PDA

Volledige versie bekijken : GroezRock 2007

tomh
29 april 2007, 17:41
Hmm nog niemand ne thread geopend hierover?

Ik ben dus vrijdag en zaterdag geweest, heb daar moeten helpen. en en heb ook paar groepkes backstage en op podium gezien.

Hier de line-up nog eens:

DAY 1
-
We rock Stage:
-

Enter Shikari
Saosin
Big D & The kids Table
Motion City Soundtrack
All American Rejects
New Found Glory

-
Eastpack Core Stage
-

Gallows
Senses Fail
Stretch Arm Strong
No Turning Back
Caliban
Death By Stereo

DAY 2

-
We Rock Stage
-

Death Before Disco
Hit The lights
StreetDogs
The Ataris
MxPx
Mad Caddies
Tiger Army
Rise Against
Strung Out
Lagwagon
Jimmy Eat World
Lostprophets

-
Eastpack Core Stage
-

Cancer Bats
Full Blown Chaos
Deadline
The Bronx
Aiden
Sparta
??? - Special Guest (dunno who)
Converge
Ignite
HateBreed

Iemand geweest?
Wel toffe sfeer bij Rise Against en LostProphets :)

LoRdOfMaDnEs
29 april 2007, 17:48
Special Guest?
Dat was gewoon Terror die dan speelden, en dat was best al wel lang geweten.
Anyway alle voor en nabespreking van dit festival is gewoon in de punk/hc thread gebeurt, er was geen nood aan een thread.

tomh
29 april 2007, 18:31
kzie hier dak ne type fout heb tis:

Sparta
???
Converge
Terror
Ignite
HateBreed

(staat toch op mn All Area paske, dus terror zalt wel niet geweest zijn;.

Real
29 april 2007, 18:39
Laat es wa minder afval achter??? Eikels. :s

matthias
29 april 2007, 19:26
kzen ook 2 dagen geweest
de sfeer was er wel
maar kzen nu wel doodop door al het gemosh enzo ...

dendaak
29 april 2007, 20:28
http://www.youtube.com/watch?v=SNA2oSod-Hk

W T F !

tomh
29 april 2007, 20:47
haha
maar goed dat ik daar niet sta int midden, gekke mensen!

tomh
29 april 2007, 20:53
hier nog zo een vergelijking

http://adiumxtras.com/images/pictures/chuck_norris_random_fact_generator_6_3957_2224_ima ge_2578.jpg
vs.
http://www.riseagainst.com/images/local/500/77197e77-f025-420a-b505-eca61adff194.jpg

niemand?

Siana
29 april 2007, 21:08
groez was echt zalig!!!

Spijtig dat ik Enter Shikari en Saosin gemist heb door de campingfile :(

All American en Lost Prophets waren de beste!! echt vette sfeer bij lost prophets! zalig!!!

@ Wardkennis: heb ook al gezien, echt zot é! gelukkig dat ik er nie bij was! Die 2 peetjes int midden zijn echt zot ze maat...

ff mijn verslagske posten (van vrijdag tot zondag):

Rond 1.45 hadden we een trein in Tielt richting Geel (met 2 overstappen), we waren ter plekke rond 15.57. Van daaruit moesten we een busken nemen naar de place2be. Natuurlijk wasda buske in 1seconde helemaal vol, maar gelukkig kwam er een stoere versterkingsbus waardoor we ook konden vertrekken.

rond 17uur waren we ter plaatse en moesten we naar de camping. Maar wa een rij. We hebben dan maar ff gewacht en een pintje gedronken met de hoop da die rij wa ging verkleinen, maar het tegendeel was waar. Dus hebben we maar in de rij gaan staan. Uiteindelijk begaf het handvat van de koelbox het (was wss te zwaar geladen) en moest ik het met mijne voet voort duwen.

rond 18.30 waren we eindelijk op de camping en moesten we een plaatske zoeken, amai jong, shiiiiit.. rond 19.30 hadden we uiteindelijk een plaatsje (helemaal achteraan) en rond 19.45 was alles opgesteld en konden we eten. (twaren noedelkens) We waren druk aan het zeveren en hoorden niet dat ondertussen Saosin al bezig was. Dus achter het eten zeiden we, kom we gaan naar Enter Shikari gaan kijken, maar da bleek ondertussen al lang gedaan te zijn :sad: en Saosin was, als we op de concertplaats waren, ook al gedaan. wel jammer, maarja...
We hebben dan eerst naar Big D & the kids table gekeken (super goed) dan naar No Turning Back en All American Rejects (ook super goed, man man)
Dan paar pinten gepakt, achter frisbee geweest en wa zitten frisbeën onder het frisse deuntje van death by stereo. We hadden paar engelsen leren kennen van naast onze tent, en die deden ook mee.. :) is wel fun als ge met veel zijt... gelukkig konder de mensen ermee lachen als het per ongeluk tegen hun was :x
Dan naar de tent, wa kletsen/drinken/roken met paar duiters en engelsen en nen belgpeet. Was redelijk laat toen we in de tent kropen.

volgende dag vroeg eruit en naar Hit the lights, Streetdogs, Ataris, Mad Caddies, Rise Against, Ignite, Jimmy Eat World en Lost Prophets gaan zien (En ondertussen wa op en neer naar camping enz. wa drinken..).

Echt super goede bands live, behalve Jimmy nie echt, was ik wat teleurgesteld in...

Lost Prophets was het beste!!! Echt super ambiance!!! man man... kheb ze gewoon live gezien :woohoo:

Daarachter weer nachtje vol ambiance bij de duitsers en engelsen...

Manman, twa echt geestig... kverlang al tot volgend jaar

nTFs
29 april 2007, 21:16

W T F !

De echte die hards blijven in't midden staan.

matthias
29 april 2007, 21:29
ik stond op de eerste rij :P

fikkie
29 april 2007, 21:38

Lol nog ene van Gestel

Idd, de bende festival gangers was echt respectloos ma waar ik nog niet van over kom is dat ik begot niet wist dat er zoveel lelijke mensen in België woonde.
Het ergste vanal is dat er dan nog in bikini over straat durven lopen met hun love-handles op hun knieën :tongue:

Rubmifer
29 april 2007, 21:46
Lostprophets eeft mij echt wel verast :)
en da nieuw nummer was ook al vree goe,opelijk gaat de rest van de nieuwe cd ook weer naar hun ouder werk neigen. Als da zo ga zijn wordek weer fan :love:

nTFs
29 april 2007, 22:35
Uit de hand gelopen BBQ (http://www.youtube.com/watch?v=aAGyNfnVg94)

Api3
29 april 2007, 22:38
haha was zalig, 2 dagen geweest en de mosh op't einde van lostprophets was geschift, mn schouders ware gans verbrand en dan maar stampen en duwen :D kapotgaan maar wel rot geamuseerd

nonkel wulle
29 april 2007, 22:53
groez was echt zalig!!!

Spijtig dat ik Enter Shikari en Saosin gemist heb door de campingfile :(

All American en Lost Prophets waren de beste!! echt vette sfeer bij lost prophets! zalig!!!

LOOOL

Iedereen ging weg bij Lost Prophets!:D:D

Featherfoot
29 april 2007, 23:07

Ik kan er ook niet tegen als ik bij afloop over de camping loop en overal gortige troep tegenkom waar je dan gaat instaan of die immens stinkt.

Ik neem altijd vuilniszakken mee die ik weliswaar achterlaat op de camping maar dichtgebonden op mooi bij elkaar. Ik haat het ook als er vuil rond mijn tent ligt. Het is misschien niet te vermijden, maar ik ga dan meestal de grootste troep gewoon opruimen en stop ik dat wel in een of andere vuilniszak.

Anyway, Groez was enorm geslaagd dit jaar. Enkele minpuntjes misschien, maar die komen morgen wel ergens te staan. Ben nu niet meer capabel om mijn hoofd nog omhoog te houden ( jachtmeester schuld ).

k3vin
29 april 2007, 23:21
over dat afval gedoe, als je daarmee het afval op de weide bedoelt: ik heb geen enkele mogelijkheid gezien om ergens afval te deponeren? of heb ik iets gemist :p

tomh
29 april 2007, 23:22
weide ging open om 6uur,
ge kon treug naar buiten om 9uur?
ook dikke bullshit imo...

ze hebben em dan toch ma open gedaan om 7 ur ofzo..

Real
29 april 2007, 23:52
Lol nog ene van Gestel

Niks van. Meerhout centrum ahoi. Maar ik ben daarstraks wel in Gestel gepasseerd en twas daar redelijk rampzalig. Foei foei.

fikkie
29 april 2007, 23:56
Niks van. Meerhout centrum ahoi. Maar ik ben daarstraks wel in Gestel gepasseerd en twas daar redelijk rampzalig. Foei foei.

Doeme doeme ge maakt me curieuze Real
Ik ze'n ook een manneke van de met

Robust²
30 april 2007, 00:04
Real wil je echt niet tegenkomen in het wild hoor :s

DaMob
30 april 2007, 00:04

W T F !

Wat is daar nu juist de bedoeling van? Gewoon op elkaar lopen, daar vallen toch doden bij :s?

breez
30 april 2007, 00:12
zolang dat ze mij nie lastig vallen ist goed

hoe meer afstand van dergelijke activiteiten, hoe liever

Api3
30 april 2007, 01:12
Wat is daar nu juist de bedoeling van? Gewoon op elkaar lopen, daar vallen toch doden bij :s?

doet ge normaal ook enkel als ge beetje uit den haak zijt :D
is zalig ze, gewoon uw gezicht beschermen me uw armen en voor de rest stuiken maar :D

kzag er daar wel paar rondlopen me blauwe ogen en bloedneuzen :p

over da vuil: mja da kunde nie vermijden wa, t'is zo georganiseerd dat ze achteraf allemaal opkuisen.

er stonden grote vuilbakken aan alle ingangen maar die waren praktisch leeg :\

die opengespette zak bananen die nie ver van mn tent lag vond ik er wel teveel aan :(

Vega*
30 april 2007, 01:16
kben enkel zaterdag geweest, en twas een dik feestje !

de fietstocht terug naar Mol-Achterbos was wel minder :]

Real
30 april 2007, 09:11

W T F !

:doh:

Alcoholic Punk
30 april 2007, 09:56

hangt ervan af welk publiek je hebt. zijn er enkel van die typische doorsnee festivalgangers en een hoop zatlappen bij zullen er serieuze brokken vallen. Zijn het mensen die weten wat ze doen zullen er al veel minder ongevallen gebeuren.

migelle
30 april 2007, 10:30

das het idee erachter jah :p gewoon op elkander lope :p ma gebeure zelde ongelukke zenne, as ge valt worde toch binne 2 seconde door 4 man rechtgetrokke of gaan ze rond u staan da ze nie over u kunne lope

Siana
30 april 2007, 11:10
LOOOL

Iedereen ging weg bij Lost Prophets!:D:D
banee!!!!:applause: twas lik super veel volk!

celibie
30 april 2007, 11:45
groezrock was gwn zalig aja
kben ook de 2 dagen geweest
dik feestje
vooral rise against vond ik zo zo zo zalig een uur aan een stuk zitte pitten vanvoor
het zweet liep in een stroompke van mijnen kop :D
jimmy eat world was ook goe en lost prophets ook wel
may we meet again next year

Bouftou
30 april 2007, 12:00
Ik zen die kerel die int midden staat me zen hatebreed shirt .. degene die bekke struis is tegenover den andere.. . Wa grappig was dien andere kerel kende ik dus totaal ni é .. en die begon mij vast te pakke enal .. vonk wel dik allaise =). Anyway die wall of death was gwn een soft dingske zeh .. ge voelt gwn niets van da volk.. ge wordt alleen zwaar meegesleurd alsof het niets was.. en meer was da ni .. moh het geeft ne kick aje daar int midde staat zeh.
En jah Groezrock 2007 was gwn te zalig voor woorden ..

Top 3 ware Full Blown Chaos, Hatebreed, Terror.

Greets.

mud
30 april 2007, 16:14
Ik vond vooral Full Blown Chaos het vetste :) Eerste band die ik ging checken & ik kon al nie blijven stil staan ;D

nigel555
30 april 2007, 18:51

W T F !

haha zotjes:D

Featherfoot
1 mei 2007, 13:02
kben enkel zaterdag geweest, en twas een dik feestje !

de fietstocht terug naar Mol-Achterbos was wel minder :]

gaat gij ook naar school in Achterbos?

warcraft3 playe
1 mei 2007, 13:05
mosh & lostprophets in dezelfde zin :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

ik lach ook als het gaat om moshen bij The All-American Rejects :wtf:
en zeker als het bij rustige nummers is

Vega*
1 mei 2007, 14:53
gaat gij ook naar school in Achterbos?

been there, done that. Heb daar 5 & 6 IB gedaan

zit nu op den HIK in Geel !

nigel555
1 mei 2007, 16:49
ik lach ook als het gaat om moshen bij The All-American Rejects :wtf:
en zeker als het bij rustige nummers is

nja er zijn der die moshen op alles..
Moshen op jump als je dit al gezien heb heb je het bijna allemaal gezien:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Featherfoot
1 mei 2007, 16:57
been there, done that. Heb daar 5 & 6 IB gedaan

zit nu op den HIK in Geel !

zat gij daar vorig jaar nog op school, 9 van de 10 ken ik u dan nog.
Ik zit nu in 6IB daar.

xcruchesx
1 mei 2007, 17:38
1. voor de mensen die verbaasd zijn over een wall of death bij Caliban :rofl:
die doen dat bij elke show, bij elke show is de setlist hetzelfde, dus 1 keer gezien, altijd gezien en kom niet af: sfeer is elke keer anders! ik heb ze al 3 keer gezien en elke keer hetzelfde: circle pit en dan bij een nummer wall of death. sfeer is elke keer hetzelfde: kids van 14 en jonger die uit de bol gaan!

2. mosh bij lost prophets? moest het nu nog de oude LP zijn, ok maar de nieuwe, hoe hard zuigt die band niet! de nieuwe nummers mogen dan terug naar het oude zijn, ik zal ze dan nog eens checken maar die attitude mogen ze droppen!

3. Groez kost teveel!

Voor de rest ga ik mij niet uitspreken over het festival zelve, ik was er niet. naar het schijnt waren Converge, Ignite & Terror het beste qua HC.

Gromme
1 mei 2007, 17:46
das het idee erachter jah :p gewoon op elkander lope :p ma gebeure zelde ongelukke zenne, as ge valt worde toch binne 2 seconde door 4 man rechtgetrokke of gaan ze rond u staan da ze nie over u kunne lope

Idd, in het filmpje zie je ook iemand vallen en dan word ie ook direct terug opgepakt.

nigel555
1 mei 2007, 17:49
Idd, in het filmpje zie je ook iemand vallen en dan word ie ook direct terug opgepakt.

indeed:D

Vega*
1 mei 2007, 17:57
zat gij daar vorig jaar nog op school, 9 van de 10 ken ik u dan nog.
Ik zit nu in 6IB daar.

Nope is al 2 jaar geleden dak daar afgestudeerd ben. Ge zult toen in't 4de gezeten hebben.

VinceFeet
1 mei 2007, 18:42
Groezrock 2007

Lekker weertje!
Het volk leek mij iets minder schraal van 't jaar, ik zag soms zelfs een mooie dame! Maak dat mee op Groezrock!
Licht en geluid was, naar mijn bescheiden mening, in orde!
Op de camping was het gezellig met al die nationaliteiten bij elkaar.
Ik heb geen ballen verstand van punk/hardcore dus over de optredens ga ik mij niet uitspreken. Maar ik heb van sommige optredens echt genoten en de Mad Caddies (zo noemen ze toch hé?) waren echt wel dikke feest!

Zweten, zweten en nog is zweten! En in de pit was het stof happen!
Die frietkraam aan de camping waar ik een half uur heb staan wachten op een simpel frietje, amateurs!
Dikke potvissen in bikini!
Mensen die een minuut voor het optreden denken dat ze nog snel een paar rijen naar voor mogen schuiven. Terwijl ik daar al een half uur op voorhand stond. Dégoutant gewoon!
Echt goedkoop is Groezrock eigenlijk niet hé, maar als ik me amuseer maakt de prijs niet zo veel uit...

Rubmifer
1 mei 2007, 20:30
Groezrock 2007

Mensen die een minuut voor het optreden denken dat ze nog snel een paar rijen naar voor mogen schuiven. Terwijl ik daar al een half uur op voorhand stond. Dégoutant gewoon!

[/LIST]

echt é,kem mij daar ook serieus aan geërgerd

Robust²
1 mei 2007, 20:30
Mad Caddies had ik echt wel nog willen zien, maar dat was dan ook wel de enige groep eigenlijk :p

VinceFeet
1 mei 2007, 20:41
Bij Rise Against stond ik helemaal op de voorste rij. Ik was even moe en wou gewoon genieten van de muziek zonder mezelf voortdurend 'staande' te moeten houden. Na het tweede nummer had ik al prijs hé. Zo'n grietje van 1.58M groot die met tranen in haar ogen komt vragen of ze voor mij mag komen staan.

Natuurlijk zeg ik dan 'ja' maar ferm tegen mijn goesting hoor. Ik wil niemand discrimineren ofzo maar de gemiddelde vrouw heeft niéts te zoeken in zo'n pit, dat is gewoon vragen om problemen. En natuurlijk, een paar minuten later werd ik ook 'meegezogen' in de pit.

Ach ja...

Bose
1 mei 2007, 20:48
hmm filmke was wel geil. spijtig precies dat ik niet geweest ben... kut

°Knopke°
1 mei 2007, 20:54
Ik ben ook enkel zaterdag geweest, 't was wel plezant.
Euhm, wie had ik allemaal gezien.. Death Before Disco, StreetDogs ( goed optreden vond ik :) ), The Ataris, MxPx, Rise Against, Lagwagon, Full Blown Chaos, The Bronx, Aiden, Ignite en Hatebreed ( vond het meisje waarmee ik was geweest echt zalig, net als FBC trouwens :p ).
Deadline net gemist ( we kwamen daar toe toen het laatste nummer net bezig was ) en na Hatebreed zijn we nog ff naar Lostprophets gaan zien.

mud
1 mei 2007, 20:55
Vond het dit jaar ook nie zo fantastische qua optredens, wel goed geamuseerd.
Als ik niet gratis was kunnen gaan ws ik niet gegaan, kost idd veel te veel geld tegenwoordig voor wat ge qua bands te zien krijgt :p
Voor mij was Full Blown Chaos het vetste, was ik wel wat van verrast.
Converge & Terror waren ook nice, Ignite heb ik gemist :( :sad: & Hatebreed vind ik tbh nix meer aan. Maar al bij al was het wel cva :)
Buiten gelijk ze zeiden dikke potvissen in bikini :p te warm & al die fucking stof, kwas zo zwet as iet

k3vin
1 mei 2007, 23:18
ik vond €43 nu niet egt overdreven voor de namen dat kwamen hoor...

Featherfoot
2 mei 2007, 01:05
echt é,kem mij daar ook serieus aan geërgerd

ik pleit dan schuldig! ik ben nooit op tijd bij een show. Ik kom net op tijd ofwel juist te laat. En ja, dan drum ik inderdaad steeds naar voor, maar ik let er wel steeds op om geen mensen te duwen en ik tik ze 9 van de 10 eerst even op de schouder om zo hun aandacht te krijgen en dus niet tegen hun te lopen.

Als er echt iemand is die er problemen mee heeft merk je het op die manier wel. :)

30seconds
2 mei 2007, 08:03
Hieronder een verslag met foto's

http://geek.zv-magazine.be/?q=festivals/festival-report-groezrock-2007

Frey
2 mei 2007, 12:05
1. voor de mensen die verbaasd zijn over een wall of death bij Caliban :rofl:
die doen dat bij elke show, bij elke show is de setlist hetzelfde, dus 1 keer gezien, altijd gezien en kom niet af: sfeer is elke keer anders! ik heb ze al 3 keer gezien en elke keer hetzelfde: circle pit en dan bij een nummer wall of death. sfeer is elke keer hetzelfde: kids van 14 en jonger die uit de bol gaan!

2. mosh bij lost prophets? moest het nu nog de oude LP zijn, ok maar de nieuwe, hoe hard zuigt die band niet! de nieuwe nummers mogen dan terug naar het oude zijn, ik zal ze dan nog eens checken maar die attitude mogen ze droppen!

3. Groez kost teveel!

Voor de rest ga ik mij niet uitspreken over het festival zelve, ik was er niet. naar het schijnt waren Converge, Ignite & Terror het beste qua HC.
1- kan ik alleen maar bevestigen, hoewel ik best wel fun heb gehad toen een maat van mij mej een bloedneus uit de wall of death kwam :')

2- Voor zover ik op de camping heb gehoord (na ignite gewoon nr camping gegaan) hebben ze nogthans veel oude liedjes gespeeld, ik heb ze ook gezien op PP2006 en om eerlijk te zijn hebben ze volgens mij wel veel moeite gedaan om zich aan te passen aan het groez-publiek!

3- hebt ge gelijk in, maar ik heb het er voor over :)

ik pleit dan schuldig! ik ben nooit op tijd bij een show. Ik kom net op tijd ofwel juist te laat. En ja, dan drum ik inderdaad steeds naar voor, maar ik let er wel steeds op om geen mensen te duwen en ik tik ze 9 van de 10 eerst even op de schouder om zo hun aandacht te krijgen en dus niet tegen hun te lopen.

Als er echt iemand is die er problemen mee heeft merk je het op die manier wel. :)
² het allemaal :)
zeker als je constant van de ene tent naar de andere heen en weer loopt om al die bands die bijna tegelijk spelen te kunnen zien...

Rubmifer
2 mei 2007, 13:16

ik heb het een keer gedaan bij ignite,ik was ff naar de camping,en ik dacht dat er niet veel volk zou zijn...IK kom terug en ee kwartier vo de show begon stond gans die zaal vol :eek: aangezien dat menne fav groep is woudek absoluut naar voor gaan natuurlijk. EN ik klop idd ook eerst even op de mensen hun schouder om even te kunnen paseren. Hoe hard haat ik mensen die u gewoon omver lopen om te paseren :ironic:

masterchief456
2 mei 2007, 13:36
eerst en vooral: groez was zaleg :d. allereerste festival en twas een goeike :)
Line up was ook goe. Paar groepe hebbe me aangenaam verrast zoals full blown chaos:love: (kei zware kerel en opeens zingt dieen een lieke voor z'n moeder:lol: ), death by stereo, death before disco (heel moeilijk om het onderscheid te maken tussen deze 2 als ge wa gedronke ebt :p). Wel jammer dak enter shikari en saosin heb gemist door een stomme schooluitstap :(. Heeft iemand die wel gezien? indien ja, ware ze goe?
Jimmy eat world vondek eig ni zo goe, tware alleen maar zaagliekes int begin vind ik. En hatebreed vond ik ook tog maar een zwakke afsluiter, khad veel liever Full blown chaos fzo gehad.

En ivm het afval, tjah, daar is iedereen een beetje schuldig aan:).Maar als je het festival wou binnegaan mocht je geen blikjes e.d meenemen, maar ze zetten daar nerges vuilbakken aan die ingang, dus moest je je afval wel op de grond smijten. En op de camping stonden nu ook ni zoveel vuilbakken.

conclusie: Groezrock 2007 was zaleg, en volgend jaar sta ik er weer :)

FadedGrey
2 mei 2007, 14:41
verdome festivalmentaliteit
pakt dat het jaren geleden heel wat aangenamer was om naar groezrock te gaan
veel intiemer, veel gezelliger

Chimmy
2 mei 2007, 14:47

In welke zin? Geef eens concrete voorbeelden. Ben maar nieuwsgierig hoor.

mud
2 mei 2007, 15:14

idd, leg da ne keer uit :)

Reucht+
3 mei 2007, 12:13
enen dag, kleinere maar betere groepen, democratische prijzen, rood haar en allemaal lokale jeugd die elkaar allemaal kenden, da was groezrock, ni de wannabe werchter daze nu willen zijn

VinceFeet
3 mei 2007, 12:40
enen dag, kleinere maar betere groepen, democratische prijzen, rood haar en allemaal lokale jeugd die elkaar allemaal kenden, da was groezrock, ni de wannabe werchter daze nu willen zijn

Welkom op aarde Reucht...

Reucht+
3 mei 2007, 14:05
er was gevraagd waarom het een paar jaar geleden beter was om naar groezrock te gaan, intiemer en gezeligger, bij deze dus.

en welkom op aarde? wa wil da nu weer zeggen? da alles en iedereen op geld beluste klootzakken zijn? of misschien da alles beter lijkt vroeger omdat het menselijk brein enkel de goei dinges onthoudt? of misschien omda ge de reincarnatie van Gandhi zijt?

VinceFeet
3 mei 2007, 14:09
er was gevraagd waarom het een paar jaar geleden beter was om naar groezrock te gaan, intiemer en gezeligger, bij deze dus.

en welkom op aarde? wa wil da nu weer zeggen? da alles en iedereen op geld beluste klootzakken zijn? of misschien da alles beter lijkt vroeger omdat het menselijk brein enkel de goei dinges onthoudt? of misschien omda ge de reincarnatie van Gandhi zijt?

Ik begrijp je hoor! ;)

Maar wat je zegt dus, alles wat ook maar een beetje succes heeft moet op termijn nog meer succes krijgen (lees: meer geld opbrengen!).

Chimmy
3 mei 2007, 15:39
nu scherpe controle aan de ingang van de camping, vroeger nen gast die daar op stoelke zat es vriendelijk knikte toen ge naar binnen ging.

geen hekkens op de camping enzo
Op een heel kleinschalig festival is dat nog mogelijk, maar nu Groezrock groter is (doelbewust of niet) is het gewoon niet realistisch om zo'n lakse beveiliging te hebben. btw; organisatie camping =/= organisatie festival

LoRdOfMaDnEs
19 mei 2007, 10:49
Ieperfest ftw!

cabel men
19 mei 2007, 10:57
naar mijn mening was groez toch wreed gezellig dit jaar.
Veel beter dan werchter imo , daar is gewoon TE veel volk :( ... wat vroeger nog mee viel ( 2001-2002) is nu gewoon onleefbaar op die weide

Rubmifer
19 mei 2007, 11:59
Ieperfest ftw!

tzal wel
wa een affiche weeral