PDA

Volledige versie bekijken : Belkin Wireless Ethernet Bridge !

ExOMaNiaC
2 mei 2007, 17:00
Hi,

Ik verkoop men belkin wireless ethernet bridge ! Kan gebruikt worden om op een gameconsole / PC / Laptop of elk ander apparaat met ethernet ingang draadloos internet te ontvangen ... Hij is splinternieuw heb hem enkel even gebruik om men PS2 aan te sluiten, maar met de PS3 is dat niet meer nodig :)

FOTO 1 (http://smg.photobucket.com/albums/v260/MaartenBosmans/BELKIN/?action=view&current=DSC00462.jpg)
FOTO 2 (http://smg.photobucket.com/albums/v260/MaartenBosmans/BELKIN/?action=view&current=DSC00463.jpg)

Prijs 50 Euro incl OF ander AANVAARDBAAR bod ! Mvg Maarten :niceone:

ExOMaNiaC
3 mei 2007, 20:38
Up ;)

ExOMaNiaC
3 mei 2007, 22:49
40 Euro en hij is verkocht ! :) Moet dringend weg ... Mvg

saikoboarder
4 mei 2007, 10:10
hoe werkt dit net ?
ik heb thuis draadloze router maar pc heeft geen draadloze netwerk kaart.
ik steek een lan kabel in mijn pc en de andere kant in u apparaat en ik kan op internet ?
indien ja geef ik 30€ incl

ExOMaNiaC
4 mei 2007, 10:58
Ja zo werkt dat idd ;) maar 30 is te laag :) Mvg

tele(n)ettertje
4 mei 2007, 11:03
werkt het met wpa?
zo ja: 40Eur, incl verzending

ExOMaNiaC
4 mei 2007, 12:27
Ik heb thuis een 128-bits WEP-encryptie beveiligingen ;) ... De bridge zal zoals elke andere "ontvanger" zeggen dat er een draadloos signaal gevonden is, maar dat deze in dit geval dan beveiligd is. Hij zal vragen om toch te verbinden en dan geef je gewoon je sleutel in :)

• Adds 802.11g networking capability to your computer or network device
• Uses 802.11g technology, virtually 5x faster than 802.11b
• Works with gaming consoles such as Xbox®, PlayStation 2®, or GameCube™
• Works with all Ethernet-equipped computers or network devices
• Offers backward-compatibility with all 802.11b 2.4GHz wireless devices
• Features wireless 64- and 128-bit WEP encryption
• Requires no drivers, setup, or configuration

WPA weet ik eigelijk niet, ik veronderstel van wel, maar je kan het ms hier eens vragen op de pc afdeling, daar zitten heel wat kenners

Mvg

ExOMaNiaC
5 mei 2007, 16:46
Up ;)

tele(n)ettertje
6 mei 2007, 02:50
het moet echt wel wpa kunnen ondersteunen.
kan je thuis niet even een testopstelling maken waarbij je wireless wpa beveiligd is? En dan zien of je ps2 verbinding heeft (of een pc)
Of kijk eens in de webinterface of WPA in het lijstje staat?

Wpa is een vereiste, je laat deuren en ramen ook niet openstaan wanneer je op reis vertrekt ;-)

ExOMaNiaC
6 mei 2007, 10:42
Neen dat is waar ;) , maar WEP sleutel is niet ok ? WPA MOET het zijn ?
Zal is proberen te checken ...

Mvg

successor
6 mei 2007, 10:52
WEP is binnen like 10 minuten gekraakt,zelfs een 128bit key.

ik draai hier ook met WEP, maar das alleen omdat er andere voorzorgsmaatregelen zijn getroffen, zoals het verstoppen van de SSID en MAC adress filtering.

ExOMaNiaC
6 mei 2007, 11:05
Ik zie hier enkel wireless 64- and 128-bit WEP beveiliging ... Dat kraken is waar maar je kan extra filtering instellen. Ik heb eerlijke buren dus zou niet weten waarom zij dat zouden doen (ze zouden niet weten hoe ze aan dat kraken moeten bgeinnen). Weet natuurlijk niet hoe het bij jou geval is ...

Mvg

freQ
6 mei 2007, 13:52
37 incl verzending.

Mvg

ExOMaNiaC
6 mei 2007, 14:32
40 incl en deal ? :) ...

kennyc
7 mei 2007, 13:38
WEP is binnen like 10 minuten gekraakt,zelfs een 128bit key.

ik draai hier ook met WEP, maar das alleen omdat er andere voorzorgsmaatregelen zijn getroffen, zoals het verstoppen van de SSID en MAC adress filtering.

Ik wil niet meer offtopic gaan en zou het via PM naar successor gestuurd hebben, maar misschien is dit ook interessant voor anderen: ik raad je aan even dit (http://blogs.zdnet.com/Ou/?p=454) artikel te lezen...