PDA

Volledige versie bekijken : Tattoos & Piercings

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

Yorn!
10 mei 2007, 21:49
Hoi, ik ga hier ff een kleine enquete plaatsen, gepaard met een vraagje :)

Wat vinden jullie in het algemeen van piercings en tattoos?
Ben je ervoor, er tegen of wil je er zelfs helemaal niets van weten?

Je kan hier je mening delen.

Anyway, ik ben al zowat m'n hele leven gefaisineerd door tattoos en piercings. Ik heb zelf maar 2 piercings, 2 stretch'kes in allebei de oren. Maar ik ben vast en zeker nog van plan voor er verder in te gaan.
Ik ben nu ook al een aantal weken opzoek naar een gepaste tattoage, wat ik in gedachten heb is dit:

Een sterre'tje, ongeveer 5op5 of 6op6 op mijn beide schouders of op de binnenkant van mijn pols. Ongeveer in dit genre:
http://i47.photobucket.com/albums/f161/Herr_yorn/123.gif
Op deze plaatsen:
http://i47.photobucket.com/albums/f161/Herr_yorn/12.jpg
Maar het rood-rose zal dus gewoon mijn huidskleur zijn. Dus alleen het zwarte.

Een salamander op mijn schouder zie ik ook wel volledig zitten, maar die is al wat groten.
Voorbeeldje:
http://i47.photobucket.com/albums/f161/Herr_yorn/1-1.jpg
Ongeveer het zelfde genre van tekenen en op dezelfde plaatsen.

Nu vroeg ik me af of jullie zelf nog goede sites hebben met schetskes of foto's van tattoages? Via google vind ik er wel massa's, maar weinige van degelijke kwaliteit.

deyoeri
10 mei 2007, 22:17
Laat mezelf later sowieso tattoo zetten, wrm? Omda'k het mooi vind en het heeft iets imo.
Heb niks tegen piercings, maar in tegenstelling tot tattoo's waag ik mij er niet aan. Ik heb geen schrik voor naalden, pijn en bloed, mr het schrikt mij toch wel wat af ^^

syndrom
10 mei 2007, 22:18
heb zelf twee tats, een lip piercing en twee stretchen vna 12 mm

zipke
10 mei 2007, 22:20
Ik wil een tragus-piercing, maar mag niet van de mama en papa.

Dus ik stem voor ik wil een piercing (ook al kan het ook als oorbel geschoten worden), ik zou het dan als piercing laten steken.

Nuja, ik zal wel ooit met zo een ding thuiskomen :p

ComputerVISTA
10 mei 2007, 22:22
Ik vind het absoluut degoutant u eigen verminken!

Degoutant! En iemand met nen hoop tatoos of piercings verliest bij mij direkt een hoop respect.

[TFT]Poky
10 mei 2007, 22:25
wil miss ooit wel een kleine tatooage op een discrete plaats.

Moet wel iets simpel en klein zijn

syndrom
10 mei 2007, 22:26
Ik vind dat echt zo'n enorm stom vooroordeel é, dat is nu toch mijn keuze als ik mijn eigen wil verminken?

Ryxi
10 mei 2007, 22:26

Degoutant! En iemand met nen hoop tatoos of piercings verliest bij mij direkt een hoop respect.

² that imo

ComputerVISTA
10 mei 2007, 22:31
Ik vind dat echt zo'n enorm stom vooroordeel é, dat is nu toch mijn keuze als ik mijn eigen wil verminken?

En het is mijn keuze om het degoutant te vinden!

zipke
10 mei 2007, 22:31
Er zijn ook euhm subtiele piercings en tattooages, dus zo "contra" moet ge daar nu ook nie over doen e :s

Diegene met zo piercings in het gezicht (met name van die ringen door neus en van daaruit kettingen naar de oren ofzo), vind ik ook niet echt aantrekkelijk, maar ja, het is hun leven. Tis gewoon te hopen dat ze er later (tattoages) zelf geen spijt van hebben.

Trouwens: er bestaan toch zo tatooages van 6 jaar ofzo, niet?
Bestaat dat ook niet voor kortere periodes? :p 6 jaar is te lang :)
Zo een maand ofzo (en niet zo één van in een bubblegum:p)

menlor
10 mei 2007, 22:34
kben men eigen tattoo al sinds paar maand aant ontwerpen. Ma ben nog ni helemaal eens over het ontwerp, maja da komt wel :)
en tegen dan tattoo zette ^^

syndrom
10 mei 2007, 22:34
En het is mijn keuze om het degoutant te vinden!
Tuurlijk, ma kvind het gewoon erg dat ik daardoor al een hoop respect verloren heb bij u. Je hebt nog nooit met mij gepraat ofzo.
Je zou kunnen zeggen dat het wat "rascistisch" (tss grote aanhalingstekens) is.

syndrom
10 mei 2007, 22:35
Er zijn ook euhm subtiele piercings en tattooages, dus zo "contra" moet ge daar nu ook nie over doen e :s

Diegene met zo piercings in het gezicht (met name van die ringen door neus en van daaruit kettingen naar de oren ofzo), vind ik ook niet echt aantrekkelijk, maar ja, het is hun leven. Tis gewoon te hopen dat ze er later (tattoages) zelf geen spijt van hebben.

Trouwens: er bestaan toch zo tatooages van 6 jaar ofzo, niet?
Bestaat dat ook niet voor kortere periodes? :p 6 jaar is te lang :)
Zo een maand ofzo (en niet zo één van in een bubblegum:p)

Nee dat bestaat nie, henna wel natuurlijk. Maar niet-permanente tattoos = no such thing.

zipke
Discriminatie dan eerder @ 2 posts hierboven ondertussen :p

Edit: had nochtans gehoord dat dat bestond voor 6 jaar ofzo... Foute inlichting gekregen dan? :)

Gromme
Hoe kortzichtig om iemand te beoordelen aan de hand van piercings of tatoo's. En nee, ik beoordeel niemand vooraleer ik er eerst een babbeltje heb mee kunnen slaan. Bah...

Dat het niet je ding is of je het onaantrekkelijk vind tot daartoe maar om die mensen te beoordelen en te veroordelen vooraleer je maar een greintje weet van hen. Yak.

ComputerVISTA
10 mei 2007, 22:37
Tuurlijk, ma kvind het gewoon erg dat ik daardoor al een hoop respect verloren heb bij u. Je hebt nog nooit met mij gepraat ofzo.
Je zou kunnen zeggen dat het wat "rascistisch" (tss grote aanhalingstekens) is.

roflmaonaisemetbrokskes...

Dan is iedereen wel op een manier racistisch/discriminerend daar iedereen wel ergens absoluut niet moet van weten. Komaan hé!

syndrom
10 mei 2007, 22:37
Discriminatie dan eerder @ 2 posts hierboven ondertussen :p

Edit: had nochtans gehoord dat dat bestond voor 6 jaar ofzo... Foute inlichting gekregen dan? :)

Hehe bedankt, betere woordkeuze!

Gromme
10 mei 2007, 22:38

Dan is iedereen wel op een manier racistisch daar iedereen wel ergens absoluut niet moet van weten. Komaan hé!

Nee meneer CVista het is weer typisch een uitspraak dat u toebehoord om mensen express te degouteren.

Proficiat, daar u er weer bent in geslaagd.

syndrom
10 mei 2007, 22:39

Dan is iedereen wel op een manier racistisch/discriminerend daar iedereen wel ergens absoluut niet moet van weten. Komaan hé!

Nja ergens ook wel waar, maar toch.

ComputerVISTA
10 mei 2007, 22:40
Nee meneer CVista het is weer typisch een uitspraak dat u toebehoord om mensen express te degouteren.

Proficiat, daar u er weer bent in geslaagd.

Oh nee.... moet ik nu... wenen? Of zal ik het aan jou overlaten? :D

Gromme
10 mei 2007, 22:41
Oh nee.... moet ik nu... wenen? Of zal ik het aan jou overlaten? :D

Boehoe, wat een reply.
Eén die overloopt van de doeltreffendheid en originaliteit.

Maar goed dat we elkaar niet kunnen hebben.

Retro.Johnson
10 mei 2007, 22:42
Ik wil al een tijdje een in m'n onderlip, maar de mama & papa smijten mij buiten als ik daarmee thuis kom...

ComputerVISTA
10 mei 2007, 22:42
Nee, jij kon mij hebben en ik u niet, en dat kon ge blijkbaar niet echt hebben ^^

En ge moet nie zeggen dat nie waar is want dat hebt ge zelf gezegd ;)

Stimpy
10 mei 2007, 22:44
ik vind het in 95% van de gevallen ordinair en in 4% van de overige 5 een mislukte "stoer" poging ma de tekeninge op zich kunnen wel heel knap zijn

niets voor mij, een ander doet wat m wilt, ma eigelijk moet ik der nix van hebben en vind ik het degoutant :p

Gromme
10 mei 2007, 22:44
Nee, jij kon mij hebben en ik u niet, en dat kon ge blijkbaar niet echt hebben ^^

En ge moet nie zeggen dat nie waar is want dat hebt ge zelf gezegd ;)

Dat klopt maar zoals ik zeg.

Jij kan mij niet hebben en ik kan u niet hebben. Dat betekend dat ik u misschien ooit ergens heb kunnen respecteren maar dat is dus in het verleden.

SweetEmmaRose
10 mei 2007, 22:45
Wat een nutteloze poll.
Anyway een piercing zou ik graag willen, maar iedereen vind het een slecht idee, zelfs de mensen die zelf overal piercings hebben :p ik wil namelijk een septum. Maar dat zal niet in de nabije toekomst zijn, ik ga er nog een paar jaar over nadenken (ben er nu al 2jaar over aan het beslissen)
Tattoo's, daar kan ik niet tegen, en dan zeker de mensen die het op hun 18/19jaar laten zetten, ik ben absoluut van mening dat als je een tatto laat zetten op die leeftijd je er niet zeker van kan zijn dat dat hetgene is wat je doorheen je hele leven mooi zal vinden en op uw lijf wilt hebben staan. Ge verandert zoveel in uw leven, ik vind niet dat je die beslissing dan al kunt maken. Maar dat is mijn mening natuurlijk :)

Tattoo zou ik dus nooit laten doen, maar een piercings wel (zolang als het gaatje niet te zien is nadat het eruit gehaald wordt: neus dus.)

sneax
10 mei 2007, 22:46
Ik vind een tattoo schoon, maar dan niet zo iets klein. Geen sterren, geen tribals, geen tweeties :/ !!!

Wat ik schoon vind is bv. de hele bovenarm vol getatoueerd met zo'n schone tekeningen, een beetje zoals scofield's volledige lichaam (van prison break), waarbij de tekening goed uitgewerkt is en effectief betekenis heeft!

Liefst met niet te veel kleur want da vind ik lelijk, tmoet zo ... tja scofield is eigenlijk het perfecte voorbeeld van hoe het moet zijn!

Zo de 'punt' van mijn schouder vol met een stuk van de bovenarm en lichte uitdeiningen naar de borst en schouderbladen.

syndrom
10 mei 2007, 22:46
Gromme en Vista, niet dat ik wil zagen ofzo maar pm elkaar eens ofzo. Deze thread ging over piercings/tattoo's...

Zelete
10 mei 2007, 22:47
Ik heb (een) piercing(s).

Linkeroor, bovenaan...

Ik wil wel een tattoo ook ergens op mijn arm ofzo :)

Gromme
10 mei 2007, 22:48
Gromme en Vista, niet dat ik wil zagen ofzo maar pm elkaar eens ofzo. Deze thread ging over piercings/tattoo's...

Inderdaad, je hebt gelijk. Nu ja, voor mij is hiermee de kous af.

hybrid
10 mei 2007, 22:49
en zagen da gulle kunt ma mannekes toch, JIJ KON MIJ EERST NIET HEBBEN :cry:

ik kan ulle allebei ni hebben:niceone: happy now

Babs
10 mei 2007, 23:09
Ik heb 2 piercings, navel en neus.

Ik wil graag nog een piercing ergens rond mijn mond, ma das zoiezo wachten tot ik alleen woon en totdak er echt zeker van ben. Kweet ook nog nie welke, ofwel ne madonna (http://missclochette.bleublog.ch/files/images/2006/6/mob203_1149186875.jpg), of een labret (http://www.bodyjewelry99cents.com/images/100003me24_labret_%5B1%5D.jpg) dat ik dan een ringske erin kan steken.

Een microdermal (http://modblog.bmezine.com/wp-content/uploads/200608082043-pix1.jpg) zie ik ook nog zitten, maar ik weet begod nie waar :D
Een microdermal kun je bijna overal zetten, omda zoals ge ziet ge maar een klein ijzerke onder u huid moet hebben. Tis nie pijnlijk naart schijnt, maar daar zorgt het prijske wel voor :p

Een tattoo mja. Kwil er graag één ma kheb er veel twijfels over. Ik denk er al 4 jaar over ofzo, omdak vin da het gewoon riskanter is dan een piercing. Ik wil allesinds een tattoo hebben die iets zegt over mijzelf, dus kzal nog eens lang mogen zoeken naar een ontwerp.

Ik vin tattoo's en piercings enkel stom als het maar is om te hebben. Meiskes die juist oud genoeg zijn, de eerste beste tattooeerder (how the hell schrijft ge da :eek: ) binnenstappen en in de boekskes beginnen te bladeren naar een ontwerp da ze schoon vindt, das gewoonweg dégoutant.

Mijn piercings hebben eigenlijk een meerwaarde aan mijn persoonlijkheid gegeven, en daar ben ik zeer blij over :)

Anyway een piercing zou ik graag willen, maar iedereen vind het een slecht idee, zelfs de mensen die zelf overal piercings hebben :p ik wil namelijk een septum. Maar dat zal niet in de nabije toekomst zijn, ik ga er nog een paar jaar over nadenken (ben er nu al 2jaar over aan het beslissen)

Van tgeen dak u "ken" vant forum, verschiet ik ervan dat gij zoiets mss van plan zijt. Kvin da wel sjiek :) Een septum vin ik wel speciaal, ook al omdat het mij altijd doet denken aan een koe met een ring in zn neus :p

CP-RB2H
10 mei 2007, 23:17

what a load of crap...

Huasheng
10 mei 2007, 23:18
Tattoes vind ik wel interessant (zolang het er maar niet te veel zijn), maar zelf hoef ik er geen. Bij vrouwen vind ik dat niet echt flatterend. Bij mannen dan wel een beetje (zie Johnny Depp), maar te veel is te veel en da's niet mooi (imo).

Piercings. Wel, 'k heb er één in ieder oor a.k.a. oorbellen :p Watte? Dat zijn eveneens piercings, se. Maar voor de rest moet ik nergens een piercing hebben, nooit van m'n leven. Ik vind die piercings in wenkbrauw, lip, rond de mond, tong, neus, navel, etc niet echt mooi. 'k Zie daar totaal de schoonheid niet van in. En bij een man vind ik dat al zeker niet mooi.

Darius Craven
10 mei 2007, 23:25
Piercings nee merci bij mij, bij vrouwen liever ook nie, oorbellen mag nog :)

Tattoo's voor mij mss wel, ma niks opzichtelijks, kan da nie maken met mn werk enzo... Voor vrouwen vind ik iets kleins wel sexy, ma van die vrouwen met ne halve panter op hunne arm, of iets gigantisch in hun onderbroek ( Tattoo dan ) of zo'n patat van een roos op hun bil vind ik ma niks :D

BlaDe
10 mei 2007, 23:46
ik heb een tattoo op men linkerschouderblad.

pic: http://users.skynet.be/bledrunner/tattoo.jpg

Darius Craven
10 mei 2007, 23:50
ik heb een tattoo op men linkerschouderblad.

pic: http://users.skynet.be/bledrunner/tattoo.jpg

Laat dan meteen zoiets zetten heh

http://media3.guzer.com/pictures/scary_back_tatoo.jpg

;)

Raukaris
10 mei 2007, 23:54
De hoofdpersonage uit mijn favoriete fantasy reeks heeft een draak dat rond elke onderarm slingert met rode/gouden schubben (Dus tot aan de pols)

Ik droom ervan om zelf zo'n draak te laten zetten maar omdat het ongelooflijk veel geld/tijd kost en het op sommige mensen een negatieve indruk maakt wacht ik het voorlopig af. (Niet dat het mij kan schelen wat andere mensen van mij denken maar ivm een job..)

128MB
10 mei 2007, 23:59
Tattoo zou misschien nog gaan als het echt mooi is. Maar piercing? Nee merci.

Suphafly
11 mei 2007, 00:00
baah verminken
een lelijke vrouw zonder tattoo
of een mooie vrouw met (al dan niet lelijke) tattoo's
zouk nog altijd gaan voor de mooie vrouw :p

Beramode
11 mei 2007, 00:38
<3 tattoos en piercings:D

hangt er wel volledig vanaf wat(ivm met tattoos dan vooral) en of de persoon in kwestie er mee staat

kheb zelf rechts 1 oorbel(geschoten), links twee en nog een gestoken piercing vanboven. Tongpiercing had k graag gehad maar kheb iets teveel last van gevoelige tanden dus durf het nie echt:/

tattoo wil ik eigenlijk al heel lang maar nooit een tekening gevonden die me aanstond dusja:sad:

Son Gokou
11 mei 2007, 00:47
ik zelf heb er 3, rhcp logo op men rechter pols, engel op linker arm, engels des doods op men volledige rug

Akai
11 mei 2007, 01:20
hmm tattotje moe wel leuk zijn zo op men rechterschouder, het eerste karakter in men sig (voor wie japans of chinees heeft geinstalleerd) <3

Arifiene
11 mei 2007, 09:11
3 oorbellen lings, 4 oorbellen rechts (1tje bovenaan).
Piercings in het gezicht (wenkbrauwen of lip ofzo) vind ik gwn marginaal bij een meisje.
Bij een jongen staat da soms wel.
Idem met tattoo's. Bij meisjes komt dat vaak nogal trashy over. Zo'n navelpiercing zou ik nooit moeten hebben, elke 12 jarige heeft da.

Pestilence_007
11 mei 2007, 09:38
kga men tattoo laten zette na de zomer (in de zon zitte met een tattoo ni direct een optie :p), heb al het concept, nu nog de uitwerking ervan (moest ik nu eens kunnen tekene!)

Allesinds veel symboliek die bij mij en mijn leven past, ik vind zo'n tattoo toch iets meer hebben dan ne tribal bv.

Plaats : zijkant rechter onderbeen

tkan zijn dat er na deze nog 1 volgt maar altijd eerst goed overwegen. Kwou zo 1 op sleutelbeen,schouderblad en nek (1 dat zo doorloopt) morja dat zien we weer verder..

piercings vind ik persoonlijk ook niet erg, al denk ik niet dat ik er direct mee zou staan en als ik er dan 1 zet moet ik het weer goed overwegen daar ik veel sport en deze mss kan hinderen

Xevven
11 mei 2007, 09:46
ik heb gevote voor:
Je doet maar wat je wilt, maar ik begin er niet aan

Iedereen doet wat hij wil maar op deze moment heb ik er geen behoefte aan. Moest men vriendin dat willen dan doet ze maar :)

Het enige wat ik nog zou doen later is mss de naam van men kinderen op men schouder.

syndrom
11 mei 2007, 09:56
Het enige wat ik nog zou doen later is mss de naam van men kinderen op men schouder.

Ik laat later voor elk van mijn kinderen een ster op men arm zetten.

GMotha
11 mei 2007, 09:56
Moi = gepierced dans le brauwe du wenk.

Tattoo komt mogelijk als ik eens een goed idee heb wat en waar te plaatsen. Geen tribals en al die brol, iedereen heeft dat al.

BlaDe
11 mei 2007, 09:59
kzit al een tijdje te spelen met het idee om nog een 2de te zetten, maar ktwijfel serieus..
zou overkill kunnen zijn :x

GroovyBeatsss
11 mei 2007, 10:15
Ik heb er 2 staan: ene op men schouderblad en een op men rechterarm vanboven. Alle 2 tribals. :p Ben meer voor het strakkere design ipv 1400 strepen en verschillende kleuren... Achja ieder zen goesting natuurlijk eh;)

@ Competoetervista: Vind het nogal redelijk zwak u reply. Ik ben niks veranderd sinds ik een tattoo heb. Nuja als gij di emening hebt is da volledig u zaak eh;) Ik val u ook helemaal niet aan ofzo :p Mja ik snap niet echt wat iemand met een tattoo opeens "minder" is.

Tis natuurlijk wel een feit da in sommige bedrijven tattoo's niet welkom zijn ;) Aléja in sommige, heel veel. Wat ik dus nooit zou doen is éne op mijn arm zetten (vanonder, zichtbaar dus) Zowiezo kan je het al bijna vergeten om een deftige job te vinden. Zo een tattoo komt nu eenmaal niet goed over als je meubels moet gaan verkopen, u bedrijg vertegenwoordigen, ...

Anywayz kheb foto's op pc staan ma ben te lui om up te loaden..

@ Babs: persoonlijk vind ik die piercing onder de lippen niet mooi bij meisjes :p Mja zoiets kan ook alleen aan mij liggen eh ;)

Suphafly
11 mei 2007, 11:44
die van TMF staat nochtans goed mee haar piercings :p

Ratjetoe
11 mei 2007, 12:07
ik heb een neus piercing
wolla

Margeitje
11 mei 2007, 12:09
Kheb twee gaatjes in elk van mijn oren , vroeger ook nog een derde links (maar das nu gewoon toegegroeid) en rechts een helemaal vanboven maar da ontstak altijd :sop:
Vorig jaar in augustus heb ik mijn neuspiercing laten zetten en still happy :)
Kzou graag ook nog zo'n "madonna" ding laten zetten (gelijk babsie het noemde, kwist nie da da die naam had :p) maar alsek da doe, zetten ze mij thuis buiten en onterven ze mij wss , hehe...
Dus tzal blijven bij hetgeen ik heb.
Tattoo's zijn niet aan mij besteed ^^

Darius Craven
11 mei 2007, 12:39
die van TMF staat nochtans goed mee haar piercings :p

Zij is idd wel lekker, maar zonder piercings ook hoor :)

Tha_nOn
11 mei 2007, 12:42
kheb alleen maar oorringen (die dan wel gestoken zijn ipv geschoten) momenteel nog 3 rechts en 2 links
anyway andere piercings dunno er zijn er niet echt die mij aanspreken buiten zo eentje onder uw lip (en dan me een ringske:p) maar tis niet gelijk datk dat echt belangrijk zou vinden, kbetwijfel ook sterk of ik ermee zou staan
kvind zo een madonna-piercing btw echt niet mooi:p ziet er meestal uit als een grote puist voor je doorhebt dat het een piercing is:p

tattoes ik heb er niets tegen maar ze worden echt veel te snel gezet imo:p nuja de wederhelft wil het absoluut niet anders zou ik wel overwegen om iets kleins op een gekke plaats te zetten (kwestie van mijn persoonlijkheid te accentueren zeker ^^)
anyway voor zeer ingrijpende gebeurtenissen in uw leven zie ik mezelf dat mss ook wel doen maar dan enkel zelf ontwerp en symbolisch:p

Equino
11 mei 2007, 13:01
Hoeveel kost dat eigelijk, zo een tattoo laten zetten?

Gaande van klein tot groot...

zarathustra
11 mei 2007, 13:04
Kheb twee gaatjes in elk van mijn oren , vroeger ook nog een derde links (maar das nu gewoon toegegroeid) en rechts een helemaal vanboven maar da ontstak altijd :sop:
Kzou graag ook nog zo'n "madonna" ding laten zetten (gelijk babsie het noemde, kwist nie da da die naam had :p) maar alsek da doe, zetten ze mij thuis buiten en onterven ze mij wss , hehe...

ik dacht al dat iets aan u neus opmerkte >_>

anyway

zolang het allemaal maar niet te opvallend en bombastisch is, kan het nog mooi zijn. Al vind ik ringen en toestanden in wenkbrauwen, lippen, etc nogal.. lelijk.

Nu zelf moet ik het niet hebben, ik ben al freaky genoeg zo :/

orez
11 mei 2007, 13:17
Ik ben voor het ogenblik ook een eigen tattoo aan het ontwerpen, 1 die smal begint en breder uitloopt.

De smalle kant begint hoog in de borststreek over de schouder en wordt een stuk breder op de rug.

Waarom? Ik heb nog nooit iemand gezien met een soortgelijke tattoo, en eigen ontwerp waarom : ik wil origineel zijn, en wil niet met iets op mn lijf rondlopen waarvan er nog 100'en zijn.

En etgeen ik ontwerp ben ik zeker dat ik op mijn lijf wil, zelf als grafisch ontwerper iets op je lichaam hebben dat je volledig zelf ontworpen hebt is iets om trots op te zijn.

Son Gokou
11 mei 2007, 13:25
Hoeveel kost dat eigelijk, zo een tattoo laten zetten?

Gaande van klein tot groot...

Mijn klein logo van de rhcp koste 200 € en is 2.5 uur werk aangeweest.

Men engel op men arm koste 250 € en is 3 uur aan gewerkt geweest.

De engel op men rug is de eerste keer 300 € en is 3 uur aangewerkt geweest en nu moet ik iedere maand 1 keer terug gaan voor 2 uurtjes om de details verder te laten inkleuren.

Killstick
11 mei 2007, 13:41
als ik er vanzeleven nog de schouders voor krijg laat ik me wss wel een zetten op men schouder.

Equino
11 mei 2007, 13:44
Mijn klein logo van de rhcp koste 200 € en is 2.5 uur werk aangeweest.

Men engel op men arm koste 250 € en is 3 uur aan gewerkt geweest.

De engel op men rug is de eerste keer 300 € en is 3 uur aangewerkt geweest en nu moet ik iedere maand 1 keer terug gaan voor 2 uurtjes om de details verder te laten inkleuren.

thx :)

democracy02
11 mei 2007, 14:00
tattoos vind ik wel nice,
maar ik heb er het geld niet voor en zie het nie graag genoeg om het zelf te laten zetten.

van die indiaanse toestanden zoals
http://i43.photobucket.com/albums/e386/pouringwater/Light%20Reflected%20on%20Water/tattoo4c.jpg

http://rhcprock.free.fr/photogallery/tattoos/anthsback.jpg (bird)
i like :D

piercings no like

ik ben meer een bodypaint man :D
http://easteatswest.typepad.com/.shared/image.html?/photos/uncategorized/delhi_holi_alex_and_man.JPG

http://www.lilokinne.com/LiloMakedaBodyArtBD6-14-2005DSCF2212EnergyTransfer.jpg
:love:

Yorn!
11 mei 2007, 16:27
Kent er nog iemand een site met verschillende schetsen?

En heb het eens vlug vlug gelezen hier, en ff @ sweetemma dingeskes; een septum doet enorm veel pijn en ik ben er vrij zeker van dat het niet meer toegroeid :)

|) ][ |V| ][
11 mei 2007, 16:43
Absoluut niks voor mij, vind het op enkele uitzonderingen na ook lelijk, maar als iemand dat wel graag ziet en het laat doen, geen probleem voor mij :)

democracy02
11 mei 2007, 16:51
http://static.flickr.com/88/211133223_3d34cd0682_o.jpg

http://www.ishiboo.com/~nirva/Mods/tonguesplit/tongue_split.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/8f/Tongue-split.jpg/400px-Tongue-split.jpg
sSssexy :unsure:

Yorn!
11 mei 2007, 17:28
Dat zijn geen piercings of tattoos hé

xDama
11 mei 2007, 17:44
Zodra ik eens aan een shop voorbijwandel waar ik kan laten piercen laat ik meteen mijn 2 oren doen voor 2 stretchen. Wel maar tot 6mm fzo, groter zou te lelijk worden en mijne kop is al gene vette :p

Ik zit al een jaar te verkondigen dat ik een stretch ga steken maar nooit komt het er van om nog maar mijn oren te laten piercen.

Tattoo's komen er zeker en vast. Ik zal die dan wel zelf ontwerpen en mij zeker een jaartje fzo bezig houden louter en alleen met het ontwerp. Als er dan ooit komen zou het op de onderarmen, kuiten en onder de biceps zijn.

Ik moet wel eerst nog wat verdikken, want atm ben ik geen al te brede mens dus als ik dan met de jaren wat zou verdikken zijn die tats wel naar de zak.

Maar ik vind tattoo's en piercings echt super. Nuja, DEFTIGE tattoo's. Tribals en beesten op je lijf tattoeeren vind ik persoonlijk waardeloos, de mensen die het hebben ga ik niet scheef bekijken maar ik vind het maar zonde.
Echt tattoos die je ganse bovenarm bedekken en echt een volledig plaatje vormen zijn gewoon super!

De SkeEvN
11 mei 2007, 17:48
heb 2 tattoos op iedere pols 1

later zettik er nog waneer ik bepaalde punten in men leven heb bereikt

foto's van biede tattoo's http://www.skeevn.be/gsmfotos/tattoo/

ik zet ze omdat ze een betekenis hebben (rechtstreeks dan)
omdat ik een afbeelding mooi vind ga ik nooit een tattoo zetten.. domste move die je ooit kan doen tenzij je het echt wil

Yorn!
11 mei 2007, 18:09
@ Damarus:
Had ik ook met mijn stretchkes, jaren over zitten te zagen dat ik ze ging laten zetten, nooit kwam het ervan.
Tot in januari, kwam van school, zat op de bus en ik dacht, whatever. Geld gaan afhalen en naar de Wildcat gegaan.

@ Skeevn:
69 op je pols?
En die andere kan ik niet lezen.

Xylo
11 mei 2007, 18:27
Ik wil al jaren een tatoo.
Wat ik in gedachten heb:
Gunblade van Squall (FFVIII) verticaal over mijn rug en dan van in't midden vleugels naar de schouders toe.

Of op me borstkas de logo van SeeD (Wederom FFVIII)

Gromme
11 mei 2007, 19:15
Vorige keer een jonge dame gezien die haar volledige arm (longsleeve) gedaan was. Het was prachtig om te zien. Heel mooie kleuren eigenlijk.

Ook elders had ze tattoo's.

Nu je moet je wel in een bepaalde 'wereld' begeven. Bij sommige mensen zou zoiets inderdaad niet 'passen' maar bij sommige past dat gewoonweg. En bij haar was dat echt mooi.

En dan heb je mensen die zeggen. Ja maar wat als later... Weet je, uiterlijk gezien worden we alleen maar verrimpelder (amai) en weet ik nog wat, het is uiteindelijk het innerlijke dat je meeneemt naar later.

Daedie
11 mei 2007, 19:23
zelf weinig to geen interesse in beide. Ma vind het wel mooi op anderen, zolang het proper en beperkt blijft :p.

SweetEmmaRose
11 mei 2007, 19:32
Van tgeen dak u "ken" vant forum, verschiet ik ervan dat gij zoiets mss van plan zijt. Kvin da wel sjiek :) Een septum vin ik wel speciaal, ook al omdat het mij altijd doet denken aan een koe met een ring in zn neus :p
Ja idd, niet iedereen heeft het, maar als je dat niet zo laat bengelen van je neus, lijkt het niet op een stier. Maar dat is idd de meest voorkomende opmerking als ik erover begin 'haha zoals een stier :p'.

Denk maar terug aan de clip van crawling van linkin park, daarin heeft katelyn rosaasen een septum, en dat zie je haast niet. Het bengelt een beetje, bij mij zou het er echt vlak tegen moeten zitten.
http://www.geocities.com/ademaskat/c46.jpg
en dus niet zoiets http://www.communigate.co.uk/york/revampedpiercecentral/phpuH7l5n
:p ew :D

En heb het eens vlug vlug gelezen hier, en ff @ sweetemma dingeskes; een septum doet enorm veel pijn en ik ben er vrij zeker van dat het niet meer toegroeid :)
Pijn, ja dat zal wel :D
Toegroeien is niet erg e, het zit hem bij mij dat als je die dus bvb in je neusvleugel laat schiete, je een litteken ziet als je die ooit permanent uitdoet.
Terwijl dat bij een septum in je neus zit, dus dan zie je het niet e :)

Savage
11 mei 2007, 19:34
http://users.edpnet.be/ab/tat_small.jpg

Is het teken van het taoisme ...

De SkeEvN
11 mei 2007, 19:40
@ Damarus:
Had ik ook met mijn stretchkes, jaren over zitten te zagen dat ik ze ging laten zetten, nooit kwam het ervan.
Tot in januari, kwam van school, zat op de bus en ik dacht, whatever. Geld gaan afhalen en naar de Wildcat gegaan.

@ Skeevn:
69 op je pols?
En die andere kan ik niet lezen.kunde erin zien maar is een horoscoop...
en nie de mijne...

2 voor de prijs van 1 :woohoo:

Suphafly
11 mei 2007, 19:46
Ja idd, niet iedereen heeft het, maar als je dat niet zo laat bengelen van je neus, lijkt het niet op een stier. Maar dat is idd de meest voorkomende opmerking als ik erover begin 'haha zoals een stier :p'.

Denk maar terug aan de clip van crawling van linkin park, daarin heeft katelyn rosaasen een septum, en dat zie je haast niet. Het bengelt een beetje, bij mij zou het er echt vlak tegen moeten zitten.
http://www.geocities.com/ademaskat/c46.jpg
en dus niet zoiets

dan kunde nog truffels gaan zoeken int bos derachter

ComputerVISTA
11 mei 2007, 20:23
dan kunde nog truffels gaan zoeken int bos derachter

:rofl:

post van de dag ^^

|) ][ |V| ][
11 mei 2007, 20:28
ik ben meer een bodypaint man :D
http://easteatswest.typepad.com/.shared/image.html?/photos/uncategorized/delhi_holi_alex_and_man.JPG

http://www.lilokinne.com/LiloMakedaBodyArtBD6-14-2005DSCF2212EnergyTransfer.jpg
:love:

Amai, zo'n goed doordachte patronen met een waarschijnlijk heel diepe betekenis :p

Killstick
11 mei 2007, 20:38
[ |V| ][;8605505']Amai, zo'n goed doordachte patronen met een waarschijnlijk heel diepe betekenis :p

Das dachtek deel van het hindoeisme of boedisme zo ne feestdag da ze me verf of zo gooie ( zie da aan ik leerde iets van godsdienst int secundair :bow: )

democracy02
11 mei 2007, 20:51
idd das van de "dag van de kleuren" ofzo :p

Babs
11 mei 2007, 23:33
anyway andere piercings dunno er zijn er niet echt die mij aanspreken buiten zo eentje onder uw lip (en dan me een ringske:p) maar tis niet gelijk datk dat echt belangrijk zou vinden, kbetwijfel ook sterk of ik ermee zou staan

Idd, zo een ringske rond u lip vind ik echt mooi. Ik denk wel dat het mij zou staan, kheb het ooit al eens uitgeprobeerd me een fake oorring dat ge moest toeknijpen :p Kheb zowa een pruillipje ook ^^

En etgeen ik ontwerp ben ik zeker dat ik op mijn lijf wil, zelf als grafisch ontwerper iets op je lichaam hebben dat je volledig zelf ontworpen hebt is iets om trots op te zijn.

Right on! :p Kdoe wel nie echt een afstudeerrichting van ontwerper ma theeft er toch veel mee te maken

M1tch
12 mei 2007, 05:12
kheb een tattoo op mn linkerbovenarm, ik wil nog verder uitbreiden maar dat ga ik voorlopig maar laten.

Ik vind tattoos op de schouder en bovenarm prachtig, vooral als het echt de vormen van het lichaam volgt. Mooie tribals :niceone: Heel mn broer zijn arm is prachtig getatoeerd, ik wou dat ik het ook kon laten doen, maar ik moet aan mn toekomstige job denken, daar kan dat wel eens verkeerd overkomen bij klanten.

cocksucker
12 mei 2007, 08:10

Jij verminkt jezelf anders ook wel goed met je sigaretten ;)

Rivers
12 mei 2007, 10:10
Zo'n klein zilver steentje, maar dan echt klein, op de neus vind ik wel mooi. Maar niet van die ringen of die gigantische stenen die meteen opvallen..

Bram
12 mei 2007, 10:48

jaja, DE neuspiercing :p

ik heb zelf nog ffkes een gaatje gehad bovenaan m'n linker oor, ma da bleef ontsteken en kheb het laten dichtgroein (is litteken gebleven weliswaar :( )

kwil al heel lang feitelijk nen stretch in m'n linkeroor, mor ik studeer regentaat en heb nen studentenjob in de horeca... twee sectors waar ze nie vree mee piercings kunnen lachen, dus ik laat het maar zo...

wat betreft tattoos, heel afhankelijk, ik hem al heel sjieke dingen gezien bij mannen en vrouwen, mor ook al heel mottige dingen dus...
wat betreft zelf een laten zetten... goh, mss, moest ik ooit een ontwerp zien da ik echt zeg van: damn, da wil ik... mor zo voor de rest, neuh nie echt...

lordfett
12 mei 2007, 11:15
kwil nog wel tattoos, schouder en onderbeen en borst. heb momenteel zelf een tong piercing. en de vriendin vinnet vree leuk :D

Killstick
12 mei 2007, 11:17
Jij verminkt jezelf anders ook wel goed met je sigaretten ;)

Nja CompVi daar eeft em wel gelijk e man :p die longen ziede ni ma ze zijn zelf slechter :p

De SkeEvN
12 mei 2007, 11:24
liever ne lelijkaard zien me tattoos dan enen die stinkt alsem u paseerd en iedere keer em zen bek opendoet...

h0pje
12 mei 2007, 11:38
Ik wil wel een strecher laten steken, maar meer dan dat laat ik toch ook wl niet doen. Tattoos zijn nice maar alleen maar alst schoon gedaan is en tis ook te zien bij wie vind ik.
Paar voorbeeldjes van schone tattoos:
Travis Barker (http://www.nndb.com/people/004/000103692/travis-barker-1.jpg)
Tom Delonge (http://www.vanishingtattoo.com/tattoo/celeb-delonge.htm)
Ik wil wel zo'n UFO tattoo :p maar kzou er niet mee staan

De SkeEvN
13 mei 2007, 08:59
filmke gevonden van hoe je het best jou idioote tattoos verwijderd

http://www.break.com/index/low-budget-tattoo-removal.html

arbiter
13 mei 2007, 09:01
ik ga tribal laten zetten op mijn arm met heeeel subtiel de initialen van vriendin erin verwerkt.
kwil al sedert men 15 tattoo na de zomer er werk van maken si :)

Arifiene
13 mei 2007, 11:10
ik ga tribal laten zetten op mijn arm met heeeel subtiel de initialen van vriendin erin verwerkt.
kwil al sedert men 15 tattoo na de zomer er werk van maken si :)

neem da nu ni persoonlijk
ma ik vind da t stomste da ge kunt doen
voort zelfde geld loopt uw vriendin er binnen 5 jaar vandoor met een ander, en dan stade daar met uw tattoo...
Vindt dan nog maar es ene met dezelfde initialen...

arbiter
13 mei 2007, 11:16
das just hetgeen ik met heeel subtiel bedoel wij mogen weten dat je het ziet maar een vreemde mag die initialen er niet meteen in herkennen...

alsge ne goeie tattoo-artiest vind kan die da er perfect in verwerken!!!

Arifiene
13 mei 2007, 11:19
das just hetgeen ik met heeel subtiel bedoel wij mogen weten dat je het ziet maar een vreemde mag die initialen er niet meteen in herkennen...

Ja ok, maar moest het ooit uitgeraken, dan weet GIJ et wel eh, dat ze nog op uw lichaam staat...
En als ge niet als vrienden uiteengaat...

arbiter
13 mei 2007, 11:21
mja daar hebde ne punt.
mja si ik ga eerst dien laten ontwerpen en dan kijken wa het zegt.
ik heb nog wel paar andere ideeen ook voor ne tribal maar als het echt goe gedaan is zulde die initialen der niet echt in herkennen.

felixdraait
13 mei 2007, 11:24

Kameraad, als't uit is (en 9 kansen op 10 gebeurt dat, ik ben mijn lichtgelovigheid sinds kort kwijt), is het laatste daje wilt zien foto's, kledingstukken of brieven van haar. Die kunde wegsmijten, dien tattoo niet...

I'd think, rethink, check and recheck in this case.

en PS: GIJ gaat die initialen herkennen, daar draait het om, dat is het ergste.

arbiter
13 mei 2007, 11:25
mja daarmee dak ook zeg dak eerst ga checken alst nie subtiel genoeg is laat ik ne andere tribal ontwerpen zu ik weet ook heus wel dat er ooit een dag komt dat gedaan kan zijn...

Godzilla*Akira
13 mei 2007, 11:43
1 tat en 4 piercings (2 spike dingskes in onderlip en 1 in elk oor, met bedoeling tot stretchen).

pieta
13 mei 2007, 11:52
iedereen altidj met die tatoos van sterren he...

ken zo al 5 mensen die een ster tatoo hebben, ik heb niks tegen een tatoo, ik zou alleen ene willen als ik ookit iets tegenkom wat voor mij iets betekent ofzo, maar nie van: ik wil een tatoo eens kijken...

ComputerVISTA
13 mei 2007, 17:33
liever ne lelijkaard zien me tattoos dan enen die stinkt alsem u paseerd en iedere keer em zen bek opendoet...

Eens zien wie er bij een solicitatie aangenomen zal worden.

- Een gast met nen ijzerwinkel in zijne kop en eventueel wat schilderijen der bij

- Of ik nadat ik het sigarettenluchtje heb verwijderd door m'n tanden te poetsen ;)

Ik weet op wie ik m'n geld zal zetten :) En kom nie af met dat geen waar is want ken er welgeteld 4 die voor deze reden afgewezen zijn ;)

amdr
13 mei 2007, 17:36
Ik had een tongpiercing. Maar uitgedaan voor men ex omda ze het ni mooi vond (leuk was wa anders maar goed :p ). Soms krijg ik eigelijk wel zin om ze terug te late steken

Re@V0r
13 mei 2007, 17:38

- Een gast met nen ijzerwinkel in zijne kop en eventueel wat schilderijen der bij

- Of ik nadat ik het sigarettenluchtje heb verwijderd door m'n tanden te poetsen ;)

Ik weet op wie ik m'n geld zal zetten :) En kom nie af met dat geen waar is want ken er welgeteld 4 die voor deze reden afgewezen zijn ;)

kwist ni da je tegenwoordig ook al je kleren moet afdoen op sollicitaties... zodat ze kunnen zien of je nergens op je lichaam een tattoo hebt :unsure:

ComputerVISTA
13 mei 2007, 17:38
kwist ni da je tegenwoordig ook al je kleren moet afdoen op sollicitaties... zodat ze kunnen zien of je nergens op je lichaam een tattoo hebt :unsure:

Allez, zichtbare dan, betweter :p

Ow en een verhaal van ene die ging soliciteren op't ministerie waar ze door detectoren moesten stappen voor een rondleiding... ding ging af en ze wisten genoeg blijkbaar ^^

Daedie
13 mei 2007, 17:41

hij werkt mss in de porno-industrie? :unsure:

TiBasco
Dat maakt je nadien nog geen toffe collega hé... Verbitterde gefrustreerde mensen worden over't algemeen niet zo aanvaard me dunkt...

ComputerVISTA
hij werkt mss in de porno-industrie? :unsure:

Dat zijn geruchten! :unsure:

nTFs
13 mei 2007, 17:46
Geen tattoos & piercings voor mij en ik ga er zeker niet aan beginnen maar er zijn er altijd die moeten overdrijven. (http://users.telenet.be/viper550/tat)

Babs
13 mei 2007, 17:58

Das wel waar, spijtiggenoeg.
Een vriendin van mijn klas is onlangs naar de kapper geweest, ma aangezien haren normalen kapper volzet was is ze bij nen andere geweest.
Ze vertelde dan dat die andere er nogal uitzag: gekleurde haren (zo helft zwart en wit/blond), ze had veel piercings en sterrekes als tattoo.
En ik vroeg haar dan van "ma twas toch een vriendelijke?"
En zij zei van ja twas een vriendelijke en een goeie, ze ziet er gewoon wa anders uit.

Mensen met tattooages en piercings worden benadeeld in de werkomgeving omdat ze er "slechter en gemener" uitzien. Ma tis uiteraard nie zo omdat ze dat allemaal hebben dat ze niet kunnen werken.

Ik zal altijd braaf blijven en schoontjes mijn werk maken, hoeveel piercings en tattoo's ik ook heb :p

BlaDe
13 mei 2007, 18:03
zien da ge er geen op zichtbare plekke hebt eh :)

De SkeEvN
13 mei 2007, 18:12
Geen tattoos & piercings voor mij en ik ga er zeker niet aan beginnen maar er zijn er altijd die moeten overdrijven. (http://users.telenet.be/viper550/tat)den eerste zen neus rafl snuit maarnekeer :')

Babs
13 mei 2007, 18:19
zien da ge er geen op zichtbare plekke hebt eh :)

Kheb al een neuspiercing, maar ik kan daar een heel klein puntje in steken zodat het bijna niet opvalt.

En tattoos ga ik nie op mijn gezicht laten zetten :p

Die zn neus da gestretched is is echt wel lelijk :eek: kan mij nie voorstellen dat da handig is. Als em gaat zwemmen komt al da water door zn neus :D

In de Street in Gent werkt daar ne nieuwe (tkan zijn da em daar al langer werkt, ma twas lang geleden dak er geweest ben) en die heeft zn oren ook zo wijd gestretched. Als da zoveel is vinnek het ook nie mooi meer

Dakantochnie
13 mei 2007, 18:30
Ik vind het heel lelijk, maar ik ga er mensen niet anders door behandelen.
Oorbellen (wat je niet echt piercings kan noemen) voor vrouwen vind ik mooi, maar daar moet het dan ook stoppen (buiten wat andere sierraden die je zo kan uitdoen natuurlijk).
Zo'n dingen zijn voor mij persoonlijk dan ook een enorme afknapper. Mijn vrouw mag een kilootje teveel wegen, maar ik wil niet dat ze volloopt met metaal of lelijke tekeningen.

syndrom
13 mei 2007, 18:31
Ik vind het heel lelijk, maar ik ga er mensen niet anders door behandelen.
Oorbellen (wat je niet echt piercings kan noemen) voor vrouwen vind ik mooi, maar daar moet het dan ook stoppen (buiten wat andere sierraden die je zo kan uitdoen natuurlijk).
Zo'n dingen zijn voor mij persoonlijk dan ook een enorme afknapper. Mijn vrouw mag een kilootje teveel wegen, maar ik wil niet dat ze volloopt met metaal of lelijke tekeningen.

oorbellen zijn toch ook piercings? het zijn ook gaten in uw lichaam?

ComputerVISTA
13 mei 2007, 18:35
En @ wat ik gezegd heb... Ge moet da zo persoonlijk niet pakken, das immers eerder mijn probleem dan het uwe ;)

Mr. SLASH
13 mei 2007, 18:35
ik zie mij later wel nog iets subtiels op schouderstreek zetten , zeker nie groot , maar iets zoals de naam van uw kind ofzo maar zeker geen draken of dergelijke

en kwa piercings zie ik wel graag zo nen piercing in de wenkbrauw , maar ik denk niet dat zoiets zou laten zetten , gewoon omdat meeste zoals pa en dergelijke het zouden afkeuren

groeit zoiets eigenlijk altijd terug dicht , zoals bijv gewoon zo nen piercing door wenkbrauw , als ge diene wegneemt ?

Dakantochnie
13 mei 2007, 18:36
Mja, ergens wel ja.
Enfin, mooie, elegante oorbellen mogen nog. Maar daar moet het echt stoppen.

syndrom
13 mei 2007, 18:38
Sociaal aanvaardbaarder laten we het zo zeggen. ;)

Dakantochnie
13 mei 2007, 18:40
Sociaal aanvaardbaarder laten we het zo zeggen. ;)
Niet omdat het persé sociaal aanvaardbaar moet zijn, maar ik hou van elegante vrouwen, en daar hoort geen hele ijzerwinkel bij.

Equino
13 mei 2007, 18:41
Liever een lief met ergens een piercing en/of tatoo dan een da rookt! :tongue:

Een tatoo op sommige plaatsen is enorm geil en zo kan een piercing dat ook zijn :cool:

Terwijl nen assenbak kussen vind ik echt NIET opwindend.
Een meiske dat rookt heeft in 9/10 gevallen al nauwelijks tot geen kans meer bij mij... Hoe heet ze ook is...

syndrom
13 mei 2007, 18:42
Nee kheb et op oorbellen en andere piercings.

ComputerVISTA
13 mei 2007, 18:43
Liever een lief met ergens een piercing en/of tatoo dan een da rookt! :tongue:

Een tatoo op sommige plaatsen is enorm geil en zo kan een piercing dat ook zijn :cool:

Een meiske dat rookt heeft in 9/10 gevallen al nauwelijks tot geen kans meer bij mij... Hoe heet ze ook is...

Dan moete zeker nie bezig zijn op mij want ge doet exact hetzelfde ;)

En uit eigen ervaring weet ik dat mits wat mondhygiene ge daar niks van hebt... allez zo zegt de mijne toch, hopelijk is't nie om maar iets te zeggen want ze moet ook niet van rook weten, en zeker genen assenbak kussen ^^

NeFerMeTu
13 mei 2007, 18:44
Allez, zichtbare dan, betweter :p

Ow en een verhaal van ene die ging soliciteren op't ministerie waar ze door detectoren moesten stappen voor een rondleiding... ding ging af en ze wisten genoeg blijkbaar ^^

Hoeft niet per se van een piercing te zijn. Metaaldetectors gaan bij mij voor de meest onnozelste dingen af, maar nog nooit voor een piercing. ;)

Anyway: momenteel enkel 2 tattoo's op onderarmen.
Gehad: oorring, wenkbrauw- en lippiercing.

ComputerVISTA
13 mei 2007, 18:46
Nah, voor die was het echt voor een piercing... ik dacht ook dat een detector daar niet ging over vallen maar bij die blijkbaar wel.

$T@CkDuMP
13 mei 2007, 18:47
ja maar oorbellen staan bij praktisch elke vrouw beeldig afhankelijk van de oorbel zelf en het blijft subtiel zolang het bij 1 per oor blijft
al de rest van die piercings in het gezicht vind ik voor vrouwen een grote turn-off (ja, ook die van TMF!!)

het is net hetzelfde bij make-up, sommigen weten de juiste elegantie te vinden en zien er beeldig uit, anderen verknoeien hun gehele gezicht ermee...daarom vind ik die "nude"-make-up-assortimenten geen slecht idee, daar staat bijna elke vrouw mee

http://www.femistyle.be/nl/beaute/beauty.shtml?58
quote/site:

"Met Color Riche Accords Naturels, brengt L'Oréal een lippenmaquillage op maat uit.
11 Nude kleuren die de natuurlijke schoonheid van elke vrouw in de kijker plaatsen."

DAT is waar het toch allemaal om draait?

Hellrabbit
13 mei 2007, 18:47

En uit eigen ervaring weet ik dat mits wat mondhygiene ge daar niks van hebt... allez zo zegt de mijne toch, hopelijk is't nie om maar iets te zeggen want ze moet ook niet van rook weten, en zeker genen assenbak kussen ^^

hoe, hedde der terug een?

NeFerMeTu
13 mei 2007, 18:49
Nah, voor die was het echt voor een piercing... ik dacht ook dat een detector daar niet ging over vallen maar bij die blijkbaar wel.

Op luchthavens, in een dancing en in de gevangenis geen probleem gehad.
Voor mijn bril en broeksriem daarentegen.

ComputerVISTA
13 mei 2007, 18:50
hoe, hedde der terug een?

dezelfde ^^

dus technisch gezien nog steeds 1 :unsure: maar daar gaat het hier nie over fluffykernijn out of hel! :sop:

ComputerVISTA
13 mei 2007, 18:51
Op luchthavens, in een dancing en in de gevangenis geen probleem gehad.
Voor mijn bril en broeksriem daarentegen.

Uit wa materiaal is da gemaakt eigenlijk? Dat een detector dat niet opmerkt?

Mijnen uit titanium gemaakten bril zag een detector trouwens ook niet :p

SweetEmmaRose
13 mei 2007, 18:51
ja maar oorbellen staan bij praktisch elke vrouw beeldig afhankelijk van de oorbel zelf en het blijft subtiel zolang het bij 1 per oor blijft
al de rest van die piercings in het gezicht vind ik voor vrouwen een grote turn-off (ja, ook die van TMF!!)

het is net hetzelfde bij make-up, sommigen weten de juiste elegantie te vinden en zien er beeldig uit, anderen verknoeien hun gehele gezicht ermee...daarom vind ik die "nude"-make-up-assortimenten geen slecht idee, daar staat bijna elke vrouw mee

http://www.femistyle.be/nl/beaute/beauty.shtml?58
quote/site:

"Met Color Riche Accords Naturels, brengt L'Oréal een lippenmaquillage op maat uit.
11 Nude kleuren die de natuurlijke schoonheid van elke vrouw in de kijker plaatsen."

DAT is waar het toch allemaal om draait?

Als ge naturel wilt is de goedkoopste oplossing: geen make-up ..
Naturel is toch naturel? en niet naturel-zijn-door-make-up.

syndrom
13 mei 2007, 18:53
Uit wa materiaal is da gemaakt eigenlijk? Dat een detector dat niet opmerkt?

Mijnen uit titanium gemaakten bril zag een detector trouwens ook niet :p

De goeie piercings zijn uit titanium

$T@CkDuMP
13 mei 2007, 18:55
Als ge naturel wilt is de goedkoopste oplossing: geen make-up ..
Naturel is toch naturel? en niet naturel-zijn-door-make-up.
dat type make-up, voor zover ik daar verstand van heb :wtf:
accentueerd minimaal zodat je lichtelijk meer gaat "stralen"

anyway, kzie liever een vrouw zo rondlopen dan marylin-monroe-achtig...geen bleekscheet met fluorode lippen vb...liever een gebruind velleke met een zacht kleurke ;)

Arifiene
13 mei 2007, 19:10
dat type make-up, voor zover ik daar verstand van heb :wtf:
accentueerd minimaal zodat je lichtelijk meer gaat "stralen"anyway, kzie liever een vrouw zo rondlopen dan marylin-monroe-achtig...geen bleekscheet met fluorode lippen vb...liever een gebruind velleke met een zacht kleurke ;)

correct
ik vind dat trouwens ook veel mooier dan bvb felrode lippen, zoveel mensen die dat dragen, en zo weinig die ermee staan...

^MystiQ
13 mei 2007, 19:16
Ik had graag 2 a 3 kleine chinese tekens laten tatoëren op de binnenkant van mijn been zo in de streek van mijne enkel omda niemand da dan ziet.

Het zijn een paar tekens waar ik wel belang aan hecht en kvon da wel wijs om te doen, nog altijd trouwens, maar blijkbaar is het enorm pijnlijk om da daar te doen en is het niet altijd mogelijk, daarom laatek het voorlopig voor wa het is. :)

Gentille
13 mei 2007, 19:19
Ik heb noch een tattoo noch een piercing. Het zegt me gewoon niets. Mess dat ik me ooit een tattoo laat zetten als die me heel erg hard aanstaat. Maar op dit moment heb ik daar helemaal geen behoefte aan.

Re@V0r
13 mei 2007, 19:32

true
mijn ex had ook zo'n assenbak smaak in hare mond nadat die gerookt had en da was echt mega goor om die dan te kussen :s

mijn huidig lief rookt ook ma ni zoveel
en bij haar blijft die gore smaak precies ook ni in hare mond hangen gelukkig :)

Firefoxbt
13 mei 2007, 19:33
je doet maar wat je wilt imo.

persoonlijk vind ik het niet echt staan als mensen piercings en tattoo's laten plaatsen maar voor de rest (vb vettig haar, overgewicht terwijl er iets aan te doen is, ...) totaal niet op hun voorkomen letten.

Een tattoo/piercing als afwerking van een 'afgewerkt' lichaam vind ik wel kunnen en soms ook wel mooi. Een navelpiercing vb bij een meisje met een strakke buik kan wel iets hebben.

NeFerMeTu
13 mei 2007, 20:29
De goeie piercings zijn uit titanium

Zijn de meeste standaard-piercings niet gewoon chirurgisch staal?
De mijne alleszins wel. Zilveren armband en ketting werden ook niet opgemerkt door de detectors.

Hellrabbit
13 mei 2007, 20:41
dezelfde ^^

dus technisch gezien nog steeds 1 :unsure: maar daar gaat het hier nie over fluffykernijn out of hel! :sop:

daar ging het idd niet over

... het ging er dus over of ge ze terug gepakt had of nie, ook al had ge gezegd da het u nie interesseerde :p

:evil:

Equino
13 mei 2007, 20:45

MJa, ik zeg nergens da ik anders ben dan gij é :D
Als da meiske mij graag ziet, moet ze stoppen met roken... Anders krijgt ze mij niet. End of story en zo heb ik er al afgewezen :)

En qua mondhygiëne, op een feestje ofzo gade geen sjiekskes staan fretten iedere keer wanneer ge gerookt hebt, of uwen tandenborstel bijhebben ;)
Overlaatst nog meegemaakt, heel m'n maag keerde om van gewoon die "smaak". :sad: Poor me

prutseke
13 mei 2007, 20:46
ik heb een tattoo op schouder, neuspiercing, piercing naast de ingang van uw oor en binnen een paar maandjes een tongpiercing :)

zou ook nog wel graag een tattoo hebben op mijn voet of enkel, maar daar ben ik nog niet helemaal uit

ComputerVISTA
13 mei 2007, 20:47
daar ging het idd niet over

... het ging er dus over of ge ze terug gepakt had of nie, ook al had ge gezegd da het u nie interesseerde :p

:evil:

'k Heb het gedaan uit compassie :unsure:

Hellrabbit
13 mei 2007, 20:49
Ja tzal, Vista had nood aan affectie <3

ComputerVISTA
13 mei 2007, 20:54
Ja tzal, Vista had nood aan affectie <3

Bakkes trut :sop:

en zet da maar verder in nen anderen thread.

russian
13 mei 2007, 20:56
Ik vind het een verminking van je lichaam.

Killer Queen
14 mei 2007, 11:23
@ Equino

'k vind dat een spijtige instelling.
Ik rook enkel als ik uitga. Moest de kerel van mn leven zeggen "ik heb liever dat je stopt" zou ik daar helemaal geen moeite mee hebben. Misschien loop jij zo wel het meisje van je leven mis...

Anywayz: ontopic

ik:

5 lobes (2 rechts 3 links), 2 helix (links), navelpiercing, tongpiercing, surfacepiercing aan de pols

1 kleine hertekende omen-like 666 tattoo tussen mijn schouderbladen (die twee betekenissen draagt voor mij).

Zoooo verslavend, damn.

Wat tattoos voor mij echt leuk maakt is als ze een betekenis hebben voor de drager, dat is veel meer dan "ik wil een tattoo", naar de shop gaan en iets uit de catalogus kiezen... Zelf tekenen is helemaal super.

'k Vind het wel iets hebben als ik iemand zie met piercings, zeker in het gezicht, kan het niet uitleggen, zoals ik rokende jongens ook sexy kan vinden. Call me crazy :p

Featherfoot
15 mei 2007, 00:07
Ondertussen een stretching, het andere oor komt er binnen een maandje ook aan te pas.

Momenteel bezig met het plannen en sparen voor mijn 2 tatt's die ik ga laten zetten na de zomer. 1 op mijn volledig onderbeen en de andere op mijn bovenarm / schouder en zij. Die moet nadien nog verder lopen over mijn hele arm, maar dat is toch wel extreem duur.

ddt15
15 mei 2007, 14:13
Kwas ook van plan piercings te laten zetten maar k'heb daar (voorlopig) toch maar van afgezien omwille van men werk.

'k Vind het wel iets hebben als ik iemand zie met piercings, zeker in het gezicht, kan het niet uitleggen, zoals ik rokende jongens ook sexy kan vinden. Call me crazy :p
You're crazy. Maar t'is waar. Meisjes met piercings zijn sexy. Dat geeft aan dat het iemand met pit is.

BlaDe
15 mei 2007, 14:14
niet per sé ;)

maar is idd soms wel neig sexy

Yorn!
15 mei 2007, 16:29
Ik val ook meer op meisjes met piercings, niet overdreven natuurlijk.
M'n vriendin heeft er wel wat.

TanteFien
15 mei 2007, 18:32
Ik laat binnenkort deze tattoo zetten (allez een variantje):

http://img74.imageshack.us/my.php?image=newadobephotoshopimagecci6.jpg

^MystiQ
15 mei 2007, 18:46
zou ook nog wel graag een tattoo hebben op mijn voet of enkel, maar daar ben ik nog niet helemaal uit

Ik wou dat ook doen maar naart schijnt is dat een redelijk pijnlijk iets :)

Arifiene
15 mei 2007, 21:08
Kwas ook van plan piercings te laten zetten maar k'heb daar (voorlopig) toch maar van afgezien omwille van men werk.

You're crazy. Maar t'is waar. Meisjes met piercings zijn sexy. Dat geeft aan dat het iemand met pit is.

of dat ze marginaal is

hoe veel van die margi's lopen er niet rond met ne tongpiercing etc...

De SkeEvN
15 mei 2007, 21:13

waarom?
tog nie omdattem mooi is eh

Babs
15 mei 2007, 21:22
Kvin em ook wel mooi, maar nie direct voor te zetten.
Hoe doen ze dat trouwens met die bloemblaadjes? Allemaal puntjes zetten die vervagen?

Mss da ik da systeem gebruik voor mijn tattoo ^^ kvin da wel iets hebben

Yorn!
15 mei 2007, 21:56

Die ben ik ook al paar keer tegen gekomen.
Vindt hem ook wel heel mooi.

Michy_VI
15 mei 2007, 22:02
Heb zelf 2 oorringen (1 gewoon onderaan en 1 bovenaan, eerste geschoten, tweede gepierced) en dan ook nog een tongpiercing. Kben zelf ook wel van mening dat het mooi moet blijven en niet overdreven. Een tatoeage willek ergens wel, maar zie het gewoon niet zitten omdat het direct te permanent is. Ik zie me niet op men 50ste nog met een tatoeage rondlopen die eventueel al verschrompeld is ofzo

Najade
15 mei 2007, 22:08

Oeeeh, ik vind hem nog wel ok.
Op dezelfde plek als die jongen?

^MystiQ
15 mei 2007, 22:11
Oeeeh, ik vind hem nog wel ok.
Op dezelfde plek als die jongen?

Kvind ook wel nog tof en best wel iets sexy hebben en volgens mij is dat geen jongenslichaam :naughty:

:p

Xo0
15 mei 2007, 22:18

Liever toch geen enkele tatoo of piercing bij meiskes ze.. Zelfs een navel piercing al liever niet.. Een navelpiercing is soms wel mooi, maar ik ken een paar meiskes die er serieus last van hebben, en het blijft later een litteken.

Spikey Bunny
16 mei 2007, 10:28
ik ben een jonge vrouw met drie tattoo's en één piercing (die je toch nooit zult zien maar ja ze is er) en ik ondervind niet dat mannen mij daarom minder versieren.
Absoluut niet. ;)
Mijn tattoo's zijn wel zelf ontworpen (ik heb dat een hele tijd als hobby gedaan) en ze zijn ook in de zelfde stijl en verspreid over mijn lichaam.
Ben er trots op zelfs, nog geen seconde spijt van gehad.
Maar heb al meer tegengekomen dat mensen die u leren kennen soms toch wel van het gedacht zijn dat ze anders over u denken in eerste instantie.

Enkele mensen van onze Clan wisten dat dus ook niet (mijn man heeft ook één redelijk grote tat) en toen die dan zichtbaar was zeiden ze dat ze dat niet hadden verwacht.

Gek toch. Je hoeft er echt geen schorem voor te zijn he.

Arifiene
16 mei 2007, 10:35
ik ben een jonge vrouw met drie tattoo's en één piercing (die je toch nooit zult zien maar ja ze is er) en ik ondervind niet dat mannen mij daarom minder versieren.
Absoluut niet. ;)
Mijn tattoo's zijn wel zelf ontworpen (ik heb dat een hele tijd als hobby gedaan) en ze zijn ook in de zelfde stijl en verspreid over mijn lichaam.
Ben er trots op zelfs, nog geen seconde spijt van gehad.
Maar heb al meer tegengekomen dat mensen die u leren kennen soms toch wel van het gedacht zijn dat ze anders over u denken in eerste instantie.

Enkele mensen van onze Clan wisten dat dus ook niet (mijn man heeft ook één redelijk grote tat) en toen die dan zichtbaar was zeiden ze dat ze dat niet hadden verwacht.

Gek toch. Je hoeft er echt geen schorem voor te zijn he.

nee, maar t nadeel is dat er wel veel schorem is die het heeft, en dat geeft het natuurlijk een slechte naam.

Spikey Bunny
16 mei 2007, 10:51
nee, maar t nadeel is dat er wel veel schorem is die het heeft, en dat geeft het natuurlijk een slechte naam.

Das zeker waar !!!
En dat is spijtig voor de mensen die gewoon van die lichaamskunst houden en geen schorem zijn. :(

GMotha
16 mei 2007, 11:00
nee, maar t nadeel is dat er wel veel schorem is die het heeft, en dat geeft het natuurlijk een slechte naam.Veel schorem heeft tattoos, maar nog meer schorem heeft schoenen aan.

En toch vinden mensen mij vreemd als ik mensen met schoenen wantrouw.

BlaDe
16 mei 2007, 11:28
hahahaha :D

ddt15
16 mei 2007, 11:47
Tja er is ook veel schorem dat geen tats of piercings heeft.

Xo0
16 mei 2007, 12:51
Veel schorem heeft tattoos, maar nog meer schorem heeft schoenen aan.

En toch vinden mensen mij vreemd als ik mensen met schoenen wantrouw.

Niet iedereen heeft tatoos maar iedereen heeft wel schoenen. Slechte vergelijking.

Gromme
16 mei 2007, 13:33
En de tattoos bij schorem zijn meestal ook schorem tattoos.

Spikey Bunny
16 mei 2007, 13:35
En de tattoos bij schorem zijn meestal ook schorem tattoos.

juist gezegt !!! :applause:

Cyrano.ak
16 mei 2007, 14:49
Vroeger wou ik de nike-schorpioen hebben ( http://gmkfreelogos.com/logos/N/img/nike_football.gif )
ma nu wil ik eig een "clean body".. :)

De SkeEvN
16 mei 2007, 18:51
juist gezegt !!! :applause:en jij hebt het niet juist gezegD

Spikey Bunny
16 mei 2007, 19:15
en jij hebt het niet juist gezegD

correctie : getypt !!!! ;)

amdr
16 mei 2007, 19:38
En mijn tongpiercing steekter weer in :p

Son Gokou
3 juni 2007, 14:16
voor iedereen die deze topic volgt, hier een een artikel over tattoo's en piercings http://www.hasseltlokaal.be/Item/tabid/55/seqAxNewsItem/2534/Default.aspx

de eerste tattoo shop is waar ik mijn tattoo's laat zetten trouwens.

AnewSpider
3 juni 2007, 15:01
In de vakantie overweeg ik mss een stretch in m'n rechteroor te steken, maar kzou sowieso nie groot gaan 6mm ofzo..

Tot hoeveel kon je weer gaan zodat eht nog toe kan groeien? + Weet iemand ergens foto's staan van zo'n toegegroeide stretchings?

Ali_
3 juni 2007, 15:09
ik wil 2 tattoe's, op binnenkant rechteronderarm en een op linkerborst.

Ma kweet nog nie goe wat ik erop ga laten zetten.

Yorn!
3 juni 2007, 16:51
In de vakantie overweeg ik mss een stretch in m'n rechteroor te steken, maar kzou sowieso nie groot gaan 6mm ofzo..

Tot hoeveel kon je weer gaan zodat eht nog toe kan groeien? + Weet iemand ergens foto's staan van zo'n toegegroeide stretchings?

Ik heb 2 van 6mm atm.
En ik heb me laten wijsmaken dat ze tot 5 à 7mm normaal gezien moeten toe groeien. Maar dat hangt er natuurlijk vanaf van persoon tot persoon, hoe lang je ze al hebt enzo... Mss moet je het maar eens beter vragen in de shop.

Vandeweek ga ik wss een 3-tal tattooshops afrijden, voor wat meer te informeren naar de prijs enzo van mijn tattoo. En voor hem dan een van deze weken te laten zetten.

lordfett
3 juni 2007, 19:26
van plan in de grote vakantie een tepel piercing te laten zetten en daarna me tattoo's beginnen. kvind da zo van die Maori tattoo's wel iets hebben.

Cryp
4 juni 2007, 20:55
Ik heb 2 van 6mm atm.
En ik heb me laten wijsmaken dat ze tot 5 à 7mm normaal gezien moeten toe groeien. Maar dat hangt er natuurlijk vanaf van persoon tot persoon, hoe lang je ze al hebt enzo... Mss moet je het maar eens beter vragen in de shop.

Vandeweek ga ik wss een 3-tal tattooshops afrijden, voor wat meer te informeren naar de prijs enzo van mijn tattoo. En voor hem dan een van deze weken te laten zetten.

diat hangt idd van persoon tot persoon af
moat had 14mm en ze zijdn dat die ni minder dan terug naar 8 gingn krimpn
maar nu zijn zogoed als dicht kan enkel nog een gwn 1.6mm ring door

Ik zelf heb atm 20mm en 7mm die ook naar 20 gaat :D

@AnewSpider
je kan een stretch altij laten dicht maken.

En tattoos komn wss na de zomer
Flaming heart met banner en wings enzo en 2 stern
en dit alles op mijn borst

^MystiQ
4 juni 2007, 20:59
van plan in de grote vakantie een tepel piercing te laten zetten

Da vind ik zo jakkie :)

Cryp
4 juni 2007, 21:03
en da die ferm zeer heb oorn zegn
ik hou it liever bij men stretchn allen kwa piercings

Savage
4 juni 2007, 21:09
een tattoo op uw borst laten zetten is ook geen lachertje ;)

Hiapoe
4 juni 2007, 21:15
Ik vind het persoonlijk afschuwelijk... Ma ik ga er niemand op afrekenen. Dat ik het afschuwelijk vind, is puur persoonlijk gevoel.

Ik hanteer gewoon volgende gedachtengang:
1. Iedereen weet dat je in je leven fases doormaakt en je karakter en personaliteit verandert regelmatig (ofwel door een bepaalde gebeurtenis in je leven vb. je ontmoet de partner van je leven, ongeval,... . Of geleidelijkaan vb. pubertijd, midlifecrisis,...)
2. Je kan dus met andere woorden niet weten of je bvb. binnen 10 jaar geen spijt zal hebben van die tatoo of piercing. Hoezeer je ook in het heden vindt dat je het nooit beu zal zijn. We weten allemaal hoeveel keer alle pubers zeggen dat hun vriendinnetje voor altijd is! ;)
3. Ik vind dat het logische besluit dat ik er gewoon niet aan begin, omdat het iets voor het leven is en je niet weet hoe het leven zal veranderen.

Je kan natuurlijk zeggen: 'als je daar allemaal al rekening mee moet gaan houden... ik leef ik het nu en nie in de toekomst'. Das je volste recht, ik leef dan anders :) Veel succes met jullie leven, en ik met het mijne zou ik zeggen! En ik wens alle getatoeeerden en alle gepiercten het beste toe en veel geluk in het leven! :D

Hiapoe

deyoeri
4 juni 2007, 21:35
Ben de laatste tijd nogal geboeid door tattoo's, noem het een vlaag door de leeftijd, who knows, maar bon.
Wat'k mij afvroeg, wat vinden jullie zoal van bv. een "zin" of citaat als tattoo? :)

AnewSpider
4 juni 2007, 21:54
@AnewSpider
je kan een stretch altij laten dicht maken.

Hebde dan litteken of ist meer zoals je een gwn oorbel gaatje laat dichtgroeien..?

en begint ge eiglijk met zo'n oorbel gaatje of..?

^MystiQ
4 juni 2007, 21:56
een tattoo op uw borst laten zetten is ook geen lachertje ;)

Ik heb gehoord dat een tattoo op uw voet zetten ook heel pijnlijk is en kzou het nogtans graag doen maja :)

deyoeri
4 juni 2007, 22:04
Ik heb gehoord dat een tattoo op uw voet zetten ook heel pijnlijk is en kzou het nogtans graag doen maja :)

Naar't schijnt omdat je bij je voet praktisch meteen op het bot zit, heb ik me ooit is laten wijsmaken

Savage
5 juni 2007, 00:21
bij mij deed vooral rond de tepel veel pijn. Nuja, ik heb ook niveel massa, dus da zal er ook mee te maken hebben.

Voet lijkt me idd pijnlijk, auch :)

Babs
5 juni 2007, 12:25

Als get echt graag wilt dan gaat ge er meestal ook voor.
Ik heb schrik voor naalden, ma ik moest het ervoor over hebben om mijn piercings te krijgen :p

Voet lijkt mij idd leuk plekje ook. Das zo nie de enkel gelijk iedereen heeft, zeer "verborgen plekje" en in de zomer krijgt het al zijn glorie van gezien te worden

Cryp
5 juni 2007, 21:20
Hebde dan litteken of ist meer zoals je een gwn oorbel gaatje laat dichtgroeien..?

Gekunt beginne met oorbel gatje ja
Maar meeste shops gaan aanraden om 3.2mm te piercen en dan te stretchn
Ik had in ene oor een oorbel dus die heb zo laten stretchn
En andere direct naar 3.2mm laten piercen.

ja litteken gade altij wel heb tis tenslotte een gat
maar da hangt af van goe groot je gaat enzo

maar kheb nog geweten dat ze 35 terug naar 10 deden
Ze snijdn gwn een stuk uit u oorlel en naain da aanelkaar.

^MystiQ
5 juni 2007, 21:23
Als get echt graag wilt dan gaat ge er meestal ook voor.
Ik heb schrik voor naalden, ma ik moest het ervoor over hebben om mijn piercings te krijgen :p

Voet lijkt mij idd leuk plekje ook. Das zo nie de enkel gelijk iedereen heeft, zeer "verborgen plekje" en in de zomer krijgt het al zijn glorie van gezien te worden

Maja, ik zou het wel willen doen maar de pijn en de reactie van mijn omgeving kan mss wel niet zo best zijn. Het zijn twee chinese tekens dak erop zou willen plaatsen, mss nog een derde of een 4de derbij, daar bennek nog nie aan uit :p

Yorn!
5 juni 2007, 21:25

Vriendin van me heeft het. Het is idd een van de pijnlijkere plekken omdat het bijna recht op het bot is. Maar als het echt niet lukt, zijn er zo van die verdovende zalfjes voor erop te laten smeren, spuitjes voor te verdoven zijn er ook.

Maakt ni veel uit, je kan beginnen met een oorbel of met 3.2mm, zoals hierboven al gezegd is.
Ik heb de mijn direct op 5mm laten piercen, ik had dus geen oorbellen of gaatje in men oren.

Vandaag naar 2shops geweest voor men tattoo, hij zou neerkomen bij de ene op 100euro, maar daar zou ik hem het liefst niet laten doen. Bij de andere was het 150euro, maar ik krijg een speciaal prijsje, kenis van een kennis... Hij gaf ook meer uitleg enzo. Het prijsverschil zou zitten tussen 7lijn en 3lijn, de andere doet het wss alleen met 7lijn.
Ofzoiets.

Karre
5 juni 2007, 21:26
Ik zou graag zo een draak (uit de Oosterse cultuur) willen -ok ik ben nog te jong maar dus niet voor direct :p- maar als je die laat verwijderen zie je dat litteken nog neig? Want ik zou die toch wel willen verwijderen tegen dat ik een oud ventje wordt want dan rekt die zo uit en al :p.

Yorn!
5 juni 2007, 21:28
Ik zou graag zo een draak (uit de Oosterse cultuur) willen -ok ik ben nog te jong maar dus niet voor direct :p- maar als je die laat verwijderen zie je dat litteken nog neig? Want ik zou die toch wel willen verwijderen tegen dat ik een oud ventje wordt want dan rekt die zo uit en al :p.

Na het verwijderen is het zo'n beetje litteken-achtig. Niet zo mooi dus en hoe erg het juist is hangt volgens mij ook weer van persoon tot persoon af.

Babs
5 juni 2007, 21:34
Maja, ik zou het wel willen doen maar de pijn en de reactie van mijn omgeving kan mss wel niet zo best zijn. Het zijn twee chinese tekens dak erop zou willen plaatsen, mss nog een derde of een 4de derbij, daar bennek nog nie aan uit :p

Ik zit nu me 2 piercings, kwil daar later nog 4 van maken maar mijn vriend is daar nie zo content van, zeker nie omdat het in mijn gezicht is. Ma tis uw lichaam en ge doet ermee wa ge wilt. Tis wel begrijpelijk omdat hij dan hand in hand me mij moet rondlopen, ma zo lelijk zal ik wel nie zijn me ne piercing meer :p

En pijn jah. Ik barste tranen uit toen die naald door mijn neus ging (logische reactie, maar het deed toch ff pijn) en ik voelde een hele rush door mijne buik toen die naald door mn "navel" ging.
Ma ik heb het ervoor over gehad omdat ik het héééél graag wilde.

Nuja, kmoet niet veel zeggen. Pijn van 1/10 seconde lang en pijn van een uur lang, kweet ook wa kiezen :s

deyoeri
5 juni 2007, 21:41

Moest ik van jou zijn, zou'k er niet aan beginnen als je van plan bent om het later te laten verwijderen. Imo laat je een tattoo niet zetten omdat het "cool" is, maar omdat het iets persoonlijk is of een waarde heeft voor jou.

Yorn!
5 juni 2007, 22:01
Men vriendin zei, dat in haar neus ongeveer het minste pijn deed.
Ze heeft nog 8 oorbellen en een navelpiercing.

Babs
5 juni 2007, 22:07
Tis gewoon verschietachtig in uwen neus.
Ge ziet da zo allemaal voor u ogen gebeuren :p
Maja, die prik doet altijd een minuutje zeer ofzo en dan ist gedaan.

Mn vriend zijn gezicht toen ik daar me die naald door mijn neus zat: priceless :D
Derachter zag er hij wat bleekjes uit.
Dan eeftem ne creme gekocht en dan wassem weer beter :)

Bosvos
5 juni 2007, 22:14
ik wil wel een tattoo en piercing, maar er is geen haast, piercing laat ik pas zetten als ik later zeker ben dat dit OK is voor m'n werkgever.

tattoo komt er als ik tijd en geld heb én als ik niet meer twijfel over een ontwerp.

bij anderen vind ik die dingen wel leuk, moet wel smaakvol blijven (sommige mensen staan ermee, sommigen niet...)

^MystiQ
5 juni 2007, 22:25
Kunt ge gratis advies gaan vragen bij iemand die tattoo's zet ? :)

De SkeEvN
5 juni 2007, 22:26
zolang je nie weet waarom, wat, en waar je aan tattoo wil zetten.. BEGIN ER NIE AAN (en zeker nie omdat je gewoon een tattoo wilt of je dat schoon vindt .. der zijn genoeg mensen me nen tribal die hem na paar jaar niemer wille)

heb al veel ideejen in men kop gehaald maar nog geeneen isser door geraakt nadat ik er nachtje over geslapen heb (behalve men 2 polsen die ik al heb laten doen en nog altijd geen spijt.. integendeel)

Kunt ge gratis advies gaan vragen bij iemand die tattoo's zet ? :)advies ja, raad ja; voorbeelden ja.. ontwerp nee ;) tenzij het ne goeie maat is van u

Bosvos
5 juni 2007, 22:31
zolang je nie weet waarom, wat, en waar je aan tattoo wil zetten.. BEGIN ER NIE AAN (en zeker nie omdat je gewoon een tattoo wilt of je dat schoon vindt .. der zijn genoeg mensen me nen tribal die hem na paar jaar niemer wille)

heb al veel ideejen in men kop gehaald maar nog geeneen isser door geraakt nadat ik er nachtje over geslapen heb (behalve men 2 polsen die ik al heb laten doen en nog altijd geen spijt.. integendeel)

advies ja, raad ja; voorbeelden ja.. ontwerp nee ;) tenzij het ne goeie maat is van u

ik twijfel tussen verschillende ontwerpen omdat ik ze allemaal even zinvol vind.:D
en 3 in 1 keer is erover als 1ste tattoo imo:p

De SkeEvN
5 juni 2007, 22:34
ik twijfel tussen verschillende ontwerpen omdat ik ze allemaal even zinvol vind.:D
en 3 in 1 keer is erover als 1ste tattoo imo:pda is persoonlijke kwestie eh, sommige zetten ineens nen half/full sleeve en andere beginnen met 1tje en bouwen op

deathsythe
5 juni 2007, 22:36
gn tattoo's voor mij, en ook geen piercings, kvinnet margi overkomen (tattoo's voor meisjes, piercings door wenkbrouwen en lip enz voor mannen), en later moet ge daar nie mee gaan solliciteren.

deyoeri
5 juni 2007, 22:39
gn tattoo's voor mij, en ook geen piercings, kvinnet margi overkomen (tattoo's voor meisjes, piercings door wenkbrouwen en lip enz voor mannen), en later moet ge daar nie mee gaan solliciteren.

Als uw tattoo/piercing niet zichtbaar is op de werkvloer, heeft uw werkgever daar bij mijn weten niets over te zeggen. Uiteraard, iemand met piercings/tattoo's op opzichtige plaatsen zal wrs niet snel aangenomen worden. Het is jammer dat men zo redeneert, maar ja. Daarom dat ik ook nooit een full sleeve zou laten tattoeeren of zaken op mijn gezicht/handen aanbrengen.

De SkeEvN
5 juni 2007, 22:42
is tezien of ge een bureauventje zijt of enen die me zen handen werkt ;)
als schrijnwerker heb ik(voor men polsen) tog geen problemen en vele andere ook nie me fullsleve op arm en been... ze kijken er nie zo op zeker in den bouw :p

Cryp
Als uw tattoo/piercing niet zichtbaar is op de werkvloer, heeft uw werkgever daar bij mijn weten niets over te zeggen. Uiteraard, iemand met piercings/tattoo's op opzichtige plaatsen zal wrs niet snel aangenomen worden. Het is jammer dat men zo redeneert, maar ja. Daarom dat ik ook nooit een full sleeve zou laten tattoeeren of zaken op mijn gezicht/handen aanbrengen.

kvind ook dom dat mensen zo redeneern
Mijne pa zaagt der ook ferm over dak nooit werk ga vinde mee 2 gaten in men oorn. Ma ik trek mij da nu is ni aan :lol:
ask geen werk vin start ik wel een piercing shop :D

Spectre
deze zijn zalig

http://www.futurenews.at/uploads/glow-in-the-dark-tattoo.jpg

http://www.thaisriolfi.blogger.com.br/tattoo%20steve-o.jpg

http://www.arenamagazine.co.uk/wp-content/uploads/2006/12/redsteel.jpg

http://myspace-821.vo.llnwd.net/00451/12/81/451011821_l.jpg

http://www.tattoo-nightliner.de/galerie/biomechanik/biofan1.jpg

http://blog.erdener.org/archives/images/20051115-alien-tattoo.jpg

De SkeEvN
5 juni 2007, 22:47
op deviantart staan er vreselijk veel ;)

Loreantje
5 juni 2007, 22:49
Dat is allemaal van de ouderwetse stempel als ge het mij vraagt, 't zelfde met lang haar of een andere huidskleur...
Als je kan bewijzen dat je de geschikte man bent voor de job met hun gesprekken en testen dan doet het er niet toe dat je lang haar hebt of dat je tattoos/piercings hebt.

Wat wel een rol kan spelen is bijvoorbeeld piercings in de voedingssector. Dat mag dan weer niet. Dus je moet bereid zijn deze uit te doen voor je job.

Tattoos heb ik zelf niet: Ik heb er nog geen enkele tegengekomen die ik op mijn lijf zou willen.

Piercings: 2 in mijn oor

Babs
5 juni 2007, 22:50
Laat maar eens een alien op uw kop tattooeren. Kheb ook zo es ene gezien die een pan met een ei en spek in op zijn hoofd heeft laten tattooeren :eek:

Steve-O vinnek de max, ma das zijn persoonlijkheid gewoon :p

Babs
5 juni 2007, 22:52
Jakkes man (http://images.dennispub.com/stuffouttakes/coolice.jpg)

En zijne achterkant is even erg (http://images.dennispub.com/stuffouttakes/cool_ice2.jpg)

Yorn!
5 juni 2007, 23:02
Aha, die Mister Cool Ice ben ik ook al eens tegen gekomen :D
Rare kerel 0.o

De dag dat ik ooit geld genoeg heb (lees miljardair) laat ik 1 of 2 full sleeves tattoeren.
* Wilde dromen*

^MystiQ
5 juni 2007, 23:06

advies ja, raad ja; voorbeelden ja.. ontwerp nee ;) tenzij het ne goeie maat is van u

Ontwerp is nie nodig hoor :)
Kzal mij dan gewoon eens informeren in verband met ne voet. :)

Babs
5 juni 2007, 23:12
De dag dat ik ooit geld genoeg heb (lees miljardair) laat ik 1 of 2 full sleeves tattoeren.
* Wilde dromen*

Euromillions winnen eh :p

Hoeveel kost da mss om 2 full sleeves te laten doen?

Yorn!
5 juni 2007, 23:15
Geen flauw gedacht, maar wss komen die dan ook in de maori stijl en die zijn helemaal niet goedkoop.
Volgens mij mag je toch wel rekenen tege de 3000-4000 euro voor 1 long sleeve.

Babs
5 juni 2007, 23:19
Jakkes :eek:

Kdenk dat de uren onder de pijnbank ook zeer aangenaam zijn :p
Den tattooeur zal u wel kennen alsde elke week es binnenspringt van "jow, tis voor tvolgende te doen" en dan weer 2 uur kwijt :D

Yorn!
5 juni 2007, 23:29
Nja, volges mij moet je er ongeveer 30uur voor "lijden".
Als het ooit zou gebeuren, heb ik het er wel voor over ;)

kil911ler
6 juni 2007, 13:59
Ik heb atm 2 ringen in m'n rechteroor (allebei helix) en later ga ik nog voor een wenkbrauwpiercing in mijn linker. Ma deze zal nog een tijke moete wachte, m'n ma is atm nog wa tegen piercings int gezicht en kga et laten doen als ik ier buiten ben ^^ (kmag eigenlijk al blij zijn dak mag doen wak wil met mijn oren van haar :) )

Cryp
6 juni 2007, 17:41
Wenkbrauwpiercing is domste wa gekunt doen imo die groeid gegarandeerd uit.
Ken enkel mensen en na 2-3 jaar is die uitgegroeid en zitn ze met een litteken
Zelfde al lip/tongpiercings eel slecht voor u tanden.

Karre
6 juni 2007, 17:57
wat is een full sleeve?

Yorn!
6 juni 2007, 18:06
Een soort mouw van tattoos.
Dus je hele arm, van je schouder ofzo tot aan je polsen, vol met tattoos.

Een wenkbrouw piercing wou ik vroeger ook, ben ik al laaaaaaang van afgestapt. Moet het niet meer hebben.

Babs
6 juni 2007, 18:15
wat is een full sleeve?

Een lange mouw :p Van uw schouder tot uw pols (http://images.google.be/images?hl=nl&q=full%20sleeve&btnG=Google+zoeken&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi)

Ik vind dees (http://blog.tokidoki.it/?p=17) tattoo's mooi. Ze zijn zo kleurrijk en tis van Tokidoki (kben daar een beetje te zot van) Die halve sleeve vind ik enorm mooi, ma da zou mij gewoon nie staan (en mn vriend zou neuten).

Tga zoiezo een bescheiden tattoo zijn bij mij :)

De SkeEvN
6 juni 2007, 18:15
die op men werk heeft 21 uur voor van zen knie tot zen voet en zelfde voor zen arm

3000 a 4000 is beetje veel imo

+-2000 zal al goe zijn denkek

-RaZoR-
6 juni 2007, 18:21
m'n ontwerp is eindelijk af, kgader seffes foto van uploaden ^^

http://users.skynet.be/fa095964/PICT0758.JPG

is een mengeling van 2 dingen

eerste: logo van in flames (favoriete groep)
tweede: vlam van het logo van in flames verwijderd en er men sterrenbeeld in geplaatst

heeft een persoonlijke betekenis ook, maar die gaak hier niet meedelen :p

Yorn!
6 juni 2007, 18:23
Hangt er vanaf in welke stijl je gaat é.
Of het bestaande ontwerpjes zijn, of zelf ontworpen of door je tattooateur.

xDama
6 juni 2007, 18:49
deze zijn zalig

http://www.tattoo-nightliner.de/galerie/biomechanik/biofan1.jpg

Nog zo'n pareltje van die kerel. Echt zotste tattoos die ik ooit al heb gezien.

Elavro
6 juni 2007, 18:56
m'n ontwerp is eindelijk af, kgader seffes foto van uploaden ^^

http://users.skynet.be/fa095964/PICT0758.JPG

is een mengeling van 2 dingen

eerste: logo van in flames (favoriete groep)
tweede: vlam van het logo van in flames verwijderd en er men sterrenbeeld in geplaatst

heeft een persoonlijke betekenis ook, maar die gaak hier niet meedelen :p

mooie tattoo, waar zou je die laten plaatsen?

Ik zou zeker een tattoo willen als het echt iets speciaals is voor mij, tekening/zin zou ik dan ook zelf maken
heb al lang iets in gedachten om te laten tattoeëren, maar dat zal zeker nog lang duren mocht ik dat ooit op me laten zetten. 17 jaar oud is nog te jong daarvoor imo

deyoeri
6 juni 2007, 19:03

Ik zou zeker een tattoo willen als het echt iets speciaals is voor mij, tekening/zin zou ik dan ook zelf maken
heb al lang iets in gedachten om te laten tattoeëren, maar dat zal zeker nog lang duren mocht ik dat ooit op me laten zetten. 17 jaar oud is nog te jong daarvoor imo

Je zegt daar iets van zin zelf maken. Wel, ik zelf - sinds gisteren 17 - ga met zekerheid volgend jaar een tattoo laten zetten, een zin van drie woorden. Die zin is al tweeduizend jaar oud en heeft voor mij meer betekenis dan één die ik ooit zou kunnen bedenken.

Yorn!
6 juni 2007, 19:21
I am gay?

De SkeEvN
6 juni 2007, 19:40
Een lange mouw :p Van uw schouder tot uw pols (http://images.google.be/images?hl=nl&q=full%20sleeve&btnG=Google+zoeken&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi)

Ik vind dees (http://blog.tokidoki.it/?p=17) tattoo's mooi. Ze zijn zo kleurrijk en tis van Tokidoki (kben daar een beetje te zot van) Die halve sleeve vind ik enorm mooi, ma da zou mij gewoon nie staan (en mn vriend zou neuten).

Tga zoiezo een bescheiden tattoo zijn bij mij :)tajkidajkie is meer voor meisjes imo snoezige dingeskes :p

moestek kunnen tekenen tekende ik zelf iets maarja.. autocad ga da nie zo gemakkelijk gaan :^^

gStar
6 juni 2007, 19:40
Heb piercing in mijn Wenkbrauw en tattoo op rechter schouder bovenaan ( is ni groot , pakt zo'n 12 cm ong)

- Mijn Tattoo (http://images.aslpage.be/photos//1972000/FlipSide20070408202725.jpg)
- Mijn Piercing (http://images.aslpage.be/photos//1754000/FlipSide20070227112710.jpg) ( den dag da hem gestoken is )

-RaZoR-
6 juni 2007, 19:44

op men rechterschouder zou ik hem plaatsen

ofwel net onder men nek (overgang van nek naar ruggegraat), daar ben ik nog niet uit...

De SkeEvN
6 juni 2007, 19:48
wa is da me iedereen en hun schouder...

deyoeri
6 juni 2007, 20:36
I am gay?

Funneh.

Gromme
6 juni 2007, 20:43
Een short of long sleeve vindik wel maf maar dat zou ik pas doen als ik daar echt een goed betekenis aan kan geven.

Featherfoot
6 juni 2007, 21:01
Links naar een soortgelijke tattoo als diegene die ik op mijn arm ga laten zetten:

http://www.tonsoftattoos.com/wp-content/_Markusarm2.jpg
http://www.tonsoftattoos.com/wp-content/intervention1.jpg
http://www.tonsoftattoos.com/wp-content/intervention2.jpg

Proto
6 juni 2007, 22:26
Mss dat ik ooit wel een tattoo neem :p
k zou graag het schuppen tekentje van een kaartspel ergens vanachter op mijn arm hebbe ofzo.
K moet er deze zomer is over nadenken :D

Vordesh
6 juni 2007, 22:36

Tga zoiezo een bescheiden tattoo zijn bij mij :)

die tokidoki dingen zijn nog sjiek

Olivier_Twister
13 juni 2007, 21:41
zeg is dat waar bestaan er zo van die tatoes die na een jaar verdwijnen, ik heb het nu niet op henna he

prutseke
13 juni 2007, 22:09
zeg is dat waar bestaan er zo van die tatoes die na een jaar verdwijnen, ik heb het nu niet op henna he

ik heb ook zoiets gelijk al gehoord, en eens gelezen op het net, maar weet niet meer op welke site

De SkeEvN
13 juni 2007, 22:34
in principe zou da denkik kunnen als er er nie zo diep zouden daan "denkik" eh

maar weet er eig nix van.. mss google eens proberen

Tha_nOn
14 juni 2007, 09:34
tijdelijke tatoeages bestaan wel, denk dat dat iets in de trant is als permanente make-up (die is ook niet zo permanent als ge zou denken, na aantal jaar moet ge da laten vernieuwen),
anyway na 5 jaar ofzo zou dat moeten vervagen (of langer) kheb daarantegen ook al vaak gehoord dat er regelmatig een vage vlek achterblijft
(vervagen omdat het denk ik niet zo diep in uw huid zit al een echte, niet zeker, google it:p)

Tah_b00nz0r
14 juni 2007, 10:23
kzou wel een tattoo wille later alhoewel ik daar ni helemaal zeker over ben ;)

menlor
14 juni 2007, 13:20
voor ik men tattoo laat zetten, laat ik em eerst wss in henna zetten, gewoon om eens te zien of het helemaal aan men verwachting voldoet, zoniet, dan niet :)

Yorn!
14 juni 2007, 14:34
Henna kan toch nooit zo fijn worden afwerkt en zo mooi worden als een echte tattoo?

En over die tijdelijke tattoos, die zijn er, voor een paar jaar.
Pak het eerste jaar ziet ie er goed uit, daarna begint die zo'n beetje onscherper en onscherper te worden, te vervagen... Niet mooi.

Babs
14 juni 2007, 14:55
Brrrr, henna :p Nooit int buitenland laten doen.
Ma ik en mijn zus wouden nie luisteren met de nodige gevolgen. Da (http://img.photobucket.com/albums/v667/babbith/DSC02770.jpg)was mijn zus de hare, da (http://img.photobucket.com/albums/v667/babbith/DSC02771.jpg) de mijne en dit (http://img.photobucket.com/albums/v667/babbith/DSC02772.jpg) had mijn ma laten doen me stylo (da was iets van als ze trouwden dat de vrouw da liet zetten)

Gevolgen:

Twas zwarte henna, en int buitenland, dus bij mij was da ontstoken als het weg was. Twas dus niks meer zwart ma ge zag die salamander nog in mijn vel :p
Toen hij nog zwart was en ik de eerste keer terug in mijn eigen bed sliep, stond mijn deken de volgende ochtend vol met zwarte salamandertjes :D

Twas grappig en wel eens leuk, maar geen 2 keer.
Next time for real :)

De SkeEvN
14 juni 2007, 16:19
Brrrr, henna :p Nooit int buitenland laten doen.
Ma ik en mijn zus wouden nie luisteren met de nodige gevolgen. Da (http://img.photobucket.com/albums/v667/babbith/DSC02770.jpg)was mijn zus de hare, da (http://img.photobucket.com/albums/v667/babbith/DSC02771.jpg) de mijne en dit (http://img.photobucket.com/albums/v667/babbith/DSC02772.jpg) had mijn ma laten doen me stylo (da was iets van als ze trouwden dat de vrouw da liet zetten)

Gevolgen:

Twas zwarte henna, en int buitenland, dus bij mij was da ontstoken als het weg was. Twas dus niks meer zwart ma ge zag die salamander nog in mijn vel :p
Toen hij nog zwart was en ik de eerste keer terug in mijn eigen bed sliep, stond mijn deken de volgende ochtend vol met zwarte salamandertjes :D

Twas grappig en wel eens leuk, maar geen 2 keer.
Next time for real :)
of ge gaat bij ne goede hennazetter :D

Babs
14 juni 2007, 16:30
Ik verkies kleurtjes ^^

kil911ler
14 juni 2007, 16:33
Wenkbrauwpiercing is domste wa gekunt doen imo die groeid gegarandeerd uit.
Ken enkel mensen en na 2-3 jaar is die uitgegroeid en zitn ze met een litteken
Zelfde al lip/tongpiercings eel slecht voor u tanden.

Tis nie omda et bij een paar mensen zo is, dat het bij iedereen zo et geval is eh.

syndrom
15 juni 2007, 16:31
plannen/ontwerp voor nieuwe tattoo zijn in de maak. Can't wait