PDA

Volledige versie bekijken : OC_dude

BlackOUT
23 april 2007, 12:01
deze persoon in kwestie heeft een box van the x files gekocht van me, link (http://games.telenet.be/forum/showthread.php?p=8430704#post8430704)

Zoals men kan zien het is welgeteld 12dagen geleden, hier tussen zijn dan al twee weekends. Ik had het pakje vorige maandag verzonden naar hem, het is teruggekomen bij mij. Verkeerd adres, het was donderdag. Ik stuur hem direct een PM voor te zeggen dat het terug bij mij lag en dat hij zen adres weer eens moest doorzenden, indien hij dit deed voor 16u kon ik deze nog op de post brengen, hij heeft zen adres iets na 17u gestuurd. Dus logisch gezien gaat het pas de dag nadien op de post, vrijdag dus. We weten allemaal dat de post meestal snel werkt en de dag nadien zen goederen ter plaatse heeft, MAAR wie veel met de post werkt weet ook dat de post soms wat trager is. Meneer OC_DUDE heeft vandaag zen pakketje nog niet ontvangen en ik krijg direct een negatief iTrade-punt plus als ik niet direct reageerd zou hij een post starten welja ik zal het zelf doen, ik heb niets te verbergen.

Dus bij deze hebt ik een negatief punt dat onterecht me is aangedaan, ik pik dit niet. Ik ben actief op verscillende site's en op geneen heb ik een slechtere verkoopsreputatie dan dat ik hier NU heb, slechts 97% normaal altijd en overal de volle 100%

Er zijn al dingen verloren gegaan in de post die ik verzonden heb, maar met goed contact met de aankoper zijn we er steeds uit geraakt, simpelweg gerefund. Deze persoon vraag me zelf niet wat of hoe...

Kort gezegd: vrijdag verzonden zoals hij wist, maandag die volgt niet ontvangen, negatief punt.

Mijn vraag aan de mods, kan dit zomaar??
Blijkbaar wel want de negatieve punten zouden niet aangepast kunnen worden...

Koop niet van deze persoon of verkoop er niet aan aangezien hij te laks is en geen zak van respect vertoont, toon aangepast op aanvraag van Art

Art
23 april 2007, 12:11
Dus jij maakt hier een thread aan met u probleem met hem en zegt dat wij geen negatieve itrades verwijderen.
Dit zonder ons ook maar een pm of mail te sturen.Wij zien hier geen bad post in die itrade zelf van u.ALs gij niets zegt kunnen wij niets doen.

En in die negatieve punt zie , is het pakket niet verloren gegaan met de post maar zijn de dingen niet volledig toegekomen bij hem.Een dvdbox verkopen maar dan zonder de dvds in.
Pakketje is dus wel toegekomen, je kan je eigen itrades goed lezen en daar staat dit dus duidelijk in.

Gij moet u toon opt einde maar aanpassen want zo geraak je nergens.

Ingis
23 april 2007, 12:22
mja dvd's die weg zijn is wel een probleem prolly. En zoals Art zegt kun je altijd contact opnemen met crew om je problemen ivm itrader te bespreken. Heb ook al een probleem gehad daar mee en Tarske heeft die dan onderzocht en opgelost. Crew kan het inderdaad niet rieken eh. Waarschijnlijk waar ge vrij pissed toen ge deze thread opstarte en ebde u zo afgereageerd. Maar kalmte en vriendelijkheid brengen u vaak veel verder.

tarske
23 april 2007, 12:56
Ok we zullen deze thread dan ff gebruiken om te bemiddelen:
Stand van zaken:
BlackOUT heeft een negatieve itrader ontvangen van Oc_dude omdat deze beweerd wel een pakket ontvangen te hebben maar zonder enige dvd erin.
Blackout beweerd dat het om een dispuut gaat qua data van verzending etc dus aan beide partijen graag een uitleg en hou het allebei beleefd !

Oc_dude
23 april 2007, 13:18
Ok we zullen deze thread dan ff gebruiken om te bemiddelen:
Stand van zaken:
BlackOUT heeft een negatieve itrader ontvangen van Oc_dude omdat deze beweerd wel een pakket ontvangen te hebben maar zonder enige dvd erin.
Blackout beweerd dat het om een dispuut gaat qua data van verzending etc dus aan beide partijen graag een uitleg en hou het allebei beleefd !

Jah hollow, tizit dus zo ineen, ik kreeg het pakketje van de post vandaag toe opende het zag meteen, oh sit this doens't feel good, enkel het boekje van de X -files zal er nog in en het postpakket zag er nogeopend uit, ik kan hier een pic van posten indien gewild.

Ik vind het gewoonweg smerig dat gij mij uit maakt terwijl ik de dupe van de post of van jou ben en neen dit heeft niks met de verzenddata ta maken maar met het feits dak hier met een leeg 7 disc box set zit. Hoe zou jij reageren he, bidden tot god ofoz laat mij ni lachen en u itrade notification is eerlijk ingevuld

Dus stort mij het bedrag terug of ik informeer de instanties en dat vlak zal je dan moeten inboeten ( ondervraging enzo :) )

maak mij nog 1 maal uit of zeg int vet zoals u koeieletters int begin do not deal with him en ik report u + de politie , alles is afegdrukt en gereed om mee te nemen

U are the underdog:lol:

en btw : alle transacties zijn tot nut toe good verlopen geen enig minpuntje, hell ik heb juist een pelt en 9 cpu's gekocht van poitke dus what the hell went wrong

je mag je uitleggen bij deze ;

Oc_dude
23 april 2007, 13:22
EH MAENNEKE IK HEB HET DUS WEL ONTANGEN ZOLAS IN UW PM BESCHREVEN HE omg

Oc_dude
23 april 2007, 13:24
Dit zijn de pm's :D

Quote:
Originally Posted by Oc_dude
Quote:
Originally Posted by BlackOUT
Quote:
Originally Posted by Oc_dude
Indien je niet snel greageerd start ik een post hieromtrent op bij buy n sell it

u weze gewaarschuwt

Wa geen DVD's?? zoals ik je geschreven heb zijn deze vrijdag voor de tweede maal vertrokken. U had geen recht om de negatieve iTrader reeds te geven. Ik heb je gepasseerde donderdag uitdrukkelijk gezegd als ik die dag VOOR 16u je adres kreeg dat ik hem dezelfde dag nog ging verzenden naar jou. U heeft pas na 16u je adres verstuurd dus is het pakje vrijdag pas verzonden zoals ik je de vrijdag ook heb laten weten. En voor alle duidelijkheid, ze zullen dus pas vandaag of morgen ten vroegste aankomen. Ik eis dat je het negative punt ongedaan maakt.
moet ik er u foto's van tonen ofzo, miss is het dan bij de post gepikt want ik verta er geen kloten van , ze zijn vandaag toegekomen maar heel het doosje is leeg enkel het boekje is er nog bij? dit is toch niet normaal te noemen
ben je zeker dat je er de dvd's hebt ingestoken ? kan ook gebueren dan en no hard feelings dan maar dan stort jij hebt bedrag wel, weltevertaan

en een negatief itrade punt intrekken waarom dan wel ik zit hier sschoon met een leeg doojse waar ik ik al een week naar hunkerde (ja ik ben een fan van x-files)

ps liegen doe ik hier niet daar verkiwst ik mijn tijd niet aan

denk eens goed na zou ik zeggen er zijn nog overgie instancies

Oc_dude
23 april 2007, 13:27
En ja ik heb miss teveel gedrijd maar dit is toch wel een toppunt van iemand een loer willen draaien.

stort mij de heft terug en tis goe, dan stuur ik u uw tof leeg doseke terug en kunde zien dak ni lieg jaja ik kan ook in een adere doos steken maar spijtig genoeg gaat da ni hoe zou da komen eh :wtf:

Oc_dude
23 april 2007, 13:29
Koop niet van deze persoon of verkoop er niet aan aangezien hij te laks is en geen zak van respect vertoont

Dit gaat over Blacout

Oc_dude
23 april 2007, 13:32
Mijn goesting om zaken te doen op dit foum is dankzij jou of de post ( nog niet uitgeklaard) is al fameus gedaald zenne doch dit goed gemoderreerd wordt snap ik er de ballen van. dit is mijn (kortzinnige,wss dat zijn aanhangers dat toch als verwijt zullen aansturen) mening.

En nu morgen we achter een oplossing zoeken.

Ingis
23 april 2007, 13:34
kan da niet iets volwassener ? Volgens profielen zijde allebei 22 jaar, gedraagt u er dan een beetje naar. 12 jarigen kunnen dit al veel efficiƫnter oplossen dan jullie. Op deze manier wordt prolly thread geclosed en is het totaal gedaan met oplossing zoeken.

the_fox
23 april 2007, 13:40
OC_dude zijn reacties zeggen genoeg ^^

Oc_dude
23 april 2007, 13:44
OC_dude zijn reacties zeggen genoeg ^^

kunt ge is duidelijker zijn, maja eig kan het neits meer schelen kmoet u geld ni hebbe jong vuile bedrieger

BlackOUT
23 april 2007, 13:49
Ik schrijf dat hij laks is en geen respect vetoont omdat hij direct een negatief itrader punt geeft, pm kost minder moeite en daar klaar je veel meer mee op. ik heb alles verzonden zoals het moet, alles zat erin, ik heb zelf de hele collectie gekocht wat ben ik dan met het eerste seizoen dubbel, zonder doos dat ik dus niet kan verkopen. Mijn doosje ga ik ook niet nemen aangezien deze uit een collector box komt.

wat heb ik eraan te winnen voor hier zelf deze thread te openen terwijl ik in fout ben, jij bent degene die een negatief punt geef zonder contact op te nemen.

ik hoef mezelf zelf niet verder verklaren vanwat ik denk dat er gebeurt is zeker

BlackOUT
23 april 2007, 13:57
watf is dat jong jij stuurt uits op , de envelope was nog toegeplakt ik doe hem open en wa vind ik , en gans lege 7 dics dvd box

wa is u excuus manneke ik kan anders met den oto is afkome miss da ge za dan wel hebt ???????????????

deze reactie kunnen de meeste wellicht niet eens lezen (iTrader)

BiZi
23 april 2007, 13:57
No offense, maar volgens mij ligt dit gewoon aan de post. Het zou niet den eerste keer zijn dat ze de schijfkes eruit halen.

Ik zou ook niet inzien waarom blackout de moeite zou doen om toch nog het doosje te verzenden en hier voor te betalen. Als hij u int zak wou zetten, had hij u niets toe gezonden.

Soit, tis een klote situatie. Maar om zo direct te beginnen schelden vind ik er ook wat over.(gericht aan beide kanten :) ) Ik als verkoper via telenet zou 50% terug storten. Noch de schuld van de verkoper als die van de koper.

mvg

BlackOUT
23 april 2007, 13:59
ik zou dat ook doen, maar meneer moest direct een negatief punt geven...

wat me direct vragen doet stellen, zeker met dergelijke reacties derbij

BlackOUT
23 april 2007, 14:02
en voor alle duidelijkheid ik had toen ik men beginpost verzond nog niet eens gelezen wat hij te zeggen had in de iTrader

Ingis
23 april 2007, 14:05
Lijk Bizi zegt is 50/50 mss beste oplossing. Blackout heeft idd nergens nut om alleen dooske op te sturen. Stuurt dan beter niks, pakje kan dan ook "verdwijnen" eh. Is gewoon kut.

NoizeSuppressor
23 april 2007, 14:13
Dus stort mij het bedrag terug of ik informeer de instanties en dat vlak zal je dan moeten inboeten ( ondervraging enzo :) )

maak mij nog 1 maal uit of zeg int vet zoals u koeieletters int begin do not deal with him en ik report u + de politie , alles is afegdrukt en gereed om mee te nemen

U are the underdog:lol:

hoe oud ben jij?

Trouwens de flikken zullen lachen, voor zoiets stellen die nog geen pv op. Is puur woord tegen woord...

En als bij u iets geopend toekomt, dan ga je ermee naar de post. Als er bij de post iets misloopt en uw zending is beschadigd of geopend doen ze er tape van de post rond waar op staat: 'uw zending werd beschadigd, onze excuses'. Zit dit er niet rond en het pak is open is uw postbode in fout want die moet dit melden aan de postmeester. Ik weet dit omdat ik 't zelf al heb meegemaakt. Had je trouwens wel direct moeten melden, nu heb je GEEN poot meer om op te staan dus ook geen dreigementen ;)

Oc_dude
23 april 2007, 14:22
hoe oud ben jij?

Trouwens de flikken zullen lachen, voor zoiets stellen die nog geen pv op. Is puur woord tegen woord...

En als bij u iets geopend toekomt, dan ga je ermee naar de post. Als er bij de post iets misloopt en uw zending is beschadigd of geopend doen ze er tape van de post rond waar op staat: 'uw zending werd beschadigd, onze excuses'. Zit dit er niet rond en het pak is open is uw postbode in fout want die moet dit melden aan de postmeester. Ik weet dit omdat ik 't zelf al heb meegemaakt. Had je trouwens wel direct moeten melden, nu heb je GEEN poot meer om op te staan dus ook geen dreigementen ;)

e kunde gij ni leze makker het was GESLOTEN.ik maak hier geen woord meer vuil aan ben het beu en geen debiel gastje van 22

BlackOUT
23 april 2007, 14:25
Mijn goesting om zaken te doen op dit foum is dankzij jou of de post ( nog niet uitgeklaard) is al fameus gedaald zenne doch dit goed gemoderreerd wordt snap ik er de ballen van. dit is mijn (kortzinnige,wss dat zijn aanhangers dat toch als verwijt zullen aansturen) mening.

En nu morgen we achter een oplossing zoeken.

hier kaart je aan dat het toch mss aan de post kan liggen...

Hmmm, was dat besef er nog niet toen je direct het negatieve punt gaf?

en aanhangers? sorry ik leid geen sekte ofzo ze. Ik heb nog geen handvol mensen vanop dit forum ontmoet. IRL uiteraard.

en niemand noemt u debiel ze

BlackOUT
23 april 2007, 14:25
ere wie ere toekomt, aangezien men negatief punt nog niet verwijderd is...

NoizeSuppressor
23 april 2007, 14:28
e kunde gij ni leze makker het was GESLOTEN.ik maak hier geen woord meer vuil aan ben het beu en geen debiel gastje van 22

aan uw reply te zien ben je idd geen debiel gastje van 22 dat klopt, eerder 12 :p

BlackOUT
23 april 2007, 14:30
NoizeSuppressor daar was totaal geen nood aan

Oc_dude
23 april 2007, 14:35
close deze tread mods tzal via pm miss nog regeld worden maar ik wil niet door uidereen openbaar uitgemaakt worden omdat ik MISSCHIEN wat harde woorden heb gebruikt

Ik heb ook deze tread niet geopend dus vraag BLACKout om zijn instemming te gevn

end of story

BlackOUT
23 april 2007, 14:37
weet jij wel wat je wilt? eerst moet ik alles terug storten dan de helft dan niets en niets meer van me wilt horen en nu wil je het via pm's oplossen...

Kwertie
23 april 2007, 16:32
Mja het is idd moeilijk juist te oordelen hier. Zoals gezegd is het woord tegen woord, wat wij hieraan kunnen doen als mod is de vraag. Ik denk wel dat we die negatieve score mogen verwijderen, want het minste dat je kan doen is idd wat geduld oefenen en contact opnemen met elkaar.
De verpakking kan mss ook mooi opnieuw gedaan geweest zijn, zodat ge idd ni ziet dat eraan gefoefeld is... wie zal het zeggen...

Ik hoop dat jullie onderling de schade kunnen beperken, ik leg dit nog even voor bij m'n collega's wat we hiermee doen, maar beledigen is het laatste nuttige waar we iets aan hebben...
(edit: infractions volgen mss nog)

CAPS
23 april 2007, 16:56
En leer u posten eens editen ge post daar x-aantal keer om 10 minuten. En aan u reacties te zien verberg je toch iets. Eerst wil je je geld terug, dan de helft, dan helemaal niets meer? Als je toch zo sterk staat eis dan het volledige bedrag terug en blijf bij je standpunt.

22 Jaar? Goed bezig!

RSSD
23 april 2007, 17:47

Het is duidelijk dat je niet de minste moeite hebt gedaan om het op een volwassen manier op te lossen.
Voor uw taalgebruik krijg je een infraction en de itraderscore zal ik intrekken.

De rest regel je maar persoonlijk via msn/mail/PM.

Mvg,

RSSD