PDA

Volledige versie bekijken : d-link wifi kaartje + 7dbi antenne

nOOb 001
25 april 2007, 19:25
D-Link Airplus G+ DWL-G520+
compleet met doos, driver cd, low profile bracket, boekje
PCI
min 15 Mee 25
de enige nieuwprijs die ik gevonden heb is van bij HCW en ligt op 47.90

7DBI wifi antenne (35cm) stond bij op het d-link kaartje
min 20 mee 30

beide
min 30 mee 45

kan verzonden worden op risico van de koper
ik kan boden weigeren, om bepaalde redenen, (blacklist, slechte commentaren,...)
Ik kan bepaalde boden preferen, (bv ophalen tegenover opsturen, beide tesamen tegenover apart)
voor verzending reken ik 5 euro extra (kilopost)
er word exclusief geboden
kan ook op andere plaatsen te koop aangeboden worden, niet noodzakelijk op internet
winnende bod is kopen
meeneemprijs is meeneemprijs, tenzij er een bod is voor beide, en dat als er een stuk apart van weggaat, ik met het andere blijf zitten, dan gaat het naar de persoon met het bod voor beide

als je bied betekent het dat je akkoord gaat met de voorop gestelde regels

piotke
25 april 2007, 19:40
Kaartje zelf heeft nog zijn eigen antenne ?

Zoja, 15 euro.

nOOb 001
25 april 2007, 19:46
ja kaartje heeft een eigen antenne
bod onthouden, nog niet genoteerd, maar mss doe ik dit nog wel als er geen andere boden komen

piotke
26 april 2007, 09:23
Laat dan maar ;Als je je eigen min prijzen niet naleeft ... Ga me wel een nieuw halen, heb het gevoel dat dit te lang zou kunnen aanslepen a d h van bovenstaande reactie...

nOOb 001
26 april 2007, 22:50
ow sry idd zat met een verkeerde min prijs in gedachten, tuurlijk is dit aanvaard
ik was gewoon verstrooid

kennyc
27 april 2007, 12:18
Het had natuurlijk wel zo leuk geweest dat je in je nieuwe topic mijn reeds bestaande bod vermeld had - je wist immers maar al te goed dat ik nog geinteresseerd was.

kennyc
30 april 2007, 23:44
Allez, ik bied nogmaals 15EUR voor die kaart.
Ondertussen is m'n vorige bod van in die ander topic van ongeveer 2 weken geleden, dus ik zou graag redelijk snel weten of het aanvaard is of niet en wanneer we eventueel kunnen afhandelen...

Thanks!

nOOb 001
1 mei 2007, 11:37
verkocht

was de thread hier helemaal uit het oog verlore

piotke
1 mei 2007, 12:33
rare kerel gij ze. Als ik 15 euro bood was het zelfs niet genoteerd. Iemand anders en het is verkocht ....

nOOb 001
1 mei 2007, 12:38
ik had uiteindelijk gezegd dat het wel genoteerd was
had zelfs een pm gestuurd
maar als jij daarop niet reageert, ondertussen een week later, dacht ik dat je geen intresse meer had omdat je je op je tenen getrapt voelde ofzo

edit : alles weg