PDA

Volledige versie bekijken : Mooie deals

t071943
14 mei 2007, 19:47
Ik heb eindje geleden aan een mod gevraagd of het mocht en het mocht dus;)

Ik open deze threat omdat het wel leuk lijkt om te zien wat anderen al verhandeld hebben. Het is de bedoeling dat je hier een "mooie deal" die winstgevend (ik weet dat je niet de bedoeling mag hebben om winst te maken maar het kan altijd toch eens per ongeluk gebeuren:p ).

Ik ga beginnen met de volgens mij beste deal van mij:

Ik kocht een 60GB mp3 van Creative voor een meeneemprijs van 40€ en verkocht hem nog geen week later voor 135€ :p

Het is niet de bedoeling om namen te vermelden, om problemen te besparen;)

Greetz

I YannicK I
14 mei 2007, 20:01
ik heb crackdown met de halo 3 beta gekocht voor 35 incl en een 3tal weken later verkocht ik het aan een nederlander voor 100 euro incl, de eerste die reageerde in zijn thread die mocht er 100 euro voor hebben :applause:

(hij zei dat hij gesponserd was en progamer was en daardoor 100 euro kreeg om de halo 3 beta vast te krijgen. Hij dacht dat in de winkel de beta er niet meer bijzat)

t071943
14 mei 2007, 20:05
Mooi dus eig wou je gewoon het spel crackdown? Wel grappig :p

_ns_
14 mei 2007, 20:06
Ik heb eindje geleden aan een mod gevraagd of het mocht en het mocht dus;)

Ik open deze threat omdat het wel leuk lijkt om te zien wat anderen al verhandeld hebben. Het is de bedoeling dat je hier een "mooie deal" die winstgevend (ik weet dat je niet de bedoeling mag hebben om winst te maken maar het kan altijd toch eens per ongeluk gebeuren:p ).

Ik ga beginnen met de volgens mij beste deal van mij:

Ik kocht een 60GB mp3 van Creative voor een meeneemprijs van 40€ en verkocht hem nog geen week later voor 135€ :p

Het is niet de bedoeling om namen te vermelden, om problemen te besparen;)

Greetz

40 euro :eek:

Spectre
14 mei 2007, 20:09
nokia 3300 voor 25 euro
PS2 voor 0 euro (5 euro voor benzine)
P800 voor 90 euro

heb hier al tal van mooie deals gedaan ^^

t071943
14 mei 2007, 20:10
Ja 40 euro zoek maar op bij tones:p

Vond het best een leuke deal

30seconds
15 mei 2007, 03:57
Nie echt op het forum, maar mss toch het vermelden waard:

WoW: The Burning Crusade CE gekocht voor 60 of 70 euro in de winkel
Verkocht via Ebay voor 260 euro :D

PsYmon
15 mei 2007, 07:56
nokia 3300 voor 25 euro
PS2 voor 0 euro (5 euro voor benzine)
P800 voor 90 euro

heb hier al tal van mooie deals gedaan ^^

En JSRF voor 0 euro :D

Ik persoonlijk vind het nogal mottig om met zo'n dingen uit te pakken. Als je zo'n winst kan maken, is dat meestal omdat de verkoper geen flauw benul heeft wat zijn object nog waard is. Ik vind het dan maar normaal dat je hem/haar erop wijst dat hij/zij er meer uit kan krijgen.

Nuja, soms heb je gewoon ook mensen die het rap afgehandeld willen zien, en dan doe je een mooie zaak natuurlijk.

shiby
15 mei 2007, 10:41
Nuja, soms heb je gewoon ook mensen die het rap afgehandeld willen zien, en dan doe je een mooie zaak natuurlijk.

zoals bij ons zeker psymon :D

t071943
15 mei 2007, 12:50
Psymon dus jij hebt nog nooit iets te goedkoop gekregen omdat de koper geen idee had van de waarde?

Mja als je zo'n deal kunt krijgen en er staat een meeneemprijs bij dan bied je dat toch gewoon? Mja hier zijn er niet veel zo'n deals te vinden ;)

t071943
15 mei 2007, 12:58
Heb btw ook al eens pc vermaakt en verder verkocht voor 75€ winst;)

PsYmon
15 mei 2007, 15:37
Psymon dus jij hebt nog nooit iets te goedkoop gekregen omdat de koper geen idee had van de waarde?

Sja, sommige mensen dragen eerlijkheid hoger in het vaandel dan persoonlijk gewin. Er worden al genoeg mensen 'opgelicht' omdat ze niets van computers kennen. Ik vind dat je het fatsoen moet opbrengen om het beste met mensen voor te hebben.

En nee, als de verkoper geen idee heeft van de waarde zal ik hem zeggen hoeveel dat 2dehands ongeveer waard is hier en eventueel een bod doen dat daar dichter bij ligt.

Als er IETS is dat mijn bloed doet koken is het wel opzettelijk profiteren van andermans onwetendheid.

EyeBallz
15 mei 2007, 16:08
gps van 6 maand oud, die toen nieuw €250 kostte heb ik verkocht voor €360 aan een waal via ebay
moest die verkopen voor ne kameraad en hij verschoot zelf zo neig dat hij zei dat ik €60 mocht houden. altijd tof :)

spray-bunny
15 mei 2007, 16:34
Ik doe alleen maar deals die ik mooi vind. Logisch lijkt me, anders ga je er gewoon niet op in. In het algemeen kan je op telenetforum je broek niet scheuren als je games koopt.

1 van mijn mooiste deals was toen ik gratis games kreeg van Psymon. Mooier kan haast niet.

brechtvm
15 mei 2007, 18:58
laptop gekocht aan 250€ (dacht er 300~350€ voor te krijgen int beste geval)
en deze is al bij al verkocht aan 500€...

dat was dus een mooie deal (terwijl ik zelf blijkbaar niet wist wat de waarde ervan was (onderschat).. maarja, mooi meegenomen:))

t071943
15 mei 2007, 19:12
Die is idd heel mooi, 250€ winst:p

_ns_
15 mei 2007, 19:16
Ik doe alleen maar deals die ik mooi vind. Logisch lijkt me, anders ga je er gewoon niet op in. In het algemeen kan je op telenetforum je broek niet scheuren als je games koopt.

1 van mijn mooiste deals was toen ik gratis games kreeg van Psymon. Mooier kan haast niet.

explain :eek:

stijn87
15 mei 2007, 22:29
@psymon
Maar is het dan fout te "profiteren" van iemands onwetendheid. Als ik iets verkoop check ik op zo veel mogelijke manier hoeveel ik er nog voor kan krijgen op allerlei forums en ebay. Als de verkoper daar niet de moeite voor wilt doen, is het zijn eigen fout.

Dodgey
15 mei 2007, 23:11
Ik heb al vaak gemerkt op kapaza en 2dehands dat mensen er een punt van maken om toch wat van uw vraagprijs af te krabben...

Vraag je 100 euro voor iets en dat is een deftige prijs, dan krijg je max. 90 euro aangeboden...

Mijn tip: vraag altijd een hogere prijs dan je er echt voor wilt hebben bvb. 130 euro; gij gaat altijd uw 100 euro krijgen en zij gaan wreed content zijn omdat ze denken afgepingeld te hebben en ne hele goeie deal gedaan te hebben...

... en als ge chance hebt bieden ze 110-120 en hebt ge nog meer dan ge eigenlijk ervoor wilde... ;)

Duc1n0
15 mei 2007, 23:25
@psymon
Maar is het dan fout te "profiteren" van iemands onwetendheid. Als ik iets verkoop check ik op zo veel mogelijke manier hoeveel ik er nog voor kan krijgen op allerlei forums en ebay. Als de verkoper daar niet de moeite voor wilt doen, is het zijn eigen fout.

Agreed .
En ook als je de verkoper een bod aanbied voor een object die lager is dan dan zijn echte waarde en hij hapt toe wilt dat toch zeggen dat de verkoper tevreden is met het bod dat jij aanbied ?
En bieden begin je altijd toch met een laag bod . Je begint met een openings bod en eventueel komt er een antwoord bod , een hoger bod , etc. Wat is anders het nut van een veiling ?

schep
16 mei 2007, 04:05
gewoon een kwestie van vraag en aanbod, en weten hoe dat je best online iets verkoopt.
Heb online ook al mooie deals gedaan, maar meestal voor de dingen zelf te houden.

t071943
16 mei 2007, 07:31
Ja heb ook jaar geleden ofzo een laptop geruild voor een pc die ik voor 200€ had samengestoken;)

Laptop had : 100GB hd,1GB ram,1.6Ghz,... dus was er wel content van en heb hem zelf gehouden

nOOb 001
18 mei 2007, 17:41
een ps2 met mem card controller en verticale stand +4 games voor 55 euro
games verkocht voor 30 euro
dus uiteindelijk 25 eur voor een ps2 is een mooie prijs me dunkt

was toen hij in de winkel nog 200 stond

Plato
20 mei 2007, 03:29
ik kocht eens een creative 5.1 set voor 15 euro, die doet nu al jaren dienst in m'n home cinema (living) en de verkoper kwam het nog brengen ook! Ja als het opruimt en je kunt er iemand blij mee maken dan speelt de prijs vaak minder een rol.

hey69
25 mei 2007, 14:00
die Wii sportspack datk onlangs voor 140 kocht vond ik ook geen slechte prijs. al zoveel winst gemaakt op spullen , maar die verkoop ik dan hier niet maar op kapaza of 2dehans of (minder en minder) op ebay