PDA

Volledige versie bekijken : Reservoir / Barebone case /

Guardian-X-
30 april 2007, 11:23
Hey

Wegens verandering in een moddingproject heb ik het volgende niet meer nodig

Gaat om de case van een soltek Qbic 2000m met daarin een mobo waarvan ik niet weet of het nog werkt ( de verkoper wist het ook al niet meer )

Pics maken alles wat duidelijker

http://users.pandora.be/gamingfield/Guardian-X/barebone/

Tis een S478 mobo met agp enzo .. is al wat ik ervan weet wegens gebrek aan een S478 cpu kan ik het dus ook niet testen

De barebone is dus "as is" niet meer of minder dan wat er te zien is op de pics ( geen dozen / psu etc . )

Kan handig zijn als modding project of als je nog wat barebone gerief liggen hebt .. ( een W/C bv die naast/onder/boven een gewone case staat enzo )

Minimumprijs is 20€ excl meeneem = 30€ excl

wie meeneem bied krijgt er een p4 stock cooler bij http://www.dansdata.com/images/i845s/newp4cool440.jpg

Opsturen kan mss indien geen andere optie maar dat gaat toch een 5€ ofzo kosten eer ik dat in een doos krijg en opgestuurd ( hopelijk gaat dat met kilopost tot 2kg :S ) maar toch liefst vanal afhalen hoor
----------------------------------------------------------------------
Heb ook nog een res op overschot liggen namelijk dit
http://www.thermaltake.com/product/Liguid/Upgrade/cl-w0009/cl-w0009.asp

Het heeft 1 dag in gebruik geweest ( test draaien van W/C ) gaat weg wegens wijzigingen in moddingproject

Alles is erop en eraan : Verpakking/ Fittings / manual / ongebruikte velcro / 4 bouten + moeren / 4 semi-rubber rondellen ( zijn zwart gekleurd met stift omdat mijn project zwart was van kleur en rood daar nie me samen gaat )

heeft alleen gedemineraliseerd water ingezeten zonder koelvloeistof ( 1 dag ) het plexi is aan de binnenkant een beetje aangeslagen zoals water op ruit van je wagen als je het laat drogen ( kan het niet kuisen want dan zou ik het moeten openvijzen ) maar als er water inzit is dit zo weer weg ofwel maak je het open .

Geen schade what so ever ..

Foto's kan indien echt gewenst

Minimumprijs EXCL €20
MENEEM EXCL €25

Verz is €4.30
Afhaling kan te Eke ( tussen gent en deinze )

Hou de thread clean en bieden maar

V_A_L
30 april 2007, 11:28
Link werkt niet

Guardian-X-
30 april 2007, 11:31
Link werkt niet

fixed ... copy-pasten is hier toch ook altijd een miserie :p

Guardian-X-
30 april 2007, 16:13
en hup !

Guardian-X-
1 mei 2007, 18:17
Up 2 :unsure:

Delirium
1 mei 2007, 19:04
Kan je daar gelijk welk µATX mobo insteken, of zijn dat nog kleinere formaten?
Anders ga al € 15 bieden op die barebone case (I know is onder minimumprijs)

SMa
1 mei 2007, 19:25
wat voor mobo's passen daarin?
hoeveel schijven kun je daarin kwijt?

Guardian-X-
1 mei 2007, 20:59
Kan je daar gelijk welk µATX mobo insteken, of zijn dat nog kleinere formaten?
Anders ga al € 15 bieden op die barebone case (I know is onder minimumprijs)

Geen idee .. ik vermoed dat daar een µATX mobo insteekt en indien µATX altijd dezelfde formaten heeft kan daar prolly een ander mobo in

( kzie da bv shuttle altijd µATX mobo's heeft dus vermoed dat dit hier wel etzelfde is )

voor 15€ gaat em toch nog niet buiten sry ( mss later als blijkt dat er totaal geen interesse is maar dit staat nog niet vast )

wat voor mobo's passen daarin?
hoeveel schijven kun je daarin kwijt?

Tja ik weet het niet 100% zeker ( zoals hierboven ) en ik vermoed dat daar µATX mobo's ingaan ...

( op mobo zelf vindt ik geen specs ivm de size )

Kunnen 2 schijven in en desnoods in de 5.25 inch bay nog ene als je een verloopstukje hebt.

btw zoals vermeld is de case " as is " dus geen Frontplaatjes voor de bays want ze staan ook nie op de foto

Tristan
2 mei 2007, 20:48
50incl (beide) ?

Pandekip
2 mei 2007, 22:38
Ik blijf interesse hebben in het mobo btw :p

Guardian-X-
3 mei 2007, 01:01
50incl (beide) ?

bod = genoteerd ( meeneem voor beiden is 55 EXCL )

als iemand meeneem bied voor 1 van beide krijgt die vanzelfsprekend voorrang

Ik blijf interesse hebben in het mobo btw :p

Tja ik weet het maar ik kan hoe dan ook niet zeggen of het mobo werkt of niet en ik ga zoals ik al zei het mobo niet opsturen en dan terugnemen sry

Guardian-X-
5 mei 2007, 15:45
Laatste up alweer :(

Edit: meeneem is nu 50€ EXCL verz ( apart gelden nog altijd de oude meeneemprijzen )

Tristan
6 mei 2007, 00:41
mijn bod weet je :)

Guardian-X-
6 mei 2007, 17:49
mijn bod weet je :)

doe er nog 5€ bij en tis direct verkocht :)