PDA

Volledige versie bekijken : Goede winkels in Blankenberge?

Darks
22 april 2007, 23:12
Yo,

Ik ga volgend weekend naar Blankenberge en omdat ik toch nog wat zomerkledij nodig heb wil ik daar eens wat gaan shoppen. :p Ik ben er wel al vaker geweest maar nooit echt gaan winkelen. Dus, weet er iemand een paar goede winkels, plz let me know! Liefst casual kledij, merken mag maar niet peperduur :)

Thanks

Bonk
22 april 2007, 23:48
ni echt, maar ge kunt er een daguitstapke oostende van maken, met den tram is dat ideaal...

Arifiene
23 april 2007, 09:10
Blankenberge, en dan nog voor mannen, pff, er is maar 1 goeie winkel, een zijstraat van de kerkstraat. Hij is redelijk duur, dus kweet niet of het iets voor u is. Ze verkopen oa Boss.
Blankenberge is niet veel soeps op vlak van kledij.

.:KrusT:.
23 april 2007, 10:56
Blankenberge is imo meer geschikt om op een terraske met een frisse pint naar de passerende margies te kijken.

balbe
23 april 2007, 11:01
@ Bonk.
Oostende stelt ook niet veel voor imo. Voor mannen alleszins.
Of zou ik een winkel over het hoofd gezien hebben?

mobman
23 april 2007, 12:10
Arifiene bedoelt de visserstraat...
Nu de kerkstraat heb je ook redelijk wa winkels maar niets speciaal,...
hangt ervan af wat je nodig hebt (skatekleren: fleshwound skateshop bvb)

Furyan187
23 april 2007, 19:49
Arifiene bedoelt de visserstraat...
Nu de kerkstraat heb je ook redelijk wa winkels maar niets speciaal,...
hangt ervan af wat je nodig hebt (skatekleren: fleshwound skateshop bvb)

Fleshwound: closed ;)

allé, als ik gisteren passeerde toch :)

De Vendome in de Vissersstraat is nog es leuk, anders is er hier niet veel te beleven

FCBBOY
23 april 2007, 21:35
Blankenberge, en dan nog voor mannen, pff, er is maar 1 goeie winkel, een zijstraat van de kerkstraat. Hij is redelijk duur, dus kweet niet of het iets voor u is. Ze verkopen oa Boss.
Blankenberge is niet veel soeps op vlak van kledij.

Boss owns big time.. ik draag niets anders :love:

Darks
23 april 2007, 22:03
Mja, kans zit er in dat we een dagske naar Oostende gaan met de tram. Dan zie ik daar nog wel eens rond :)

Thx

russian
23 april 2007, 22:05
Boss owns big time.. ik draag niets anders :love:

Oranje lijn :love:. Ik heb er overigens aandelen van gekocht omdat het merk sterk opkomt en ook in grotere ketens beschikbaar komt (zoals Inno) :p. Koop maar goed :D.

Bonk
23 april 2007, 23:12
bah oostende ebde toch veel winkel, oa de brooklyn enzo, je vindt er zeker wel iets ;)

mobman
23 april 2007, 23:39
Fleshwound: closed ;)

allé, als ik gisteren passeerde toch :)

De Vendome in de Vissersstraat is nog es leuk, anders is er hier niet veel te beleven

Ze zijn winkel opnieuw aan't inrichten ;)

Molenstraat hebt ge de seven (billabong shop) in de kerkstraat vanalles (oa, espritt, breeze (surf/casual) en nog een winkel vd breeze ietske verder)
en dan de visserstraat hé, maar of da bl'ge echt de moeite is om speciaal nr hier te komen om kleren te kopen, nah don't waste your time