PDA

Volledige versie bekijken : Prison Break - Seizoen 3

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Latinos
29 april 2007, 12:19
Het tweede seizoen van Prison Break is een paar weken geleden geëindigd. Natuurlijk zijn wij de Prison Break-fans zeer benieuwd naar het volgende seizoen, en wordt er al veel gespeculeerd. Daarom leek het mij verstandig om een nieuwe thread te maken die over het derde seizoen gaat.

Huh? Prison Break?
Mocht je geen flauw benul hebben van wat ik hier allemaal zit te zeggen; Prison Break is een Amerikaanse serie over een man die z'n broer uit de gevangenis wil halen, door zijn lichaam vol te tatoeëren. Als je nog geen enkele aflevering er van hebt gezien en je wil beginnen kijken, dan raad ik je de DVD-box van seizoen 1 aan die in België al in de winkel ligt.

Voor meer info:
- http://nl.wikipedia.org/wiki/Prison_Break
- http://www.fox.com/prisonbreak/

Laten we het plezant houden (en de regels volgen).
Er is in de vorige Prison Break-topics veel fout is gegaan, en ik zou niet willen dat dit topic gesloten zal worden omdat er het een en ander fout gaat. Daarom heb ik -voor de duidelijkheid- nog eens de regels gekopieerd die Grungy in de vorige topic gepost heeft. Ik hoop dat iedereen deze regels goed gaat volgen, want anders kan het wel eens gedaan zijn met Prison Break te bespreken op dit forum.

1) GEEN WAREZ!!!!: Hiermee bedoel ik niet alleen het verspreiden van links, maar ook het vragen erachter of zelfs nog maar het discussiëren erover (dus ook geen gezever in de trent van: "ik heb de nieuwe aflevering via hier binnengetrokken tegen deze snelheid"). Vraag hier dus niet hoe je aan de afleveringen geraakt.
2) Geen geflame of irritant fanboy gedrag.
3) Geen gezaag over spoilers hier en spoilers daar. Spoilertags zijn niet nodig behalve voor promo informatie.

Spoilers?
Wanneer je je mening wilt zeggen over een aflevering die al op TV gekomen is in Amerika, moet je geen spoilers gebruiken. Heb je info gelezen over een komende aflevering, dan moet je wel spoilers gebruiken. Dus wanneer je hier een bericht plaatst over wat je hebt gelezen dat er in seizoen gaat gebeuren, dan zijn spoilers ook een noodzaak. Neem de fun niet weg voor de anderen.
Spoilers gebruik je zo: ... gaat dood in de volgende aflevering. (verwijder de 2 x'en).

Vorige Topics.
Seizoen 1 & 2 (op VT4):
http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=424219
Seizoen 2 (op FOX):
Deel 1: http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=438424
Deel 2: http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=474104

Wanneer?
Het komt op 17 September 2007 op FOX, zoals gewoonlijk. Noteer die dag dus maar in je agenda :).

PS: Als een mod hier nog iets aan toe te voegen heeft, doe maar hé ;).
Onthou mensen, hou het proper! En begin al maar te filosoferen over het derde seizoen :) .

SweetEmmaRose
29 april 2007, 12:43
Dus het bespreken van promo's moet ook in spoilertags!

Leuk initiatief. De vorige prison break thread had gigantisch veel succes, deze zal dat waarschijnlijik ook hebben :)

Keep it clean!

D3C0Y
29 april 2007, 12:52
Dus het bespreken van promo's moet ook in spoilertags!

Leuk initiatief. De vorige prison break thread had gigantisch veel succes, deze zal dat waarschijnlijik ook hebben :)

Keep it clean!

wel wel looks who's back :p :D

SweetEmmaRose
29 april 2007, 12:55
wel wel looks who's back :p :D

Jup :)

en ni téveel typfouten natuurlijk :p

"Well well, look who's back" :p

kakature
29 april 2007, 12:55
29 Augustus? Een woensdag? Ben je daar zeker van?

Latinos
29 april 2007, 13:22
Ik heb
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prison_break#Seizoen_3
als bron gebruikt.

Latinos
29 april 2007, 15:09
Lost is dan al lang gedaan en aub, nu heb ik zo m'n best gedaan om het hier properkes te starten.

1) GEEN WAREZ!!!!: Hiermee bedoel ik niet alleen het verspreiden van links, maar ook het vragen erachter of zelfs nog maar het discussiëren erover (dus ook geen gezever in de trent van: "ik heb de nieuwe aflevering via hier binnengetrokken tegen deze snelheid"). Vraag hier dus niet hoe je aan de afleveringen geraakt.

D3C0Y
29 april 2007, 15:11
Jup :)

en ni téveel typfouten natuurlijk :p

"Well well, look who's back" :p

ik gebruikte de nederlandse "wel" :p

TimeFtw
29 april 2007, 17:52
http://img331.imageshack.us/img331/952/shalesqs8.gif

:crazy:

tomh
29 april 2007, 18:57

wat is dat voor schele.. je hebdem toch in episode in zn tuin dood zien liggen, en dat ne man op 5jaar zo oud word (of hoelang wast geleden dat mahone die normaal gekilled had) lijkt me straf.

En die oren die je omcirkels, lijken ook niet echt opeen

TimeFtw
29 april 2007, 19:34
wat is dat voor schele.. je hebdem toch in episode in zn tuin dood zien liggen, en dat ne man op 5jaar zo oud word (of hoelang wast geleden dat mahone die normaal gekilled had) lijkt me straf.

En die oren die je omcirkels, lijken ook niet echt opeen
Kheb ze zelf niet omcirkeld ze, heb dat plaatje in een mail van mijn broer gehad
en kweet ook wel dat het enorm onwaarschijnlijk is ma tis toch cool om alle mogelijke hypotheses te verzinnen!

orez
29 april 2007, 19:53
lol, ogen anders, oren anders, diepere plooien onder zijn neus, neus anders, groter voorhoofd...

Welke speculaties? 't kleinste kind ziet da da ni zelfde persoon is :p

Ble$$ed^
29 april 2007, 19:58

ahahahaha:rofl:

die vergelijking haha

TimeFtw
29 april 2007, 20:03
Ok dan ... Wie is die kerel dan volgens jullie?

mcR
29 april 2007, 20:05
da's zo'n spelleke: 'zoek de 5 verschillen'

The General vs Oscar Shales

TimeFtw
29 april 2007, 20:08
Ja oké het is mij nu al duidelijk dat de vergelijking belachelijk is, toch bedankt om het nog een stuk of tien keer te laten weten, bijzonder grappig. Ik wou gewoon een gesprek starten over die man, want het is mij toch niet echt duidelijk wat zijn rol is. Waarom willen ze dat Michael weer ontsnapt?

mcR
29 april 2007, 20:10
trek het je niet aan knul :p

waarom ze willen dat hij ontsnapt, dat weten we nog niet... speculaties alom! :applause:

Thinsulate
29 april 2007, 21:28
Ow lekker, 29 Augustus da wist ik nie, khad ergens gehoord rond de herfst in de US...

distinct
29 april 2007, 22:20
dat het maar vlug 29 augustus is, nog zo lang :(

Latinos
29 april 2007, 22:30

Ik vind nochtans ook dat hij er hard op trekt hoor. Zou perfect kunnen dat hij het is, moest hij niet in de tuin van Mahone begraven liggen, maar je weet natuurlijk nooit in PB. ;) Wie hij is, dat weet nog niemand denk ik, de PB-makers hebben daar zeer mysterieus over gedaan , om de kijkers te blijven boeien voor seizoen 3 denk ik :D

virox
29 april 2007, 23:28
ik hoop allesinds nie teveel op PB3, 'k haat et gewoon als een pracht serie na tijdje gewoon uitgemolken raakt en ze er maar vanalles bijsleuren dat et geen naam heeft.
Het niveau van de scripts lag toch stukken hoger in PB1 dan PB2 en zeker op het einde daarvan. Nu heb ik zo echt et gevoel van waar gaat dit eindigen? De scripts worden echt zo straight forward dat geen naam heeft.

Ze hadden het moeten afsluiten bij PB2...

eniac
29 april 2007, 23:57
Scripts worden straight forward? Toch enkele keren serieus verschoten wegens onverwachte wendingen. Bijvoorbeeld Kellerman in zijn laatste epi's, te zalig.

Persoonlijk vind ik dat het razend 'sfeervol' is geëindigd en kan ik niet wachten op deel 3.

SweetEmmaRose
30 april 2007, 00:41
oscar shales is sowieso dood en begraven e, er lag een lijk in mahone zijnen hof.

a242050
30 april 2007, 00:47
oscar shales is sowieso dood en begraven e, er lag een lijk in mahone zijnen hof.

wie weet was het zijn lijk niet? :unsure:

Japser
30 april 2007, 09:46
meuh , ze zijn het aan het uitmelken ...
maar toch ga ik nog kijken ...

virox
30 april 2007, 12:01
Scripts worden straight forward? Toch enkele keren serieus verschoten wegens onverwachte wendingen. Bijvoorbeeld Kellerman in zijn laatste epi's, te zalig.

Persoonlijk vind ik dat het razend 'sfeervol' is geëindigd en kan ik niet wachten op deel 3.

jah wendingen zijn er altijd of z't zou heel :sleep: ma geef toe de spanning in de afleveringen zelf... op't einde had ge meestal toch min of meer een idee van wat het doel was ... in PB1 had ge zo nog dikwijls die tatoe's die voor een raadsel zorgden.
'k had er ook wel wa problemen mee dat iedereen in no-time en op hetzelfde moment in Panama zat :sop:

JackM
30 april 2007, 12:15
wie weet was het zijn lijk niet? :unsure:

maar in die ep waar em tweener neerlegt, zegt em toch zoeist als 'hier heb ik een kogel bij hem binnengeramd'. dus ik denk wel da het echt oscar shales is die in zijnen hof ligt.

Cederzo
30 april 2007, 14:50
Mahone zit ni voor nix aan die zware anti-depressiva, of wat voor pillen het ook zijn die hij altijd uit zijn pen tovert :p ( sara heeft de juiste naam es gezegd maar anyway) Ben er vrij zeker van dat die Shales echt wel dood is. Waar of hoe, wss in den hof. Die zijn rol? Achtergrondinformatie van Mahone. Zijn gedrevenheid nog een beetje meer benadrukken. Voor mij leek het gewoon alsof Shales vergeleken werd met Scofield, en dat die nu ook een obsessie vormde voor Mahone. (of toch in het begin van S2, naarmate het seizoen vorderde handelde die alleen nog maar om zijn gezin veilig te houden.)

mcR
30 april 2007, 15:14
ja, de rol van shales is nie zo groot zu...

ik hoop allesinds nie teveel op PB3, 'k haat et gewoon als een pracht serie na tijdje gewoon uitgemolken raakt en ze er maar vanalles bijsleuren dat et geen naam heeft.
Het niveau van de scripts lag toch stukken hoger in PB1 dan PB2 en zeker op het einde daarvan. Nu heb ik zo echt et gevoel van waar gaat dit eindigen? De scripts worden echt zo straight forward dat geen naam heeft.

Ze hadden het moeten afsluiten bij PB2...
kvond het lang de ene kant jammer dat het niet gedaan was toen ze allemaal op de boot stapten, da was een goed einde geweest. maar anderzijds zijn het weer vele uren genot en kben er zeker van dat het weeral héél goed zal zijn!

jah wendingen zijn er altijd of z't zou heel :sleep: ma geef toe de spanning in de afleveringen zelf... op't einde had ge meestal toch min of meer een idee van wat het doel was ... in PB1 had ge zo nog dikwijls die tatoe's die voor een raadsel zorgden.
'k had er ook wel wa problemen mee dat iedereen in no-time en op hetzelfde moment in Panama zat :sop:
stop dan me kijken in plaats van het af te breken..

virox
30 april 2007, 17:03
stop dan me kijken in plaats van het af te breken..
'k zal nie verder kunnen seizoen 2 voorbij :unsure: mjah ik breek et niet af, ik ben gewoon ontgoocheld dat de studiobazen zich weer es gemoeid hebben en het nodig vinden om et geheel uit te rekken... terwijl et zoals ge zelf zegt een deftig einde kon hebben op die boot.
Ik heb niets tegen films of series met vervolgen maar imo moet er van vooraf duidelijkheid zijn dat ze na x-aantal vervolgen een einde hebben. En niet beginnen schrijven en nie weten waar ze gaan eindigen oa Lost.
En daar is PB in mijn ogen dan ook de mist in gegaan. De schrijver zei zelf dat hij een verhaal had geschreven dat over 2 seizoenen spande. Het was vrij vroeg duidelijk dat het zou aflopen in Panama.
Manee de studio komt tussen en hop heel et verhaal opengesmeten en "verdraaid", laten we scofield terug in et gevang smijten, met nog zwaardere criminelen, nog enkele onderzoekers in witte jassen erbij. Of nog beter de rollen omgekeerd burrows komt nu zijn broer redden uit het gevang... verstade m'n standpunt beetje?

Op dat vlak ben ik veel meer voorstander van series als 24. Na 24uren weet ge der is een ontknoping.

Ether
30 april 2007, 20:20
Schrijver had in het begin maar een verhaal voor 1 seizoen, en het 2de seizoen was ook alles behalve slecht (ik vond het zelfs even goed als S1)

Dus ja, kzou toch wachten met afbreken tot na een paar afleveringen he :)

TeOtWaWkI
30 april 2007, 20:26
Schrijver had in het begin maar een verhaal voor 1 seizoen, en het 2de seizoen was ook alles behalve slecht (ik vond het zelfs even goed als S1)

Hij had het einde van alle personage's al in zijn hoofd,er waren altijd 2(eventueel als de serie aansloeg voorzien) seizoenen voorzien.Het derde seizoen zal Scheuring idd uit zijn duim moeten zuigen

killgore
30 april 2007, 20:31

Hm, ik vond qua verhaal s2 toch ook minder hoor. Op het einde was het gewoon té straightforward.

Jayvie
30 april 2007, 20:38
Over zij die volharden in de Shales-theorie: Misschien is het wel Oscar's broer! Dat zou eventueel nog kunnen, want die ligt daar volgens mij inderdaad vrij dood onder de grond (Den oscar dan). Dus ja, waarom geen familie?

(Ok ok, volgens mij hebben ze ook nix met elkaar te maken ma kom)

F e r o x
2 mei 2007, 22:30
Begin tweede seizoen vond ik praktisch beter dan eerste seizoen, maar nu heeft het toch wel volledig afgedaan. Hoe je een (relatieve) topserie kunt verprutsen, moet je ze niet leren in Amerika. Ik twijfel nog of ik ga kijken hoe het afloopt, maar ik kijk er niet echt meer vol verwachting naar uit, zoals ik wel deed na seizoen 1 ...

_Rusty
10 mei 2007, 21:23
Blijkbaar dringt et allemaal nog ni tot elle door.. In Amerika geve ze gene FUCK om et feit da die serie nu verneukt is of ni, zolang et maar opbrengt. Iedereen weent over de kwaliteit van de volgende seizoenen, maar toch blijft iedereen kijken..

SweetEmmaRose
10 mei 2007, 22:40
Hte blijft in ieder geval beetr dan de meeste andere series op tv. Daar mogen we al blij om zijn. Het kan bijna niet beter dan seizoen 1, en dat hoeft ook helemaal niet, anders is het helemaal niet meer 'speciaal'.

RaZoR be
10 mei 2007, 22:59
wie zegt dat het slecht word?

ik bedoel die kerels hebben mischien goede plannen om het beter te maken :p

nja, ik zou zegge kijk naar lost, laatste paar afleveringen zijn ook van top niveau, en die zitten ook aan S3 :p

clincker
11 mei 2007, 14:56
Hij had het einde van alle personage's al in zijn hoofd,er waren altijd 2(eventueel als de serie aansloeg voorzien) seizoenen voorzien.Het derde seizoen zal Scheuring idd uit zijn duim moeten zuigen

Orginele idee was om maar 13 afleveringen te maken. Die reparatie aan die buis in s1 was dus oorspronkelijk ni 'gepland'. Mor omda het zo goe aansloeg hebben ze er een gans seizoen van gemaakt en dan maar besloten er 3 van te maken.

scel
11 mei 2007, 15:32
Orginele idee was om maar 13 afleveringen te maken. Die reparatie aan die buis in s1 was dus oorspronkelijk ni 'gepland'. Mor omda het zo goe aansloeg hebben ze er een gans seizoen van gemaakt en dan maar besloten er 3 van te maken.

Was het dan de bedoeling dat ze daar gewoon vastliepen ofzo?

killgore
11 mei 2007, 15:41

?

Nee, dat ze weg waren. Ge weet toch dat ze bijna wegwaren, maar die buis was daar gerepareerd omdat die ene werkman had gemerkt dat ze lekte.

democracy02
11 mei 2007, 15:47
na Seizoen 3 komt Seizoen 4, etc
stop nu je nog kan :p

TeOtWaWkI
11 mei 2007, 16:16

Scheuring heeft in verschillende interviews gezegd dat hij voor alle personage een begin en einde in gedachten had,dit gesponnen over 2 seizoenen...(of het nu aansloeg of niet)

edit:ik wil niet zeggen dat er 45 afleveringen al geschreven waren,gewoon dat er een 2 jaren plan was

clincker
11 mei 2007, 19:18

Nee dat men ontsnapte via dat rioleringputje, langs het raam van het hospital en hup over de muur. Maar nu dan hebben ze die nieuwe buis er tussen gestoken in aflevering 13.

scel
11 mei 2007, 19:48
Nee dat men ontsnapte via dat rioleringputje, langs het raam van het hospital en hup over de muur. Maar nu dan hebben ze die nieuwe buis er tussen gestoken in aflevering 13.

Ah nu snap ik het :)

Terror Factor
16 mei 2007, 22:17
Ik vond het 2de seizoen eerlijk gezegd beter als het eerste. Het was mss minder origineel, maar IMO veel spannender. Ik kan niet wachten op S03 :D

Latinos
28 juni 2007, 16:14
Ik vond het eerste toch wel iets beter hoor. In seizoen 2 zitten er volgens mij meer clichés en is het veel voorspelbaarder :). Maar toch nog altijd de moeite om S02 te volgen hoor :D

The Black Mamba
28 juni 2007, 18:22
clichés? da was het enigste da ik ni vond in pb? ik vond s2 spannend maar dat speciale gevoel dat die gevangenis gaf is weg :( + te veel boring sindstories imo

tetty
29 juni 2007, 00:16
S2 stak op den duur tegen. Twas altijd iets dat hun plannen in de war stuurde. Daw wast van "Oh nee nu hebben ze der van".... "Ah nee toch nie". Kvond het een beetje repetetief worden op den duur. S1 was veeel beter op da gebied, en zoals al gezegd geweest, de gevangenis straalde meer sfeer uit.

Mss dat dat weer gaat beteren in S3 met die sona dinges.

Sk8erMatty
29 juni 2007, 21:16
pff....'k snap da echt nie eh...Prison Break is echt supergoe. Ik snap nie hoe sommige mensen dat saai kunnen vinden. en die zogezegde uitmelkerij, pff...dat merk je toch bijna niet :s.
Straight forward, ja misschien een beetje maar ik vond het gewoon zalig, zeker dat einde. Ik vond het gewoonweg schitterend als Sara kwam zeggen dat hij vrij gesproken was. Ben echt wel benieuwd naar season 3. Sommigen zeggen ook dat het Bellick zou zijn die daar ook op de grond lag te "shaken" in da gevangenisgedoe - sona. Ik heb het eens op pauze gezet en ja hij lijkt er wel op :)

Jayvie
1 juli 2007, 07:09
pff....'k snap da echt nie eh...Prison Break is echt supergoe. Ik snap nie hoe sommige mensen dat saai kunnen vinden. en die zogezegde uitmelkerij, pff...dat merk je toch bijna niet :s.

Euh. Als ze er na twee seizoenen niet mee stoppen, terwijl het oorspronkelijk maar 13 (? correct me if I'm wrong) afleveringen zouden zijn, dan kunt ge al wel spreken van uitmelkerij... Seizoen 2 was nog goed, want na seizoen 1 was het logisch dat er een vervolg kwam. Maar nu, tegen het einde van seizoen 2, hadden er toch veel een gevoel van: "Zo gaat het mooi eindigen, en mag het voor mij ook eindigen".
Ok, als ze seizoen 3 nog boeiend kunnen blijven maken, goed voor mij dan, ik kijk sowieso nog wel.

Sommigen zeggen ook dat het Bellick zou zijn die daar ook op de grond lag te "shaken" in da gevangenisgedoe - sona. Ik heb het eens op pauze gezet en ja hij lijkt er wel op :)
Hij lijkt er wel op ja, omdat het hem ook is ;) Ze laten hem niet voor nix zo lang in beeld he.

_DKsissor_
1 juli 2007, 09:25
kdacht ook dat het Bellick was , was er zelfs vrij van overtuigd. Nu zal Bellick voor een keer moeten luisteren naar iemand volgens mij , lijkt me wel grappig voor zijn rol.

snake880
2 juli 2007, 21:00
Euh. Als ze er na twee seizoenen niet mee stoppen, terwijl het oorspronkelijk maar 13 (? correct me if I'm wrong) afleveringen zouden zijn,
Dat is bij veel Amerikaanse series. Ze bestellen altijd rond de 13 afleveringen en als het aanslaat maken ze er een volledig seizoen van 22 afleveringen van of zelfs meerdere seizoenen.

Jayvie
3 juli 2007, 10:31
Ik weet het wel, maar als het oorspronkelijk 13 afleveringen zijn, dan was het normaal op 13 afleveringen gefixt. Nu duurt het al 44 afleveringen dus ja :)

Savage
3 juli 2007, 10:56
Michael looks down to see a familiar face. Bellick lays shaking on the prison floor, near naked and beaten within an inch of his life. Bellick looks up to Michael, his face scarred. A massive inmate standing over him glares at Michael.

Van de site van Fox zelf. Grappig da mensen ni doorhebben da hij het was. Leek me toch vrij logisch als ge de laatste afleveringen naast elkaar legt :)

XPlosiv
11 juli 2007, 10:11
Ik weet het wel, maar als het oorspronkelijk 13 afleveringen zijn, dan was het normaal op 13 afleveringen gefixt. Nu duurt het al 44 afleveringen dus ja :)

Bwa het eerste seizoen hebben ze toch wel geniaal gedaan ze 22 afleveringen lang. Het was gewoon S2 die in de ogen van sommige mensen minder was maar dat wil toch niet zeggen dat ze dat bij S3 terug gaan doen?

Misschien leren ze wel uit hun fouten (unlikely) maar geef ze toch een kans :p

tomh
11 juli 2007, 13:21
zijn er al trailers ofzo met meer info rond season 3?

tis eind augustus zeker?

JohnDodger
11 juli 2007, 14:09
29 augustus eerste aflv.

sink
11 juli 2007, 15:16
Fox announces premiere dates; "Are You Smarter Than a 5th Grader?" returns Aug. 30

You keep asking about "Are You Smarter Than a 5th Grader?" I hope to have news about auditions soon. But I can share this: The quiz show starts its second season Aug. 30. It will be the first Fox show to return for the new season.
Fox unveiled its fall premiere dates Tuesday. Show I'll be happiest to see? "House," back Sept. 25.
Here are the other dates:

Sept. 8: "Cops" and "America's Most Wanted: America Fights Back."
Sept. 13: "Kitchen Nightmares," a new reality series with Gordon Ramsay.
Sept. 14: "Nashville," a "docu-soap" about country music hopefuls.
Sept. 17: "Prison Break" and "K-Ville," a new police drama set in New Orleans.
Sept. 19: "Back to You," the new comedy with Emmy winners Kelsey Grammer and Patricia Heaton. Also "'Til Death" and "Bones."
Sept. 23: "The Simpsons," "King of the Hill" and "Family Guy."
Sept. 25: "New Amsterdam," a thriller about an immortal detective, and "House."
Sept. 30: "American Dad."
We'll still have weeks to wait for the new stuff, but aren't you glad to have dates?

bron (http://blogs.orlandosentinel.com/entertainment_tv_tvblog/2007/07/fox-announces-p.html)

17 september dus

SweetEmmaRose
11 juli 2007, 15:18
damn die hebbe da veranderd!

mcR
11 juli 2007, 18:22
awooooeeee!

Thinsulate
14 juli 2007, 00:11
Bwoah, ik denk dat ze toch een aflevering uitzenden op 29aug als super-avant-premiere ofzo :p, een opwarmerke.

VT4 heeft da ook gedaan met lost season 3 ^^

Ghostrider001
15 juli 2007, 23:02
Bwoah, ik denk dat ze toch een aflevering uitzenden op 29aug als super-avant-premiere ofzo :p, een opwarmerke.

VT4 heeft da ook gedaan met lost season 3 ^^

De eerste afl van Lost season 3 was ergens in feb-maa. VT4 heeft die afl maar uitgezonden in juni, dus ik zou er niet op rekenen.

sink
16 juli 2007, 01:35
De eerste afl van Lost season 3 was ergens in feb-maa. VT4 heeft die afl maar uitgezonden in juni, dus ik zou er niet op rekenen.ken uw wereld.. :)
lost S3 is in premiere gegaan in oktober vorig jaar, de eeste 6 afl. werden beschouwd als de 'mini-series', die eindigden begin november en de volgende afl. was pas begin februari..

-----
16 juli 2007, 11:51
En kanaal 2 =/= vt4

Ghostrider001
16 juli 2007, 14:01
aja lap vergeten.
Nja, denk wel da kanaal 2 een groter budget heeft, dus kan het mssn wat vroeger komen.

Time
8 augustus 2007, 19:33
Voor de mensen die zich nog de grote vraag naar enkele liedjes uit seizoen 1 herinneren: willing to die en this is war.

Blijkbaar is de full version van willing to die toch uitgelekt, vandaag pas op gestoten, wel via Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=lTNqFREkTBs

This is war blijft een misterie.:p

XPlosiv
9 augustus 2007, 03:24
Zalig Time! Merci! :D

Oyaka
9 augustus 2007, 18:17
Is het nu nog altijd 29aug voor de eerste aflevering :p ??

sink
9 augustus 2007, 18:31
Is het nu nog altijd 29aug voor de eerste aflevering :p ??
het antwoord staat slechts ongeveer 10 posts hierboven.. :ironic:

tomh
9 augustus 2007, 20:23
al promo uit?

Oyaka
9 augustus 2007, 20:55
het antwoord staat slechts ongeveer 10 posts hierboven.. :ironic:

Nja, zolang S3 nie uit is lees ik al de vorige post's nie :D, tzijn maar geruchten en speculaties enzo, meestal nx speciaals de ge mist :crazy:

Latinos
19 augustus 2007, 12:08
Nieuwe trailer: http://www.youtube.com/watch?v=-ZgFAlTtF3k
VET! Terug in de gevangenis en het gaat er hard aantoe blijkbaar :) Eindelijk terug wat je verwacht van de serie. :)

the_vee
19 augustus 2007, 12:34
hehe nice, terug lekker PB kijken vanaf september

tomh
19 augustus 2007, 12:48
huh? was da nie in Augustus da het trug begon? of was da heroes?!
tziet er wel beestig uit, die trailer. 'wanna bet against me' :d

ik kijk er al naar uit

Latinos
19 augustus 2007, 12:51
Het is verlaat naar 17 september.
Heroes begint 23 september :)

sjoene
19 augustus 2007, 13:06
'this is a fight to the death'

w3bb3r
19 augustus 2007, 13:35
zaaaaaaalig :D

Ether
19 augustus 2007, 20:57
Pfff, kvraag me toch af waar ze da 3e seizoen over gaan maken zu.

RaGeR
19 augustus 2007, 21:15
De ontsnapping uit de gevangenis -> s4: het leven erbuiten -> s5 ontsnapping --> etc...

totdat het gecancelled word

Santa
19 augustus 2007, 21:17
Fuck het nieuwe seizoen ziet er fucking vet uit :x

XPlosiv
20 augustus 2007, 00:22

Sarcastisch? :p

The Black Mamba
20 augustus 2007, 13:33
tziet er maar stom uit

zaffah
20 augustus 2007, 13:47
ff allemaal die breaks zijn echt niet goed ... ik weet er amper nog iets van.

Hopelijk ronden ze het af dit seizoen want als ze het blijven uitmelken kijk ik toch niet meer hoor.

Santa
20 augustus 2007, 13:50

Lol bahneet het ziet er toch vet uit :)
Alle beste personages moeten samenwerken om te overleven enzo!

pinow
20 augustus 2007, 14:05
Het lijkt idd een beetje cheesy.

BingoChub
20 augustus 2007, 15:28
The Bag Is Back!

XPlosiv
20 augustus 2007, 15:55
Laten we hopen op het beste hé :)

clincker
20 augustus 2007, 20:44
Het lijkt me wel entertained te gaan worden; en ook een pak ruiger ivm season 2. Toch denk 'k dat enkel de verhaallijn van scofield mij nog gaat boeien en de actie in de gevangenis zelf. Wat Burrows doet (één van mijn favoriete personages uit s1, mor een klucht op zich voor s2) gaat me volgens mij volledig koud laten. Idem zo voor Sucre, sarah, ... personages die ze imo al lang moesten geschrapt hebben.
Hopelijk heb 'k natuurlijk ongelijk...

subsunday
20 augustus 2007, 21:23
Hopelijk wordt het geen herhaling van seizoen 1 en gaat het verhaal toch wat meer om het lijf hebben dan gewoon opnieuw uitbreken. Het verhaal waarmee het begon en waar het eigelijk om draaide is intussen afgerond (uitbreken/onschuld bewijzen). Als ze nu weer gans dat traject van integratie, plannen, mislukte pogingen, opnieuw plannen en uiteindelijk uitbreken gaan doorlopen, ga ik toch serieus ontgoocheld zijn. Ik vrees een beetje wat clincker ook al zegt.

cassie821
20 augustus 2007, 21:35

²:bow:

SephirothSnake
20 augustus 2007, 22:13
toch maar even de laatste uitzending van s2 herbekijken

fucking break lol

Ghostrider001
21 augustus 2007, 13:51
Toevallig nog geen trailer of sneak peak tegen gekomen iemand? :p

Latinos
21 augustus 2007, 14:19
Kijk post 73 ;)

XPlosiv
21 augustus 2007, 14:23
Woah de max :D khad die trailer nog ni gezien, mss wordt het dan toch vet! :p

gieltjegitaar
22 augustus 2007, 16:58
S1 was één van mijn favoriete series en S2 was ook wel entertaining dus ben benieuwd wat ze hiermee gaan uitsteken. Trailer doet me sterk aan Fight Club denken, wat geen slechte zaak is.

Ghostrider001
22 augustus 2007, 17:34
OMG! die trailer! :-o ziet er wa mega uit!:p

Ether
22 augustus 2007, 19:34
S1 was één van mijn favoriete series en S2 was ook wel entertaining dus ben benieuwd wat ze hiermee gaan uitsteken. Trailer doet me sterk aan Fight Club denken, wat geen slechte zaak is.

Was ook m'n eerste gedacht.

We zien wel wat ze ermee doen.

Obra
24 augustus 2007, 10:14
Die trailer vind ik echt knap, Prison Break is toch 1 van de betere series.
Ik vind het de setting zeer knap gevonden en als je erbij nadenkt beangstigend zelfs.
Heeft iemand er al enig idee van wanneer het op kanaal 2 opnieuw van start gaat?

sink
24 augustus 2007, 10:53
Die trailer vind ik echt knap, Prison Break is toch 1 van de betere series.
Ik vind het de setting zeer knap gevonden en als je erbij nadenkt beangstigend zelfs.
Heeft iemand er al enig idee van wanneer het op kanaal 2 opnieuw van start gaat?
ten vroegste maart-april volgend jaar.. het begint pas volgende maand opnieuw in amerika :ironic:

kRa
24 augustus 2007, 15:44
nvm :P

Dozzeh
24 augustus 2007, 16:46
Eindelijk terug goede series die beginnen!

Selderijstok
24 augustus 2007, 23:18
Ier ne 17min preview (torrent bestand):
Klik op eigen risico. (http://btjunkie.org/torrent/Prison-Break-S03E01-17-Minutes-Preview-DVDRip/3773f81198dfee49d1782a6e7e9b4088802771d9a386)

Geen virussen ofzo, kbedoel spoilers :p

XPlosiv
25 augustus 2007, 11:27
Doet ie et of doet ie et niet :p

kga wachten lol ^^

Latinos
25 augustus 2007, 12:09
Ik heb 'm ook al zien staan, maar ik wacht ook. Want 'n maand voordien zo ne preview zien en dan pas de echte episode is echt niet leuk. :) En de kwaliteit is ook niet zo goed van de preview :D

tomh
26 augustus 2007, 11:14
de eerste 17 minuten zien er al mooi uit :D

D3C0Y
26 augustus 2007, 12:50
ik volg deze thread niet omdat ik vrees voor spoilers :p
ma ist woensdag dat ze terug beginnen ?

tomh
26 augustus 2007, 13:50
17 SEPTEMBER :p

nunji
26 augustus 2007, 14:40
Kben benieuwd, ze hebben wel veel nieuwe factoren om er nog een boeiend seizoen van te maken.

chosen1
29 augustus 2007, 18:27
deze nacht ist zover en toch is er al zo lang geen reply nimmer geweest?

ik sta al te wachten ze

kweet alleen nimmer wat er net is gebeurd in het einde van seizoen 2

*edit* waarom staat er hier een beetje naar boven 17 sept? :eek:

TeOtWaWkI
29 augustus 2007, 18:30
deze nacht ist zover en toch is er al zo lang geen reply nimmer geweest?

ik sta al te wachten ze

kweet alleen nimmer wat er net is gebeurd in het einde van seizoen 2

*edit* waarom staat er hier een beetje naar boven 17 sept? :eek:

Omdat het effectief op 17 september premiere is en niet vandaag

chosen1
29 augustus 2007, 18:36
damn that sucks

cassie821
29 augustus 2007, 20:53
http://www.dailymotion.com/icrumple/video/x2teoe_prison-break-season-3-preview-17min_shortfilms
Voor de mensen die het preview niet willen downloaden , hier een linkje naar de preview en hij ziet er gaaf uit :D

PapaGanz
29 augustus 2007, 22:00
Zoek de definitie maar eens op van gaaf

Ble$$ed^
29 augustus 2007, 22:06
strijk

bludgeoned
30 augustus 2007, 11:22
Zoek de definitie maar eens op van gaaf
Ik zal hem een handje helpen
Volgens Vandale
(jeugdtaal) goed, mooi, prachtig, geweldig

een gaaf idee

een gaaf feest

balbe
2 september 2007, 11:39
aaaaaaaah 2 more weeks, can't wait.
just preview gezien, damn i want more :D

Ether
2 september 2007, 19:57
Waarom wordt da eigenlijk niet in de topictitel gezet dat het 17 september weer begint, zo vermijd je toch dat mensen dat hier om de haverklap komen vragen?

Latinos
2 september 2007, 20:12
omdat ik het niet meer kan veranderen :(

SweetEmmaRose
2 september 2007, 22:39
mmmm vond preview eigenlijk ni zo fantastisch.

nunji
3 september 2007, 00:41
mmmm vond preview eigenlijk ni zo fantastisch.²nd that

Wijsheid
3 september 2007, 01:23
Wanneer komt het hier in belgie op de buis?

SweetEmmaRose
3 september 2007, 03:22
ooooh ... hmm, die gaan ws weer 2 afleveringen per week forceren. Rond maart 2008 gok ik?

Tapijt
3 september 2007, 06:17
kvond de preview nie echt goed :/
en kvond opt einde van seizoen 2 da ze belachelijk aant rekke waren

die 2 dinge same, doen mijn zin om te kijken wel sterk afnemen :x

nunji
3 september 2007, 11:27
ooooh ... hmm, die gaan ws weer 2 afleveringen per week forceren. Rond maart 2008 gok ik?
idd, nix leuks aan

SweetEmmaRose
3 september 2007, 15:51
idd, nix leuks aan

Daar is ook niks leuks aan. Da tempo ligt veel te hoog.
Vorig jaar hebben ze het slechtuitgerekend en was er een week of meer tussen :)

nunji
3 september 2007, 17:25
Daar is ook niks leuks aan. Da tempo ligt veel te hoog.
Vorig jaar hebben ze het slechtuitgerekend en was er een week of meer tussen :)en ge verliest telkens dat cliffhanger gevoel doordat er meteen een aflevering achter komt :o

Tinake123
8 september 2007, 12:20
Echt pas in maart ofwa? :( Kan toch bijna niet :( Van 1 naar 2 duurde toch ook zo lang niet?

JackM
8 september 2007, 12:22
seizoen 1 was dan ook al gedaan en seizoen 2 was al bezig dachtek (of net begonnen) toen het hier in belgie starte

RaZoR be
8 september 2007, 12:32
seizoen 1 was dan ook al gedaan en seizoen 2 was al bezig dachtek (of net begonnen) toen het hier in belgie starte

S1 was idd gedaan, en S2 zat al op 4 episodes ofzo vant einde toen da hier begon dacht ik dus :)

SweetEmmaRose
8 september 2007, 14:51
tel efkes e
in amerika hebben ze 24 weken nodig om alle aflevering elke week te airen, vanaf 17 sept. 24 weken = 6maand, tegen half maart gedaan (als er dan geen breaks zijn) in amerika.
Dus begin maart zullen ze hier kunnen beginnen met 2afleveringen per week, dan zijn ze na 12 weken gedaan, dus eind mei.

tomh
9 september 2007, 13:20
Major spoiler:
tvsquad.com/2007/09/07/one-major-character-leaves-prison-break/

kills it all.

XzrfaX
10 september 2007, 16:48
ik kijk toch ook al uit naar S3 :)

tomh
10 september 2007, 16:49
mss een link die werkt? :D

JohnDodger
10 september 2007, 17:21
mss een link die werkt? :D
Ah balle, kheb da script verneukt, 2 sec :p

edit: Link (http://www.prisonbreakmanhunt.com/pictures/prison-break-season-3-screencaps/) en promo pics hier. (http://www.prisonbreakmanhunt.com/pictures/prison-break-season-3-promo-pics_001/)

CAPS
16 september 2007, 14:44
http://www.youtube.com/watch?v=XKuUhuFYN9E

Meyer88
16 september 2007, 21:42
http://www.youtube.com/watch?v=03uxdf7Bies&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=kw9MoJhOJ3U&mode=related&search=
Rondleiding van T-bag door Fox River.

tomh
16 september 2007, 22:00
nog 2dagen :D

clincker
16 september 2007, 23:24
bij het bekijken van de doorgespijlde beelden lijkt het me duidelijk dat Scofield dit seizoen toch duidelijk wa klop zal krijgen. Misschien wel wa meer dan twee afgeknipte tenen en een serieuze brandwonde....

JohnDodger
17 september 2007, 11:41
Wanneer wordt de eerste aflevering in de US ge-aired ?? Is da tege vanavond ?

wouter_dc
17 september 2007, 11:54
Season 3

45. 3- 1 3AKJ01 17 Sep 07 Orientación

Bron: Epguides.com

TeOtWaWkI
17 september 2007, 12:14
Voor alle duidelijkheid
Geen 'ik heb hem al' ,'ik ben hem zo snel aan het leechen' ,'nog zoveel minuten' posts aub
Zulke posts worden verwijderd

*edit* Episode aired vanavond 7/8 plaatselijke tijd
meer info is daarover niet nodig

tomh
17 september 2007, 18:23
TeOtWaWki, kunt ge mij mss eens uitleggen wa ze bedoelen met 7/8?
ksnap da nie.. :D

JackM
17 september 2007, 18:29
TeOtWaWki, kunt ge mij mss eens uitleggen wa ze bedoelen met 7/8?
ksnap da nie.. :D

was da nie de uren van de 2 verschillende tijdszones in usa?
ben er brij zeker van dat het dat is.

TeOtWaWkI
17 september 2007, 18:37
was da nie de uren van de 2 verschillende tijdszones in usa?
ben er brij zeker van dat het dat is.

Ja is zo

Bloob
18 september 2007, 05:00
Damn, zalige aflevering imo :D

Gaat weer een goed seizoen worden denkek :)

Crusher
18 september 2007, 09:52
Zalig, een beetje een back to basics-move van de makers, maar dat vind ik helemaal niet erg :)

Go Michael!

Tah_b00nz0r
18 september 2007, 11:55
sebiet eens bezien, ik ben benieuwd... heb echt nix gelezen of gekeken dus weet niet wat echt te kunnen verwachten in S03 ^^

BlisteringByte
18 september 2007, 13:26
ik ga der sebiet ook keer naar kijken..

ben echt benieuwd wa ze er nu van gaan maken ;)

MaDDie
18 september 2007, 14:16
cava, mahone is wel oke vind ik.
Michael en hem zullen nog goed samenwerken.

kakature
18 september 2007, 14:28
Aangenaam verrast moet ik zeggen, had het slechter verwacht.

Tah_b00nz0r
18 september 2007, 14:40
ik vond ze niet slecht. het was meer een "het moet terug op gang komen" episode met natuurlijk het gekende einde ^^

kijk toch uit naar volgende week nu :)

JackM
18 september 2007, 14:58
wel grappig imo als ge da einde van de laatste ep van seizoen 2 vergelijkt met als ze daar staan te bbqen, trommelen, ... :p

Api3
18 september 2007, 15:41
Tis dus de bedoeling dat michael die kerel die ingemetst zit uitbreekt? wie mag dat dan wezen?

Tah_b00nz0r
18 september 2007, 15:51
kerel die ingesmetst is?

en geen spoilers, ep is uitgezonden dus ze moete hier ma ni kome zien voor dat ze ze gezien hebbe

JackM
18 september 2007, 16:14
diene die in daar die briefkes aan belick gaf, kdenk ook wel dat em da ga moeten doen.
kpeize wel nie dat da een gans seizoen ga duren.
ik gok da het een beke van seizoen 1 en 2 tesamen zal zijn nu int 3e.

kzout ook wel spijtig vinden moest mahone sterven fzo, aangezien em zich soms wel eens durft moeien.
kvind da ne beestigen acteur :p

guRuh
18 september 2007, 16:15
Ingemetst?
Hij zit daar gewoon lekker verstopt percies.

Mahone = my hero!! :D
Dude has skillz :cool:

BlisteringByte
18 september 2007, 16:21
ja wa zit die daar te doen? :p

gohja,
't moe verzekers nog wa op gang komen..

ik kijk al uit naar volgende week :) ep2 én heroes :)

XPlosiv
18 september 2007, 16:23
Hmm wel leuke aflevering. Ik weet alleen niet wat die briefkes betekenen :p wa stond daar op? :p

Wel een leuk begin, ga zeker verderkijken

nunji
18 september 2007, 16:31
sebiet ook is zien se, nog nix gelezen hierboven

Santa
18 september 2007, 16:58
Omg geniaal begin weer :D

tomh
18 september 2007, 17:09
idd :D

Indy
18 september 2007, 18:18
De overplaatsing die niet doorgaat, Sarah die toch niet dood in het mortuarium blijkt te liggen, Michael die het gevecht overleeft, de hulp van Mahone, Lincoln die men naar een restaurant lokt en daar gechanteerd wordt door een bevallig juffertje, ... De voorspelbaarheid was alom aanwezig, zeg =(

Voor de rest wel de typische PB-sfeer, dat zit wel goed. Als ze maar geen zuiderse versie maken van het eerste seizoen.

Mégane
18 september 2007, 18:33
Waarom loopt Bellick daar feitelijk in zijn onderbroek en geraakt T-Bag daarentegen zonder veel problemen bij de l33t crew?

nunji
18 september 2007, 19:03
geniale aflevering. Spanning alom. =D super

tomh
18 september 2007, 19:04
hoezo wast voorspelbaar dat sarah niet dood was..? ^

Selderijstok
18 september 2007, 19:11
Kwas et eigenlijk vergeten dat PB was gisteren. Anyway....best chille aflevering :)

Santa
18 september 2007, 19:12
hoezo wast voorspelbaar dat sarah niet dood was..? ^

Nja da von ik toch ook zwaar voorspelbaar ze lol :p
Maar het feit dat zij en Lincs zoon gekidnapt zijn da was niet voorspelbaar ^^

XPlosiv
18 september 2007, 19:13
Waarom loopt Bellick daar feitelijk in zijn onderbroek en geraakt T-Bag daarentegen zonder veel problemen bij de l33t crew?

Bellick was gewoon op de verkeerde plaats op het verkeerde tijdstip denk ik :p en t-bag da's gwn ne slijmbal.

D3C0Y
18 september 2007, 19:48
kvind het wel raar dat sarah niet meer voorkomt in het introliedje van prisonbreak, haar rol is blijkbaar geen belangrijke rol meer

RaGeR
18 september 2007, 20:07
leeeeeeeeekker (net zoals da meiske dat buiten stond te roepen voor haren "dode man")

Frado2005
18 september 2007, 20:39
Kweenie, vond het maar een rare aflevering eigenlijk. Veel nieuwe personages, en weinig oude karakters voor een nieuw seizoen:s . En tgaat ook een beetje richting melkerij jammergenoeg imo

TeOtWaWkI
18 september 2007, 20:53
Hopelijk weiden ze geen gans seizoen aan ontsnappen uit sona,dan haak ik af...
Ep was nie slecht maar zoo voorspelbaar...

RaGeR
18 september 2007, 20:59
Wie was eigenlijk die vrouw bij Linc?

Frado2005
18 september 2007, 21:07
geen id, weer een nieuw personage :s

TeOtWaWkI
18 september 2007, 21:08
kvind het wel raar dat sarah niet meer voorkomt in het introliedje van prisonbreak, haar rol is blijkbaar geen belangrijke rol meer

na wat onderzoek

blijkbaar komt ze niet meer teug,ze heeft een kind gebaard en wil zich op de opvoeding concentreren.Er is niks offcieels bekend,dus met een korrelje zout nemen

nTFs
18 september 2007, 21:48
Beetje een lachertje dieje Sona.
Het zit er vol met het zwaarste tuig en iedereen heeft schrik van 1 kerel met z'n 2 hulpjes. Niet echt spannend deze eerste episode. Hopelijk is de rest wat boeiender.

Mr.Anderson
18 september 2007, 22:12
Ik heb een vraagje...
Al vanaf seizoen 1 zit er zo in prison break een coole soundtrack, het is een muziekstuk met een redelijk harde bass. In het eerste seizoen hoordje je het veel als ze op het binnenplein zaten. In seizoen 2 hoor je het bijvoorbeeld in het begin dat tweener in beeld komt, maar dan een beetje gemixt.
Weet iemand hoe dit heet? Ik vind het echt de max maar heb het ng nooit gevonden.

XPlosiv
18 september 2007, 22:18
Staat in de seizoen2 topic iirc :)

RaZoR be
18 september 2007, 23:30
goede ep, de laatste minuut word ongeveer toch wel verteld waarover het seizoen (in het begin althans gaat gaan)...

Vrouw bij lincon in het hotel zag er ook redelijk goe uit vond ik...

+ wth stond op die briefkes + wat doe die kerel daar beneden in riool achter een muur :o

Koone
18 september 2007, 23:35
Versailles
1989
V. Madrid
stond op het briefke van dien dooie

als ik me niet vergis :)

D3C0Y
18 september 2007, 23:51
der stond ook een getal op
"1988" dacht ik

Koone
18 september 2007, 23:53
der stond ook een getal op
"1988" dacht ik

1989, khebbet aangepast :p

Licargon
19 september 2007, 00:43
na wat onderzoek

blijkbaar komt ze niet meer teug,ze heeft een kind gebaard en wil zich op de opvoeding concentreren.Er is niks offcieels bekend,dus met een korrelje zout nemen

Ze zit gewoon nie in de eerste eps omdat ze zwanger was tijdens de opnames alsek mij nie vergis, maar ze komt nog terug hopelijk :o

Mr.Anderson
19 september 2007, 01:04
Staat in de seizoen2 topic iirc :)

Ik vind op het forum nergens de topic van seizoen 2.
Of wat bedoel je juist?

EDIT: Nvm, ik heb het liedje dat ik zocht gevonden, dank u!

D3C0Y
19 september 2007, 09:45
Ze zit gewoon nie in de eerste eps omdat ze zwanger was tijdens de opnames alsek mij nie vergis, maar ze komt nog terug hopelijk :o

maar dan vinnik ik het nog steeds raar dat ze niet in de intro zit, terwijl die nieuwe chick van lincoln er wel inzit

XPlosiv
19 september 2007, 09:53
Ja tis idd nie helemaal duidelijk. Ik meen wel gelezen te hebben dat ze zwanger is(wat iedereen al weet) en dat ze daardoor een paar episodes uit de serie zou verdwijnen maar dat ze zeker zou terugkomen later in het seizoen.

Tenzij het al weer veranderd is natuurlijk :/ laten we hopen van niet

Delirium
19 september 2007, 10:13
Beetje een lachertje dieje Sona.
Het zit er vol met het zwaarste tuig en iedereen heeft schrik van 1 kerel met z'n 2 hulpjes. Niet echt spannend deze eerste episode. Hopelijk is de rest wat boeiender.

Had ook zo wat hetzelfde gevoel, op het einde van seizoen 2 zag Sona er veel dreigender uit dan deze epi. ben wel benieuwd wat ze ervan gaan maken :s
Weer enkele nieuwe personages. Zoals die ene kerel dat tegen Scofield bezig was om hem te helpen ontsnappen. Daar hebben we het laatste ook nog niet van gehoord :D
Ook eens curieus naar de achtergrond over die ene kerel die in die riolen zit en die mokke uit da restaurant.
Hopelijk een beetje sterk

en... :bow: Mahone :bow: In seizoen2 vond ik em al de max van een personage, blij dat em nu er weer in meespeelt

clincker
19 september 2007, 10:25
vond het in tegenstelling tot de meeste hier maar een teleurstellende aflevering. Er zat nix structuur of opbouw in. Dingen die ik dacht die men iets later pas zou inbrengen en meer naartoe zou opbouwen gebeurde al in de eerste minuten: scofield die mahone tegenkomt, scofield die al onmiddellijk wordt uitgedaagd door nen gevange, het hele ding dat is opgezet om scofield te chanteren en iemand eruit te laten ontsnappen... Ook de sfeer in SONA staat in schril contrast met wat ik verwacht had op het einde van seizoen 2: lekker bbq'ke, michael die er gewoon in het midden van het plein een uiltje kan knappen met zijn mooie jeans en pull aan.
Het gedeelte rond Linc vond 'k ook nogal voorspelbaar. Ik ergerde mij al dood aan hem in S2 en nu brengt die imo ook nix baanbrekends bij. Vanwaar haalt die eigenlijk die gsm? Die is nog maar 1 dag vrij, heeft geen geld, maar wel een schoon gsm'ke...(en nu 2 dankzij da madammeke)

Nee ben echt ni overtuigd geraakt. Aangezien deze epi al snel snel ging, zal men (hopelijk) ook ni heel het seizoen rekken met de ontsnapping, en vrees 'k dat het naar het einde langdradig gaat worden en ze er van alles gaan bijhalen om de epi's te vullen. Sucre hebben we nog niet gezien; maar die zijn personage zal wel daarvoor mogen opdraaien... zoals in S2

sink
19 september 2007, 10:58
sucre zal wel samenspannen met linc om ze vrij te krijgen.. bellick is immers de enige die weet waar z'n lief zit..

Koone
19 september 2007, 12:21
Zoals die ene kerel dat tegen Scofield bezig was om hem te helpen ontsnappen. Daar hebben we het laatste ook nog niet van gehoord :D
Precies ni goed opgelet, wnr gebeurde da? :p

gieltjegitaar
19 september 2007, 12:43
Vond het ook niet echt een boeiende aflevering. Sona lijkt me nu ook niet meteen een locatie waar veel verschillende dingen kunnen gebeuren, ik vrees dat de rest van het seizoen (zolang ze daar blijven toch) zoals deze aflevering traag vooruit zal gaan met hier en daar een plotse actiescène.

D3C0Y
19 september 2007, 12:49
Vond het ook niet echt een boeiende aflevering. Sona lijkt me nu ook niet meteen een locatie waar veel verschillende dingen kunnen gebeuren, ik vrees dat de rest van het seizoen (zolang ze daar blijven toch) zoals deze aflevering traag vooruit zal gaan met hier en daar een plotse actiescène.

wtf man traag vooruit gaan :wtf: ?
der is meer gebeurd in 1 aflevering dan 5 afleveringen van seizoen 1 :p

gieltjegitaar
19 september 2007, 12:56
Vind ik niet, in S1 dook om de tien minuten wel een nieuw probleem (of oplossing) op met de nodige actie erbij en moest Michael wel altijd op zijn hoede zijn voor de een of andere gevangene, nu is hij (in de zogezegd zwaarste gevangenis ter wereld) nog maar één keer bedreigd geweest en is de actie beperkt gebleven tot die twee gevechten en de sniperscène (die was wel spannend).

D3C0Y
19 september 2007, 13:35
ja ok de actie is misschien wat poverkes, maar ge kunt ni zeggen dat er niks is gebeurd é... lees clincker zijn post hierboven

Slipsnot
19 september 2007, 13:50
Idem, plaats zoeits toch in een spoiler :sop:

Ble$$ed^
19 september 2007, 13:51
easy :d tis nog ma de eerste aflevering eh ;)

RaGeR
19 september 2007, 14:04
En nogmaals. Niemand is verplicht ernaar te kijken he :-). Ge kunt altijd afhaken

Knoxie
19 september 2007, 15:04
tot hiertoe vond ik het ook een beetje teleurstellend.. hopelijk is de volgende beter. Er zaten enkele leuk stukken in, maar dat hele SONA-gedoe is een beetje ongeloofwaardig.

zoals hier reeds gepost.. als er echt een gevangenis zou bestaan met enkele bewakers buiten de muren dan is de kans klein dat 1 kerel met enkele niet eens zo struize trawanten daar effe de boel gaat runnen. Dat spelleke zou snel gedaan zijn..

Jayvie
19 september 2007, 15:29
Bwa, zit met gemengde gevoelens na deze aflevering. Enerzijds had ik wel een pakske meer verwacht, na het einde van seizoen 2, van deze gevangenis. Al bij al verloopt alles daar nog vrij vredig. Dus dat is bij mij al wel een beetje jammer. Anderzijds vind ik het nu al wel boeiend, blijf toch curieus naar wat er nog gaat gebeuren.
Nu, als ge dit seizoen apart bekijkt, dus geen rekening houden met de voorgaande, dan zal het wel beter meevallen denk ik zo...

Santa
19 september 2007, 15:34
vond het in tegenstelling tot de meeste hier maar een teleurstellende aflevering. Er zat nix structuur of opbouw in. Dingen die ik dacht die men iets later pas zou inbrengen en meer naartoe zou opbouwen gebeurde al in de eerste minuten: scofield die mahone tegenkomt, scofield die al onmiddellijk wordt uitgedaagd door nen gevange, het hele ding dat is opgezet om scofield te chanteren en iemand eruit te laten ontsnappen... Ook de sfeer in SONA staat in schril contrast met wat ik verwacht had op het einde van seizoen 2: lekker bbq'ke, michael die er gewoon in het midden van het plein een uiltje kan knappen met zijn mooie jeans en pull aan.
Het gedeelte rond Linc vond 'k ook nogal voorspelbaar. Ik ergerde mij al dood aan hem in S2 en nu brengt die imo ook nix baanbrekends bij. Vanwaar haalt die eigenlijk die gsm? Die is nog maar 1 dag vrij, heeft geen geld, maar wel een schoon gsm'ke...(en nu 2 dankzij da madammeke)

Nee ben echt ni overtuigd geraakt. Aangezien deze epi al snel snel ging, zal men (hopelijk) ook ni heel het seizoen rekken met de ontsnapping, en vrees 'k dat het naar het einde langdradig gaat worden en ze er van alles gaan bijhalen om de epi's te vullen. Sucre hebben we nog niet gezien; maar die zijn personage zal wel daarvoor mogen opdraaien... zoals in S2
Nja ge hebt wel gelijk met alles waje zegt. Nuja, gewoon verder kijken he ^^

Jonathan
19 september 2007, 15:50
Bellick in zijn onderbroek was toch wel de verrassing van de aflevering voor mij :p

Knoxie
19 september 2007, 15:58
Bellick in zijn onderbroek was toch wel de verrassing van de aflevering voor mij :p

Dat zag je toch in de laatste van seiz2 ook al?

btw:

http://mediawatching.wordpress.com/

nederlandstalig overzichtje van de terugkerende en nieuwe tv shows op tv.

Jayvie
19 september 2007, 16:09
Veel komt ge niet te weten over de nieuwe series natuurlijk...

subsunday
19 september 2007, 16:11
Ik vond het toch ook ni de beste aflevering. Het is idd ni alsof er weinig gebeurde, maar het was allemaal o zo voorspelbaar. Ik heb zo het gevoel dat het, zoals ik wat vreesde, een beetje een herhaling zal worden van het eerste en tweede seizoen.

Het realisme laat hier toch ook wel heel erg te wensen over. De vorige seizoenen waar ook helemaal ni realistich, maar naar mijn gevoel nemen ze hier toch een te grote sprong. Gevangenis waar de gevangen het voor het zeggen hebben, 1 man die dan zonder enige aanleiding of kenmerk het daar voor het zeggen krijgt, gevangenen meteen afknallen bij een ontsnappingspoging,... toch 1 step too far, vind ik. Het blijft wel entertainend, maar het is (imo) voorlopig niet up to par met wat we voorheen geserveerd kregen.

MasterOfTerror
19 september 2007, 16:13
Bwa, zit met gemengde gevoelens na deze aflevering. Enerzijds had ik wel een pakske meer verwacht, na het einde van seizoen 2, van deze gevangenis. Al bij al verloopt alles daar nog vrij vredig. Dus dat is bij mij al wel een beetje jammer. Anderzijds vind ik het nu al wel boeiend, blijf toch curieus naar wat er nog gaat gebeuren.
Nu, als ge dit seizoen apart bekijkt, dus geen rekening houden met de voorgaande, dan zal het wel beter meevallen denk ik zo...

Kheb identiek hetzelfde gevoel ivm de gevangenis .. beetje te soft na wat te zien was eind S2.

Verder was het wel een typische prison break aflevering wat wel leuk was om terug eens te zien na het lange tussenseizoen maar of het zal blijven boeien is iets anders

JohnDodger
19 september 2007, 19:57
Zonet gezien, zalig season-premiere :o :bow:
Nieuwe plots, nieuwe personages, weer stof om over na te denke :) Decor van deze gevangenis is ook zalig,

10/10 !

Info: Air Dates
Fire/Water
First aired: 24/9/2007

Call Waiting
First aired: 1/10/2007

Good Fences
First aired: 8/10/2007

Interference
First aired: 15/10/2007

Photo Finish
First aired: 22/10/2007

Vamonos
First aired: 29/10/2007

Bang and Burn
First aired: 5/11/2007

Zo te zien voor de komende 7 afleveringen geen breaks! :D

BuffaloKampioen
19 september 2007, 21:42
Scofield zijnen blik op het laatste. Van wtf not again :D

tomh
19 september 2007, 21:43
al promo online erges?

RaGeR
19 september 2007, 22:25
al promo online erges?

U vraagt, wij draaien!

Promo S03E02 (http://nl.youtube.com/watch?v=Hui8vm2sKx4)

tomh
19 september 2007, 22:29
omg! sucre :D

TmagusJr
19 september 2007, 22:37
ziet er veelbelovend uit die preview :)
laat maar komen

Santa
19 september 2007, 22:50
De kak is wel daje weet langs waar em gaat proberen ontsnappen. Langs het airhatch dat NIET TOEVALLIG in het kamertje van de baas is :ironic:

dead squad
19 september 2007, 23:11
De kak is wel daje weet langs waar em gaat proberen ontsnappen. Langs het airhatch dat NIET TOEVALLIG in het kamertje van de baas is :ironic:

Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn! Bij de Michael weet je nooit!

Time
19 september 2007, 23:56
T-bag, kheb hem gemist. :love:

Koffe
20 september 2007, 13:12
het is en blijft een fictie reeks hé.
de iets 'meer realistische dingen' hebben we al gekregen, kvond het wel een mooie aflevering, had et ni meteen verwacht dat ze et zo gingen uitspelen, maar ik miste in het begin wel de donkere look zo..op het einde v s2 is héél da gevang mega donker, zelfs scary terwijl die scary look vervangen wordt door echt kleurrijke look imo. wat jammer.
Ben wel benieuwd naar de volgende afleveringen.
het is en blijf 'prison break' he, tis geen reality show

Tapijt
20 september 2007, 13:27
kvond wel deftig :)
tegen de verwachting in!

pinow
20 september 2007, 14:17
Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn! Bij de Michael weet je nooit!
Het zal toch zijn eerste route worden, het lag er vingerdik op :p

Meyer88
20 september 2007, 14:39
Wat ik wel raar vind is dat iedereen hier zit te "klagen" over de ongeloofwaardigheid van een gevangenis zoals sona maar dat de meesten The Company dan eerder vanzelfsprekend vinden. Een bedrijfje dat nog boven de overheid staat.

Ik vond het een goeie episode en Mahone zal nog uitdraaien als een goeie :p

pinow
20 september 2007, 15:26
Ik vond het een goeie episode en Mahone zal nog uitdraaien als een goeie :p
Als Michael doodgaat heeft Mahone geen getuige om weer vrij te komen, vandaar.

Dus of hij echt "goed" is :unsure:

XPlosiv
20 september 2007, 16:17

Da zou mij heel zwaar teleurstellen en sterk verwonderen da ze gewoon al prijsgeven langs waar em gaat ontsnappen zenne..

@Preview
Zwaaar de max als get mij vraagt :D

JohnDodger
20 september 2007, 18:57
My name is michael Scofield, I was send here to get you out :bow:
Gaat goed gaan volgende week ;)

D3C0Y
20 september 2007, 19:53
dat rooster benadrukken was toch enkel maar om te tonen dat die kerel in de kelder meeluisterde, zou idd maar stom zijn moest het ook zijn om te tonen dat hij via daar ontsnapt.

volgens mij gaat het gebeuren via de shit-burning plaats via de muur waar die kerel zich ingemetst heeft

gieltjegitaar
20 september 2007, 22:55
Er is al veel speculatie aan de gang over het Versailles 1989 V. Madrid briefje, hier (http://www.prisonbreakforum.com/viewtopic.php?t=10957&postdays=0&postorder=asc&start=0) staan wel een paar leuke ideeën.

Jonathan
21 september 2007, 03:25
Als Michael doodgaat heeft Mahone geen getuige om weer vrij te komen, vandaar.

Dus of hij echt "goed" is :unsure:

Ik denk dat de mahone nog gaat afzien zonder zijn pillen :x

BuffaloKampioen
21 september 2007, 08:55

Ze filmden dieje hatch omdat die kerel daarachter zat die Bellick eten gaf. Ik denk niet dat hij daardoor zal ontsnappen. Maja, met Michael weet je nooit :lol:

Rubmifer
22 september 2007, 15:41
Ik vond het een goeie seizoensopener. Kunnen nog alle kanten uit. Ik herinner dat de eerste aflevering(en) van S2 ook niet super waren, maar dat het niveau toch weer serieus opgekrikt werd, dus ik maak me voorlopig nog geen zorgen :)
Dat gevecht vond ik wel tof, die gast afleiden en dan keihard voor de knie gaan :D en dan Mahone die Michael red was ook enorm cool :) en ook het verschijnen van T-bag was heerlijk.

chosen1
22 september 2007, 17:27
mja de eerste ep van S3 liet eigenlijke alle personages weer zien hoe ze echt zijn:
michael die kalm is vriendelijk en niet WILT moorden
mahone: moordenaar met een menselijke kant
T-bag: onderkruiper as always
belleck: alles voor geld (of eten in dit geval)
lincoln: onbekwaam om zelf dingen te doen

SweetEmmaRose
22 september 2007, 19:14
Alle mannekes vanaf da LJ aan de telefoon was wist ge toch da die gekidnapped was.
En da sarah der ni lag was wel logisch want ik wist da die gewoon ff afwezig zou zijn door zwangerschap maar zeker ni gemold.
Qua aflevering, puh ik vond die preview maar niks, en int algemeen ni zo'n goede aflevering. Maar zeker te doen. Nu begint het eigenlijk pas é.
Ik hoop da ze het ni een heel seizoen in de gevangenis gaan filmen want da zou maar stom zijn. Maar ik denk da Michael in de volgende aflevering alle info zal krijgen, en dan in episode 3 of 4 zal beginnen aan een escape.
Want die moest toch binnen de week deruit zijn e? Dus dan zal het ni zo lang duren.
Mmmm ik hoop da het goe wordt :) want anders gaan ze heel veel kijkers verliezen .. en dan gaat de kwaliteit van de serie al helemaal dalen.

D3C0Y
22 september 2007, 20:08
:offtopic: wa voor ne crappy avatar is da nu emma :p

JackM
22 september 2007, 20:28
:offtopic: aja nu ge het zegt, das ne post van emma

SweetEmmaRose
22 september 2007, 20:41
Uhm die avatar is geweldig! Hoer.

RaGeR
22 september 2007, 21:01
wat moet het voorstellen?

D3C0Y
22 september 2007, 21:12
Uhm die avatar is geweldig! Hoer.

<- the baby frowns upon you !

SweetEmmaRose
22 september 2007, 21:20
wat moet het voorstellen?
Een cupcake en het woord control.

<- the baby frowns upon you !

:$

:cry:

dead squad
22 september 2007, 21:40
:offtopic: Wat ik me afvroeg, die vorige ava van Emma, was zei dat zelf?

D3C0Y
22 september 2007, 21:43
dat was eva longoria

SweetEmmaRose
22 september 2007, 21:43
Correct, hoer.

Ble$$ed^
22 september 2007, 22:01
khebbet u al gezegd da da nen emo foto is

chosen1
22 september 2007, 22:22

²

iemand wilt blijkbaar vrienden maken in de (snel groeiende) emo-scene :unsure:

D3C0Y
22 september 2007, 22:37
ofwel, (mijn interpretatie dan :p)
vindt ze haar eigen te dik en moet ze controle over haar eigen hebben en stoppen met cupcakes te eten

:cool:

Ble$$ed^
22 september 2007, 22:46
ofwel moeten we gewoon stoppen met offtopic te gaan

SweetEmmaRose
23 september 2007, 03:21
Grrrrrrrrrr !! Toch maar nogaltijd mijn lievelingsfoto :p

²

iemand wilt blijkbaar vrienden maken in de (snel groeiende) emo-scene :unsure:
:naughty:

ofwel, (mijn interpretatie dan :p)
vindt ze haar eigen te dik en moet ze controle over haar eigen hebben en stoppen met cupcakes te eten

:cool:
Nah, nu nimeer afvalle, kvind het gewoon een goei foto :)
En nee kvind meneige ni dik :wtf:

ofwel moeten we gewoon stoppen met offtopic te gaan

Da vind ik ook :)
Mijn eigen thread op zwam was toch wel veel makkelijker als dees zunne.

Jayvie
23 september 2007, 07:11
Praat liever nekeer over Versailles enzo. Al die zever hier.

D3C0Y
23 september 2007, 08:26
Praat liever nekeer over Versailles enzo. Al die zever hier.

http://en.wikipedia.org/wiki/Versailles

:niceone:

wouter_dc
23 september 2007, 09:24
Wat ik niet snap, op zo'n ander forum met speculaties (hier wrs gepost geweest) hebben velen het over voetbalmatch, maar V. Madrid bestaat toch niet? :p

Vind speculatie ivm invasie in Panama nog één vd betere, ofwel natuurlijk de meest logische: Meeting Place

D3C0Y
23 september 2007, 09:53
volgens mij zijn dat gewoon 2 straatnamen die elkaar kruisen op een bepaald punt en 1989 zijn de coordinaten van dat punt

wouter_dc
23 september 2007, 09:56
Of een huisnummer ofzo. Mss zelfs een soort postcode van een plaatsje met de naa Versailles of V. Madrid.. :p (toch als ze een soort van postcode-systeem in Panama hebben. Als ze tenminste in Panama blijven, wie weet gaan ze nog ergens anders heen vluchten.)

SweetEmmaRose
23 september 2007, 13:28
Het antwoord is daar al gegeven op die site :p
Maar das dan wel een spoiler.
Het gaat em om die V. Madrid.
Een personage in de volgende aflevering noemt Vera Madrid.

wouter_dc
23 september 2007, 13:37
Aargh, nu lees ik die spoiler :cry: Kdacht dat het spam ging zijn ;) :lol:

Nja, tegen dat de oplossing wordt getoond ben ik dat wel weer vergeten :p