PDA

Volledige versie bekijken : Taking a break? !

Leviathan
30 april 2007, 11:46
Hallo,

ik had gezworen nooit mijn problemen hier te posten maar blijkt dat deze in mijn ogen zo erg zijn zat ik het toch maar doe.

Ik ben nu meer dan 4 jaar samen met iemand van 20, ik ben er 22. We hebben in die 4 jaar een leuke tijd gehad, ze bedroog me wel in de 2e maand van ons samen zijn maar mits wat doorzetting (en ondervinding) dat we bij elkaar passen.

Ze had een beste vriend (nuja ik had het er al moeilijk mee aangezien die kerel superhypocriet is en een achterbaks pummelke) maar ik begon te voelen dat er meer was van zijn kant, ik vertelde dat aan m'n vriendin maar ze zei dat het absoluut niet zo was. Tot op een dag hij s'nachts een mail stuurde met daarin een verkondiging dat hij gevoelens heeft voor haar (hij was nog samen met z'n vriendin welke hij met diens beste vriendin onlangs bedrogen had), ze bleef echter nog steeds ontkennen.

ik wist dat de relaties up en downs had zoals elke relatie, ik heb al veel relaties achter de rug gehad om te kunnen zeggen dat deze het werkelijk wel was, je weet wel...

Wel eergisteren heeft ze die kerel nog eens gezien en de dag later verteld ze me dat ze een week nodig heeft om na te denken (ze vertelde er echter bij dat het niets met die kerel te maken heeft). We zijn nu 2 dagen weg en ik kan het basicly gewoon niet aan, ik kan niet begrijpen hoe ik ze kan kwijt raken. Ik bedoel, ze zegt nog steeds dat ze van me houdt, dat ze me verschrikkelijk mist,... maar waarom het dan zogezegd uitmaken en die break inlassen? iemand die je doodgraag ziet laat je toch niet gaan?

ik heb het moeilijk in die mate van elkaar zo te missen,ik bedoel, anders belden we elke dag, praten op msn etc.. maar nu is het helemaal niets meer (alleja,ik breek soms de regels en stuur een smsje,iets dat ik beter wel laat zeker?)

Wat nu mijn vraag is, zijn er al mensen geweest die in zo'n break situatie gezeten hebben? hoe heb je gereageerd? en is het nog goed gekomen?

Ik heb gewoon het gevoel dat deze break situatie ingelast wordt zodat ze rustig van mij kan afkicken, omdat het anders voor haar wss ook te moeilijk is.
En ALS het dan nog goed komt, hoe kan ik er dan nog werkelijk in geloven als ze me zomaar een week op de bank gezet heeft (wetende dus dat er iets serieus mis is).

you're advice is very much apreciated !

Najade
30 april 2007, 11:55
Beste vriendjes zijn eikels. Ik vraag me elke keer weer af waarom ze een perfect goeie vriendschappelijke relatie ELKE KEER moeten verneuken door gevoelens :)
En het probleem is dan niet dat je niet voor je eigen vriendje gaat kiezen, maar dat het je pijn doet je beste maatje te moeten afwijzen (want hij gaat daat obviously van afzien en dat wil je niet). Het doet zelfs zoveel pijn dat je het een beetje wil uitstellen...

Dit gaat niet noodzakelijk over u, het kan echt met haar te maken hebben.
However, laat haar niet te ver los. Steun haar, maar maak duidelijk wat je van haar verwacht. En probeer geduldig te zijn I suppose. Als ze ietwat standvastig is geraakt ze er zelf wel uit en doet ze het juiste.

Edit: Voor alle duidelijkheid - ik zit gewoonlijk aan de andere kant van zo'n 'break'. Alleen stel ik niet echt een break voor of vertel ik mijn lief wat er aan de hand is, hij zou het op dat ogenblik niet begrijpen. Je hebt dan alleen zo'n klote periode van twijfels en nadenken over hoe je het allemaal moet aanpakken, en ergens zal mijn G het wel allemaal wat aanvoelen volgens mij. Hij stelt er alleen niet echt vragen over. En dan als alles voorbij is (en ik uiteraard weer een goeie vriend kwijt ben omdat het allemaal teveel pijn zou doen mij te zien *drama*), dan kan ik hem vertellen wat er allemaal gebeurd is. En dan is hij altijd een beetje trots op zichzelf, lol. Dat hij me gewoon heeft laten doen en ik toch nog hem kies is blijkbaar bijzonder..

Thales
30 april 2007, 11:56
zure appel doorbijten... en gedaan maken
het zal pijn doent int begin, maar het zal wel minderen.
laat niet over je heen lopen.

Tha_nOn
30 april 2007, 12:07
beetje kortzichtige reactie Thales? anyzay, persoonlijk vind ik een pauze inlassen wat zever, maar bij sommge mensen heeft het wel geholpen, dus voor de moment kunt ge haar het beste gewoon laten doen, maar van zodra dat dat langer begint te duren dan dat ze gepland is begin ge best zelf een besluit te trekken imo

Leviathan
30 april 2007, 12:10
weet je wat het echte probleem is,het zo hard voelen dat je bij elkaar past, en het dan nog op de klippen zien lopen,DAT is het echte probleem

puni
30 april 2007, 12:11
zure appel doorbijten... en gedaan maken
het zal pijn doent int begin, maar het zal wel minderen.
laat niet over je heen lopen.

Jep, laten we een relatie van 4 jaar effe wegsmijten omdat de vriendin effe tijd nodig heeft voor zichzelf. Als ge zo denkt gaat ge op uw 50ste nog altijd alleen zijn, en terecht.

@TS: Geef ze de tijd en ruimte om haar ding te doen, maar steun haar ook :) Als ge al zo lang samen zijt geloof ik ni da ze u zomaar zou laten vallen, daarvoor hebt ge samen waarschijnlijk al veel te veel meegemaakt. Veel succes alleszins..

EDIT:
weet je wat het echte probleem is,het zo hard voelen dat je bij elkaar past, en het dan nog op de klippen zien lopen,DAT is het echte probleem

Wie zegt dat het op de klippen loopt? Ge moet ook ni direct denken dat alles om zeep is, ze heeft gewoon effe tijd nodig..

Re@V0r
30 april 2007, 12:11
haar beste vriend heeft gevoelens voor jou en daarom last zij een break in? :wtf:
of zit er ergens een fout in je uitleg? want zo snap ik er imo nieveel van eerlijk gezegd :p

puni
30 april 2007, 12:13
haar beste vriend heeft gevoelens voor jou en daarom last zij een break in? :wtf:
of zit er ergens een fout in je uitleg? want zo snap ik er imo nieveel van eerlijk gezegd :p

Das een typo denk ik van hem :p

TheFallen
30 april 2007, 12:19

Die hij zal eerder een haar zijn denk ik. Ik heb het ook een goede 3keer mogen lezen:p

Maar on-topic.. Er is weinig dat je nu kan doen. Doorzetten en haar die tijd gunnen, haar zeker niet pushen om overhaaste beslissingen te maken.
In elke relatie krijg je wel eens gevoelens voor een ander, heb je wel eens zulke problemen. Zeker na 4jaar is dit normaal.. dus moet nog niet volledig in paniek schieten.

Ze is gewoon wat in de war ofzo (wrs) en er zullen wel nog meerdere rollen meespelen waar jij eigenlijk geen weet van hebt (die dan ook eigenlijk niets met die gast of met jou te maken hebben.)

Gun haar de tijd en wacht af. Is het in jouw voordeel, proficiat. Uw relatie heeft zoiets overleefd, en jullie zijn weer wat hechter.
Is het in uw nadeel.. laat ons hopen van niet maar het kan altijd. Dan moet je maar kijken wat de reden is. Zal je ze zomaar laten gaan? Of zal je nog even aandringen en je liefde verklaren? (4jaar is te lang om zomaar plots aan kant te leggen.). Soms eindigen gevoelens plots... Love works in mysterious ways

Leviathan
30 april 2007, 12:19
excuses,inderdaad typfout,en wat voor één :/

Ble$$ed^
30 april 2007, 12:36
al veel in die situatie gezeten, zonder het beste vriendje gedoe weliswaar.

als ze u echt graag ziet , moet je de keuze volledig bij haar leggen. Zeg gewoon dat ze moet beslissen of dat het anders voor jou ook niet meer hoeft. Ge weet meestal direct een antwoord op u vraag of vragen.

Dees is natuurlijk wel drastisch, maar het hielp bij mij

Hornymoose
30 april 2007, 12:52
beste vriendjes..

volgens mij hebt gij een vriendin die achterzit.
die bffl <3 is precies ene die graag relaties kapot maakt door de vriendin in de relatie de vriend te laten bedriegen.

en voor zo'n debielen is er maar 1 oplossing, goed pak rammel.
primitief ja, maar persoonlijk verdient zo iemand niet beter.

TheFallen
30 april 2007, 13:04
beste vriendjes..

volgens mij hebt gij een vriendin die achterzit.
die bffl <3 is precies ene die graag relaties kapot maakt door de vriendin in de relatie de vriend te laten bedriegen.

en voor zo'n debielen is er maar 1 oplossing, goed pak rammel.
primitief ja, maar persoonlijk verdient zo iemand niet beter.

Bad move imo.

Als ze echt twijfelt en/of mss gevoelens heeft voor die persoon, en je slaat hem in elkaar, dan drijf je haar recht in zijn armen..:naughty:

Xevven
30 april 2007, 13:05
nja als iemand tijd vraagt moet je die geven, anders zit je toch maar in je eigen vel te snijden

das een goeie he :d

Hornymoose
30 april 2007, 13:14
een vriendin die na 4 jaar overstapt naar haar beste vriend,
die verdient ook een pak rammel, maar dat doet niemand natuurlijk of een normaal persoon toch. maar die jong, daar zou ik toch echt eens over nadenken, die fucked u echt.

Najade
30 april 2007, 13:18
Maar allez, niemand zegt toch dat die dat gaat doen?

Hornymoose
30 april 2007, 13:19
voelt gij het niet aankomen ofwat?

als ze breekt, gaat ze zelfs die jong (TS) de schuld gaan geven.
ik zeg het u, vrouwen dikke no go!

TheFallen
30 april 2007, 13:22

Gij hebt duidelijk weinig ervaring met vrouwen:p Of mensenkennis over die zaken;)

Niets wijst erop dat het 100% zeker is dat er een eind aankomt. De kans is zelfs vrij klein.

Als je ooit 4jaar gelukkig samen zult zijn, zal je dat wel inzien:p

puni
30 april 2007, 13:23

Excuseer, gij zijt 17 jaar. Ik betwijfel da gij ook maar iets weet van deftige relaties op die leeftijd, dus kom hier andere mensen geen fout advies geven.

Medaphoar
30 april 2007, 13:28
Zelfste meegemaakt. Ik gunde ze die tijd, ze begint iets met die ander en achteraf zegt ze dan dat het leek alsof het me allemaal niet veel interesseerde omdat ik niets van me liet weten (terwijl ze zei dat ze even met rust gelaten wou worden).

Dus mijn advies: Laat ze NU de keuze maken.
Kiest ze voor die ander: Breek dan zn neus omdat em heeft staan flirten met uw vriendin terwijl em wist dat ze in een relatie zit.

TheFallen
30 april 2007, 13:32
Zelfste meegemaakt. Ik gunde ze die tijd, ze begint iets met die ander en achteraf zegt ze dan dat het leek alsof het me allemaal niet veel interesseerde omdat ik niets van me liet weten (terwijl ze zei dat ze even met rust gelaten wou worden).

Kiest ze voor die ander: Breek dan zn neus omdat em heeft staan flirten met uw vriendin terwijl em wist dat ze in een relatie zit.

goed punt, maar daarvoor moet je eigenlijk je vriendin goed kennen.

voor hetzelfde geld laat je haar een overhaaste beslissing nemen die in je nadeel is. maar wat jij zegt kan dan ook gebeuren...

Tis altijd iets

Hornymoose
30 april 2007, 13:34
Gij hebt duidelijk weinig ervaring met vrouwen:p Of mensenkennis over die zaken;)

Niets wijst erop dat het 100% zeker is dat er een eind aankomt. De kans is zelfs vrij klein.

Als je ooit 4jaar gelukkig samen zult zijn, zal je dat wel inzien:p

zegt gij mij dat maar,
als ze na 4 jaar plots een mail krijgt van die jongen, en er ff een weekje tussenuit moet...

normale reactie zou zijn, negeren.

ofniet.

Najade
30 april 2007, 13:35
Not really.
Ik heb over het algemeen nog wel wat hoop en vertrouwen in mijn medemadammen. Alhoewel ik me ook wel een paar keer vergist heb natuurlijk.
Ik vind het vooral wat onnozel meteen van het ergste uit te gaan. Straalt vertrouwen uit gewoon. Goed bezig.

Najade
30 april 2007, 13:40

I do agree tot een bepaald punt eigenlijk. De kans is groot dat ze wat afstand wil, maar dat dat niet noodzakelijk betekent dat ge volledig van elkaar moet afgescheiden zijn. Nu is het zelfs meer dan ooit de kans haar te tonen wat je waard bent en dat je haar toch steunt e.d., wat er ook is (want officieel weten we niet eens of het wel over die kerel gaat, al lijkt het me vrij duidelijk van wel).

Maar zoals ik al zei:

However, laat haar niet te ver los. Steun haar, maar maak duidelijk wat je van haar verwacht. En probeer geduldig te zijn I suppose. Als ze ietwat standvastig is geraakt ze er zelf wel uit en doet ze het juiste.

Leviathan
30 april 2007, 13:49
wel ja dat is het net,
ik heb de drang om er te blijven zijn (dat we elkaar niet zien ok) maar ze wil niet bellen, mailen, msn'en, sms'en, helemaal niets, dan kan ik haar ook niet laten zien dat ik er nog ben hé.

Haar argumentatie ivm die kerel was in het verleden: "hij was al 2 jaar voor we elkaar leerden kennen" (en zij dus nog single was) één van mn beste maten, als er iets van klik was,waardoor er gevoelens waren was er toch al lang iets gebeurd?

Ik weet dat ze gisteren uitgeweest is, nuja mocht blijken dat ze bv. (als het werkelijk om die kerel draait) deze nog blijft zien tijdens haar 'denk-periode' is het duidelijk he.

Alles wat ik kan doen ik gewoon afwachten tot zondag i guess,en rustig wat verder afsterven

Najade
30 april 2007, 13:53
Ik vind het alleszins wel erg voor je omdat jij nu natuurlijk met al die 'angst' opgescheept zit. Niet erg netjes, maarbon.
Laat ons toch maar hopen dat ze op den duur een keer eerlijk vertelt wat het echte probleem is, en hoe ze denkt dat te gaan oplossen. Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat gij gaat moeten blijven afzien :)

Hornymoose
30 april 2007, 13:56
Not really.
Ik heb over het algemeen nog wel wat hoop en vertrouwen in mijn medemadammen. Alhoewel ik me ook wel een paar keer vergist heb natuurlijk.
Ik vind het vooral wat onnozel meteen van het ergste uit te gaan. Straalt vertrouwen uit gewoon. Goed bezig.

na 4 jaar zoiets meemaken, dan krijgt ge echt toch een dumper op het vertrouwen. EN het wordt er niet beter op.. als ik dat zo lees hier

ze gaat nog gewoon uit, maar wilt niet bereikbaar zijn voor de TS.

zegt genoeg imo, ik creeer ook geen valse hoop voor de TS.
life's a bitch he

Thales
30 april 2007, 14:10
zegt gij mij dat maar,
als ze na 4 jaar plots een mail krijgt van die jongen, en er ff een weekje tussenuit moet...

normale reactie zou zijn, negeren.

ofniet.

idd
als 1 zielige mail een relatie kan doen wankelen... ik zou er ook ni veel meer tijd aan besteden ze. liever nu gedaan dan binnen paar jaar

puni
30 april 2007, 14:25
idd
als 1 zielige mail een relatie kan doen wankelen... ik zou er ook ni veel meer tijd aan besteden ze. liever nu gedaan dan binnen paar jaar

Het gaat hier over haar beste vriend. Of da nu ne lul is in iedereen zijn ogen behalve de hare maakt niet uit. Als iemand die zo close met u is ineens zijn 'gevoelens' voor u op tafel gooit is da denk ik normaal da ge ni direct weet hoe ge moet reageren. En dus wilt ze daar effe over denken.

Kgeef toe da het feit da ze een week geen contact wilt vrij raar is, maar k kan haar wel volgen tot op zekere hoogte. Zeker ni wanhopen, en veel succes ermee :)

SweetEmmaRose
30 april 2007, 16:27
Ze moet gewoon eerlijk zijn en vertellen wat ze voelt, anders gaan jullie teveel afstand creeren tussen jullie beide en dan is het zo goed als gedaan tenzij je echt blijft doorduwen (en niet veel mannen doen dat).
Zij moet gewoon zeggen wat het probleem is, die beste vriend, of iets anders.
Jij wordt waarschijnlijk ook zot van onwetendheid.
Dat is toch het minste wat ze je kan gunnen na 4jaar .. een beetje eerlijkheid en respect?

D3C0Y
30 april 2007, 19:00
zééker niet als Ross denken en met iemand anders gaan slapen :p

Arifiene
30 april 2007, 19:41
Ah ik haat zo'n situaties
Beste vriendjes zijn gevaarlijk, vooral als ze aantrekkelijk zijn (en laat er zich hier geeneen aangesproken voelen hmmmz)
Als ze pauze wil, wil ze t ofwel uitmaken ma is ze ni zeker, ofwel wil ze aandacht.
Tot zover mijn ervaringen ermee.

BlueIce
30 april 2007, 20:12
wel ja dat is het net,
ik heb de drang om er te blijven zijn (dat we elkaar niet zien ok) maar ze wil niet bellen, mailen, msn'en, sms'en, helemaal niets, dan kan ik haar ook niet laten zien dat ik er nog ben hé.
Hoe moeilijk het ook is, ik zou proberen om haar niet te contacteren. Na vier jaar zal ze wel weten dat je er voor haar bent. Ik zeg dit ook alleen maar omdat 'k zelf in een soortgelijke situatie gezeten heb, en ik heb nu spijt van de keren dat ik hem proberen contacteren heb.

Alles wat ik kan doen ik gewoon afwachten tot zondag i guess,en rustig wat verder afsterven Probeer u bezig te houden, met wat dan ook. Laat zien dat je ook zonder haar kunt. Kweet dat zoiets moeilijk is, en advies geven is gemakkelijker dan het zelf doen, maar ge moet in de eerste plaats aan uzelf denken. Wees egoïstisch, dat is zij ook deze week.

Hekje#
30 april 2007, 20:36
Ik zou in jouw plaats al helemaal zot worden, ik vind het al erg dat mijn vriendin amper iets laten weten als we gewoon maar eens ruzie hebben, maar zoals in jouw situatie vindk het echt erg!

nuja, ik zou ze heel af en toe eens een smsje sturen, iets liefs maar niet te overdreven, gwoon laten weten dat je verder zou willen...

en dan als de deadline verstreken is (zondag was het toch?) gewoon sms of bellen dat ze NU moet beslissen en dan zal ze dat wel doen, wilt ze niet meer verder, gaat dat zeer hard aankomen voor jou, maar tijd heelt alle wonden makker ! wilt ze wel verdergaan des te beter voor jou

keep us op to date !

Dakantochnie
30 april 2007, 20:49
@cocksucker: reageer uw sexuele frustratie op iemand anders dan Arifiene en al zeker niet op dit forum.

Talk to the hand man...

Firestyler
30 april 2007, 20:53
zoals ge zelf zegt even de relatie pauzeren = even de relatie beindigen en dan verder indien mogelijk terug verder te doen komt bij mij zo dat ze u evengoed kan hebben bedrogen en dat ge seffes brokken gaat moogt lijmen...

Timmos
30 april 2007, 21:09
Zwam is onderaan...

Starrk
30 april 2007, 21:18
Beste vriendjes zijn eikels. Ik vraag me elke keer weer af waarom ze een perfect goeie vriendschappelijke relatie ELKE KEER moeten verneuken door gevoelens :)
En het probleem is dan niet dat je niet voor je eigen vriendje gaat kiezen, maar dat het je pijn doet je beste maatje te moeten afwijzen (want hij gaat daat obviously van afzien en dat wil je niet). Het doet zelfs zoveel pijn dat je het een beetje wil uitstellen...

Dit gaat niet noodzakelijk over u, het kan echt met haar te maken hebben.

Mooi gezegd :)

Wat mij opvalt is, en dat merk ik uit ervaring, dat beste vriendjes meestal wel iets meer willen dan beste vriendje zijn als ze het al zover geschopt hebben.

Een vriend van me zijn filosofie is: Als een jongen beste vriend is van een meisje dan heeft hij gevoelens voor haar.
Redelijk rechtlijnig maar ik zie er geregeld toch de waarheid van in.

ChfZ | Hanky
30 april 2007, 21:20
Het feit da zij u al bedriegt na 2 maand zegt al genoeg imo.

Ik had het toen al afgemaakt. Maar soit, iedereen is anders :)

Het was misschien ni uwe beste move om te zegge da haren beste (?) vriend op haar verliefd was maar allé.

Na 4 jaar hebde al wel een idee van uwe "partner". Als zij ineens een week nodig heeft om tot een beslissing te komen van hij of u..

Ik zou haar zoals hierboven al eens gezegd geweest is, gewoon onmiddelliijk laten kiezen.

Ofwel gij ofwel dien andere..

(Natuurlijk allemaal gemakkelijk gezegd als ge zelf ni in zo'n situatie zit)

Tha_nOn
30 april 2007, 21:25
Mooi gezegd :)

Wat mij opvalt is, en dat merk ik uit ervaring, dat beste vriendjes meestal wel iets meer willen dan beste vriendje zijn als ze het al zover geschopt hebben.

Een vriend van me zijn filosofie is: Als een jongen beste vriend is van een meisje dan heeft hij gevoelens voor haar.
Redelijk rechtlijnig maar ik zie er geregeld toch de waarheid van in.

hangt van jongen tot jongen af, en da speelt evengoed bij sommige meisjes, want mijn beste vrienden eindigen ook altijd als mijn vriendjes, moet dan toch ook zijn datk eerst vriendschap wil omdat ik ze wel iets vind hebben zeker:p

Hekje#
30 april 2007, 21:27
Ik was ook eerst de beste vriend van een meisje dat heeft ze me zelf laten wete, maar zij heeft toen als eerste gevoelens gekregen voor mij

enjah nu zijn we samen.. ma kvind nie dat als ge beste vriend zijt da ge altijd meer wilt :)

a242050
30 april 2007, 21:39
Leviathan = Takis en die beste vriend = Jehro? :p

Cyclone
30 april 2007, 21:40
Nen "break" sorry voor u maar ik moet altijd lachen als ik dat woord hoor :p
Dat is gewoon een pauze in de relatie om met iemand anders aan te pappen en als het niet lukt met hangende pootjes terug te komen.

Heb het al enkele keren zien gebeuren zowel bij vrienden als vriendinnen.

Moest het mij overkomen ik zou het afmaken.

Sorry om te zeggen maar "You are 100% screwed"

(nog veel succes en medeleven voor de rest ;) )

Proto
30 april 2007, 22:11
Heb ongeveer hetzelfde meegemaakt een kleine maand geleden (was wel maar 2 jaar samen met haar :p)
ze vroeg ook tijd en het sleepte ondertussen al twee weken aan terwijl ik haar altijd vroeg om ook maar een kleine hint te geven om mij wat gerust te stellen. Heeft ze niet gedaan en uiteindelijk heeft ze het uitgemaakt met als reden dat ik het niet meer aan kon ?? :wtf:
achja nadien is het leven alleen maar mooier geworde voor mij :D

Leviathan
3 mei 2007, 02:43
Net terug van een helse nacht.

De zaken zijn er niet op verbeterd, ik lijk het maar niet te kunnen volhouden om de no contact rules niet te verbreken, steeds is er wel een reden waarvoor ik ze nodig heb of een excuus zodat ik haar stem zou kunnen horen (soms luister ik zelfs gewoon naar de voicemail).

Vandaag was een moeilijke dag, het begint meer en meer door te dringen dat dit de kant op gaat van een paar relaties die enkelen onder jullie beschreven hebben. Toen ik vandaag op msn kwam (16.00u) brak ze de no contact rule om mij te vertellen dat ze zich misselijk en grieperig voelde,en zeker niet uitging vanavond. Nu blijkt dat ze om 7 uur al vertrokken is, en ik durfde te wedden dat ze met die kerel weg is. Dus wat doe ik? ik spring in m'n auto en rij rechtstreeks naar Leuven om daar eens de cafés te bekijken waar ze meestal rondhangt,echter zonder enig resultaat. Ik had haar al een paar keer proberen te bellen maar kreeg na enkele tonen onmiddellijk de voicemail. Jullie kennen het wel: Iemand die ziet dat hij/zij gebeld wordt en dan op C or het rode icoontje drukt om de oproep te weigeren, en enige tijd daarna heeft ze de gsm zelfs volledig afgelegd, ik ben nog 2 uur voor haar kot blijven wachten om gewoon te kijken of ze die kerel meenam naar haar kot (als dit zou gebeuren zou het grandioos uit zijn natuurlijk),maar ze kwam maar niet opdagen.

Momenteel zit ik weer met fameuze maagkrampen en heb ik het gevoel dat ik de zielige toer begin op te gaan door dit hier allemaal neer te schrijven, maarja, je moet het ergens kwijt zeker?

Morgen ga ik er naartoe en haal ik m'n spullen, na een babbel zie ik wel wat ik doe maar ik dat dat we allen,waaronder ook jullie, inzien dat ik er beter een eind aan maak?

bludgeoned
3 mei 2007, 09:12
HEt is mss erg om te zeggen, maar ze is u niet waard.
Ik heb soms ook van die momenten dat ik liever alleen ben en zeg mijn vriendin dat ook, maar dat is nooit een excuus om het uit te maken (wat hier wel het geval is denk ik).
Probeer je gedachten wat te verzetten en wacht af (hoe moeilijk het ook is).
Als ze je ietwat respecteert, zal ze zelf wel contact op nemen, zoniet is ze het niet waard.
Veel succes en probeer het juiste te doen.

Arifiene
3 mei 2007, 09:17
Ga idd achter je spullen, zo ziet ze dat je t meent en dat ze zal moeten kiezen. Als ze dan nog niet beseft dat ze moet ingrijpen... Ook een goeie gelegenheid om te praten..

boozeke
3 mei 2007, 10:22
Hallo,
Wat nu mijn vraag is, zijn er al mensen geweest die in zo'n break situatie gezeten hebben? hoe heb je gereageerd? en is het nog goed gekomen?

wel
ik heb ook zon situatie meegemaakt, ma ik had iemand nieuw leren kennen en wist ni goe hoe ik dermee moest omgaan.Ik heb dus dn break ingelast, ma ik had dn dag derna er al spijt van en wou ze terug...I didn't get her back..en kmiste ze tot 3 maand geleden nog steeds (een jaar geleden gedaan). Dus mss komt ze vanzelf terug naar u.

NoizeSuppressor
3 mei 2007, 12:22
Net terug van een helse nacht.

De zaken zijn er niet op verbeterd, ik lijk het maar niet te kunnen volhouden om de no contact rules niet te verbreken, steeds is er wel een reden waarvoor ik ze nodig heb of een excuus zodat ik haar stem zou kunnen horen (soms luister ik zelfs gewoon naar de voicemail).

Vandaag was een moeilijke dag, het begint meer en meer door te dringen dat dit de kant op gaat van een paar relaties die enkelen onder jullie beschreven hebben. Toen ik vandaag op msn kwam (16.00u) brak ze de no contact rule om mij te vertellen dat ze zich misselijk en grieperig voelde,en zeker niet uitging vanavond. Nu blijkt dat ze om 7 uur al vertrokken is, en ik durfde te wedden dat ze met die kerel weg is. Dus wat doe ik? ik spring in m'n auto en rij rechtstreeks naar Leuven om daar eens de cafés te bekijken waar ze meestal rondhangt,echter zonder enig resultaat. Ik had haar al een paar keer proberen te bellen maar kreeg na enkele tonen onmiddellijk de voicemail. Jullie kennen het wel: Iemand die ziet dat hij/zij gebeld wordt en dan op C or het rode icoontje drukt om de oproep te weigeren, en enige tijd daarna heeft ze de gsm zelfs volledig afgelegd, ik ben nog 2 uur voor haar kot blijven wachten om gewoon te kijken of ze die kerel meenam naar haar kot (als dit zou gebeuren zou het grandioos uit zijn natuurlijk),maar ze kwam maar niet opdagen.

Momenteel zit ik weer met fameuze maagkrampen en heb ik het gevoel dat ik de zielige toer begin op te gaan door dit hier allemaal neer te schrijven, maarja, je moet het ergens kwijt zeker?

Morgen ga ik er naartoe en haal ik m'n spullen, na een babbel zie ik wel wat ik doe maar ik dat dat we allen,waaronder ook jullie, inzien dat ik er beter een eind aan maak?

Persoonlijk denk ik aan wat je hier post dat ze idd met die kerel optrekt en dat ze nu aan 't proberen is met hem om je daarna te laten vallen (zodat ze kan kiezen en dus nooit alleen achterblijft).

Ik zou gewoon mijn gerief halen zonder er nog een woord aan vuil te maken, iemand die zo'n toeren lapt is het niet waard. Been there done that :)

Cedric
3 mei 2007, 14:02
ik heb ook het gevoel van fuck it laat haar gewoon gaan en bol het af. Natuurlijk na een relatie van 4 jaar is dat moeilijker. Het feit dat ze liegt en voordien bedroog is zeker geen motivatie voor jou en je gevoel en ik denk dat je voor het moment je gewoon heel slecht voelt door die onzekerheid. Wat ik (IK) zou doen is idd de zure appel doorbijten en het afbollen. Dan pas zit je met een zekerheid en kun je beginnen met het verwerken ervan.

anyway veel sterkte en maar weet dat jouw fenomeen niets anders is dan liefdesverdriet, een voorbijgaand iets. Probeer daaraan te denken en jezelf het zo gemakkelijk mogelijk te maken.

jan1978
3 mei 2007, 14:05
Persoonlijk denk ik aan wat je hier post dat ze idd met die kerel optrekt en dat ze nu aan 't proberen is met hem om je daarna te laten vallen (zodat ze kan kiezen en dus nooit alleen achterblijft).

Ik zou gewoon mijn gerief halen zonder er nog een woord aan vuil te maken, iemand die zo'n toeren lapt is het niet waard. Been there done that :)

Goed advies. Ik denk ook dat het hoog tijd is om met die zever te stoppen en gewoon uw stuff op te halen. Niemand is het waard dat ge u er over ziek maakt.

Mensen die konstant bevestiging moeten krijgen en op sms/telefoon/msn/mail zitten wachten op toch maar een lief woordje zijn zielig, don't be that person.

Ja ge gaat u mottig voelen das natuurlijk, maar het is zeker nie het einde van de wereld dus fuck it. Zou ge zo een gedrag tolereren van 1 van uw kameraden? Ik denk het niet, dus waarom wel van haar? Omdat ze toevallig uw vriendin is/was?

Niks blijft duren.

Ze lijkt gewoon te onvolwassen voor een serieuze relatie. Communicatie is de key en "tijd voor zichzelf" en contact verbreken is totaal het tegenovergestelde daarvan. Dikke zever in pakskes als ge het mij vraagt.

edit: tis trouwens nie alleen de schuld van die andere kerel, zij heeft er ook schuld aan. Daarbovenop zijt ge 22 en zullen er nog genoeg vrouwen komen om deze te vergeten.

¨$^µù^§èçà#&&²
3 mei 2007, 14:55
@cocksucker: reageer uw sexuele frustratie op iemand anders dan Arifiene en al zeker niet op dit forum.

Talk to the hand man...

Use the hand ;).

BlueIce
3 mei 2007, 19:22
... en heb ik het gevoel dat ik de zielige toer begin op te gaan door dit hier allemaal neer te schrijven, maarja, je moet het ergens kwijt zeker?
First of all, 't is helemaal niet zielig dat je hier efkes om raad vraagt. Iedereen heeft wel eens iets waarover ze moeten praten en uit ervaring weet ik dat het stukken makkelijker is om te praten met mensen die je niet kent. Beter zo dan dat je 't opkropt, want daar wordt niemand beter van.

Morgen ga ik er naartoe en haal ik m'n spullen, na een babbel zie ik wel wat ik doe maar ik dat dat we allen,waaronder ook jullie, inzien dat ik er beter een eind aan maak? Da's een beslissing die je zelf moet maken natuurlijk. Van wat ik hier hoor en ooit zelf meegemaakt heb, kan ik alleen maar zeggen: laat niet met je voeten spelen. Dat je vriendin tijd nodig heeft om na te denken kan ik nog begrijpen. Maar dat ze liegt over al dan niet ziek zijn en met die andere jongen uit te gaan, getuigt van weinig respect voor u. Na vier jaar zou je toch iets anders mogen verwachten.

Leviathan
5 mei 2007, 01:21
Het verdict is er: en het is negatief :(.

Dinsdag is ze met die kerel naar de cinema geweest in leuven en ik wou gewoon weten of hij bij haar zou blijven slapen, dus ben ik naar daar gereden rond 1 uur heb ik eerst 1x aan haar kot gaan aanbellen en dan maar op zoek gegaan in haar favoriete cafés,zonder succes echter,dus ben ik om half 4 terug naar huis gereden.

De volgende morgen belt haar ma (Kristien) mij om te vragen of ik soms nog is niet even op haar kot zo kunnen langsgaan om te checken of alles wel ok is aangezien ze haar gsm niet opnam. Ik vertrek dus smorges met de vlugste trein, na het negeren van 10 minuten van het geklop op de deur stond ik op het punt te vertrekken,maar toen zei ze toch iets: "ik wil u echt nie zien, vertrek alsjeblieft". Of om kort te zijn: die kerel was er dus nog.

Ben dan maar nog even bij ne maat langsgeweest en dan ben ik mijn gerief gaan ophalen, en heeft ze bevestigd dat ze helemaal geen toekomst ziet. Ze blijft in alle tonen ontkennen dat die kerel er niets mee te maken heeft en ze er absoluut niets voor voelt. Ik bedoel, ik zie de schuld niet bij haar alleen, waarsschijnlijk heb ik haar te kort gehouden en ben ik te jaloers geweest.

Ze heeft gevraagd om zo weinig mogelijk contact the hebben tot en met de examens en dat we dan nog mss zullen zien, maar dat zijn maar de gewone oppeppertes talkjes zeker?

zucht het worden heel harde tijden aangezien het zelfs nu nog nie volledig tot me doorgedrongen is en ik nu al van s'morgens tot s'avonds in niets zin heb en in stukken vaneen lig. Het staat vast dat ik nu niet meer moet zagen om verder te doen of smeken aangezien ze zich op dit moment toch zwaar verstikt voelt door mij.

bedankt voor jullie support gedurende deze helse week.

puni
5 mei 2007, 01:43
Kvoel me u mee jong, ik weet hoe hard da kan zijn.. Maar ze is het ni waard, zeker na wa ge ons hier hebt verteld. Khoop da ge eruit komt, veel sterkte alleszins!

Terror Factor
5 mei 2007, 03:32
K raad u aan van de weg van de korte pijn te kieze, negeer haar gewoon een tijdje en verbreek het contact. ga weg me vriende en vriendinne. n tijdje gelede zelf voorgehad, t was wel een belachelijk korte relatie, en t was gewoon raar, want ik had het uitgemaakt,ma k had het daarna zelf heel moeilijk. gewoon contact verbreke enz. da wou ze eerst ook ni, ma da maakte het alleen maar moeilijker voor mij.

Laat haar gewoon zijn, zoek iets om uw zinne te verzette. nu ga t mss moeilijk zijn,ma achteraf gaat ge heel blij zijn, da ge er relatief snel vanaf waart. Veel succes nog. oja, wa ook kan helpe, kijk naar haar slechte kante, das mss een beetje grof of slecht ofzo,maar t helpt wel. nu moet ge echt gewoon egoistisch zijn en aan uzelf denke. en ja, tis mss cliche ma tis waar: er zijn nog veel andere visse in de zee ;)

good luck!

Bram
5 mei 2007, 13:41
ge weet da mieke en ik der voor u zijn eh man.

Medaphoar
5 mei 2007, 14:01
Ik was daar net zo lang blijven wachten tot die buiten kwam denk ik...
Ma goed, beste wat ge nu kunt doen is uw zinnen wa verzetten, ga weg met kameraden ofzo. Sluit u zeker nie op want dan begint ge te piekeren en dan wordt het alleen maar erger.
Veel sterkte...

Ble$$ed^
5 mei 2007, 14:25
grr ik krijg er last van in u plaats kerel.

Ik zou idd zoals hierboven gezegd blijven wachten zijn tot ze met die kerel buitenkwam en dan scène gemaakt ebben en dan vertrekken zonder boe of bah. In ieder geval veel sterkte ;) En als ge de juiste vrienden hebt, sleuren die u er wel door:) Probeer vooral te genieten van het uitgaansleven of het samen zijn me u vrienden en plezier maken etc.. Toch beter dan thuis in een hoekje zitten huilen en u miserabel voelen.

greetz

Ali_
5 mei 2007, 16:21
grr ik krijg er last van in u plaats kerel.

Ik zou idd zoals hierboven gezegd blijven wachten zijn tot ze met die kerel buitenkwam en dan scène gemaakt ebben en dan vertrekken zonder boe of bah. In ieder geval veel sterkte ;) En als ge de juiste vrienden hebt, sleuren die u er wel door:) Probeer vooral te genieten van het uitgaansleven of het samen zijn me u vrienden en plezier maken etc.. Toch beter dan thuis in een hoekje zitten huilen en u miserabel voelen.

greetz

Inderdaad!

Die dingen zullen de wonden niet meteen helen, dat zal met de tijd wel gebeuren :)

Maar ondertussen kan je best proberen er het beste van te maken. En zo met momenten al die problemen te kunnen vergeten.

Hornymoose
5 mei 2007, 18:14
idd,
u spullen pakken en geen een woord zeggen,
dan is langs die flikker gaan die u dat gelapt heeft, en die een pak rammel geven wat nog niet gekend is.

puni
5 mei 2007, 18:41
dan is langs die flikker gaan die u dat gelapt heeft, en die een pak rammel geven wat nog niet gekend is.

Jep, want da gaat wel veel oplossen :ironic:

^MystiQ
5 mei 2007, 18:48
Ik zou gewoon stoppen met mekkeren en met de deur in huis vallen. En zeggen waar het op staat. Val met de vragen rechtstreeks in huis en confronteer er haar mee. Daar zult ge veel wijzer van worden dan van dit forum met 75 % ridicule reacties.

Wachten is imo nooit goed. Ik heb nog nooit geweten dat wachten enig geduld had. Het enige wat ge er mee bereikt zijn kansen aan uw neus laten voorbij gaan.

Maar dat is ook maar wat ik ervan denk :)

Ik was daar net zo lang blijven wachten tot die buiten kwam denk ik...
Ma goed, beste wat ge nu kunt doen is uw zinnen wa verzetten, ga weg met kameraden ofzo. Sluit u zeker nie op want dan begint ge te piekeren en dan wordt het alleen maar erger.
Veel sterkte...

Langs de ene kant zijn uw gedachten verzetten wel een goed idee maar niet als ge gaat feesten, eens ge dan op zo een momenten begint te drinken, drinken de meesten door en doen ze dan nog eens dingen waarvan ze later spijt krijgen. Ga eens buiten lopen ofzo, zal veel meer nut hebben als ge uw gedachten wilt verzetten.

Hornymoose
6 mei 2007, 10:51
Jep, want da gaat wel veel oplossen :ironic:

het meeste,
primitieve manier, maar dat boeit toch allemaal geen reet.
allesinds die jonge er niet makkelijk vanaf laten komen.

[TFT]Poky
6 mei 2007, 11:47
kan toch is goed doen om één van de personen die u relatie van 4 jaar naar de zak heeft geholpen een goed pak rammel te geven?

Het is ni de juiste manier maar toch kan het verdomd goed doen imo.

Furyan187
6 mei 2007, 12:04
Wachten is imo nooit goed. Ik heb nog nooit geweten dat wachten enig geduld had. Het enige wat ge er mee bereikt zijn kansen aan uw neus laten voorbij gaan.

Maar dat is ook maar wat ik ervan denk :)

zo denk ik er ook over, but tell that to my girlfriend! :sad:

puni
6 mei 2007, 13:59
het meeste,
primitieve manier, maar dat boeit toch allemaal geen reet.
allesinds die jonge er niet makkelijk vanaf laten komen.

Jup, en als ge wa pech hebt stapt em naar de flikken, hebt ge een PV aan uw been, komt da op uw strafblad en moogde 200-300 euro betalen. DA lucht wel op!

XPlosiv
6 mei 2007, 14:06
True that.

Alola
6 mei 2007, 14:29
Ik ga eerlijk zijn hé... Vind het bijzonder zielig dat al wat hier bedacht wordt, is "geef die kerel een pak rammel". Ten eerste: die ex is even schuldig. Ten tweede: het is gewoon belachelijk om mensen te slaan, het enige wat je daarmee doet, is de ex duidelijk maken dat ze groot gelijk heeft van weg te gaan bij jou, want wie in his right mind zou nu bij zo'n agressieve debiel blijven? Ten derde: mijn raad, get over it. Het mag dan allemaal wel klote zijn, er zijn minder klotige vrouwen op de wereld en ipv je uit te werken op negatieve shit als motten uitdelen en je kapotzuipen, kun je het ook positief zien: plots weer 3 miljard vrouwen beschikbaar voor je, een nieuwe kans om dingen die je ooit verkeerd gedaan hebt in die relatie beter te doen in de volgende, en om dingen te doen die je niet kon in die relatie...

En edit: bedoel dit niet om TS af te zeiken maar om iedereen die hier op die manier reageerde, efkes wakker te schudden...

^MystiQ
6 mei 2007, 14:54
En edit: bedoel dit niet om TS af te zeiken maar om iedereen die hier op die manier reageerde, efkes wakker te schudden...

Maar je hebt wel gelijk, uit je fouten moet je leren ;)

Simonn
6 mei 2007, 15:05
Ik ga eerlijk zijn hé... Vind het bijzonder zielig dat al wat hier bedacht wordt, is "geef die kerel een pak rammel". Ten eerste: die ex is even schuldig. Ten tweede: het is gewoon belachelijk om mensen te slaan, het enige wat je daarmee doet, is de ex duidelijk maken dat ze groot gelijk heeft van weg te gaan bij jou, want wie in his right mind zou nu bij zo'n agressieve debiel blijven? Ten derde: mijn raad, get over it. Het mag dan allemaal wel klote zijn, er zijn minder klotige vrouwen op de wereld en ipv je uit te werken op negatieve shit als motten uitdelen en je kapotzuipen, kun je het ook positief zien: plots weer 3 miljard vrouwen beschikbaar voor je, een nieuwe kans om dingen die je ooit verkeerd gedaan hebt in die relatie beter te doen in de volgende, en om dingen te doen die je niet kon in die relatie...

Niemand zegt (denk ik toch) dat die gast een pandoering geven de juiste oplossing is hé...het kan gewoon eens deugd doen.

puni
6 mei 2007, 15:17
Niemand zegt (denk ik toch) dat die gast een pandoering geven de juiste oplossing is hé...het kan gewoon eens deugd doen.

Jup, en als ge wa pech hebt stapt em naar de flikken, hebt ge een PV aan uw been, komt da op uw strafblad en moogde 200-300 euro betalen. DA lucht wel op!

Geloof mij, da doet allesbehalve deugd.

^MystiQ
6 mei 2007, 16:18
Geloof mij, da doet allesbehalve deugd.

Da hangt ervan af, maar kga er nie over uitwijken of ik krijg weer een ban aan mijn voeten. :)

[TFT]Poky
6 mei 2007, 16:55

N/o maar dit is een typsiche meisjes reactie (ik veronderstel ook dat ge een meisje zijt)

1) de ex is evenschuldig maar meisjes kunt ge onmogelijk een pak rammel geven
2) het is niet het juiste om te doen MAAR kan deugd doen
kbedoel iemand maakt (deels) een einde aan u relatie van 4 jaar, da kunt ge toch ni zomaar aanvaarden ...
3) zijn ex is al weg, dus maakt het toch niet meer uit wat ze over hem denkt.
Plus kan evengoed het effect hebben van damn die kerel geeft nog keiveel om mij.

Ik zeg niet dat geweld de juiste oplossing is maar nogmaals het zal hem misschien deugd kunnen doen.

Mijn mening op situatie, zeer vuil int zak gezet @ TS
Maarja dat is het leven, ik zou zeggen doe een paar dingen met vrienden (zuipt u eventueel kapot) probeer u te amuseren.

Ander en beter op de wereld

^MystiQ
6 mei 2007, 17:00
Poky;8582932']
2) het is niet het juiste om te doen MAAR kan deugd doen
kbedoel iemand maakt (deels) een einde aan u relatie van 4 jaar, da kunt ge toch ni zomaar aanvaarden ...

Da ge het niet zomaar moet aanvaarden is waar maar ge kunt mensen op andere manieren terug pakken ook :)

[TFT]Poky
6 mei 2007, 17:03
Da ge het niet zomaar moet aanvaarden is waar maar ge kunt mensen op andere manieren terug pakken ook :)

das een feit?

voorstel voor TS?

Pikt anders zijn kat of hond, rijd naar de ardennen en zet die daar af?

ChunWai.
6 mei 2007, 17:14
Of pis in zijn brievenbus:unsure:

NSA.Rhinox
6 mei 2007, 17:30
Ik 'weet' 1 ding... Als een meisje zegt dat er écht niks is tussen haar en nen derde, dan is er doorgaans wél iets meer aan de hand. Kbegin te begrijpen waar de uitspraak "never thrust something that bleeds for 5 days/month and doesn't die" komt. No offense aan het vrouwvolk hier aanwezig.

TS, ik wens u veel sterkte toe, kweet hoe ge u voelt. Doe geen stomme dingen zoals mij want das nen hoop extra miserie.

[deleted]
6 mei 2007, 17:39
[deleted]

Tha_nOn
6 mei 2007, 17:40
Ik 'weet' 1 ding... Als een meisje zegt dat er écht niks is tussen haar en nen derde, dan is er doorgaans wél iets meer aan de hand. Kbegin te begrijpen waar de uitspraak "never thrust something that bleeds for 5 days/month and doesn't die" komt. No offense aan het vrouwvolk hier aanwezig.

TS, ik wens u veel sterkte toe, kweet hoe ge u voelt. Doe geen stomme dingen zoals mij want das nen hoop extra miserie.

beetje zwart wit gezien eh <o/ wa wilt ge dat ze zegt, ja er is wel een soort aantrekkingskracht tussen mij en dien jongen maar dat betekent niets voor mij?
kzou ook niet zomaar gaan zeggen tegen mijn vriend datk voor ne bepaalde jongen wel een tinkeling voel ofzo, voort zelfde geld doe ik niets verder met dat gevoel en dan heb ik hem zo al gekwetst joepie \o/
kan hij zich beginnen zorgen maken voor niets

en die uitspraak komt van idioten die niet begrepen hoe het kon dat een vrouw kon bloeden terwijl er niets aan de hand was \o/

en eveneens genoeg jongens die achter nen break vragen en dan hopen dat de relatie ne stillen dood krijgt zodat ze zelf toch maar niets moeten zeggen <o/

^MystiQ
6 mei 2007, 18:29
Poky;8582979']das een feit?

voorstel voor TS?

Er zijn ook dingen waarbij geen geweld aan mensen of dieren noodzakelijk is hé. Het vergt alleen maar wilskracht en ik vind het bovendien kinderachtig ook maar dat hangt af van persoon tot persoon. Zo kunt ge bijvoorbeeld eens naar dezelfde fuif gaan waar uw ex naartoe gaat met een hele horde meisjes. Je danst met die meisjes en vuurwerk is gegarandeerd hoor. :p

BlueIce
6 mei 2007, 18:40
Er zijn ook dingen waarbij geen geweld aan mensen of dieren noodzakelijk is hé. Het vergt alleen maar wilskracht en ik vind het bovendien kinderachtig ook maar dat hangt af van persoon tot persoon. Zo kunt ge bijvoorbeeld eens naar dezelfde fuif gaan waar uw ex naartoe gaat met een hele horde meisjes. Je danst met die meisjes en vuurwerk is gegarandeerd hoor. :p
toch nog iemand met een beetje gezond verstand (n/o aan iemand, 'k ben gewoon van mening dat geweld niets oplost). U voor de ogen van een ex amuseren met anderen is imo een van de beste manieren om "wraak" te nemen

Hornymoose
6 mei 2007, 18:49
ja, das ook een goei manier haha,
hebt ge zelf ook get fun

Firefoxbt
6 mei 2007, 19:01
mentaal wraak nemen kan deugd doen, meer dan fysiek, maar tis te zien in welke mate want je kan er extreem ver in gaan. Pas er maar mee op. Zit zelf ook met haat-liefde gevoelens tegenover mn ex en das allesbehalve plezant. Ze is het niet waard om nog iets tegen te ondernemen of nog moeite te doen om het uit te praten (genoeg geprobeerd) maarja ;) .

sterkte zeker :)

[TFT]Poky
6 mei 2007, 19:02
anders de combo hé :)

Slaag voor die kerel da u lief afpakt

En u amuseren met nen hoop meiskes voor u ex

Firefoxbt
6 mei 2007, 19:08
niet direct hoe ik wraak zou nemen (met andere meisjes aanpappen in de hoop dat ze jaloers wordt), komt nogal wanhopig over :p.

^MystiQ
6 mei 2007, 19:12
Poky;8583691']anders de combo hé :)

Slaag voor die kerel, luister, het klinkt heel dom maar in de eerste plaats is het nog altijd uw lief die de grootste schuld treft hoor. Players zullen er altijd bestaan, het is aan uw partner om trouw te blijven. En blijven ze niet trouw dan weet ge ook wel hoe graag ze u gezien hebben.

Ik versta die frustratie wel van "slaag die kerel", maar eigenlijk zijn ze dat imo niet meer waard. Moest mijn lief voor iemand anders kiezen dan is da haar keus en zal ze bij mij nooit meer moeten afkomen. Kom ik ze tegen op een fuif terwijl ze met die gast bezig staat, dan bol ik het gewoon af, der is genoeg te doen elders ook ze. Wat mijn maten zullen doen kan ik natuurlijk geen garantie op geven. Da zal wel bij iedereen zo zijn zeker ?

Verder kunt ge ze ook terugpakken door te beginnen aanpappen met 1 van haar vriendinnen, dan is het spel volledig compleet. ;)

Proto
7 mei 2007, 14:54
Slaag voor die kerel, luister, het klinkt heel dom maar in de eerste plaats is het nog altijd uw lief die de grootste schuld treft hoor. Players zullen er altijd bestaan, het is aan uw partner om trouw te blijven. En blijven ze niet trouw dan weet ge ook wel hoe graag ze u gezien hebben.

Ik versta die frustratie wel van "slaag die kerel", maar eigenlijk zijn ze dat imo niet meer waard. Moest mijn lief voor iemand anders kiezen dan is da haar keus en zal ze bij mij nooit meer moeten afkomen. Kom ik ze tegen op een fuif terwijl ze met die gast bezig staat, dan bol ik het gewoon af, der is genoeg te doen elders ook ze. Wat mijn maten zullen doen kan ik natuurlijk geen garantie op geven. Da zal wel bij iedereen zo zijn zeker ?

Verder kunt ge ze ook terugpakken door te beginnen aanpappen met 1 van haar vriendinnen, dan is het spel volledig compleet. ;)

works like a charm :lol:

ChfZ | Hanky
7 mei 2007, 15:08
Poky;8582979']das een feit?

voorstel voor TS?

Arme kat/hond..

Pak dan materiele dingens eh. :/

Furyan187
7 mei 2007, 15:15
bewerk z'n auto es wat :unsure:

Use no violence ;)

zoals hierboven gezegd: voor haar ogen je goed amuseren en doen alsof je het niks doet (makkelijker gzegd dan gedaan), maar het doet wel deugd...

boostah
7 mei 2007, 16:07
Poky;8583691']anders de combo hé :)

die kerel heeft niks misgedaan, de enigste in fout is zijn lief, ksnap nog altijd ni wa er fout aan is, zijn lief moet maar zeggen nee

NSA.Rhinox
7 mei 2007, 16:16
die kerel heeft niks misgedaan, de enigste in fout is zijn lief, ksnap nog altijd ni wa er fout aan is, zijn lief moet maar zeggen nee

Wel als hij wist dat ze al ne vriend had. Iemand zijn lief afpakken is een dikke vette no-go.

puni
7 mei 2007, 16:33
Tkan altijd zijn da ge gevoelens hebt/krijgt voor iemand die in een relatie zit. Als er iemand in de 'fout' is gegaan is het zij, maar das nog altijd relatief, want uiteindelijk is het gewoon een keuze die ze gemaakt heeft. De manier waarop echter was wel één grote rotzakkerij. Maar daar heeft hij (denk ik) ni echt veel mee te maken. :)

Musback
7 mei 2007, 22:03
die vrouwen werken op mijn zenuwen, gedaan maken die handel, als ze niet terugkrabbelt is ze u nie waard. ik heb ook al een portie met-voeten-gespeel gehad hoor en uiteindelijk altijd spijt gehad dat ik nooit eens goe m'n gedacht heb durve zeggen

ChunWai.
7 mei 2007, 22:15
Of doe zoals mijn pa, steek z'n autobanden in brand:p heeft hij gedaan bij m'n stiefpa. I just love my dad:love:

Najade
7 mei 2007, 23:04
Of doe zoals mijn pa, steek z'n autobanden in brand:p heeft hij gedaan bij m'n stiefpa. I just love my dad:love:Eigenlijk wel een beetje triest... :s

Firefoxbt
7 mei 2007, 23:17
Of doe zoals mijn pa, steek z'n autobanden in brand:p heeft hij gedaan bij m'n stiefpa. I just love my dad:love:

ja echt een coole pa heb jij :niceone:

:help:

Leviathan
14 mei 2007, 09:11
heb ze 2 dagen terug nog is gezien, hebben meer dan 2 uur in Leuven zitten rondwandelen,kussen,knuffelen en whatever.

En als we dan 1 maal bij de auto komen zegt ze dat ze het gewoon niet meer kan :(.

spijtig dat deze thread op zo'n flame uitgedraaid is als ik bovenstaande posts lees.

kversta nie hoe ge iemand zo kunt lief hebbe,en dan toch beslisse dage beter af zijt zonder die persoon (want ik ben overtuigd dat ze me nog graag ziet)

Xevven
14 mei 2007, 09:31
heb ze 2 dagen terug nog is gezien, hebben meer dan 2 uur in Leuven zitten rondwandelen,kussen,knuffelen en whatever.

not good ...
zo maakte het alleen maar erger voor jezelf
"de korte pijn" is hier al meermaals gezegd en ik kan dat enkel toejuichen.

pas op, ik heb et ook niet willen geloven toen mijn vorige relatie ten einde kwam, maar het is echt wel het beste achteraf gezien!

KN-StrideR
14 mei 2007, 09:41
uitmaken.

Heb zo goed als hetzelfde meegemaakt +-2 jaar geleden. Als een meisje na 4 jaar samen nog niet eens fatsoenlijk met je kan praten over relatieproblemen kan je er beter meteen een einde aan maken.

Hoe graag je ze ook ziet... als ze NU al twijfelt ... fuck it. Ander en Beter.

syndrom
14 mei 2007, 11:18

En als we dan 1 maal bij de auto komen zegt ze dat ze het gewoon niet meer kan :(.

spijtig dat deze thread op zo'n flame uitgedraaid is als ik bovenstaande posts lees.

kversta nie hoe ge iemand zo kunt lief hebbe,en dan toch beslisse dage beter af zijt zonder die persoon (want ik ben overtuigd dat ze me nog graag ziet)

Ik heb ongeveer in dezelfde situatie gezeten, en dat is echt een straat zonder eind. Na een tijd is het dan weer "goed" gekomen, maar dat heeft niet lang geduurd. Nu heb ik een andere vriendin, waar ik super gelukkig bij ben. Dus het is best dat je ze gewoon uit je hoofd zet trust me.

Tah_b00nz0r
14 mei 2007, 11:55
das ier dikke prulle ze man :p

uitmaken die handel... als ge na 4 jaar idd zo reageert van da ge het gewoon ni meer aankunt... vrij domme reden precies volgens da ik zo gelezen eb in den thread.

en idd u gedoe in leuven heeft het er voor u zeker ni makkelijker op gemaakt nu :p vanaf nu dus korte pijn :D

puni
14 mei 2007, 12:55
Kheb u gewaarschuwd, was bij mij ook zo.. en uiteindelijk wordt da nimeer leefbaar, en gaat gij de slechterik zijt als ge haar verwijten maakt daaromtrent.. Kweet dat het niet makkelijk is, maar kzou idd echt voor de korte pijn gaan, want hier gaat ge enkel meer en meer van afzien.

$anka
14 mei 2007, 13:56
als het een knipperlichtrelatie word kan je idd best door de zure appel doorbijten. is klote. ma op lange termijn voor uzelf het beste.

kwil nog wel ff reageren op al die mensen die liggen te bashen op mensen die iets beginnen (of proberen) met iemand die in een relatie zit.

Ge moet daar met 2 voor zijn!!!!!!!!

er is niks met tonen dat ge interesse hebt. het is aan de persoon die in een relatie zit om daar nee tegen te zeggen.

anyway. kzit nu ook een beke in zo'n situatie. grote verschil is dat wij al wel samen wonen.

ik zit nu opt werk, kan hier ni weg. en heb net te horen gekregen dat ze nen hlaven dag verlof pakt, thuis wat grief gaat halen, en even bij haar moeder intrekt. ik kan hier dus de muren oplopen he.

Furyan187
14 mei 2007, 14:06
als het een knipperlichtrelatie word kan je idd best door de zure appel doorbijten. is klote. ma op lange termijn voor uzelf het beste.

kwil nog wel ff reageren op al die mensen die liggen te bashen op mensen die iets beginnen (of proberen) met iemand die in een relatie zit.

er is niks met tonen dat ge interesse hebt. het is aan de persoon die in een relatie zit om daar nee tegen te zeggen.

anyway. kzit nu ook een beke in zo'n situatie. grote verschil is dat wij al wel samen wonen.

ik zit nu opt werk, kan hier ni weg. en heb net te horen gekregen dat ze nen hlaven dag verlof pakt, thuis wat grief gaat halen, en even bij haar moeder intrekt. ik kan hier dus de muren oplopen he.

Kan ik goe geloven! Anyway, for what it's worth: Sterkte!

felixdraait
14 mei 2007, 14:07
@ Sanka: Damn kerel. Hier is't nu een week uit na een relatie van 1 jaar en 4 maand. 't Heeft heel lang enorm goe gezeten me op't einde liep het steeds verkeerd en zij heeft besloten er een eind aan te maken. Daarmee vrede nemen is lijk 't moeilijkste dak ooit al heb moeten doen, ik kan mij nog nie beginnen voorstellen hoe dat moet zijn als ge al samen woont, getrouwd zijt of zelfs kinderen hebt :s

Maar such is life natuurlijk, iedereen loopt met zijne stomme kop tegen dezelfde muur, allemaal voor een beetje liefde, affectie en steun.

Ochja.

annemieke6780
14 mei 2007, 14:57
Als ze u echt graag ziet, waarom heeft ze dan een break nodig...?

jan1978
14 mei 2007, 15:13
Wa ne zever, het probleem ligt niet bij haar maar bij uzelf. Ge hebt duidelijk geen respect voor uweigen anders zou ge zo nie met uw voeten laten spelen. Hoe verwacht ge nu dat ander mensen u wel degelijk behandelen als ge uzelf als voetveeg ziet.

Kzou ermee stoppen en hoe rapper hoe beter. Hoe ge uzelf zo rot kunt voelen voor iets wa blijkbaar toch nie heeft mogen zijn gaat mijn petje te boven.

Ander en beter jong, ander en beter.

Als het ergste wat er in uw leven gebeurt, een wicht dat u niemeer graag ziet is, dan moogt ge nog van geluk spreken volgens mij.

BlaDe
14 mei 2007, 15:46
pfoe pfoe, ik vind dit niet echt een gepaste reactie :/

mensen die doen alsof ze enorm sterk zijn, en ze nooit met hun voeten laten spelen enz.. tot ze er zelf inzitten :s

ChunWai.
14 mei 2007, 16:20
Eigenlijk wel een beetje triest... :s

Mijn stiefpa was nog triester.. hij heeft zo een maand geleden of zo zonder dat we het zagen aankomen heel ons huis bijna leeg gehaald. Al de meubels, wasmachine, diepvries, terras, alles zowat, toen mijn zus en ik op school zaten en m'n ma op haar werk zat.:angry: Zo zielig van hem en we zijn al niet rijk..

jan1978
14 mei 2007, 20:57
pfoe pfoe, ik vind dit niet echt een gepaste reactie :/

mensen die doen alsof ze enorm sterk zijn, en ze nooit met hun voeten laten spelen enz.. tot ze er zelf inzitten :s

Dit is een openbaar forum waar hij zijn probleem naar voren schuift en om uitleg/help vraagt, ik zie niet in waarom mijn reactie niet gepast zou zijn? Het is misschien niet verbloemd genoeg? Cry me a river.

Ik begrijp trouwens ook niet waar ge vandaan haalt dat ik zou doen alsof, ik wist niet dat ge mij zo goed kent :ironic:

Medaphoar
14 mei 2007, 22:34

Iets soortgelijk meegemaakt. Kan me goed inbeelden hoe ge u voelt nu...

Veel sterkte

DaMasta
15 mei 2007, 19:00

Ge zijt 4 jaar lang samen geweest en het enige wa ze zegt na de zogezegde break is dat ze er genoeg van heeft?
Ik zou als ik u was nog is contact met haar opnemen en een lange babbel houden. Een beetje meer uitleg mag wel nadat ge doodsangsten hebt uitgestaan om haar wa ruimte te geven tijdens haar break.
Vind het allesinds maar een trieste toestand en heb een sterke mening over zo'n personen maar ge verdient teminste iets of wat meer uitleg.
Als ge wa meer duidelijkheid hebt zal het gemakkelijker voor u zijn.

K3nsh1n
15 mei 2007, 19:04
Hallo,

ik had gezworen nooit mijn problemen hier te posten maar blijkt dat deze in mijn ogen zo erg zijn zat ik het toch maar doe.

Ik ben nu meer dan 4 jaar samen met iemand van 20, ik ben er 22. We hebben in die 4 jaar een leuke tijd gehad, ze bedroog me wel in de 2e maand van ons samen zijn maar mits wat doorzetting (en ondervinding) dat we bij elkaar passen.

Ze had een beste vriend (nuja ik had het er al moeilijk mee aangezien die kerel superhypocriet is en een achterbaks pummelke) maar ik begon te voelen dat er meer was van zijn kant, ik vertelde dat aan m'n vriendin maar ze zei dat het absoluut niet zo was. Tot op een dag hij s'nachts een mail stuurde met daarin een verkondiging dat hij gevoelens heeft voor haar (hij was nog samen met z'n vriendin welke hij met diens beste vriendin onlangs bedrogen had), ze bleef echter nog steeds ontkennen.

ik wist dat de relaties up en downs had zoals elke relatie, ik heb al veel relaties achter de rug gehad om te kunnen zeggen dat deze het werkelijk wel was, je weet wel...

Wel eergisteren heeft ze die kerel nog eens gezien en de dag later verteld ze me dat ze een week nodig heeft om na te denken (ze vertelde er echter bij dat het niets met die kerel te maken heeft). We zijn nu 2 dagen weg en ik kan het basicly gewoon niet aan, ik kan niet begrijpen hoe ik ze kan kwijt raken. Ik bedoel, ze zegt nog steeds dat ze van me houdt, dat ze me verschrikkelijk mist,... maar waarom het dan zogezegd uitmaken en die break inlassen? iemand die je doodgraag ziet laat je toch niet gaan?

ik heb het moeilijk in die mate van elkaar zo te missen,ik bedoel, anders belden we elke dag, praten op msn etc.. maar nu is het helemaal niets meer (alleja,ik breek soms de regels en stuur een smsje,iets dat ik beter wel laat zeker?)

Ik heb gewoon het gevoel dat deze break situatie ingelast wordt zodat ze rustig van mij kan afkicken, omdat het anders voor haar wss ook te moeilijk is.
En ALS het dan nog goed komt, hoe kan ik er dan nog werkelijk in geloven als ze me zomaar een week op de bank gezet heeft (wetende dus dat er iets serieus mis is).

you're advice is very much apreciated !

vertel es wa meer over je vriendin, hoe is ze enzo, is ze echt eerlijk, vertrouwt ge haar enzo?

felixdraait
15 mei 2007, 19:31
Ge zijt 4 jaar lang samen geweest en het enige wa ze zegt na de zogezegde break is dat ze er genoeg van heeft?
Ik zou als ik u was nog is contact met haar opnemen en een lange babbel houden. Een beetje meer uitleg mag wel nadat ge doodsangsten hebt uitgestaan om haar wa ruimte te geven tijdens haar break.
Vind het allesinds maar een trieste toestand en heb een sterke mening over zo'n personen maar ge verdient teminste iets of wat meer uitleg.

Hoogstwaarschijnlijk heeft ze al iemand anders op't oog maar wilzet nog nie zeggen om hem nie te kwetsen.

Als't slecht gaat in uw relatie én ze worden verliefd op iemand anders, krijgde da meestal. Dan zien ze u nog graag ma zien zet niemeer zitten voor de meest debiele reden (ahja, guess what, ze zyn verliefd).

Paar weken/maanden later krijgdet wel te horen dan.

Furyan187
15 mei 2007, 19:38
vertel es wa meer over je vriendin, hoe is ze enzo, is ze echt eerlijk, vertrouwt ge haar enzo?

euh... Moest je de ganse thread doorlezen, zou je al meer te weten gekomen zijn en ook hoe het afloopt...

DaMasta
15 mei 2007, 19:44
Hoogstwaarschijnlijk heeft ze al iemand anders op't oog maar wilzet nog nie zeggen om hem nie te kwetsen.

Als't slecht gaat in uw relatie én ze worden verliefd op iemand anders, krijgde da meestal. Dan zien ze u nog graag ma zien zet niemeer zitten voor de meest debiele reden (ahja, guess what, ze zyn verliefd).

Paar weken/maanden later krijgdet wel te horen dan.

Hij heeft wel al een lange tijd moete wachten voor haar uiteindelijk "besluit". Hij mag gerust eerlijke antwoorden nu krijgen en niet weken/maanden later, dat is het meeste respectvolle tegenover hem.

felixdraait
15 mei 2007, 20:43
Zo simpel gaat dat allemaal niet. Ik zit in nét dezelfde situatie momenteel. Ik wéét eigenlijk al dat ze verliefd is geworden op iemand anders (op n ochtend werd ik wakker en besfte ik dat plots, eveything suddenly made sense), maar ik ben aan het wachten tot ze er iets mee begint en 't me zegt.

Nu is ze aan't wachten tot ze er zelf klaar voor is en tot ze weet dat ik er genoeg over ben om dat nieuws te kunnen slikken. Ik voel het.

Niet om te generaliseren (I tend to do that), maar ik denk echt dat't dat is. Mensen worden nu eenmaal verliefd.

K3nsh1n
15 mei 2007, 20:46
euh... Moest je de ganse thread doorlezen, zou je al meer te weten gekomen zijn en ook hoe het afloopt...

kem de ganse thread geleze en zo te zien ist toch ni precies helemaal afgelopen he

^MystiQ
15 mei 2007, 23:07

Als ik van hem was, zou ik er gewoon mee stoppen, maarja, wie ben ik om te zeggen wat hij moet doen. Ik heb een paar keer met mijn voeten laten spelen door 1 meisje en ik maak diezelfde fout geen twee keer meer. Van zodra ik doorheb dat ze met mijn voeten speelt ist voor mij genoeg geweest :)

Aan respect hecht ik een grote waarde en als er geen respect kan zijn dan hoeft het voor mij niet ;)

kem de ganse thread geleze en zo te zien ist toch ni precies helemaal afgelopen he

Ik dacht toch ook dat we nog steeds de ontknoping niet gezien hebben ;)

.Memphis.
16 mei 2007, 01:03
Heb je haar eigenlijk al eens exact verteld hoe jij je bij dit alles voelt? En hoe heeft ze daarop gereageerd? Of negeert ze u dan gewoon en begint ze terug over hoe zij 'het niet meer aankan'?

Ik kan in de verste verte niet begrijpen wat je nu voelt, want ben zelf nog nooit zo ver geraakt in een relatie. Maar denk dat ik toch ook zou reageren zoals jou, ik zou ze ook absoluut niet kunnen/willen loslaten.

Maar uiteindelijk hoe moeilijk het ook is, moet je gewoon de feiten onder ogen zien. Als ze u na 4 jaar op de meest rottige manier laat stikken en dan nog gaat liegen ook, dan is hetgeen dat ooit tussen jullie geweest is, nu echt wel dood en begraven :( hoe je het ook draait of keert , no way dat zoiets op de lange termijn nog goed komt. Op de korte termijn ga je door telkens elkaar weer op te zoeken misschien weer samen komen uit heimwee naar hoe het vroeger was. Maar hoe kan je ze ooit nog vertrouwen nu je weet dat ze niet eerlijk kan zijn als het er écht op aankomt.

nootos
3 juni 2007, 18:53
heb dat ook al eens meegemaakt... alléja, zo nen 'break'!
twas uitgedraait op 'af' kunde wel zegge, maarja, tis nie omda ze nen break inlast da ze het uitmaakt he! ze wil miss ook gwn ff nadenke... doe da ook maar is...

enja, moestet goe kome, tan wilt da zegge da ge mekaar hebt trug gevonden he... dusja... da moe normaal geen probleem zijn denkik! da zal gwn wa wenne worde trug wrs:)

nog veel succes;)

d2itemnet
5 juni 2007, 00:50
Even commentaar op het beste vriendje zijn zo..
Ik heb een relatie van 1,5 jaar.. en ik heb ook 'n vriendin van vroeger waarmee ik goed overeenkom. ( nooit iets mee gehad ofzo ).
Mijn vriendin heeft absoluut gn problemen ermee. Ze weet dat ik haar nooit zou bedriegen, laat staan met die vriendin.

Ik wil maar zeggen, het is mogelijk. Maar vertrouwen is nodig via beide kanten

milkbull
7 juni 2007, 22:39
Ik heb niet alles gelezen, enkel de post van de topic-starter.

Herkenbare situatie ... te herkenbaar zelfs. Paar weken terug krak hetzelfde meegemaakt, wij gelukkig samen, en opeens moet ze een weekje hebben. Die week, was de week van de hel. Je (en zij) gaat door een mix van emoties. Echter kan ik ook nog altijd niet begrijpen, hoe je een "zekerheid" kan weggooien voor iets onzeker. En het rare is dat we nog bijna elke dag contact hebben, hoewel ik langzaam voel dat dat aan het verminderen is (nu 4 dagen geleden, wat nooit gebeurt is).

Geraak je er ooit terug bovenop, zeker wel. Maar ik (en vele anderen) weten perfect wat je meemaakt. Ik ben nu 1 hoop ellende, niks of niemand kan me nog interesseren. Maar iedereen zit te zeggen dat de pijn slijt ... ja dat dan wel zeker. Maar het gemis, de eenzaamheid, de intense momenten ... it's killing you.

BlaDe
7 juni 2007, 23:00
ik heb het ook voorgehad, ben ondertussen een maand of 3 single. heeft in het begin heel veel zeer gedaan, ondertussen doet het da niet meer. maar ik denk nog wel eens terug aan hoe het was :)

NotoriousP
7 juni 2007, 23:11

Wijven moeten maar niet zo naïef zijn te verwachten dat mannen enkel vriendschap willen. ;) Elke "beste vriend" wilt zijn beste vriendin...

Zibro
7 juni 2007, 23:29
gedver ik heb niet alles gelezen maar dit is toch een ambetante situatie.
Moest dit bij mij gebeuren zou het gewoon gedaan zijn denk ik. Makkelijk gezegd natuurlijk maar toch. Wij zijn nu een dikke 10 jaar samen. Een break bestaat voor mij niet. Als er iets scheelt moet ze dat zeggen, alleen praten helpt. Weglopen en elkaar negeren helpt geen bal. En een beste vriend bestaat voor mij ook niet, sorry. Misschien ben ik wel van de oude stempel maar voor mij kan dit niet.
Ofwel moet je praten en de problemen oplossen, ofwel ga je gewoon uit elkaar. Ergens ene op zijn gezicht gaan slaan zal ook niet veel helpen, krijg je alleen maar meer problemen door. Trouwens, in zo'n situatie zou ik dan mijn vriendin de schuld geven, niet die ander. Het is dan mijn vriendin die de relatie heeft, en zij moet er dan ook naar handelen. Als ze dan toch naar die ander neigt wilt dit gewoon zeggen dat jullie relatie niet sterk genoeg is.
Ik zou zeggen, probeer te praten, laat haar een keuze maken en handel ernaar dan.

NinjaTune
7 juni 2007, 23:45
Wijven moeten maar niet zo naïef zijn te verwachten dat mannen enkel vriendschap willen. ;) Elke "beste vriend" wilt zijn beste vriendin...

ook vaak problemen met mijn ex gehad. dat ze iemand leerde kennen en dat die erna wou afspreken. ik duidde er ook op van je beseft toch dat dat gewoon checken is hoever ze kunnen gaan aangezien ze al interesse tonen door direct te willen afspreken. En die "wijven" zijn inderdaad te naïef omdat te beseffen dat ze inderdaad meer willen. Ze denken dat die jongens gewoon vriendschap willen, maar nee mooi niet. Ooit heeft ze ook met ene gekust waardoor ik het radicaal gedaan gemaakt heb. Enkele maanden later ist wel terug goe tussen ons, maar toch nie echt terug sprake van e relatie. uiteindelijk was het ook 'maar' kussen en heeft ze me al 100x proberen terug winnen, wat ik wel sterk vond aangezien er enkele gasten achter haar zaten en ze, toen ik het gedaan gemaakt heb, niks is begonne met een van hen maar voor mij is blijven strijden. Wederzijds is er nog altijd liefde, maar toch ben ik daar radicaal in. Nadien zei ze zelf ook dat ze er veel te naief in geweest is. Nuja, wat de topicstarter beschrijft is dus echt iets wat velen meemaken.. zoals je hier dus door verschillende kan lezen.

Aan de andere kant is die beste vriend ook nie altijd e gevaar. ikzelf heb ook zo'n beste vriendin en haar lief is ook altijd jaloers als ik daar mee wegga, ma gevoelens heb ik totaal niet voor haar buiten vriendschap dan. en dan is het idd jammer dat daar vijandigheid rond ontstaat zonder reden. maar uiteindelijk beseft die dude da ook wel da'k haar nie zou afnemen aangezien ik er voor hem e kortstondige relatie mee had waaruit bleek we toch niet als koppel bijeenpassen. dus kzou da ook nie veralgemenen van beste vriend.

Ali_
8 juni 2007, 01:42

Euh, ...

neen :)

Ja vaak lopen beste vrienschappen af met "gevoelens" maar kan van beide kanten komen, maar ik geef toe dat het opvalt dat vaker de jongens verliefd worden op hun beste vriendin, maar omgekeerd ook geweten hoor.
Als het wederzijds is is het natuurlijk perfect.

Maar om te zeggen dat elke man meer dan vriendschap wil is imo te kortzichtig.