als je krullend haar hebt) ?Mjah, ik hou het meestal vol tot het net niet mijn schouders aanraakt...dan ben ik het beu(ik heb eigenlijk niet echt het geschikte haar voor het lang te laten groeien :( )

Karre
19 juli 2007, 20:55
Ik heb krullen en liet m'n haar vroeger eens vaak groeie tot aan m'n schouders. Tot ik da beu was enal en ik ben dan gewoon m'n haren kort gaan knippen, niet te kort, maar het haar zo tot over de oren en da vonden de meesten best wel mooi. Veel van de krullen merk je niet hoor. Nu is dat bij mij een beetje "uitgegroeid" en het ziet er nog best goed uit. Foto kank nie echt geven :D coz i don't have one.

Men haar hangt nu tot aan men oren, alé het hangt daar als het vettig is. Dan is het het mooist eerlijk gezegd :p. Maar natuurlijk moet ik het wassen en dan heb ik zo'n half afro kapsel, zo'n afro kapsel met grote krullen echt lelijk. En met kort haar sta ik niet dus ik heb 2 keuzes:
-Ik was men haar niet meer :p
-Ik laat het groeien

Tjah, wat kan ik dan nemen, het laatste natuurlijk :p.

[deleted]
19 juli 2007, 21:17
[deleted]

Karre
19 juli 2007, 21:38
Hmm iets vergeten te vragen, waar koop je zo van die haarbanden zoals bepaalde mensen met dreadlocks dragen? Ik heb getest hoe het er uit zou zien als het achteruit ligt en het was deftiger en mooier dan nu en het zou wel een goede tijdelijke oplossing zijn.

omfg
19 juli 2007, 22:09
Fauxhawk

http://i70.photobucket.com/albums/i83/887898/fauxhawk_beckham.jpg

Ma eigenlijk is't da ook nie :p
Gewoon naar kapper gaan en zeggen wat je wil

edit:
die speler is vidangossy, mss een foto opzoeken van hem en uitprinten...
ik heb dus blijkbaar zo'n fauxhawk, maar een beetje platter vanboven
*edit* en de achterkant van mijn haar is plat

[deleted]
20 juli 2007, 13:59
[deleted]

Keintje
20 juli 2007, 23:34

Ik ben kapster, 7 jaar ervaring, specialiteit= funky kapsels. als je je haar wil verzwaren, ik vermoed dat jouw haar heel fijn, dun is, beste wat je kan doen is wax "moulding clay" aanbrengen. niet zomaar een of andere wax maar het moet echt clay (klei) zijn.

blackman
20 juli 2007, 23:48
Ik ben kapster, 7 jaar ervaring, specialiteit= funky kapsels. als je je haar wil verzwaren, ik vermoed dat jouw haar heel fijn, dun is, beste wat je kan doen is wax "moulding clay" aanbrengen. niet zomaar een of andere wax maar het moet echt clay (klei) zijn.

Hmm, bedankt voor de tip :p .

LaCucaracha
22 juli 2007, 15:33

ik heb haar dat nogal snel dik wordt, allez ik heb veel haar ( geen krullen ofzo):p
kan ik dat dan gewoon laten uitdunnen zonder het effectief korter te laten knippen, want als ik dat nu wil omhoog zetten, ziet dat er langs opzij nogal belacheljijk uit:s
ik wil het echter niet korter, want da sta mij ni echt;)

DarkEminence
1 augustus 2007, 16:13
naar coiffeur geweest vandaag, kleine verandering, van http://img130.imageshack.us/img130/7498/meeeaz7.jpg
naar
http://users.telenet.be/FFDream/Image89.jpg
veel beter of da vettig geval :D

Kemblin
1 augustus 2007, 16:17
naar coiffeur geweest vandaag, kleine verandering, van http://img130.imageshack.us/img130/7498/meeeaz7.jpg
naar

ge had ook gewoon uw haar kunnen wassen :)

DarkEminence
1 augustus 2007, 16:28
ja dan viel da zo allemaal in mekaar, precies een paterkapsel dus no thx :p
en trouwens kwas al een tijdje aan het denken om terug naar kort over te schakelen, werd soms nogal raar bekeken met mijn dreadlock emo kapsel :p

Jarexx
2 augustus 2007, 21:33
naar

Vond het vroeger wel beter maar ieder zijn keus hé

Zelf weet ik niet wat ik met haar wil doen is nu veel te lang en weet niet wat ik ga doen. Normaal doe ik dat kort en dan in piekskes maar ben dat beu om alle dagen te spoelen en gel in te doen. Dus zou iets tof willen met weinig werk enigste probleem is dat ik veel haar heb en nooit deftig wil vallen zonder gel :sad:

Gromme
2 augustus 2007, 21:55
http://www.utopolis.be/images/site/news/jared-leto.jpg

Zo wil ik mijn haar ongeveer. Maar ik heb vrij fijn haar dus ja... Maar zoiets of een (zoals men nu zou zeggen) emo-achtig kapsel. Maar mijn haar groeit vanachter precies sneller dan vanvoor en de kappers weten precies nooit wat ik bedoel.

Alola
2 augustus 2007, 22:10

Zo wil ik mijn haar ongeveer. Maar ik heb vrij fijn haar dus ja... Maar zoiets of een (zoals men nu zou zeggen) emo-achtig kapsel. Maar mijn haar groeit vanachter precies sneller dan vanvoor en de kappers weten precies nooit wat ik bedoel.
Ga eens naar HairRevolution op de Turnhoutsebaan in Antwerpen. Echt goed en nog eens supergoedkoop ook!

cura
6 augustus 2007, 18:26

is zo'n clay vettig?
want ik heb ook dat soort haar en daarboven nog es redelijk golvend haar op momenten
bvb in amerika was het niet golvend (droog weer) en in belgië wel, na het pas te wassen is het golvend, alsek tijdje niet was al veel minder golvend
en alsek der was in doe (gewone) dan krult et ook automatisch :|

Sick`
6 augustus 2007, 22:22
http://priv.devbox.be/kapsel/Launcher.html (slideshow)

Kheb deze morgend ewa geprutst :p

Mensen met beter alternatieven zijn altijd welkom, wel graag in het punk maar niet TE punk genre :p

Wie hetzelfde kapsel zoekt: ask for wolverine en leg u kuif achteraf half plat :p

MetalG
6 augustus 2007, 22:31

k heb mijn haar zo =)

Godlessarto
7 augustus 2007, 15:39

Wow mooi kapsel. Zou ik ook doodgraag willen.

~ pIgnmilkr ~
7 augustus 2007, 16:52
ik wil die ogen

metaphore
10 augustus 2007, 10:31
Kben juist naar de kapper geweest :p
before
http://img227.imageshack.us/img227/2226/dsc00082jw5.jpg
after
http://img300.imageshack.us/img300/6788/dsc00095gc5.jpg

Kvond het vroeger goed, maar nu ook, en tis een pak frisser. Maar tis vooral in profiel dat het een verbetering is imo.
profiel before:
http://img478.imageshack.us/img478/5701/dsc00083he5.jpg
en after:
http://img507.imageshack.us/img507/2705/dsc00099sb7.jpg

Ik ben er in elk geval blij mee, en tzal een pak minder last zijn. Als men lang haar nie gewassen was zag da er zo marginaal uit, en kmoest da dan meestal ook drogen om in fatsoenlijk model te krijgen. Want meestal lag het nie zo goed als op die 1e foto :)

[ JO ]
10 augustus 2007, 10:56
ik wil die ogen

en ik heb ze :woohoo:

Kreek
10 augustus 2007, 13:57
Kben juist naar de kapper geweest :p
before
http://img227.imageshack.us/img227/2226/dsc00082jw5.jpg
after
http://img300.imageshack.us/img300/6788/dsc00095gc5.jpg

Kvond het vroeger goed, maar nu ook, en tis een pak frisser. Maar tis vooral in profiel dat het een verbetering is imo.
profiel before:
http://img478.imageshack.us/img478/5701/dsc00083he5.jpg
en after:
http://img507.imageshack.us/img507/2705/dsc00099sb7.jpg

Ik ben er in elk geval blij mee, en tzal een pak minder last zijn. Als men lang haar nie gewassen was zag da er zo marginaal uit, en kmoest da dan meestal ook drogen om in fatsoenlijk model te krijgen. Want meestal lag het nie zo goed als op die 1e foto :)

en toch was vroeger veel beter.. imo

viewer
10 augustus 2007, 14:15
Hey metaphore, bespeur ik daar een WINNY THE POE kussen? :rofl:

ugh
10 augustus 2007, 14:31
k heb mijn haar zo =)
maar itt gij past dat bij hem.

MetalG
10 augustus 2007, 14:54
maar itt gij past dat bij hem.

heb mn haartjes nu al kort hoor :)

metaphore
10 augustus 2007, 14:58
Hey metaphore, bespeur ik daar een WINNY THE POE kussen? :rofl:

nee nee, in geen geval niet :unsure:

mja, is van men zus. De zetel die normaal op haar kot staat staat hier nu boven in de gang, en da kussen ligt er in :)
don't blame me.

Xinu
15 augustus 2007, 23:54
http://img523.imageshack.us/my.php?image=ikkews9.jpg
ik ga min hare zo hebben over paar weeken zoals min kameraad het nu heeft :d

GenesisX
16 augustus 2007, 00:15
ik ga min hare zo hebben over paar weeken zoals min kameraad het nu heeft :dYou got owned.

cura
16 augustus 2007, 10:34
swel veel haar eh :):):):)

NinjaTune
16 augustus 2007, 11:41
swel emostyle :s

Xinu
16 augustus 2007, 11:46
swel emostyle :s

I like emostyle :p

Gromme
16 augustus 2007, 12:19
Ik ga mijn haar nog geruime tijd moeten laten groeien voordat ik het in model kan laten knippen met schuine 'bless'.

Simonn
16 augustus 2007, 12:38
Ik ga mijn haar nog geruime tijd moeten laten groeien voordat ik het in model kan laten knippen met schuine 'bless'.

Hou ons op de hoogte van de lengte!

Xinu
16 augustus 2007, 13:36

veel geluk :p

[TFT]Poky
16 augustus 2007, 13:44
ik wil dit, maar denk ni dat mijn mama etc daar zo content gaan over zijn.

http://www.cinemazone.dk/images/image6997.JPG

Tis nu al bijna zo maar gewoon wa langer op de zijkant

@ metaphore ik vind het veel beter zo :), vroeger was het te skater/emo/whatever achtig en daar heb ik het persoonlijk niet zo voor

cura
16 augustus 2007, 13:45
neen je bent meer voor de MILITARY STYLE YEAHHHHH

[TFT]Poky
16 augustus 2007, 13:52
neen je bent meer voor de MILITARY STYLE YEAHHHHH

omdat het toevallig een foto uit een film is?

hoe oud zijt gij zeg :)

Of moet ik van da skate haar mooi vinden?
Ik heb het gewoon niet voor lang haar bij jongens das al

cura
16 augustus 2007, 13:55
bwa valt me toch op dat mensen met dat soort haar altijd zowa agressieve wostjes zijn :P
en neen, je moet dat nie mooi vinden maar kvind het maar een domme "overkoepeling" "skater/emo/whatever achtig" dat je daar maakt
en niet enkel omdat je skater en emo naast elkaar zet..

smg_phoenix
16 augustus 2007, 13:56
ik ga min hare zo hebben over paar weeken zoals min kameraad het nu heeft :d

dragonball Z go !

[TFT]Poky
16 augustus 2007, 13:59
zoals het u opvalt dat mensen met zo een haar meestal aggressief zijn zo valt het mij op dat mensen met lang haar meestal skater/emo/metal/alto mensen zijn.

Niks tegen die mensen hé, gewoon tis niet mijn stijl :)

Toegegeven de haarstijl ziet er wat aggressiever uit, maar tis niet dat ik nen agressieve ben zenne :)

Kunlun
16 augustus 2007, 14:00
KAMEA HAMEA ! :unsure:

Hoi Phoenne :)

NinjaTune
16 augustus 2007, 14:05
KAMEA HAMEA ! :unsure:

Hoi Phoenne :)

gij met uw gestoord aziatisch kapsel :s

smg_phoenix
16 augustus 2007, 14:06
ja weiqin , gij moe klappen :s
kheb u kapsel al gezien ze , nie veel beter

Dj Aero
29 augustus 2007, 15:09
ik ben opzoek naar een foto van iemand met dit kapsel.

http://users.pandora.be/alexzijnsite/tek/rubberlegzklein.jpg

Heeft iemand dat? ik zou mijn haar graag zo ongeveer late knippe maar vind er geen foto van...

Starrk
29 augustus 2007, 15:10
Neem dat mee naar de kapper, die zullen wel verstaan wat je wil.

Dj Aero
29 augustus 2007, 15:14
ik heb een beetje mijn twijfels. Het kapsel is echt graaf maar ik heb zo het gevoel dat je daarvoor nogal dik haar voor nodig hebt. Ik heb heel dun haar...

SideShow
29 augustus 2007, 15:37
mijn haar trekt op niks de ballen, is droog, fijn en kapot ...
daarom loop ik nu terug bros rond, met de intentie van het eens goed te verzorgen

cool_boy_ke
29 augustus 2007, 15:41
Mijn haar is lang droog en dik, weet bijgod ni wat ik eraan moet doen :)

exploder
29 augustus 2007, 15:45
ik heb een beetje mijn twijfels. Het kapsel is echt graaf maar ik heb zo het gevoel dat je daarvoor nogal dik haar voor nodig hebt. Ik heb heel dun haar...

draait daar beetje matte paste in en da komt in orde

joyraider
29 augustus 2007, 16:02
Zoals het nu is: http://a140.ac-images.myspacecdn.com/images01/100/l_71a270cbf5dbfe9a35efb6341a3dd40b.jpg

Zoals het vroeger was: http://a641.ac-images.myspacecdn.com/images01/57/l_1d9407fd207c25e946cb9e4374817b90.jpg

Nu wil ik een beetje het typische Jude Law-kapsel, iets minder vol wel; http://thebosh.com/archives/jude_law_1000.jpg

Nu de vraag: gaat dit bij m'n bollere kop passen? :)

cool_boy_ke
29 augustus 2007, 16:09
Kdenk van niet joyraider.

Tha_nOn
29 augustus 2007, 19:31
ik wil roze stukken in mijn haar \o/ (wel miniem en de onderste stukken dus niet highlights:p)
maar staat dat wel bij bruin haar ^^ (het originele kapsel is lichtblond met lichtroze, kzie mijzelf mijn haar nog niet platinablond verven)

mannen met ideeën?:p

Alola
29 augustus 2007, 20:17
ik had een stuk fuchsia en dat vond iedereen geweldig...

MarG
29 augustus 2007, 20:17
Niet doen.

Babs
29 augustus 2007, 20:27
ik wil roze stukken in mijn haar \o/ (wel miniem en de onderste stukken dus niet highlights:p)
maar staat dat wel bij bruin haar ^^ (het originele kapsel is lichtblond met lichtroze, kzie mijzelf mijn haar nog niet platinablond verven)

Kunt ge die originele foto eens tonen? Kben es benieuwd.

Kheb ooit zo eens een meiske gezien die haar haar zo mooi roos/paars had geverfd. Twas echt speciaal en mooi bij haar.

Zolang ge nie overdrijft zal het wel iets hebben :)

Mijn haar is klote. Het is een lelijk bruin (héél donker, dan nog liever zwart gehad :( ), tis veel te dik en veel te veel.

Volgende keer kapper ga ik vragen om mijn meshen goe blond te doen, da het zowa lichter bruin/blonder uitziet. Hier (http://img.photobucket.com/albums/v667/babbith/DSC01127.jpg) was het goed, ma das dan weer gelijk altijd veel werk om het te stijlen en kheb daar nie altijd zin in.

Any ideas voor een leuke snit ofzo?
Of een site me ideetjes mss, kheb de ganse thread nie doorgelezen.

Alola
29 augustus 2007, 20:41
Niet doen.
Tja, daar is altijd zoveel discussie over hé... Een van mijn beste vriendinnen is kapster en ik laat haar volledig doen - zij maakt echt kunst van mijn haar, en pakweg 50% van de mensen vindt dat dan echt *wow* en de andere 50% zegt van *wtf* en vindt het spuuglelijk. Soms weet ik zelf niet wat ik ervan moet denken... Maar langs de ene kant ben ik toch wel blij dat ik niet al 100 jaar hetzelfde kapsel heb en dat het eens iets origineels is ipv het typische kleine staartje in de nek (in mijn richting hadden 10 van de 13 vrouwen dat)...

Maar zoiets moet je echt zelf uitmaken.

SIO
30 augustus 2007, 00:29
maar ge maakt hier eigenlijk wel zelf een oordeel over die met het 'onoriginele' staartje, ook al zegt ge dat iedereen het voor zichzelf moet uitmaken ;)

persoonlijk zou ik een paar lokken fushia wel kunnen appreciëren, maar zeker geen volledig kapsel

Squeak
30 augustus 2007, 01:03

Niet doen, bruin staat niet met roze. Pak dan donker paars, staat wel mooi bij bruin :)

Godlessarto
30 augustus 2007, 09:53
http://juliusdesign.files.wordpress.com/2007/03/eva_mendes.jpg
Zon kapsel voor een meisje is echt super mooi.

Jebac
30 augustus 2007, 10:20
Is het mogelijk voor in het echt een DBZ kapsel te hebben zoals die van Goku? Of iets dat er op trekt ......

Of mss iets realistischer dan, the hairstyle van Tom Welling, als ik nu naar de kapper ga hoe moet ik tegen hem zeggen dat ik mijn haar zo geknipt wil hebben?

ng
30 augustus 2007, 10:38
http://juliusdesign.files.wordpress.com/2007/03/eva_mendes.jpg
Zon kapsel voor een meisje is echt super mooi.

True, maar de eigenares van dat kapsel is gewoon al heet.

cura
30 augustus 2007, 10:40
idd, valt me op dat alle mensen die zeggen "ik wil een kapsel zoals x" of "een kapsel zoals x is wel mooi" altijd x als een of ander fotomodel/acteur/actrice nemen die waarschijnlijk met eender welk kapsel mooi gaat staan :P

ng
30 augustus 2007, 10:42
En, hun kapper kan niemand hier betalen.

?therapy?
30 augustus 2007, 13:18
Iemand goeie sites voor foto's van mannenkapsels? Heb al wa gezocht maar vind niet direct mijn goesting :p
En zoveel verschil ist toch nooit. Kort haar wa gel derin enzo... mjah, mss nog eens een snit erin laten zetten

Mini
30 augustus 2007, 14:19
Is het mogelijk voor in het echt een DBZ kapsel te hebben zoals die van Goku? Of iets dat er op trekt ......

Of mss iets realistischer dan, the hairstyle van Tom Welling, als ik nu naar de kapper ga hoe moet ik tegen hem zeggen dat ik mijn haar zo geknipt wil hebben?

Moest ge nu nen aziaat zijn, zou da gaan

nu wss niet

Karre
30 augustus 2007, 23:42

Als dat van Goku mogelijk was liepen er wellicht er al Japanners mee rond :D.

Ik vind het kapsel van die gast vanuit Final Fantasy VII advent children (de film) voor hij Sephiroth wordt wel nog iets hebben, maar achja het past toch niet bij mij en als je dat de dag van vandaag zou doen wordt je bestempeld als emo.

(Dit dus ;) (http://www.devir.com.br/ff.jpg), ik ben wel eigenlijk benieuwd om zo eens mensen die zo iets hebben te zien)

Darkness
31 augustus 2007, 01:51
wat een onnozele kapsels kom ik tegen. ik heb iets voor vanachter, maar wat ik vanboven wil heb ik dus nog nergens gezien hoewel het mij niet onoverkomelijk zeldzaam of moeilijk lijkt.. :|

nog mensen met sites behalve die met die debiele prentjes ge op google tegenkomt zodra het woord kapsel in de search voorkomt?

jeroenvde
31 augustus 2007, 10:14
shiiit, gisteren kwam ik van de kapper, had men haar op een soort hanenkam laten doen bovenaan en achteraan, niet overdreven hoog of zo iets

dus opzij korter als boven en dat kort gaat dan door naar achter zodat men haar op een punt komt in mijn nek, je kent het wel.

mijn ouders werden hysterisch :| kheb ze nog nooit zo kwaad gezien. Ik vind het er goed uitzien en mijn vrienden en lief ook

maar damn zo kwaad om een onozel kapsel... ouderwets zijn ze maarja
men pa stond naast me in de badkamer en stond er op te zien dat ik de gel er echt uitwaste.

Damn

smg_phoenix
31 augustus 2007, 11:24
gij zijt 20 jaar ? :')

Hmgrwngd
31 augustus 2007, 11:34
Een hanekam is dan ook vrij belachelijk als je zelf niet al te ruig bent qua karakter. :p
(in mijn zeer bescheiden mening natuurlijk.)

De ouders willen hem gewoon de publieke vernedering besparen. (en vooral ook de vernedering die er komt als mensen hem zien die dan tegen z'n ouders gaan janken van "uwe zoon, tziet er ne fermen uit wi, amai" )

sneax
31 augustus 2007, 13:59
das nu toch niet zo moeilijk...

een scherpe kaaklijn is als uw kaaklijn heel uitgesproken is, ik heb naar wat foto's gezocht en heb er vrij goeie gevonden:

http://www.uni-regensburg.de/Fakultaeten/phil_Fak_II/Psychologie/Psy_II/beautycheck/english/pressespiegel/algemeendagblad.htm

naar onder scrollen en kijk naar die vergelijkende foto's en let op de kaaklijn en op de jukbeenderen en ge ziet het verschil ;)

Wow prachtige foto's, zo weinig écht verschil tussen de twee foto's maar massaal verschil in schoonheid. Schoonheid objectief voorgesteld en het klopt dan nog is volledig ook!

taLa.
1 september 2007, 13:34
Iemand die mij een goede kapper kan aanraden in het Gentse ? Liefst een die ietwat stijlbewust is, en u dus niet buitenstuurt er nerd-uitziende zoda't nog 2 weken duurt tegen da ge terug toonbaar zijt ...

Heb nu vrij lang (te lang) haar, maar 't is superirritant want ik kan geen stap buiten zetten of't wordt totaal overhoop geblazen door't minste zuchtje wind. Daarom zoek ek nu om het kort te laten knippen, maar dan wel deftig en ietwat stijlvol. En daarbij komt een kapper die mij advies kan geven en weet wat hij doet goed van pas, want degene die'k nu heb vertrouw ek ni helemaal. Fotokes van een standaard kort kapsel komen ook van pas, ge vindt alleen maar foto's van die extravaganza stijlen op't net ..

EternalSilence
1 september 2007, 20:00
krulhaar, en dan een heuse sixty krullenkapsel op u hoofd.

:cool:
het komt allemaal terug, en iedereen maar da kapsel faken door hun fake krullen