PDA

Volledige versie bekijken : Waterkoeling voor PC

Fré_V
23 april 2007, 20:11
Ik heb hier nog een waterkoeling voor pc liggen, is nog niet gebruikt. Ik had de onderdelen van de koeling samen besteld met de rest van mijn pc, maar de waterkoeling is pas later toegekomen en ondertussen draaide mijn pc al met gewone luchtkoeling. Wat houdt dit allemaal in:
* pompje: Eheim 1048 (600l/h)
* blokje voor op de processor
* Innova Radi radiator
* Tank-o-Matic langwerpig en doorzichtig waterreservoir
Alle onderdelen zijn nieuw en nog niet gemonteerd, prijs is 175€
Ik ben te bereiken via frederik_verschave@hotmail.com want ik ben niet veel actief op dit forum, ik hoop hier enkel een nieuwe eigenaar voor deze waterkoeling te vinden.

Mvg Fré

nop
23 april 2007, 20:55
blokje voor op de processor
welke socket/fittings

HighWire
23 april 2007, 21:38
processor blokje: Merk? Socket? Fittings?
algemeen: Wanneer aangekocht en waar? Garantie?

Allemaal dingen die wel vrij belangrijk zijn als je iets verkoopt :)

Fré_V
27 april 2007, 15:00
Sorry voor de misschien nogal vage omschrijving, ik ben er namelijk zelf niet zo heel erg in thuis. Toen ik ging verderstuderen, 2 jaar geleden heb ik een pc laten samensteken/samenstellen door een vriend van me. Die had toen waterkoeling op zijn pc en dit leek me ook wel leuk, alle onderdelen voor de pc en voor de waterkoeling zijn toen via hem online besteld, maar tegen dat alles van de waterkoeling toegekomen was, zat de pc al samen. Het was dan de bedoeling deze koeling achteraf nog te installeren, maar dit is er niet meer van gekomen, ondermeer omdat ik besefte dat het eigenlijk niet nodig was voor wat ik maar met mijn pc doe. Ondertussen hebben de onderdelen enkel nog maar op mijn kast gelegen en zijn dus nog niet gebruikt.
Ik ben dus net even naar boven gaan kijken wat voor blokje het is, en dit staat dus op de verpakking:
Zalman ZM-WB2 (cpu block for water cooling) wide compatibilty with the socket 462(intel pentium 4)/478(amd athlon, duron, athlon xp)/754 (athlon 64)
Three types of compression fitting are offerde for use with water tubes (8x10mm, 8x11mm, 10x13mm)

Hopelijk schieten jullie hier al wat meer mee op. Ik denk niet dat er ondertussen nog garantie zit op deze spullen, maar ze zijn ook nog niet gebruikt.

Voor verdere vragen mogen jullie ook steeds mailen naar frederik_verschave@hotmail.com

Zir0h
28 april 2007, 11:34
* pompje: Eheim 1048 (600l/h)

richtprijs?

successor
28 april 2007, 12:25
grootte van de RAD ? aansluitingen van de tubings ?

Fré_V
28 april 2007, 16:12
Alles gaat enkel samen weg, dus het pompje zeker niet apart. Een richtprijs voor het totaalpakket is 175€ zoals reeds in het begin van mijn topic staat.
De radiator is deze: http://www.micromotive.nl/index.php?upn=010002&product=156

Welke fittings deze heeft weet ik niet juist vanbuiten, maar ik ben welk zeker dat alles samenpast, want die maat die mijn pc samengestoken heeft, heeft voor zichzelf identiek dezelfde pc samengestoken ook met deze setup van waterkoeling en hij heeft die wel aangesloten (en alles paste dus ;) ).

Mvg Fré

piotke
28 april 2007, 16:38
CPU waterblokje apart te koop ?

successor
28 april 2007, 17:18
mja ik heb al waterkoeling (bigwater) en ik was er stillekes aan aant denke om ne rad bij te steken.

-Draco-
28 april 2007, 17:31
successor, ik heb nog wel een rad...
Ik heb er toch twee...
Kijk even in mijn topic...
Eentje kan er wel apart weg.

Fré_V
5 mei 2007, 15:54
CPU waterblokje apart te koop ?

Neen niets apart te koop.

Mvg Fré