PDA

Volledige versie bekijken : [TK] LaCie HD - Design by F.A. Porsche - 250 GB - USB 2.0

[ImpacT]
1 mei 2007, 23:29
Dit verkoop ik :

LaCie Hard Drive, Design by F.A. Porsche
Hi-Speed USB 2.0 (http://www.lacie.com/be/products/product.htm?pid=10468)

Heeft niet veel intro nodig natuurlijk. 't Is de 250 GB versie.
De reden dat ik hem verkoop is omdat ik er in der tijd 2 van heb aangekocht en ik eigenlijk er maar 1 van heb gebruikt. De 2de is nog volledig nieuw, is wel even uit de doos geweest om te checken of alles volledig was, maar er heeft nooit iets opgestaan ofzo, hij is dus eigenlijk gloednieuw!

Prijs : 80 euro (enkel afhalen)

Ik woon regio, Tongeren, Bilzen. In het weekend zit ik regio Genk - Houthalen - Hasselt. Eventueel wil ik hem als je dicht in die buurt woont ook zelf binnen brengen. Maar dan verhoog ik de prijs wel met 5 euro.

-Incubus-
3 mei 2007, 16:18
kheb wel interesse, maar kan het echt niet verzonden worden?

DyNaRaX
3 mei 2007, 19:43
waar en wanneer aangekocht?
Factuur?

[ImpacT]
3 mei 2007, 20:23
waar en wanneer aangekocht?
Fartuur?

Ze zijn in de september vorig jaar aangekocht. En jah eentje heeft constant in de doos gezeten. 't Garantiebewijs denk ik da'k niemeer heb, maar hij is nog in perfecte staat dat kan ik u garanderen!

Verzenden doe'k liever niet omdat het toch om een delicaat iets gaat en de verzendkosten zijn ook redelijk hoog.

DyNaRaX
3 mei 2007, 20:53
ik geloof je wel dat ze nog in perfecte staat is maar had graag een factuur of een kopie gehad voor de garantie.

Meestal is er 2 jaar garantie op die schijven.

[ImpacT]
3 mei 2007, 21:43
ik geloof je wel dat ze nog in perfecte staat is maar had graag een factuur of een kopie gehad voor de garantie.

Meestal is er 2 jaar garantie op die schijven.

Zal nog eens goed rondzoeken

[ImpacT]
13 mei 2007, 23:08
;8572344']Zal nog eens goed rondzoeken

Schopje.. plus ook da'k het bonnetje jammer genoeg niet heb kunnen terugvinden.