PDA

Volledige versie bekijken : uninvited: tips & tricks

MaDDie
9 mei 2007, 23:20
Wat zijn uw manieren om ergens binnen te geraken, zonder te betalen.
En waar ben je al binnengeraakt?

maar hoe geraak je best binnen op die grote events ala rock werchter of i love techno ofzo.

En als ze je betrappen, kunnen ze dan de politie bellen en...

Akai
9 mei 2007, 23:22
Doe mij denke aan da programma op Jimtv fzo

Tah_b00nz0r
9 mei 2007, 23:52
ja duh daarvan zal em het wsl ook van hebben :p

spaflesss
10 mei 2007, 00:00
Het enige wat ik al gedaan heb is gratis op fuiven binnen geraken door de stempels/alcoolstiftmarkering "over te zetten"(gewoon tegen iemand zijn/haar hand drukken als de inkt nog nat is), maar ze hebben tegenwoordig precies overal van die bandjes.

Mechelaar
10 mei 2007, 01:03
bandje scheuren en plakken met ne kauwgom.

onsmozes
10 mei 2007, 01:18
papieren bandjes zijn easy, met dissolvant ofzo krijgde die weer open, laten drogen, en teru met lijm plakken, vewwy easy. heb zelf ooit nog es een papierenbandje overgetekend, verschillende malen binnen/buiten geweest, nooit opgemerkt geweest (had schaar, papier in versch kleuren en stift mee).

gewone stempels zijn ook super gemakkelijk. gewoon wa alcoholstiften in verschillende kleuren meenemen. 't figuurtje moet er zelf nie op trekken. smeer er gewoon een vlek van uit en als ze vragen stellen dan is 't uitgelopen door drank te morsen. als't met blacklight toestanden is, is't weer wa trickier natuurlijk.

belachelijk soms ook hoe makkelijk je binnengeraakt met een t-shirt met crew erop en lanyard enzo :).

als ge een (héél) klein broertje/neefje/zusje/... hebt: beveel die van keihard door de ingang te lopen en loop er achter "help mijne kleine etc."

heel debiel maar 't heeft al verscheidene malen gewerkt: achterwaarts de uitgang inwandelen.

Bij fuiven hebt ge soms van die deuren (branddeuren) die alleen van binnen opengaan. als er 1 iemand binnen is laat die die open doen (steek er desnoods iets tussen dat het slot nie altijd toevalt)

reclameren da ge op de gastenlijst staat kan wonderen doen. als't wa grotere fuiven/festivals me grote namen afkomen. "t Is voor 't Nieuwsblad" ofzo :). Bij echt grote festivals, werchter enzo, werkt het zo wel nie. dan moete langs nen incheckbalie en moete ook echt uw uitnodiging tonen etc.

Tah_b00nz0r
10 mei 2007, 01:20
zitte paar goeikes bij ;)

DjProbe
10 mei 2007, 01:39
gewoon zeggen,

ik ben van klank en licht :D

nog nooit problemen mee gehad :)

Piejie
10 mei 2007, 01:43
heel debiel maar 't heeft al verscheidene malen gewerkt: achterwaarts de uitgang inwandelen.
:rofl:

VinceFeet
10 mei 2007, 08:16
[/QUOTE]
:rofl:

Zalig, ik ging ook strijk toen ik dat las... :rofl: :rofl: :rofl:

Vega*
10 mei 2007, 08:41
Ben ooit is op een optreden waar 200 man aanwezig was backstage geraakt door simpel weg na een optreden het podium op te klimmen en een stuk drumstel mee naar achter te nemen.

Arifiene
10 mei 2007, 09:25
Doe es allemaal ni zo moeilijk, ge lacht gwn es lief na de buitenwipper...
Of werkt dat alleen bij meisjes :p

Simonn
10 mei 2007, 09:41
Doe es allemaal ni zo moeilijk, ge lacht gwn es lief na de buitenwipper...
Of werkt dat alleen bij meisjes :p

Dan moet je al een klein beetje je uiterlijk mee hebben.. Als zo'n lelijke draak eens "mooi" lacht naar die buitenwipper..:x

Pestilence_007
10 mei 2007, 09:54
eerlijk heb'k altijd al sjans gehad, 1x tegen de lamp gelopen

Werchter avontuur was zowa het meest komische :D 3x proberen binnen te geraken en we zaten 1x op medewerkerscamping en bijna op festivalterrein mor tmocht ni zijn (wrom hadden die allemaal blauwe tshirts aan? :D), andere keer vastgelopen in de backstage (afgesloten ruimte en mja da viel nogal op)

Gewoon kop omhoog, doorwandelen en 'snel' uw bandje laten zien. Heb zelfs al voorgehad da'k met stempels/bandjes van dag ervoor binnengeraak. Tis gelijk met spieken, gewoon ni laten zien da ge spiekt! :D Of idd stylo,alcoholstift meehebben en vlug iets natekenen of krabbelen...

Guestlist idd, kem sjans da'k bekende achternaam heb en da kan al eens helpen. dus eerst achternaam zegge.

Heb ook al gezegd da'k kwam helpen met tappen,opruimen van podium,...

Bandjes met chick of rekker werkt altijd, daar ik vaak nog toekom om 2-3u op feestjes (aka goa,dnb,...)

Met maten binnenlopen: gij loopt int midden, elk van hun blokeert security en houdt die bezig en tadaaaa; gewoon gelijk ne dove doorlopen :D. Anders 2 maten, die gaan beide naar binne, ene komt naar buiten met bandje van den andere, aandoen en voila beide binnen... lang leve men smalle polskes voor bandjes :D (kloods elk jaar wel paar maten binnen op festivals)

Btw: op gratis binnen willen kunnen ze niet veel zeggen TENZIJ! :
1) ge inbreekt
2) bandjes vervalst
3) nogis tegen de lamp loopt

Nuja normaal betaal ik altijd tenzij het echt maar voor een uurke is op terugweg naar huis en het +3 euro is. Vaak zijn de kassas al dicht :D
Als ge gepakt wordt : blijft kalm, doet u als den megadomme voor en blijf vriendelijk!

Nu men moonwalk nog oefenen... mensen gaan raar zien neem'k aan :D

enj0i^
10 mei 2007, 10:37
Op pukkelpop hebben wij al es enorm veel geluk gehad.
Er waren zo mensen op straat bandjes aan het uitdelen van een of ander festival dat enkele weken later was. Wij hadden ook zo'n bandje gekregen en hadden het om god weet welke reden niet weggegooid (normaal altijd direct).

De volgende dag passeren we bij de viptent (waar de artiesten eten) en zien we dat die bandjes ENORM goed lijken op diegenen die wij hadden.
Dus met zen twee'en naar binnen en de lekkerste dingen gaan eten naast de artiesten. (die peet van the prodigy was daar net ook)

Rash
10 mei 2007, 10:56
Het is tegenwoordig de trend én tegelijkertijd ook megastoer om ergens binnen te geraken zonder te betalen. Als je écht naar een festival/fuif e.d. wil, dan betaal je toch gewoon zeker? Echt triest als ik met onze KLJ-fuiven aan de deur sta en verscheidene keren merk hoe kerels binnen trachten te geraken zonder te betalen. Djeez seg, €4 ingang, als dat al teveel gevraagd is...

Fanatix
10 mei 2007, 11:03
Alst met stempels is gewoon zeggen da ge just vanbinnen komt da ge zweet gelijk een varken en dat den stempel al weg is

Tah_b00nz0r
10 mei 2007, 11:03
Het is tegenwoordig de trend én tegelijkertijd ook megastoer om ergens binnen te geraken zonder te betalen. Als je écht naar een festival/fuif e.d. wil, dan betaal je toch gewoon zeker? Echt triest als ik met onze KLJ-fuiven aan de deur sta en verscheidene keren merk hoe kerels binnen trachten te geraken zonder te betalen. Djeez seg, €4 ingang, als dat al teveel gevraagd is...

tis om de kick eh :D

Fanatix
10 mei 2007, 11:04

Ge geraakt er op elken anderen dag wel binnen en dan zoude 4€ moete betalen omda er daar 5 man met hun shorts van de KJL aan belachelijk staan te dansen op den arno zijn muziek.

cura
10 mei 2007, 11:34
das enkel tof bij recepties (gratis drank en hapjes) waar je niet uitgenodigd bent :P

zo es met een maat met gewone jeansbroek en trui binnengegaan op receptie waar iedereen kostuum droeg, yves leterme, patrick moenaert en deel andere politiekers ware aanwezig
gewoon doorlopen en doen alsof ge iemand binnen kent, en ze vragen nie achter uw uitnodiging.. beetje sociaal doen tegen opdieners en ze doen sociaal terug
hele avond gratis chique hapjes en champagne/wijn/bier gedronken, de boel daar gesloten en met een fles champagne en paraplu naar buite gegaan

bij iets waar ingang betalen is ga ek dat niet te vlug doen, maar zo van die exclusieve dingen waar je uitnodiging voor nodig hebt is de max :P

0m3g4
10 mei 2007, 11:42
overlaatst mocht ik gratis binnen omdat de kassa geen wisselgeld meer had... heb je echt een gevoel van "this is my lucky day", voor de rest niet speciaal moeite gedaan om ergens free binnen te kunnen =)

pieta
10 mei 2007, 11:53
werchter, meetsal blijf ik enkel op de camping, ma nu vetrok een kameraad een dag vroeger nara huis, en die had wel een bandje, ffin geknipt, en met zo een klein veiligheidsspeldje erug vastgemaakt, zo zijn er 15 man binnegeraakt met enkel het zelfde bandje...
voor de rest nie meer ehct iets geprobeerd

BuZz.LiGhTYeAr
10 mei 2007, 11:56
Kinepolis hasselt, wel al enkele jaren geleden tegewoordig betaal ik :p

eerst gaan zien waar welke film speelt, en dan langs da "speelgoedwinkelke" links als ge binnenkomt doorlopen. Ge komt zo uit in de uitgang hallen. Tis wel handig als ge weet welke uitgang welke zaal is. Zorgt dat ge uwe portefeuille altijd in uw pollen hebt. Als ze u dan pakken dan bukt ge u rap tussen de zetels en zegt ge dat ge uwe portefeuille waard vergeten.

BlaDe
10 mei 2007, 12:11
kvind dit maar schooierstyle :/

ComputerVISTA
10 mei 2007, 12:11
gewoon zeggen,

Idem :lol:

Ik moet de *moeilijke term + type van het een of ander* komen afregelen en je bent binnen ^^

100 keren toegepast, waarvan spijtig genoeg 99% keer serieus voor die reden :p

GhO$T
10 mei 2007, 12:25
vroeger was dat leuk zo eens op een weg iemand die geluk had om gewoon binnen te kunnen lopen voor niks.

Sinds ze dat zo beginnen hypen zijn oa met dat onnozel Jim program is't gewoon belachelijk geworden, iedereen denkt tegenwoordig dattem overal wel gratis zal binnen kunnen en dat hij dan nog stoer is ook.

EternalSilence
10 mei 2007, 12:32
Het enige wat ik al gedaan heb is gratis op fuiven binnen geraken door de stempels/alcoolstiftmarkering "over te zetten"(gewoon tegen iemand zijn/haar hand drukken als de inkt nog nat is), maar ze hebben tegenwoordig precies overal van die bandjes.

ze hebben nie echt overal een bandje

dit werkt wel nog degelijk.

en als ze dan toch een bandje hebben, aan de uitgang zijn er meestal gescheurde bandjes, gewoon zo rond u pols doen, en toehouden met je vingers

al zo een paar keren binnengeraakt.
tis nu nie da ik dit over doe, miss nog maar 5keren op de 50+ fuifen gedaan

Firestyler
10 mei 2007, 12:56
met ticket's ik gewonnen had :ironic:

Vitabis
10 mei 2007, 12:59

:rofl: :rofl:

edgar stiles
10 mei 2007, 13:17
op tomorrowland in 2005 hadden wij via via 3 vip bandjes gekregen... eerst drie man bandje aangedaan, ni al te strak rond de pols zodat anderen da nog konden aandoen, één iemand nr buiten, twee ander nr binnen... voila :)
kaarten hebbe we buite nog kunne verpatse:p

Jond3
10 mei 2007, 15:35
wa ik altijd doe op grote festivals, nie om gratis binne te raken , ma om gratis bier te fixen, ge bestelt vijf pinten, dan zegt ge , oh, men kameraad moet der ook nog ene , degene die u bedient draait zich om voor die pint te pakken en hop, weg met de vijf pinten zonder bonnekes te geven, werkt altijd, tenzij ge op voorhand bonnekes moet geven wat ook soms wel voorvalt...

cuda
10 mei 2007, 15:39
op gewoon fuiven met weinig bewaking ff met ne stift wa op men hand kladde en da zo uitvege
en dan bij de security automatisch u hand naar toe steken, die kijke da nooit na

enja ik ben ne schooier :p

SilentSpring
10 mei 2007, 16:55
nudak eraan denk.
Op de oudejaarsfuif in't boudewijnpark was den inkom erges 10€ ofzoiet geloofk.
Was nen redelijk lange rij aan beide kassa's, en 't begon net te gieten...
Ik shuif beetje naar rechts zodat m'n maat ook meer plaats heeft (en dat we niet beiden geplet worden).
Staat daar rechts ne gast die roept 'iemand ticket ebben'.
Ik ga ernatoe, zegt ie ja, ken nog 1tje over, voor 5€ moogde hem hebben.

Toen we uiteindelijk binnenraakten viel me op dat die tickets niet gecheckt werden eens je die kocht.

maw: die gast had z'n ticket gekocht en was daarna aan de ingang blijven staan en heeft hem voor de helft van de prijs doorverkocht.
Diejen heeft dus 5€ winst gedaan:p.

Ik liep daar natuurlijk in, maar 'k heb toch ook 5€ winst gemaakt:p.
Volgende keer doe'k da ook;)

Allez, 't waren zo'n bandjes.

Voor de rest betaal ik altijd.
In Studiohall hier is de security er altijd rap bij als de nooduitgang opengemaakt wordt.
Ze houden het daar redeljk goed in de mot.

zipke
10 mei 2007, 18:59
Man man hier zitten wel grappig dingen tussen in al vind ik het wel redelijk laim om dat te doen...

Wat er bij ons gedaan wordt (kleine gemeente-fuiven) is bandjes doorgeven ofwel als het met stempels is: iemand haalt een stempel en loopt direct weer naar uitgang zodat die nog goed nat is en dan gewoon hand tegen hand dat overdrukken. Werkt altijd.

Edit: ik lag echt onder de tafel bij die ene die met dat drumstel naar achter is gelopen :rofl:

chosen1
10 mei 2007, 19:04
ivm met die bandjes (meeste fuiven hebben die van kbc): kheb er hier thuis nog 500 liggen ofzo :p

zoals bij Uninvited: die gasten pakken een hele rugzak mee met allemaal verschillende kleuren en diktes!

metaphore
10 mei 2007, 19:15
Ooit op een grote fuif, waar een hamburgerkraam stond, gewoon achter die kraam gekropen en gezegd: "ik moest komen helpen van den Barry, dieje zei dat het nogal druk was"
Ik begin daar dan broodjes te snijden voor die mannen en burgers te verkopen aan onbekenden, mensen die ik kenden kregen dan gratis burgers. Burgers werden ook voor bonnekes verkocht dus zo heb ik een vrij groot aandeel bonnekes kunnen sparen en voor de rest van de avond heel den tijd gratis gedronken. ^^

Wat ook goed werkt is gewoon achter den toog lopen en pinten uitdelen aan u maten. Meestal staat daar toch volk te helpen en kent niet iedereen elkaar. Heeft al meerdere keren gewerkt hier.

Khad zo ook eens ne keer nen tshirt aan die vrij hard trok op die van de tappers, dus ik was daar ook bij gaan staan, maar ze hadden mij door en kheb alle pinten die ik weg had gegeven moeten terugbetalen :(

Maar die dingen zijn al wel langer geleden, tegenwoordig gebeurt da niemeer rap dak zo'n dingen doe :)

EazY
10 mei 2007, 19:21
wa ik altijd doe op grote festivals, nie om gratis binne te raken , ma om gratis bier te fixen, ge bestelt vijf pinten, dan zegt ge , oh, men kameraad moet der ook nog ene , degene die u bedient draait zich om voor die pint te pakken en hop, weg met de vijf pinten zonder bonnekes te geven, werkt altijd, tenzij ge op voorhand bonnekes moet geven wat ook soms wel voorvalt...

:rofl: zo margi dat 't weer cool is

sneax
10 mei 2007, 19:35
haha toffe thread, ik vind het ook altijd leuk om gratis binnen te geraken, wa gratis is is altijd toffer eh :)

der zijn zo veel manieren om aan iets gratis te geraken, wa ik en mijn kameraden al veel gedaan heb is gewoon een fles drank (martini ofzo) die niet te ver van de toog staat gewoon pakken als de barman het ni ziet, ipv weg te lopen moede ze wel gewoon onder de toog houden en _rustig_ ze wegsteken en buitenstappen

ook al nekeer naar een verjaardagsfeeste gegaan en een flas champange cadeau gedaan, achteraf zagen we welke otto van de jarige was (da was maar een verre bekende), toen we weggingen was die auto nog open :lol: dus hebben we ons fles champagne én nog een ander terug meegepakt hehe nadien is ne kameraad van mij nog op de middenstip gaan kakken van het nabijgelegen voetbalveld :lol:

aXl_
10 mei 2007, 19:37
ook al nekeer naar een verjaardagsfeeste gegaan en een flas champange cadeau gedaan, achteraf zagen we welke otto van de jarige was (da was maar een verre bekende), toen we weggingen was die auto nog open :lol: dus hebben we ons fles champagne én nog een ander terug meegepakt hehe nadien is ne kameraad van mij nog op de middenstip gaan kakken van het nabijgelegen voetbalveld :lol:

de jarige was maar een verre bekende dus ge zijt z'n auto dan maar even gaan leegroven? :wtf:

Hellrabbit
10 mei 2007, 19:49
Khad zo ook eens ne keer nen tshirt aan die vrij hard trok op die van de tappers, dus ik was daar ook bij gaan staan, maar ze hadden mij door en kheb alle pinten die ik weg had gegeven moeten terugbetalen :(

Maar die dingen zijn al wel langer geleden, tegenwoordig gebeurt da niemeer rap dak zo'n dingen doe :)

september?

EazY
10 mei 2007, 19:50

Brilliant! xD

Fré_
10 mei 2007, 20:00
nudak eraan denk.

In Studiohall hier is de security er altijd rap bij als de nooduitgang opengemaakt wordt.
Ze houden het daar redeljk goed in de mot.

In Studiohall kunde afaik nie egt veel proberen
de keren dak daar al geweest ben mocht je nie naar buiten of ge geraakte ni meer binnen.

zarathustra
10 mei 2007, 20:13
..

Er zijn toch wel ongelofelijk schrale mensen op deze wereld moet ik zeggen

Bose
10 mei 2007, 20:17
Dan moet je al een klein beetje je uiterlijk mee hebben.. Als zo'n lelijke draak eens "mooi" lacht naar die buitenwipper..:x

veeg op die der gezicht :)

anyway: "kzen van de klank"...

en voor drank etc: ja tis voor de mannen van de klank...

( toch al ne keer of 3 succes mee gehad :p )

SilentSpring
10 mei 2007, 20:19
In Studiohall kunde afaik nie egt veel proberen
de keren dak daar al geweest ben mocht je nie naar buiten of ge geraakte ni meer binnen.

idd.
Vorig jaar met Fantasia enzo in de zomervakantie kon je buiten. op 100dagen enzo ook.

Maar meestal is't idd binnen = binnen blijven.

Just me
10 mei 2007, 20:23
ik zal wel gewoon 3 of 4 euro betalen
want die mensen doen ook hun best om iets deftigs te organiseren
dus eigelijk is da gewoon weinig respect tonen e :s

Ali_
10 mei 2007, 20:29
grote events zal nie lukken vermoed ik, ik vind btw dat ze het geld waard zijn zenne :p

XplicitSnake
10 mei 2007, 20:33
gewoon zeggen,

Dikke ²

Zwarte broek/t-shirt en een kleine flightcase, meestal stellen ze zelfs geen vragen.

Thales
10 mei 2007, 20:34
idd.
Vorig jaar met Fantasia enzo in de zomervakantie kon je buiten. op 100dagen enzo ook.

Maar meestal is't idd binnen = binnen blijven.

studiohall is extreem streng.
de ene keer da ik da was, moest je 15 euro ingang betalen, en mocht je uiteindelijk ni meer na buiten voor es frisse lucht enzo. Maat wou na buiten omdat ie auto ni gesloten had en ie moest terug 15 betalen. was wel overdreven.

in Maz was da dan het tegenovergestelde. telkens je na buiten wou, kreeg je een band je om en iedere keer je na binnen ging knipten ze het kapot. da was ook wel pure bandjesverspilling.
was enigste keer dak da natoe ging en twas best wel cool.
was shout out loud met foxylane en the subs.
vooral foxylane was cool.

MaDDie
10 mei 2007, 21:52
wat ik een vriend doen om op lokale fuiven gratis drank te krijgen.
De toog is vlak tegen zo een grote klapdeur, daarachter is een hal(entree) waar oa de kassa is en de buitenwippers staan daar ook.

wij stappen gewoon vanuit de entree, stappen naar de zijkant van de toog, vragen daar 2 pinten voor de buitewippers, stappen door die klapdeur de entree terug in. 5 seconde later stappen we gewoon met zelfde pinten weer voorbij de toog en zo de zaal weer binnen. valt niet op. domme sukkels :p

ComputerVISTA
10 mei 2007, 21:53
Dikke ²

Zwarte broek/t-shirt en een kleine flightcase, meestal stellen ze zelfs geen vragen.

Mijn raad volgen en dan hoef je zelf niet eens iets te dragen ^^

Defees
10 mei 2007, 22:16
zeggen : "Ik ben Computer Vista, en ik ben hier voor het geluid"
bouncer: "welk geluid?"
gij: "da bedoel ik juist" en dan rustig doorlopen

zipke
10 mei 2007, 22:22
@ hierboven: :rofl: "dat bedoel ik juist" :rofl:

Tuninboy
10 mei 2007, 23:32
Zalige tread :p

Ooit op een grote fuif, waar een hamburgerkraam stond, gewoon achter die kraam gekropen en gezegd: "ik moest komen helpen van den Barry, dieje zei dat het nogal druk was"
Ik begin daar dan broodjes te snijden voor die mannen en burgers te verkopen aan onbekenden, mensen die ik kenden kregen dan gratis burgers. Burgers werden ook voor bonnekes verkocht dus zo heb ik een vrij groot aandeel bonnekes kunnen sparen en voor de rest van de avond heel den tijd gratis gedronken. ^^

rofl :rofl:

deze vond 'k gewoon zalig:p

MitCh
11 mei 2007, 00:09

Waar was me da joh?

Bontus
11 mei 2007, 00:13
Gewoon een uurke helpen op een fuif (als ge de organisatie kent)
=
gratis toegang
een uur gratis drinken
soms zelfs vergoeding

Zaph0d
11 mei 2007, 00:33
wij stappen gewoon vanuit de entree, stappen naar de zijkant van de toog, vragen daar 2 pinten voor de buitewippers, stappen door die klapdeur de entree terug in. 5 seconde later stappen we gewoon met zelfde pinten weer voorbij de toog en zo de zaal weer binnen. valt niet op. domme sukkels :p

Wat ook werkt: gewoon vol zelfvertrouwen naar de toog stappen op groter fuiven, over de toog reiken en gwn paar pinten pakken. Heb ooit eens een ganse avond voor 15 man bier 'getrakteerd'. Was een feestje in't ICC in Gent. Ge loopt gwn nr de toog waar er 25 man staat aan te schuiven met bonnekes, ge reikt met u over de toog en pakt pinten en geef ze door naar u maat die achter u staat en gwn dood serieus blijven.
Op den duur begon ik ganse plateaus mee te pakken :p staat zo plateau vol met bier achter toog: zeg tegen da meiske achter toog: geef keer die plateau. Ze geeft hem.

viewer
11 mei 2007, 00:38
Ik maak er ook een spelleke van zo goedkoop mogelijk uit te gaan. Alle, als ik gewoon op cafe ga dan betaal ik wel alles, maar zo met van die grotere dingen (fuiven ofzo) maak ik er een sport van gratis binnen te geraken.

gebruikte trucs voor gratis binnen te komen:

-gewoonweg doorkuieren bij de inkom
-over een hek klimmen
-de tent langs achter binnengaan, langs de dj doorkuieren en over een brancard klimmen (al 2 jaar op een rij gelukt bij dezelfde fuif :p)
-"stempeltje druk"

pinten pikken is nog leuker, want da kunt ge meerdere keren doen op een avond. mijn favoriete manieren :D
-achter de toog kruipen en die gewoon pakken/weggeven aan vrienden
-iemand kennen die aant tappen is :D
-bonnekes faken
-bestellen en dan geen/te weinig bonnekes geven, gewoon omdraaien en wegkuieren (werkt echt bijna altijd, doe ik elke fuif een paar keer :D)
-zorgen dat ge eens in een emmer met bonnekes kunt graaien (als ge eenmaal achter de toog zijt wilt da al wel eens lukken)
-als dien kerel langs u pakweg 8 pinten bestelt ofzo, en die is al wa zat, de eerste vier daarvan meepakken en u omdraaien (ok, da's wel smerig, doek dan ook nie zo vaak)
-uw pint halfleeg drinken en dan van uw tak gaan maken dat ge gene kivola bestelt had en een pint wilt (nog maar 1 keer gedaan, beetje saai+ge hebt maar een halve pint "winst")
-op het einde van de fuif de pinten die getapt zijn maar nog over gaan vragen, krijgde 1/2 keer wel mee :D

En aan al die mannen die hier beweren dat da allemaal smerige truken zijn: ja eigenlijk is da wel zo, maar ik vind da sommige fuiven echt veel te duur zijn voor wat ze zijn, en ik doe het vooral voor de spanning + economische redenen :D (zowa dezelfde reden dak soms probeer iets cools mee te pikken op cafe :D)

enj0i^
11 mei 2007, 10:58
De beste bij ons was toch wel toen we een rol bonnetjes gevonden hadden in een magazijnkotje.

gratis drank voor gans onze vriendenkring die avond :p

metaphore
11 mei 2007, 11:54
Wat ook werkt: gewoon vol zelfvertrouwen naar de toog stappen op groter fuiven, over de toog reiken en gwn paar pinten pakken. Heb ooit eens een ganse avond voor 15 man bier 'getrakteerd'. Was een feestje in't ICC in Gent. Ge loopt gwn nr de toog waar er 25 man staat aan te schuiven met bonnekes, ge reikt met u over de toog en pakt pinten en geef ze door naar u maat die achter u staat en gwn dood serieus blijven.
Op den duur begon ik ganse plateaus mee te pakken :p staat zo plateau vol met bier achter toog: zeg tegen da meiske achter toog: geef keer die plateau. Ze geeft hem.

Zelfvertrouwen werkt altijd :)
Ook ooit zo op een lokaal mini festival gewoon de backstage binnengewandeld. Niemand stelde daar vragen. Daar hebben we dan nog gratis kunnen eten en wat van de artiesten ontmoeten (El guapo stuntteam). Ook gratis drank gekregen.
Was best wel leuke avond :p

MaDDie
11 mei 2007, 11:58
ik heb zin om gewoon naar recepties te gaan, kostuum aan en lekker champagne gaan drinken.
Zo van die grote recepties van politiekers, of trouwrecepties, meestal zijn het op recepties vrienden van de familie, die kennen elkaar vaal niet, dus valt het zeker niet op als je daar tussenloopt. En het koppeltje heeft het op die dag te druk, dus valt niet op volgens mij. Maar hoe raak je op de hoogte dat er recepties zijn?

cura
11 mei 2007, 12:02
meestal zijn da vaste plaatsen waar da georganiseerd wordt, die keer da nen maat en ik zo ene gecrashed zen passeerden we gewoon aant belfort (brugge) waar der zo'n rooie loper liep naar den ingang en zen we zo gaan kijken
om echt te weten waar ze zen (en dus met kostuum enzo te gaan) moet je al eerder connecties hebben denkek (gewoon mensen die da weten)

in de gazet staan zo'n dingen ook wel eens denkek

MaDDie
11 mei 2007, 12:05
meestal zijn da vaste plaatsen waar da georganiseerd wordt, die keer da nen maat en ik zo ene gecrashed zen passeerden we gewoon aant belfort (brugge) waar der zo'n rooie loper liep naar den ingang en zen we zo gaan kijken
om echt te weten waar ze zen (en dus met kostuum enzo te gaan) moet je al eerder connecties hebben denkek (gewoon mensen die da weten)

in de gazet staan zo'n dingen ook wel eens denkek

ja ik woon hier dus in een boeregat op dat gebied. Voordat ik recepties vind, zal ik toch al naar aalst, of gent moeten gaan.

GhO$T
11 mei 2007, 13:32
Dikke ²

Dan sta je daar met uwe flightcase op een fuif... :p

-als dien kerel langs u pakweg 8 pinten bestelt ofzo, en die is al wa zat, de eerste vier daarvan meepakken en u omdraaien (ok, da's wel smerig, doek dan ook nie zo vaak)
Dat vind ik toch ook smerig zulle, zo als es een kerel vast gehad die dacht van met mijn pinten weg te zijn, rippen van iemand die er zelf voor betaald heeft is gewoon laag.
Rippen van de organisatie in een dronken bui is al minder erg, die voelen dat toch niet zolang het niet te massaal gebeurt :p.

Binnen geraken zonder betalen is ook enkel nuttig als je laat toekomt/niet van plan bent lang te blijven, want anders lopen wij toch heeltijd binnen en buiten... das dan ook maar kak als ge iedere keer u in bochten moet wringen om terug binnen te raken. (tenzij ge een stempel of bandje gecopiëerd hebt natuurlijk)

R-evolution™'
11 mei 2007, 13:57
centerparks in peer, erperheide. bena elke vrijdag avond ga ik daar met men beste kameraad for free zwemme, gewoon over die draai dinge springe

yaniccccccckkk
12 mei 2007, 14:37
Zaalige dinges al geleze :)

Chirofuifke , zuster van ne maat zat in de organisatie , hij had op voorhand bonnekes kunne bemachtigen en zo een heel serie op geel papier kunnen afdrukken (waren gele bonnekes) ik kon ze niet onderscheiden. Komt me maat aan op die fuif , heej Yannick , paar bonnekes hemme? Toont em zo ne zak vol ^^

Blood_Raven
12 mei 2007, 17:24
Soms zijn die bonnekes de marginaalste dingen diedat ge kunt indenken.
Zo'n 'witte kruisjes' voor tussen de tegels te leggen bij de muur te bezetten.
Dat is dan makkelijk.
Gewoon kopiëren gaat meestal wel enorm makkelijk. (niet dat ik dat doe)

spray-bunny
12 mei 2007, 18:13
Op Star Warz kan je langs achter binnenglippen langs het water. Bespaart je meteen €15. Let wel op voor de buitenwippers.

En met zattevrienden kan je tickets winnen voor avant-premieres. Dat is dus wat mij en een maat was overkomen. De cheat is dat je identiteit niet wordt nagekeken als je je tickets afhaalt, dus je kan altijd gratis gaan.:)

Vorig jaar nieuwjaar in Uyttenhove (Lochristi). Dat was nog eens een rotfuifje. Maar we hebben wraak kunnen nemendoor massa's gratis te drinken.
Je vraagt 2 pintjes. Als ze er staan met die pintjes zeg je 'owja, ik moet nog een cola hebben ook'. En terwijl die om de cola gaat loop je weg. Klinkt belachelijk maar het werkte altijd. Na 4x wel eens een kledingsstuk veranderen om onopvallend te blijven. (disclaimer: succes kan afhangen van graad van zatheid van de barman).

hybrid
12 mei 2007, 18:18
nja da lijkkt mij ook als ge da op iet klein doe, na die 1ste keer weet die wel wie ge zijt e :p

VinceFeet
12 mei 2007, 18:31
Wel grappige dingen die ik hier lees... :lol:

Ik organiseer soms ook fuiven en ik verschiet er steeds opnieuw van hoe creatief sommigen zijn. Ook al een paar keer mensen betrapt die drank weggraaien maar als ik zoiets zie word je wel meteen buiten gezet. En meestal is dat niet erg vriendelijk en niet verschieten als je op weg naar buiten per ongeluk een paar keer tegen een paal ofzo loopt...

spray-bunny
12 mei 2007, 18:36
Als je het écht ruig wil maken: Op de nacht van de Lokerse jeugd (vorig jaar) was er simpelweg ene met de kassa naar buiten gewandeld. De dader is gepakt, maar het geld was foetsie.:p

Tuninboy
12 mei 2007, 19:05
Als je het écht ruig wil maken: Op de nacht van de Lokerse jeugd (vorig jaar) was er simpelweg ene met de kassa naar buiten gewandeld. De dader is gepakt, maar het geld was foetsie.:p

lol:rofl: wat een zwakke organisatie dan, er moet altijd iemand de kas int oog houden :p

Firestyler
12 mei 2007, 19:14
als ge da iedere keer zo'n dingen doet op de lokale fuvien zette wel uwen naam als marginalen typ

MaDDie
12 mei 2007, 19:25
ja een kassa meenemen ofzo, dat gaat er over, maar ergens eens een pintje of een ingang gratis is nix vind ik.

MaDDie
12 mei 2007, 19:31
ik heb ondertussen ook een massa gekleurde bandjes. Ik heb van fuiven altyd die bandjes bijgehouden. Soms zijn het gewoon witte of zwarte bandjes. Als het dan een lokale fuif is, ga ik rap naar huis om dat soort bandje :p naar de opdruk kijkt amper iemand. En als je binnenbent ga je naar de toog en zeg je dat je je bandje kwijt bent, vaak krijg je een nieuw. dan kan je daarmee andere binnenlaten :p

Firestyler
12 mei 2007, 19:35
tegen je zelf eens een fuif organiseerd, voor een of ander doel
en er mensen ongewenst willen binnenkomen dan dood en verderf staan roepen zeker...

SimonL
12 mei 2007, 19:35
nadien is ne kameraad van mij nog op de middenstip gaan kakken van het nabijgelegen voetbalveld :lol:

omg :lol: *mental picture*

Cyclone
12 mei 2007, 21:16
lol zoveel krabbers hier... vorige week nog gezien in aalst ne kerel die tegen de wc-madam begon te vechten omdat hij geen 30cent wou betalen ma hij was wel wodka-redbull te zuipen :rofl:

dendaak
12 mei 2007, 22:12
Kerel die ik ken heeft ooit gewoon heel de vloer zitte bezien en had een stuk of 20 drankbonnkes dus heel den avond gratis gedronken :)

Ali_
12 mei 2007, 22:35
tegen je zelf eens een fuif organiseerd, voor een of ander doel
en er mensen ongewenst willen binnenkomen dan dood en verderf staan roepen zeker...

zware ²nd!

betaal gewoon of ga niet hé! tis toch logisch da feestjes nie gratis zijn, ik heb er geen enkel probleem mee. oké tis rot om voor sommige feestjes zoveel te betalen, maar tis wel niet meer dan logisch vind ik.
de enige reden dat ik nog kan snappen is zoals bij uninvited, binnendringen op ultragrave feestjes waar je anders nie zou binnen kunnen :p

ng
12 mei 2007, 23:06
lol zoveel krabbers hier... vorige week nog gezien in aalst ne kerel die tegen de wc-madam begon te vechten omdat hij geen 30cent wou betalen ma hij was wel wodka-redbull te zuipen :rofl:

Daar stapte toch gewoon aan voorbij?
Komaan zeg, ze gaat u ni volgen zenne.

spaflesss
12 mei 2007, 23:13
Kerel die ik ken heeft ooit gewoon heel de vloer zitte bezien en had een stuk of 20 drankbonnkes dus heel den avond gratis gedronken :)

Maar als ge nu nen hele avond naar de vloer ziet, wat is dan het nut van uit te gaan? :p

De SkeEvN
12 mei 2007, 23:41
gemakkelijkste alster veel drank op den toog sta ... uzelf bedienen :')

binnengeraken me andere hun bandje lukt altijd
en ne stempel lukt ook altijd... stift en speeksel meer ebde nie nodig

en rofl @ achteruit binnengaan xD (ier lukt da minder aangezien er altij 2 beren aan den ingang staan -_- ookal ist kutfuif)

Zaph0d
12 mei 2007, 23:42

Als ik naar een feestje in vooruit ga heb ik nog nooit drank moeten kopen, wegens toeval vind ik daar ALTIJD of geld of bonnetje of beide i nhet eerste half uur dat ik daar ben :p

kaminikaze
13 mei 2007, 11:20
Bij mij kun je het van twee kanten bekijken : Ik zit regelmatig in de organisatie van een fuif. Dan wil je natuurlijk niet dat zo'n dingen gebeuren. Maar aan de andere kant doe ik het zelf heel vaak op andere feestjes.

Wanneer je dit zelf doet heb je een prettig goedkoop avondje, en bovendien weet je waar de zwakke punten liggen.

Wanneer je dan op jouw beurt een fuif organiseert moet je daar als organisator rekening mee houden en de nodige maatregelen treffen. Als er geript wordt, gratis binnengeraakt wordt, is dat je eigen schuld, moest je maar beter opletten.

Ben dus van de stelling dat ze het altijd mogen proberen. Luktet, hebben ze geluk gehad of trekt de organisatie op niet veel.. Lukt het niet, better luck next time :p

Pred
13 mei 2007, 13:01
Enterrock vorig jaar, waren de togen nadarhekken en daar hingen dan vuilniszakken aan waar de tappers hun bonnekes ingooiden. Vriend van mij zo'n gat gemaakt in die zak en met een stuk of 100 bonnekes gaan lopen , goedkoop gedronken :lol:

dit jaar: die togen zagen er eerder uit als een versterkte burcht , uit hout en al :lol: en de bonnekes zaten nu in plastieken tonnen die veel verder naar achter stonden, ze hadden toch iets doorgehad vorig jaar denk ik :D

Mr.Pee
13 mei 2007, 13:04
Op enterrock vorig jaar hadden wij da ook gedaan, en da waren echt zóveel bonnekes da ik die op weg naar de toog in't rond smeet enzo! :D

Pred
13 mei 2007, 13:07
haha, of zo aan een willekeurige voorbijganger vragen:

Ik: Trek eens een gek gezicht , dan krijgt ge 2 bonnekes
Hij/Zij: *trekt gek gezicht*
Ik: Hier, 4 bonnekes

wat een blijdschap dan bij die menskes als ze dan 4 bonnekes krijgen :rofl:

Gentille
13 mei 2007, 13:07
Enkele keren bij het binnengaan van een fuif beginnen praten met een buitenwipper die ik ken en dan gewoon doorlopen naar binnen en niet betalen :p

MarG
13 mei 2007, 13:58
zware ²nd!

betaal gewoon of ga niet hé! tis toch logisch da feestjes nie gratis zijn, ik heb er geen enkel probleem mee. oké tis rot om voor sommige feestjes zoveel te betalen, maar tis wel niet meer dan logisch vind ik.
de enige reden dat ik nog kan snappen is zoals bij uninvited, binnendringen op ultragrave feestjes waar je anders nie zou binnen kunnen :p

Ik ben bereidwillig een aanvaardbaar bedrag te betalen, maar als ik dan die chirofuiven in mijn gemeente zie waar ze 6 tot 8 euro inkom durven vragen...Tja. Ik ga dan meestal tegen 24 uur en vraag daar aan 1 van de vroege vertrekkers het bandje en kleef het met plakband of prit vast.

Mijn neef is binnengeraakt op werchter met een vervalst ticket + overschrijving. Ze hadden ook drankbonnetjes gemaakt. Die hingen met 5 aan elkaar vast, terwijl de originele met 4 vasthingen. Security heeft het gezien, maar ze zijn ervan afgekomen door als de onschuld zelve te vertellen dat ze die buiten de festivalweide hadden gekocht. Uiteraard dienden ze ze wel af te geven.

Hellrabbit
13 mei 2007, 14:27
Gij zou beter is wa weggaan naar fuiven in de gemeenten rond die van u :p

MarG
13 mei 2007, 14:38
Gij zou beter is wa weggaan naar fuiven in de gemeenten rond die van u :p

Na een week op kot, heb ik niet veel zin om 15km te fietsen wetende dat de fiets alsook ik het niet overleef :p

Hellrabbit
13 mei 2007, 14:39
Allé man, tis nog zo plezant :p:p

drieskeuh
13 mei 2007, 14:56
ge zegt gewoon da de pintjes voor de mannen vant licht zijn. Altijd prijs :D

spray-bunny
13 mei 2007, 15:07
Ik ben bereidwillig een aanvaardbaar bedrag te betalen, maar als ik dan die chirofuiven in mijn gemeente zie waar ze 6 tot 8 euro inkom durven vragen...Tja. Ik ga dan meestal tegen 24 uur en vraag daar aan 1 van de vroege vertrekkers het bandje en kleef het met plakband of prit vast.
second that.

Al meermaals meegemaakt dat ik 8 euro betaal, 5 minuten binnen vertoef en het dan aftrap omdat het een marginale jumpfuif is of omdat ik er niemand ken.
Daarbij, zo binnenglippen is voor de meesten meer uitzondering dan regel.

spray-bunny
13 mei 2007, 15:09
Nog een makkelijke truc; koop direct een heel lot bandjes (http://www.maxevent.be/polsbandjes/tyvek.asp) en je raakt ook overal binnen.

Poppel
13 mei 2007, 15:13

bij ons in de chiro hebben ze bandjes van alle kleuren ^^

edit:
Nog een makkelijke truc; koop direct een heel lot bandjes (http://www.maxevent.be/polsbandjes/tyvek.asp) en je raakt ook overal binnen.

zo dus

Bontus
13 mei 2007, 15:27
Ik was eens aan het helpen achter den toog en der kwam ne kerel voor twee pintjes vragen voor de WC madam. (wat mogelijk was want het was een openlucht fuif)
Ik heb ze hem gratis gegeven, wrs was het een smoeske van hem maar dan was het toch een goed :p

^MystiQ
13 mei 2007, 15:30
Kheb ook nog in crew gezeten voor fuiven, en als we zagen dat er iemand drank weggraaide van iemand anders vloog ge onmiddelijk buiten en mocht de kerel die da deed al eens ne vuist vangen van de getroffene ( eventjes andere kant opkijken ) en dan ingrijpen :p

We hadden ooit eens ne kerel die begon te flippen tegen de buitenwippers, toen had em beter gezwegen, want em eeft ne stamp onder zijn gat gehad ze. En toen ze em buiten hadden gekregen hebben ze nog eens ne ferme duw gegeven en ie was weg ^^

Ahja, die marginale fuifkes zijn altijd wel eens wijs, ge komt der altijd wel iets tegen xD

VinceFeet
13 mei 2007, 15:31
Kheb ook nog in crew gezeten voor fuiven, en als we zagen dat er iemand drank weggraaide van iemand anders vloog ge onmiddelijk buiten en mocht de kerel die da deed al eens ne vuist vangen van de getroffene ( eventjes andere kant opkijken ) en dan ingrijpen :p

We hadden ooit eens ne kerel die begon te flippen tegen de buitenwippers, toen had em beter gezwegen, want em eeft ne stamp onder zijn gat gehad ze. En toen ze em buiten hadden gekregen hebben ze nog eens ne ferme duw gegeven en ie was weg ^^

Ahja, die marginale fuifkes zijn altijd wel eens wijs, ge komt der altijd wel iets tegen xD

Groot gelijk! Je moet sportief zijn hé. Je MAG gratis proberen binnen te glippen en je MAG proberen gratis drank af te schooien... Maar als je wordt gepakt moet je er maar mee kunnen leven dat je op weg naar buiten een paar tikken krijgt. :p

spray-bunny
13 mei 2007, 15:34
Groot gelijk! Je moet sportief zijn hé. Je MAG gratis proberen binnen te glippen en je MAG proberen gratis drank af te schooien... Maar als je wordt gepakt moet je er maar mee kunnen leven dat je op weg naar buiten een paar tikken krijgt. :p
Akkoord dat je buiten mag gezet worden, maar afslaan gaat me toch net iets te ver. Het grootste crapuul op fuiven zijn dikwijls de buitenwippers zelf. Hier in Lokeren en omstreken is er zo een crew die op veel fuiven staat, en die rammelen af en toe wel eens willekeurig wat zatlappen af. En in het midden van de zaal coke snuiven mogen ze blijkbaar ook. Die zouden dan voor de veiligheid moeten zorgen...

Suphafly
13 mei 2007, 16:05
Akkoord dat je buiten mag gezet worden, maar afslaan gaat me toch net iets te ver. Het grootste crapuul op fuiven zijn dikwijls de buitenwippers zelf. Hier in Lokeren en omstreken is er zo een crew die op veel fuiven staat, en die rammelen af en toe wel eens willekeurig wat zatlappen af. En in het midden van de zaal coke snuiven mogen ze blijkbaar ook. Die zouden dan voor de veiligheid moeten zorgen...

idd 't is hier toch triestig vind ik

-Helld0g-
13 mei 2007, 17:50
in een dronke bui in gent nog pintjes van de toog beginnen te rippen, die nacht wel beland in de bak :P

anders nog nooit zo'n dingen gedaan, wat altijd resulteert in avondjes van minstens 30-40euro (en das dan beschaafd). (en das dan zonder korte drank hé, gwn pintn) oplopende tot 70euro voor ne stomme fuif :P

dnuub
13 mei 2007, 20:32
" heel debiel maar 't heeft al verscheidene malen gewerkt: achterwaarts de uitgang inwandelen. "

lol :D :D

MaDDie
14 mei 2007, 20:06
Ik heb een trukje waarmee je gratis kan kickeren.
srry, jullie zijn wel mijn goede vrienden maar dit kan ik niet vertellen. :p

gisteren hele dag naar dender gaan kijken en tot een stuk in de nacht mee het kampioenschap gevierd. Geen enkel drankje gekocht, gewoon als ik dorst had liep ik 2 minuten met mijn kop naar de grond, kheb enorm veel drankbonnetjes gevonden. genoeg voor mij en enkele andere dronken te krijgen :p

Pilatus
14 mei 2007, 20:08

'k denk dat ik ,diegene waar dat gij het over hebt, ook al gezien heb
tzijn idd maar rare dudes:eek:

felixdraait
14 mei 2007, 20:20

gisteren hele dag naar dender gaan kijken en tot een stuk in de nacht mee het kampioenschap gevierd. Geen enkel drankje gekocht, gewoon als ik dorst had liep ik 2 minuten met mijn kop naar de grond, kheb enorm veel drankbonnetjes gevonden. genoeg voor mij en enkele andere dronken te krijgen :p

Wilde mij da ies PM'en? Gratis kickeren vent :eek:

dnuub
14 mei 2007, 20:35
gewoon bierkaartjes zettn voor de goals :)

felixdraait
14 mei 2007, 20:37
dan kunde nie deftig kickeren aja

pieta
14 mei 2007, 20:39
ja,bij die oude kutnge met een draad langs binnen gaan waarge uw mutn insteekt, en dan wa voelen en trekken...
ma werkt enkel bij de oude, dus waar ge op zo ne staaf moet duwen..

dit ff :offtopic:

eXoz
14 mei 2007, 20:45

gratis kickeren, ahzon metalen lintmeter van de bouwvakkers, je snijdt er een stuk af van +- 10 cm en dan in da muntgat steken en wat beginnen duwen enzo

Raukaris
14 mei 2007, 20:46
Maar als je wordt gepakt moet je er maar mee kunnen leven dat je op weg naar buiten een paar tikken krijgt. :p

Als je een paar tikken geeft moet je ook kunnen begrijpen dat je een mes tussen u ribben kunt krijgen.

Logica? Sinds wanneer is geweld ok in om het even welke situatie?

Equino
14 mei 2007, 20:56
Als je een paar tikken geeft moet je ook kunnen begrijpen dat je een mes tussen u ribben kunt krijgen.

Vroeg ik mij ook af...

Er wordt niet gelachen met opzettelijke slagen en verwondingen. Ook al is hem/haar zelf in de fout gegaan door niet te belaten...
Tis niet omdat hem daar "illegaal" rondloopt dat ge hem detsen moogt geven :crazy:

djbramz
14 mei 2007, 21:13

Lol in Aalter in 't jeugdhuis is da gewoon gratis tegenwoordig, moet wel zeggen dat de populariteit ervan is gestegen.

En wat is die truk nu?

VinceFeet
14 mei 2007, 22:22

Met een 'paar tikken' bedoel ik niet dat je hem moet doodknuppelen hé jongens... :unsure:. Maar ne FERME stamp onder uw gat kunt ge dan toch wel krijgen hoor! :p

Wij hebben ook een keer iemand gehad die gans onze vestiaire had afgebroken. Hij was 't bonnetje van zijn jas kwijt en moest dus wachten tot op het einde. Kerel springt gewoon in onze vestiaire en begint echt gans de boel te slopen. Honderd procent totale chaos dus. En dan durft er al wel is iemand een pets uitdelen. De heer in kwestie meteen groot lawaai tegenover de politie maar ik had al snel door dat ze ons wel 'begrepen' zonder dat expliciet te zeggen.

Natuurlijk, je geeft niemand slaag omdat hij de inkom tracht te omzeilen of omdat hij fraudeert met drankbonnetjes. Sorry voor het misverstand. :p

Ali_
14 mei 2007, 22:28

Mijn neef is binnengeraakt op werchter met een vervalst ticket + overschrijving. Ze hadden ook drankbonnetjes gemaakt. Die hingen met 5 aan elkaar vast, terwijl de originele met 4 vasthingen. Security heeft het gezien, maar ze zijn ervan afgekomen door als de onschuld zelve te vertellen dat ze die buiten de festivalweide hadden gekocht. Uiteraard dienden ze ze wel af te geven.

Mjah chirofuiven :p daar zou ik nu al niemeer naartoe gaan, uitgezonderd dan de jeneveravond hier in merksem :D
Maar voor de rest zijn die chirofuiven de schrale feestjes van de 15-16 jarige leeftijd, schraal, maar toch zalig waren die jaren:D

Project Zero
15 mei 2007, 00:12
Awel haha, ik heb nog een grappige anekdote vanop I Love Techno 2006.

Het was rond 5 uur denk ik, tbegon op zn einde te lopen in veel rooms maar wij wouden cassius kost wat kost zien dus daar naar toe gegaan.
Ik ging ff drank bestellen maar der was nog 1ne voor mij, zijn bestelling was: 15 redbulls, 8 colas en 20 pintjes. Die heeft bonnekes te veel dacht'k nog!
Ik bestel daarna mijn pintje en ik loop terug, kijk ff naar de grond: honderden, al dan niet duizenden bonnekes op de grond aan de zijkant van de zaal :D GRAAIEEEUH!

Wat was der nu gebeurd? Ene daredevil was gewoon op zn dooie gemak achter de toog ingelopen, had daar zo'n ton met gebruikte bonnekes losgekregen en die heel rustig de zaal mee in gepakt. Dieje doet die ton open en begint daar als ne blije aap bonnekes uit te smijten en rond te springen :lol:

Kameraad is toen nog bonnekes gaan verkopen voor 1 euro, vies wat winst gemaakt :D

menlor
15 mei 2007, 00:16

Het was rond 5 uur denk ik, tbegon op zn einde te lopen in veel rooms maar wij wouden cassius kost wat kost zien dus daar naar toe gegaan.
Ik ging ff drank bestellen maar der was nog 1ne voor mij, zijn bestelling was: 15 redbulls, 8 colas en 20 pintjes. Die heeft bonnekes te veel dacht'k nog!
Ik bestel daarna mijn pintje en ik loop terug, kijk ff naar de grond: honderden, al dan niet duizenden bonnekes op de grond aan de zijkant van de zaal :D GRAAIEEEUH!

Wat was der nu gebeurd? Ene daredevil was gewoon op zn dooie gemak achter de toog ingelopen, had daar zo'n ton met gebruikte bonnekes losgekregen en die heel rustig de zaal mee in gepakt. Dieje doet die ton open en begint daar als ne blije aap bonnekes uit te smijten en rond te springen :lol:

Kameraad is toen nog bonnekes gaan verkopen voor 1 euro, vies wat winst gemaakt :D

zalig gewoon :bow:
It's like a pinjata ( geen idee hoe ge dat schrijft )

Timmie
15 mei 2007, 02:16
Laatst nog gratis binnengeraakt op enterrock (met crew t-shirts van het jaar voordien).
De hele avond gratis gedronken (zogezegd omdat we bier kwamen halen voor Jos :D)

MaDDie
15 mei 2007, 11:27

verdomme, dat ik dat gemist heb, waarschijnlijk zat ik in een of andere room :doh:

BongZrGooD
15 mei 2007, 12:24
Idem :lol:

Ik moet de *moeilijke term + type van het een of ander* komen afregelen en je bent binnen ^^

100 keren toegepast, waarvan spijtig genoeg 99% keer serieus voor die reden :p

Same here...:p Maar het leuke is dat je dit kan blijven toepassen. Ik moet eigenlijk niets meer verzinnen. Kom altijd wel aan kaarten via via. Maar ik heb een hekel aan mensen die backstage niks te zoeken hebben, ooit ook problemen mee gehad. Als groep ergens op een festival moeten optreden, daags ervoor waren er mensen, die we trouwens kenden, onder het mom van onze groepsnaam in de backstage binnengeraakt. Wij komen aan, en krijgen meteen al een hoop stront in onze nek, want die mensen hadden het nogal begaaid... Wij wisten van niks... Mensen die niks te zoeken hebben backstage moeten er wegblijven, het zijn toch maar profiteurs en meelopers. Op Graspop is dat ook ieder jaar weer zo'n spelleke, belachelijk... Maar ja, ik mag anderzijds de pot ook niet verwijten want heb het toen ik nog jong was ook zelf geprobeerd... Toen wist ik ook niet beter...:p

Groetjes,
BongZ

jan1978
15 mei 2007, 15:06
Ne kameraad had vroeger altijd een paar rollen van die papieren bonnekes in zijne auto liggen, en bij praktische alle fuiven op de campus werden dezelfde soort gebruikt. Da was dus elke keer de fuif binnen, kijken welke bonnekes en dan rap naar de auto en wa bonnekes afscheuren zodat we ne hale avond voor niet konden drinken.

Da was den tijd.

blackman
15 mei 2007, 22:53
ik ben is 2 weken geleden op de meest marginale manier binnengeraakt, het was een fuif waar ze witte bandjes hadden, en ik had toevallig nog een wit rekbaar bandje van de "millenium doelstelingen 2015" van op't school in men broekzak steken :D. Zomaar binnengeraakt en paar vrienden ook mee binnengekregen zo.

!mPulz3
15 mei 2007, 23:48
allemaal nie nodig als ge op guestlists staat :p

onsmozes
16 mei 2007, 01:15
over de morele zaak zie ik het zo: ofwel ga ik gratis binnen ofwel helemaal niet. in het eerste geval verdient ge nog geld aan mij doordat ik uw veel te dure drank sta te drinken...
Hiermee wil ik dus nie zeggen dat ik nooit betaal voor evenementen eh ;). 't gebeurt waarschijnlijk nog niet maandelijks dat ik ergens binnen probeer te glippen.

Marsmillo
16 mei 2007, 18:09
Ik doe regelmatig bewaking van de ingang op concerten en fuiven. En ken dan ook vele trukjes, dit wil zeker niet zeggen dat we hierdoor iedereen die 'sjoemelt' kunnen tegenhouden... Er bestaan gewoon geen waterdichte systemen!

Ikzelf veroordeel mensen die gratis proberen binnen te graken zeker niet. Het is soms zo gemakkelijk dat je het niet kunt laten. Maar mensen moeten ook beseffen dat als iedereen dit zou doen vele organisaties niet veel langer zouden overleven.

En om ontopic te zijn: The good old Guestlist trick

- Stap 1: Doe alsof je dronke bent
- Stap 2: Ga naar de guestlist stand
- Stap 3: Zever wat tegen de gasten
- Stap 4: Probeer ondertussen een naam van hun lijst aftelezen
- Stap 5: Zeg uiteindelijk dan deze naam

Het feit dat ze denken dat je dronke bent mag je de naam nog ietsje verkeerd uitspreken. En zullen ze het ook niet zo verdacht vinden als je te lang tegen hun staat te zeveren.

lttuvix
16 mei 2007, 18:38
naar een festival gaan
"30 pintjes aub"
"ge grabbelt in uw zak van da ge de bonnekes wilt halen"
"meestal zetten ze dan al wa pintjes klaar"
"als de man zich omdraait zoveel mogelijk pintjes da ge kunt vastpakken nemen en snel weglopen"

=)

De SkeEvN
16 mei 2007, 18:54
naar een festival gaan
"30 pintjes aub"
"als de man zich omdraait zoveel mogelijk pintjes da ge kunt vastpakken nemen en snel weglopen"

=)natuurlijk in happyhour eh? kunden og keer terugkeren doorde massa :woohoo:

ComputerVISTA
16 mei 2007, 18:58
Same here...:p Maar het leuke is dat je dit kan blijven toepassen. Ik moet eigenlijk niets meer verzinnen. Kom altijd wel aan kaarten via via. Maar ik heb een hekel aan mensen die backstage niks te zoeken hebben, ooit ook problemen mee gehad. Als groep ergens op een festival moeten optreden, daags ervoor waren er mensen, die we trouwens kenden, onder het mom van onze groepsnaam in de backstage binnengeraakt. Wij komen aan, en krijgen meteen al een hoop stront in onze nek, want die mensen hadden het nogal begaaid... Wij wisten van niks... Mensen die niks te zoeken hebben backstage moeten er wegblijven, het zijn toch maar profiteurs en meelopers. Op Graspop is dat ook ieder jaar weer zo'n spelleke, belachelijk... Maar ja, ik mag anderzijds de pot ook niet verwijten want heb het toen ik nog jong was ook zelf geprobeerd... Toen wist ik ook niet beter...:p

Groetjes,
BongZ

Wat ik nog meer haat is groepen die te veel extra mensen mee nemen en ze in de backstage laten ronddwandelen... das echt fucking ambetant, te veel volk rond lopen + meestal betweters en in de weg lopen!

SKyRiDeR
16 mei 2007, 19:18
naar een festival gaan
"30 pintjes aub"

=)

Ja die doe 'k ook soms. Gewoon 2 maten de weg beke vrij laten maken en dan 6 pintjes vragen, ze brengt de pintjes, 'ahja en nog eentje!', lukt goe bij de vrouwkes, minder bij de venten.

Voor da gratis kickeren steek 'k altijd nen asbak in de goals, zien ze amper en de ballekes blijven derin zitten

d2itemnet
16 mei 2007, 19:38
gratis kickeren: ge steekt plastic zakskes in de goals.
zo kunde tog deftig spelen ma zijt ge uw balleke ni kwijt

Slipsnot
16 mei 2007, 19:42
Gratis kickeren; ge steekt aan weerskanten 2 bierviltjes in de goal.. Blijven spelen, zolang ge wilt..

Vordesh
16 mei 2007, 21:00
Fuiven:
- gewoon binnengaan
- rock ternat is makkelijk (aleja was .. )
en vo de rest gewoon betalen infeitn

Drank:
- dikwijls sjans hebben da maskes achter den toog ni altij alles wa ge bestelt doorstreept op u zuipkaart :)
- of overlaatst me 4 man naar den toog:
4 pintn / 4 mazoutn / 4 cocktails aub ..
zetten de 4 pinten af en halen de mazout/cocktail (ondertussen die pinten al doorgeven ..) dan als ze weerkomen: aja die 4 pinten nog eh ..
ze halen die pinten en ge neemt nen mazout en cocktail weg en ge zegt da ze maar 3 van elk gegeven hebben.. epla ze geven u nog nen cocktail en mazout en ondertussen die pinten weer weg gepakt (we wouden zien hoelang ze zo dom ginken blijfn .. :p) en dan zo plots da maske van: eej foert pakt da hier almaal mee en laat mij kop gerust ze .. dusja 8 pintn 5 cocktails en 5 mazouten voor de verniet ..

en anders jah , gewoon terwijl ge iets besteld en ge ziet daar pinten in handbereik staan , neemde die gewoon op en geeft die door terwijl ge op u bestelling wacht

ah en dan nog is op paastd: die mensen hadden hun zuipkaarten int zicht laten liggen aan de kassa, maske heeft der zo e gans pak meegenomen en gaan lopen, haar dan wa 'vermomt' , terug naar binnen en aan de rest uitgedeeld .. da was e zwaar avondje ^^

zelf zouk ni zoveel pikken ma als ze het u aanbieden ..

en dees zijn dus uitzonderingen eh .. meeste fuiven betalek ingang/drinken wel ;)

edit: overlaatst kon ek qmusic party in ninof gratis de vip binnen .. buitenwippers kennen is ook e pluspunt :) , alhoewel da ne vip ruimte waar ge precies in een kot zat zonder al te veel ambiance ni veel voorstelt dus hebk ma ni gedaan

lttuvix
16 mei 2007, 21:40
Ja die doe 'k ook soms. Gewoon 2 maten de weg beke vrij laten maken en dan 6 pintjes vragen, ze brengt de pintjes, 'ahja en nog eentje!', lukt goe bij de vrouwkes, minder bij de venten.

Voor da gratis kickeren steek 'k altijd nen asbak in de goals, zien ze amper en de ballekes blijven derin zitten

wegens het rookverbod zijn de asbakken weggehaald ;)

allé ja da idee hebben we toch bij ons in het JH gehandhaaft...

Rogue
16 mei 2007, 21:55
yup, stelen is hip :s

Beguv
17 mei 2007, 22:45
ik wil da wete van da gratis kikkere , ik vind die kickerkasse me zo'n stale duwstaaf keislecht , 10 ballekes voor nen euro( meestal minder om da er ontbreke) op die electronische krijgde er 15

felixdraait
17 mei 2007, 22:52
gratis kickeren: ge steekt plastic zakskes in de goals.
zo kunde tog deftig spelen ma zijt ge uw balleke ni kwijt

das gedomme nog geen slecht gedacht dadde.

NinjaTune
17 mei 2007, 22:58
soms is het super easy gratis binnen te raken, zeker op kleine parties, grote dingen a la i love techno etc lijken me toch wel hard onmogelijk.

Doet me trouwens denken aan paar jaar geleden, was in de buurt zo'n minifestival, we hadde zuipkaart gekocht en die 15x gekopieert ofzo. Stond wel stempel op de achterkant, ma was op gewoon hard wit papier. Ze hebben nooit omgedraaid om die stempel te checken, dus we hadden zo'n 150 pinten gratis :D

ook een easy truuk voor free booz: als de bar met ferm veel mensen bediend is en er huge veel volk staat, doen alsof ge uw bons al reeds aan een ander gegeven van den bar en da gewoon zeggen, aangezien die toch kriskras door elkaar rondlopen geloven ze u zelfs. of gewoon x aantal pinten bestelle en ze hen omdraaie voor derbij te zetten gewoon omdraaien en weggaan, door het huge volk da aanschuift vinde ze u nooit terug. quite lame eigenlijk maar ja da's studentenleven eenmaal :p

Bontus
18 mei 2007, 11:27

Ongeveer hetzelfde meegemaakt maar dan op herfstontmoeting met de scouts.
Bonnekes waren daar 1 euro en zondagmiddag kon ge uw eventuele overschot terug verkopen. Ok ik had voor 10 euro gekocht ofzo de zaterdagmiddag.
's avonds staan we daar vooraan het podium en opeens merk ik op de grond een deel bonnekes en ik begin te rapen.
En ik zie er nog en nog en nog, en blijf maar rapen.
Stonden er twee mannen echt mee te strooien. (misschien ook gestolen maar ze hadden ze beter de dag nadien ingeruild :lol:)
Uiteindelijk had ik er zo'n 20tal gevonden.

populus
18 mei 2007, 11:41
haha zo hadde we eens ooit nen helen hoop bonnekes gevonde na een fuif het jaar daarop met diezelfde bonnekes heel den avond gratis gedronke
ook is bij een fuif over de omheining gekrope mij hadde ze ni gezien mar mene maat (das nogal ne lange) had de security gezien en van die omheining geplukt :p ik heb toen tog nog een paar uur goe kunne feeste
en ja wat gratis is is altijd beter

MaDDie
18 mei 2007, 12:56
Vandaag en morgen Rock Affligem, zijn er nog mensen die gaan?
Wat ik kut vind is dat John watts een prive showke geeft in de VIP.
zouk het is proberen....

http://www.affligem.com/rock/frames/frames.htm

www.johnwatts.co.uk

Tuninboy
18 mei 2007, 19:34
ene keer van kameraad, was strontzat :p die had daar voor 150 euro bonnekes gekocht da was al zo van :wtf:

toen hem afgetroggelt :p had e stuk of 20 bonneke's gehad had het laatste kwartier nog 3 redbull's vast, maar voor de rest, nog nooit zoiets meegemaakt :)

m1dnight
20 mei 2007, 03:53
pff schooiers! ik mag geregeld nimmer binne in factory in aalst omda stempel er af is door zweten/boozze op morsen! en gulder kruipt dan voor niks binne :(

tleven is hard zei den boer en hij schijtte ne steen!

kaminikaze
20 mei 2007, 09:40
pff schooiers! ik mag geregeld nimmer binne in factory in aalst omda stempel er af is door zweten/boozze op morsen! en gulder kruipt dan voor niks binne :(

tleven is voor de rappe :)

De SkeEvN
20 mei 2007, 11:38
ahahaha gistere in nach van de dj's in wortegem
just ak trug binnenga zie ik enen lijk ier al gezegd doorlopen en vlugger dan de rest (en twas nogal veel volk) 10 seconden derna ziede em opgehoffen door 2 security mannen nor buiten :D

Vordesh
20 mei 2007, 11:44
ahahaha gistere in nach van de dj's in wortegem
just ak trug binnenga zie ik enen lijk ier al gezegd doorlopen en vlugger dan de rest (en twas nogal veel volk) 10 seconden derna ziede em opgehoffen door 2 security mannen nor buiten :D

vlugger dan de rest .. da was zijn fout .. :p

deathsythe
20 mei 2007, 11:49

tjah factory, :)
ge kunt daar moeilijk zo direct binnenglippe, den buitenwipper staat daar juist naast een smal doorgangsken ge kunt mss juist sjans emme alster net ene buiten wilt gaan en dan binneglippe, ma dan ister meestal nog ene van de organistatie die aan de 2de deur staat. enjah die buitenwippers zijn echt dom. glijk diene van de cirque, das ook zo ene. ge gaat daar bijna elke week en nogaltij vraagt em uwen pas.

felixdraait
20 mei 2007, 13:27

als ge gisteren voor den elven ging, wast voor de niet.

@ dien anderen: buitenwipper vd cirque is toch wa lichtjes ne spast ze. pas heeft hij nooit gevraagd, ma kblijvet toch vinden.

MaDDie
20 mei 2007, 13:50
gisteren zo een zalige dag. Lekker in de vip van rock affligem. Met shaun van de punkymietjes(nailpin) zitten praten. met An Pierlé zitten zeveren, over hoe mooi haar lach wel is. En ook met Vive la Fête zitten lachen. We waren onze weg kwijt en ineens stonden we in de kleedkamer bij vlf. schoon kontje.
gratis eten en drinken... en nu koppijn

ikbenslim
20 mei 2007, 20:41
Vorig jaar op Feest in het park,

Alsde x aantal bekerkes had kreegde een gratis pint, da waren zo van die Stella of Maes bekerkes (ben het nie meer zeker) en ne maat die de week dervoor had gewerkt op een ander organisatie die hetzelfde bier had verkocht is den 2e dag efkes den overschot van hun bekerkes gaan ophalen, nog meer dan een doos vol...
=> Veel gratis drank :p

Netrem
22 mei 2007, 12:58
ik organiseer ook een fuif (+2000 man) dus daar probeert ook al wel eens wat mannen binnen te graken.

het grappigste is als je ze ziet over de omheining kruipen. Dan gewoon staan opwachten en droog zeggen dat ie hem van ingang vergist heeft :D.

Ook eens gehad: der kwam enen binnen met zo een T-shirt met security op (kan je bestellen in de Large), die in het passeren aan de kassa in de vlucht zei 'ben van security', rap zenne t-shirt laten zien en doorlopen. Uiteraard niet handig als de mensen achter de kassa weten wie security is. Ik achter die gast aan, en zowa in paniek doen: "gast rap, der wordt zwaar gevochten buiten, kom rap mee". En die kerel aan zen arm meegepakt naar buiten. Eerst verschiet die zowa, maar durft natuurlijk niet zeggen dat hij eigenlijk geen security is :). En dan als ge buiten staat: "ah kijk tzal al gedaan zijn, sorry. kGa me terug achter de kassa zetten, tot sibiet eh". Die zen gezicht was priceless als die beetje later een ticket kocht :D

EternalSilence
22 mei 2007, 15:08
ik organiseer ook een fuif (+2000 man) dus daar probeert ook al wel eens wat mannen binnen te graken.

het grappigste is als je ze ziet over de omheining kruipen. Dan gewoon staan opwachten en droog zeggen dat ie hem van ingang vergist heeft :D.

Ook eens gehad: der kwam enen binnen met zo een T-shirt met security op (kan je bestellen in de Large), die in het passeren aan de kassa in de vlucht zei 'ben van security', rap zenne t-shirt laten zien en doorlopen. Uiteraard niet handig als de mensen achter de kassa weten wie security is. Ik achter die gast aan, en zowa in paniek doen: "gast rap, der wordt zwaar gevochten buiten, kom rap mee". En die kerel aan zen arm meegepakt naar buiten. Eerst verschiet die zowa, maar durft natuurlijk niet zeggen dat hij eigenlijk geen security is :). En dan als ge buiten staat: "ah kijk tzal al gedaan zijn, sorry. kGa me terug achter de kassa zetten, tot sibiet eh". Die zen gezicht was priceless als die beetje later een ticket kocht :D

:rofl: :rofl:
geen filmpke van? :p

TheAntropoid
22 mei 2007, 15:13
als ik op van die schooier scouts fuiven ben scheur ik altijd mijn papieren bonnetjes doormidden. Mijn excuus ( als je zich iets afvragen - je moet ook weten bij wie je moet bestellen - ff profilen dus ;p ) is dan altijd: uw collega heeft er teveel afgescheurd ;) of dat stukje ben ik kwijt
Of nog beter.. als ze met een alcoolstift een kruis zetten over uwen drankkaart maak je gewoon je duim nat en en goed wrijven en is nietmeer te zien ;-)
Zo heb ik al met drankkaarten van 5 consumpties 15 keer gedronken. ( opt einde begonnen ze het vast te hebben denk k ;p) - het papier begon volledig los te komen

Op werchter ook al een paar keer die geldzakken geript. Kost toch schandalig veel geld voor bier op die festivals. Wetend dat het daar in containers aankomt, mega goedkoop.
Toch der eens één keer gepakt. In die koffie room ofzo waar discobar galaxy ont spelen was. 3 pinten besteld 1 betaald
Kwamen met twee man achter me. Den enen deed wat weerspannig dus ik deed of ik hem niet verstond. ;) dat helpt altijd. § altijd van den dommen houden en doen of jet slecht verstaat. Speel ff buitenlander ;)
een waarschuwing gekregen dat ik van het terrein zou vliegen. Ondertussen wel al die twee pinten doorgegeven aan nen maat ;)

Op gewone fuiven gewoon binnenwandelen met de meute.
Of doen of je van de fuif zelf bent en door de security wandelen en enen luid aanspreken van de fuif ;)
Vervalsen gaat feitelijk zeer makkelijk op die fuiven..

Maar op grote festivals wordt schijnt de politie direct gewaarschuwd.. Dus als je der met een vals bandje binnenwandeld en ze hebben dat vast...
Je buigt ff voorover; je moet je schoenveters binden; en hup zet het op een loopje ;)
Op zo'n zaken fraudeer ik alleen met de consumpties etc

Psykee
23 mei 2007, 14:14
als ik op van die schooier scouts fuiven ben scheur ik altijd mijn papieren bonnetjes doormidden. Mijn excuus ( als je zich iets afvragen - je moet ook weten bij wie je moet bestellen - ff profilen dus ;p ) is dan altijd: uw collega heeft er teveel afgescheurd ;) of dat stukje ben ik kwijt
Of nog beter.. als ze met een alcoolstift een kruis zetten over uwen drankkaart maak je gewoon je duim nat en en goed wrijven en is nietmeer te zien ;-)
Zo heb ik al met drankkaarten van 5 consumpties 15 keer gedronken. ( opt einde begonnen ze het vast te hebben denk k ;p) - het papier begon volledig los te komen

maja, alcohol stift krijg je daar tog ni makkelijk van :o :o

Ik zeg gewoon: voor mij een gratis pintj :) da werkt altijd als je ze kent...

TheAntropoid
23 mei 2007, 23:48
alcohol stift juist wel..
je moet het direct doen é..
omdraaien; duim in de pint; over papiertje en wrijven ;)

Akiraprise
23 mei 2007, 23:51
Ben ik de enige die dit topic best wel een beetje zielig vind?

Paying seperates the man from the boys :naughty:

Slayerbe
24 mei 2007, 00:50
maja, alcohol stift krijg je daar tog ni makkelijk van :o :o

Ik zeg gewoon: voor mij een gratis pintj :) da werkt altijd als je ze kent...

alst me een alcoholstift is da bijna leeg is ist nog makkelijker.
ik zo daaraf gedaan maar het blad zelf was al wa aant afschilferen zelf ook.
vroegen ze wat ermee gebeurd was, gewoon zeggen dat er bier over gemorst was en twas in orde :applause: :unsure:

onsmozes
24 mei 2007, 01:08

waarschijnlijk niet
maar ik zal ook nie de enige zijn die uw engels zielig vind...
separates the men from the boys.

anyway, ge vindt drank stelen en uzelf de toegang verlenen tot een fuif of festival misschien not done, maar ik ben er zeker van dat gij ook dingen doet die nie volgens het boekske zijn.

Hellrabbit
24 mei 2007, 01:08

Ik zou nochtans denken dat het schrijven zonder fouten een betere lakmoestest is.

Edit : moet ge mij weer voor zijn ja? :(

Lt.Scorpio
24 mei 2007, 04:10
miljaarde ik heb effenaf da woord "lakmoestest" moeten opzoeken tjah een genie lijk ik kan ni alles weten eh.Morgen ga ik da woord ook es bezigen. Dit zijnde offtopic

ontopic: ik betaal :p

grtz

moehaa!
24 mei 2007, 14:23
Verkleed u volledig als jedi en loop gewoon door, als er iemand achter een ticket vraagt gewoon: *jedi-mindtrick*Ik heb helemaal geen ticket nodig*jedi-mindtrick*

respect voor degene die dit probeert:D

kaminikaze
24 mei 2007, 14:30
Verkleed u volledig als jedi en loop gewoon door, als er iemand achter een ticket vraagt gewoon: *jedi-mindtrick*Ik heb helemaal geen ticket nodig*jedi-mindtrick*

ok . :unsure:

Zaph0d
24 mei 2007, 15:03

waar kan ik een 'jedi' outfit vinden?

(btw: jedi uitspreken int nederlands gaat echt niet :p)

jan1978
24 mei 2007, 15:30
waarschijnlijk niet
maar ik zal ook nie de enige zijn die uw engels zielig vind...
separates the men from the boys.

anyway, ge vindt drank stelen en uzelf de toegang verlenen tot een fuif of festival misschien not done, maar ik ben er zeker van dat gij ook dingen doet die nie volgens het boekske zijn.

shit ik wou hetzelfde posten,
beaten like a red headed stepchild

Lt.Scorpio
24 mei 2007, 15:35
shit ik wou hetzelfde posten,
beaten like a red headed stepchild

ja want engelse spellingsfouten zijn echt wel zielig op een forum :ironic:

Grtz

a245130
22 juni 2007, 17:30
Hier bandjes te koop, 10 verschillende kleuren

Niet te gebruiken om gratis binnen te geraken :naughty:

:p

Klik hier voor link (http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=330138235573)

jan1978
25 juni 2007, 13:23
ja want engelse spellingsfouten zijn echt wel zielig op een forum :ironic:

Grtz

Blijkbaar niet zielig genoeg om niks te posten :ironic: :ironic:

Braaf, manneke.

DamianV
8 oktober 2008, 22:02
Hoe zou een 16 jarige backstage bij Vorst Nationaal binnengeraken? Ik zou een persbadge kunnen maken, met dan 'stagaire' erop ofzo. Wil echt backstage bij Kanye zijn.

Pred
8 oktober 2008, 23:54
wa wilt ge backstage bij Kanye gaan doen? :s

Razzia
9 oktober 2008, 01:05
Heb ook wel al eens een paar keer binnengeglipt. De usual trukskes eh, stempel drukken, bandjes uitwisselen, of gewoonweg binnenwandelen zonder te betalen :p

Wa ook lachen was: Ik stond op men gemak een safke te roken tot menne maat me aantikt op de rug met een hele resem bonnekes. Ik vroeg waar em die gehaald had. Zijn antwoord: "Ja heb die gepikt van een of andere kerel die KO int gras achter de tent lag"
:lol:

Heel de avond niks meer betaald :)

Yones
9 oktober 2008, 07:41
Heb ook wel al eens een paar keer binnengeglipt. De usual trukskes eh, stempel drukken, bandjes uitwisselen, of gewoonweg binnenwandelen zonder te betalen :p

Wa ook lachen was: Ik stond op men gemak een safke te roken tot menne maat me aantikt op de rug met een hele resem bonnekes. Ik vroeg waar em die gehaald had. Zijn antwoord: "Ja heb die gepikt van een of andere kerel die KO int gras achter de tent lag"
:lol:

Heel de avond niks meer betaald :)

gvd :angry: mijn bonnekes, mag ne mens al geen schoonheidsslaapje doen ?

FrE3zE
9 oktober 2008, 13:35
mislukt

Jezeke
9 oktober 2008, 15:25
draadgraver

DamianV
9 oktober 2008, 16:12
wa wilt ge backstage bij Kanye gaan doen? :s

misschien zou hij daar zitten he, allez kweetni :D

Jack-in-the-box
9 oktober 2008, 18:34
ivm met die bandjes (meeste fuiven hebben die van kbc): kheb er hier thuis nog 500 liggen ofzo :p

zoals bij Uninvited: die gasten pakken een hele rugzak mee met allemaal verschillende kleuren en diktes!

Waar ebt ge die gevonde eigelijk?

edit: Dit helpt ook wel eens voor gratis drank
http://deruyck.nl/afbeeldingen/PA050027.JPG

Arcas'
9 oktober 2008, 18:51
Gewoon een kostuum aandoen, nette schoenen aandoen en de zaal inlopen van een trouwfeest. Ge zet u neer aan tafel drinkt en eet mee en ge bolt het weer af. Is mij al 3 van de 5 keer gelukt :D

Conqie
9 oktober 2008, 18:56
hehe suckers :)

hazerd
9 oktober 2008, 19:21
Xen op tomorowland gratis binnengeraakt :D
één keer gepakt ,honden & bewakers achter ons enz xD
nog is geprobeerd, toen wel gelukt ^^

Razzia
9 oktober 2008, 19:42
gvd :angry: mijn bonnekes, mag ne mens al geen schoonheidsslaapje doen ?

Alcohol induced beauty sleep is erom vragen makker :p

Asserti
10 oktober 2008, 09:13
de guestlist op United Colors was in een ietwat te klein lettertype om er deftig ne naam van af te kunnen lezen

drxero
10 oktober 2008, 16:17
de guestlist op United Colors was in een ietwat te klein lettertype om er deftig ne naam van af te kunnen lezen

Maat van mij is nochtans in backstage geraakt

MonkeyPenis
10 oktober 2008, 18:26
Op enterrock vorig jaar hadden wij da ook gedaan, en da waren echt zóveel bonnekes da ik die op weg naar de toog in't rond smeet enzo! :D

Ok dus duidelijk dat ze iets gemerkt hebben, we waren al met drie. Ik heb toen €170 verdiend.

Faun
11 oktober 2008, 16:02

Wat ook goed werkt is gewoon achter den toog lopen en pinten uitdelen aan u maten. Meestal staat daar toch volk te helpen en kent niet iedereen elkaar. Heeft al meerdere keren gewerkt hier.

Haha, ge moest komen helpen van den barry ^^ hehe

chosen1
11 oktober 2008, 16:13
Waar ebt ge die gevonde eigelijk?

ik heb die niet gevonden.

mijn pa werkt bij KBC en enkele jaren geleden waren die nog gratis voor evenementen (bvb een evenement dat mijn pa organiseert) en we hadden nog een doos over (waarvan er +-500 op zijn gegaan aan mijn 18-jarigen vat en de rest heb ik nu nog)

Faun
11 oktober 2008, 17:17
Doe eigenlijk nooit zoiets, alleen bv voorsteken toen ik op reis was in Barcelona. Om op die tourbus te mogen stonden daar echt soms +100 mensen aan te schuiven. Toen de bus kwam ging ik gewoon helemaal vooraan staan maar stapte ik niet op, zo kon ik de volgende bus nemen. De mensen wisten toch niet of ik daar al dan niet stond.

nTFs
11 oktober 2008, 17:22
Gewoon een kostuum aandoen, nette schoenen aandoen en de zaal inlopen van een trouwfeest. Ge zet u neer aan tafel drinkt en eet mee en ge bolt het weer af. Is mij al 3 van de 5 keer gelukt :D

Zowat het toppunt van marginaliteit.

MorGo7h
11 oktober 2008, 18:02
Terwijl de rest staat te betalen gwn doorlopen en uwen armsteken en ze doen er een bandje rond.

Faun
11 oktober 2008, 18:25
Zowat het toppunt van marginaliteit.

Hoe saai.. en als da niet lukt kunt ge het pas uitleggen.

$layer123
14 oktober 2008, 20:59
zaligste situatie (geen bedrog) diek gehad eb; kga drankkaart van 5euro vo 3pinte kope, ik betaal me 10euro, krijg me kaart + 5euro trug, en dan geeft die peet aan men maat ook 5euro: "hier het wisselgeld van u vriend" dan gaan we er pinte mee gaan hale, kbestel 3pinte bij iemand, dan komt een 2e persoon vraagt die wa ik moet hebbe. et duurde lang dus ik zeg, ja kbestelde 3pinte ma ik krijg nix.

de 1e persoon komt men pinte brenge, kgeef men jetons vo 5euro af, kgeef de pinte aan men maat. kga nog nie weg want die 2e persoon was dus ook pinte voor mij aant regele, dus moest da afhandele. dan komt diene 2e, geeft me mijn pinte, en vraagt men 3jetons, kzeg: keb ze just moete afgeve aan diene andere. iersie, 6pinte gratis! keb er wel volgende dag nie goe van gezete omdak al veel teveel gezopen had ervoor :P

freeza
14 oktober 2008, 21:14
ook zoiets tegengekomen...
kwil een halve zuipkaart kopen (5€) en ik geef 10€, ik krijg een hele zuipkaart en 15€ wisselgeld... kijk zo efkes dom naar da meiske, pak da geld en zuipkaart en weg dermee xD

Asserti
15 oktober 2008, 10:36
da's zalig, ook al es voorgehad eigenlijk. Inkom 5 euro, geef 10 euro, krijg 20 euro en een inkomkaart terug :D

lttuvix
15 oktober 2008, 10:41
nja da gebeurd wel eens... verstrooidheid lekker van genieten :p
soms is het ook zo dat er weinig licht aan de kassa staat waardoor ge da onbewust geeft

Dieterg
15 oktober 2008, 15:30
iemand tips om sportpaleis uninvited binne te geraken?
T'is voor ACDC.. Ik wil wel tickets kopen maar t'is uitverkocht.

nzr
15 oktober 2008, 16:50
eentje op de zwarte markt kopen :p

de Waaslandwolf
16 oktober 2008, 00:10
Uit noodzaak ooit eens op de camping van Graspop binnengewandeld; ik had een eendagsticket in de tijd dat ze nog geen campingtickets verkochten, ik had geen vervoer terug naar huis maar was wel tot de laatste groep gebleven, ofte: geen openbaar vervoer meer. Dan maar gewoon met ene die ik ter plekke had leren kennen meegegaan naar de camping, gewoon arm omhooggestoken met eendagsbandje aangezien het toch ietwat donker was - eerder stom, maar wel een jofele avond op de camping als gevolg.

Ook ooit eens op een Chirofuif: ik betaal inkom, koop een drankkaart, en ongeveer een half uur later houden ze daar op. Bovendien weigerden ze nog drank te geven, terwijl mijn drankkaart nog halffvol was. Dan maar op een onbewaakt ogenblik achter de toog gelopen en een paar flesjes Palm uit de koeling genomen. Zal ze leren. :sop:

DaMob
16 november 2008, 18:30
Op pagina 6 staat er iets hoe je gratis ballen uit een kickerkas kan krijgen, maar is er een simpelere manier? Bijvoorbeeld een ijzeren draad rond de euro hangen en die dan zo terug halen? Of wordt het geld direct afgesloten als je het in de kas steekt?

Ja illegaal ik wetet, maar tis de Uninvited thread voor iets zeker?
En ik vind persoonlijk 1 euro voor 11 balletjes iets te veel
Als je commentaar hebt van "dit mag niet" dan moet je maar niets zeggen ;)

Alsook die nieuwe machines, waarbij je zoveel geld kan instoppen als je wilt en dus 30+ balletjes kan krijgen, kan je die ook omzeilen?

marmot
16 november 2008, 19:24
Op pagina 6 staat er iets hoe je gratis ballen uit een kickerkas kan krijgen, maar is er een simpelere manier? Bijvoorbeeld een ijzeren draad rond de euro hangen en die dan zo terug halen? Of wordt het geld direct afgesloten als je het in de kas steekt?

Ja illegaal ik wetet, maar tis de Uninvited thread voor iets zeker?
En ik vind persoonlijk 1 euro voor 11 balletjes iets te veel
Als je commentaar hebt van "dit mag niet" dan moet je maar niets zeggen ;)

Alsook die nieuwe machines, waarbij je zoveel geld kan instoppen als je wilt en dus 30+ balletjes kan krijgen, kan je die ook omzeilen?

Ik neem aan dat ge niet alleen kicker speelt?

Als ge met 4 speelt is dat 25 cent voor 11 ballekes.

Zijt gij zo gierig? :ironic:

MetalG
16 november 2008, 19:50
Ik neem aan dat ge niet alleen kicker speelt?

Als ge met 4 speelt is dat 25 cent voor 11 ballekes.

Zijt gij zo gierig? :ironic:

op ne gansen avond loopt da serieus op ze :D

n9ne
16 november 2008, 19:54
Als ge goed zijt en ge speelt het wat leep moet ge met moeite steken zenne. Enja, als die kicker dan kapot is kant zijn da em ni meer vervangen wordt omda er ni genoeg opbrengst is...

VergeX
16 november 2008, 19:58
Vroeger gingen ik en mijn beste vriend tijdens de kermissen in de buurt altijd de lunaparken binnen. In die tijd was dat 20 frank voor 1 credit. En veel zakgeld kregen wij in die tijd nog niet.

Dus boorden wij met de kleinste boor die we konden vinden thuis een heel erg klein gaatje in een muntstuk van 20 frank. Dan een stuk visdraad aan die 20 frank en rustig laten zakken. Tot we die klik kregen en er 1 credit bijkwam. Zo enkele keren gedaan. Jammer maar helaas werkte dit niet op alle kasten.

Later zijn we via een vriend zijn vader erbij gekomen dat we gewoon in een bedrijf waar ze staalplaten verwerken en bewerken, rondjes konden vinden die uit "geponste" plaat komen. Ze maken daar dan een gat in met een bepaalde machine en dan blijft er als afval van die rondjes over.

Daar gaan vragen of ze 20 frank konden ponsen. Geen probleem, daar buiten gewandeld met 250 van die "muntstukken" en gaan proberen. Was geen groot succes, deed het vooral op kickerbakken, op dartskasten. Arcade-kasten hadden toen al extra controle denk ik. Nuja, het was wel leuk zolang het duurde.

DaMob
16 november 2008, 20:15
Ik ben niet gierig maar idd op een hele avond loopt dat serieus op. Kvind gwn 1 euro voor 11 balletjes teveel, en ja ge zijt met 4, maar dan nog :).

Maar dus de manier met een visdraad lukt niet? Ale kwil dat wel eens proberen, maar als die kas dan voor de rest van de avond kapot is...

denkimi
16 november 2008, 20:43
als we naar de rally gaan maken we altijd de kaarten na.

voor de rest geraakten we vroeger gratis binnen op circuit zolder omdat we een gat in den draad kenden. en na de f1 zijn we in de pits binnengeraakt met kaarten die mijn nonkel door de venster van opt 3e verdiep smeet, de mensen die passeerden keken nogal raar.

Pilatus
16 november 2008, 21:38
haha, achteruit de uitgang instappen is mij gisteren paar keer gelukt op ilt, vooral in de wc's

Prodigy
16 november 2008, 21:38

Vertel eens wat er gebeurde bij die andere 2 keer ? :p

DJ-3000s
16 november 2008, 22:33
gewoon zeggen da ge op de lijst staat als vip.... als ze dan u naam nie zien, doen alsof ge van niks weet.... uiteindelijk zeggen ze van, ok goed voor 1 keer.....

is me al talloze keren gelukt ....

Rbn001
16 november 2008, 22:37
Binnengeraken op van die scoutsfuifkes is toch niet meer zo gemakkelijk. Iemand een idee waar ge van die bandjes kunt kopen?

Blowber
16 november 2008, 22:50
Als ge me meer dan 2 zijt: 2 personen kopen een ticket. één persoon blijft altijd binnen, trekt zijn bandje los. Persoon 2 gaat naar maten buiten en neemt het bandje mee. 1 maat doet bandje rond zijn pols en met 2 weer naar binnen. Enz.

berNd-
16 november 2008, 23:11
Op een stom fuifke met n gewone stempel pak ik meestal sigaret, ik rook die op en op einde doe'k die uit en dan wrijf ik rap met die peuk op m'n hand dat er wa zwart op zit...

Zelfde excuus gebruiken als hier al meermaals is gezegd ^^

Dit jaar op pukkelpop ben ik 3x gecontroleerd op m'n Werchter-bandje (07) ipv m'n Pkp bandje :P had'k da geweten... :D

Illcat
17 november 2008, 10:52
haha, achteruit de uitgang instappen is mij gisteren paar keer gelukt op ilt, vooral in de wc's

Muahahaha :applause::D

Analyze.
17 november 2008, 16:40
Op een stom fuifke met n gewone stempel pak ik meestal sigaret, ik rook die op en op einde doe'k die uit en dan wrijf ik rap met die peuk op m'n hand dat er wa zwart op zit...

Zelfde excuus gebruiken als hier al meermaals is gezegd ^^

Dit jaar op pukkelpop ben ik 3x gecontroleerd op m'n Werchter-bandje (07) ipv m'n Pkp bandje :P had'k da geweten... :D

Met kettingsmeer lukt da ook altijd :P

deathsythe
17 november 2008, 16:54

idd in die klein koten in aalst wordt ge toch vrij hard gecontroleerd.

omfg
17 november 2008, 18:17
Met kettingsmeer lukt da ook altijd :P
Hier zetten ze toch wel een stempel die oplicht onder blacklight, dus dat kan je niet zo gemakkelijk vervalsen...

DGEN
17 november 2008, 18:28
mijn pa bellen om naar beneden te gaan en me binnen te laten...
plaats was een of andere belangrijke voetbalwedstrijd -_-

lame

Jonathan
17 november 2008, 22:29
Recepties crashen enz blijft ook mijn favoriet , ge doet da dan wel met ne maat ofzo en ge zorgt da ge der wa verzorgd uit ziet en zorgt voor een valse identiteit die ge afspreekt. En dan gewoon leute maken en zeveren tegen de mensen daar terwijl ge drinkt , das supergeestig en die mensen amuseren zich ook ^^

Chalk
18 november 2008, 17:13
Hier zetten ze toch wel een stempel die oplicht onder blacklight, dus dat kan je niet zo gemakkelijk vervalsen...

Er bestaan genoeg blacklight stiften en verf :) Zo doen wij dat op een fuif die elk jaar weer terug komt.
Zo een potje met verf kost wel, maar het is zeker niet snel leeg