PDA

Volledige versie bekijken : Hoeveel keer ga jij naar de cinema

HomeR_J_Simpson
29 april 2007, 18:56
Ik als er een goeie film is natuurlijk, je kan natuurlijk ook zegge (1x per week omdat er elke week wel n goeie film is) duidt dan als er een goeie film is aan e ;)
Thank you, come again

Oja, kmoest dit vrage van een leerkracht :s :$

cuda
29 april 2007, 18:59
:offtopic: welke leerkracht?
de naam :p

HomeR_J_Simpson
29 april 2007, 19:00
Godsdiesnt :p..

nigel555
29 april 2007, 19:04
Kheb als iemand me uitvraagt genomen:p Omdat nja we vragen het eigenlijk niet meer aan elkander:p das gewoon om de zo veel tijd da we gewoon gaan naar de cine:p

Stancke
29 april 2007, 19:06
Als er me iemand uitvraagt:

nooit dus:p

SilentSpring
29 april 2007, 19:09
als er nen goeie film is vragen aan nen paar maten en gaan.
Soms ook gewoon met pa en broerke da'k ga.
Maar al bij al ga ik niet zoveel naar de cinema.

de Kinepolis in Brugge is btw wel duur zulle, 2€ voor nen stoem colake van 33cl...
allez, zo'n klein flesje daar, da's nog iets kleiner als ne blikje zeker?

russian
29 april 2007, 19:16
Ik ga tweemaal in de week en heb net 100 tickets gekocht aan 5,25 :p. Overigens is het nu in Gent met zetelassignatie ;).

Starrk
29 april 2007, 19:17
Care to share russian? :p

Ikzelf ga enkel als er een goede film is. Basically komt dat neer op 2-3-4 keer per jaar.

Deels omdat ik het ook redelijk duur vind. Een avondje cinema en wat erop volgt kost al gemakkelijk 20€

russian
29 april 2007, 19:19
Care to share russian? :p

Ikzelf ga enkel als er een goede film is. Basically komt dat neer op 2-3-4 keer per jaar.

Deels omdat ik het ook redelijk duur vind. Een avondje cinema en wat erop volgt kost al gemakkelijk 20€

Altijd welkom in Gent, Dekadez ;)! Just sent me a PM =p (krijg niet snel volk mee want de keuze is meestal beperkt tot 1 of 2 films voor de mensen die meegaan lol).

virox
29 april 2007, 19:37
gemiddeld 1x de maand. Den ene keer omdat iemand et vraagt den andere keer omdat er ne goeie film speelt. Meestal is da in't weekend omdat Cityscoop (Roeselare) goedkoper is dan Kinepolis (Gent), op kot gaan we vlugger eens een filmke huren/lenen van iemand.

zarathustra
29 april 2007, 19:41

second that :D

TheCrow7
29 april 2007, 19:56
Als iemand me uitvraagt en dan nog zeg ik meestal nee.

FEW
29 april 2007, 19:59
met periodes. soms ga ik 3x op een maand
soms 1x op een half jaar.
...

maar meestal als ik mee gevraagd word, ik ben geen initiatiefnemer :)

TheCrow7
29 april 2007, 20:05
Ik vind cinema gewoon een ongezellige bedoeling.

Vroeger had je nog van die knusse kleine cinematjes. Nu blijven er alleen de fabriekscinema's nog over, kinepolis troep e.d. volgepropt met Nacho-met-kaassaus kauwende en Cola slurpende hordes uitgehongerden.

Gentille
29 april 2007, 20:11
Dat varieert soms twee keer in een maand en soms één keer in drie maanden tijd. Hangt er van af als iemand me meevraagt of als ik echt een film wil gaan zien maar ik ben zeker niet iemand die alle weken naar de cinema gaat.

virox
29 april 2007, 20:14

Vroeger had je nog van die knusse kleine cinematjes. Nu blijven er alleen de fabriekscinema's nog over, kinepolis troep e.d. volgepropt met Nacho-met-kaassaus kauwende en Cola slurpende hordes uitgehongerden.
in de grotere steden zijn er nog steeds hoor, meestal met een alternatiever aanbod, soms ga ik eens naar studio skoop in gent.

Ali_
29 april 2007, 20:24
1 of 2 keer per maand, soms kan da meer zijn als er mensen zitten te zagen om bepaalde film te gaan zien..

S.conceiçao7
29 april 2007, 20:28

:scream:

funny, cuz it's true.

ga ook liever naar de rialto in oostende, dan de kiné in brugge

Timmos
29 april 2007, 20:28
waar is de optie: NOOIT? :wtf:

Nooby007
29 april 2007, 20:56
Als er een goeie film is..
gemiddeld 1x om de 2 weken ofzo. Meestal ga ik met dezelfde mensen (neef en vrienden of m'n eigen maten)

Lon$daLe
29 april 2007, 20:56
bij dingen die ik cinema materiaal vind zoals bv de spiderman films , pirates films en zo van die 1malige dingen

R-evolution™'
29 april 2007, 21:03
nooit, veel chiller met paar vriende/vriendinne op men kamer film kijke.

ChunWai.
29 april 2007, 21:07
Als er een goeie film is. Ik ga niet naar de cinema als er geen goeie film is he, is toch normaal:p misschien met je lief maar anders toch niet.. Nu, morgen de premier van Spider-Man 3:love: Ga daar 100% zeker heen:D

Nooby007
29 april 2007, 22:20
Lol, normaal ging ik naar Leuven voor die marathon (1,2 en3) maar ik heb dus school en daarna moet ik meehelpen met een verhuis van een tante... :angry: Dus het zal dan maar dinsdag worden ofzo, maar zowiezo binnen de 7 dagen zenne :D

ChunWai.
29 april 2007, 22:42
Wou ook gaan, maar aangezien ik ze allebei vorig weekend heb gezien, is het niet meer nodig.

Huasheng
29 april 2007, 23:00
Meestal als er een film is die mijn vriend en ik willen zien. Alleen ben ik nog maar één keer geweest, en dat was puur omdat ik een bepaalde film wou zien.

't Lastige aan de cinema zijn toch wel die armleuningen. Gent heeft dringend zetels nodig voor koppeltjes :p

Xylo
29 april 2007, 23:26
Steeds met mijn ex. Is al een ongeschreven afspraak bij ons. elke keer als er een goede horror uitkomt of dansfilm. Steeds afwisselend en steeds strontbezopen ikke dat ik niet naar haar moet luisteren.

epsilon
29 april 2007, 23:29
Als iemand het vraagt ...

russian
30 april 2007, 00:16
Meestal als er een film is die mijn vriend en ik willen zien. Alleen ben ik nog maar één keer geweest, en dat was puur omdat ik een bepaalde film wou zien.

't Lastige aan de cinema zijn toch wel die armleuningen. Gent heeft dringend zetels nodig voor koppeltjes :p

Zaal vier achteraan :p

skelly_king
30 april 2007, 02:11
Varieert van tijd tot tijd, alsk geld heb of niet, meestal is da zo rond de 5 keer per jaar, nu zat ik er al boven in januari alleen :p

Feignasse
30 april 2007, 02:36
Tijdens 't academiejaar op kot = meestal 1 keer per week

Zomer- en blokperiode = 1 keer om de twee weken

Bubba
30 april 2007, 02:55
Meestal meerdere keren per week.

Soms 2 keer, soms 4 keer. Hangt ervan af hoeveel tijd/gusting ik heb.

't Lastige aan de cinema zijn toch wel die armleuningen. Gent heeft dringend zetels nodig voor koppeltjes

Da moest er nog aan mankeren... Da ze het nog gemmakelijker maken voor die mensen die gans de film verpesten. :angry:

Echt, koppeltjes @ cinema = big nono. :naughty:

dunno
30 april 2007, 09:58
Dees jaar al 2 keer geweest, zal ook niet veel meer worden. Woon nogal ver van alles.

Kid_C
30 april 2007, 11:12
2 keer per maand minimum ofzo

Huasheng
30 april 2007, 15:22
Zaal vier achteraan :p
Aha, 'k zal 't onthouden.

Da moest er nog aan mankeren... Da ze het nog gemmakelijker maken voor die mensen die gans de film verpesten. :angry:

Echt, koppeltjes @ cinema = big nono. :naughty:
Da's wel gewoon om niet die armleuning in m'n rug te hebben als ik tegen hem wil liggen. En niet om twee uur lang gemakkelijker te kunnen kussen :)

Sk8erMatty
30 april 2007, 16:50
ja, na de cinema gaan, das echt zalig, toch nie zooo overdreven duur zoals de meeste hier zeggen :s, 6€ voor ne tické ofzo en dan ja, 4€ voor zo'n popcorn menu en tis al :), ale ja .. das toch geen geld vinne kik ze
en dan die grote zalen vin'k echt veel sjieker dan die kleine gevallen ze, zeker van die wannabee bioscopen vin'k echt zo dom. Waarschijnlijk gaa'k ook wel gaan kijken naar die nieuwe spiderman film :)

SweetEmmaRose
30 april 2007, 17:20
Bij de must-see-in-cinema-films gaan we naar de cinema, andere films, tja daar geef ik geen 7€ aan.

Lon$daLe
30 april 2007, 17:24
Als er een goeie film is. Ik ga niet naar de cinema als er geen goeie film is he, is toch normaal:p misschien met je lief maar anders toch niet.. Nu, morgen de premier van Spider-Man 3:love: Ga daar 100% zeker heen:D

nog zoiets waark nie hene ga , cinema premieres :p , altijd bomvol en met veel pech een paar randdebielen in de zaal die op elke scene luidop commentaar geven of "oooooh" zeggen of gwn met alles maar dan ook alles lachen

kga liever na ne dag of 5 als de zaal nog maar half vol loopt , verder kies ik ook warme dage voor een cinema trip ,lekker koel binnen en meeste mensen doen buitenstuff ipv cinema dus minder ambetant volk :p

Bubba
30 april 2007, 18:17
Da's wel gewoon om niet die armleuning in m'n rug te hebben als ik tegen hem wil liggen. En niet om twee uur lang gemakkelijker te kunnen kussen :)

Ja kweet da der uitzonderingen zijn ze, ma als ge zoals ik naar de film gaat om de film te zien stoorde u nogal snel aan mensen die daar zijn om andere redenen. En aangezien koppeltjes meestal degene zijn die zitten te babbelen / lachen / (smakkend) kussen / ... krijg ik het ervan. :p

Gromme
30 april 2007, 18:55
3 tot 4 keer per maand.

Dat geld, daar zien we niet echt op. En nu zijn er in de Metropolis van Antwerpen nieuwe zetels, van die grote waar iedereen gebruik van mag maken blijkbaar.
Ik neem meestal geen popcorn of cola, eerder een fles water.
Wat ik ook altijd heb, en dat is een tick geworden bij mij denk ik, dat ik altijd moet plassen voor de film, dat gevoel toch, zelfs als ik niet moet plassen. Of naar het einde toe van de film, vrij ambetant dus.

Firestyler
30 april 2007, 21:34
laatste tijd iedere week...

Robinvv
30 april 2007, 23:32

2that ...

:sad:

Sephiroth
1 mei 2007, 00:14
de laatste tijd zie ik er echt nog tegenop om naar de cinema te gaan
het kraken van de andere mensen...het gepraat...ook het gelach van anderen tijdens de film, zo kan ik echt geen film volledig in mij opnemen :angry:
vroeger stoorde dit mij echt niet zoveel maar nu kom ik daar echt soms plukke van
alleen de echte "publiekstrekkers" zoals spiderman...lotr whatever ga ik kijken in de cinema
ma voor de rest prefereer ik de solitude van mijn eigen kamertje :)
dus 1x per 2 maand zou het zo zijn voor mij

Gromme
1 mei 2007, 00:32
Ik kan niet begrijpen dat er hier mensen zijn die last hebben van jeugd en andere die te veel geluid maken. Zeggen jullie daar dan niets op?

zarathustra
1 mei 2007, 00:37
wat gaat ge doen? u recht zetten en zelf ook door heel de zaal naar iemand 3 rijen verder beginnen roepen?

Dan wordt het zeker een heksenketel

Bubba
1 mei 2007, 02:33
Ik kan niet begrijpen dat er hier mensen zijn die last hebben van jeugd en andere die te veel geluid maken. Zeggen jullie daar dan niets op?

Wa gade zeggen tegen iemand die chips eet? Of iemand die drinkt? Of iemand die me lastig valt met de geur van zn gore nacho's?

Defees
1 mei 2007, 03:01
mijn laatste keer was Snakes on a Plane ... goede film, maar ... sinds dan niet meer geweest meen ik mij te herinneren

Kr|stof
1 mei 2007, 12:32
regelmatig, maar er durft in kinepolis brussel wel es met dingen gesmeten worden, vooral als ge een flesje cola opendoet en da dus psssssssttttt zegt

natuurlijk smijtek dan trug met popcorn

clincker
1 mei 2007, 12:48
Bij mij zou de optie 'haast nooit' beter zijn. Als ik al enkele keren per jaar ga dan is het veel (heb borat en the departed gezien dit jaar, mor daarvoor was het al geleden van de laatste Lord of the rings:D ) Een film moet mij echt enorm aanspreken om er 6€ voor te geven. 'k Vindt het meestal veel aangenamer om met maten zelf een filmke te huren en thuis te zien. (En da's vaak ook minder moeite...)

russian
1 mei 2007, 13:14
wat gaat ge doen? u recht zetten en zelf ook door heel de zaal naar iemand 3 rijen verder beginnen roepen?

Dan wordt het zeker een heksenketel

In bepaalde cinema's met bepaalde probleemgroepen kan je een steward SMS'en :p.

Fighting Hobbit
1 mei 2007, 15:00
Als we met een deel vrienden daar staan "hmmm, er is vanavond niks te doen, kom we gaan een filmke zien". Meestal dan, in de kinepolis in leuven om half 11, meestal weinig ander volk ook dus das altijd wel aangenaam met goeie plaatsen enzo.

[EZ]
1 mei 2007, 15:41
Combinatie van de 2 laatste :p

Ma als iemand mij uitvraagt en de film interesseerd mij echt nie, en de persoon ook niet helemaal, dan ga'k nie mee, dus het laatste > het 3de, daarom heb'k op het laatste gestemd ;):p

Fanatix
8 mei 2007, 12:10
Uhm elke week, why omdat mijn pa zakelrelaties heeft met de mannen van kinepolis en ik dus altijd gratis binnenmag en 1 iemand mag meebrengen (mijn vriendin meestal)

spray-bunny
8 mei 2007, 12:14
Nooit. Tenzij die ene keer dat ik kaarten win ofzo...

Linwe
8 mei 2007, 12:49
elke week. Vroeger elke week woensdag sneak @metropolis. Nu gewoon in het weekend een filmke meepikken dat ons het meest aanstaat

Hellrabbit
8 mei 2007, 14:19
nooit eigenlijk

Najade
8 mei 2007, 14:40
Bwaja, als er eens iets echt leuks op is. Ik denk dat we bvb Pirates3 wel in de cinema zullen gaan kijken.
Maar ik ga enkel voor sommige films, anders huur ik liever. Gezellig samen in bed kruipen en crappy movies zien = geweldig :D

En ik kan me enkel ergeren als
-mijn gezelschap constant van plaats wil veranderen (UGC Antwerpen)
-mensen met dingen smijten (Mechelen)
-er zo van die giecheltrienen zijn die hun kweek niet kunnen houden en zodanig luid zijn dat iedereen kan volgen (Gent)

Terror Factor
9 mei 2007, 00:04
Veel te weinig imo, paar keer per jaar ofzo. Nu is het ondertss toch ook al een tijdje geleden.
't is veel te duur: 7€ ticket, 5€ voor drinken+nacho's ofzo, 5€ voor de trein.
En er zijn veel te veel films die ik wil zien, ik loop hopeloos achter:( DVD's huren is ook maar zo een lame oplossing, ik heb hier geen groot scherm, en ja, 3€ ofzo voor ne film te hure en alleen te kijken vin ik ook maar niks.

Alles downloaden is spijtiggenoeg ook geen optie :p

NeoGeo
9 mei 2007, 02:40
Ik ga geregeld naar de Rialto in Oostende. Het kost 5 euro voor bejaarden, gehandicapten, vrouwen, kinderen én normale mensen zoals ik. Iedereen gelijk voor de wet! Ik smokkel gewoon een flesje SPA mee naar binnen zodat ik al geen geld aan drank moet uitgeven. Ik geef mijn geld liever uit aan een pint op café dan aan een Pepsi in de bioscoop...

Fanatix
9 mei 2007, 15:10
Ik ga geregeld naar de Rialto in Oostende. Het kost 5 euro voor bejaarden, gehandicapten, vrouwen, kinderen én normale mensen zoals ik. Iedereen gelijk voor de wet! Ik smokkel gewoon een flesje SPA mee naar binnen zodat ik al geen geld aan drank moet uitgeven. Ik geef mijn geld liever uit aan een pint op café dan aan een Pepsi in de bioscoop...

Jij sloeber :naughty:

stimpy13
9 mei 2007, 15:28
kga meestal 1 keer in de maand me men lief

Tah_b00nz0r
9 mei 2007, 16:57
ik ga als er echt ne blockbuster is die'k wil zien :p

das mss 5-10x per jaar fzo :D

EternalSilence
10 mei 2007, 13:35
Als er een goeie film is (Duh..)

DUH
maar normaal zeker

miss in een heel jaar 5 keren gaan naar de cinema.
kost een beke teveel geld om alle weken te gaan.
en tis ook nogal heel ver van mijn deur
de dichtste deftige cinema bevind zich op meer dan 30min rijden met den auto

Vlad Tepes
11 mei 2007, 14:13
Vaak is het één keer per week maar laatste tijd is het wat verminderd. Hangt vanaf wat voor films ze in die periode draaien.:)

sink
11 mei 2007, 14:18
hoogstens 2-3 keren per jaar.. het interesseert me niet echt zo :)

GhO$T
11 mei 2007, 14:43
Die resultaten van uwe poll gaan echt compleet nutteloos zijn eh, uwe leraar ga nie content zijn :p.

Wij gaan ook enkel als er ne film is die ons echt aanstaat, niet zomaar om iets te doen te hebben (hoewel, paar keer per jaar mss dat we toekomen in't cinema zonder te weten wat we gaan zien). Ma echt fanatiek is dat niet, gemiddeld 1 keer per maand ofzo, film of 10-12 per jaar zou wel goed kunnen zijn.

Sk8erMatty
16 mei 2007, 23:19
ja, 'k ga wa veel naar de cinema gaan denk'k binnekort, 't zijn wa veel te veel nieuwe films binnengekomen die echt zot goe zijn :) -> onder andere (the hills have eyes 2, sunshine, ..)

Godzilla*Akira
16 mei 2007, 23:37
Ik mis de optie zelden!, bij mij is het toch zeker al 4 jaar geleden dat ik nog eens naar de cinema geweest ben.
Kan me zelf niet mijn laatste film herinneren...

Vroeger ging ik wel altijd naar de films die je echt op het groot scherm moet gezien hebben, maar nu...dunno, het komt er gewoon niet meer van.

De SkeEvN
17 mei 2007, 09:57
enkel als et ne heel goeie film is.. anders breng ik de cinema wel naar mij

DUH
maar normaal zeker

mo ventje tog waregem eeft ook enen ze :p

lttuvix
17 mei 2007, 12:07
de laatste film die ik op de cinema gezien heb was galaxy quest

Simonn
17 mei 2007, 12:08
DUH
maar normaal zeker

De volle 30 minuten??? :eek:

H_ans
17 mei 2007, 12:11
Af en toe, laatste die ik gezien heb was 300.
Ik stoor me meestal aan het volk dat er zit, altijd wel mensen die aan het praten zijn tijdens een film.
En de vettige geur van nachos en chips die in de zaal hangt maakt het er niet leuker op.

Kid_C
17 mei 2007, 12:12
Ik ook, daarom ga ik altijd naar de laatavondfilm op de dinsdag/zondag :')

Licargon
27 augustus 2007, 04:18
Gravedig, mor goe...

Per jaar? 4-5 keer ofzo, maximum... Zo eens 1-2 keer per jaar me het gezien ma/pa/zus/ikke), ons pa krijgt zo 10 tickets ofzo per jaar, vraag me nie waarom ^^ Ff zien, laatste 3 films die we zijn gaan zien:

- Over the hedge
- Valiant
- Firmin (die film ownt langs alle kanten \o/)

Tzijn wel schitterende films, maar nu nie echt iet waar ik zelf naartoe zou gaan ^^

Me maten zo eens een paar keer per jaar, als we nix te doen hebben ofzo, maar das ook maar beperkt (die 2 (kheb meer maten, maar der zen der 2 die hier echt veel zitten ^^ ) krijgen geen zakgeld (hebben da ook nie echt nodig alsek het goe begrijp), dus geregeld naar de cinema is nie evident =) ). Zen zo al eens Borat en 300 gaan zien, altij fun.

Of zo eens me de badmintonclub of een andere vereneging eens gaan, ge kent da wel.

Kzou geregeld naar de film gaan, maarja, ons ma die ziet nie in dat ge ook perfect op u eentje van ne film of iets anders kunt genieten.

Over de sfeer in de cinema, pff, kheb precies altij al chance gehad, mensen praten nie (of toch nie hard/overdreven), wordt nix gegooid, gene stank enzo... dus kzen der content over.

dunno
27 augustus 2007, 10:15
Dees jaar al 2 keer geweest, zal ook niet veel meer worden. Woon nogal ver van alles.

3 keer geweest dit jaar.

^^

Pitter
27 augustus 2007, 10:41
waar is de optie: NOOIT? :wtf:

hier ook nooit, vooraleer ge met een paar man zijt die vrij zijn en dan nog vervoer naar daar en terug fixe, want het rijbewijs moet dringend behaald worden :p

EagleEye
27 augustus 2007, 11:11
Een tweetal keer per jaar denk ik :)

EternalSilence
27 augustus 2007, 11:29
ik heb al een hele hoop toppers gemist deze vakantie.
infeitelijk nog maar Transformers en The simpsons movie gezien dit jaar :sad:

geen potc3, geen sp3, ...

dusja... miss ... heum .. 1 - 5 keren in een jaar :x

(blijkbaar heb ik hier al gepost... maar komt op zelfde neer :p)

^MystiQ
27 augustus 2007, 11:34
Ik ga naar de cinema als er een goeie film uit is maar ik ga pas na een week of twee gaan kijken zodat ze mij ni verplichten om op het stoeltje te zitten die op de kaartje staat. :)

ShPonGle
27 augustus 2007, 13:59
ik ga soms paar maanden niet, soms paar keer in de maand, eigenlijk komdet neer op 1 x in de maand denk ik

vroeger als voorloper op een zwaar avondje uit
nu vooral uit ontspanning, daarna gewoon nr huis

annemieke6780
28 augustus 2007, 10:48
Ik ga elke week. Soms zelfs twee keer per week. Maar ik ben dan ook een filmfreak :)

bennyvc
28 augustus 2007, 11:07
kga ook elke week, maar dat komt denk ik door de gratis tickets die ik zesmaandelijks ontvang :D (als je er ook wilt gewoon regelmatig de site van kinepolis in het oog houden en je inschrijven als mistery shopper)

-Phoen!x-
28 augustus 2007, 11:21
Ik ga elke week. Soms zelfs twee keer per week. Maar ik ben dan ook een filmfreak :)

zot :o
Allez zoveel brol dat er te zien is, je kan toch onmogelijk elke week gaan & naar nog iets deftig gaan kijken? Als ik kijk naar de kinepolis deze week dan zijn er 2 films dat ik MSS nog zou willen zien ><

Peis van de laatste films dat ik gezien heb voorbije maanden dan enkel 'Das leben der anderen' in de de studioskoop (gent) goed was, derest puur geldverspilling (niet dat dat zo erg is, bvb naar die hard 4 gaan kijken voor entertainement, dat weet je vooraf al dat het geen topper is :D)

Starrk
28 augustus 2007, 11:31
Ik ga elke week/1 keer in de 2 weken. De kinepolis is toch op 1 minuut van mijn kot gelegen :>

MorGo7h
28 augustus 2007, 17:43
2x per jaar ofzo, cinama is redelijk ver van hier. Maar ik kijk wel veel films samen met vrienden bij iemand thuis :)

SilentSpring
28 augustus 2007, 21:46
Wanneer er films zijn da'k wil zien:)

Suphafly
28 augustus 2007, 22:02
alsk iemand moet versieren :unsure:
of als er echt ne film is die ik wil zien
eigenlijk redelijk weinig 3x op een jaar ofzo