PDA

Volledige versie bekijken : Les Ardentes

Bolleke123
26 april 2007, 12:05
Dit jaar is het voor de tweede keer Les Ardentes in Luik. 'k Ben vorig jaar geweest en ik vond het de moeite.

De namen voor dit jaar(voorlopig):

5 Juli - Opening

AIR • ZITA SWOON • AARON • JOSHUA • ... en anderen om te bevestigen.

6 Juillet - Dag 1

CASSIUS (live) • ELLEN ALLIEN + APPARAT (live) • DJ HELL • RICARDO VILLALOBOS • IVAN SMAGGHE • THE HACKER (live) • ROBERT HOOD • VIVE LA FÊTE • DAMIAN LAZARUS • NATHAN FAKE (live) • MICHAEL MAYER • ADAM BEYER • OLIVER KOLETSKI feat. KAI KURVE • (T)ékël • THE PRESETS • PIANO CLUB • COMPUPHONIC (live) • THE G • MR MAGNETIK

7 Juli - Dag 2

GHINZU • JOEY STARR • MARTIN SOLVEIG • LADYTRON • INFADELS • PLEYMO • MASS HYSTERIA • MR OIZO • BIRDY NAM NAM • THE DATSUNS • DJ KRUSH • KRUST + Mc Dynamite • THE BLOOD ARM • JOAKIM • GOOD SHOES • D.MAJIRIA • SCRATCH MASSIVE • SISKID • ETIENNE DE CRECY • DATA • X-MAKEENA • CLINIC • SYSTEM D + MC V • THE OTHERS (be) • ... en anderen om te bevestigen.

8 Juli - Dag 3

LES RITA MITSOUKO • OLIVIA RUIZ • CALEXICO • HOOVERPHONIC • ARCHIVE • MUD FLOW • DAAN • CIRKUS (feat. NENEH CHERRY) • ABSYNTHE MINDED • ULTRA ORANGE & EMMANUELLE • BUMCELLO • THE TELLERS • BLUE VELVET • JOHNOSSI • ... en anderen om te bevestigen.

Prijs:
Ticketverkoop

• Via de Sherpa website : 1 dag ticket en 4 dagen pass.
• In de gebruikelijke voorverkooppunten vanaf het begin van april.
Tarieven

Donderdag 5 juli 2007 : 33€ in voorverkoop + reserveringskost (40€ aan de kassa)
Vrijdag 6 juli 2007 : 28€ in voorverkoop + reserveringskost (35€ aan de kassa)
Zaterdag 7 juli 2007 : 33€ in voorverkoop + reserveringskost (40€ aan de kassa)
Zondag 8 juli 2007 : 33€ in voorverkoop + reserveringskost (40€ aan de kassa)

4 DAGEN PASS : 60€ (tot eind april) / 70€ in voorverkoop + reserveringskost (80€ aan de kassa)
Camping

15€ per persoon en per dag (enkel ter plaatse verkrijgbaar).

URL: www.lesardentes.be

Bolleke123
22 juni 2007, 13:35
Gaat hier nog iemand naartoe?
Ik ben net tickets gaan kopen voor vrijdag. Toch een mooie lineup(hij staat volledig op de site)

Kostiaan
22 juni 2007, 18:09
Nee, helaas ga ik er nie naartoe (ik ga al naar les francofolies in Spa), maar de line up ziet er prima uit.