PDA

Volledige versie bekijken : AMD Athlon 64 X2 Dual Core desktop

NanoPhrobe
24 april 2007, 13:21
Hey iedereen,

Ik verkoop hier mijn desktop pc vanwege de aankoop van een macbook pro, zoals jullie weten zijn die dingen pricy, en is alle cash welkom.

1.) Desktop:

Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4200+ (2.21ghz)
Grafische kaart: MSI 7800GT 256 mb RAM
Moederbord: MSI K8N SLI Platinum (ruimte voor nog één grafische kaart)
Geheugen: Apacer 1 gb RAM (2x512, nog 2 slots vrij)
Harde schijf: 120 GB (2 Maxtors, 7200rpm)
DVD-drive: Sony DRU-710A Dual RW Drive
Case: Super Flower SF-561T2-BT (Black)
Voeding: Hiper Type-R 580W Modular Power Supply - Black (SLI Certified), recent aangekocht.

2.) Monitor:

Samsung Syncmaster 204b 20"
Helderheid: 300 cd/m2
Contrastwaarde: 800:1
Response time: 5ms
Maximum resolutie: 1600 x 1200

3.) Randapparatuur:

Muis: Logitech MX510
Toetsenbord: Logitech UltraX keyboard

Alle onderdelen zijn in perfecte staat, en heb van vele zaken originele dozen en factuur nog. Ik zou het liefst alles in één keer weg willen, maar als er specifieke zaken zijn waar jullie interesse voor hebben, laat het mij dan weten.

Ik dacht aan een meeneemprijs (voor alles) van 750 euro, laat maar weten wat jullie hiervan vinden. Ikzelf van van de regio Antwerpen stad (Aartselaar).

2dehands.be: http://www.2dehands.be/amd-athlon-64-x2-dual-22077933.html?qq=amd%20dual%20core

Email: Nanophrobe@gmail.com
GSM: 0474/38.58.98

Greetz

spriggan
24 april 2007, 16:53
verkoop je ook onderdelen apart?

NanoPhrobe
24 april 2007, 19:28
Monitor en Pc zelf kunnen eventueel apart verkocht worden, maar ik ga geen onderdelen uit mijn pc vijzen. Gewoon omwille van het feit dat ik anders met losse, niet-verkoopbare onderdelen ga zitten.

yakmodder
24 april 2007, 19:29
losse onderdelen wil niet direct zeggen onverkoopbaar he, zeker niet op dit toppie forum, beschouw dit maar als offtopic...

Willie
26 april 2007, 23:38
Kan hij gebracht worden? (naar Wortegem-Petegem)

FoM_Capeman
27 april 2007, 01:59
willie moest ge uw profiel eens juist aanvullen met uw CITY dan zal hij niet moeten vragen "naar waar gebracht worden"

c0ld_tr0jan
28 april 2007, 12:51
minimum voor scherm?

CoLdBuRn
28 april 2007, 14:06
welke prijzen dacht je voor moederbord en voeding?

grtz

Gothrek
28 april 2007, 15:10
dode pixels op scherm?
Garantie en leeftijd??
Vraagprijs?

cYberJ
28 april 2007, 15:16
Hier grote interesse in moederbord, processor en ram: 300 euro afgehaald

benwake
28 april 2007, 22:39
eventuele prijs voor

2.) Monitor:

Helderheid: 300 cd/m2
Contrastwaarde: 800:1
Response time: 5ms
Maximum resolutie: 1600 x 1200

contant betaald én afgehaald ...

PreDaToR
28 april 2007, 23:03
600€
1+2

Gothrek
29 april 2007, 23:01
een reactie van de verkoper??

PreDaToR
30 april 2007, 12:08
bij deze trek ik mijn bod in duurt wat te lang en heb iets op het oog op kapaza... grtz

NanoPhrobe
30 april 2007, 12:22
Sorry voor de late reply iedereen, ik dacht dat er geen interesse voor deze thread meer was. Dank aan Gothrek voor de PM.

Desktop + Keyboard + muis + extra Logitech Extreme 3D pro Joystick: 600 euro minimum, 650 euro meeneem.

Monitor: 150 euro minimum, 200 euro meeneem
Geen dode pixels, factuur aanwezig, aankoopdatum: 10/04/2006 (Forcom). Oorspronkelijk 3 jaar fabrieksgarantie.

Again, met aparte onderdelen te verkopen ga ik mij niet bezighouden, u kiest voor het scherm of de desktop. Koop zowel monitor én desktop dan kom ik hem desnoods bij u thuis brengen.

(PS mannen; Pm-en kan echt geen kwaad ze, als ge écht onderdelen wilt.)

kibo
30 april 2007, 12:34
160€ afgehaald

Logitech MX510
10€

faselna
30 april 2007, 15:37
1+2 600 euros

Ambush
30 april 2007, 18:30
Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4200+ (2.21ghz)
veronderstel dat dit een s939 is
bodje van 75€ hier

NanoPhrobe
30 april 2007, 19:39
Kibo - Prijs voor scherm genoteerd.

Faselna - Voor 750 is alles van u.

Ambush - Voorlopig nog steeds de verkoop van ofwel desktop, ofwel monitor.

Gothrek
30 april 2007, 21:19
200€ meeneem op het scherm
afgehaald antwerpen centraal

dnoiz
30 april 2007, 21:21
Als je stukken apart weg doet, heb ik wel interesse in de HD's. Hoeveel voor eentje ? € 20,00 excl. ? Zijn toch SATA's of ?

G.

Tolkienz3
30 april 2007, 23:35
Hoeveel voor desktop alleen

Gothrek
1 mei 2007, 00:02
Hoeveel voor desktop alleen

staat er toch een paar posts terug?

NanoPhrobe
1 mei 2007, 12:39
Gothrek - Check PM

Iedereen bedankt voor de deelname en de interesse.

Verder zijn alle zaken verkocht, deze thread kan gesloten worden.

Gothrek
1 mei 2007, 12:50
Dit vind ik dus echt niet correct...
Ik bied meeneemprijs,maar krijg toch het scherm niet omdat Nanophrobe met iemand anders deal heeft
voor wat dienen die meeneemprijzen dan?

NanoPhrobe
1 mei 2007, 13:08
Kan ik ergens inkomen, maar wat zou u doen als u kan kiezen uit een bod van 830 euro voor beide zaken, of een bod van 200 euro voor enkel het scherm.
Ik heb in het begin laten weten dat ik het liefst alles in één keer de deur uit wou.
Dat risico bestaat nu eenmaal, indien men op meerdere sites zaken tekoop zet, met alle respect.

Gothrek
1 mei 2007, 13:18
Blacklist...

vanic
1 mei 2007, 13:45
maar wat zou u doen als u kan kiezen uit een bod van 830 euro voor beide zaken, of een bod van 200 euro voor enkel het scherm.
Ik heb in het begin laten weten dat ik het liefst alles in één keer de deur uit wou.
Dat risico bestaat nu eenmaal, indien men op meerdere sites zaken tekoop zet, met alle respect.

iedereen zou dezelfde keuze maken ...

Gothrek
1 mei 2007, 14:35
iedereen zou dezelfde keuze maken ...

uiteraard, maar het is tegen de regels...

NanoPhrobe
1 mei 2007, 17:24
Goed allen, ik post even een onderdeel uit een pm die me net is aangekomen van Gothrek;

'Stel dan volgende keer geen meeneemprijs is....
damn,gij zijt achterlijk kerel'

Frustratie kan ik begrijpen, inderdaad, hij bad de meeneemprijs, terwijl iemand hetzelfde deed op 2dehands.be. (voor scherm én monitor)
Verloor ik mijn geduld? Blacklist ik iemand?
Neen, blijf beleefd en krijg dit.
Blacklist ik hém nu voor onbeschoft gedrag (en foute zinsconstructie)? Neen, zo blijven we bezig. Fascinerend hoe personen uit de hoek kunnen komen soms.

Gothrek
1 mei 2007, 17:39
Goed allen, ik post even een onderdeel uit een pm die me net is aangekomen van Gothrek;

'Stel dan volgende keer geen meeneemprijs is....
damn,gij zijt achterlijk kerel'

Frustratie kan ik begrijpen, inderdaad, hij bad de meeneemprijs, terwijl iemand hetzelfde deed op 2dehands.be. (voor scherm én monitor)
Verloor ik mijn geduld? Blacklist ik iemand?
Neen, blijf beleefd en krijg dit.
Blacklist ik hém nu voor onbeschoft gedrag (en foute zinsconstructie)? Neen, zo blijven we bezig. Fascinerend hoe personen uit de hoek kunnen komen soms.

Als ge zo wilt beginnen, die post was een reply op deze :ironic:

“do not argue with fools, they will take you to their level and beat you because they have more practice”.

Dusja, als u echt denkt dat u de volledige gegronde reden voor de blacklist heeft vermeld, blijf dan leven in uw droomwereld m'n beste.

Prettige dag nog.

stopt nu met uw kinderachtig gedoe,ge zijt in fout en ge weet het, uw blacklist is gegrond
ik denk niet dat ge iemand kunt blacklisten om "grof" taalgebruik (wat je grof kan noemen :rofl:)

verder ga ik er niet op in...
Van mijn part post je al mijn pm's hier op het forum of zet je die in je sig,mij een zorg

NanoPhrobe
1 mei 2007, 18:06
Als ge zo wilt beginnen, die post was een reply op deze :ironic:

stopt nu met uw kinderachtig gedoe,ge zijt in fout en ge weet het, uw blacklist is gegrond
ik denk niet dat ge iemand kunt blacklisten om "grof" taalgebruik (wat je grof kan noemen :rofl:)

verder ga ik er niet op in...
Van mijn part post je al mijn pm's hier op het forum of zet je die in je sig,mij een zorg

"Als je zo gaat beginnen"

...

"stopt nu met uw kinderachtig gedoe,ge zijt in fout en ge weet het, uw blacklist is gegrond"

...

Men kan al zeer snel afleiden wie exact hier 'kinderachtig' bezig is, maar goed.

Admin, laat ons deze thread gewoon sluiten, Gothrek heeft met zijn vrije tijd blijkbaar niets beters te doen dan dit soort zaken.
Ik had gehoopt dat Gothrek en ik dit als volwassen mannen konden afhandelen, zonder daarbij hele discussies te hoeven voeren.
Zoals ik in mijn PM inderdaad naar hem zond; “do not argue with fools, they will take you to their level and beat you because they have more practice”

Grappig hoe deze zin steeds meer en meer toepasselijker wordt bij Gothrek...

Gothrek
1 mei 2007, 18:23
Mijn laatste reactie op ons hautain mannetje

1) PM staat voor Personal Message,waarom je deze PM is deze thread post is geheel irrelevant.
2) Die blacklist is gegrond, je verkoopt het materiaal gewoon elders nadat ik de meeneemprijs had geboden
3) als volwassen mannen? Jij die zegt van jammer, kheb het verkocht,heel jammer voor jou, dat is idd zeer volwassen :niceone:
4) ik denk niet echt dat admins zich hier mee bezig houden, de (sub) moderators darentegen...
5) Ik probeerde in mijn vrije tijd een monitor te kopen op eerlijke wijze,terwijl de verkoper deze gewoon verkocht zonder ik hiervan achting nam,dit is een oneerlijke verkoopswijze vandaar ook mijn blacklist
Edit//
6) Waarom je steeds op de man wilt spelen het blijf mij een raadsel,heel wrs probeer je mij op uit mijn kot te lokken zodat hier furieus reageer,maar ik moet je teleurstellen,2 jaar geleden had ik dat nog gedaan,maar nu weet ik beter

Edit2//
Uw onderstaande post bevistigd nog maar eens uw niveau :)
veel mooie woorden, geen inhoud

NanoPhrobe
1 mei 2007, 18:31
U spreekt uzelf tegen mijn vriend, ik quoteer: "verder ga ik er niet op in...
Van mijn part post je al mijn pm's hier op het forum of zet je die in je sig,mij een zorg."
Ik dacht dat u hier niet meer op zou ingaan, dat dit afgesloten was?
En waarom toch altijd op die toon van u? Gewoon praten gaat even goed.

Ik ben nu al:

1.) Achterlijk
2.) Kinderachtig
3.) Hautain

Denkt u nu werkelijk dat deze meest recente post uw laatste was? Time will tell... Ik stel mezelf enkel de vraag of u het wel degelijk in u hebt, om dit van u af te zetten. Of blijft u vitten? Want om eerlijk te zijn heb ik andere zaken aan mijn hoofd, U waarschijnlijk ook neem ik aan... of niet?

cherouke
1 mei 2007, 19:35
Closed.
Infractions given.